Regisztráció Blogot indítok
Adatok
megszaLott

0 bejegyzést írt és 706 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A brazil srác hallhatóan igyekszik kiélvezni, hogy az öreg, de ránézésre jó állapotú Honda CBX-ét elviszi megfuttatni. Lobog a "The Doctor" feliratú kulcstartó a szélben, megtekeri a markolatot, és teli torokból üvölteni kezd a blokk. Sajnos nem egy hathengeres CBX-en "ülünk" -…..
Pontonban turkálni? Piha. Steyr-Puch-alkatrészeket homokfúvatni, alapozni, festegetni? Mit képzelsz... Szent Szobrot polírozni végtelen türelemmel? Dehogyis, ugyan már. Mert még a legnyitottabb házasságokban is eljön a pillanat, amikor a faszi egy kicsit nem az újabb numerákkal és a…..
megszaLott 2015.03.16 00:25:28
Nagyon jó cikk volt. Kedvet kaptam a két éve garázsban porosodó Gilera DNA 180-am összerakására. Mióta megvan a nagy ZZR, azóta darabokban fekszik. Pedig minden nyáron elő akarom venni, mert városban komoly létjogosultsága van a CVT-nek, és annak, hogy nem perzseli a lábszáradat amikor bekapcsol a hűtőventillátor a piros lámpánál.
Gányolásról pedig szerintem én többet tudnék mesélni, ha valaki látott már románok által karbantartott járművet, az tudja miről beszélek. Eddig minden megtartandó járművemet Bukarestből vettem, mert ott voltak a ritka, kiskaszniban "nagyomotoros" gépek mint a 325i, DNA 180. Miután beszoptam a BMW-vel és a Gilerával, megvettem onnan a ZZR-t is, amibe egy év szopás után beszereztem egy komplett másik motort, mert valaki úgy gyűrűzte meg, hogy ki lehetett dobni. Sokat elmond a román járműkultúráról az is, hogy hamarabb szerelnek xenont és otthon forrasztott ledes hátsólámpát egy DNA-ba, minthogy kicseréljenek egy ilyen hátsó futóműcumót ami neked is lógott. Bár a xenon tényleg jól világít robogóhoz képest. A másik érdekesség a DNA-n egy Aprilia RS 125-höz való Malossi sportlégszűrő volt, ami gondolom túl sok levegőt engedett be, ezért a "tuner" begyömöszölt egy olajos rongyot a szívócsőbe, ami pont eléggé korlátozta a légáramlást, és kb. úgy ment a motor, mint az általam visszatett gyári légszűrőházzal.
Különben mindenkinek ajánlom a 180-as DNA-t, akinek városban kényelmetlen a nagymotor, de nem akar kakiló pózban közlekedni. A legjobb összvér egy motor és robogó közt. Hosszúban 200-250 km után már elzsibbad az ember keze a rezgéstől, ami átjön a kormányon. Viszont fénykorában két személlyel is viszi a 120-at, bár lehet azzal nyírtam ki, hogy állandóan 120-al mentem vele, amikor pont nem gombászni vittem az apámat oda, ahol az autó már nem ment el :)
Milyen jó is volna egy krosszmotor gombászni, egy robogó városba, egy szélvédős chopper túrázni, és egy ZZR mert csak.
megszaLott 2015.03.16 16:09:53
@zöldi:
Ez tényleg jó ötlet, de Romániában nincs eladó használt triálmotor. Gondolom Magyarországon sem hányódnak, és az nem mind versenytechnika? Lehet, hogy nem merném szétszedni, pedig a ZZR-en cseréltem hengerfejet egyedül.
Amikor megjelent az előző teszt rögtön elkapott a hév, hogy miért ne lehetne megcsinálni a Totalcar saját kis dolgozatát. Kezdetben még nagyon nehézre sikeredett de itt van a végleges verzió, amit most te is kitölthetsz! Lehet, hogy valamelyik kérdésnél több helyes válasz is…..
megszaLott 2014.09.04 09:23:39
55%
A minap ültem az úton készült képek előtt (csak fotóból 8 GB készült plusz még videók), rendezgettem őket, fésültem egybe a különböző fotómasinákkal készült fájlokat a napokra lebontott könyvtárakba, ahogy szoktam minden nagyobb kirándulás után, és bosszankodtam rajta,…..
Túl szép és drága volt nekem, ez lett a veszte Üres lenne a világ Alfa Romeók nélkül. Hát így történt. Nagyjából ezekkel a mondatokkal zártam le a posztot, amelyben leírtam, hogyan lett nekem 156-os Alfám, az egyik legszebb kombi, amit az utóbbi évtizedekben az autóipar fel…..
Belsőség Indul a gép 2014.05.05 15:33:22
Szomorú kimondani, de a belső égésű motor felett eljárt az idő. Büdös, rémes a hatásfoka, és szép lassan megöli a bolygót, mennie kell. Ennek ellenére szeretjük, talán mert van egy megfoghatatlan romantikája, amit például az unokám már nem fog érteni. Ugyanezt érezhették,…..
megszaLott 2014.05.05 19:52:22
@Gomulka Béla: Nagy nyilvánosság előtt az a fél mondat bőven probléma. Sok ember elolvassa, elhiszi, aztán eszébe sem jut megkérdőjelezni a széndioxid adót, amiért az egész ki lett találva!
megszaLott 2014.05.05 22:40:31
@Gomulka Béla: Engem az zavar, hogy a kedvenc autós médiumomban is becsúszik egy-egy ilyen félmondat. Ha elég ember figyelne az igazságra, akkor több lenne a kérdőjel, és a parlamentből is észrevennék. Az EU parlamentből azért nehezebben.
(Azért botlasz mindenhol összeesküvés-elméletekbe, mert egyre több ember kérdőjelez meg dolgokat, és ez így van jól. Lassan már nehéz lesz bolondoknak kikiáltani azokat akiket zavarnak az efféle igazságtalanságok, mint ez a CO2 cirkusz.)
Belsőség Zörögsz, te rohadék?! 2014.04.19 13:48:34
Feleségem Balenója sem akarja megbízhatatlanságával feldobni az Avensistől beszürkült hétköznapjainkat. Megy, na. Pár apróságot majd még megcsinálok rajta, de azok már komfortszolgáltatások lesznek, mint a tolatóradar, amit két éve aszalunk a dobozában. Én persze csak néha…..
megszaLott 2014.04.20 15:05:02
@Cika01: Szerintem akkor hamisítás, ha mondjuk a csavarod véletlenül "E"-t csinál az "F"-ből. De igazából leszarom, mert erdélyi vagyok, és nálunk a zsaruk nem kötekednek állandóan, mert 89-ben rendre lettek tanítva.
Mostanában, amióta Kati korábban jár dolgozni, mint régen, hetente általában háromszor, néha többször is én viszem a kölköket suliba. Sebaj, így legalább a Foltos is rendszeresen megtornáztatja a tagjait, mert a motor és a tesztautók miatt az utóbbi bő két hónapban nem ment…..
Belsőség Hazavágtam az autómat 2013.12.14 06:48:39
Még a jogosítvány kézhez kapása előtt, 2008-ban vettünk egy új SX4-et. Tudom, rohadjak meg. Édesanyámmal ketten élünk, ő már nem vezet (azért vagyunk még életben), két hozzá nem értő nő pedig gyilkos kombináció egy autónak. De nagy volt az öröm, csak sajnos nem tartott…..
megszaLott 2013.12.16 16:59:18
@Scaleo: Te mindig minden szabályt betartasz, sebességhatárokat is beleértve? Mondjuk inkább fagyj meg az útszélén, mert elment a féked? Kit veszélyeztetsz 30-al, amikor a bickiklisek kielőznek? Max feltartod a forgalmat. Nem arról beszéltem, hogy szórakozásból fék nélküli hegyi felfutóversenyt kell szervezni frogalomban.
megszaLott 2013.12.16 17:06:45
@Visionstar: Nem mindenkit köcsögöztem le, csak azokat, akik ezen a blogon azt lesik, hogy mikor oktathatnak másokat közlekedésbiztonságból, esetleg autóvásárlásból, fenntartásból, és minden másból amihez semmi közük. Eddig sosem szóltam, de most rosszul esett látni, ahogy itt van egy lány, aki összeszedi a bátorságát, ír egy jó kis őszinte autós sztorit, erre jön a sok díszpolgár és nekiesik.
megszaLott 2013.12.17 04:19:40
@Visionstar: Ok, megbeszéltük. Én igazából haragudni sem szoktam, csak így vagy úgy leb**ni azokat, akik leb**nak másokat :))
Belsőség Paul Walker (1973-2013) 2013.12.01 13:59:54
Megy a vita, de ez téged sajnos már nem érdekel. Sokan most szomorúak, sokan most okosak. Hogy melyikből van több, nem tudom és nem is érdekel. Valaki azt írta, annak azért örül, hogy most már biztos nem lesz újabb Halálos Iramban-film. Tényleg? Valahol pedig egy kamasz lány zokogva…..
Rendszám van rajta, lehet használni! Egy frászt. Köhög, tüsszög a motor, nem lehet újraindítani, ha meleg, ráadásul kábé húsz lóerős. Ezek a restaurálás igazi mélypontjai, amikor kész az autó, a légy nem tud rászállni, mert seggre esik a fényezésen, amin még hajszálkarc…..
Belsőség Az új japán álomautó 2013.11.21 07:42:23
Arra lennék kíváncsi, hogy mi állt a feladatlapon, amikor kiadták a megbízást a mérnöknek. Egy útépítés elkerítő korlátjáról van szó, ami két egymás fölött futó csőből áll. De hát tartania is kell valaminek, mi legyen az? Piros háromszög, hogy feltűnő legyen?…..
Ez a poszt nagyjából ennyi. Megvolt az eredetigazolás (nem összetévesztendő az eredetiségvizsgával), a veteránvizsga, a biztosítás, a műszaki vizsga – csak a két fehér plakett maradt hátra és a forgalmi. Most már azok is a mieink. Mind. Kicsit újraélhettem a harnosändi…..
...az az, hogy bizony érdemes odafigyelni, mikor és hol próbálsz meg átjutni és közben mekkorát lassulsz. Mert ezt bizony már ütközésnek értékeli a gyorsulásérzékelő. Szó sincs semmi hatásvadász túlérzékenységről, ahogy a videó címe állítja. ..
Belsőség Megint béemvés lettem 2013.11.01 17:53:32
Az ember életét sok dolog befolyásolja. Lát egy égi jelenést, túlél egy katasztrófát, esetleg szerelmes lesz. Minden mindenre hatással van, aztán ezek együttesen alakítják ki a dolgok menetét. TC autóflotta szinten nekem két dolog volt hatással a döntéseimre. Az egyik, hogy…..
Két évvel ezelőtt volt egy autóm, melyet legalább annyira szerettem, mint anno a Renault 15GTL-emet: egy 166-os Alfám. Hathengeres, benzines, csodás (és használhatatlan) bőrbelsővel, takony GM-automatával és 17 literes fogyasztással. Sosem akartam eladni, ahogy az ember sosem akar…..
Egy ember életét vesztette többen súlyosan megsebesültek a Rallysprint Bajnokság északi régiójának mai fordulóján a Nagykállói Ralda Rallysprinten Többen is súlyosan megsérültek amikor a nézõk közé csapódott egy autó a Nagykálló és Újfehértó között zajló…..
Minden idők legrövidebb robogóblog posztja következik, ráadásul robogó sem nagyon van benne. A szezon még messze, de nem árt megnézni ezt az 1 óra 17 perces válogatást - segít majd jobban odafigyelni. A legtöbb nyilvánvalóan agyatlanul húzza neki, és van, akit a csúszós úttest,…..
Robogó Dugják fel, oda... 2013.01.31 10:16:12
Ez kicsit offtopik lesz máma: olyan témát hozott elém a sors, amely megtörténhet robogóval is. (Zácskónak kellett volna megírni, de gondoltam, tehermentesítem, nem is szólok neki inkább, mert Zácskó már a közszolgálati problémák hercege lett, legalábbis őt ba nyaggatja a…..
megszaLott 2013.01.31 11:51:41
@ODIV: Minnél többen vagyunk, annál jobb ;)
megszaLott 2013.02.02 08:04:37
@glezmen: @nyelv-ész: @okostojgli: @Mex_2003: @gabors: @.com:
Igaz, nem minden hitel egyforma, ahogy minden bank sem. Nem teremthet pénzt minden bank, és főleg a nemzeti bank teremti. A fractional reserve azt jelenti, hogy sokkal több pénzt adhat kölcsön, mint amennyi van. A világ legtöbb országában ha valaki betesz 5 pénzt a bankba, az a bank 100-at adhat ki kölcsön. Így teremtődik a pénz, így lesz gazdasági növekedés, amiről mindenki meg van győződve, hogy ez kell nekünk. Semmiféle kisfilmből nem informálódtam, keress rá a Keynesianizmus vs. Osztrák közgazdasági iskola fogalmakra, bár magyarul nem sokat találsz róla. Angolul sem igazán, mert nem érdekük, hogy az átlagember felébredjen, és észrevegye hogyan működik a világ. Van egy bácsi, aki hiteles szószólója ennek, Ron Paul.
@Kiflitzsömlével: Jó hogy nem mindenki a tévét tartja hiteles információforrásnak ;)
Múlt pénteken Portugáliában bóklásztunk a Skoda Octavia nemzetközi bemutatója miatt. Egy apró tengerparti faluban fotóztam a csehek új személyautóját. Miután elkészültem a sorozattal, megindultunk a hegy felé. Az utolsó házakat elhagyva ez fogadott mindet. Igazából nem…..
megszaLott 2013.01.26 12:07:06
@Breacher: Nálunk sem loptak a Mátyás király korában.
Nem kellene úgy felfogni, hogy a lopás az élet velejárója, és nincs mit tenni ellene.
megszaLott 2013.01.27 08:50:50
@Breacher: Rendes magyar ember nem lop! Akik lopnak, elkorcsosodtak az idők folyamán!
Szívesen cifráznám, volna is mivel. De a technikai részletek és az élet a futóműállítás után egyelőre ráér. Az első próbaút videója, az viszont nem várhat. Íme, a csecsemő hangyász első ügyetlen, óvatos lépései a nagyvilágban. Köszönet Tóth Zolinak és Drága…..
Áki Kovács To: Bazsó Gábor Subject: longtube Szia! Sikerült összeforgatni ezt a rettenetet. Stimmel a hossz, a keresztmetszet, elfér az aláfordított kerék, valamint a váz és a kormányoszlop is. 20 patentív és két nap ment rá, és még össze kell hegeszteni, mert csak pontozva…..
megszaLott 2012.10.29 23:13:54
Belsőség Anand tartja a szavát 2012.10.10 18:11:06
Lehet egy vállalati PR-es jó fej, úgyse vált ki akkora érdeklődést, mint maga a tulajdonos, aki bár csak a 68. az India leggazdagabb emberei-listán, de azért mégiscsak áll a neve mellett 825 millió dollár. Anand Mahindrával jó volt interjúzni, ráadásul a fél szerkesztőség…..