Adatok
[@Reszeg@]
0 bejegyzést írt és 161 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tudják, mi maradt meg egy hét használat emlékéből? A hiányérzet és az üzemanyagszámla pontos összege. Mai cikkünk blogposztja...
[@Reszeg@]
2012.01.06 10:30:55
@fogash: Nem volt V60R. A V60-hoz lehet rendelni R-design csomagot, ami hasonló, mint az Audi S-line csomagja. Megkapod ugyanúgy a D3-hoz, mint a T6-hoz. Nem a V70R-re gondoltál esetleg?
A világmindenség egyik fontos kérdésére kapunk választ ebben a pár másodperces videóban. Egyik oldalon a Bugatti Veyron, hivatalosan 1001 lóerős, 1250 Nm, összkerekes és 1890 kilós. A másikon a Koenigsegg CCXR, 1018 lóerővel, 1060 newtonméterrel, hátsókerék-hajtással és 1280…..
[@Reszeg@]
2011.12.01 19:18:19
@bananarepublica: Ez a nyelv is a magyarból eredeztethető...
A leggyakrabban használt kifejezések megegyeznek. Lásd: Aku'v@. :D
A leggyakrabban használt kifejezések megegyeznek. Lásd: Aku'v@. :D
Több olvasónk megosztotta velünk egy-egy régi opeles élményét. Én is tartozom eggyel. Kölyökkoromban lakott egy család az utcánkban. Nagypapa, anyuka, unoka. Hármukra jutott két Opel Admiral, két Monza és egy gömbölyű Senator. Teszem hozzá, akkoriban még ritka volt a nyugati…..
[@Reszeg@]
2011.05.15 14:10:29
Talán olvasták Alfám történetét, a csodaszép, minden porcikájában csábító, V6-os 166-os sztoriját. Lehet, azt is, hogyan sikerült visszaszereznem vételárát a morálisan kissé ingoványos neppertől. Nem kezdenék hosszú fejtegetésbe arról, miként és hogyan jutottam el…..
[@Reszeg@]
2011.04.03 12:11:35
@GRÖLLER: S80 T6-al járok, átlagban 11.5-12.5-re kijön az átlag.
Valamint kérdezném, hogy mér kiabálsz?
Valamint kérdezném, hogy mér kiabálsz?
A kétszáz kilométeres vontatás utáni reggelen a szokásosnál nehezebben pörögtünk fel a kellő fordulatszámra, de hamar megvolt a terv. Mindannyian arra tippeltünk, hogy a kuplunggal lesz a baj, úgyhogy nekiláttam körbetelefonálni a barcelonai autóalkatrészboltokat. Egyből az…..
[@Reszeg@]
2011.01.18 19:26:21
@biker_kolee: akkor állítsák át, mer ütvefúrva ezt lehet nehezebb. nem?
Nincsenek könnyes memoárok, sajnálkozás vagy jajgatás, elvégre én döntöttem úgy, hogy megválok tőle. Most azonban, ahogy a régi papírok között turkálok, rádöbbentem: ennyi időt még egy autóval sem töltöttem együtt. Elmosolyodtam egy kicsit: nocsak, öt és fél év? Nem…..
[@Reszeg@]
2011.01.16 11:15:27
[@Reszeg@]
2011.01.16 11:37:57
@tlacka: hát valami hasonló, mint ami volt itt belsőségen, csak 7-esből.
2.bp.blogspot.com/_leoGYAeiH44/Sm5OaeR8r2I/AAAAAAAAGvQ/_OUTDzEyHyg/s1600-h/bmw+e28+wagon+schulz.jpg
2.bp.blogspot.com/_leoGYAeiH44/Sm5OaeR8r2I/AAAAAAAAGvQ/_OUTDzEyHyg/s1600-h/bmw+e28+wagon+schulz.jpg
Húsz év egy ember életében nem nagy idő. Hamar elrepül, eseménydús, érettségin túl, egyetemi évek, vagy a munkahelyen való első lépések épp ekkor köszöntenek be.Egy autó életében húsz év sok idő. Sok autó el se éri ezt a kort, vagy ha igen, kicsit máshogy néznek ki.…..
[@Reszeg@]
2011.01.05 23:52:58
[@Reszeg@]
2011.01.05 23:57:01
Nekem nem ment olyan egyszerűen mint Csikósnak, maga az autó is bonyolultabb, és rutinom sincs annyi, mint neki. A lényeg, hogy puszta kézzel, nulla műszaki érzékkel és előképzettséggel, valamint az alkatrészeket a födre lökdöső gyerekkel is bátran belevághat, nekem is sikerült.…..
Nem tudjuk megállni, hogy megosszuk veletek a saját, privát toplistánkat. Következzen tehát a top 50 F1 pilóta, ahogy mi látjuk:50. Kovács Robi 49. Luca Badoer 48. Katherina Witt 47. Ábel Anita 46. Stipistop Misi 45. Fernando Alonso 44. Toranosuke Takagi 43. Winkler Róbert 42. Sokorai…..
[@Reszeg@]
2010.12.17 13:06:07
...akkor nem hagyod, hogy a büdös, dögevő állat megtartsa magának ezt a csomagot. Pedig a Hiéna jól tudja, hogy ezek a Renault F1-es korszakából való tárgyak micsoda értékké nemesülhetnek néhány éven belül. A pólón a Renault R27-es versenygépe látható, ami ugyan messze nem…..
[@Reszeg@]
2010.12.11 09:30:50
Az idei, hetedik találkozónk (megy az idő rendesen), több szempontból is vízválasztó volt. Az összegzést a poszt végére megpróbálom megfogalmazni, ám előtte igyekszem időrendi sorrendbe rakni az eseményeket. Ez soha nem könnyű, hiszen a cselekmény mindig több szálon futott,…..
[@Reszeg@]
2010.09.05 11:42:46
@[@Reszeg@]: Mármint azt, h. ennek itt helye van....
[@Reszeg@]
2010.09.06 08:30:30
@Shadowbull: Lécci mutass már egy képet, amin rajta vagy, mert ott voltam, de rohaggyak meg, nincs meg az arcod...
Valójában önök nem akarnak rákattintani a képre. Legyen elég annyi, ami látszik. lassan gyülekezünk, annak ellenére, hogy az eső mindent megtesz, hogy elvegye a kedvünket.Nem fog sikerülni. Gyertek, van még hely...
[@Reszeg@]
2010.08.28 21:35:07
FIGYELMEZTETÉS: A hét végén a velencei tó környékén nyolc traffipaxot üzemeltet a rendőrség, 3 óránként változó helyszínre. Aki lejön a találkozóra, vezessen lassan, vagy legalább legyen óvatos. Hoppá, ha nem figyelünk, elrohan az év anélkül, hogy sütnénk, söröznénk…..
[@Reszeg@]
2010.08.22 14:01:41
[@Reszeg@]
2010.08.22 18:04:21
@[@Reszeg@]: Szóval ha valaki Veszprém-Várpalota-Sz.fehérvár-Sukoró útvonalon keres fuvart, írjon!
[@Reszeg@]
2010.08.27 18:40:04
@[@Reszeg@]: Mégsem. Legalábbis nem a fekete sorhattal. Megadta magát ma a vízcső. :(
Lomtalanítunk. Azaz megjöttek a színes fémgyűjtők.Amit eddig elkövettek:Egyirányú utcába szemből behajtani.Ugyanezt megtenni, úgy hogy szóltam erről. Válasz: tudom.Kőcicikkel lezárt utcavégen áthajtani Defenderrel.Szarrápakolni az utánfutót és az autókat. Természetesen…..
Négy és fél misivel családi batárt keresünk, játsszunk most ilyet. A ringben a modern motoros Octavia, a régi négyhengeressel szerelt Octavia és a Renault Fluence, szintén egyhatossal. Vélemények az azonos című írásunkról...
[@Reszeg@]
2010.06.08 23:21:31
@sanyesz84: Egyetértek. Ennyiért egy pár éves S60 D5, vagy akár egy S80 D5 is kijön.
Takarékos motor, valamennyire megy is, én jónak tartom.
Viszont a Volvo szervizének olcsónak nevezésében nem értünk egyet.
Písz.
Takarékos motor, valamennyire megy is, én jónak tartom.
Viszont a Volvo szervizének olcsónak nevezésében nem értünk egyet.
Písz.
[@Reszeg@]
2010.06.09 00:12:51
@Bélabácsi: Látszik azért, hogy minden embernek más igényei vannak.Nálunk a családban csak limuzin, esetleg 5ajtós autó van.De az ötajtós is egy 2006 utána Octavia RS.Nincs velük semmi gond.El lehet férni bennük, ha 5-en megyünk nyaralni, elférünk mindegyikben. Bár tény, hogy a Volvo-ba nehéz a pakolás, de meg lehet oldani.Nekem sem lesz semmiféle "kisbusz szerű képződményem", még ha lesz mondjuk 2 gyerek /bár ettől még messze vagyok/.Nem akarom, és nem is hiszem, hogy muszály lenne,hogy a családi lét olyan autónak a megvételére erőltessen, aminek a vezetését nem élvezem.Azzal magamat adnám fel.
[@Reszeg@]
2010.06.09 00:21:47
@[@Reszeg@]: "El lehet férni bennük, ha 5-en megyünk nyaralni, elférünk mindegyikben." Fogalmazás egyes, ülj le. Késővan, bocsánat :)))))
Ma lőttem, lehet megfejteni...:)..
Csak erős idegzetűeknek, tényleg, nem vicc. Nem töltöm át Indára, inkább ne terjesszük. Tessék. Katt! Én szóltam. Más: A 1749-es telefonszám felhívásával egyszeri 200 forintnyi pénzadomány juttatható el az ár- és belvízkárosultakhoz. Ha segíteni szeretnél, akkor…..
[@Reszeg@]
2010.06.07 21:55:31
Most, az esőverte szerkesztőségben ülve éppen eszembe jutott, mekkora mázlijuk is volt a rendezőknek a múlt hétvégi AlfaCity100 találkozóval. Mintha a Jóisten is kegyeibe fogadta volna a tisztaszívű alfásokat: hétágra sütött a nap, kellemes szellő fújdogált. A komáromi…..
[@Reszeg@]
2010.06.06 14:11:10
@imittto: Nekem egyik mai Lancia sem tetszik. /tudom, a thesis nem mai/ Az Ypsilon sem, Musa sem. A Delta talán kicsit elfogadhatóbb, de azért attól is sokkal többet várnék.Kevés ahhoz, hogy továbbvigye az előd nevét. /Nem a második generációról beszélek/
Nemtudom meddig fogja még húzni a márka, szerintem szüksége lenne igen erőteljes vérfrissítésre.
Písz
Nemtudom meddig fogja még húzni a márka, szerintem szüksége lenne igen erőteljes vérfrissítésre.
Písz
[@Reszeg@]
2010.06.06 15:49:34
@Abszorpciós diverzifikáció: Hehehe :)))
elektromos túrbóra van occsóér ötletem. Kimész a helyi pijacra vasárnap, szt vesze egy hajszárítót, amit a megfelelő helyre beépítsz.persze a fűtőszálat kiveszed, azzal is csökken a súlytöbblet.
elektromos túrbóra van occsóér ötletem. Kimész a helyi pijacra vasárnap, szt vesze egy hajszárítót, amit a megfelelő helyre beépítsz.persze a fűtőszálat kiveszed, azzal is csökken a súlytöbblet.
[@Reszeg@]
2010.06.06 15:52:29
@Tipo16v: érezd az ironiát Tibor! :)))
Ennyi...
[@Reszeg@]
2010.05.18 11:27:06
@WSzabi: Igen, srác. A magyar tinilányok magyar kedvence.
www.napiszar.com -on többet is megtudhatsz róla, de ne fecséreld rá az időd :D
www.napiszar.com -on többet is megtudhatsz róla, de ne fecséreld rá az időd :D
Béla Fordot vezet.Találkoztam vele reggel, Szigetszentmiklós és a lakihegyi adótorony közötti átkötőúton.A fekete Focus hátsó ablakában büszke kamurendszám hirdette a gazda nevét: Béla.Béla nem sietett. Ezen az úton egy rövid szakaszt kivéve kilencvennel szabadna menni, ő…..
[@Reszeg@]
2010.05.13 14:55:53
@Krisi: Nálam a fogyasztósdi sem indok a lassúságra...90-100 között eszik a legkevesebbet. (8.7-8.8 körül)
Amúgy az biztos, hogy egy ízlésünk szerint összeválogatott audio CD sokat tud segíteni.
Ja, és a posztíró a hülye, az ienek miatt tart itt az ország ahol, meg különbenis. :)
Amúgy az biztos, hogy egy ízlésünk szerint összeválogatott audio CD sokat tud segíteni.
Ja, és a posztíró a hülye, az ienek miatt tart itt az ország ahol, meg különbenis. :)
Állandó vita tárgyát képezi, hogy érdemes-e egy jól bevált autón ráncfelvarrást csinálni a gyártónak, vagy sem. Nos, azt hiszem ez a rövid fotósorozat megadja a választ. A fotók a Pontiac GTO tíz évét mutatják be, 1964-től 1974-ig. A végére maradt a legfontosabb kérdés:…..
[@Reszeg@]
2010.05.12 22:24:12
Hétfő este pöccintett át Pista egy linket, hogy nézzem már meg. Azonnal elborult az agyam, fém lökhárító, króm dísztárcsa, első tulaj itthon, garázsos, 518i. Cápa. Zöld. Metál. Tetőablak. Ott beleszerettem. Megemlítettem a Ritának, mit szólna hozzá, csak annyit mondott,…..
[@Reszeg@]
2010.04.15 14:49:59
Hát komolyan mondom, hihetetlen...ennyire nincs más dolga sok embernek? Aki unja már a "szar youngtimer"-es cikkeket, az minek kattint rá?Fogadja el, hogy más szereti ezeket a gépeket és ezzel szeret foglalkozni.Ízlésről pedig nem vitatkozunk, hanem tiszteletben tartjuk.Hiszen emiatt (is) mások az emberek.Milyen unalmas lenne, ha mindenki ugyanazt szeretné?
Röviden: Aki unja már az ilyen cikkeket, az ne nyissa meg, nem neki készült.De legalább ne oltson itt senkit a véleménye miatt.
@Mench: Gondolom majd ha lesz tesztautó.Nem látok bele, de szerintem nem a TC stábon múlik a dolog.
Ui.: Bende, grat az autóhoz, sok balesetmentes km-t hozzá!Meg utólag boldog névnapot! :)
Röviden: Aki unja már az ilyen cikkeket, az ne nyissa meg, nem neki készült.De legalább ne oltson itt senkit a véleménye miatt.
@Mench: Gondolom majd ha lesz tesztautó.Nem látok bele, de szerintem nem a TC stábon múlik a dolog.
Ui.: Bende, grat az autóhoz, sok balesetmentes km-t hozzá!Meg utólag boldog névnapot! :)
Ma egy tanfolyam reális ára 130-150 ezer forint. Aki 50-60 ezerért hirdeti az oktatást, biztosan trükközik, ennyiből még a költségeket sem lehet kigazdálkodni. Vélemények az azonos című írásunkról...
[@Reszeg@]
2010.04.07 13:42:29
@Ottopappa: Köszönöm, azt hiszem mindent felvázoltál, amit hozzá szerettem volna fűzni az 1.2-es dologhoz...Azzal is lehet ám nagyot esni, ha hülyevagy.
Nekem márciusban volt egy éves a jogsim, érintettnek érzem magam a témában.Oktatóm nagyon jó volt, elmagyarázott mindent,ha kellett.Mindenem meglett elsőre.Szerencsémre nála nem ment az órákkal a manipuláció, "rendesen" megvolt az összes kötelező.Autópályán nem tanultam, Veszprém környékén nemigazán találni.
Nekem márciusban volt egy éves a jogsim, érintettnek érzem magam a témában.Oktatóm nagyon jó volt, elmagyarázott mindent,ha kellett.Mindenem meglett elsőre.Szerencsémre nála nem ment az órákkal a manipuláció, "rendesen" megvolt az összes kötelező.Autópályán nem tanultam, Veszprém környékén nemigazán találni.
[@Reszeg@]
2010.04.07 14:04:31
@gyvy: Ne általánosíts légyszíves! Értemén, hogy van, aki azért várja, hogy megkapja a jogsit, hogy utána felcsavarodjon a fára, mert hülye.De aki egy 2xx lovas autóban hülye, az egy 1.2-es kis gyöszben is hülye marad.Városban meg mégannyira sem fontos a lovak száma előtted /esetleg mögötted/.
Szerencsés helyzetben vagyok, jogsiszerzés után pattantam is be a családi gépbe.Nem mondom, hogy mindig betartom a konkrét sebességhatárokat, de 10-15%-al nem lépem át őket.Pedig a lehetőség meglenne rá....
Szerencsés helyzetben vagyok, jogsiszerzés után pattantam is be a családi gépbe.Nem mondom, hogy mindig betartom a konkrét sebességhatárokat, de 10-15%-al nem lépem át őket.Pedig a lehetőség meglenne rá....
A nyári hónapokra várja az MGE a relatív eladási számok javulását, miután az első negyedév elég siralmasra sikeredett. Főleg annak tükrében, hogy a márciusban forgalomba helyezett 4384 autó közül 500 fehér Ford Focus, kék csíkkal az oldalán. Sajtóinformáció2010.04.01.A…..
[@Reszeg@]
2010.04.02 15:24:24
@Dr. Robin Masters: Teljesen egyetértünk...
Oké, még nem, de mindjárt. Konkrétan 2000. július 14-én, péntek délután 14.49-kor jelent meg első cikkünk, nem hivatalosan, de precízen tehát akkor, mármint 2010. július 14-én leszünk tízévesek. Az évfordulót mindenképpen szerettük volna megünnepelni. Gondolkoztunk sok…..
[@Reszeg@]
2010.03.16 12:41:46
@ommm: És lehet már tudni róla valamit? Gondolkodtatok már, hogy hol és mikor?
[@Reszeg@]
2010.03.16 14:25:43
@nem kéne...: Én sem sürgetem, sőt. Egy balatonparti nyár elejei meet tetszene a legjobban.De ez elég szubjektív, beleszólásom sincs a dologba, szóval majd úszok az árral.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz