Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kuss3

0 bejegyzést írt és 56 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A HJW-074-gyel szemben elfogult vagyok. Ez volt az első versenyautónk, ami nálunk lett igazi N-es autó. Miután mi eladtuk, Oberling Attila versenyzett vele, meg is nyerte a ralitúrában a kategóriát. Utána eladták ők is, és egy be nem fejezett Mikulás Rallye után az autó eltűnt. Még…..
Kuss3 2012.12.30 20:13:30
Nem akarok kötekedni meg ilyesmi, de vagy nem 1 versenyről beszélünk, vagy valamit elnéztetek:
www.motorsport.hu/hu/autosport/rally-sprint/718-humano-it-szilveszter-rallye-a-flavocereal-kupaert-hungaroring

Én ezt a stiftet sehol sem látom abszolút 20. helyen. Se az abszolút összetettben, se a Gy1-Gy7-ig sehol sem. Legjobb hely, valami 41.

Persze ez is szép és így is komoly autókat utasított maga mögé, de azért mégis.
Kuss3 2012.12.31 10:34:02
@edeleny beres:
Ööööö... Ha nem vágod a netes szleneget, akkor ne menj bele a névelemzős játékba. Azt hagyd meg az ezoTV-s majmoknak. THX!
  Elmész levizsgáztatni az autódat, és azon veszed észre magad, hogy kivonták a forgalomból, mehetsz haza gyalog, a kocsi meg tréleren? Lúzer vagy. Nem baj, nem lesztek sokan. Vélemények azonos című írásunkról...
Belsőség 300 paci fillérekért 2009.11.10 08:27:28
  Régi a vas, de távolról sem ócska. Egy gonosz kis turbófeltöltőnek hála, az egyszeri Civic motorja körülbelül 300 lóerős, van is meglepetés, mikor zöldre vált a lámpa. Vélemények az azonos című írásunkról...
Kuss3 2009.11.10 13:23:15
@KDoG:
Ámen! Szépen szóltál mester!
Én az alsó felsoroláshoz tartozom igaz nem Hondám van.
Ja a bevásárló központban mindig oda parkolok ahol autó sincs a közelben. Eleve kicsi a hely + 3 ajtós a járgány. Így a legjobb.
Kuss3 2009.11.10 13:51:33
@McK:
Én konkrétan az itthon kapható (2.000.000Ft-ig) gyárilag 300Le-s autókról beszéltem. Úgy gondolom hogy nem sok van olyan ami hiba mentes. Nem gondozás vagy karbantartás mentes mert olyan nincs.
Most rákerestem a HA.hu-n és a 91db találatból (300Le benzin 2MFt) nem sok olyan van amibe nyugodt szívvel bele vágnék ha lenne 2 misim. Van pár de nem sok.

Mondjuk ez nagyon tetszik:
www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/m_5/bmw_m_5_5-3368650
Kuss3 2009.11.11 09:22:14
@csongiaparaszt:
Úgy megy át hogy villantja "Deákot" a megfelelő embernek. Kishazánkban már csak így megy minden. Ha pénzed van bármit megoldasz.
Kedves Olvasóink! Közeli barátunk, az alkatrész-cikkszámok Esőembere és kiapadhatatlan ellátónk, Prokee írt nekünk egy szomorú levelet. Van benne minden: friss jogsi, Apa autója, baleset, szívfájdalom és egy Swift, amit szeretnek. Tanulság? Még tán az is. Olvassák csak...…..
Kuss3 2009.10.29 20:46:37
@vwxyz: Bambanonek igaza van!
Van 4db szálig kopott gumid, kiszurják mind aztán kapsz 4 ugyan olyan kopott gumit. Ez így korrekt. Így már érted?
Poros PorscheAz öreg Porschét egy délnémet kisváros pici autókereskedésében láttam meg ´98-ban, ákombákom betűkkel írt „BARKÁCSAUTÓ” táblával a szélvédő mögött. Tipikus leghátsó sorban álló, poros, madárszaros, lerobbant vacak volt. A török nepper…..
A múltkori blogposztomban elsírtam, hogy eladjuk a Camryt, melyet oly nagy szeretettel használtunk több, mint egy évig. Öntudatos autó, az eladás helyett inkább a halált választotta. Sietve leszögezem, hogy az autó sem nem volt törött, sőt, az első egy éveben a meghirdetés…..
Kuss3 2009.08.14 12:49:09
@karlmann:
Ne viccelj.
A katalizátor nem a hűtővíztől és nem is a motorolajtól melegedik be hanem a kipufogó gázoktól amik az első beindítást követően is jóval magasabb hőmérsékletűek mint 100°C.
Szóval ez itt FAIL
A dieselekbe meg melegítőt raknak hogy (előbb) elérje az üzemi höfokot.
A BMW E60 M5 kétségkívül egy ikonikus penge verda. Vegytiszta vérvonallal, erős motorral, játékos futóművel. Az M divízió még rossz autót nem csinált és egy-egy példány birtoklása bizony a tulajdonos társadalomban elfoglalt pozícióját is jelzi. Ám előfordulhatnak olyan…..
Kuss3 2009.06.17 19:21:57
@Hrzrasn:
Ez nem igazi arany, króm, hanem króm és arany hatású festékek, szóval nem kell cserélgetni semmit sem.

Ettől függetlenül gusztustalanul giccses!
Belsőség Sör, virsli, tuning! 2009.06.10 11:37:00
Évente egyszer kitör az őrület Wörth-i tó partjára telepedett, békés községekben és kisvárosokban. Ebben az osztrák, közelebbről karintiai kisrégióban tartják ugyanis minden tavasszal a legnagyobb európai Volkswagen-találkozót, amelyen természetesen a konszern többi márkái…..
Kuss3 2009.06.10 22:25:38
@Vitalij:
Hú barátom, ez csöppet erős volt.
Csak hogy tudd a VW-Audi a VILÁG legnagyobb autógyártója. Ha pedig nem menne neki bolt meg az eladás akkor már rég lehúzta volna a rolót, de sajna amint láthatod, valamit nagyon jól csinálnak mert megy a szekér. Irigy vagy mi?
Szegény a magyar hogy nekünk csak FOS suzuki jutott a németeknek meg ott a VW, meg jó pár egyéb jóféle márka.
Amúgy meg a legelső VW-t többe nézem mint bármelyik miautónkat.
"Plusz a Golf és Passat TDI vásárlóközönsége a legtahóbb az autóstársadalomban.. " Ember nézd már meg hogy milyen arcok vesznek/vettek suzukit/chevroletet meg hasonló minőséget 120 hónapra 0 befizetővel!!!!
Amúgy is ha nem tetszik a VW akkor nem kell ebbe a posztba belefirkálnod akkora baromságokat hogy leolvad a proceszor.
Amúgy mit hajtasz? Valami nagyhangú 1.4-est, esetleg Swift 1.0? Valószínű mert általában azoknak van ilyen kisebbségi komplexusuk.
Béke, aztán szépen lapozz tovább. Ne rontsd itt a levegőt
Kuss3 2009.06.11 10:52:26
@uglykid:
ÚÚ biztosan én sem vagyok egyedül azzal a sok kis pöcs boyracerrel akik állandóan versenypályának nézik a közutat mert magát MS-nek képzeli. Na ezek általában 20-25 éves szakadékokkal, kályhacsöves kipufogóval szaladgáló 60-70-80 lovas versenyautók. Viszont nagy valószínűséggel sokkal kevesebb Golf V-VI meg Passat tulajt látsz versenyezni az Andrássyn mint szétspoilerezett daewoo nexiát meg hasonló csúcs autókat.

Ezzel a kijelentéseddel meg elárultad hogy semmit se tudsz a VW-ről:

"Az pedig, hogy a VW a legnagyobb nem jelenti azt, hogy mindenekfeletti is.T ö m e g gy á r t ó = N é p a u t ó gy á r t ó!
Azért mert a parízerből fogy a legtöbb még nem lesz a legfinomabb felvágott!!!"

Egyrészt a VW csoport alá tartoznak olyan márkák mint pl. Bugatti, Lamborghini, ezek meg nem igazán tucat autók. Az tény hogy nem ebből adják el a legtöbbet, de ha van felesleges 100 milliód akkor kapsz egyedi(bb) járgányt a pénzedért. Ha meg elég egy Polo, Golf akkor meg azt veszed.
Azt meg egy szóval nem mondtam hogy a VW-től nincs jobb autó, DE AZ TÉNY hogy nagyon értenek az üzletpolitikához ezért is világelsők.

Ha neked meg csak most esett le az hogy mit jelent a TÖMEGGYÁRTÓ szó, akkor nagyon sajnállak. Bazz, szerinted melyik mai autógyár nem, az egy két manufaktúrát kivéve??? Ezzel akkora hülyeséget mondtál hogy az már fizikai fájdalmat okozott.
Viszont neked is csak azt tudom mondani amit kedves @Vitalij barátodnak:
Ha nem tetszik a VW akkor nem kell ebbe a posztba beleirkálnod. Lapozz tovább.
Ennyi!
Kuss3 2009.06.11 14:11:34
@guest_:
Csak hogy tudd én nem csak a személyautókra gondoltam hanem a komplett VW konzorciumra. Ebben az esetben viszont te írsz hülyeségeket. BOCSI
Emlékeznek még tán, nem is olyan régen történt, hogy ellopták Robertó Honda CR-V-jét a házuk előtt, korán reggel, a térfigyelő kamera alól. Nincs is ebben semmi különös, Budapesten reggelente többen is ébrednek úgy, hogy aznap nem autóval indulnak a munkahelyükre, bár ekkor…..
Kuss3 2009.06.07 18:14:09
Emberek!
Kattanjatok már le a szutyukiról!!!!!
Biztonságos, családi autó? Pfff!!
1x ültem benne. Először és utoljára.

Ez se rossz így a képek alapján:
www.hasznaltauto.hu/2672866_volkswagen_vento_1994

Amúgy ajánlom figyelmedbe az 1991-1997 között gyártott modelleket. Golf, Passat, Vento.
Amit nem ajánlok: polo, 1.4-es akármi.
Alkatrészek szinte ingyé, minden srkon bontanak és van külföldi papíros is alkatrésznek jó pár darb.
Kuss3 2009.06.07 18:28:21
www.hasznaltauto.hu/2986962_citroen_xantia_1993

Vannak azért lehetőségek. Ettől sem kell megijedni. Attól hogy hidrós, nem rossz. A rugózása meg elképzelhetetlen annak, aki még nem ült ilyen autóban. Iszonyat kényelmes nagy és csendes autó. Főleg a magyar utakra való. A pesti macskakő, csak lágy maszírozás ebben az autóban.
Ugye megértik, hogy ezt meg kellett osztanunk önökkel? Ugye megértik, hogy ezek után sírva vonul a sarokba Grandmaster Flash és az egész Furious Five, de meghunyászkodik még a Sugarhill Gang is és a Public Enemy leteszi a fegyvert? Ugye megértik, hogy ebben a pár percben egy valódi,…..
Rám került a sor az e heti szerkflotta-posztban, így kezdhetek vakaródzni, hiszen mi a francot is írjak egy immár 12 éves japán kisautóról? Baja van, szeretni nem, ellenben tisztelni lehet, megy, működik, nem áll meg, és nem olcsó hozzá a pótalkatrész.Ennyi persze nem elég, így…..
Kuss3 2009.05.08 09:11:48
@mehemed:
Kedves mehemed!
Ne írjál hülyeségeket ha nem vagy tisztában a tényekkel.
Ahogy már előttem írták: Astra SI 16 16v 101 LE, Golf 3 1.6 8v 101 LE 140nm.
Ezek azért nem Lada szintű motorok.
De ha gondolod megnézheted a VW Golf 1 GTi motorját is: 1.6 8v 110 LE 140nm és 1976-ból.
A fűnyíró az meg fűnyíró. Ha egyszer beszarik a japán csoda motorja akkor lehet siránkozni mert egy vagyon ráköltése után sem lesz már normális.
Szóval üjjé le oszt járkájjá. :)

A turbósítást meg bármin meg lehet csinálni a kérdés az hogy megéri-e. Amúgy meg ez a post nem a tuningról szól hanem a hétköznapi autó használhatóságáról, és a mazda egy használható jó autó még az 1.5-ös motorral is. Ezek a kategóriás autók nem élmény autók ez tény, de nem is arra vannak kitalálva.
Bizonyos körökben tényként kezelik, hogy öreg, filléres autóval kell közlekedni, mert minden más színtiszta pénzkidobás. Mint ahogy bizonyos körökben tényként kezelik azt is, hogy a cigaretta, az alkohol és a bekötetlen biztonsági öv szemernyivel sem rövidíti meg az életet.…..
Kuss3 2008.12.27 09:25:31
aki nem ért az öreg autóhoz és a használt autó vásárláshoz az ne űzze ezt a sportot vagy vigyen magával szakértőt (értsd: típus buzit) és akkor nem szív vele vagy nem akkorát.
Amúgy meg pofon egyszerű a dolog vesz itthon egy autót ami nincs szétrohadva és a többi nem számít, mert külföldről fillérekért lehet hozni (vagy már behozottat venni ) olyat amit rendesen szervizeltek még öreg korában is. Elég gyakran lehet olyan autót találni külföldön aminek még 200.000 km után is vezetett a szervízkönyve. Na ha meg van a két autó, akkor lehet legózni :)
Ennyi probléma megoldva.
Persze jobban jár az ember ha a használt autóból is a megbízhatóbbat, egyszerűbbet vesz, olyat amihez az alkatrész sem drága.
A sok új autós azért veszi meg a pukimentes autót mert ezt gondolja hogy az nem megy tönkre, meg van garancia meg ilyenek. Én viszont láttam már olyan Lexus-t ami úgy ment mint egy low-rider, mert a 2 milliós légrugó központi egysége elszállt, meg síró-rívó embereket akiknek nem cserélték ki a 300.000 Ft-os alkatrészt mert nem garanciális. Az aki fizet havi XX-XXX összeget a hitelezett autójára, annak általában borzasztóan nagy kiadás a 4 téligumi, amit ha meg is vesz akkor is az alufelnire szerelteti mert nincs pénze további 30 ezerre hogy vegyen vasfelnit is.
Amúgy meg a Tiponak nagyon idióta megoldása az hogy a szilentek a lengőkarba vannak sajtolva és csak kompletten lehet cserélni.
Mindenki azt az utat választja amelyiket akarja.
Belsőség Nem tanulunk... 2008.12.16 16:34:00
Nem érdekel ki vagy, ki nem vagy. Nem érdekel, mivel foglalkozol te vagy a szüleid. Nem érdekel az sem, mi vezetett arra, hogy ezt az indavideóra kirakd.Nézz tükörbe, nézd meg a fejed...Hülyegyerek, jónapot. Elnézést a személyeskedésért, de itt már azért ledobtam az ékszíjat…..
Belsőség A pukimentes okosság 2008.12.03 07:08:35
  Nem kéne eladósodni, nem kéne túlköltekezni, de annyira parádésan ramaty a magyar használtautó felhozatal, hogy laikusként lehetetlen használhatót választani. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Autós szemnek végtelenül hervasztó látvány ez az első generációs Toyota Avensis. Régóta áll már sorsára várva, de még így is látszik rajta, hogy a tüzet megelőzően egy korrekt állapotú családi verda volt. A lángok pusztítása nyomán viszont motorterében és annak…..
Révbe jutottam, vagy mi. Nincs autóvásárlási igényem, illetve több autóm van a kelleténél. Ez már szinte maga a Zen: nem kell semmi. Na jó, egy igazi buddhista ugyanezt akkor is ki tudja jelenteni, ha nincs is semmije, nekem meg van egy Tehenem, egy Mazdám, egy VMaxom, és jövőre lesz…..