Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kajo

0 bejegyzést írt és 82 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nóráék különösen szerencsétlenül jártak egy alapvetően technológiai ugrásnak szánt Asus laptoppal. Az eset szerencsétlen voltát pedig egyáltalán nem kompenzálja, hogy ennek kapcsán az egész család megismerkedhetett a refurbizált kifejezéssel, ami azon túl, hogy ritka szép bizonyítéka annak, ahogy a…..
kajo 2018.05.06 12:14:43
@Tele Maus Nonprofit Consulting: a könyvelési oldal számomra kicsit kínai, csak az egyszerűbb dolgokat értem. A lányok a könyvelésről azonban tudják, mit miért csináltatnak velünk. Csak a fontos nagyon fontos dolgokkal fárasztanak.

Visszatérve a történethez, csak feltételezés következik, mert nem ismerem a történet végét. A két jóember szerintem nem gondolta végig, és feltételezték, hogy a Zrt-nél ez "elveszhet" a számlák sokasága között, de nem így lett. Ha így volt igencsak naivak, mert akkor összegű fizetnivaló (450 eurónyi befizetendő ÁFA bárhol feltűnik. Kis és nagy végeknél is). A társaságnak a NAV felé bejelentési kötelezettsége van, nekik ezt a beszerzést a NAV - nak jelenteniük kellett, és a beszerzés utáni ÁFA - val is el kellett számolniuk, de ezt nyilván nem szerették volna, mert ők nem vásároltak tableteket. Azt gondolom, hogy valahogy sikerülhetett megegyezniük az embereinknek és a Zrt - nek, ami minden bizonnyal bevasalta az ÁFA - t az embereinken, és azzal a NAV felé el is számolt. Ilyen "piti" ügy miatt ők nem akarnak problémát maguknak. Embereink így azonban lehet, még drágábban jutottak hozzá a tabletekhez, mintha megvették volna rögtön otthon, ÁFA - val, és ráadásul nem lett az egyik majdnem ingyen. Plusz nem kevés kellemetlenséggel járt az ügy számukra. Esetleges garanciális igény esetén sem lesz nekik egyszerű. Kollégák és én is emlékszünk még a fenyegetésekre, mi sem fogunk kedvesek lenni. Tudom ez kicsinyes, de ez van. Az ilyenek megmaradnak, és néha sajnos más ügyfelek sem azt a bánásmódot kapják, ami megilletné őket az ilyenek miatt. De sajnos emberek vagyunk, és nem lehet ezen egyik pillanatról a másikra csak úgy tovább lépni. Ha sor kerülne garanciális ügyintézésre csak azt fogjuk megtenni, amit a törvények előírnak. Egy picivel sem többet.
Közeledik a karácsony, amit onnan is lehet tudni, hogy az adventi áhitat már befészkelte magát az ügyfélszolgálatok kommunikációjába. Tisztelt Tékozló Homár! Kisfiam megkért, hogy rendeljek neki egy xboxhoz való töltő szettet, ami tartalmaz két akkumulátort, egy dupla dokkolót és kábelt a…..
kajo 2016.12.19 21:28:01
Nem a boltot védem, ez nem megfelelő válasz, ilyet nem írunk, de...

A mostani időszakban sajnos semmire nincs idő. El kell dönteni, hogy a beérkező árut fogadod, vagy csomagolsz, vagy a telefonokra válaszolsz, vagy az emailekre válaszolsz, vagy rendelsz árut a raktárra, vagy átadod a csomagot a futárnak?

Akkor is, ha minden tevékenységre van külön (akár több) embered, most egyszerűen nem győzöd.

Aki nem látja egy eshop működését nem tudja elképzelni sem. Kívülről qrva egyszerű. Mindenkinek megfelelni nem tud a shop. Kit részesítsen előnyben? Akinek küldi a csomagot, vagy akitől kapja? Valaki panaszkodni fog.

Komolyan mondom pár nagyokost beültetnék 3 napra ebben az időszakban, fel sem fogná mi zajlik körülötte, de agyhalottként menne haza az első nap után.

A kommunikációt a vásárlók is befolyásolják. Amilyen az adjonisten, olyan lesz a fogadjisten! Az sem segít, ha zaklatod a shopot = hívod telfonon, skypen, és írsz neki skypen, emailt, facebookon és a webes formuláron is. Rabolod az értékes idejét. Amíg rájön, hogy ugyanazt az ember 3-5 helyen olvassa/hallgatja, addig másik 4 dolgot elintézhetett volna. (Mai extrém: egyidőben ugyanaz az ember hívott skypen és telefonon is, 3 perccel azután, hogy emailt küldött. Felvettem a telefont és közölte, hogy nem lehet minket elérni. Finoman megemlítettem neki, hogy amíg telefonon vele beszélek, nem tudok mással is beszélni, pedig lenne érdeklődő skypen is, meg telefonon is, meg emailek is vannak - erre nemes egyszerűséggel közölte, hogy skypen is ő hív, mert így biztosabb. Ha előttem van, megütöm.)
kajo 2016.12.20 12:00:04
@EurósParaszt Lite: Szövegértésből Te sem remekelsz! Hol látsz három kérdőjelet abban, amit írtam? Illetve a hozzászólásom első mondatát sem sikerült értelmezned. Klasszikus PISA alany vagy. Ezt sem fogod megérteni, de ez is az én hibám.
kajo 2016.12.20 19:27:53
@EurósParaszt Lite: @Fausto(tm): Valóban. Benéztem. De legalább ti figyeltek! Mea culpa....
A vásárlókkal, ügyfelekkel való megfelelő kommunikáció mára nem luxus vagy extra gáláns szolgáltatás egy cég részéről, hanem alapelvárás, hiszen egy perc alatt végifuthat a neten egy-egy szaftosabb sztori, ami aztán kinek kell? Mégis, sokszor egészen nagy cégeknél is tapasztalható hiányosság ebben a…..
kajo 2016.12.16 20:01:12
Imre klasszikus idióta "A Fogyasztó"!

A karácsony előtti időszakban ez még jobban kijön, mert olyan emberek is az internetes vásárláshoz fordulnak, akiknek nem feltétlenül kéne. Sőt, nem is értem hogyan tudnak életben maradni?! Mert némelyiknél egy halikra intelligensebb.
A PISA eredményei sajnos valósak. Az emberek nem olvasnak. Ha olvasnak nem értik. Ha megértik, nem veszik figyelembe, és ebben a stílusban válaszolnak, mint Imre. "Engem nem érdekel, én ide írtam, oldd meg. "
Felhív, megkérdezni, hogy mennyibe kerül az adott termék, aminek az árát beolvassa! Felhív, hogy adott dolog van-e raktáron? Mert azt írjuk van. Mondom neki, én mást látok, olvassa már el, legyen kedves mit írunk!
Beolvassa a telefonba, nekem: A termék elérhetősége: úton a központi raktárra, várható beérkezés 2016.12.20. Majd megkérdi: Most akkor nincs?
A másik állatfajta a fogyasztóvédő, jogi lexikon. Mindent jobban tud, ezért nem olvas el semmit. Aztán ha idézek neki az ÁSZF-ből, akkor Imre stílusában közi, hogy ő lesz@rja az ÁSZF - t, nem gondoljuk, hogy ilyen f@szságokat ő el fog olvasni. Ebben a stílusban, ezekkel a szavakkal kommunikál.

Miért hiszik azt az emberek, hogy ha X összeget elköltenek adott helyen akkor bunkók lehetnek? A legnagyobb sz@rrágók akik viszonylag kis összeget költenek, az akciós, leértékelt árukból, kibontott/kiállított termékekből válogatnak, de természetesen új állapotot várnak el.

Vannak persze kivételek is, szerencsére. Mindenki hibázhat, a bolt is, a vásárló is. Kis tolerancia csodákra képes. Érdemes előbb gondolkodni.
Két hete technikai zűrről tájékoztatta felhasználóit fb-oldalán a Mailbox. A kommentek alapján a nép meglepő türelemmel fogadta a hírt, ahogy azt is inkább reménykedve, mint kiborulva, hogy csak egy hét után indult meg, akkor is elég döcögősen a levélforgalom, pl. a régiek levelekhez nem lehetett…..
"Az, hogy egy cég / Ön NEM képes IDŐBEN kifizetni nyomorult 3 000 Ft-ot, ne haragudjon, de ez ÖNT MINŐSÍTI, NEM MINKET!" - ahogy ez az egész levelezés meg a 3 in 1 Hosting Bt. képviselőjét és a céget, méghozzá még a Homáron is rég látott markáns módon. Hello, Bemásolom a mai levelezésemet a 3 in…..
kajo 2016.11.17 14:54:14
@kajo: Vagy a többi hozzászóló, vagy én nem értem, de szvsz a különbség nem 80 vagy 300 HUF. Hanem 2880 HUF:

Magam után visszaolvasva elszámoltam...

Ígye: tartozás 2800 HUF. Befizetés: 3068 HUF (10 EUR). Pillanatnyi egyenleg +268 HUF. Ebből a bank díja 3148 HUF. A díj levonása utáni egyenleg -2880 HUF.
kajo 2016.11.17 14:55:20
@BélaTóth: ott a pont!
kajo 2016.11.17 15:01:48
@Manyecs: kár! Amíg le nem írtam jónak tűnt, aztán kiderült, hogy mégsem.
"Sajnálatosan a csomag életciklusát megváltoztatni nem tudjuk." - írja a DPD, akitől nem is csodát, egyszerűen csak kiszállítást várt olvasónk.  A DPD kézbesít: szeretettel, mindegykinek Nyár közepén rendeltem egy szállítással együtt kb. 10 000 forintos cuccot az Ebay-n…..
Hát én nem tudom, hogy a Cityfoodnál hogy megy ez, de én biztos nem engedném, hogy az ételszállítóim lendületből intézzék a vitás ügyeket az ügyfelekkel. Mert most például a futáron kívül ki boldog? Viktória éhes maradt, a cég meg elesett egy előfizetőtől, ahelyett, hogy…..
Nekünk eddig soha nem volt nagy eltérés a bookingos ár és a ténylegesen fizetendő között, de persze ez nem jelenti azt, hogy nem gyakori. Aki szokott Booking.com-on foglalni, bökjön már legyen szíves alul a mini közvéleménykutatásunkon! Tisztelt Tékozló Homár! Különösebb hozzáfűzni valóm nincs a…..
Oké, 5 eur nem egy világrengető összeg egy külföldi utazás költségvetésében, de egyrészt az elv, másrészt a meghökkentő tény, hogy a posztban is linkelt fb oldal szerint a belépőkre szedett, picit megtolt, majd soha el nem számolt összegek beszedése napi gyakorlata…..
kajo 2016.09.11 12:14:52
@ptspts: Igen, ebben igazad van. De! Ha valaki nem tudja helyesen leírni a panaszát, akkor nem feltétlenül érti meg, amit elmondanak vagy leírnak neki. Amit a posztoló ír, abból ki kell találni, hogy mit szeretett volna írni/mondani. Ami nem jó.
Nem láttam, mit írtak alá, mi állt a szerződésben, de elképzelhetőnek tartom, hogy nem feltétlenül értett meg mindent a posztoló, ami a szerződésben állt. Ettől függetlenül nem volt szép dolog, amit F. tett - de én ezt ott a helyszínen intéztem volna Frigyessel. Nem egy internetes fórumon. Munkámból adódóan gyakran tapasztalom, hogy egyre több a funkcionális analfabéta. Bár el tudják olvasni, amit írunk nekik, de a válaszukból az derül ki, hogy azt nem értik meg...
kajo 2016.09.12 20:15:24
@Kulics: Akár nyelvtan náci vagyok, akár nem, egy felnőtt ember tudja már kifejezni magát az anyanyelvén! Itt a nyelvtant nem nagyon figyeltem, magát a mondandót nem érteni, vagyis inkább nem azt írta a panaszos, mint amit akart. Ez tény. Vagy Te érted ezt, hogy "a Budavár Tours szolgáltatása teljesen ki lett elégítve"? "Fojtatta"? Ne már! Ez a baj a mostani "öntudatos" fogyasztókkal, meg azokkal, akik fogyasztóknak hiszik magukat, hogy el sem tudják mondani mi a bajuk. ÖööööööööÖÖÖÖÖÖÖööö Szerencsére ÖööööööööÖÖÖÖÖÖÖööö írásban ÖööööööööÖÖÖÖÖÖÖööö nem ÖööööööööÖÖÖÖÖÖÖööö betűznek. Telefonon minden szó előtt. Igen, a neve előtt is. Ha egyáltalán bemutatkozik. Ilyenekkel nem érdemes foglalkozni. Csak találgatni lehet mi a kínja, ha meg nem sikerül kitalálni, a másik fél a hülye, mert nem arra gondolt, amire a panaszos. Lehet, hogy csak gondolja, hogy őt sérelem érte, holott nem, mert lehet, hogy le van írva valahol, valami, amit vagy elolvasott vagy nem. Ha el is olvasta, vagy megértette, vagy nem. De inkább nem.
Az alkohol öl butít és nyomorba dönt, ezért az alkohol ellen úgy lehet a legjobban harcolni, ha gerillaboltokat létesítünk, amik úgy tesznek, mintha sört árulnának, de valójában ki se nyitnak. Így a csalódott vevő kénytelen eloldalogni, és bánatában tejet vedelni vödörszám. Legalábbis panaszos…..
Már az is érthetetlen, hogy a Wizz Air rendszerét kicsinálja, ha a Gipsz Jakab család azonos nevű tagjai együtt szeretnének utazni, de ez még lehet sima technikai zűr. De vajon miért olyan baromi nehéz az ügyfélszolgálatukkal kommunikálni? Tisztelt Fogyasztóvédelmi iroda, A mai napon a Wizzair…..
kajo 2016.02.02 15:00:52
Most épp a GLS-en a sor, de tudjuk, hogy nem csak az ő specialitásuk a kiszámíthatatlan időpontban érkező futár. Az egyébként továbbra is teljes rejtély, hogy miért nem kommunikálnak rendesen a cégek az ügyfelekkel, hiszen a saját dolgukat könnyítenék meg.  Rendeltem egy…..
kajo 2015.12.17 20:58:46
Nekünk is a GLS szállít. A karácsony előtti bolondokháza ellenére meglepő eredményességgel kézbesítik/veszik fel a csomagokat. Mi fizetünk Flex Delivery felárat a csomagokért, maga a címzett a kézbesítés előtti napon mailben kap linket a GLS-től, amiben pontosíthatja a kézbesítés részleteit, akár át is irányíthatja a csomagot, másik napra kérheti a kézbesítést - és ezzel három kézbesítési kísérlet jár. Így sem könnyű a futárok élete, ha csak azokból az emailekből, telefonokból indulok ki, amiket mi kapunk. De inkább a GLS-re tartoznának. A megrendelőknek fogalmuk sincs egy ilyen rendszer működéséről, ahogy a poszt is mutatja, de a többségük meg van róla győződve, ő tudja, hogyan működik a rendszer és biza az szar. Nem is kell, hogy tudja hogyan működik, de nem biztos, hogy a másikban van a hiba. Értem a másik alatt a futárt és a boltot. Ha decemberben a heti 13.000-15.000 csomagból 98+% sikeresen kézbesítésre kerül, akkor a rendszer jól működik. Mi is hibázunk, a futár is hibázik, de az esetek túlnyomó többségében a címzettek maguknak köszönhetik a problémát. Amit nem biztos, hogy könnyű megoldani, de biztos, hogy úgy nem lehet megoldani, ahogy a 2% elképzeli. És a problémás megrendelők miatt sajnos a többi normális is alkalmazkodni kényszerül.

Azt sem tudom megérteni miért képzelik a címzettek, hogy a futár a kedvükért munkaidőn túl fog kézbesíteni?! A 17 óra utáni kézbesítés már munkaidőn túli, és az csak a depóvárosokban oldható meg. Szerintem érthető okokból. Bár ezt sokan inkább nem értik...

Adjatok meg mindig pontos címet, telefonszámot és irányítószámot! Segítsetek nekünk és a futároknak! Köszi!
Tette fel Gergely a címbeli kérdést. Rövid válasz: igen, a hossszú válasz pedig a miértekkel és általános tanácsokkal együtt a poszt alján.  Sziasztok! Bocs, tömör leszek, biztos sok levelet kell átnyálaznotok. Több bejegyzés kapcsán is előjött, hogy netes…..
kajo 2015.12.03 18:49:27
@FDToth: Te vevői oldalról nézed. Próbáld meg másik oldalról is. Az a probléma, hogy az elállási jog nem jó. Az egész. Úgy, ahogy van. Másként kéne szabályozni. Sok megmagyarázhatatlan dolog van benne. (egyik legértelmetlenebb - internetes rendelés, személyes átvétel a boltban, mégis él a jog)
Az ember nyilván a saját hasznát nézi, azt tartja elsődlegesnek. Ez rendben is van. Ezért vesznek cégre olyat is, amit nem kellene. Elég ha a fogyasztók visszaélnek az elállási joggal, mert ha hiszed, ha nem a 80% visszaél vele. 10 napos nyaralásra tükörreflexes gépet rendel. Majd visszaküldi. Ha szerencséje van a kereskedőnek, megkímélt állapotban. Ha nincs, ütött-kopottan. Hatalmas TV - t sporteseményre. High-end hangcuccot bulira. Szállítási díjért kölcsönöz, nem kölcsönzőből. Tisztességes? Nem. Havonta elég 10 ilyen. Akkor is, ha több ezer megrendelésed van. Az ilyen visszaküldött, használt dolgokat ha szerencséd van beszerzési áron el tudod adni, haszon nélkül. Vagy beszerzési ár alatt. Csak, hogy szabadulj tőle. Vagy nálad marad, raktáron. De ha beszerzési áron is adod el, már buktál két szállítási díjat. Plusz a munkásod bérét, idejét! Amiből kevés van. Azt sem hiszem el, hogy pont a 14. napon jut eszébe elállni. Ha valami nem jó, kiderül legkésőbb a második napon. Azzal mi a helyzet, amikor nem is a pénzt kéri vissza, hanem egy másik eszközt kér? Beszámítással. Kitalálod mi lesz 14 nap múlva? Nyertél! Visszaküldi. Volt már ilyen is. Oda jut a kereskedő, amiről nemrég ment a vita. Nem fogja kiszolgálni. Jogosan.

Ezzel befejeztem az eszmefuttatást.
kajo 2015.12.04 08:57:41
@MrZed001: kár volt belekötni. Nem érted az egészet. Mindegy, hova kézbesítik csomagot, át is veheted személyesen, ha interneten rendeled meg. Ha a (ÁFA - s) számlán a vevő természetes személy (fogyasztó), akkor élhet az elállási joggal. Ha a számlán a vevő jogi személy, az már nem fogyasztó, nincs elállási joga. Jogi személy "nevében" ott a jogi forma (EV, Bt. Kft., Z/NyRt. stb.), illetve adószám/közösségi adószám. Ilyennel a természetes személy nem rendelkezik. Hacsak valakit nem Kft. Bt. ZRt - nek hívnak. Itt lehetne probléma.

A kézbesítési cím nem vevő. Oda írhatsz, amit akarsz. Kft. nevét, ahol dogozol. Az attól nem lesz vevő a megrendelésben.
kajo 2015.12.04 20:27:34
@MrZed001: nem mi vagyunk, aki nem érti. De nem vitatkozok Veled, mert legyőznél a rutinoddal. Inkább úgy teszek, hogy elhiszem igazad van.
Az eladónak nem kell bizonyítania semmit. Jogi személy vásárol, nincs elállási joga, nem fordulhat a fogyasztóvédőkhöz sem, mert nem fogyasztó. Egy dolgot tehet, pereskedhet. De nem a Ptk szerint, mert az csak fogyasztó - kereskedő jogviszonyt szabályozza. Két jogi személy között mindig a kereskedelmi törvény a meghatározó, a szerződésben rögzített illetőségű bírósággal, ami általában az eladó székhelye szerinti szokott lenni.
Aki rendelt már házhoz bármit, aztán várt otthon félnapokat potyára, mert csak nem érkezett meg a szajré, az mélyen átérzi Zoltán panaszát, különös tekintettel a reggel 6:45-ös, egyáltalán nem comme il faut telefonálásra.  De azért én annyira kíváncsi lennék egyszer…..
kajo 2015.11.26 22:34:55
@ColT: Nem csak belőle, hanem az összes többi vásárlóból is. Mindenkinek azonos kiszolgálás jár azonos ellenértékért. Ha november 20, akkor november 20. Azon belül mikor? Ahogy meg lehet oldani, költséghatékonyan, időben hatékonyan, minél több címzett megelégedésére. Az, hogy egyes címzettek miatt a többiek is szopni fognak - kinek a számlájára írható? Én nem a kézbesítőére írnám.

@22:10:20 - megéri neki ennyiért is, de csak úgy, hogy egy napra elvállal X fuvart, amit optimális sorrendben fog kiosztani. Amivel el is végzi a munkát - normálisan. Adott napon kézbesíti, amit vállalt. Itt az extra igényekről van szó. Adott nap, adott órája. Mert már ott tartunk, hogy sokaknak nem felel meg, ha 3 - 4 órás pontossággal jelzik előre a futár érkezését. Ha van, aki extra kéri és hajlandó megfizetni az elsőbbségi kézbesítést, mert neki úgy jó, akkor őhozzá fogják optimalizálni az útvonalat, és ott lesznek, amikorra ígérék. Valamit valamiért.

Olcsó fuvardíj, kis fizetés a futárnak, ami demotiváló. Sokaknak meg kellene tanulni mások szemével is látni a világot.
kajo 2015.11.26 23:15:18
@ColT: utolsó, ígérem. Csak ezeket olvasd újra a saját hozzászólásodból:

Vevőt nem érdekli, ki mit és hogy szopik miatta. Tudod, aki kurvának áll...

Figy, akkor ne beszéljen meg időpontot, ha nem tudja tartani. Miért mondja azt, hogy ott lesz akkor, ha nem tud?

Magyarul, nem érdekli a vevőt, hogy a futár nem fogja tudni tartani a többi ígéretét, mert neki olyanja van. Miatta másnál már nem lesz ott, amikorra ígérte.

Csak én, senki más.

@herk: Örülök, ha így látod. Annyit hozzátennék, hogy 19-én gondolom nem jókedvéből kereste a szállító este. Valami fontosat akarhatott mondani a másnapi kézbesítéssel kapcsolatban. Próbált egyeztetni. Lehet olyasmi akart közölni, hogy:

Uram, holnap lenne egy hűtő, amit Önnek kell átadni. Nagyon korán reggel tudnánk menni? Fél hét körül. Megfelelne? Sokat segítene, hálás lennék. Vagy ha ez nem felel meg, megértem természetesen, de akkor lehet, csak késő délután/este érünk oda vele. Ne várjon napközben feleslegesen.

Sőt 20 - án reggel sem telefonbetyár hívta, lehet megpróbálta újra előadni a fentieket. Nem sikerült, ezért hétfőn, délig ígérték az érkezést, de nyilván valami miatt (talán egy másik címzett miatt) nem tudtak délig odaérni. Itt jön a csavar a történetben és visszaüt, amit ColT - tól megtudtunk:

"Vevőt nem érdekli, ki mit és hogy szopik miatta. Tudod, aki kurvának áll..."

Ha a címzettek nem lennének ennyire önzőek, nem lenne ez a poszt sem. Csak egy kis kompromisszum kell, vagy egy kis áldozat (anyagi).
Nem kizárt, hogy egy kereskedő csupán a maga szórakoztatására időnként beveti a címben citált mondatot, de azért összességében valószínűbb, hogy az alábbi sztoriból kimaradtak elemek vagy valami nagyon másképp zajlott, szóval  mindeképp rákérdezünk az esetre a…..
Na, ilyenre még a Homár sem emlékszik, pedig itt aztán lyukas törölközőktől fogadósokig mindenféle sztori megfordul. Üdvözlöm Önöket. 2014-ben vásároltam a "PcLand" nevezetű kereskedelmi egységnél webshop-os rendelés útján egy ASUS márkájú, 27" méretű monitort…..
Az említett szervíz a TMX, a cég pedig a Lenovo. A Homár archívuma alapján jót tenne a megítélésének, ha több kapcsolata lenne a Telemaxszal. Sziasztok! Változtatás nélkül, nevem nélkül közölhető, ha Ti is úgy érzitek, hogy egy egészen kicsit csiszolhattak volna még a…..
Azolcsosag.hu. Elsőre azt hittem egy ez vicc, de nem. És bár a honlapról kiderült, hogy nem AZ olcsóságról, hanem A-Z-ig tartó olcsóságról van szó, azért lássuk be, ez  sem sokkal megnyugtatóbb, sőt. A Homáron sokszor leírtuk (mi kicsit cizelláltabban, kommentelőink…..
Olvasónk az Oázis Computert szidja nagy hévvel, de egyáltalán nincs igaza. Tanácsadóink pontosan leírják, hogy miért járt el teljesen jogszerűen a cég. A szabályozás egyértelmű, úgyhogy érdemes megfontolni, mielőtt áfá-s számlát kérünk a gyereknek rendelt Legóról vagy a nagypapa fúrójáról. Kedves…..
kajo 2015.10.16 09:19:48
@Xezs: attól tartok, hogy igen. Ez az eset nem az elállási jog gyakorlása lenne. Ilyen esetben hibás termékről van szó. Kellékszavatosság. Amit kicserélnek neki.
kajo 2015.10.16 10:06:14
@horex: OK, értem. Te is írhattad volna a posztot. Sok sikert a jogaid érvényesítéséhez, mert neked is csak jogaid vannak. Minden bizonnyal rajtad kívül mindenki rosszul tudja.

A registry cleanert ki is fizetted? Vagy időkorlátos promo kulcsot kértél hozzá? Mi bajod a hardverkövetelményekkel? El kell olvasni, meg kell érteni.
kajo 2015.10.16 10:26:59
@horex: Erről beszélek. Nem én vagyok, aki nem érti.

Nem fizettél érte, és csodálod, hogy nem működik. A promo verziók nem rendelkeznek teljes funkcionalitással. Azt hiszem értem miért nem válaszol a cég.

A posztoló azt is tudta, hogy joga van elállni a szerződéstől, de nincs. Lehet tévedett abban is, hogy nem működik regisztráció nélkül a szoftver.

Elolvastam, értem is.
Van az a helyzet, amikor a jóindulaton múlik minden. Abból, hogy a Homáron van az eset, ki lehet találni, hogy van-e ilyesmi a Király utcai Nemzeti Trafikban. Kedves Homár! Tegnap, 19:48-kor a Király utca 38. trafikban vásárolni szerettem volna egy karton Philip Morris White…..
kajo 2015.09.18 10:08:58
Hihetetlen! Az miért van, hogy felelősséget ma senki nem akar vállalni a tévedéséért/hibájáért? Lacit a vásárlás előtt az eladó megkérdezte milyet szeretne. Ő megmondta. Olyat kapott, amilyet kért. Később meggondolta magát, és felháborítja a hozzáállás?! Ha tévedett, ismerje el, és vegye meg a másik fajtát (is), vagy "egye meg, amit főzött"! Manapság mindenkinek csak jogai vannak? Kötelessége senkinek?
Ezek a szaktanácsok pedig egyenlőek a nullával. Szabályok/törvények vs. jóindulat? Kérem! Állami szervek jóindulatáról hallott már valaki? Ők is csak a szabályokat ismételgetik, aki meg betartja felháborít másokat?
Laci szerint mi a különbség a 10 percen és a 6, 7, 8, 9, 9 és 1/2, 10, 10 és 1/2, 11, stb. percen belüli reklamáció között? Ha egyszer van rendelkezésre álló határidő, akkor azt be kell tartani. Ha nincs, egyszerűen nincs mit betartani.
GVTI - hez meg annyit, hogy igazán hasznos volt azt tanácsolni, hogy írjon a vásárlók könyvébe! Mit írjon bele? Azt, hogy megkérdezték mit szeretnék, megkaptam, amit kértem,de nem kell, bár semmi baja, de nem akarják cserélni? "Legközelebb nem lesz kérdéses mikor és hogyan érvényesítsd jogaidat." Mégis milyen jogát nem érvényesíthette Laci?
Ha Lacinak nem tetszik a hozzáállás, majd vásárol máshol. Lehet máshol sem fog tetszeni Laci hozzáállása, és máshol sem fogják cserélni a kiválasztott terméket. Laci keres majd egy új helyet, kis szerencsével egyszer majd rájön, hogy nem feltétlenül másokban van a hiba.
Kolbász leveléből kiderült, hogy a K&H-nál nagyon vigyáznak pénzre, még a gazdájának is nehéz néha megszerezni. Plusz, hogy a élet külföldön sem fenékig tejfel.  Kedves Homár! Szeretném elmesélni hogyan üldözött el magától a K&H Bank. A történet…..
kajo 2015.09.09 14:57:46
Érdemes a banknak még utazás előtt bejelenteni, hogy külföldön fogod használni a kártyát - akár huzamosabb ideig, pláne ha készülsz is rá, tudod hova utazol, mennyi időre. Esetleg megadod nekik a külföldi telefonszámot amin el tudnak érni. Hidd el, nekik nem gond külföldi számot hívni. Én akárhányszor megyek, szólok nekik. Érdekes módon egyszer sem volt probléma a külföldi kártyás fizetésekkel/letiltással/korlátozással.

Nézzük egy másik oldalról: Adott kártyán az utóbbi időben furcsa tranzakciók mutatkoznak. A bank úgy gondolja megkérdi a kártya tulajdonosát, vajon rendben van-e, hogy a kártyáját külföldön használják? Oopsz! Nem elérhető az ügyfél. Talán ellopták a kártyáját/baleset érte/megszerezték az adatait? Amíg ez ki nem derül, biztos, ami biztos megvédjük (őt is, magunkat is)! Hiszen nem tudjuk ellenőrizni mi történik. Többet már ne bukjon/bukjunk!

Nézzük még egy másik oldalról: Nem kért az ügyfél SMS szolgáltatást a kártyás fizetésekről. Már két hete valaki külföldön költi a pénzét - akár a tudta nélkül - amiről majd valamikor tudomást szerez, amikor elolvassa a bankszámla kivonatot. Ha egyáltalán elolvassa. Majd az ügyfél posztol a Homárnak, hogy a bank nem volt képes figyelmeztetni vagy letiltani a kártyáját, amit valaki külföldön használ, de nem ő.

Bár igaz, hogy az ügyfélnek mindig igaza van, és az ügyfélnek joga van ahhoz is, hogy hülye legyen, csak ne panaszkodna
Klasszik közvélemény-kutatós poszt: ki a hibás: a gyártó, mert nem elég feltűnően jelzi a jeleznivalót? A kereskedő, mert a közúti cuccok közé teszi a quadba vagy raliautóba vagy nemtommibe való portékát? Vagy a vevő, mert nem nézett, csak vett? Szavazás…..
Tovább fodrozódnak a hullámok a Moszkva téri Gastland étterem körül. Legújabb panaszosunkat megpróbálták túszul ejteni, és pofonnal fenyegették miután megették a grilltálukat és cserébe ők nem akarták az egész "menüt" kifizetni. Végül naiv ügyfél hívta a rendőrséget,…..
Úgy látszik hiába koptatjuk a billentyűzetet már 8 éve, ha még mindig vannak emberek, akik azt hiszik, hogy a Magyar Posta arra van, hogy a jelöletlen szirszarjaikat borítékba tuszkolva elvigye A-ból B-be. Tessék fizetni a szolgáltatásért és máris lehet interneten nyomon…..
kajo 2013.08.21 14:40:03
@JunkieeeBoy:
A5 éppen egy mérettel kisebb mint az A4 ;)
TComment Biciklizel? Megöllek! 2013.08.14 06:51:13
Miért utálja az autós a biciklistát? És fordítva? Hülye biciklisekről hülye autósoknak. És fordítva. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...