Adatok
peter256
0 bejegyzést írt és 55 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Múlt végén részt vehettem Vanczák Gergővel a Rajna Maratonon, ami mindkettőnknek hatalmas élmény volt - a bejegyzés előtt egy rövid ízelítőt közlök, de nem sokára be is jegyzek :)..
peter256
2011.10.24 20:14:02
Nagyon várom a teljes cikket! Régebben többször eveztem a Rajnán az Eurega versenyen (www.eurega.org/) legutóbb épp Nórival, akkor is hasonló hullámok között. Azóta nálunk szállóiga a hullámos vízre, hogy "tiszta Rajna".
Az idei Budapest-Bajának számomra az egyik legnagyobb élménye Matthias Auer megismerése volt. Ahogy mondani szokás az e srác nem viccel, vagy nem üveggolyókkal gurít – legalábbis nem az evezésben. 74 kg, kb. 6 százaléknyi zsír, több szálka, mint amennyi egy…..
peter256
2011.11.05 10:19:03
Én már évek óta szeretnék újra elmenni a rajnai versenyre. Lőrinczy Peti is elég lelkes volt, amikor 1-2 éve meséltem neki róla... Én nem akarlak titeket lassítani, de ha tényleg mentek, lehet, hogy én is szervezek egy B csapatot. A verseny egyébként elég korán, május elején szokozz lenni. www.eurega.org de még nincs rajta a 2012-es verseny.
Péter
Péter
„London…rossz kaja, még rosszabb időjárás, Mary istenverte Poppins…London!!!” A helyzet, azért nem ennyire tragikus, bár tény, hogy London Európa egyik fővárosaként sok mindent adott a világnak. Például Budapest mellett…..
peter256
2011.04.06 16:19:47
Ez a poszt olyan rendőröket helyez előtérbe, akik a szabályokat be nem tartva teremtettek veszélyes helyzetet. Én azért továbbra sem általánosítanék a rendőrökre, bár a posztban leírt szituációk valóban nem tesznek jót a testület megítélésének. Azt tudjuk, hogy a rendőrök…..
peter256
2011.03.21 09:25:23
@jelentéktelen alak: Ha nem csak az elejétől a végéig mérik, hanem mondjuk 10 km-es szakaszokban, akkor minden kúton meg kell állnia tankolni. Ha valaki direkt gyors hajtani akar, akkor persze megállhat ennyiszer, de szerintem nem ez a jellemző. És lehet azért pontszerűen is mérni.
peter256
2011.03.21 09:40:14
@D4D: ""1. Magyarországon belül nincsenek akkora távolságok, hogy az utazási idő jelentősen csökkenne a nagyobb sebesség miatt."
- Mit nevezünk jelentősnek?
Mondjuk Nyíregyháza és Győr között, ami azért jóval több az átlag Magyarországi autópályás távoknak kevesebb, mint 15 perc az előny."
- Nem tudom hogy számolsz, Győr felé sokat járok, (Mosonmagyaróvárra), ha tolom, akkor másfél óra háztól házig (Bp II.), ha nem tolom, akkor 2 óra felett, sokszor majdnem 2 és fél.
Most csak az autópályáról beszélünk, nem a városi gyorshajtásról. Nyíregyháza és Győr között a távolság kb 360 km, ezt számoltam ki 120 és 130-as átlagsebességre. Ennél nagyobb átlagsebesség növekedést szerintem nem jelent a 160 engedélyezése, mert nem lehet háztól házig ennyivel menni. Az M3 Pest közelében már kanyarog rendesen, az M1 is csak Győr előtt lesz igazán egyenes. És ahogy korábban leszögeztük, a 160-at csak ott lehet engedélyezni, ahol egyenes az út és ezért nem balesetveszélyes.
Mondjuk, ha egy 120 km-es úton 1 óra különbséget jelent a gyorshajtás és a normális közlekedés, akkor az már jelentős sebességtúllépést jelent.
"2. Nagyon megnőne a kocsik fogyasztása, ezzel együtt a környezetszennyezés."
- Megint csak mennyiről mennyire?
El tudok járni 5,4-el is, átlagban 6,0-6,2 között szokott enni, ilyenkor már vannak benne speedelős szakaszok, míg ha Törökbálint és Akarattya távot megteszem 34 perc alatt, akkor is csak 7,5 liter. Egy dugósabb városi napon a városban több jön ki.
Persze vannak olyan autósok, akiknek mindig keveset fogyaszt az autójuk:)"
- Turbo diesel. Mondjuk a nickemből tudni lehet.
A dieselnek van egy olyan tulajdonsága, hogy nem mérvadó a fogyasztás megugrása.
Tesóm Fikport Astrával (1.4 Twinport) a fogyasztás 6-16 között ugrál.
A nem mérvadót inkább úgy mondanám, hogy nem olyan nagy, mint a benzinesnél. De azért 130 és 160 között 2-3 liter különbség van. Ami azt jelenti, hogy óránként 1000 Ft különbség, azért a 15 percért, amit nyertél.
"A légellenállás négyzetesen növekszik a sebességgel, és ezzel a fogyasztás is rohamosan nő nagyobb sebességnél"
- Ezt eddig is tudtam, ha előveszem a sulis füzeteimet, lehet még a 80 alatti és feletti tapasztalati képletet is megtalálnám bennük.
"Egyébként én nem dicsekednék a gyorshajtással, szerintem szánalmas dolog az utakon száguldozni. Ha érdekel a sebesség, menj versenypályára!"
- Nem dicsekszem, egyszerűen én ennyivel megyek. A Budakeszi út bizonyos szakaszán is rendszeresen megyek 90 feletti tempóval, mégsem engem csapott meg a trafi a filmlabor előtt 134-el!, hanem egy törvényhozót.
"Akkor miért akarod nekik a 160-at megengedni?"
- Szerintem nem a széltől is óvni kell őket, hanem megtanítani őket vezetni.
" Sokszor a gyorshajtók szidják a lassabban menőket, hogy nem tudnak biztonságosan közlekedni. Pedig inkább a gyorsabbaknak kellene defenzívebben vezetni, ők azok, akik kikényszerítik a balesetveszélyes eseteket."
- Ez addig igaz, amíg pl a télen nem 20-al megy elöttem a pöcs egy olyan úton, ahol 70 a biztonságos. Mindezt azért, mert előző este esett a hó, és a fák ágain volt még belőle, bár plusz 4 fok volt.
Ugyanez a majom egy hét múlva a minusz háromban tolja 80-al, mikor olyan tükörjeges szakaszok voltak, ahol 30 alatti tempónál elment a kocsim segge. És nem azért mert szar gumik voltak rajta. Igaz, a fákon nem volt hó.
Jellemzően az árokparton a mai napig az ilyen idióták autóinak az alkatrészei hevernek. (Ez is megérne egy posztot, hogy egy baleset után ki takarít, németeknél a rendőr felseprio az utat)
Akkor a második héten ő szidott téged, hogy miért 30-cal mész, amikor 70-nel is lehet :) Pontosan ez az, amit hiányolok az utakon, hogy legyen egy kis türelmünk megvárni a másikat. Ha ő úgy érzi magát biztonságban, menjen úgy. Esetleg hagyjon engem előzni. De ezért idegeskedni nem érdemes. És sokszor azt sem lehet tudni, miért megy lassabban. Ha valaki szokatlanul lassan megy, érdemes először kitalálni, hogy miért.
" Gondolni kell azokra is, akik ritkán vezetnek. Ők is használni akarják az autópályát, de a nagy sebesség különbség miatt veszélyes lenne."
- Ezt a németeknél megoldották. Tehát nem lehetetlen dolog.
Nem tudom, milyen megoldásra gondolsz?"
- Megtanulnak vezetni, nem csak 45 km/h-s tempóval levizsgázni.
Mitől tanulnak meg vezetni? Több a vezetés oktatás? Van kötelező tréning?
- Mit nevezünk jelentősnek?
Mondjuk Nyíregyháza és Győr között, ami azért jóval több az átlag Magyarországi autópályás távoknak kevesebb, mint 15 perc az előny."
- Nem tudom hogy számolsz, Győr felé sokat járok, (Mosonmagyaróvárra), ha tolom, akkor másfél óra háztól házig (Bp II.), ha nem tolom, akkor 2 óra felett, sokszor majdnem 2 és fél.
Most csak az autópályáról beszélünk, nem a városi gyorshajtásról. Nyíregyháza és Győr között a távolság kb 360 km, ezt számoltam ki 120 és 130-as átlagsebességre. Ennél nagyobb átlagsebesség növekedést szerintem nem jelent a 160 engedélyezése, mert nem lehet háztól házig ennyivel menni. Az M3 Pest közelében már kanyarog rendesen, az M1 is csak Győr előtt lesz igazán egyenes. És ahogy korábban leszögeztük, a 160-at csak ott lehet engedélyezni, ahol egyenes az út és ezért nem balesetveszélyes.
Mondjuk, ha egy 120 km-es úton 1 óra különbséget jelent a gyorshajtás és a normális közlekedés, akkor az már jelentős sebességtúllépést jelent.
"2. Nagyon megnőne a kocsik fogyasztása, ezzel együtt a környezetszennyezés."
- Megint csak mennyiről mennyire?
El tudok járni 5,4-el is, átlagban 6,0-6,2 között szokott enni, ilyenkor már vannak benne speedelős szakaszok, míg ha Törökbálint és Akarattya távot megteszem 34 perc alatt, akkor is csak 7,5 liter. Egy dugósabb városi napon a városban több jön ki.
Persze vannak olyan autósok, akiknek mindig keveset fogyaszt az autójuk:)"
- Turbo diesel. Mondjuk a nickemből tudni lehet.
A dieselnek van egy olyan tulajdonsága, hogy nem mérvadó a fogyasztás megugrása.
Tesóm Fikport Astrával (1.4 Twinport) a fogyasztás 6-16 között ugrál.
A nem mérvadót inkább úgy mondanám, hogy nem olyan nagy, mint a benzinesnél. De azért 130 és 160 között 2-3 liter különbség van. Ami azt jelenti, hogy óránként 1000 Ft különbség, azért a 15 percért, amit nyertél.
"A légellenállás négyzetesen növekszik a sebességgel, és ezzel a fogyasztás is rohamosan nő nagyobb sebességnél"
- Ezt eddig is tudtam, ha előveszem a sulis füzeteimet, lehet még a 80 alatti és feletti tapasztalati képletet is megtalálnám bennük.
"Egyébként én nem dicsekednék a gyorshajtással, szerintem szánalmas dolog az utakon száguldozni. Ha érdekel a sebesség, menj versenypályára!"
- Nem dicsekszem, egyszerűen én ennyivel megyek. A Budakeszi út bizonyos szakaszán is rendszeresen megyek 90 feletti tempóval, mégsem engem csapott meg a trafi a filmlabor előtt 134-el!, hanem egy törvényhozót.
"Akkor miért akarod nekik a 160-at megengedni?"
- Szerintem nem a széltől is óvni kell őket, hanem megtanítani őket vezetni.
" Sokszor a gyorshajtók szidják a lassabban menőket, hogy nem tudnak biztonságosan közlekedni. Pedig inkább a gyorsabbaknak kellene defenzívebben vezetni, ők azok, akik kikényszerítik a balesetveszélyes eseteket."
- Ez addig igaz, amíg pl a télen nem 20-al megy elöttem a pöcs egy olyan úton, ahol 70 a biztonságos. Mindezt azért, mert előző este esett a hó, és a fák ágain volt még belőle, bár plusz 4 fok volt.
Ugyanez a majom egy hét múlva a minusz háromban tolja 80-al, mikor olyan tükörjeges szakaszok voltak, ahol 30 alatti tempónál elment a kocsim segge. És nem azért mert szar gumik voltak rajta. Igaz, a fákon nem volt hó.
Jellemzően az árokparton a mai napig az ilyen idióták autóinak az alkatrészei hevernek. (Ez is megérne egy posztot, hogy egy baleset után ki takarít, németeknél a rendőr felseprio az utat)
Akkor a második héten ő szidott téged, hogy miért 30-cal mész, amikor 70-nel is lehet :) Pontosan ez az, amit hiányolok az utakon, hogy legyen egy kis türelmünk megvárni a másikat. Ha ő úgy érzi magát biztonságban, menjen úgy. Esetleg hagyjon engem előzni. De ezért idegeskedni nem érdemes. És sokszor azt sem lehet tudni, miért megy lassabban. Ha valaki szokatlanul lassan megy, érdemes először kitalálni, hogy miért.
" Gondolni kell azokra is, akik ritkán vezetnek. Ők is használni akarják az autópályát, de a nagy sebesség különbség miatt veszélyes lenne."
- Ezt a németeknél megoldották. Tehát nem lehetetlen dolog.
Nem tudom, milyen megoldásra gondolsz?"
- Megtanulnak vezetni, nem csak 45 km/h-s tempóval levizsgázni.
Mitől tanulnak meg vezetni? Több a vezetés oktatás? Van kötelező tréning?
peter256
2011.03.21 09:42:51
@D4D: Tudtommal januártól van egy olyan egyezmény, ami alapján Magyarország is elküldi a büntetéseket Olaszországba, Németországba és Ausztriába és ezek az országok is küldik a náluk gyorshajtó magyaroknak. Hogy egy Németországban német rendszámos autóval magyar sofőrt hogy büntetnek meg, nem tudom.
Nincs mentség, ha elüt egy jármű a zebrán egy gyalogost. Főleg, ha utána cserben hagyja. Ez tény, ez a szabály, ami jól is van így. Bűnhődjön csak, amit a társadalom ítél neki. És akkor most nézzük meg együtt a videót, és képzeljük bele magunkat…..
peter256
2011.01.05 10:02:44
@porthosz:
Idióta nem vagyok.
Érdekes, velem nem történik túl gyakran, hogy ne adnák meg az elsőbbséget. Persze, ha úgy jön ki valaki a mellékutcából, ahogy ez a Sprinteres tette, akkor te is hiába figyelsz, nincs időd reagálni.
Nem hiszem el, hogy lelassítasz és benézel a keresztucákba a főútvonalról minden esetben.
Szerintem szánalmas az a hozzáállás, hogy a gyalogosnak kellene figyelni, mert ő a puhatestű. Különösen manapság, amikor hetenet olvasni híreket zebrán halálragázolt babakocsis családokról.
Meg az is szánalmas, hogy ha valakinek más a véleménye, azt egyből leidiótázod...
Idióta nem vagyok.
Érdekes, velem nem történik túl gyakran, hogy ne adnák meg az elsőbbséget. Persze, ha úgy jön ki valaki a mellékutcából, ahogy ez a Sprinteres tette, akkor te is hiába figyelsz, nincs időd reagálni.
Nem hiszem el, hogy lelassítasz és benézel a keresztucákba a főútvonalról minden esetben.
Szerintem szánalmas az a hozzáállás, hogy a gyalogosnak kellene figyelni, mert ő a puhatestű. Különösen manapság, amikor hetenet olvasni híreket zebrán halálragázolt babakocsis családokról.
Meg az is szánalmas, hogy ha valakinek más a véleménye, azt egyből leidiótázod...
Ismerős volt nekem egy peches parkoló sztorija, mintha már láttam volna ilyet, aztán beugrott, hogy hol láttam. Itt, ezen a blogon, még áprilisban.A Pécsett élők nagy része bizonyára tisztában van azzal, hogy vasárnap délelőtt a Vásár és a Plaza környékén hol szabad és hol…..
peter256
2010.10.27 15:19:05
@napalm: Miért jó, ha parkoláskor sima a bőr a talpamon? Vagy mire kell a sarokcsiszoló?
Rendhagyó módon ért véget az őszi Critical Mass. A több ezres demonstráció csúcspontja ugyanis nem a szokásos bringaemelés volt, hanem egy politikai kerekasztal beszélgetés az esemény végpontjánál, a Gödörben. A szervezők a biciklis fejlesztésekkel kapcsolatban rendeztek vitát…..
peter256
2010.09.23 20:35:47
@kpetya: Miért is nem? Semmi nem indokolja. Egyszerűen arról ír a Kresz, hogy egy nyomvonalú járművet lehet előzni sávon belül. Én ezt csináltam, úgyhogy szabályos voltam.
Péter
Péter
peter256
2010.09.23 20:46:22
@cutu84: Köszi, hogy megvédesz :) De egyébként nem írták még le a szabályt, ami szerintem nincs is. Mármint semmi nem tiltja, hogy sávon belül előzzek biciklit, akár autóval akár biciklivel. A párhuzamos közlekedés szabályai között szerepel, hogy egy nyomvonalon haladó jármű mellett el lehet haladni sávon belül.
Péter
Péter
peter256
2010.09.24 09:32:36
@GG81: Ahol én elhaladtam, ott nem volt több oszlop, csak egy, és az is nagyon lassan ment. Én megelőztem őket sávon belül, ami szerintem szabályos, mert egynyomvonalú jármű mellett párhuzamos közlekedés esetén el szabad haladni sávváltás nélkül. Sokkal gyorsabb voltam, mint ők, mert ők csak korzóztak, én viszont mentem haza.
Nem takarózom semmilyen szabállyal, nincs rá szükségem, mert teljesen normálisan közlekedtem. Ezt egyébként végül a rendőr is elismerte. Ő csak azt látta, hogy mellettük vagyok, bár ha tovább nézi, láthatta volna, hogy már sorolok is ki eléjük, mert befejeztem az elhaladást.
Nem takarózom semmilyen szabállyal, nincs rá szükségem, mert teljesen normálisan közlekedtem. Ezt egyébként végül a rendőr is elismerte. Ő csak azt látta, hogy mellettük vagyok, bár ha tovább nézi, láthatta volna, hogy már sorolok is ki eléjük, mert befejeztem az elhaladást.
Első neki futásban írni akartam a klub eredményeiről, de arról itt egy sokkal jobb összefoglaló, aztán írni akartam magáról a versenyről, de arról is írt valaki egy sokkal jobb és érdekesebb összefoglalót. Aztán végül úgy döntöttem sokkal egyszerűbb és elegánsabb is, ha…..
A hétvégén rendezik a világkupa sorozat 2. etapját Münchenben az olimpiai pályán. Ezen a versenyen már a magyar csapat is képviselteti magát, nem úgy, mint három héttel korábbi bled-i világkupán – ami jövő évi VB „teszt versenye” volt. Bled kihagyása…..
peter256
2010.06.18 10:14:36
@Orbán: Ha lesz rá igény, a Külkerben szombaton a Külker Kupa után, vasárnap az élő adás idejében kivetítőn nézzük a versenyeket.
Újabb intő jel, hogy igenis rendszám kell minden robogóra és igenis kelljen hozzá jogosítvány. Bár ettől függetlenül is biztosan lenne olyan hülyegyerek, mint akiről Leland Gaunt is írt. Gipszelt kézzel robogóra ülni óriási teljesítmény. Biztos azt is valami hasonló…..
Mindenki okulására küldte el saját buktáját Nobody, aki az előzés szabályait rosszul ismerve karambolozott egyet és bizony jogilag nem ő jött ki győztesen a dologból. Korábban is voltak már jó nagy viták abból, hogy kereszteződésben hol tilos előzni, íme a KRESZ ide vonatkozó…..
Ismerős érzés, mikor versenyről mész hazafelé? Mikor az enyhe zsibadás elveszi minden más, amúgy is mellékes dolog elől, a gondolat puszta lehetőseget is? Azt hiszem mindannyian ismeritek ezt. Legen szó futóversenysről, kerékpárversenyről, bírkozó vagy vívó viadalról,…..
peter256
2010.03.25 16:24:12
peter256
2010.03.26 11:51:10
@allianna: :)
A Google betartotta októberi ígéretét, és szerdán bejelentette, hogy biciklis útvonaltervezővel bővült a Google Maps. A szolgáltatás egyelőre csak az Egyesült Államokban működik, még ott se mindenhol: New Yorkban, Minneapolisban, San Franciscóban, Portlandben, Oregonban már a…..
Nem túl barátságos a stílus, semmi kérjük hogy, egyszerűen tilos. De hát a nyelv mégis egy rendszer, és van némi logikája is, ezért van benne annyi különböző szófaj, például határozók, alany, állítmány. Vegyük csak az első mondatnak látszó dolgot: Tilos dohányozni és…..
peter256
2010.02.26 10:54:27
Karácsony előtt a vásárlási őrület idején az Örs Vezér terén lévő IKEA garázsából jutott ki hasonló nehézségek és fuldoklás közepette egy posztolónk, most Lajos élt meg egy ilyen nem túl felemelő élményt a Művészetek Palotája mélygarázsában. Feltette a kérdést ő…..
"Bár a síelés nem maradt el hóhiány miatt, a sífutás azonban igen. Salzburg felett időnként inkább tavaszra hasonlított az idő, mint igazi alpesi télre karácsony és szilveszter között. A lesikló pályákat éjszakánként hóágyúval előkészítették ugyan, de környezetük…..
peter256
2010.01.07 10:35:44
@szakállasbácsi: Persze nem kötelező a blogját olvasni, úgyhogy nem traktál vele.
Az, hogy ő is jár síelni, főz egyet és szeret a gyerekekkel együt lenni, számomra pedig pont azt mutatja, hogy olyan, mint mi. Nem amerikába, meg Svájcba jár szállodába síelni, hanem kivesz egy apartmant. Pont azért maradt emberi, mert a lehetősége meglenne rá, mégse szórja a pénzt.
Ez nem politikai oldal, ezért az ilyen tevékenységéről nem írok.
Az, hogy ő is jár síelni, főz egyet és szeret a gyerekekkel együt lenni, számomra pedig pont azt mutatja, hogy olyan, mint mi. Nem amerikába, meg Svájcba jár szállodába síelni, hanem kivesz egy apartmant. Pont azért maradt emberi, mert a lehetősége meglenne rá, mégse szórja a pénzt.
Ez nem politikai oldal, ezért az ilyen tevékenységéről nem írok.
Nem, nem az elmúlt napok ónos esős, havas, jeges útviszonyairól írt Laposmacska, hanem egy száraz, fedett parkolóház bejáratáról, ahol karácsony előtt bizony belépéskor is sor van a sorompó előtt, természetesen az emelkedőn is. Ha jól emlékszem, akkor már a rutin vizsga egyik…..
peter256
2009.12.23 14:41:31
@newtehen: Ha zavar a féklámpa fénye, szerintem látogass meg egy szemorvost. Ezt nem viccből mondom, vannak olyan szemproblémák, amik úgy jelentkeznek, hogy bánt az erős fény. Főleg ha valaki egész nap a monitor elött ül.
Úgy tűnik, arra is jó ez a blog, hogy általa kidühöngje magát aktuális posztolónk, aki ezúttal Misimókus lesz. Nem is nagyon csodálom, hogy felhúzta magát, engem is nagyon tud bosszanatani, amikor én állok a dugóban, mások pedig paraszt módon, szabálytalanul kikerülve a sort…..
peter256
2009.11.24 11:30:27
@autosave: Ha ki van téve a lakóövezet tábla, az azt jelenti, hogy csak célforgalom mehet be és max 20 km/h-val szabad menni. Nincs szükség külön táblára.
peter256
2009.11.25 10:06:10
@autosave: Nálunk nincs kint a tábla, ezért írtam is korábban, hogy nincs tiltva a kresz által. Csak én úgy gondolkodom, hogy engem zavarnak azok, akik behajtanak ide, és ezért én próbálom elkerülni, hogy behajtsak lakóövezetbe, mégha táblával nem is nyilvánítják annak. És próbáltam itt jelezni másoknak is, hogy az áthajtás zavarja az ott lakókat. Ha csak páran ezentúl próbálnak inkább a főútvonalakon haladni ahelyett, hogy levágnák az utat a kis utcákon keresztül, nekem már megérte.
Ahol korábban laktam, volt egy sarok, ahol le lehetett vágni egy lámpát. Sokat nem lehetett nyerni vele, esetleg megelőzni azt a két-három autót, akik a lámpánál akartak bekanyarodni. De akik mégis átvágtak, azok nagy része nem tudta, hogy jobbkéz szabály van, és rendszeresen csináltak balesetet.
Általában úgy látom, hogy aki inkább levágja az utat, az mindig próbál gyorsan is menni, nem figyel a zebrára, meg az iskolát jelző táblára. Nagy gázzal gyorsít a fekvőrendőrig, aztán erősen fékez, amivel tovább fokozza a zajterhelést és a büdöset.
Ahol korábban laktam, volt egy sarok, ahol le lehetett vágni egy lámpát. Sokat nem lehetett nyerni vele, esetleg megelőzni azt a két-három autót, akik a lámpánál akartak bekanyarodni. De akik mégis átvágtak, azok nagy része nem tudta, hogy jobbkéz szabály van, és rendszeresen csináltak balesetet.
Általában úgy látom, hogy aki inkább levágja az utat, az mindig próbál gyorsan is menni, nem figyel a zebrára, meg az iskolát jelző táblára. Nagy gázzal gyorsít a fekvőrendőrig, aztán erősen fékez, amivel tovább fokozza a zajterhelést és a büdöset.
peter256
2009.11.25 14:12:18
@newtehen: Mondjuk, ha a gumik füstölnek. Egyébként arra gondoltam, hogy amikor nagy gázzal gyorsít, pedig a fekvőrendőr miatt nemsokára úgyis fékeznie kell, akkor feleslegesen pufog ki egy csomó gázt. A mondatom első felére vonatkozott ez a megjegyzés, de Te csak a második felét idézted. A dízel autókból ilyenkor jön ki a nagy fekete füstfelhő. Az átlagsebesség egyébként alig nő ettől.
Zoli alábbi levelében rengeteg kérdést szegez nekünk egy aprócskának tűnő, ám mégis nagy jelentőséggel bíró ténnyel kapcsolatban. Mi van ha az ember figyel arra, hogy szabályos maradjon, de hogy lehet ebben az áldatlan állapotban ezt ténylegesen megvalósítani? De, hogy miről…..
Békén kellene hagyni a mopedautósokat, hátha maguktól belátják: autózni autóval kell, mopedezni meg mopeddel. Megmondjam miért? Mert a mopedet ki lehet kerülni, ezt meg nem. Vélemények az azonos című írásunkról...
Nagyon rákaptatok múltkor egy közlekedési szituáció kielemzésére, napok óta ömlenek bele a kommentek, ennek a posztnak a megírásakor a számuk alulról súrolja az ezerhatszázat. Gabesz is ennek hatására kaphatott ihletet. Szerintetek ki, hol merre, hogyan mehet itt tovább? A…..
Gondolom, hogy Jancika a nemrégiben közölt menet közbeni övcsatolgatásos balesettel foglalkozó poszttól kapott ihletet és megírta nekünk a feleségével történteket, amikor is egy alapos rendőr a halálba szivatta az üres gyermekülések biztonsági öveinek beköttetésével.…..
peter256
2009.02.20 10:15:27
@Matrix_: Persze be lehet dobni, de ha rendszeresen használod, akkor a felül átbújtatott övet nem szeded ki akkor sem, amikor a gyerek nincs benne. Tehát ha kikapcsolod, akkor sem tud előrebukni.
Hiányoltátok páran a motoros sztorikat, ez nyilván azért lehet, mert télen kevesebb őrült pattan nyeregbe, nincs szezonja a dolognak. Kivételek persze mindig akadnak. Onlydjz elmondása alapján a lenti képen látható robogó(cska) valószínűleg 50 köbcentis lehet, ami egy emberrel sem…..
Ha azt mondják, szálljunk buszra, mert úgy csökkentjük a szálló por mennyiségét, nézzünk körül a buszon. Ha negyvennél kevesebben tartózkodnak rajta, nekünk pedig benzines autónk van, máris megdőlt az elmélet. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Fantasztikus utóélete van a Belváros közepén kitört parkolótűznek, amiről a benzinkút fölött lángoló Mercedest oltó Naiv Ügyfél számolt be a Homáron. Ha valaki nem olvasta volna: miközben lángolt, majd fojtogató füstöt árasztott a kocsi, és odabent semmiféle tűzjelző nem…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz