Adatok
Vé8
0 bejegyzést írt és 33 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mármint az autóvezetést, de sürgősen. Nyilván nem akar sem idő előtt meghalni, sem másokat megölni. Balesetet okozott egy forgalommal szemben haladó autó az M7-esen Forgalommal szemben hajtott az M7-es autópályán, Zamárdi közelében egy 84 éves budapesti férfi csütörtökön.…..
Vé8
2009.09.20 15:06:51
Nekem tavaly nyár végén jött szemben egy full részeg, vagy bekábítózott ember az M1 Győri kanyarnál hajnalban, pont egy kamiont előztem, szerencse hogy nem jött gyorsan az autó, kb 20-30-al mehetett, én 130-as tempóval mentem, satufék, épp hogy befértem a kamion mögé. Az ilyeneknek egy életre bevonnám a jogsiját, meg talán egy nyilvános kövezést is megérdemelne :D
Netes kalandozásaim során pár érdekességbe futottam bele, egy fura DKW, egy még furább Audi TT hirdetésbe és a legfurcsább dolog pedig egy R8-as. Sztorik és képek alant. A DKW Nézelődtem kicsit hasznátautón, gondoltam lapozunk bele a DKW kínálatba is, hátha akad egy nyálcsorgató…..
Vé8
2009.08.24 19:52:58
Nem tudom, mikor jön el az ideje, hogy börtönbe csuknak öregautó-tartásért. Nincs már messze. Vélemények az azonos című írásunkról...
Tavaly nyáron vettem egy újabb sportkocsit. Jó idők jártak, a dollár sosem volt ilyen olcsó, a válság még sehol, és kellett valami kikapcsolódás a dolgos hétköznapok után. Egy autós újságíró, tudják, az élet császára, meg mit venne önjutalmazás-képpen, ha nem egy újabb…..
Kérem, keresse meg, és karikázza be az öt különbséget a két kép közt! További képek hasonlóan csodálatos autókról a napokban várhatóak fofotól!..
Vé8
2009.07.23 13:55:35
@Rocko-:
Sajnos a megbízhatóságról nem tudok még mit írni, 1 métert nem mentem eddig az autóval :)
De annyit már most tudok, hogy inkább ne menjen semmi tönkre rajta :) V8-ra hittem azt hogy drága a fenntartása, de a coupé az alkatrészek ritkaságából kifolyólag iszonyat összegeket képesek elkérni, sajnos a sima 4 ajtós C1-es 100-ból semmi nem kompatibilis a Coupé alkatrészeivel :(
Sajnos a megbízhatóságról nem tudok még mit írni, 1 métert nem mentem eddig az autóval :)
De annyit már most tudok, hogy inkább ne menjen semmi tönkre rajta :) V8-ra hittem azt hogy drága a fenntartása, de a coupé az alkatrészek ritkaságából kifolyólag iszonyat összegeket képesek elkérni, sajnos a sima 4 ajtós C1-es 100-ból semmi nem kompatibilis a Coupé alkatrészeivel :(
Nem, Kedves Olvasó, nem a hamarosan elharapódzó, avagy a '73-ban megélt olajválságról (pedig megérne néhányezer bekezdést, hogy milyen típusok, sőt, márkák tűntek el emiatt, de erről nálam jóval szakavatottabbak írtak már sokkal érdekesebb posztokat) ejtenék szót. Dehogy!…..
Vé8
2009.05.30 12:51:54
Vettem egy autót. Hol is kezdem a mesélést? Talán onnan, hogy Réges-rég egy messzi-messzi galaxisban. Á nem, ez nem az a történet, sőt nem is az Egyszer volt, hol nem volt. Kávé, tea, kis csoki bekészítve? Akkor mondom. A történet valahonnan onnnan indul, hogy meguntam a budapesti…..
Vé8
2009.05.15 18:24:36
Vé8
2009.05.16 20:04:05
Ha tényleg C1-es volt, és 2 ajtós, akkor nem értem miért a 90-es választottad. C1-es szerintem az egyik legszebb négykarikás amit valaha gyártottak, egy makulátlan darab kb 2,5-3 mila, és az ember örül ha egyáltalán talál :)
http://www.audi-100-coupe-s.de/bildergalerie/treffen/Sonsbeck/image/image28.jpg
www.audi-100-coupe-s.de/bildergalerie/treffen/messe_stuttgart_08/images/IMG_2424_F.jpg
http://www.audi-100-coupe-s.de/bildergalerie/treffen/Sonsbeck/image/image28.jpg
www.audi-100-coupe-s.de/bildergalerie/treffen/messe_stuttgart_08/images/IMG_2424_F.jpg
Audi 100 folytatásos Elektromos része elkészült, önindító felújítva, minden elektromos kütyü teszi a dolgát :) váltórudazatot beszereztem, az is nemsokára helyére kerül. Az autót hirtelen felindulásból meghirdettem, de ahogy megint megláttam, megint elment a kedvem az…..
Vé8
2009.05.04 12:56:40
@gin74tonic:
Itt találsz magadhoz illö Coupét :) quattro, most kerül bele 2.2-es 20VT motor :)
www.angelfire.com/extreme2/audi100c1
Itt találsz magadhoz illö Coupét :) quattro, most kerül bele 2.2-es 20VT motor :)
www.angelfire.com/extreme2/audi100c1
Vé8
2009.05.04 15:46:06
@Rocko-:
Mivel DKW-ban nem vagyok igazán otthon :) ezért meglestem Wikin, azt írja hogy gyárilag szerelt V6 F102-es nem létezett, "de" a legyártott autókat Bayreuthban építették át V6-os motorra, és csak a későbbi F103-as modellekbe került bele 4 hengeres 4 ütemű motor, de az már nem DKW, hanem Audi névre hallgatott, és azt írja hogy ezeket a motorokat még Daimler Benz csoporttal együtt fejlesztették ki, mivel AutoUnion 1958–1964 Daimler Benz kezében volt :(
Az 50-röl csak annyit, VW/Audi motor van benne, Trabantba is ez a motor került, de természetesen IFA logoval, mivel megvásárolta a VW-tól a liszenszet. Az 50-es 100%-os audi, mivel ök tervezték, de a VW rendelésére, de az építése kizárolag a VW gyárban történt meg Wolfsburgban.
Máshogy nézve, saját gyártású vizes motorja VW-nek korábban nem volt, ezért vásárolták fel az Auto Uniont, hogy Vizhütésü motorhoz jussanak. Példának okáért felhozom a VW K70-et ami az elsö vizhütéses VW volt, és ezt a motort az NSU trevezte.
Mivel DKW-ban nem vagyok igazán otthon :) ezért meglestem Wikin, azt írja hogy gyárilag szerelt V6 F102-es nem létezett, "de" a legyártott autókat Bayreuthban építették át V6-os motorra, és csak a későbbi F103-as modellekbe került bele 4 hengeres 4 ütemű motor, de az már nem DKW, hanem Audi névre hallgatott, és azt írja hogy ezeket a motorokat még Daimler Benz csoporttal együtt fejlesztették ki, mivel AutoUnion 1958–1964 Daimler Benz kezében volt :(
Az 50-röl csak annyit, VW/Audi motor van benne, Trabantba is ez a motor került, de természetesen IFA logoval, mivel megvásárolta a VW-tól a liszenszet. Az 50-es 100%-os audi, mivel ök tervezték, de a VW rendelésére, de az építése kizárolag a VW gyárban történt meg Wolfsburgban.
Máshogy nézve, saját gyártású vizes motorja VW-nek korábban nem volt, ezért vásárolták fel az Auto Uniont, hogy Vizhütésü motorhoz jussanak. Példának okáért felhozom a VW K70-et ami az elsö vizhütéses VW volt, és ezt a motort az NSU trevezte.
Az ember olvasgatja a végtelennek tűnő, általános iskolai dolgozatnak is pocsék vagy éppen bőrkötésbe való irományokat, és valahogy megjön a kedve az íráshoz… Amíg élek nem felejtem az első találkozásunkat: a Suzukin vizsgázott friss jogsimat szorongatva a kabátomban,…..
Vé8
2009.02.03 10:40:37
Vé8
2009.02.03 11:15:37
@Aldo Moro:
Mint azt irtam, csak most Januától nem használom az autót.
Eddig aszem 40ekm-t tettem bele, a legtöbb kiadás az elsö évben volt, amikor nagyjából minden hibás volt az autón, a váltót cserélni kellett, futómü kopogott, szervón orrán száján folyt az olaj, most igy hogy rendbe szedtem aránylag, talán évi 100-150eft elegendő lesz rá az 500km-re. Ennek a tipusnak nem lehet saccolni az éves költségét, hiszen ha csak maga a gyujtást cserélem, 2db elosztófedél + rotor 30eft, 10db gyujtás kábel 70eft, ABS jeladók 20eft/db-ja, olajcsere 20eft 7,5 liter olaj, + filter.
Ehez még hozzá jön havi 13eft parkolás, 18eft/1/4év biztositás Bonusz 8-ban, + adó, + ZK + 2 évente Vizsga :)
sac/kb 300-ra tippelek az alap kiadásokra, ehez még hozzájön a fogyasztás, városban kb 18 liter, autópálya kb 12-13, és mivel 98-as benzin megszünt, igy a 100 oktánost teszem bele
Mint azt irtam, csak most Januától nem használom az autót.
Eddig aszem 40ekm-t tettem bele, a legtöbb kiadás az elsö évben volt, amikor nagyjából minden hibás volt az autón, a váltót cserélni kellett, futómü kopogott, szervón orrán száján folyt az olaj, most igy hogy rendbe szedtem aránylag, talán évi 100-150eft elegendő lesz rá az 500km-re. Ennek a tipusnak nem lehet saccolni az éves költségét, hiszen ha csak maga a gyujtást cserélem, 2db elosztófedél + rotor 30eft, 10db gyujtás kábel 70eft, ABS jeladók 20eft/db-ja, olajcsere 20eft 7,5 liter olaj, + filter.
Ehez még hozzá jön havi 13eft parkolás, 18eft/1/4év biztositás Bonusz 8-ban, + adó, + ZK + 2 évente Vizsga :)
sac/kb 300-ra tippelek az alap kiadásokra, ehez még hozzájön a fogyasztás, városban kb 18 liter, autópálya kb 12-13, és mivel 98-as benzin megszünt, igy a 100 oktánost teszem bele
A Népítélet eheti merítésében két különösen peches tulaj és egy kis költségvetésű rallyautó talált helyet.A faszállítótól a rallyautóig Örültünk,hogy milyen jó is lesz majd vele akár tűzifát is hazahordani. Telente hordok is a mai napig. De jártunk amatőr rally…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz