Regisztráció Blogot indítok
Adatok
balogh_gabor

0 bejegyzést írt és 97 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tudom, hogy megint elég hatásvadász a cím, de hallgass meg. A Google profitjának jelentős része a keresésekhez kötődő hirdetésekből származik. A keresésre és a sok információra azért van szükségük, mert ebből tudják a hirdetés a legjobban célozni és elérni azokat a…..
A közelgő vasárnapi zárva tartás adta az ötletet, hogy megszavaztassuk és rangsoroljuk a Magyarországon működő szuper/hipermarketeket. Eszünkben sincs politikával foglalkozni, arra akadnak nálunk rátermettebb és alkalmasabb személyek is, mi csupán szeretnénk kideríteni, melyik…..
balogh_gabor 2015.02.27 08:58:31
@Józsi01: Rosszul látod.. Talán a fenti háromnak kéne kapcsolni, hogy verseny van és abban az győz, aki jobb. Nem teszek szívességet nekik, hogy ott hagyom a pénzem, ha szart árulnak koszos boltokban.
De nem ezen változtatnak, hanem jogilag ellehetetlenítik a jobb boltokat. Gratulálok a turbómagyar módihoz..
Bár már messze nem tartom olyan innovatívnak és elragadó látványvilágúnak a Top Geart, mint mondjuk 5-6 éve (a technika fejlődése ma már elérhetővé teszi a grandiózus képek készítését szinte mindenkinek), de még mindig úgy gondolom, hogy a legnagyobb hatású és kategória-…..
balogh_gabor 2015.02.25 15:56:20
@for-avar: Enzo kb leszrta az utcai autókat vagyis szükséges rossznak tartotta őket. Így történt, hogy csináltak a vezetése alatt orrmotoros 4 személyes lépcsőshátút (400), orrmotoros gt-t csomagtartóval (Daytona), V6os középmotorost, vagy éppen boxert, vagy turbót akasztottak valamire.

Szerintem még nem sikerült olyan modellt csinálniuk, amivel szembeköpték az öreget. De ez szubjektív. Speciel azt is bírom, amilyen gőgös hülyék sokszor.
TComment Egy parkolás: százezer 2014.09.30 06:15:00
Nettó pénzbeszedés, maffiás módszerekkel. Annyira megéri, hogy éjszaka is érdemes strázsálni, hátha beáll egy balek. Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
balogh_gabor 2014.09.30 08:47:22
@bkover: Igen, végig kénem menni az országon és egyértelműen felfesteni minden jelzést, kitenni minden táblát és áthelyezni azt ami takarásban lehet. Nem a cikkel van probléma, hanem veled, ha nem zavar hogy egy forintot sem forgatnak vissza 50-100ezres büntikből..
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot. Úgy látszik, szereti ezt a témát. Fogadjátok szeretettel: Sziasztok!Érdekességből küldök pár fényképet, ami két egymás mellett álló autóban feltűnt…..
balogh_gabor 2014.07.02 09:09:12
@Szabványok: "Az összes többi kérdés meg van oldva, az autók olcsók, keveset fogyasztanak, kényelmesek, megvédik a bentülőket, gyorsak, csendesek, jeges emelkedőn kacagva mennek fel,"
Pont ez miatt meglepő ha egy filléres basz nem úgy viselkedik, ahogy a user várja.
balogh_gabor 2014.07.02 09:12:28
@Shadowbull: ""Melyiket teszed be az önindítóhoz?"

Amelyikre szukseg van hogy a specifikaciokat teljesitsd."

Ne mondd hogy a specifikációnak nem része hogy hány kapcsolást kell kibírnia minimum. Minimum egyet vagy 100.000-et? Bármennyit is, nehezen képzelem el hogy merő passzióból az elvárt minimum fölé mennének.
balogh_gabor 2014.07.02 09:30:42
@Shadowbull: akkor meg is érkeztünk :) Gyártó a szájíze szerint specifikálja az alkatrészeket, ha elég neki X indítás, nem fogja az X+Y indítást bíró önindítót választani több pénzért. Az autógyár részéről lehet hívni ezt költséghatékonyságnak is, a beszállító részéről meg élettartam tervezésnek. Az autógyár akkor jár jól, ha olcsón kapja az alkatrészt, a beszállító pedig ha mielőbb el tud adni még egy önindítót.
TComment Ilyen egy sportos autó 2013.11.27 06:15:00
A sportosság és a vezetés élménye azok a frázisok, amelyektől a gyártók eladásokat remélnek. Meg tudjuk fogalmazni, hogy milyen egy sportos autó? Megpróbáljuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
balogh_gabor 2013.11.27 17:38:26
@kultúrpesszimista: nem így értettem. A 60as években nem készült ilyen autó? Vagy az 50esben? Vagy a 40esben? vagy a 30asban?

És ha már profit, már 1890-ben is minden a profitról szólt. Akkor is k.rva volt mindenki, csak az idő megszépíti. Ezért az RS6 és a GT-r is menő autó lesz 30 év múlva.
balogh_gabor 2013.11.27 21:31:05
@lcka: az elsőkerék hajtás már 1898ban szabadalmaztatva lett, és kétlem hogy a fizika és a menettulajdonságok miatt :)
A Mininek nincs köze az FWD elterjedéséhez, helyette a CV2nek inkább.
Másban nem tévedtél ;)
balogh_gabor 2013.11.27 23:02:23
@lcka: ahogy vesszük.
Rengeteg próbálkozást találhatsz a Mini előtt, ami nem kényszer, hanem útkeresés a hajtást illetőleg. Aztán nyerésre állt a RWD mert sokkal könnyebben megvalósítható, mint egy FWD. Végül csak megoldották (a citroen cv2 volt az első sikeres modell, a Mini bő egy évtizeddel utána született, jobb marketinggel) Ez szerintem nem kényszer, hanem technikai lépés volt.
Senki nem tudja pontosan, kik állnak a magukat Tax The Rich (adóztasd meg - vagy büntesd - a gazdagot) - csoport mögött. Az interjú-felkéréseket elutasítják, a minimálisnál kevesebb infót csepegtetnek magukról, annyi biztos csak, hogy van egy-két drága/ritka autójuk (vagy remek…..
balogh_gabor 2013.11.14 12:16:48
@ommm: oda adod az Alfát, hogy rendeltetés szerűen használjam? :)
@Shadowbull: nem tudom milyen autód van, de szívesen használom rendeltetés szerűen.
A kettő jöhet egyszerre, és megcsinálhatjuk az F50es kötélhúzását. Mint rendeltetés szerű használat. Meg mint a mérnöki munka dicsérete.

Na? :)

Úgy látom kisebbségben vagyok, de attól szép a világ h különbözünk :)
balogh_gabor 2013.11.14 12:33:16
@ommm: Erre azért mérget nem vennék.

Csak gondold végig: aki megteheti hogy ilyen autóparkot tart, elbohóckodik azzal, hogy youtube videókat csináljon és "beszóljon" a gazdagoknak? Ami ő maga. Szarul venné ki magát a klubban :)

De persze lehet, hogy úgy van, ahogy mondod és azért kezdett ilyen videók készítésébe, mert kizárták a RAC-ból :)
balogh_gabor 2013.11.14 13:42:25
Utolsó kommentem a témában :)

A múzeumban tartás és a csapatás a mezőn között én el tudok képzelni köztes utat. Pl ezt:
www.youtube.com/watch?v=XoKYUpopN94

Én ezt tartom rendeltetés szerű használatnak. 250 GT Breadvan, nyélgázon, versenypályán. Mert oda tervezték. A csávó néha össze is töri verseny közben, belefér. De egy Goodwood Revivalön bármelyikre rábökhetnék.
Nekem ez a mérnök és a gép tisztelete, nem az hogy kibírja-e a mezőgazdasági utat :)
Két évvel ezelőtt volt egy autóm, melyet legalább annyira szerettem, mint anno a Renault 15GTL-emet: egy 166-os Alfám. Hathengeres, benzines, csodás (és használhatatlan) bőrbelsővel, takony GM-automatával és 17 literes fogyasztással. Sosem akartam eladni, ahogy az ember sosem akar…..
balogh_gabor 2013.10.27 10:56:05
@JohnyG: nem akarlak meggyőzni, ha nem áll fel, nem áll fel..

Én szeretem, hogy a 156 kerékíve körbe nincs úgy lecsapva, mintha nem fért volna ve a présgépbe.
Lásd: www.italiaspeed.com/2004/cars/alfa_romeo/11/ti_australia/alfa_156ti_2.jpg
Másnál: www.carmiko.com/2012-opel-astra-gtc-sporty-reviees-specs-release-date-price-pic/2012-opel-astra-gtc-wheel-image

A 156 tükre is zseniális. Meg a kilincs, amit az ötvenes évekből reinkarnáltak.
TComment Soha többé BMW-t! 2013.10.10 08:56:51
Az egy éve használtan vásárolt M6-os motorja három hónap után felrobbant. 8,5 millió a kár. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
balogh_gabor 2013.10.10 10:20:30
@Ikukám: bőr tekintetében több új autót láttam kevesebb kilométerrel hasonló hibákkal. Az új olaszoknál pl ez rendre előfordul, már 50-70ezernél is. Vagy az, hogy szétesik az ülés egy franciában. Tudom, olasz fos, francia szar, de a németek sem különbek.

Én inkább arra gondolok, hogy megvan a gondos statisztika, melyik modellel mennyit mennek évente, mikor cserélik le. Legyen az 75.000 km / 5 év és ahhoz mérten tervezik a garanciát és az alkatrészeket. Ahogy a Daciához, úgy az Mes BMW-khez is.
balogh_gabor 2013.10.10 10:49:49
@Tinman: egy Volvo tulajnak ezt kár is magyarázni :)
De szimpatikus a hozzáállásod, ahogy a legtöbb embernek itt..

Üdv, egy olasz autós
balogh_gabor 2013.10.10 11:15:02
@Tinman: egyrészt, marketing-marketing-marketing. Ugye, a gyártók egymással versenyeznek, mindenki amiben a piacát látja. "Muszáj" egymás überelniük.. és cipelni a kéttonnás bódékat, amik tele vannak tömve felesleges extrákkal, csak azért hogy a katalógusban jól mutasson.

Másrészt, nem tartok kevésbé biztonságos autónak egy 507LE-s M6-ost egy kibelezett 100 LE-s Ladánál. IQ kell mind a kettőhöz, tény.

A cikknél maradva, a komputer nem mondja meg hogy hol pörgött 8545-öt. Azt talán igen, hogy hányadik sebességben, de ezt meg nem tudjuk. Lehet hogy 2esben, 120nál. És lehet hogy egy versenypályán. Mind a kettőnk csak feltételezhet.

Én addig örülök, amíg készülnek ilyen gépek, és nem google autók szaladnak egymásba, mert vírusos lett a központ :)
Belsőség Heti merítés 2013.09.15 09:08:21
Most miről álmodjak? A Maseratiból kiszállva, minden logikus gondolat elpárolgott a fejemből. Elkezdtem keresni a piacon lévő olcsóbb autók között. Megnéztünk egy szörnyű állapotú piros Biturbot Pécs mellett. Nem vettem meg. Dízelcica Az anyagminőségnél ne gagyi,…..
balogh_gabor 2013.09.16 10:13:03
@vau: Írj be a googliba egy tetszőleges amerikai modellt és zongorázd végig az évszámokat (pl Chevrolet Impala 1961).
Nem modellciklusról van szó, hanem kozmetikáról.
Tegnap az Apple meglépte azokat a dolgokat, amiket régóta vár tőlük a piac és a közönség. Egyben távolabb kerültek attól, hogy a következő korszakban innovátorai legyenek az okostelefon piacnak. Lássuk, miért.  Színes iPhone-ok. Ez a bejelentés egyértelműen a kínai…..
Barczi "Blumi" Imre, Bellay Szilvi, valamint Gazda Albert és Uj Péter munkájának révén az Origo végre szakít az Index dizájn majmolásával (btw, érdekes, hogy ezt pont exindexesek lépik meg), és egy szerintem nagyon klassz és jól felépített, friss site-tal értelmezik újra a…..
Belsőség Heti merítés 2013.05.26 09:38:37
Moszkító Bár a paraméterei elsőre nem tűnnek félelmetesnek (1.8-as motor, 120 lóerő), de a 750 kilós össztömeggel együtt nagyon fürge. Alacsony fordulaton is jól húz, de igazán 5000 felett kezd el élni. A 6800-as fordulat korlát miatt széles tartományban vezethető, sokféle…..
balogh_gabor 2013.05.27 20:09:00
@bálnalovas: @nakitaka: félre értitek, látszik h sosem tartottatok "nem rendes" autót. Az Elise még messze nem az az autó, amikor nem lehet racinálisan gondolkozni, csak számolatlanul önteni bele a pénzt. Egy 50ezer mfnél átszakadt HF meg bármilyen tulajt kiborítana, legyen az 480 Italia v R8, a maga szintjén.
Belsőség Heti merítés 2013.05.12 09:49:02
Calibra DTM Edition A jó példányoknak megkérik az árát. A 200 ezer forintos kategóriát én messze elkerülném, mert azokkal biztos csak bosszúsága lesz az embernek. Persze ez nem azt jelenti, hogy amit sok pénzért hirdetnek, az garantáltan jó. Érdemes külföldön is szétnézni,…..
balogh_gabor 2013.05.12 19:17:52
@Csé: jó, hogy.. A fogyi mérő is csak egy átlagfogyasztás mérő, így simán kijön 20000 liter per km, hiszen 0 val kell osztani. Ami igaz is, attól még a 3 dl megy át óránként a rendszeren.
balogh_gabor 2013.05.12 19:39:24
@Csé: akkor legyen annyi :) de nem is 20+ liter. Akkor mindenki a dugóban robbanna le :)
Belsőség Türhők a busz előtt 2013.02.17 14:05:42
A könyökén jönnek ki az orosz, meg kínai belsőkamerás videók? Azt hiszi, hogy mi már bunkókból sem tudjuk a nemzetközi átlagot hozni? Egy budapesti buszsofőr helyrebillenti a nemzeti büszkeségünket: mi is tudunk legalább olyan ökröket mutatni, mint a keleti…..
Fontos, hogy nem szabad kiszámolni, mennyit költ az ember egy-egy évben autóra-motorra. Engem viszont akkor is érdekel, ha egyszer már belefutottam egy csúnya összegbe, amikor a Mazda MX-5 eladásakor egymásra raktam a szerviz-munkalapokat, és kijött, hogy csak tervszerű megelőző…..
Belsőség Unortodox ingatlanos 2012.09.12 21:58:28
Aki feltehetően most csöppent a szakmába, de legalábbis a jogi dolgokkal nincs teljesen tisztában. Például feltehetően titoktartási szerződést sért azzal, hogy kiírja a jutalék mértékét. Ez csak egy dolog. A pontos cím megadása eléggé szokatlan, már csak azért is, mert így…..
Többen is megpróbálták az idei Pikes Peak hegyiversenyt elektromos autóval teljesíteni, és nem is voltak esélytelenek. A Toyota prototípus hatodik ideje mutatja, mennyire nem. Azt viszont sosem gondoltam volna, hogy ekkora csalódást okoznak. Amikor a 80-as évek végén először…..
TComment Az utolsó rock'n'roll 2012.06.21 06:18:00
Rémülten tudatosítottam, hogy nem fogom tudni megindokolni, miért éri meg minden kilója a 12 600 forintot, amibe kerül. Ha létezik tökéletes és haszontalan dolog egyben, akkor ez az. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..