Adatok
bgyuszi76
0 bejegyzést írt és 60 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem tudom, hogy olvasta-e valaki a Ford Taunus cikket még tavaly a TC-n. Amikor készült, a fotózás után elég soká' ottmaradtam dumálgatni a kocsi tulajdonosával, Borsi Mikivel. Szó esett akkor egy 170-es Mercedesről is, ami valahol a közelükben, egy garázs mélyén porosodott…..
bgyuszi76
2009.03.01 17:20:03
@Csikós Zsolt: bocs, ez csak egy rossz poén volt.
bgyuszi76
2009.03.01 20:40:27
@streetsta: kösz
@Hrzrasn: Csak annyit akartam jelezni, hogy ha valamit nem magad csinálsz, nem tudsz jól kijönni belőle. 1993-ban egy OSZTRÁK átlagfizetésről nincs semmi infóm. Lehet, hogy hülye vagyok az autókhoz, de én legalább ültem (nem vezettem) már ilyenben. Már megszoktam, hogy itt is mindig megtalál valaki valakit, bele lehet kötni az élő fába is. Örültem, hogy valaki foglalkozik ezzel a típussal is, megosztottam egyetlen élményemet vele, erre belekötsz egy apró részletbe, bunkó módon. Arra hívtam fel a figyelmet, hogy innen is helyreállítható, de már 1993-ban sem volt könnyű, sokáig tartott, és sokan már abbahagyták volna, ha megnézed a hírdetéseket, van elég félbehagyott. Lehet, hogy jobban járt volna Ed Chinaval, le lett volna gittelve, meg festés, aztán kész van 5000 fontból. Most megkeresem az ürgét, szólok neki, hogy legközelebb hozzá vigye. Biztosan nem fog rám hallgatni, hiszen hülye vagyok hozzá.
@Hrzrasn: Csak annyit akartam jelezni, hogy ha valamit nem magad csinálsz, nem tudsz jól kijönni belőle. 1993-ban egy OSZTRÁK átlagfizetésről nincs semmi infóm. Lehet, hogy hülye vagyok az autókhoz, de én legalább ültem (nem vezettem) már ilyenben. Már megszoktam, hogy itt is mindig megtalál valaki valakit, bele lehet kötni az élő fába is. Örültem, hogy valaki foglalkozik ezzel a típussal is, megosztottam egyetlen élményemet vele, erre belekötsz egy apró részletbe, bunkó módon. Arra hívtam fel a figyelmet, hogy innen is helyreállítható, de már 1993-ban sem volt könnyű, sokáig tartott, és sokan már abbahagyták volna, ha megnézed a hírdetéseket, van elég félbehagyott. Lehet, hogy jobban járt volna Ed Chinaval, le lett volna gittelve, meg festés, aztán kész van 5000 fontból. Most megkeresem az ürgét, szólok neki, hogy legközelebb hozzá vigye. Biztosan nem fog rám hallgatni, hiszen hülye vagyok hozzá.
bgyuszi76
2009.03.02 20:33:49
@Hrzrasn: tetszik, hogy hergeled magad az általad kreált véleményen. Szerinted miért tart egy felújítás ilyen sokáig? Gondold végig, hogy mi lehet az oka annak, ha egy egy év alatt elkészíthető munka 6× annyi ideig tart
Ha már ütöttetek el állatot, tudjátok, milyen szörnyű érzés, hogy nem tehetünk semmit. Ha az állat azonnal elpusztul, a legtöbben valószínűleg otthagyják. De mi van, ha menthető? Mit tehetünk, ha közvetlenül vagy akár közvetve ilyen helyzetbe kerülünk. MM egy hasonló eset…..
Mercedes-szerű hütőrács, kék helyzetjelző... ..
bgyuszi76
2009.01.23 13:00:44
@Ex Termesz: csak annyi, hogy 1983-tól a régi 1600-as kasztniba 1500-as motort raktak, és ez volt az ezeröcsi modellfrissítése;-)
Azért olyan ritkán adódik az életben, hogy az ember vegyen mondjuk egy Mona Lisát. Vagy egy Waterloo Bridge-et Londoban, Temzével.Merthogy ezekből általában egy van, és akié az egy, az nem adja el.Nos, ebből meg kettő van összesen. Ennyi maradt. Az egyik pedig eladó, épp most.Egy…..
bgyuszi76
2009.01.16 15:16:37
Zoli még odáig se tud eljutni, hogy egyezményes nemzetközi kézjeleket mutogassanak neki a forgalomban, vagy ajtókat csapkodjanak az autója oldalának parkolás közben, mert a kereskedésben amit választott, nem nagyon akartak neki autót eladni. Vagyis inkább nagyon nem. Ollóit…..
bgyuszi76
2009.01.13 12:35:38
@KuKori: nekem a legutóbbi vásárlásom Ford kereskedésben: autó piaci ára 2M, kereskedésben 1,7M, plusz téligumi, plusz azonnal levették a nevemről a régit. Ennyi. Nekem akkor is megérte volna megvenni, ha piaci áron adják, hiszen jött át a B10 erre, plusz nem nekem kellett tovább fizetnem minden egyéb sarcát. Ez egy-két autónál több is lehet, mint az árelőny a "hallgatag" magánszemélynél. Nekem ez a tapasztalatom, persze a lakókocsis, murvás kereskedéseket kerülöm.
bgyuszi76
2009.01.13 14:45:59
@KuKori: Szerencsére ez a kereskedés egy nagyon jó példa, több barátom is vett már itt autót, de ez mögött nem sok titok van: megfizetik az alkalmazottakat, és nemcsak a kocsi eladásában vannak érdekeltté téve, hanem tartják az emberrel a kapcsolatot később is, hiszen az elégedett ügyfél a legjobb reklám, és az vissza is fog térni. Örömteli, hogy büszke lehetek egy sötét zalai autókereskedésre, mindenkinek merem ajánlani. Az különösen jól esett, hogy kiszálltam a régi kocsiból, aláírtam a papírokat és a másikkal mehettem haza, tehát egy napig sem kellett nélkülöznöm. Amikor a Corollát (újonnan) vettem, a régi kocsimat előbb beszámították, majd ezután intézték az új papírjait, forgalomba helyezését, stb... Ez 3 hétig tartott, addig kölcsönautó. Szóval, nekem legközelebb is ehhez a Ford kereskedéshez vezet az utam, ha autót veszek, a Tromf Carhoz hasonló szarházyakat persze messze elkerülöm.
Mit lehet tenni abban az esetben, ha a parkolóban, a kocsinkhoz érve azt tapasztaljuk, hogy egy másik autó miatt lehetetlen kivitelezni a kiállási manővert? Mivel nem tudhatjuk, mikor ér vissza a tulaj a legtöbben valószínűleg várakozunk. Először türelmesen, aztán idegesen és…..
...és akkor az alkotó sebes tenyerére támaszkodva, fájós derekához kapva kihúzta magát, izzadságtól gyöngyöző homlokán utoljára végigsimított csatakos törölközőjével, majd büszkén végignézett a játékos ívek és formák találkozásán. Szinte vakította a sátáni…..
Kína nagy. Nagyon nagy. Itt pár tízezer autót elsózni nem nagy cucc, csak árulni kell, és magától elmegy. Másrészt a kínai vevőknek nincs komoly képük az autógyártás múltjáról, nem tudják, mi az a kifinomult stílus. Vagy, ha mégis tudják, valami másról hiszik ezt. Vajon…..
A jobbkéz-szabály minden csak nem bonyolult, mégis rengetegen vannak, akik vagy nincsenek tudatában, mikor kell megadni, vagy egyszerűen fittyet hánynak az egészre és törtetnek előre. Sőt, nekik áll feljebb, ha a másik reklamálni merészel. Csaba egy agresszív hölgyeménnyel…..
Egy tesztautó fotózása kapcsán egyik nap a Karasna motorosboltban kötöttem ki. Amikor készen lettem az autóval, és visszamentem a bolthoz, arra lettem figyelmes, hogy a széles járdán kisebbfajta csődület lett egy telipakolt, agyonmatricázott motor és két három utasa körül.
Én…..
Én is azt hittem, aztán mégis. Elvitték az autómat. Komolyan, csak azért nem kívánom, hogy álljon tetőre, vagy menjen fának vele, mert sajnálnám az autót.Kurvaélet...
Van nekem is ismerősöm, aki keveredett már pisztollyal fenyegetős helyzetbe, ott még egy figyelmeztető lövés is eldördült. Gyula külső szemlélőként nézett végig egy hasonlót, ami közben majdnem őt is lelökték az útról. Jó kérdés, hogy egyáltalán mit keres fegyver egy…..
bgyuszi76
2008.11.03 16:59:17
Tuning Trabi De hát ugye a mezőny erősödött a Trabik között is, lépni kellett, jött a chiptuning,Schrick vezérműtengely,és a hengerfej gyalulás. Eredmény 136 Lóerő, 174 Nm. Egy bogár élete Majd egy évet kellett várnom és megérkezett a telefonhívás. Eladó, és csak nekem.…..
bgyuszi76
2008.11.03 07:16:57
Olvasónk, az utikalauz.hu főszerkesztője küldte az alábbi filmet, ami a kétkerekű rendőrnek az Új Rend szerint száz rugójába fájna, ha lenne igazság a földön. Ezt küldte mellé: Hello! A múltkor írtál a veszprémi kameráról, ami figyeli a piroson áthajtókat. Videóra…..
bgyuszi76
2008.10.08 10:41:43
Nekem a felvételen leginkább az tűnik, fel, hogy a rendőr b@szik a jobbra tarstra. Végig a felező közelében megy, mintha előzésre készülődne. Azt hiszem, az elhíresült mecseki motorosbaleset is elkerülhető lett volna, ha a "vétlen" motoros nem a záróvonalon megy. Mindegy, ne a rend őreiről vegyünk példát, mert hamar összejön a 18 pont
bgyuszi76
2008.10.11 12:25:46
JaniV:
Most ismerted el, hogy 35 éve tanultad a KRESZt. Engem 17 éve pont ezért húztak meg, mert úgy mentem, mint ez a rendőr. Nekem már törte le ilyen motoros a tükrömet, miközben még a felező közelében sem voltam. Persze félreállt, mert megsérült, amikor a könyöke beleakadt a tükrömbe. Ő is azt magyarázta, hogy a felezőig az övé, persze a mentősöket hívtam, jöttek rendőrök is. A rendőrök szerint nem én voltam a hibás. Egy Barkas-szal mentem, gondolhatod, hogy nem előzésre kukucskálva, a tükör meg mindössze párszáz Ft volt. A motoros viszont 8 napon túl gyógyuló sérülést szenvedett, és csodálkoztam, hogy egyáltalán talpon tudott maradni! Így vagánykodjál legközelebb, de jobb, ha tudod, az erősebb kutya b@szik!
Most ismerted el, hogy 35 éve tanultad a KRESZt. Engem 17 éve pont ezért húztak meg, mert úgy mentem, mint ez a rendőr. Nekem már törte le ilyen motoros a tükrömet, miközben még a felező közelében sem voltam. Persze félreállt, mert megsérült, amikor a könyöke beleakadt a tükrömbe. Ő is azt magyarázta, hogy a felezőig az övé, persze a mentősöket hívtam, jöttek rendőrök is. A rendőrök szerint nem én voltam a hibás. Egy Barkas-szal mentem, gondolhatod, hogy nem előzésre kukucskálva, a tükör meg mindössze párszáz Ft volt. A motoros viszont 8 napon túl gyógyuló sérülést szenvedett, és csodálkoztam, hogy egyáltalán talpon tudott maradni! Így vagánykodjál legközelebb, de jobb, ha tudod, az erősebb kutya b@szik!
Hargita alábbi kis irományában a bosszantó dudálási szokásokról elmélkedik, hiszen erősen érintett a témában, tekintve, hogy a kereszteződés ahol ez rendszeresen előfordul pontosan az erkélye alatt található. Tőlünk csak azt kérdezi: miért? Egy ideje lelkes olvasója vagyok a…..
bgyuszi76
2008.10.11 12:15:47
Ahogy itt élek a Földön, az úgynevezett emberiség tagjaként, újra és újra meglepődök azon, hogy mindig lehet kijjebb és kijjebb tolni a pofátlanság határát. Winkler épp most dolgozta fel, milyen érdekes paradoxon is a humánus libatömés intézménye, erre itt van nekünk a…..
Englishrussia, mi más. Vonatokkal. Jujjdeszépek. Nézd meg ! Vigyázz, függőséget okoz - és nem Photoshop ! ..
bgyuszi76
2008.10.06 19:33:47
bgyuszi76
2008.10.06 21:04:09
Biztosan mindenki emlékszik rá, amikor nagyjából egy éve egy felelősségteljes apuka játszott autóversenyzőset a feleségével és pici gyerekével a hátsó ülésen. Piroson mindenen át, csak pont rosszkor jött keresztben egy autó, halállal végződött a "kaland". Talán…..
Korábban már nem egy olyan posztot láthattatok itt nálunk, amiben néha kétes, néha egyenesen vérlázító pofátlansággal parkolnak le azok, akiknek a rend fenntartásán felül feladatuk lenne a példamutatás is, hiszen visszatetszést kelt az emberekben, ha azok büntetik meg őket,…..
Akármekkora légyen is a válság, kóvályogjon bár az összeomlás szélén Amerika autópiaca, a Suzuki szekere jól szalad. Legalábbis erről regél a cég sajtóközleménye, melynek címe: A Suzuki sikertörténetének legújabb fejezete No nem valami izgalmas fejezet, de talán…..
bgyuszi76
2008.10.04 06:51:16
Az első pakli autóskártya már meg is érkezett a nyerteshez, aki a legjobban meg tudta tippelni nemrég, hogy hány komment született bő egy éves fennállunk alatt összesen. Most eljött az idő, hogy a második csomag kártya is gazdára találjon, amihez mindössze egy nagyon egyszerű…..
bgyuszi76
2008.09.30 07:00:57
Szemfüles olvasónk vette észre jártában-keltében a következő jelenséget, melyet az Autós szégyentáblán közzé is tett. Eddig semmi érdekes, de nézzük csak meg közelebbről: Rácz Tamás főszerkesztő-helyettes ugyanezt látta szlovák rendszámmal, szintén Cayenne-re szerelve,…..
Kényes kérdés a buszsávok használata, sokunkat bosszant, ha valaki jogosulatlanul veszi azt igénybe. Z egy ideges önjelölt rendőrt fogott ki magának, aki besokallt és ráhúzta a kormányt az ő autójára, pedig levélírónk csak jobbra akart fordulni a következő sarkon. Reflex teszt…..
Levente kis élménybeszámolójában egy kérdést szegez nekünk. Bár baj nem történt, de mi van ha máshol, mással hasonló szituációban esetleg balesetig fajul a dolog. Akkor vajon kinek adnak majd igazat?
Vasárnap olyasmi történt velem ami nem olyan szörnyű, hogy muszájból meg…..
bgyuszi76
2008.09.22 07:51:29
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz