Adatok
kajo
0 bejegyzést írt és 82 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nóráék különösen szerencsétlenül jártak egy alapvetően technológiai ugrásnak szánt Asus laptoppal. Az eset szerencsétlen voltát pedig egyáltalán nem kompenzálja, hogy ennek kapcsán az egész család megismerkedhetett a refurbizált kifejezéssel, ami azon túl, hogy ritka szép bizonyítéka annak, ahogy a…..
Közeledik a karácsony, amit onnan is lehet tudni, hogy az adventi áhitat már befészkelte magát az ügyfélszolgálatok kommunikációjába.
Tisztelt Tékozló Homár!
Kisfiam megkért, hogy rendeljek neki egy xboxhoz való töltő szettet, ami tartalmaz két akkumulátort, egy dupla dokkolót és kábelt a…..
kajo
2016.12.20 12:00:04
@EurósParaszt Lite: Szövegértésből Te sem remekelsz! Hol látsz három kérdőjelet abban, amit írtam? Illetve a hozzászólásom első mondatát sem sikerült értelmezned. Klasszikus PISA alany vagy. Ezt sem fogod megérteni, de ez is az én hibám.
kajo
2016.12.20 19:27:53
A vásárlókkal, ügyfelekkel való megfelelő kommunikáció mára nem luxus vagy extra gáláns szolgáltatás egy cég részéről, hanem alapelvárás, hiszen egy perc alatt végifuthat a neten egy-egy szaftosabb sztori, ami aztán kinek kell? Mégis, sokszor egészen nagy cégeknél is tapasztalható hiányosság ebben a…..
Két hete technikai zűrről tájékoztatta felhasználóit fb-oldalán a Mailbox. A kommentek alapján a nép meglepő türelemmel fogadta a hírt, ahogy azt is inkább reménykedve, mint kiborulva, hogy csak egy hét után indult meg, akkor is elég döcögősen a levélforgalom, pl. a régiek levelekhez nem lehetett…..
kajo
2016.11.18 16:45:02
@Csokis: pölö ez is megoldás, de voltam én már bajban meghalt merevlemez miatt nem helyreállítható outlook archívummal. Olyankor jó volt a felhőben tárolt mentés.
"Az, hogy egy cég / Ön NEM képes IDŐBEN kifizetni nyomorult 3 000 Ft-ot, ne haragudjon, de ez ÖNT MINŐSÍTI, NEM MINKET!" - ahogy ez az egész levelezés meg a 3 in 1 Hosting Bt. képviselőjét és a céget, méghozzá még a Homáron is rég látott markáns módon.
Hello,
Bemásolom a mai levelezésemet a 3 in…..
kajo
2016.11.17 14:54:14
@kajo: Vagy a többi hozzászóló, vagy én nem értem, de szvsz a különbség nem 80 vagy 300 HUF. Hanem 2880 HUF:
Magam után visszaolvasva elszámoltam...
Ígye: tartozás 2800 HUF. Befizetés: 3068 HUF (10 EUR). Pillanatnyi egyenleg +268 HUF. Ebből a bank díja 3148 HUF. A díj levonása utáni egyenleg -2880 HUF.
Magam után visszaolvasva elszámoltam...
Ígye: tartozás 2800 HUF. Befizetés: 3068 HUF (10 EUR). Pillanatnyi egyenleg +268 HUF. Ebből a bank díja 3148 HUF. A díj levonása utáni egyenleg -2880 HUF.
kajo
2016.11.17 14:55:20
@BélaTóth: ott a pont!
kajo
2016.11.17 15:01:48
@Manyecs: kár! Amíg le nem írtam jónak tűnt, aztán kiderült, hogy mégsem.
"Sajnálatosan a csomag életciklusát megváltoztatni nem tudjuk." - írja a DPD, akitől nem is csodát, egyszerűen csak kiszállítást várt olvasónk.
A DPD kézbesít: szeretettel, mindegykinek
Nyár közepén rendeltem egy szállítással együtt kb. 10 000 forintos cuccot az Ebay-n…..
Tékozló Homár
Bepöccent futár döntött arról, hogy nem szállít kaját a továbbiakban
2016.09.21 09:36:00
Hát én nem tudom, hogy a Cityfoodnál hogy megy ez, de én biztos nem engedném, hogy az ételszállítóim lendületből intézzék a vitás ügyeket az ügyfelekkel. Mert most például a futáron kívül ki boldog? Viktória éhes maradt, a cég meg elesett egy előfizetőtől, ahelyett, hogy…..
Nekünk eddig soha nem volt nagy eltérés a bookingos ár és a ténylegesen fizetendő között, de persze ez nem jelenti azt, hogy nem gyakori. Aki szokott Booking.com-on foglalni, bökjön már legyen szíves alul a mini közvéleménykutatásunkon!
Tisztelt Tékozló Homár!
Különösebb hozzáfűzni valóm nincs a…..
Oké, 5 eur nem egy világrengető összeg egy külföldi utazás költségvetésében, de egyrészt az elv, másrészt a meghökkentő tény, hogy a posztban is linkelt fb oldal szerint a belépőkre szedett, picit megtolt, majd soha el nem számolt összegek beszedése napi gyakorlata…..
kajo
2016.09.11 12:14:52
@ptspts: Igen, ebben igazad van. De! Ha valaki nem tudja helyesen leírni a panaszát, akkor nem feltétlenül érti meg, amit elmondanak vagy leírnak neki. Amit a posztoló ír, abból ki kell találni, hogy mit szeretett volna írni/mondani. Ami nem jó.
Nem láttam, mit írtak alá, mi állt a szerződésben, de elképzelhetőnek tartom, hogy nem feltétlenül értett meg mindent a posztoló, ami a szerződésben állt. Ettől függetlenül nem volt szép dolog, amit F. tett - de én ezt ott a helyszínen intéztem volna Frigyessel. Nem egy internetes fórumon. Munkámból adódóan gyakran tapasztalom, hogy egyre több a funkcionális analfabéta. Bár el tudják olvasni, amit írunk nekik, de a válaszukból az derül ki, hogy azt nem értik meg...
Nem láttam, mit írtak alá, mi állt a szerződésben, de elképzelhetőnek tartom, hogy nem feltétlenül értett meg mindent a posztoló, ami a szerződésben állt. Ettől függetlenül nem volt szép dolog, amit F. tett - de én ezt ott a helyszínen intéztem volna Frigyessel. Nem egy internetes fórumon. Munkámból adódóan gyakran tapasztalom, hogy egyre több a funkcionális analfabéta. Bár el tudják olvasni, amit írunk nekik, de a válaszukból az derül ki, hogy azt nem értik meg...
kajo
2016.09.12 20:15:24
@Kulics: Akár nyelvtan náci vagyok, akár nem, egy felnőtt ember tudja már kifejezni magát az anyanyelvén! Itt a nyelvtant nem nagyon figyeltem, magát a mondandót nem érteni, vagyis inkább nem azt írta a panaszos, mint amit akart. Ez tény. Vagy Te érted ezt, hogy "a Budavár Tours szolgáltatása teljesen ki lett elégítve"? "Fojtatta"? Ne már! Ez a baj a mostani "öntudatos" fogyasztókkal, meg azokkal, akik fogyasztóknak hiszik magukat, hogy el sem tudják mondani mi a bajuk. ÖööööööööÖÖÖÖÖÖÖööö Szerencsére ÖööööööööÖÖÖÖÖÖÖööö írásban ÖööööööööÖÖÖÖÖÖÖööö nem ÖööööööööÖÖÖÖÖÖÖööö betűznek. Telefonon minden szó előtt. Igen, a neve előtt is. Ha egyáltalán bemutatkozik. Ilyenekkel nem érdemes foglalkozni. Csak találgatni lehet mi a kínja, ha meg nem sikerül kitalálni, a másik fél a hülye, mert nem arra gondolt, amire a panaszos. Lehet, hogy csak gondolja, hogy őt sérelem érte, holott nem, mert lehet, hogy le van írva valahol, valami, amit vagy elolvasott vagy nem. Ha el is olvasta, vagy megértette, vagy nem. De inkább nem.
Az alkohol öl butít és nyomorba dönt, ezért az alkohol ellen úgy lehet a legjobban harcolni, ha gerillaboltokat létesítünk, amik úgy tesznek, mintha sört árulnának, de valójában ki se nyitnak. Így a csalódott vevő kénytelen eloldalogni, és bánatában tejet vedelni vödörszám. Legalábbis panaszos…..
kajo
2016.06.09 11:08:11
Tékozló Homár
Tuskó módon szolgálja ügyfeleit a Wizz Air / Frissült a fejleményekkel
2016.02.02 14:52:10
Már az is érthetetlen, hogy a Wizz Air rendszerét kicsinálja, ha a Gipsz Jakab család azonos nevű tagjai együtt szeretnének utazni, de ez még lehet sima technikai zűr. De vajon miért olyan baromi nehéz az ügyfélszolgálatukkal kommunikálni?
Tisztelt Fogyasztóvédelmi iroda,
A mai napon a Wizzair…..
kajo
2016.02.02 15:00:52
Most épp a GLS-en a sor, de tudjuk, hogy nem csak az ő specialitásuk a kiszámíthatatlan időpontban érkező futár. Az egyébként továbbra is teljes rejtély, hogy miért nem kommunikálnak rendesen a cégek az ügyfelekkel, hiszen a saját dolgukat könnyítenék meg.
Rendeltem egy…..
Tette fel Gergely a címbeli kérdést. Rövid válasz: igen, a hossszú válasz pedig a miértekkel és általános tanácsokkal együtt a poszt alján.
Sziasztok!
Bocs, tömör leszek, biztos sok levelet kell átnyálaznotok.
Több bejegyzés kapcsán is előjött, hogy netes…..
kajo
2015.12.03 18:49:27
@FDToth: Te vevői oldalról nézed. Próbáld meg másik oldalról is. Az a probléma, hogy az elállási jog nem jó. Az egész. Úgy, ahogy van. Másként kéne szabályozni. Sok megmagyarázhatatlan dolog van benne. (egyik legértelmetlenebb - internetes rendelés, személyes átvétel a boltban, mégis él a jog)
Az ember nyilván a saját hasznát nézi, azt tartja elsődlegesnek. Ez rendben is van. Ezért vesznek cégre olyat is, amit nem kellene. Elég ha a fogyasztók visszaélnek az elállási joggal, mert ha hiszed, ha nem a 80% visszaél vele. 10 napos nyaralásra tükörreflexes gépet rendel. Majd visszaküldi. Ha szerencséje van a kereskedőnek, megkímélt állapotban. Ha nincs, ütött-kopottan. Hatalmas TV - t sporteseményre. High-end hangcuccot bulira. Szállítási díjért kölcsönöz, nem kölcsönzőből. Tisztességes? Nem. Havonta elég 10 ilyen. Akkor is, ha több ezer megrendelésed van. Az ilyen visszaküldött, használt dolgokat ha szerencséd van beszerzési áron el tudod adni, haszon nélkül. Vagy beszerzési ár alatt. Csak, hogy szabadulj tőle. Vagy nálad marad, raktáron. De ha beszerzési áron is adod el, már buktál két szállítási díjat. Plusz a munkásod bérét, idejét! Amiből kevés van. Azt sem hiszem el, hogy pont a 14. napon jut eszébe elállni. Ha valami nem jó, kiderül legkésőbb a második napon. Azzal mi a helyzet, amikor nem is a pénzt kéri vissza, hanem egy másik eszközt kér? Beszámítással. Kitalálod mi lesz 14 nap múlva? Nyertél! Visszaküldi. Volt már ilyen is. Oda jut a kereskedő, amiről nemrég ment a vita. Nem fogja kiszolgálni. Jogosan.
Ezzel befejeztem az eszmefuttatást.
Az ember nyilván a saját hasznát nézi, azt tartja elsődlegesnek. Ez rendben is van. Ezért vesznek cégre olyat is, amit nem kellene. Elég ha a fogyasztók visszaélnek az elállási joggal, mert ha hiszed, ha nem a 80% visszaél vele. 10 napos nyaralásra tükörreflexes gépet rendel. Majd visszaküldi. Ha szerencséje van a kereskedőnek, megkímélt állapotban. Ha nincs, ütött-kopottan. Hatalmas TV - t sporteseményre. High-end hangcuccot bulira. Szállítási díjért kölcsönöz, nem kölcsönzőből. Tisztességes? Nem. Havonta elég 10 ilyen. Akkor is, ha több ezer megrendelésed van. Az ilyen visszaküldött, használt dolgokat ha szerencséd van beszerzési áron el tudod adni, haszon nélkül. Vagy beszerzési ár alatt. Csak, hogy szabadulj tőle. Vagy nálad marad, raktáron. De ha beszerzési áron is adod el, már buktál két szállítási díjat. Plusz a munkásod bérét, idejét! Amiből kevés van. Azt sem hiszem el, hogy pont a 14. napon jut eszébe elállni. Ha valami nem jó, kiderül legkésőbb a második napon. Azzal mi a helyzet, amikor nem is a pénzt kéri vissza, hanem egy másik eszközt kér? Beszámítással. Kitalálod mi lesz 14 nap múlva? Nyertél! Visszaküldi. Volt már ilyen is. Oda jut a kereskedő, amiről nemrég ment a vita. Nem fogja kiszolgálni. Jogosan.
Ezzel befejeztem az eszmefuttatást.
kajo
2015.12.04 08:57:41
@MrZed001: kár volt belekötni. Nem érted az egészet. Mindegy, hova kézbesítik csomagot, át is veheted személyesen, ha interneten rendeled meg. Ha a (ÁFA - s) számlán a vevő természetes személy (fogyasztó), akkor élhet az elállási joggal. Ha a számlán a vevő jogi személy, az már nem fogyasztó, nincs elállási joga. Jogi személy "nevében" ott a jogi forma (EV, Bt. Kft., Z/NyRt. stb.), illetve adószám/közösségi adószám. Ilyennel a természetes személy nem rendelkezik. Hacsak valakit nem Kft. Bt. ZRt - nek hívnak. Itt lehetne probléma.
A kézbesítési cím nem vevő. Oda írhatsz, amit akarsz. Kft. nevét, ahol dogozol. Az attól nem lesz vevő a megrendelésben.
A kézbesítési cím nem vevő. Oda írhatsz, amit akarsz. Kft. nevét, ahol dogozol. Az attól nem lesz vevő a megrendelésben.
kajo
2015.12.04 20:27:34
@MrZed001: nem mi vagyunk, aki nem érti. De nem vitatkozok Veled, mert legyőznél a rutinoddal. Inkább úgy teszek, hogy elhiszem igazad van.
Az eladónak nem kell bizonyítania semmit. Jogi személy vásárol, nincs elállási joga, nem fordulhat a fogyasztóvédőkhöz sem, mert nem fogyasztó. Egy dolgot tehet, pereskedhet. De nem a Ptk szerint, mert az csak fogyasztó - kereskedő jogviszonyt szabályozza. Két jogi személy között mindig a kereskedelmi törvény a meghatározó, a szerződésben rögzített illetőségű bírósággal, ami általában az eladó székhelye szerinti szokott lenni.
Az eladónak nem kell bizonyítania semmit. Jogi személy vásárol, nincs elállási joga, nem fordulhat a fogyasztóvédőkhöz sem, mert nem fogyasztó. Egy dolgot tehet, pereskedhet. De nem a Ptk szerint, mert az csak fogyasztó - kereskedő jogviszonyt szabályozza. Két jogi személy között mindig a kereskedelmi törvény a meghatározó, a szerződésben rögzített illetőségű bírósággal, ami általában az eladó székhelye szerinti szokott lenni.
Aki rendelt már házhoz bármit, aztán várt otthon félnapokat potyára, mert csak nem érkezett meg a szajré, az mélyen átérzi Zoltán panaszát, különös tekintettel a reggel 6:45-ös, egyáltalán nem comme il faut telefonálásra. De azért én annyira kíváncsi lennék egyszer…..
kajo
2015.11.26 22:34:55
@ColT: Nem csak belőle, hanem az összes többi vásárlóból is. Mindenkinek azonos kiszolgálás jár azonos ellenértékért. Ha november 20, akkor november 20. Azon belül mikor? Ahogy meg lehet oldani, költséghatékonyan, időben hatékonyan, minél több címzett megelégedésére. Az, hogy egyes címzettek miatt a többiek is szopni fognak - kinek a számlájára írható? Én nem a kézbesítőére írnám.
@22:10:20 - megéri neki ennyiért is, de csak úgy, hogy egy napra elvállal X fuvart, amit optimális sorrendben fog kiosztani. Amivel el is végzi a munkát - normálisan. Adott napon kézbesíti, amit vállalt. Itt az extra igényekről van szó. Adott nap, adott órája. Mert már ott tartunk, hogy sokaknak nem felel meg, ha 3 - 4 órás pontossággal jelzik előre a futár érkezését. Ha van, aki extra kéri és hajlandó megfizetni az elsőbbségi kézbesítést, mert neki úgy jó, akkor őhozzá fogják optimalizálni az útvonalat, és ott lesznek, amikorra ígérék. Valamit valamiért.
Olcsó fuvardíj, kis fizetés a futárnak, ami demotiváló. Sokaknak meg kellene tanulni mások szemével is látni a világot.
@22:10:20 - megéri neki ennyiért is, de csak úgy, hogy egy napra elvállal X fuvart, amit optimális sorrendben fog kiosztani. Amivel el is végzi a munkát - normálisan. Adott napon kézbesíti, amit vállalt. Itt az extra igényekről van szó. Adott nap, adott órája. Mert már ott tartunk, hogy sokaknak nem felel meg, ha 3 - 4 órás pontossággal jelzik előre a futár érkezését. Ha van, aki extra kéri és hajlandó megfizetni az elsőbbségi kézbesítést, mert neki úgy jó, akkor őhozzá fogják optimalizálni az útvonalat, és ott lesznek, amikorra ígérék. Valamit valamiért.
Olcsó fuvardíj, kis fizetés a futárnak, ami demotiváló. Sokaknak meg kellene tanulni mások szemével is látni a világot.
kajo
2015.11.26 23:15:18
@ColT: utolsó, ígérem. Csak ezeket olvasd újra a saját hozzászólásodból:
Vevőt nem érdekli, ki mit és hogy szopik miatta. Tudod, aki kurvának áll...
Figy, akkor ne beszéljen meg időpontot, ha nem tudja tartani. Miért mondja azt, hogy ott lesz akkor, ha nem tud?
Magyarul, nem érdekli a vevőt, hogy a futár nem fogja tudni tartani a többi ígéretét, mert neki olyanja van. Miatta másnál már nem lesz ott, amikorra ígérte.
Csak én, senki más.
@herk: Örülök, ha így látod. Annyit hozzátennék, hogy 19-én gondolom nem jókedvéből kereste a szállító este. Valami fontosat akarhatott mondani a másnapi kézbesítéssel kapcsolatban. Próbált egyeztetni. Lehet olyasmi akart közölni, hogy:
Uram, holnap lenne egy hűtő, amit Önnek kell átadni. Nagyon korán reggel tudnánk menni? Fél hét körül. Megfelelne? Sokat segítene, hálás lennék. Vagy ha ez nem felel meg, megértem természetesen, de akkor lehet, csak késő délután/este érünk oda vele. Ne várjon napközben feleslegesen.
Sőt 20 - án reggel sem telefonbetyár hívta, lehet megpróbálta újra előadni a fentieket. Nem sikerült, ezért hétfőn, délig ígérték az érkezést, de nyilván valami miatt (talán egy másik címzett miatt) nem tudtak délig odaérni. Itt jön a csavar a történetben és visszaüt, amit ColT - tól megtudtunk:
"Vevőt nem érdekli, ki mit és hogy szopik miatta. Tudod, aki kurvának áll..."
Ha a címzettek nem lennének ennyire önzőek, nem lenne ez a poszt sem. Csak egy kis kompromisszum kell, vagy egy kis áldozat (anyagi).
Vevőt nem érdekli, ki mit és hogy szopik miatta. Tudod, aki kurvának áll...
Figy, akkor ne beszéljen meg időpontot, ha nem tudja tartani. Miért mondja azt, hogy ott lesz akkor, ha nem tud?
Magyarul, nem érdekli a vevőt, hogy a futár nem fogja tudni tartani a többi ígéretét, mert neki olyanja van. Miatta másnál már nem lesz ott, amikorra ígérte.
Csak én, senki más.
@herk: Örülök, ha így látod. Annyit hozzátennék, hogy 19-én gondolom nem jókedvéből kereste a szállító este. Valami fontosat akarhatott mondani a másnapi kézbesítéssel kapcsolatban. Próbált egyeztetni. Lehet olyasmi akart közölni, hogy:
Uram, holnap lenne egy hűtő, amit Önnek kell átadni. Nagyon korán reggel tudnánk menni? Fél hét körül. Megfelelne? Sokat segítene, hálás lennék. Vagy ha ez nem felel meg, megértem természetesen, de akkor lehet, csak késő délután/este érünk oda vele. Ne várjon napközben feleslegesen.
Sőt 20 - án reggel sem telefonbetyár hívta, lehet megpróbálta újra előadni a fentieket. Nem sikerült, ezért hétfőn, délig ígérték az érkezést, de nyilván valami miatt (talán egy másik címzett miatt) nem tudtak délig odaérni. Itt jön a csavar a történetben és visszaüt, amit ColT - tól megtudtunk:
"Vevőt nem érdekli, ki mit és hogy szopik miatta. Tudod, aki kurvának áll..."
Ha a címzettek nem lennének ennyire önzőek, nem lenne ez a poszt sem. Csak egy kis kompromisszum kell, vagy egy kis áldozat (anyagi).
Nem kizárt, hogy egy kereskedő csupán a maga szórakoztatására időnként beveti a címben citált mondatot, de azért összességében valószínűbb, hogy az alábbi sztoriból kimaradtak elemek vagy valami nagyon másképp zajlott, szóval mindeképp rákérdezünk az esetre a…..
Tékozló Homár
Feketelistát vezet a problémás vevőkről a PcLand?/Frissült a PCLand válaszával
2015.11.10 09:25:00
Na, ilyenre még a Homár sem emlékszik, pedig itt aztán lyukas törölközőktől fogadósokig mindenféle sztori megfordul.
Üdvözlöm Önöket.
2014-ben vásároltam a "PcLand" nevezetű kereskedelmi egységnél webshop-os rendelés útján egy ASUS márkájú, 27" méretű monitort…..
Az említett szervíz a TMX, a cég pedig a Lenovo. A Homár archívuma alapján jót tenne a megítélésének, ha több kapcsolata lenne a Telemaxszal.
Sziasztok!
Változtatás nélkül, nevem nélkül közölhető, ha Ti is úgy érzitek, hogy egy egészen kicsit csiszolhattak volna még a…..
Tékozló Homár
Azolcsosag.hu-nak is híg a leve/ Frissült olvasónk kiegészítésével
2015.11.05 09:12:00
Azolcsosag.hu. Elsőre azt hittem egy ez vicc, de nem. És bár a honlapról kiderült, hogy nem AZ olcsóságról, hanem A-Z-ig tartó olcsóságról van szó, azért lássuk be, ez sem sokkal megnyugtatóbb, sőt. A Homáron sokszor leírtuk (mi kicsit cizelláltabban, kommentelőink…..
Olvasónk az Oázis Computert szidja nagy hévvel, de egyáltalán nincs igaza. Tanácsadóink pontosan leírják, hogy miért járt el teljesen jogszerűen a cég. A szabályozás egyértelmű, úgyhogy érdemes megfontolni, mielőtt áfá-s számlát kérünk a gyereknek rendelt Legóról vagy a nagypapa fúrójáról.
Kedves…..
kajo
2015.10.16 09:19:48
@Xezs: attól tartok, hogy igen. Ez az eset nem az elállási jog gyakorlása lenne. Ilyen esetben hibás termékről van szó. Kellékszavatosság. Amit kicserélnek neki.
kajo
2015.10.16 10:06:14
@horex: OK, értem. Te is írhattad volna a posztot. Sok sikert a jogaid érvényesítéséhez, mert neked is csak jogaid vannak. Minden bizonnyal rajtad kívül mindenki rosszul tudja.
A registry cleanert ki is fizetted? Vagy időkorlátos promo kulcsot kértél hozzá? Mi bajod a hardverkövetelményekkel? El kell olvasni, meg kell érteni.
A registry cleanert ki is fizetted? Vagy időkorlátos promo kulcsot kértél hozzá? Mi bajod a hardverkövetelményekkel? El kell olvasni, meg kell érteni.
kajo
2015.10.16 10:26:59
@horex: Erről beszélek. Nem én vagyok, aki nem érti.
Nem fizettél érte, és csodálod, hogy nem működik. A promo verziók nem rendelkeznek teljes funkcionalitással. Azt hiszem értem miért nem válaszol a cég.
A posztoló azt is tudta, hogy joga van elállni a szerződéstől, de nincs. Lehet tévedett abban is, hogy nem működik regisztráció nélkül a szoftver.
Elolvastam, értem is.
Nem fizettél érte, és csodálod, hogy nem működik. A promo verziók nem rendelkeznek teljes funkcionalitással. Azt hiszem értem miért nem válaszol a cég.
A posztoló azt is tudta, hogy joga van elállni a szerződéstől, de nincs. Lehet tévedett abban is, hogy nem működik regisztráció nélkül a szoftver.
Elolvastam, értem is.
Van az a helyzet, amikor a jóindulaton múlik minden. Abból, hogy a Homáron van az eset, ki lehet találni, hogy van-e ilyesmi a Király utcai Nemzeti Trafikban.
Kedves Homár!
Tegnap, 19:48-kor a Király utca 38. trafikban vásárolni szerettem volna egy karton Philip Morris White…..
Tékozló Homár
Két hónap után csekkolta a bank a külföldi kártyahasználatot, akkor viszont tiltott is azonnal
2015.09.09 14:25:00
Kolbász leveléből kiderült, hogy a K&H-nál nagyon vigyáznak pénzre, még a gazdájának is nehéz néha megszerezni. Plusz, hogy a élet külföldön sem fenékig tejfel.
Kedves Homár!
Szeretném elmesélni hogyan üldözött el magától a K&H Bank.
A történet…..
Klasszik közvélemény-kutatós poszt: ki a hibás: a gyártó, mert nem elég feltűnően jelzi a jeleznivalót? A kereskedő, mert a közúti cuccok közé teszi a quadba vagy raliautóba vagy nemtommibe való portékát? Vagy a vevő, mert nem nézett, csak vett? Szavazás…..
Tovább fodrozódnak a hullámok a Moszkva téri Gastland étterem körül. Legújabb panaszosunkat megpróbálták túszul ejteni, és pofonnal fenyegették miután megették a grilltálukat és cserébe ők nem akarták az egész "menüt" kifizetni. Végül naiv ügyfél hívta a rendőrséget,…..
kajo
2013.08.21 15:07:00
Úgy látszik hiába koptatjuk a billentyűzetet már 8 éve, ha még mindig vannak emberek, akik azt hiszik, hogy a Magyar Posta arra van, hogy a jelöletlen szirszarjaikat borítékba tuszkolva elvigye A-ból B-be. Tessék fizetni a szolgáltatásért és máris lehet interneten nyomon…..
kajo
2013.08.21 14:40:03
Miért utálja az autós a biciklistát? És fordítva? Hülye biciklisekről hülye autósoknak. És fordítva.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
kajo
2013.08.14 08:58:36
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Visszatérve a történethez, csak feltételezés következik, mert nem ismerem a történet végét. A két jóember szerintem nem gondolta végig, és feltételezték, hogy a Zrt-nél ez "elveszhet" a számlák sokasága között, de nem így lett. Ha így volt igencsak naivak, mert akkor összegű fizetnivaló (450 eurónyi befizetendő ÁFA bárhol feltűnik. Kis és nagy végeknél is). A társaságnak a NAV felé bejelentési kötelezettsége van, nekik ezt a beszerzést a NAV - nak jelenteniük kellett, és a beszerzés utáni ÁFA - val is el kellett számolniuk, de ezt nyilván nem szerették volna, mert ők nem vásároltak tableteket. Azt gondolom, hogy valahogy sikerülhetett megegyezniük az embereinknek és a Zrt - nek, ami minden bizonnyal bevasalta az ÁFA - t az embereinken, és azzal a NAV felé el is számolt. Ilyen "piti" ügy miatt ők nem akarnak problémát maguknak. Embereink így azonban lehet, még drágábban jutottak hozzá a tabletekhez, mintha megvették volna rögtön otthon, ÁFA - val, és ráadásul nem lett az egyik majdnem ingyen. Plusz nem kevés kellemetlenséggel járt az ügy számukra. Esetleges garanciális igény esetén sem lesz nekik egyszerű. Kollégák és én is emlékszünk még a fenyegetésekre, mi sem fogunk kedvesek lenni. Tudom ez kicsinyes, de ez van. Az ilyenek megmaradnak, és néha sajnos más ügyfelek sem azt a bánásmódot kapják, ami megilletné őket az ilyenek miatt. De sajnos emberek vagyunk, és nem lehet ezen egyik pillanatról a másikra csak úgy tovább lépni. Ha sor kerülne garanciális ügyintézésre csak azt fogjuk megtenni, amit a törvények előírnak. Egy picivel sem többet.