Regisztráció Blogot indítok
Adatok
joselin

0 bejegyzést írt és 53 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mocskos olajat töltenek a hordóba, a kannába és a flakonba, majd az ön autójába. A piac ismét a maffia markában. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
joselin 2013.09.19 17:13:12
@Buntmetall: Ja, csak ha értrnél hozzá, megnézted volna az autógyárad honlapján az elfogadott olajak listáját. A normális cégek jováhagyásra küldenek az olajaikból a gyártóknak. A honlapokaon a szervizrészben általában elérhrtöek. De ettöl függetlenül is , mi például minfen boltban hagytunk példányt ajóváhagyásokról, és természetesen minden olaj termékadatlapját is. Te miért nem kérted A kereskedőtöl. Amugy, ha én egy olyan kezdésű nevet hallok, hogy RE..., akkor az újrahasznosítottra assziciálok. Lásd az utolsó mondatom
joselin 2013.09.19 17:46:15
@autószerelőlavina: Le vagyok maradva, Nem tudtam , hogy a Castrol már a BP-é. Abban a Hitben irtam az elözőt, hogy önnálló még. Ez sok mindent megmagyaráz.
Azon túl, hogy szörnyen csúnya a hosszított lengővilla és a traktorgumi, nem nagyon tudtunk mit felhozni a bugyuta amerikai divat ellen. Az országban, ahol a kanyarokat csak bizonyos régiókban, kísérleti jelleggel tartják, kialakult egy divatirányzat, ami az egyenes sprinteléseknek…..
Magyarország elbukta a tél ellen vívott harcot: a vidéki úthálózat állapota sok térségben siralmas. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
joselin 2013.04.03 15:47:06
www.studiocitynewjersey.com/potholekiller/

Ezt a technologiát fejér, és bács megyei önkormányzatoknak probáltuk eladni. opcionk volt egy gépre. kb. a jelenlegi kátyuzók árának 65 %-áért vállaltuk volna a kátyújavítást, fele annyi idő alatt. Elhajtottak mindenhonnan.
Kőbájker kollégánk, a Robogó blog gazdája Debrecenbe indult az ítéletidőben, és semmi oka nem volt az aggodalomra, hiszen az autópálya-kezelő honlapja az M3-ason nem jelzett problémát. Ilyen lenne a tökéletes állapotú autópálya? Tegnap az M3 tökéletes állapotban volt.…..
Amit alant láthatnak, az ma már – szerencsére – történelem. Ez egy hivatalos kis oktatófilm 1987-ből. A Pontiac kereskedők agyát mosták vele anno, akiknek így könnyebb dolguk volt, amikor be kellett fűzniük az európai vagy japán autót jó eséllyel még sosem látott…..
joselin 2011.03.10 15:09:52
joselin 2011.03.10 15:13:05
www.youtube.com/watch?v=nsgWUKk2hOk

Ez A calaway 1000 le-se 96-ból. Hallgassátok a hangját. Gyönyörű.
Hasonló helyzetben egészen biztos, hogy én is legalább annyira felbosszantanám magam, mint ahogyan Kisvagány. Megállították a rendőrök, együttműködő volt, elfogadta a bírságot. De amikor valaki más az egészet elintézi egy mosollyal és még az iratai sincsenek nála, ott már…..
Az Iveco 2010-2014-es stratégiájának megfelelően, heteken belül megkezdődik a kínai Saic-Iveco Hongyan közös vállalat által gyártott, nehézkategóriás Genlyon modellek forgalmazása Vietnámban. A 20 darab, különböző kivitelű modellből (vontatókból, billencsekből és…..
Belsőség Plasztikbomba 2010.06.04 08:31:07
Myron Scott amerikai fotóriporter feltalálta a ládaderbit és nevet adott Amerika sportautójának. Mindkettő jól sikerült. Vélemények az azonos című írásunkról...
  Mindenki találkozott már a sráccal, aki a szombat esti buliban Terminátorként vizslatva veszi sorra a szóba jöhető lehetőségeket. Vélemények az azonos című írásunkról...
joselin 2010.04.09 12:19:10
@ommm: Én úgy értettem, hogy nézd meg, mi lett az együttmüködésükböl. A crhyslernek ott volt a cruiser, a 300-as széria, a voyager, a jeepek. Ezek európában is viszonylag versenyképesek voltak. Mi hiányzott? Korszerübb motorok, igényesebb belső tér, jobb elektronika. Mondd már melyiket kapta meg a crrysler az együttmüködésböl? Még egy normális dieselmotort sem. A Merci meg benyelte a teljes amerikai terjesztőhálozatot.
hirdetés A mosógép ránézésre legalább automata volt, de rég ehetett utoljára ruhát, gondolom, ezt használják a bristolosok is gumikéder-puhításra, mint minden jófajta restaurátor. Meg talán a szövetbelsőket is ebben tisztítják, de erre nem mernék megesküdni. A Fagor…..
joselin 2009.11.06 15:50:35
@karlmann:
A klima, generátor, turbo stb. nem bristol gyártmány. Ezeket neves beszállítok készítik.De amig egy nagyszériás auton össszedugnak egy 21 polusú csatlakozót,ezeket egyenként kötik be. Mi bajod van a chrysler v8-al? Hol hallotad, hogy nem megbizhatő? Vagy miért rossz a garett turbó? Szar a honeywell klima? Amatörők kiméljenek.
Miről is szólhatna másról, mint a raliról? Bevallom, unottan kattintottam rá a Maybe által átküldött linkre, mivel szinte naponta találkozom a ezalegjobb, tutikirály-klipekkel. Aztán beúsztak az első vágóképek és végig kellett néznem. Tökéletes összhang a zene és a kép…..
joselin 2009.06.28 10:19:00
@dr.oid: Azért ne nézd le a mai pilótákat Szerintem Loeb, Latvala stb. szivesen visszamenne a többezer km-es,500-600 lovas korszakba, és valaszinüleg jól teljesítenének. A szabályokat nem ők diktálják.
Belsőség 2500 felesleges lóerő 2009.05.12 12:20:00
Ha nem ez az, akkor mi? Rejtélyes hírszerkesztőnk elefántcsont-tornyából egy morzsát hullajtott alá. Lám: The Land Shark: 2500 lóerő a hátsó tengelyen Valószínűleg az egyik leggyorsabb utcai sportkocsit sikerült elkészítenie az Intense Automotive Design nevű cégnek a Mosler…..
Belsőség Határ a csillagos ég? 2009.04.16 14:49:00
Somi barátom pár fotója indította el a gondolatlavinát, amely végül is ezen poszt megírásához vezetett. Nem csoda, egy Bugatti Veyron mindig megmozgatja az ember fantáziáját. Ferdinand Piëch valóra vált lázálma mind a mai napig megosztja az autós társadalmat, ha nem magát a…..
joselin 2009.04.16 18:10:03
@Floyd: Miféle pedigré? Egy francia márkába volkswagent gyömöszölni?
joselin 2009.04.16 18:16:40
@GergőÁron: Ne mondd már. Akkor mért nem dobál össze mindenki egy nyerő versenygépet? A sebesség, kormányozhatóság nem csak a motorerőn múlik. A Veyront már sokan leverték pályán, éppen a rossz kezelhetősége miatt. Amelyikről cégről én beszéltem,sok europai gt 2, gt 3 futamon gyözött.
  Az elmúlt évtized európai autós életének egyik legfontosabb fejleménye, hogy egy mai kisautó sokkal biztonságosabb, mint egy 20 éves középkategóriájú limuzin. Ez nagyrészt az Euro NCAP töréstesztjeinek köszönhető, de a politikájuk mostanában nagyon fura. Vélemények…..
A világgazdasági válság térdre kényszeríti a vállalkozásokat, a nagy multik sorra térdelnek meg. Elemózsiáért könyörög szinte minden neves gyártó. És halódik a motorsport is... Max Mosley semmit nem tesz ez ellen, áldásos tevékenysége csak nem akar véget érni, de az alábbi…..
Négyajtós nagy sportlimuzin. Nem akármelyik gyártó engedheti meg magának. Egy új modell fejlesztése rengeteg pénz, a vásárlókör igényes és bár nem nagy, annál hangosabb tud lenni, ha akar. A szédületes számok és a luxus legalább annyira fontosak, mint maga a forma. Most pedig…..
A Hummerrel a trenddel szemben című Autonánia-cikk megírásakor sokfelé kódorogtam a neten, és egész érdekes képgyűjteményt szedtem össze különféle polgári és katonai kivitelekről. Ezeket kötöttem most két csokorba a téma iránt érdeklődő olvasóink kedvéért. Ebben a…..
Van abban valami kéjesen borzongató: szembe menni az aktuális áramlatokkal. Tojik a globális pénzügyi válságra? Magasról tesz a fogyatkozó olajkészletekre? Nem érdekli az autója CO-kibocsátása? Jöjjön velem Hummert venni! Több nagy és roppant okos ember is biztatott már…..
joselin 2008.10.03 11:37:51
Ja és a dagonya.
www.youtube.com/watch?v=h8sY9San8kw
Ha túl iszapos az alj, azért beragadhat.
Széria autókban ilyet csak a g-merci tud.
(A rövid defender, és a Wrangler csak majdnem ennyit tud,és még néhány autó, de azok csak átépítve
joselin 2008.10.03 12:21:21
www.youtube.com/watch?v=Yf9FPs40VUM
Ez még nagyon látványos
Aszongya az újság: Veszprémben nyár elején felszereltek egy kamerát egy kereszteződésbe, ami azt lesi, hogy ki hajt át a piroson jobbra kis ívben. Szeptember elejéig 1513 autósnak postázták a százezer forintos csekket a zéró tolerancia jegyében. A veszprémiek ezt nagyon…..