Adatok
CsAbIkA
0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Soha nem volt motoroscipőm. Kesztyű? Az kell. Dzseki? Hogyne, alap. A bukósisakot nem is említem, mert az még kötelező is. Az évek során lett a bőr mellé Cordura dzsekim, gyári dzsekim, nagyon meleg kesztyűm, nyári kesztyűm, szél elleni partedlim, szél elleni, kámzsával kombinált…..
Egy hete írtam, hogy eladtam a Pandát, és nem sikerült helyette másik, kedvemre való téli autót találnom a pénzért. Igazából arra is rájöttem, hogy városban nem szeretnék kocsival járni, egyáltalán. De munkába azért kell menni, a BKV említésére viszont rosszul leszek. Lehet,…..
Fehér motorhoz nem mutat rosszul az IXS Tortuga felsőA nyolcvanas évek tehetnek róla: valami idióta divatba hozta a neonszíneket, ahonnan már csak kis lépés volt a bugyuta minták használata. A krosszpályákon bolondnak öltözött motorosok ugrattak, szerintem Steve McQueen hentergett…..
Narancssárgát választottam - színben passzolt a KTM-hez Tavaly vettem ezt a Hebo enduro kesztyűt, szép narancssárga betéttel az ujjai végén, az jól illik a KTM-hez. Igazából endurózáshoz lett volna szükségem rá, de aszfalton is használtam, nyári kesztyűként, mert az utóbbi…..
Ismét fokozott ellenőrzést tart a rendőrség, két napig kiemelt figyelemre számíthatnak a motorkerékpárosok - közölte az Országos Rendőr-főkapitányság. A közlekedőket és járműveiket is ellenőrzik az ország útjain szerdán és csütörtökön. A kontroll oka, hogy magas a…..
Békén kellene hagyni a mopedautósokat, hátha maguktól belátják: autózni autóval kell, mopedezni meg mopeddel. Megmondjam miért? Mert a mopedet ki lehet kerülni, ezt meg nem. Vélemények az azonos című írásunkról...
Vezetéstechnikát tanulni egy helyen biztos nem lehet rendesen:ott, ahol a jogosítványt adják. Kipróbáltuk, hogy mit kell kiállni a valódi tudásért.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Hemü sztorijánál az autós tekintetében két lehetséges verziót tudok elképzelni. Az egyik az, hogy simán hülyének nézi a gyalogost, mert ahhoz, meg a kerékpárhoz se kell jogsi, honnan tudná az, hogy mikor mehet át az úton? Ez sem normális emberre vall, de ennél még rosszabb a…..
Rendkívüli ellenőrzésre számíthatunk a fővárosban. Az utasítás a budapesti rendőrfőkapitány rendészeti helyettesétől jött: Budapesten ma és holnap, továbbá április 22-én és 29-én a polgárőrséggel együtt ellenőrzik a motorosokat és segédmotoros kerékpárok vezetőit.…..
Megérte korán kelnünk, mégha ez azt is vonja maga után, hogy elmarad a megszokott szerelős-poszt. Csikóssal kettesben egy olyan autóhoz volt szerencsénk, amely garantáltan megosztja a közvéleményt. Nagy harc lesz a jövő héten.
A készülő Csikós Zsolt a 4.B-ből és az…..
CsAbIkA
2009.03.15 08:22:45
Christophe Nambotin francia motoros nevével fémjelzett EC300-as változatot dobott piacra a Gas Gas. Egyelőre a francia piacra szánják a kétütemű endurót, de korlátozott példányszámban Angliában és Olaszországban is elérhető lesz. Az alapmodelltől a módosított váza és a…..
CsAbIkA
2009.02.24 17:30:08
Örökre rejtsük el a slusszkulcsot. A számok azt mondják, hogy meghalunk: rengeteg ember vezet szarul.
Vélemények az azonos című cikkünkről...
Az év második felében kirobbanó gazdasági válság miatt hivatalos adatok szerint 11,4 % mínusszal zárt a magyar motorkerékpár piac. A negatív hatások ellenére a Suzuki méltó módon ünnepelte 100. születésnapját: közel két és félezer eladott motorkerékpárral 31,6%…..
CsAbIkA
2009.02.03 19:20:43
Legfrissebb ütközési tesztjeit az ADAC 30 km/órával, de biztonsági öv nélkül végezte el. Az eredmény rémisztő. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Turbódízel volt valamikor. Motorcsere után már csak szívóA garázs jó dolog. Alkalmat ad a barátokkal való találkozásra, összehozza az ismeretleneket, rengeteg móka, kacagás színhelye és nem utolsósorban szabadon lehet káromkodni, anyázni egy-egy beteg megoldás, konstrukciós…..
CsAbIkA
2009.01.26 18:43:56
Nincs fűtése, az utasterében csupasz acélcsövek tekeregnek, a zajszint könnyedén túllendül benne az elviselhetetlenség határán, kemény rugózása miatt gépi shakerként is beválna. Kommersz elvárások alapján a Toyota Corolla GT-m egy menthetetlen fos. Szerencsére nem hétköznapi…..
Offline kollégánk, a Motorrevü nyomtatott motoros magazin aláírásgyűjtést kezdeményez, melynek célja, hogy Magyarország buszsávjait megnyissák a segédmotorok és a motorkerékpárok előtt. A buszsávok legális használata nem csak a motorosok közlekedését segítené, de…..
Tavaly júniusban nyúltak egy nagyon picit hozzá a 997-eshez, éppen csak finomítottak a formán, a lemezek alatt viszont annál többet dolgoztak a Porsche mérnökei. Közvetlen befecskendezést kaptak az átalakított bokszermotorok és végre megérkezett a duplakuplungos PDK-váltó is.…..
Hi Bird Sport Cruiser 250Kína motoripara nekünk szürke folt. Tudjuk, hogy gyártanak mindenféle kisköbcentis gépeket, de nagyon kevesen vannak olyanok, akik képesek felsorolni öt különböző márkát. A Hi Bird is ismeretlen név, ennek ellenére érdemes figyelni rájuk.Miért is? Mert…..
Amit még Magyarországon nem láthattunk: motort tankolni az LPG kútnál. Ha a kanadai Yugo-Tech cég fejlesztése sikeressé válik, akár hamarosan nálunk is találkozhatunk autós-motoros átalakító készleteikkel. Egyik termékük, amelyet a tulajdonos-főmérnök Joco Djurdjevic az…..
Harley FLH 1200, ahogy a Bratstyle szeretiMi a japán épített motorok titka? Néhány éve még senki sem gondolt rájuk, ma meg sorra nyerik a custom-bajnokságokat. Egyre terjed a letisztult stílus; már nem csúfolódás, hanem dicséret, ha egy építésre azt mondjuk, hogy japános. 1950-es…..
A Wrenchmonkees egy dán motorépítő műhely. Fiatalok, lelkesek és elszántak arra, hogy a mindennapokra alkalmas gépeket építsenek. Szeretik, ha a forma egyszerű, és nem aggódnak, ha véletlenül megkarcolódik majd használat közben. Szívesen nyúlnak youngtimer korú japán…..
CsAbIkA
2008.11.27 20:20:29
Sokan félre szokták érteni a félig blogposzt, félig cikk Autonániát. Pedig ez valójában csak egy álmodozós rovat, valahol ki kell ereszteni néha a gőzt, amikor már túl sokat néztük a hasznaltauto.hu-t, a mobile.de-t, az ebay.akármit, és fejben megvettünk már negyven ócskaságot…..
CsAbIkA
2008.09.15 20:47:40
Lili:
Kicsit megkésve..
Én 186cm vagyok meg 110 kg. Párommal ketten ütjük a 200-at... Hely bőven van a vfr-en szerintem. Hátsó rugót nem tudom elég keményre állítani ehez a súlyhoz.
Ami a kényelmet illeti városban vacak ez a fekvős(endurohoz képest) pozíció. De országúton már nincs vele gond. Mondjuk a vfr oda való meg autópályára.
www.hondavfrclub.hu oldalon megvannak az évjáratok képekkel adatokkal.
blokkot nemigen piszkálták 94-ig esetleg 1-2 le eltérés van.
Kicsit megkésve..
Én 186cm vagyok meg 110 kg. Párommal ketten ütjük a 200-at... Hely bőven van a vfr-en szerintem. Hátsó rugót nem tudom elég keményre állítani ehez a súlyhoz.
Ami a kényelmet illeti városban vacak ez a fekvős(endurohoz képest) pozíció. De országúton már nincs vele gond. Mondjuk a vfr oda való meg autópályára.
www.hondavfrclub.hu oldalon megvannak az évjáratok képekkel adatokkal.
blokkot nemigen piszkálták 94-ig esetleg 1-2 le eltérés van.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Krosszcsizma véd a legtöbbet, de sportmotoron azért karcos használni. Kórházban ágyszomszédom: sportcipőben ráhuzták a kormányt, kicsit arrébb tolták. El sem esett. Úgy kellett a lábfejét összedrótozni.
A 40 pénz meg szerintem sok egy kiscipőért. Inkább egy kultúrált munkavédelmi 10ért.