Adatok
Pandibandi
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Megléptem a dolgot, vettem autót. Mostantól mindenki küldheti a címeket mindenféle ismerős pszichiáterekhez. Beleültem abba a kocsiba, amit optimista sejtéseim szerint a magyar autós társadalom fele lehány, a kétötöde észre sem vesz, talán még ha nekimegy, akkor se. A maradék…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nem írtál róla, milyen a Panda terepen:
A Panda terepen – első kerék meghajtással – lenyűgözött. A Zengő-alji kocsmában nem hitték el, hogy ezen rossz vízmosásos úton felmentem s lejöttem vele, – ne indulj neki, 1 órája esik; csak megnézem mi a helyzet; aztán tö-tö-tö, egyszerűen és gyönyörűen felpöfögött velem. – csak amikor 2 nap múltán lejöttem a hegyről, íme itt vagyok. És ez többször. A keskeny tengelytáv, a viszonylag magas kaszni (155-80-R13 gumi) lehetővé teszi a rossz minőségű erdei utakon való navigálást, a könnyű tömeget a motor simán röpteti. A Micu ilyenkor szépen –szó szerint - elhasalt, bányászracsni (kuli, vagy vonszoló, miszerint, csörlő) traktor stb nélkül nem mozdult.
Igazán a kedvet a Pandához, Winkler Róbert: Kivágós-hajtogatós Totalcaros cikke hozta meg, és persze a te cikked utólag megerősített választásom, a családom és barátaim ügyködésének, helyességében.
Köszönöm a bíztató cikket! BG