Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Nincs még nicked

0 bejegyzést írt és 371 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy korábbi posztomban már írtam, hogy a jó kis Einhell asztalos körfűrészem motorja megadta magát, amit egy szénkefe cserével kívántam orvosolni. A szénkefék meg is érkeztek, majd beépítésük után rögtön ki is derült, hogy a baj nagyobb, ilyen homeopátiás szerekkel már nem orvosolható. Kiszereltem…..
wagmg Bioetanol károgó lettem... 2022.04.07 09:19:52
Amióta bioetanol van az üzemanyagban körülbelül ezerszer elmondtam, hogy nem lesz ám ez így jó, hogy az a rózsaszín köd, amit el akarnak adni valóságként nekem valahogy gyanúsnak tűnik. Vagyis gyanús a csodákat, egész biztos nem okés. A folyamat részint összetett, más szempontból viszont egyszerű.…..
Nincs még nicked 2022.04.08 18:48:28
@arthurthedent:

"a napelem is üvegházhatású, a fényt alakítja hőenergiává így melegíti a bolygót"
Járjuk már ezt körül egy kicsit!
Szerinted a jóféle égetett kerámiacserép mit csinál a ráeső napfénnyel érkező energiával? Átteleportálja a Tralfamadore-ra? És mi történik eközben a bolygóval?
Mazel Tov Nehéz bevallani, hogy szelíd ellenérzést táplálok a romkocsmák iránt. Ugyanakkor érteni vélem a kényszerből, pénzhiányból születő divatossá tett épületekhez, belső terekhez vonzódó mulatni vágyó ifjakat. Amíg arról van szó, hogy elfoglalunk egy helyet, amit a sajátunknak érzünk, és romos,…..
Nincs még nicked 2021.11.27 11:34:52
@VPierre: OK, majd jelentkezem.

@Benikuty:
Mármint mi van túltolva, és mi lesz kiöntve? ]:O
Nincs még nicked 2021.11.28 09:25:13
@Benikuty: ... vagy éppen nincs is poén?
Nincs még nicked 2021.12.01 19:03:04
@Benikuty:
Akinek nincs füle hozzá, az hiszi, hogy túl van tolva.
Belsőség Heti merítés 2014.08.24 07:56:44
A kolosszus, vagyis ha kevés a Rolls-Royce Sokan lebeszélnek a 350-esről, pedig nem rossz az, és hengerfejes sem lesz, ha nem gyilkolod hideg motorral, bemelegíted menet közben magas fokozatban, és 70-fokon már akár rá is léphetsz, nem lesz hengerfejes! Japán romboló A…..
Nincs még nicked 2014.08.25 11:46:37
@s60d5:
"A felesegem autoja csak negy henger 2000cm3, igaz turbo es automata, de az majd 15L atlagban..."
Csináltasd meg. Vagy gyere ki Pestről. Vagy cseéld ki.
Az enyém is ilyen, majd' 200 ló, küldöm is rendesen, és 10 körül eszik. Pedig még magas is.
Nincs még nicked 2014.08.25 11:47:47
Mostanra már mindent tudunk a Szigetről: nyereséges volt, sokan voltak, nagyjából mindenki boldog –talán a sünöket kivéve. Érdekes, hogy amit a statisztikákban is említettek, miszerint sokan szenvedtek a végtagsérülést, a helyszínen is ki lehetett szúrni. Feltűnt, mennyien…..
Nincs még nicked 2014.08.20 15:45:37
Az nem csőrös Zil, hanem 130-as.
members.chello.hu/bukkair/auto/
A régebbi a csőrös, ez pedig az utódja, aminek bizony minden verziója V8-as benzines volt.
A 100-at pedig a rosszabbak is tudták rakottan...
Arra koncentrálnék, hol vannak olyan apró fájó pontok, amiket egy kis kenőccsel, masszázzsal mindenki számára fájdalommentesen kezelni lehetne. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nincs még nicked 2014.04.23 10:08:37
@Palex:
"A megszűnő sávban előre "pofátlankodók" pont nem pofátlanok, hanem a másik sávban lévők a birkák, és a KRESZ-t kevésbé ismerők."
Úgy bizony!

@Schütii:
"Akinek a sávja megszűnik az elsőbbségadásra van kötelezve."
Világos.
Csakhogy az elsőbbségadási kötelezettség **egyáltalán NEM AZT jelenti ám**, amit manapság a legtöbben hisznek, azaz hogy amíg a szem ellát, mindenkit el kell engedni! Annyit jelent, hogy **váratlan** és jelentős manőverre nem kényszerítheted. Egy gázelvétel, kisebb fékezés vagy - az adott esetben - a beengedés bőven belefér.

@vidéki suzukis:
"Sima többsávos körforgalomnál hamarabb átjutnék"
A legbiztonságosabb és leggyorsabb az a megoldás lenne, ha a belsőbe érkezne az ember, és a behajtók után mindig új kisorolósáv nyílna a következő kijárathoz, ami viszont fizikailag ki is vinne. Akkor teljesen egyértelmű lenne, mikor kell kisorolni, terelőszigetekkel szépen el lehetne választani a kihajtókat, és fel sem merülhetne, hogy vajon kimegy-e a külső sávban haladó vagy megy tovább körbe, tehát sokkal lendületesebben lehetne haladni. Arról nem is beszélve, hogy így egységes lenne az elv, nem kellene minden ilyen helyszínt külön megtanulni, mint a mostani csodamegoldásokat. (Tapasztalatból mondom, hogy rengeteg problémát okoznak, és igazán csak annak gyorsak, aki ismeri őket. Állandó jelenség viszont, hogy a tapasztalatlanok megijednek a rossz besorolás miatt, ide-oda rángatják a kocsit a sávok között, ezért aztán - mivel a rutinosabbak erre már 'rá is készülnek' - összességében sokkal lassabban megy a sor, mint lehetne.)
Nincs még nicked 2014.04.23 14:29:01
@Schütii:
"Zipzár elv: Ennek csak az egyénre nézve lenne jelentősége, össznépileg semmi nincs neki az ég világon."
Ostobaság.

"Az út keresztmetszete adott, hogy mennyi autó megy át rajta egységnyi idő alatt, azt az autók száma határozza meg (legfőképpen)."
A sor hossza viszont a szűkület előtt autókkal feltöltött terület szélességétől függ, az egysávos sorral tehát statisztikailag kétszer annyi kereszteződést dugítasz el, mint ha két sávon állnának a kocsik. Stb, stb.

"Eközben az egyén, aki épp "birka", vagy "pofátlan", szeretne mihamarabb túljutni a sávmegszűnés helyén és éppen ellentétesen gondolkodnak."
Mindenki szeretne rajta mielőbb túljutni, és ez az idő nem attól függ, hogy előtte hány sorban állnak a kocsik.

"A pofátlan zipzárelvet akar"
A **normális** akar zipzárelvet, hogy **mindenki** azonos eséllyel tudjon átmenni a szűkületen.

"hogy ő mehessen "legálisan" (a másik elé)"
**NEM** a másik 'elé' megy be, hanem *egymás elé* mennek.
Ettől 'cipzár'.
Érdekes, hogy kereszteződésekben szokott működni, ha nagy a forgalom, ilyen helyzetben pedig szinte sosem, pedig pontosan ugyanaz a probléma.

"a birka meg azt kívánja hogy ne kelljen beengednie a másikat ő mehessen hamarabb a dolgára."
A birkának *fele olyan hosszú* sort kellene kivárnia, ami kb. ugyanannyi idő alatt fogyna el, mögötte viszont sokkal kevesebb problémát okozna.

"Szóval ez patthelyzet."
Nem, ez agyrém.
Az egyetlen értelmes feloldása pedig a cipzár-módszer.
Mostanában, amióta Kati korábban jár dolgozni, mint régen, hetente általában háromszor, néha többször is én viszem a kölköket suliba. Sebaj, így legalább a Foltos is rendszeresen megtornáztatja a tagjait, mert a motor és a tesztautók miatt az utóbbi bő két hónapban nem ment…..
Nincs még nicked 2014.02.16 16:45:16
@tomsawyer3131:

"A lágy elnyújtott járást én is olvastam több könyvben, a gyakorlat azért erre rácáfol, ugyanis inkább kemény traktorhangú motorok ezek kicsitől a nagyig. A lágyabb járás pont a közvetlen befecskendezésűekre igaz, már a régi konstrukciókra is."

Ezt a marhaságot meg honnan veszed? ):O

A közvetlen bef. dízelek járása sokkal keményebb volt, mint a kamrásoké. A kompressziójuk is jóval nagyobb, az **égési** végnyomás meg pláne. A kamra nem hűl le annyira a friss levegőtől, azért tud abban begyulladni az anyag kisebb nyomáson is, az égéstérbe pedig lassabban kerül be a már égő keverék. A di-nél az egész folyamat sokkal 'hegyesebb'.
Nem véletlenül nem raktak szgk-ba di-t nagyon sokáig (csak mikor már meg tudták oldani az égés elnyújtását): olyan nehezek voltak a blokkok (a sokkal nagyobb erők miatt), hogy orraállt volna tőlük a gép.
Hallgass meg egy Ifát és egy régi Liazt (Skodát): utóbbinak 'alapból' olyan a hangja, mint az előbbinek csapágyasan. ):-D
A nyomaték pedig ég és föld: a di motor gyönyörűen húz alacsony fordulaton is,
ahol az ifa csak nyöszörög.
(Mármint a valódi di, nem ezek a mai elbutított f¤sok. Ki hallott már ilyet, hogy egy dízelt le lehessen fullasztani? ]:O )

Az valóban igaz, hogy a di-k jobban indultak: ha 1-2 henger átfordult a Skodában a 6-ból, már ment is, akármilyen hidegben.
Mohó Hiénák, figyelem, a Michelintől származó ajándékaink megváltoztatják az életedet. Például, aki eddig nem viselt baseball-sapkát, az mostantól igen. Akinek eddig nem volt egérpadja, annak lesz. Akinek eddig csak akkor tűnt el a jég a szélvédőjéről, amikor leolvadt, annak…..
Nincs még nicked 2013.12.23 12:59:38
365
...az az, hogy bizony érdemes odafigyelni, mikor és hol próbálsz meg átjutni és közben mekkorát lassulsz. Mert ezt bizony már ütközésnek értékeli a gyorsulásérzékelő. Szó sincs semmi hatásvadász túlérzékenységről, ahogy a videó címe állítja. ..
Nincs még nicked 2013.11.08 18:36:47
@Bambano:
"ez az autó meg legalább 4-6g-vel lassult"
Lesz az több is.

@Scaleo:
"Azt kéne megérteni, hogy nem a tempó számít, hanem a gyorsulás. Az pedig itt szemlátomást óriási."
Pontosan így van. A kocsi már legalább 15-20 körül ment, aztán pár centis távon megállt. Ez *sokkal rosszabb*, mint egy szokványos ütközés.

"Ha itt két autó koccant volna, nem nyílik a légzsák, mert legalább egy nagyságrenddel hosszabb úton tudott volna lelassulni az autó azáltal, hogy a másik is elmozdul valamennyit."

"Itt az a baj, hogy teljesen jól láthatóan nagyjából egy betonfallal való ütközéssel ért fel a találkozás"
Nem. Ha a betonfalnak megy, akkor is pontosan ugyanaz a helyzet, mintha frontálisan ütközne egy hasonló (méretű, felépítésű és sebességű) kocsival.

Itt éppen az a baj, hogy *nem* falnak ütközött (ahol a gyűrődő zónák védhették volna), hanem gyakorlatilag *azonnal* megállt.

@Joszip Zsugás Vili:
"Köszönöm, hogy gyakorlatilag lehülyéztél"
Bocs, de szerintem olcsón megúsztad.

Számoljunk kicsit: a sebesség legyen 5m/s (=18 km/h), a megálláshoz szükséges út - jó nagy ráhagyással - legyen 5 cm (valamennyit engedhet/gyűrödhet/görbülhet az anyag a kocsi alján), a gyorsulás tehát ( a=v^2/2s -ből ) ~ 25 g !
Igen, **huszonöt** g!
Persze nagyon rövid ideig tart, de ezt szerencsétlen érzékelő nem tudhatja előre, ugyebár.
Nincs még nicked 2013.11.08 18:39:53
@Scaleo:
Na tessék. Kellett nekem annyiszor megnézni a videót! );-D
A sebesség nekem jóval nagyobbnak tűnik. Legalább egy laza bringatempó.
Nincs még nicked 2013.11.08 19:03:53
@Scaleo: így van, és ez nagyon-nagyon az alsó határa a becslésnek.
Az kérem úgy volt, hogy egy szép napon felhívtak, hogy esetleg nem akarnék-e részt venni egy fizikai jelenségekkel foglalkozó műsorban. Én és a fizika? Nem mondom, annak idején a kémia- és matematika után a harmadik helyet foglalta el a legellógottabb óráim és előadásaim…..
Nincs még nicked 2013.10.04 16:52:50
@phaidros:
Nem néztem vagy számoltam utána és egy-két hőzöngő kóboridióta miatt nem is fogok, de az az 'életszerű' mágneses tér saccra akkora lenne, hogy a számítógépedtől a gázkazánon át a kertikapáig minden fölugrana tőle a falra.
Namost mihelyt valaki ennek a nyomait meg tudja mutatni, azonnal elhiszem neki, hogy okosabb, mint egy ötödikes hertlejn, és tényleg nem ő delejezte meg a miskulanciát.

A tisztánlátás kedvéért és az alaptalan konteók megelőzése érdekében tegyük hozzá, hogy körömpiszoknyi közöm sincs a szolgáltatgatnilátszókhoz, sőt éppen a delejesekkel vívtam magam is sokszázezres (szigorúan adminisztratív alapú) harcot, szerencsére sikerrel (igen, én is okosabb vagyok náluk ];-P ).
TComment Menyit ér a szervizkönyv 2013.09.16 06:15:00
Odasétálok, bemondom a rendszámot, lekérdezi a számítógépből, hogy az elmúlt öt évben összesen kicsit több, mint 950.000 forintot hordtam ide időszakos szerviz címén. Megérte? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Ha már kétszer fizetem az átírást, igyekszem nehezen adni magamat. Igenis küzdjön meg az adóhatóság a pénzemért. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nincs még nicked 2013.08.22 14:44:14
@whale: Marhaság. A FogyVéd volt, ha jól látom, de ez mit sem változat azon, amit a navról és a módszereikről mondtam. Legfeljebb az látszik belőle (sajnos), hogy a többi hatóság is szorgalmasan tanulja a g#@iskedést.
Nincs még nicked 2013.08.22 18:04:55
@whale:
"Akkor a fogyvéd. Mindegy. Nem NAV."
Az államigazgatásról volt szó mellesleg, csak mondom. Megtudtuk, hogy a szemétkedésben eddigi biztos dobogós apeh mellé a fogyvéd is fölzárkozott. Annál rosszabb: még több segget kéne nyalnod.

"A megoldás qrva egyszerű ebben az esetben is. NEM SZOLGÁLSZ KI KÖLYKÖT!!! Ennyi..."
A nagy port felvert esetben tudtommal nem is szolgálták ki. El sem jutottak odáig.
Nincs még nicked 2013.08.22 18:06:18
@Labasmaz:
"Közben kötelező minden ajtót-ablakot bematricázni, hogy se ki, se be ne lehessen látni. "
Jegyezzük meg közben, hogy sok-sok éve feltalálták azt a fóliát, ami egyik irányba átlátható.
Elég nagy lett itthon a riadalom, amikor úgy másfél hónapja hivatalosnak tűnő levél érkezett a postafiókomba. „Értesítés forgalmi engedély okmánya érvényességi idejének lejáratáról !" Feladója a Központi rendszer, magyarul Értesítés Központi Rendszertől. Régi…..
A tulajdonos egymilliót költött, hogy bizonyítsa a nyilvánvalót: pocsék autót kapott. Most jön a rendőrség és a per, hogy kicseréljék ezt a vacakot. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nincs még nicked 2013.05.24 16:58:36
@novothauto:
"Én Koskárnétól szeretném elkérni a madártej receptjét, egy kifejezetten agresszív anyagot keresek Diesel autók szívórendszerének a tisztításához"
Tegyél bele jócskán pálinkát, biztos, hogy attól rögtön sokkal agresszívabb lesz! );-D
Miután a harmadik Nikon-tele döglött be másfél év alatt a cégnél, úgy döntöttem, beadom a derekamat, megnézem, mit lehet kezdeni a saját, ősrégi szettemmel. Van egy Canon 350D-m, egy japán úton vettem valamikor közel nyolc éve, amikor Európában még nem is lehetett ilyet kapni,…..
Nincs még nicked 2013.05.20 20:36:03
@Csikós Zsolt:
1. Rühellem a szőnyegeket, főleg azokat a csiricsáré perzsákat. Ez a rész tehát bukott.
2. Majd lesz kulturált hozzászólás, ha a téma megkívánja. Ez itt nem olyan. Próbálj a megjegyzésem lényegére koncentrálni: ez egy olyan, teljesen jelentéktelen szarságon való görcsölés, mintha a Pontonodon fél éve csak a visszapillantótükör hátlapján levő homályos foltot polírozgatnád, miközben a valódi problémák megoldatlanok maradnak.
X. Egyébként pedig felettébb kontraproduktív - még tőled is - éppen itt a totalcaron a cizellált stílust számonkérni, nem gondolod?

@ColT:
Azokra a 320*240-es levlapokra gondolsz? Simán.
Nincs még nicked 2013.05.21 11:41:00
@Rocko-:
1. Közöd?
2. A problémát átérezni sikerült-e?
Nincs még nicked 2013.05.22 12:58:07
@Rocko-:
1. Bizony.
2. Segítek én is: nem kell segíteni, tudom, kinek mi a dolga, és nem is tőle várnám a megoldást.
Elismerték a hibát, de a cég nem akart fizetni. Az igazgató bujkált, a biztosító mosta kezeit, a kár kétmillió forint. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nincs még nicked 2013.05.17 18:59:44
@MaCS_70:
"hogyan oldod meg a kompatibilitást a néhány évtizedes átállási időszak alatt?"
Pl. úgy, hogy az összes újfajta csővég belefér a régi likakba (tehát a keresztmetszetük köré írható kör nem nagyobb, mint a mostani legkisebb csővég).
Ha egyszer elhatároznák, szép fokozatosan pár év alatt le lehetne cserélni a pisztolyokat (nyilván úgyis le kellene előbb-utóbb), mire kezdenek kijönni az újfajta betöltős kocsik.
Nincs még nicked 2013.05.17 19:05:06
@Rocko-:
"a gyárit is ott gyártják.
más minőségbiztosítással"
Továbbá szerintem 'megalapozott az a vélelem' (jól mondom, MaCS úr?), hogy más anyagból is.
Nincs még nicked 2013.05.18 07:36:56
@D4D:
"- MARHASÁG! Főleg az 5 liter. Hát még a könnyebb indulás.
A benzin nem öngyullad."
Nocsak! Marhaság, mi?
Majd szólj nekik is:
hu.wikipedia.org/wiki/Benzin#Okt.C3.A1nsz.C3.A1m.2C_kopog.C3.A1s.2C_kompresszi.C3.B3t.C5.B1r.C3.A9s
Aztán ne felejtsd el értesíteni a kopogásérzékelők gyártóit és a motorvezérlők fejlesztőit, hogy feleslegesen görcsölnek a problémán, és az átlyukadt tetejű dugattyúk meg a szétvert csapágyak valójában valamelyik felsőbb hatalom büntetései.
A mai Égéstér-adás kommentposztja.Direktlink pedig itt akad...
Nincs még nicked 2013.04.25 21:57:37
Csalódni azok csalódnak, akik nem gondolkodnak előre. Ön ne várjon csodát és szeretni fogja a 301-est. Üdvözöljük a PSA fapados-fedélzetén! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nincs még nicked 2013.02.07 08:39:39
Egy korábbi posztból sokan már talán tudják – hazajött a Puch. Ez az az autóm, amelyik olyan régen készül, hogy néha szinte el is felejtettem, hogy létezik, annyira az ősidőkben vettem, hogy minden akkori tervem dugába dőlt, amit szántam neki.Az évek során sokszor eljutott oda,…..
Nincs még nicked 2013.01.27 17:53:44
@Csikós Zsolt:
Akkor meg sem kérdezem, van-e róla mentésed. Mert van, ugye?
Autózva az országban tapasztalom, hogy lassacskán kezdik megtanulni az autósok, hogyan kell a körforgalomban közlekedni. Ritkább már a kihajtáskor nem indexelés, nagyjából tisztában vannak az emberek azzal, kinek van elsőbbsége, legtöbb helyen ezek a csomópontok jól működnek.…..
Nincs még nicked 2012.09.06 14:40:41
@Karl Ferdinand von Buol-Schauenstein:
'Gyakorlatilag befejezetlen a szabályozás.'
A szabályozás teljesen komplett és egyértelmű.

'Ezért van gondolom a rendőrség hivatalos oldalán a helyes magatartásra az ajánlás.'
A 'helyes' magatartás mindig az adott forgalmi helyzettől függ.

'Persze az csak ajánlás, mindig is lesznek (nem te) akik inkább kockáztatnak, csak mert nem kötelező betartani és "kibérlik" a külső sávot.'
Ha a külső sávban folyamatosan és jó tempóban lehet haladni, akkor miért kellene bárhova átmenni? ):O
Márpedig az egész probléma CSAK ILYENKOR merül fel!

'De azon érdemes lenne elgondolkozni, hogy megéri e egy életre szóló fizikai sérülést összebarkácsolni a külső sávban haladónak, csak mert neki van vélt-vagy valós igaza.'
Nem. Azon lenne érdemes elgondolkozni, hogy megéri-e egy életre szóló fizikai sérülést összebarkácsolnia a belső sávban haladónak egy kitalált, sosem létezett 'szabály' miatt.
Nincs még nicked 2012.09.08 07:56:53
@SvenH.:
'ennyire retardalt nem lehetsz, ott a rendorsegi ajanlas ami FELULBIRALJA ezt a kitetelt a kettos korforgalomban!!!'

Ennyire retardált nem lehetsz, mondanám, ha nem látnám, hogy
nyilvánvalóan mégis az vagy.

-NINCS semmiféle 'rendőrségi ajánlás', csak egy *magyarázat* van.
-Ha lenne, AKKOR SEM bírál(HAT)ná felül a jogszabályt.

'tudjuk mar mirol beszelunk legyszi'
Az jó lenne, mert addig biztos nem jutunk semmire, amíg ennyire képtelen vagy értelmezni a vitapartnerek érveit.
Nincs még nicked 2012.09.08 07:58:13
@SvenH.:
'te kepes vagy legalabb a bemutatott bizonyitekok alapjan modositani'
Az valóban szép. Nem gondolod, hogy neked is meg kellene tenned?

'en is bevallom hogy tanultam itt jo sokat...'
Még messze nem eleget.

'kettos korforgalomban beleszarok majd a tobbi szajaba, csak a biztosat fogom kovetni elvegre ha ennyire sokan helytelenul fogjak fel...'
Jó lenne, ha nem hivatkoznál olyasmire, amit senki nem mondott. Senki nem mondja, hogy ne menj be a belsőbe, ha az adott forgalmi helyzetben az célszerű (és megegengedett (!!) is számodra, pl. a képzeletbeli Kamazoddal).
Kész a kübelesített Tramp, jelentem. Több munkát tettünk bele, mint terveztük, de kevesebbet, mint kellett volna. Azok a fránya anyagiak, ugyebár… De így legalább jövőre is maradt tennivaló, meg még későbbre is. Aztán mire rendesen körbeérünk, lehet is kezdeni elölről az…..
Indul a tréler Sabc művekhez, mivel a lámpákkal nem végeztem, csak a csomagtartóba dobáltam be őket, bebugyolálva Egy hónapig állt a garázsban, mielőtt összehoztuk Sabccal az elvitelt. Közben átnéztük, kiderült, hogy milyen patent, bizgera, egyéb semmisült meg az évek…..
Nincs még nicked 2012.08.27 08:32:41
@Bende Tibor: @novothauto:
CSERÉLNI lehet (a régit leadva) 2 rendszámot is, PÓTOLNI nyilvánvaló okból csak egyet és csak egyszer.
segitseg.magyarorszag.hu/segitseg/ugyintezes/okmanyiroda/ugyintezesiutmutato/gepjarmu/rendszam/jarmu_utangyartas.html
Belsőség Dezső keréken! 2012.07.22 07:16:00
Nahát, nahát. Úgy látom, ráfordultunk a célegyenesre, drága, öreg Ponton Mercim alatt ugyanis kerekek vannak. Nem, nem a hegesztőkeret zsúrkocsi-futóműve, hanem már a saját felfüggesztése, igaz, a felnik még Csabi tartalék készletéből való, 123-ason használatos darabok. Erős…..
Nincs még nicked 2012.07.22 17:26:34
@Csikós Zsolt:
A kulturált diskurzusról: 'négyen tették helyre' vs. 'végül harmadmagával trükkölte be'
Most akkor hányan is voltak? 3 pasi meg egy kicsi?