Adatok
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
0 bejegyzést írt és 182 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
WAN-KELL !
P rendszám? Útvonalengedély? Hogyan mozgassak egy külföldi papíros autót?
2017.04.02 20:57:35
Hogyan lehet egy külföldi papíros autót mozgatni, egyszerű földi halandóként? Rövid leszek: csakis trélerrel.
Kaptam a jobbnál jobb tippeket itt is, ismerősöktől is, íme ezek, meg hogy miért bukta mind:
- ideiglenes útvonalengedély: ne kérjétek, hogy pontos jogi meghatározásokat hozzak, a lényeg,…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2017.04.04 13:18:03
Kíváncsi leszek arra, hogy igazak-e a kacsák a turbós wankel utódról. Szerintem nem nagyon lehet a modern kor általános használati igényeinek és az emissziónak megfeleltetni, hiába a meseszép lóerőszám a kis ccm-ből.
Rob Úr, az erdei utak elnyűhetetlen lovagja
Neki csak ukrán gázolaj jutott, de szerette. Legtöbb gond a párhuzamkapcsoló meghibásodása és a gyakori rugótörések jelentették, ezeket már rutinszerűen javítottuk. (rugólapcsere 45 perc) .
Második otthonom
(a kép csak…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2015.06.14 16:55:31
@ps3peter: Ülj be egy garázsba a vatta új, üde hegyi levegőt uninkornispukizó benzines autód mellé, csak 15 percre a garázsba és a hülyeséged problémája örökre megoldódik.
A helyszín Lengyelország, de történhetett volna mindez akár idehaza is. Kopasz nepperünk emlékezetes történetei jutnak eszembe róla, amikor az RS2-es Audira jöttek a gyerekek és a fogalmatlanok, mint a legyek. A baj csak az, hogy nem értik: ezek a dolgok nem csak gyorsan mozognak, hanem…..
Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A lényeg: kíváncsiak vagyunk a véleményedre.
Anna most diplomázik, és olyan témát választott, amely a villanyautókkal kapcsolatos. Ehhez szüksége lenne hazai…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2015.05.17 08:18:27
Amilyennek én képzelek egy driftedzést a Hangyásszal:
Amilyennek Scarlett Johansson képzel egy driftedzést a Hangyásszal:
Amilyennek anyám képzel egy driftedzést a Hangyásszal:
És amilyen egy igazi driftedzés a Hangyásszal:
A főnixek már csak…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2015.03.29 16:51:43
@nem kéne...:
Háttő, nem azért te az autótervező "mérnökök" által tervezett opel vektrámból is elfolyt egykétszer a szervó olaj.
Hozzáteszem az előző főnököm egy olyan emberke volt aki motorvezérléseket írt a continentalnál. Tudod, négy dologhoz nem értett, az informatikához, az emberekhez, fogalma nem volt arról, hogy mit csinál a cég aminek dolgozunk, és végül a programozáshoz.
Szóval, úgy gondolom ilyen szakemberek bőven lehetnek itthon is. Sőt.
Háttő, nem azért te az autótervező "mérnökök" által tervezett opel vektrámból is elfolyt egykétszer a szervó olaj.
Hozzáteszem az előző főnököm egy olyan emberke volt aki motorvezérléseket írt a continentalnál. Tudod, négy dologhoz nem értett, az informatikához, az emberekhez, fogalma nem volt arról, hogy mit csinál a cég aminek dolgozunk, és végül a programozáshoz.
Szóval, úgy gondolom ilyen szakemberek bőven lehetnek itthon is. Sőt.
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2015.03.29 16:53:01
@nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk: Nos, ezt tökösmákos kartácsnak szántam, kicsit mellément.
Amúgy égnek a porkék is.
A kifolyó olajszármazék meg bármilyen forró cuccra ráfolyva okozhat kellemetlen pillanatokat, mindenféle mérnöki tudástól függetlenül, és pl égnek egyes porkék is.
Amúgy égnek a porkék is.
A kifolyó olajszármazék meg bármilyen forró cuccra ráfolyva okozhat kellemetlen pillanatokat, mindenféle mérnöki tudástól függetlenül, és pl égnek egyes porkék is.
- Szóval a csajnál nem volt pénz, aztán mondta, hogy máshogy is megoldhatjuk – Yussef hevesen dugdossa a mutatóujját a másik kezéből formált lyukba. Az asztaltársaság röhög, én hüledezek, majd egymás szavába vágva lökik a történeteket. Nem értették, hogy miért akarok a…..
A Matilda Black Prince egy angol tier 5-ös prémium medium tank.
A Matilda Black Prince a 8.0-ban lesz kapható, ára 1.750 arany.
Nagyon kíváncsi voltam hogy milyen lesz ez a tank, hogyan legyen kiegyensúlyozva hogy ne legyen ellenfele a "sima" Matildának. Ilyen értelemben jó…..
Azt hiszem, olyan vagyok, mint egy gyerek: minél tovább mondják valamire, hogy nem szabad, annál kíváncsibb vagyok. Most például a wankel-motorra zizzentem rá. Az utolsó szériás (FD) Mazda RX-7-es úgy tizenkét éves korom óta izgat, de a stabil likviditási zavaraimnak hála marad a…..
Hollandiában újragondolták. MAN-nel.
Főnök!..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.11.20 20:32:31
@lacz805: Van, minimális (mert ők tudják, hogy a korom = elégetlen üzemanyag, ami mellé arányos mennyiségű levegőt kell, kellene tölteni, hogy a teljesítmény lejöjjön a főtengelyen, csak agyatlan ostoba idióták hokiznak az eszement sok koromra), főleg figyelembe véve, hogy se katalizátor, se részecskeszűrő nincs a kipufogó rendszerben.
Egy álom, ami könnyen elérhető!
Jelenleg is szerelőnél tartózkodik-ugyan is annyi olajat evett ami hihetetlen volt 2,és fél hét alatt teljesen megevett mindent ami benne volt.
Szerényen lopakodó Feroza
Csak a kezdet volt..féltengelyek horribilis összegbe kerül, utángyártott…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.11.10 19:18:33
Vannak dolgok, amiket csak Magyarországon kapni. Ilyen például a mangalicakolbász, a Kőbányai Világos, a Túró Rudi... és a Suzuki Gemma Questo benzincsap. Néhány troll most nyilván megjegyzi, hogy az első háromból más országban is találni, de a benzincsapban biztos vagyok, olyan…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.10.25 21:18:35
@no_holy_shit: Majdnem azt akartam írni, hogy az öreg polo 1,4 tdi 5,18-nál tart a legutóbbi ~2000 mért kilométeren (kattanásig tele / megtett km-ek számítás). :D
Igaz városban tény hogy praktikusabb a robesz, de ilyen fogyasztással majdnemhogy nem versenyképes az autóval.
Igaz városban tény hogy praktikusabb a robesz, de ilyen fogyasztással majdnemhogy nem versenyképes az autóval.
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.10.26 10:00:06
@no_holy_shit: Kymco agility 50-esen vagy 50-es cityn agyalogtam el, volt egykettő elérhető árban a használt piacon és ezeknek a fogyasztása sem vészes. Persze megázik az ember. De ilyen hat liter környéki fogyikkal hááát, az komolytalan. Autótól is sokallom. :D
Tegnap este Budapesten, a Szabadság híd budai hídfőjénél ellenőrizték a robogósokat a rendőrök. Két motoros járőrrel találkoztam, akik éppen egy ötvenesként, tehát rendszámtábla nélkül használt Vespa ET4 125-öt nézegettek. Aki azt hiszi, hogy egy ilyen rendőri…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.10.01 20:27:25
@Amusing: Olyan nincs, hogy valami nem a pénzszerzésről szól stadionisztában...
Íme, nézzék meg milyen átlátszó módszerekhez folyamodnak, akik le akarják járatni a Toyoták megbízhatóságát. Lépésről lépésre követhetik, ahogy a sunyi befeketítési kampány begyakorolt lépéseit végrehajtják. Ám sajnos nem jön össze, mert nem gondoltak minden…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.08.29 08:02:38
@HgGina: Az semmi, nálam akkor is van vontatókötél, amikor bicajozok, mer' az menő. :D
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.08.29 11:31:11
@deepdiver: Érdekességképp valamiért az 1,4 d4d befecskendező rendszere már bosch és nem denso, mint a 2,0-é. :D Vajh miért ?
Gianni kitalálta. Két pohár bor között, bal kézzel rajzolt egy egyszerű gépet, egy éket. Mielőtt az esti AS Roma meccsre kapcsolt volna a Rai1-ról, még azért csavarintott rajta egyet, ezért nem lett fából az az ék. Nem aggódott, hisz mi baj lehetne? Az ék akkor is egyszerű, ha…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.08.26 17:37:16
Az előző részek tartalmából:Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni.Vettem egy bogarat, örültem neki.Elkezdtem szerelgetni, kiderült, nagyon élvezetes dolog.Kasznit cseréltünk rajta, szép sárga lett.Az egyik részben pedig felpolíroztam Ezúttal lerobbantunk az út szélén
Lilla: Ez a…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.08.23 08:43:11
A szigetelőszalagot is oldja a gázolaj
- Itt vagyok a Rakparton és megállt az autó – búgta a telefonba feleségem. A legjobb hely az elakadásra. Másodszor csinálja, rutinja van benne. Érdekes a közlekedőtársak reakciója, a villogó elakadásjelző és a kocsi mellett…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.08.03 16:51:22
@DOKKOLÓ: "ilyen cikkek és az ismerősök sztorijai"
"Ha követitek az égéstér adását, hallhattátok"
Súlyos saját tapasztalaid előtt meg kell hajolnom.
"Nagyságrendekkel egyszerűbb a konstrukció, komoly meglepetések nem igazán érhetik az embert. Ohne kéttömegű lendkerék,"
Bizony, van az már az már nagyon sok nem is olyan fiatal benzinesben is. Nem kell erre túlzottan hokizni, bár egészséges, de többnyire amikor azt mondják a dízel autóban, hogy 200k-nál lefialt a kéttömegű, ott rendszerint már harmadszor tekerték vissza az órát mire a tulajhoz került. Valahogy az általam ismert előéletű járművekben nem volt ilyen, pedig azok a közismerten ilyesmivel súlytott ford termékek közül kerültek ki és öt éven belül beléjük ugrott a 200-250k km. (némelyikbe 3 másokban 4 év alatt).
"turbo,"
A modernebbekben azért akad.
"befecskendező,"
Injektor azért akad, az "FSI" és "közvetlen befecskendezős" megoldásokban pedig még csak nem is olyan istentelenül egyszerű.
"nagynyomású szivattyú", nos ilyen azért az FSI-kben is akad pl, tény, hogy az atmoszférikusokban nem, vagy nem mindben. Ilyet mostanában elég keveset találni az újonnan eladott autók közt.
"gázolajszűrő" Benzinszűrő van helyette.
"DPF" - No ez csakugyan nincs,
"EGR", nos ez azért szintén elég régóta van.
Érdekességképp megjegyzem, hogy dízelben nincs elektromos gyújtásrendszer, nincs klasszikus értelemben vett lambda szonda és nem kényes a túl szegény, vagy túl dús keverékre sem, valamint a kétkedők figyelmébe ajánlom azt, hogy míg a dízel fajlagos fogyasztása kb 200 g/kWh, addig a benzinesé valahol 300g/kwh körül mozog, és a benzin ugye valamivel könnyebb, tehát ugyanannyi gramm több liter. Amint a teljesítményt növeled, a dízel fajlagosa nem nő jelentőset, míg a benzinesé látványosan romlik.
Ugyanolyan dinamikával vezetve kb másfélszeres szorzó a benzinre.
"Évi kevés kilométerre szívó benzin, sokra meg gyári LPG" Persze, csak ugye gázból ott van az, hogy az autó nyomatékszegényebb és gyengébb leszen, (CNG-vel is), illetve lesz egy egy-másfél-két liternyi túlfogyasztás. Namármost műszaki mellett ugye lesz gázbiztonsági vizsgád és a palackot is 10 és 15 év után el kell vinned nyomáspróbáztatni, majd a 15. év végén ki kell dobnod (használt autó vásárlás esetén érdekes). Az autó a benzinesek igazán fos hatásfokú üzemszakaszában (bemelegedés)
bizony benzinnel fog üzemelni, mert a reduktornál a hűtővíznek el kell érnie azt a hőfokot, aminél az LPG (cseppfolyósított gáz) gázneművé alakítható, tehát tankolnod kell benzin is, főleg ha sokat rövid utazol, mert indítanod mindenképp azzal kell, leállítani is erősen ajánlott, mert esetleg tanulsz új szitokszavakat a következő indításkor. A rosszul beállított gázrendszereknél tapasztalható további fogyasztástöbblet és a magasabb égéshő miatt eltűnő szelephézagok is erősen érdekes kérdéskörök, nem is beszélve a gáztartály helyigényéről.
A CNG már más tarisznya, mert bár 320 forint körül tankolható az ország immáron kemény 3 városában (lol, szeged, bp, győr), és a fogyasztás a benzinfogyasztás 0,6x-osa, teljesítmény-nyomaték sehol nincs a benzines üzemmódhoz képest, pedig jellemzően ezek a motorok már ott sem nyomatékbajnokok.
Mivel ez a gáznem nincs cseppfolyósítva csak sürítve, ESZEMENT nagy tartályok kellenek a kocsiba, ami utólagos átépítés esetén simán elveszik a kombi autó csomagterének a felét, és jellemzően egy füst alatt az ülések döntésének is búcsút inthetünk előzőleg megpuszkolt tenyérkénkkel. Emitt a tartályok 3 évente nyomáspróba kötelesek, amit jellemzően kiszerelést követően végeznek el és ennek azért egy eléggé cözombos munkadíja van, ami a gyári megoldásoknál alaphangon vagy 55k, így gyorsban utána olvasva. + a nyomáspróba, 3 évente, ami hoppáré, hogy, hogy nem, nem egyezik a 2 évente szükséges műszaki vizsga periódussal.
A magasabb égéshő itt is jelen van, és jellemzően rossz hatással van a szelepekre, ezért a gyári CNG üzemű autók (multipla, zafira, combo, cng üzemű vw-k) hengerfeje eltér a sima benzinestől, tehát, ha sima benzinest alakíttatnál át, a fentieken túl készülj némi hengerfejjel kapcsolatos meglepire és ellenőriztesd gyakran a szelephézagot.
Mindezek után meg kell köszönjem hogy az igazán sok hülye kanapén brümmögő nagyhangú gyökér terjeszti a dízeles tévhiteket, mert így több esélyem van arra, hogy jó áron találjak igényeimnek megfelelő régebbi dízel modellt, amibe mondjuk 40k egy teljes porlasztó csúcs garnitúra, és magam is be tudom szerelni az udvaron ha szükséges.
(jah, érdemes végig nézni hogy a zafira CNG-be mennyibe kerül egy garnitúra gáz injektor, vagy a gyári gázrendszer tetszőleges eleme, vagy végigtúrni az ebayt pár reconditioned CR csúcsért, meg fogsz lepődni, hogy mennyi sok bullshitet megesznek a tapasztalatlan kanapén billentyűzetet forgató nagyhangúak). Mindent lehet, csak vakarni kell...
És akkor nem beszélgettünk el még az eldurranó, hibás gyújtótrafók által kinyírt benzines ecu-król...
"Ha követitek az égéstér adását, hallhattátok"
Súlyos saját tapasztalaid előtt meg kell hajolnom.
"Nagyságrendekkel egyszerűbb a konstrukció, komoly meglepetések nem igazán érhetik az embert. Ohne kéttömegű lendkerék,"
Bizony, van az már az már nagyon sok nem is olyan fiatal benzinesben is. Nem kell erre túlzottan hokizni, bár egészséges, de többnyire amikor azt mondják a dízel autóban, hogy 200k-nál lefialt a kéttömegű, ott rendszerint már harmadszor tekerték vissza az órát mire a tulajhoz került. Valahogy az általam ismert előéletű járművekben nem volt ilyen, pedig azok a közismerten ilyesmivel súlytott ford termékek közül kerültek ki és öt éven belül beléjük ugrott a 200-250k km. (némelyikbe 3 másokban 4 év alatt).
"turbo,"
A modernebbekben azért akad.
"befecskendező,"
Injektor azért akad, az "FSI" és "közvetlen befecskendezős" megoldásokban pedig még csak nem is olyan istentelenül egyszerű.
"nagynyomású szivattyú", nos ilyen azért az FSI-kben is akad pl, tény, hogy az atmoszférikusokban nem, vagy nem mindben. Ilyet mostanában elég keveset találni az újonnan eladott autók közt.
"gázolajszűrő" Benzinszűrő van helyette.
"DPF" - No ez csakugyan nincs,
"EGR", nos ez azért szintén elég régóta van.
Érdekességképp megjegyzem, hogy dízelben nincs elektromos gyújtásrendszer, nincs klasszikus értelemben vett lambda szonda és nem kényes a túl szegény, vagy túl dús keverékre sem, valamint a kétkedők figyelmébe ajánlom azt, hogy míg a dízel fajlagos fogyasztása kb 200 g/kWh, addig a benzinesé valahol 300g/kwh körül mozog, és a benzin ugye valamivel könnyebb, tehát ugyanannyi gramm több liter. Amint a teljesítményt növeled, a dízel fajlagosa nem nő jelentőset, míg a benzinesé látványosan romlik.
Ugyanolyan dinamikával vezetve kb másfélszeres szorzó a benzinre.
"Évi kevés kilométerre szívó benzin, sokra meg gyári LPG" Persze, csak ugye gázból ott van az, hogy az autó nyomatékszegényebb és gyengébb leszen, (CNG-vel is), illetve lesz egy egy-másfél-két liternyi túlfogyasztás. Namármost műszaki mellett ugye lesz gázbiztonsági vizsgád és a palackot is 10 és 15 év után el kell vinned nyomáspróbáztatni, majd a 15. év végén ki kell dobnod (használt autó vásárlás esetén érdekes). Az autó a benzinesek igazán fos hatásfokú üzemszakaszában (bemelegedés)
bizony benzinnel fog üzemelni, mert a reduktornál a hűtővíznek el kell érnie azt a hőfokot, aminél az LPG (cseppfolyósított gáz) gázneművé alakítható, tehát tankolnod kell benzin is, főleg ha sokat rövid utazol, mert indítanod mindenképp azzal kell, leállítani is erősen ajánlott, mert esetleg tanulsz új szitokszavakat a következő indításkor. A rosszul beállított gázrendszereknél tapasztalható további fogyasztástöbblet és a magasabb égéshő miatt eltűnő szelephézagok is erősen érdekes kérdéskörök, nem is beszélve a gáztartály helyigényéről.
A CNG már más tarisznya, mert bár 320 forint körül tankolható az ország immáron kemény 3 városában (lol, szeged, bp, győr), és a fogyasztás a benzinfogyasztás 0,6x-osa, teljesítmény-nyomaték sehol nincs a benzines üzemmódhoz képest, pedig jellemzően ezek a motorok már ott sem nyomatékbajnokok.
Mivel ez a gáznem nincs cseppfolyósítva csak sürítve, ESZEMENT nagy tartályok kellenek a kocsiba, ami utólagos átépítés esetén simán elveszik a kombi autó csomagterének a felét, és jellemzően egy füst alatt az ülések döntésének is búcsút inthetünk előzőleg megpuszkolt tenyérkénkkel. Emitt a tartályok 3 évente nyomáspróba kötelesek, amit jellemzően kiszerelést követően végeznek el és ennek azért egy eléggé cözombos munkadíja van, ami a gyári megoldásoknál alaphangon vagy 55k, így gyorsban utána olvasva. + a nyomáspróba, 3 évente, ami hoppáré, hogy, hogy nem, nem egyezik a 2 évente szükséges műszaki vizsga periódussal.
A magasabb égéshő itt is jelen van, és jellemzően rossz hatással van a szelepekre, ezért a gyári CNG üzemű autók (multipla, zafira, combo, cng üzemű vw-k) hengerfeje eltér a sima benzinestől, tehát, ha sima benzinest alakíttatnál át, a fentieken túl készülj némi hengerfejjel kapcsolatos meglepire és ellenőriztesd gyakran a szelephézagot.
Mindezek után meg kell köszönjem hogy az igazán sok hülye kanapén brümmögő nagyhangú gyökér terjeszti a dízeles tévhiteket, mert így több esélyem van arra, hogy jó áron találjak igényeimnek megfelelő régebbi dízel modellt, amibe mondjuk 40k egy teljes porlasztó csúcs garnitúra, és magam is be tudom szerelni az udvaron ha szükséges.
(jah, érdemes végig nézni hogy a zafira CNG-be mennyibe kerül egy garnitúra gáz injektor, vagy a gyári gázrendszer tetszőleges eleme, vagy végigtúrni az ebayt pár reconditioned CR csúcsért, meg fogsz lepődni, hogy mennyi sok bullshitet megesznek a tapasztalatlan kanapén billentyűzetet forgató nagyhangúak). Mindent lehet, csak vakarni kell...
És akkor nem beszélgettünk el még az eldurranó, hibás gyújtótrafók által kinyírt benzines ecu-król...
Azt hiszem rossz dolog, ha az ember tárgyakhoz kezd kötődni, de sajnos hajlamos vagyok rá. Van, amikor egy különleges dologról van szó, például egy sportkocsiról, ott érthető az izgalom, de én a világ talán legunalmasabb autója iránt érzek így.
Adott az öreg hármas Golf, amit…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.07.21 21:47:42
@Liquid_Night: qrva drága.
Összesen négyszázmillióba került az a négy Setra S 517 HD, amit a Trans-Tour Kft. ezekben a napokban állít forgalomba.
Amíg a Volánok a jelenlegi kormány hathatós segítségével, egyáltalán nem tudnak beszerezni korszerű autóbuszokat, addig az ország keleti végén…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.07.10 19:35:09
@immortalis: Úgyérted mutyizni, tiltani, adóztatni ?
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot. Úgy látszik, szereti ezt a témát. Fogadjátok szeretettel:
Sziasztok!Érdekességből küldök pár fényképet, ami két egymás mellett álló autóban feltűnt…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.07.01 09:10:59
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.07.01 17:28:26
@Shadowbull: a toyota azért utánajár ennek és amannak, persze ott is vannak izgalmak. Audinál csak a minél nagyobb profit a lényeg, a user le van xarva. Bírja ki a kocsi a garidőt és kész.
Az RC-autózást a kreténségek tartják életben. Legalábbis az alacsonyabb szinteken, ahol ez nem egy első számú hobbi egészen biztos. Nincs ezzel baj, 20-30 ezer forintért élményautózásra RC-t venni eleve hülyeség. Ha pedig úgy sem lehet igazán jól meghajtani legjobb, ha van…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.06.26 09:38:31
Pere Laci újabb története az indiai hétköznapokról. A sorozat előző részeit ide kattintva olvashatja.
Reggel hívtuk az alvállalkozónkat, hogy kell még egy markoló. Be is futott az áhított szerkezet. Amikor megláttam, a kezembe temettem az arcomat és magamhoz intettem a…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.06.23 21:26:51
@McKinney: Terex
Próbáld megfejteni ennek a sportnak a lényegét pár szóban! (Vattaúj a Charger, szétküldeni jó lesz?)
..
Ilyen tényleg csak egyszer történik az emberrel, mindegy milyen hosszú az élete. Pedig az egész csak egy szokványos autó bemutatónak indult Saint-Tropez-ban.
Lütyő csendőr (Istenem, de utálom ezt a Lütyő nevet nekem csak Cruchot marad, én még feliratos videó kazettákat néztem…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.05.18 22:02:37
Egy tegnapi nap során kikerült cikk megrendszabályozásként aposztrofálja azt a két perces felvételt, amelyen két rendőrjárőr az V. kerületből intézkedik egy láthatóan igen jókedvű meztelen férfivel szemben, aki a Bazilika előtt szórakoztatta a tömegeket.
Rugdosódásnak nem…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.04.30 13:31:25
Tiszta hülye vagyok. Mégis hogyan gondolhattam, hogy egy ilyen cuki tárgy, mint amilyen ez a Nénitől megvett Bogár, majd hibamentes lesz, negyvenpár év használat, két tulaj, két élet, két szín és két év állás után.
Kb ennyit ültetne az ültető tengelycsonk. Maggal ne…..
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.04.27 15:09:34
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2014.04.28 10:16:57
@cubaauto: Én azért gondolkozom a saxo-n, mert hozzá is tudok nyúlni (java része mechanikus, azért a francik tudtak dízelt csinálni ha akartak némettel, japánnal ellentétben) és alig van benne elektronika ami mint tudjuk a francia/olasz párosnak nem erőssége. Továbbá a bogarazással, veteránozással ellentétben használható használós autónak is, és nem eszi le a hajad (és azért úgy megy, mint egy bogár) :D
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz