Regisztráció Blogot indítok
Adatok
pitz75

0 bejegyzést írt és 45 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az első magyar kamionversenyt, a Hungarocamion Truck GP-t, 1987. május 16-17-én rendezték meg a Hungaroringen. A Hungarocamion ebben névadó szponzorként és főrendezőként meghatározó szerepet vállalt.A vállalat kapcsolata az autósport tál akkor kezdődött, amikor létrehozták a Hungarocamion ASE-t,…..
Belsőség Bocsi! Eladó a BMW? 2014.12.29 18:49:19
Úgy tizennégy éves lehettem, amikor édesapám elmesélte, hogyan szedte rendbe első Zsiguliját. Komoly felújítás volt az, lecsupaszított bódéval, darabokra szedett motorral. Kerültek bele színezett üvegek, volt sportkormány, homokszínű fényezés. Én nagy örömmel hallgattam a…..
Újabb pofon a hazai buszgyártóknak, hogy a Napi Gazdaság értesülései szerint az Orangeways City Kft. lehet a befutó a veszprémi közösségi közlekedés ellátására kiírt közbeszerzési eljáráson. Új gázbuszokat is hoznak a veszprémi megyeszékhelyre,de ilyen kocsikat jelenleg…..
pitz75 2012.10.26 07:50:30
Nem lesz pofon, sem ide, sem oda, marad minden a régiben...
Miért van az, hogy azt érzem, háttéralkuk döntöttek ez esetben is...

"Az önkormányzat pályázatot írt ki a 2013-2022 közötti helyi menetrend szerinti közösségi közlekedési szolgáltatás nyújtására, melynek feltételei és az elbírálás szempontjai a csatolt előterjesztésben megtalálhatók.

A pályázati dokumentációk benyújtási határideje 2012. október 10. napján 10.00 óra volt, helyszíne Veszprém Polgármesteri Hivatala. A pályázati kiírást három pályázó váltotta ki, a VT-Transman Kft, a Balaton Volán Zrt. és az Orangeways City Kft. a felsorolás szerinti sorrendben. A pályázat benyújtásának határidejéig kettő pályázó nyújtott be pályázati csomagot: az Orangeways City Kft. és konzorciumi partnere valamint a Balaton Volán Zrt.

A pályázatok tartalmi értékelése során kiderült, hogy a Balaton Volán Zrt. által megjelölt önkormányzati hozzájárulás mértéke túlzott terheket ró a szolgáltatást megrendelő önkormányzatra, ezért az önkormányzat a pályázatot nem tudta elfogadni. Az Orangeways City Kft és konzorciumi partnere nem tett maradéktalanul eleget a hiánypótlási felszólításnak, így pályázatuk érvénytelen.

Mindezek alapján a közgyűlés eredménytelennek nyilvánította a pályázati eljárást. A személyszállítási szolgáltatásról szóló törvény értelmében az önkormányzat pályázati eljáráson kívül közvetlenül bízhatja meg maximum 2 évre az általa kiválasztott és a feladatot vállaló közlekedési szolgáltatót, jelen esetben a Balaton Volán Zrt-t.

Hartmann Ferenc kiemelte: minden veszprémit érintő döntés meghozatalára készülnek. Egy korszak lezárult, és köszönetet kell mondani a Balaton Volán minden dolgozójának, hogy az elmúlt tíz évben ilyen színvonalasan biztosították a szolgálatatásukat. Fontos a két évre szóló döntés, mert a cég munkavállalóinak megmarad az állása és Veszprémben megmarad egy fontos adófizető vállalat.

Gerstmár Ferenc a következő két évre vonatkozó finanszírozás módjára és mértékére kérdezett rá. Felmerült a kérdés: elegendő lesz-e ez a két év arra, hogy az energia-stratégiában megfogalmazott célok teljesüljenek?

Nagy Piroska bízott benne, hogy a Balaton Volán Zrt. jó pályázatot fog írni, hiszen mindenki elégedett volt az eddigi munkájukkal. Úgy gondolja, hogy túlzott elvárásokat fogalmaztak meg a pályázókkal szemben. Nem volt szerencsés a pályázat időzítése sem, döntést hozni a hazai közlekedésstruktúra átszervezése előtt nem szerencsés, de törvényi kötelezettségünk, kényszerhelyzet volt."

Forrás: vehir.hu
pitz75 2012.10.27 07:23:41
@Moszkvicsslusszkulllcs:
A Napi gazdaság friss cikke a témában:

www.napi.hu/magyar_vallalatok/uj_es_olcsobb_lett_volna_veszpremet_is_bukta_az_orangeways.535211.html

Valami itt nem egészen kerek, az lehet, hogy az önkormányzat valóban megriadhatott az OW viselt dolgaitól.
Ha pusztán a helyijárati szolgáltatás színvonalát nézem, akkor jó lett volna a váltás, mert színvonal terén a BV-nek is komoly lemaradása van...
Csikós azt mondta, értékesebb, ha nem bontom ki. Úgyhogy nézegettem pár napig az átlátszó műanyagon át, mint a kissrácok a vágyott tárgyat a kirakatban. Egy hét múlva már vékony porréteg gyűlt össze a vízszintes felületeken, kezdett igazi gyűjtői kinézetet ölteni. Itt…..
Sebastian Vettel idei harmadik generátorhibája után a Red Bull igyekszik nyomást gyakorolni a Renault-ra, hogy a francia gyártó váljon meg olasz beszállítójától. A bikások a vb-cím megnyerése érdekében akár a rivális McLaren elektronikai rendszeréért is hajlandóak lennének…..
A Mercedes és a Renault után a Ferrari is megerősítette, hogy már a próbapadon nyúzzák a 2014-től bevezetendő turbómotort. Jelenleg úgy tűnik, másfél év múlva ez három gyártó fogja ellátni az összes F1-es istállót. A Ferrari sok tapasztalattal rendelkezik a V6-os…..
pitz75 2012.08.29 09:15:25
@Real Simon says: Kicsit alaposabban utánanéztem, vannak jó cikkek Michele-ről, többek közt Tőled is, de várom itt is.
A PURE nekem kezdettől fogva kicsit furcsának tűnt. Nem azt mondom, hogy blöff, de nem láttam igazán komolynak a szándékot. Minden tiszteletem mellett, volt már olyan dolog, amibe Craig Pollock belefogott és jól sült el...? :)
Harminc évvel ezelőtt a száguldó cirkusz történetének egyik legváltozatosabb, legizgalmasabb szezonját láthatták az F1-rajongók. Ahogy most, úgy 1982-ben is egy Ferrari-pilóta vezette a világbajnokságot tizenegy futam után. Tart még a nyári szünet, ezért az SzC_blog úgy…..
Büntetést helyezett kilátásba az FIA Sebastian Vettellel szemben, amiért a világbajnok a Maláj Nagydíjon történt ütközésük után kétszer is beintett Narain Karthikeyannak. Mindezt rögzítették a fedélzeti kamera felvételei. Vajon tényleg érzelemmentes pilótadroidnak kell lennie…..
Halottak napja alkalmából úgy gondoltuk, illendő lenne megemlékezni a Formula-1 egyik legnagyobb tehetségéről, a driftelés királyáról, a kétszeres vb-ezüstérmes Ronnie Petersonról. (Az eredeti cikk a Retromobil magazin október/novemberi számában jelent meg, "Szupersvéd"…..
A Tűzvonalban negyedik évadát két tényező nyírta ki: 1., Stohl Andrást a balesete miatt kiírták a sorozatból 2., a Duna TV péntek esténként adta le. Így eshetett meg, hogy miközben az első évadnak epizódonként 800 ezer nézője is volt, a tavaly augusztusban debütált…..
Az F1-es ügyekben mindig jól értesült auto, motor und sport és a Speedweek kész tényként közli honlapján, hogy Nick Heidfeld veszi át Robert Kubica helyét a Renault F1-es csapatánál.A német és svájci szaklap állítja: a 33 éves mönchengladbachi pilótát Eric Boullier, a…..
Lengyel szöveget tartalmazó matricával fejezik ki együttérzésüket és kívánnak jobbulást Robert Kubicának az F1-es csapatok a ma kezdődő tesztelésen, Jerezben. Azon túl, hogy nagyon szép gesztus, mutatja, hogy ha baj van, még a pénztől megrészegült F1-es community is összetart,…..
Hétfőn a BBC londoni stúdiójában megtartotta idei versenyautója, az MVR-02 hivatalos bemutatóját a Marussia Virgin Racing. Az orosz sportkocsigyártó támogatásával kifejlesztett Formula-1-es kocsi a csapat hagyományai szerint teljes egészében számítógépes szimulációk alapján,…..
Omnibusz 15 éves az Ikarus E99DD 2010.07.25 06:53:00
Az egyik első, menetrend szerint közlekedő budapesti autóbusz is emeletes volt (Austro-Daimler), ám ezek viszonylag hamar kikoptak az utakról, sőt később a „nagy” Ikarus se foglalkozott ilyen járművekkel - noha nemcsak a gyártott darabszám, hanem a rendkívül széles…..
pitz75 2010.08.02 09:03:49
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Zalánál én sem emlékszem E99-re, sőt, emeletesre sem...
A Gemencnek "másfél emeletes" 397-ese volt 1 db a korai szériából, de már azt is selejtezték és eladták:

busport-online.hu/drw_bemut.html
Közeledik a 2010-es szezon új autóinak leleplezése, az élcsapatok mind fixen felálltak pilótákkal, érkeznek az első fotók az új színekben, új ruhákban, a gyárakban és műhelyekben pedig 0/24-es műszakban rohannak az első tesztek felé a csapatok.Mind a négy várható élcsapat…..
A Forma 1-es versenysorozat egészének jót tenne, különösen most, amikor a gazdasági krízis mellett a szakmai válság is megtépázta a sorozatot, ha visszatérne a versenypályákra Michael Schumacher - brit lapok szerint ezt a tényt már Bernie Ecclestone is elismerte, amikor a minap…..
pitz75 2009.11.30 11:06:15
Odab@sz, csak nehogy igaz legyen.
Márpedig ha így megy tovább, sanszos...
Most szórakoztató, de ha megvalósul netán, nagyon nem lenne az...
Néhány napja a közepes érdektelenség hullámait kavarva bejelentették Robert Kubica átigazolását a Renault-hoz. Rögtön másnap feldobta a sajtó a hírt arról, hogy 1 évre ment, és valójában a Ferrarihoz tart, a Renault csak trambulin a vörösökhöz.Nem állom meg, hogy el ne…..
pitz75 2009.11.03 14:08:47
Lengyel-magyar két jó barát!
Legyen igazad, abban amit róla írsz, de Kubica fanként is kicsit szkeptikus vagyok. Sajnos egyre inkább úgy áll, hogy a Renault max egy erős középcsapat lesz jövőre, semmiképpen nem több... Ha igazak a pletykák a Ferrarihoz távozókról, akkor pláne. Kérdéses a szponzoráció is, nem hiszek a Nokia féle megváltó pénzeszsákok hirtelen megjelésében. Max a Megafon, de annak is meg lenne az ára és láttuk már, hogy mit tud tenni egy csapattal a nem létező orosz tőke...
Szóval, én talán a Toyota bizonytalanságával együtt is jobbnak láttam volna, ha oda megy. Elég figyelemre méltó szezonvéget produkáltak, Glockkal ketten szerintem erős páros lettek volna ott (más kérdés, hogy ez a Renault-nál is összejöhet jövőre, bízom benne).
És ott van még az a kérdés, ami az idén is keményem megjelent Kubicával kapcsolatban, mégpedig az, hogy tartós mélyrepülésben is tudja-e tartani a megfelelő motivációs szintet. Minden tiszteletem és megértésem mellett sem tudom ezt 100%-ig a neve mellé írni az idén. Félek tőle, hogy jövőre sem nagyon lesz másként. Ha átmenetnek tekinti a jövő évet, akkor mindjuk, hogy ok, de ha nem, akkor hosszútávon ez nem lesz jó.
Ha pedig a Ferrari tényleg összejönne neki 2011-ben, az lenne a tutti megoldás, jó kis harapós csapat lenne, ez nem vitás. Nagyon szurkoltam neki az idén is Fisichella ellenében, ha egyáltalán komolyan szóba került a beugrás. Nem jött össze, lehet hogy nem is hozott volna neki sok jót így utólag...
A lényeg, nagyon kiváncsian várom, mit mutat jövőre a Renault-val.

A blog jó, szívesen olvasom az ilyesmi postokat a száraz tényközleés helyett! Ne hagyd hogy kifulladjon! :)

Hajrá Robertó!

Pitz
  Melyik volt az utolsó, olcsó BMW? Az Isetta vagy a 315-ös? Tudni akarja, milyen rendszerellenesnek lenni 2009-ben? Üljön be egy egyes kupéba. Vélemények az azonos című írásunkról...