Regisztráció Blogot indítok
Adatok
DP@i

0 bejegyzést írt és 57 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A város Budapest. A cím pedig persze csak részigazság, mert a Megyeri híd csak abban a tekintetben a legmagasabb Budapesten, ha a listából kivesszük az adótornyokat és a hőerőmű kéményeket, valamint a tengerszint feletti magasságot sem vesszük figyelembe, hanem csak az épített magasságot...
A Vundersőn és Zuperszexi nem tekinthető a magyar televíziózás mélypontjának, bár a közmondásos bödön aljáról tulajdonképpen már csak a szórakoztatóipar pakurája, a Bagi-Nacsa kettős és az Irigy hónaljmirigy tagjai néznek fel Sebestyén Balázs és Vadon János fél…..
DP@i 2013.10.14 13:09:05
@Jarics: Örülök, hogy a koromat nem említetted :D

Félreértés ne essék, a műsort nem láttam, csak hallottam, hogy lesz és kíváncsi lettem volna rá, mert reggeli műsoruk mikor a strandrádióban szólt fogyaszthatónak tűnt. Ettől függetlenül a kocsiban be nem állítanám a rádiós csatornájukat.
Mielőtt azt hiszik, hogy mi csak egész nap ülünk a fenekünkön és hülyeségeken törjük a fejünket, nézzék csak meg, hogyan fest egy átlagos munkanap. Ritkán jön össze mindenki, hiszen sok a dolog, sok a gond. Az íróasztalok azonban nem hazudnak. Mai belterj-infónkat…..
Telt házas volt a Slovakiaring, huszonötezer fizető néző - ránézésre majd mindenki Norbinak szurkol. Vegyes érzelmekkel vártam a slovakiaringi versenyhétvégét, de legalább ennyire vegyes érzelmek kavarognak bennem utána is. Baromi gyors ez a pálya, ráadásul nem is egyszerű:…..
Belsőség A lóerő nem számít 2012.04.13 13:00:00
Szar meló, de valakinek ezt is meg kell csinálni - szoktuk mondani az ilyen és hasonló rendezvényekre. Valahogy úgy szólt a meghívó, hogy gokartozás Rob Huff-fal, ami további kérdezősködés nélkül is elég volt Pistának és nekem. Egy kis fedett pályás kergetőzést…..
Na jó-jó, idén 20 éves idehaza az Opel Astra, körbe is haknizta a hírrel az Opel az egész hazai sajtót, rendezvények tömegén szerepeltetik az alig 18 kilométert futott fehér ötajtóst és nem árulok el nagy titkot azzal, hogy mi is kipróbáljuk majd. Persze csak csipkelődünk,…..
DP@i 2012.04.02 22:29:08
@Suttora: Nah, Opel Mo. telefonon értesített újfent. (Érdekes, hogy írásos megkeresésre csak telefonos kisasszony tud szóban válaszolni.) Válasz: persze, adnak papírt, de csak a német központból, csak ha személyesen felkeresem valamely Opel kereskedést és csak ha megfizetem a kereskedés tarifáját ilyen ügyintézésre vonatkozóan. Még nem mentem be Opel szalonba árat kérdezni...

@263: Szóval újra hívott engem Opel Mo. nevében kisasszony. Megoldás van: menjek be Opel szalonba, töltsem ki és kérvényezzem az EURO II-ről az igazolást, fizessem meg a kereskedő eljárási díját, ami minden kereskedésükben más lehet... Kérem a tippeket, hogy mennyiért járnak el ügyemben! (Még nem kérdeztem egy kereskedéstől sem a díjat.)
DP@i 2012.04.05 21:26:32
@263: Na igen, nekem is emlegette a hölgy hogy két hete új eljárás lépett életbe ezekkel az ügyekkel. Naná hogy nem érdekli őket egy régi Opel tulajdonosa. Érdekes, hogy ugyanekkor egy nagy presztízsű márka mint a Suzuki, képes volt 10+ éves autóin ingyen cserélni hibás futóműalkatrészt a tulajdonos megkeresésével...

Kedves Opel Mo.! Köszönjük az elhivatott közbenjárást, hogy pár hónap alatt sikerült annyit közölniük telefonban: pénzért, személyes megkeresés után kikérik az igazolást a német központból. Ilyen figyelmesség mélyen megtiszteltető ezen a 20 éves évfordulón.

Én inkább a törvénykotlót hibáztatom egyébként. Miért nem lehet egy autót vizsgán lemérni és a mért érték alapján választani rá matrica-színt?! Kortól, gyári adattól függetlenül nem ez határozza meg a környezetszennyezés mértékét?! Szívesen vállalom: amilyen mértékben füstöl a kocsim, vállalom azt a színt vagy ha nem tetszik javíttatok a kocsin és újra méretem. Európában, 2012-ben ez lehetetlen?!

Na igen, kedves Ommm...! Indulnék a legellentmondóbb F Astra kategóriában: szentgotthárdi kocsi gyárilag német motorral '95-ből. Németek kb. '92 óta nem helyezhettek forgalomba EURO II-nél rosszabb motort, de magyar állambácsi csak akkor adna jobb környezetvédelmi besorolást, ha '96-ban helyezték volna forgalomba ezt az autót.
Az autó jól működik, nem tervezem a cseréjét, de használni lassan nem engedik. Viszont mehet szmogriadóban bármilyen füstölgő vas, ami '96-ban vagy később lett üzembe helyezve. Logikus, mert amit akkor üzembe helyeztek, annak azóta is jól működik a katalizátora és a motorja sem kopott. Csak annak, amelyik '96 előtt lett forgalomba helyezve. Gratulálok.
DP@i 2012.04.06 07:24:57
@263: Az ésszerű, logikus magyarázatot is hagyjuk meg a hanyatló nyugat ópiumának!

Ezt kapd ki, Opel Magyarország!
Kedves olvasóink, hosszasan magyarázhatnánk, honnan jött az ötlet, és milyen egyéb ötletek jöttek még, de akkor sosem lenne vége. A lényeg, hogy önök most egy kísérlet szem- illetve inkább fültanúi. Természetes, hogy nekem és a Karottának hiányzik a jó öreg rádiózás, de…..
Azt hiszem, végleg szertefoszlott a gondos osztrák tulaj imidzs, mióta megvan a háromajtós, ausztriai származású Balenónk. Már régóta tartogatom a képet például az autó légszűrőjéről, hogy egyszer berakjam egy posztba. Ezt rögtön cseréltem, amikor megláttam, gondolom nem…..
Belsőség Ezzel akartak befosatni? 2011.10.09 06:00:00
Barátságos hotel, nemde? Süvít a szél a hűvös hotelszoba ablakán. Kinézek - vízszintesen esik az eső. Nem kopog, csak perceg az üvegen, annyira apró szemű. Messzebbre fókuszálok: előtűnik pár birka a ködben, a lovakon esőkabát. Mit keresek én itt Albionban, a skót határtól…..
Mindenkinek megvolt a módszere, amivel (akár csalással is) felkészült a versenyre. Én a becsületes felkészülést választottam. Na nem a Micra teljes átvizsgálását, hanem az előző napi hosszú edzést. Csütörtök este kilencre érünk haza Észak-Olaszországból. A több mint 700…..
vargagixxxer egy jó kis ladás klipet is készített a bükfürdői versenyrőlÉs persze a korábbi bükfürdői mozikat is érdemes megnézni itt és itt...
Egyenes, fákkal szegélyezett városi útszakasz. A kamera a végéig lát, nézők mindenütt, messziről pedig egyre erősödő zúgás, valami jön. Aztán minden előjel nélkül berobban A hang. A hang, melyet csak lódarazsakkal halálra maratott elefántcsorda képes kiadni kínjában,…..
Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte el a Belsőség-találkozón a bogarat Csiki, én pedig boldogan adtam oda. Tudtam, hogy Zsolt tudja, mikor jó egy autó és azt is tudtam, hogy a Bogár nagyon jó. Van…..
  „Nem volt senki, aki vállalta volna, hogy élesben kipróbálja.” - nevetgélt János a budaörsi Yamaha garázsban, és hogy nekem esetleg lenne-e kedvem. Persze-persze, mondtam, végül is régen elég sokat mentem keresztbe ilyen motorokkal, most sem kéne mást csinálni. Egy…..
Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell a sleeper kasztniba. Az autó már bizonyított, 7000 km-en is túl van hibamentesen Koncepcióváltás miatt eladó, olvashatjuk sok tuningalkatrész-hirdetésben mindenfelé a…..
Régi vesszőparipám annak megfejtése, mitől lesz egy autó klasszikus. Az autó történetéből számtalan példát lehetne felhozni olyan, csak egy-két példányban megépített járgányokra, amelyeket bár a legjobb tudással raktak össze konstruktőreik, mégis feledésre ítélték az…..
Éveken át egymást érték a botrányok az autómentő-szakmában, úrvezetők durva lehúzásáról, tettlegességig fajuló konkurenciaharcról, balesetes kocsikról pénzért jelentő rendőrökről szóltak a hírek. Vélemények az azonos című írásunkról...
Ezt szokták mondani a himi-humi szakértők. A lustaság, a tapasztalathiány, a felületes ítélkezés miatt gondolják így. Az én szerepem kicsit megvédeni a veteránautókat, és még rémisztőbbé tenni magát a veteránozást. Vélemények az azonos című írásunkról...
DP@i 2010.05.19 21:02:25
@Szsrobert: '96 óta 200ekm-t tettem bele az "öreg" autóimba (most van a 2. kocsim). Izzócserén kívül nem szerel(t)em őket, pedig a garázsomban még akna is van.
A cikk nem írja, pedig a bizalom egy fontos dolog: szerelő azt mondja ez drága, de ki kell cserélni, mert kopik, lóg, meg fogja adni magát. Én azt, hogy cseréld, te értesz hozzá. Akinek ezt nem fáj kimondani és kifizetni, az simán tartson öreg autót.
Autópark siralmas állapota szerintem nem a szerelőn múlik... szerelő azt mondja ennyi lenne, tulaj meg szívéhez kap és rohan más megoldást találni. Ócsót, vagy sajátkezűt. Na az olyan is.
„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor megint műhelyasztalon volt valaminek a motorja. Ma jutott eszembe ez a kissé túlzó mondat, amikor a blokk összefűzésekor elgondolkodtam rajta, hogy nekem ez az egyik…..
Van egy ügyvéd barátom, Zoli, aki – hogy is szól az a szőke nős vicc? – nagyon szereti, de nem érti az autókat. Élete legjobb döntését hozta tehát, amikor tíz évvel ezelőtt vett magának egy Volvo Amazont, hiszen az stílusos, jó vezetni, nem romlik el. Zoli hosszú…..
A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika bogárhátú nagyon lassan készül, de ez ne tévesszen meg senkit, az autó tervszerűen, pontosan halad a megvalósítás felé. Ez akkor is igaz, amikor még magam is azt érzem, soha nem…..