Adatok
Jamieson
0 bejegyzést írt és 53 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kíméletlenül fújt az arcunkba a metsző, viharos szél, a szemüvegünkre csapódott fel a vízszintes eső. Az a fajta idő volt, ami ellen a kabát, és a sapka sem véd. Sipossal másodpercekig ki se akartunk szállni az ólmeleg autóból, mert már onnan látszott, hogy a telefonban jónak…..
Jamieson
2014.01.04 10:17:00
Imerősöm vett ilyet rövid időre, de aztán nem hajlandó eladni, igaz az Citroen, bár mindegy is, ha jól tudom mindegyiket a Peugeot gyártja. Kényelemben és biztonságban lehet szállítani a kutyát és a családi cuccokat - nem hasonlítható a tetőboxos idétlenkedéshez. Magas üléspozíció, jó kilátás, fotelek - nem csak a mercihez viszonyítva kényelmes. A futómű sem rossz - jó döntés.
Amikor végignéztem, hogy három, talpig láthatósági színű, sarkvidéki kabátba öltözött ember, világító gumibotokkal az utcáról a mélygarázs felé irányít egy nem túl nagy furgont, megértettem, miért olyan alacsony a munkanélküliségi ráta Japánban. És ezek a csávók…..
Van belőlük mindenféle: kicsi, nagy, olcsó, drága, elsőkerekes és összkerekes, a vásárlók feje zsong a sok rövidítéstől: SUV, SAV, crossover és miegymás, de valójában mindegyik ugyanabba a kategóriába tartozik. Telekjárók ezek, melyek korlátozott mértékben, de el tudnak…..
Jamieson
2013.10.31 17:35:28
.Bizony kell, kirakat nélkül nincs bolt. Az erősebb kutya szerepből pedig nem lehet engedni. Még akkor sem, ha már lassan nincs kit fedezni. Európa elfogy.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Jamieson
2013.09.25 09:19:17
Keresi a Mitsubishi a formáját, ez világosan látszik. Jó autót gyártani mindig is tudtak, de a formatervezőik nincsenek megfizetve. Ettől függetlenül az, aki eljut odáig, hogy kipróbáljon egy Outlandert, az kellemesen meglepődik: nem úttörő, de amit tud, azt biztosan,…..
Antal ősrégi olvasónk és Facebook-követőnk. Mint lelkiismeretes Totalcaros/Belsőséges, azonnal beszámol, ha valami érdekesre bukkant. Ezúttal elég messzire ment érte, konkrétan ide:
Nagyobb térképre váltás
Nem egy rossz hely, de ami érdekesebb, hogy a klasszikus, gyorséttermi…..
Jamieson
2012.08.12 10:48:09
Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Jamieson
2012.07.17 16:02:46
@ommm: A v40/S40 = A3, Golf variant/Bora/Jetta, kategória, S60, V70 = A4, Passat, S80 = A6.
Volt jónéhány VW/Audi a családban, ha német márka akkor ezt választanám, tehát nincs ellenérzésem a márkával szemben. De a saját (igaz benzines) S40-em alapján azt kell mondanom, hogy megbízhatóságban, tartósságban a Volvo ugyanott van - 200 k km alatt a kötelezőkön kívül csak a futómű elemeit kellett javítani, ami nyilván nem véletlen a magyar utakon. Ismerős 4 hónap különbséggel vásárolt BMW 320i fenntartása a (javítás + szerviz) közel a duplájába került, miközben az autó csak 20 k km-el futott többet. Kedvenc szerzőim egyike vagy, de ezzel a cikkel nem értek egyet.
Volt jónéhány VW/Audi a családban, ha német márka akkor ezt választanám, tehát nincs ellenérzésem a márkával szemben. De a saját (igaz benzines) S40-em alapján azt kell mondanom, hogy megbízhatóságban, tartósságban a Volvo ugyanott van - 200 k km alatt a kötelezőkön kívül csak a futómű elemeit kellett javítani, ami nyilván nem véletlen a magyar utakon. Ismerős 4 hónap különbséggel vásárolt BMW 320i fenntartása a (javítás + szerviz) közel a duplájába került, miközben az autó csak 20 k km-el futott többet. Kedvenc szerzőim egyike vagy, de ezzel a cikkel nem értek egyet.
A legőrültebb megoldások nem zsenik fejében születnek, hanem a szükség szüli őket – erre jutottam ennek a szörnyetegnek a láttán. Harminc henger dolgozik öt sorban, hogy összejöjjön az a háromszázegynéhány lóerő, ami a végén megmozdíthat sok tonna halálos vasat. Az…..
Kétmilliót törlesztett a háromból, visszaadta az autót, a bank eladta egy millióért, és még ő tartozik két millióval. Az autóhitel-károsult portréja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ahogy lenni szokott, minél markánsabb az orrplasztika, annál kevésbé érinti a lényeget. Viszont a motorja fantasztikus. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Jamieson
2012.02.15 13:43:06
@Shadowbull: igen, csak van aki ezt belátja és van aki nem --- aki belátja, jobban jár mert már eleve belekalkulálja a döntéseibe : )
Jamieson
2012.02.15 15:17:42
@Silverstein:
Jó akkor vigyük végig a logikádat;
(elöljáróban leírnám, hogy nagyrabecsülöm Németországot, Ausztriát sok barátom, munkakapcsolatom van ott).
DE :
1 Magyarország 1867-et követően végre a békés és folyamatos fejlődés útjára lépett (a 3. legdinamikusabban fejlődő ország volt Európában) sok vérzivataros évszázad után, erre az osztrákok belesodortak a kizárólag a saját céljaikat szolgáló I. VH-ba, az eredmény Magyarország kétharmadát, elcsatolták, az infrastruktúra összeomlott, vörösterror, fehérterror, ásványkincseink, népességünk nagy része elveszett, a II. VH-t kirobbantották a németek, majd belesodortak bennünket, a végére Magyarország szinte teljesen elpusztult, eredmény : 45 év szovjet megszállás, egy vérbefolytott forradalom. Tehát német nyelvterületről sem vesz autót az igaz magyar.
2. Franciát Trianon miatt nem vesz.
3. Amerikait, angolt sem, hiszen hadban álltunk.
4. Japánt, spanyolt sem mert azok meg a minket pusztulásba döntő németek szövetségesei voltak.
Igaz magyar nem törődik a hazánkba beruházó idegenszívű márkák által teremtett munkahelyekkel, hazafiatlan honfitársaival,akik ezen márkák forgalmazásával, szervizelésével foglalkoznak, a történelmi események alapján csak koreai vagy svéd autót vesznek, mert velük nem volt konfliktusunk.
TÉBOLY.
Jó akkor vigyük végig a logikádat;
(elöljáróban leírnám, hogy nagyrabecsülöm Németországot, Ausztriát sok barátom, munkakapcsolatom van ott).
DE :
1 Magyarország 1867-et követően végre a békés és folyamatos fejlődés útjára lépett (a 3. legdinamikusabban fejlődő ország volt Európában) sok vérzivataros évszázad után, erre az osztrákok belesodortak a kizárólag a saját céljaikat szolgáló I. VH-ba, az eredmény Magyarország kétharmadát, elcsatolták, az infrastruktúra összeomlott, vörösterror, fehérterror, ásványkincseink, népességünk nagy része elveszett, a II. VH-t kirobbantották a németek, majd belesodortak bennünket, a végére Magyarország szinte teljesen elpusztult, eredmény : 45 év szovjet megszállás, egy vérbefolytott forradalom. Tehát német nyelvterületről sem vesz autót az igaz magyar.
2. Franciát Trianon miatt nem vesz.
3. Amerikait, angolt sem, hiszen hadban álltunk.
4. Japánt, spanyolt sem mert azok meg a minket pusztulásba döntő németek szövetségesei voltak.
Igaz magyar nem törődik a hazánkba beruházó idegenszívű márkák által teremtett munkahelyekkel, hazafiatlan honfitársaival,akik ezen márkák forgalmazásával, szervizelésével foglalkoznak, a történelmi események alapján csak koreai vagy svéd autót vesznek, mert velük nem volt konfliktusunk.
TÉBOLY.
Jamieson
2012.02.15 15:38:45
@Shadowbull: Na igen, még jó, hogy két éve eladtam a Volvót :) A viccet félretéve mondjuk, ahogy az állatokkal bánnak Koreában azért tényleg rohadjanak meg.
Talán nincs is jobb példa arra, mennyire marginális, kicsi piac a miénk, mint a Hyundai i40cw. Eladni sokat úgysem fognak belőle, ezért legalább az árát úgy lőtték be, hogy biztosan ne veszítsenek rajta. Ezzel meg is ásták a sírját idehaza. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Nem kell félni minden franciától. Ez a Peugeot nem drágább, de fapados konkurenseinél többet tud.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Jamieson
2012.02.06 09:31:40
Tudják, mi maradt meg egy hét használat emlékéből? A hiányérzet és az üzemanyagszámla pontos összege. Mai cikkünk blogposztja...
Jamieson
2012.01.06 19:09:01
@velocista: Kicsi gyermek inkább el kellet volna menned suliba, ahelyett, hogy itt írogatsz baromságokat fikázod a Volvót meg a Jaguart, mikor még egyikben sem ültél. Melyik "LS" volt, a Jaguarok közül amit szidni szoktál a játszótéren ?
Fullasztó tömeg verődött össze a Land Rover standjánál a DC100-as leleplezésénél, pedig gálánsak voltak a britek, előre megmutatták fényképen, mire számíthatunk a rongyok alatt. Csakhogy két lepelbe burkolt prototípust hoztak ki Frankfurtba, ami némi izgalomra adott okot.…..
Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők réme is ő, hatalmas, gyors és erős, nem lennék zsákmányállat a közelében. A kicsit Vikinek hívják, és bár még csak 9 hónapos, már most 23 kilós, csupa izom,…..
Jamieson
2011.08.27 23:42:39
@purehetero:
Pontosan a sorozatgyilkosok és a gyermekek ellen bűncselekményt elkövetők is így kezdik.
Pontosan a sorozatgyilkosok és a gyermekek ellen bűncselekményt elkövetők is így kezdik.
Jamieson
2011.08.27 23:53:50
@Mercel: Hát ez sajnos nagyon igaz !
Kovács úr negyven évvel ezelőtt vett egy Bogarat, aztán nemrégiben egy Golfot. Nem nagy szó, mindenki ismeri a sztorit a reklámból. De persze Volkswagenekkel és volkswagenesekkel gyakran megtörténik az ilyesmi, toyotásokkal, lexusosokkal pedig a statisztikák szerint még sűrűbben.…..
Jamieson
2009.12.01 13:08:47
@Csikós Zsolt:
Én is átjöttem - elolvastam az összes írást ismét ami Massányi úrtól származik, csupán megemlékezésből, mert így ismeretlenül is nagyon szimpatikus ember volt. Itt nem csupán autómárkákról van szó, hanem az emberekről, akik mögöttük állnak.
Részvétem.
Én is átjöttem - elolvastam az összes írást ismét ami Massányi úrtól származik, csupán megemlékezésből, mert így ismeretlenül is nagyon szimpatikus ember volt. Itt nem csupán autómárkákról van szó, hanem az emberekről, akik mögöttük állnak.
Részvétem.
Ősi ellenségek, gondolnánk, pedig a két cég teljesen más elképzelések mentén épít autókat. Hezitálni egy BMW és egy Mercedes között olyan, mintha nem tudnám, cézár salátát vagy töltöttkáposztát szeretnék. Vélemények az azonos című írásunkról...
Jamieson
2009.11.11 10:26:01
@Mayday:
Az a nagy baj, hogy Jaguart csak képen láttál, azt is csak messziről. Az X-type a márka legöregebb, legkisebb modellje, de összkerékhajtásával, kényelmével, belterével még ma is megállja a helyét.
A német (!!!) autóklub német (!!!) autótulajdonosok körében végzett felmérése alapján az elégedettségi listán a Jaguar a 3., a Volvo a 8., a BMW a 15., az Audi a 16. a Saab a 21. körül van, a Merci a 28. (!!!) Őszintén kívánom neked, hogy legyen lehetőséged Jaguart vezetni vagy abban utazni életed során és akkor nem fogsz ilyen ostoba módon nyilatkozni olyan prémiumgyártó autójáról, amiről fogalmad sincs.
Az a nagy baj, hogy Jaguart csak képen láttál, azt is csak messziről. Az X-type a márka legöregebb, legkisebb modellje, de összkerékhajtásával, kényelmével, belterével még ma is megállja a helyét.
A német (!!!) autóklub német (!!!) autótulajdonosok körében végzett felmérése alapján az elégedettségi listán a Jaguar a 3., a Volvo a 8., a BMW a 15., az Audi a 16. a Saab a 21. körül van, a Merci a 28. (!!!) Őszintén kívánom neked, hogy legyen lehetőséged Jaguart vezetni vagy abban utazni életed során és akkor nem fogsz ilyen ostoba módon nyilatkozni olyan prémiumgyártó autójáról, amiről fogalmad sincs.
Jamieson
2009.11.11 14:17:20
@kultúrpesszimista:
Nem olyanok. De a német gyártmányok sem olyanok, mint a 80-as években. Messze nem.
A @FCs: A vevőelégedettségi mutatók nem támasztják alá az általad leírtakat. Az igaz, hogy 80-as években gyártott Jag-ot nem vennék, de 90-es években gyártott Mercedest sem, meg 2000 utáni BMW-t sem.
Ezzel nem a német gyártókat akarom lehúzni, de mindenhol vannak minőségi problémák. Nekem volt német, svéd és angol is, a tapasztalatokat nem a szomszédom unokatestvérének a munkatársától szerzem, egyikre sem volt különösebb panaszom, a szervizigény a német és angol autóimnál kb. megegyezett, viszont az angolt sokkal jobban szerettem. Egy tény, a német autóknál sokkal könnyebb szervizt találni, de ez a hátrány nálam belefér.
Csak engem az zavar, hogy olyanok nyilatkoznak, akiknek még sohasem volt (újonnan vagy normális használt állapotban vásárolt, esetleg szakszerűen restaurált és rendesen karbantartott) angol autója. Attól , hogy Merci, BMW, Lexus, Ferrari, Zonghua vagy akármi rajongó nem feltétlenül kell lehúzni egy másik márkát. Az ilyen "ettől meg attól hallottam" balladák során kiderül, hogy a terjesztők egymástól hallották...
Nem olyanok. De a német gyártmányok sem olyanok, mint a 80-as években. Messze nem.
A @FCs: A vevőelégedettségi mutatók nem támasztják alá az általad leírtakat. Az igaz, hogy 80-as években gyártott Jag-ot nem vennék, de 90-es években gyártott Mercedest sem, meg 2000 utáni BMW-t sem.
Ezzel nem a német gyártókat akarom lehúzni, de mindenhol vannak minőségi problémák. Nekem volt német, svéd és angol is, a tapasztalatokat nem a szomszédom unokatestvérének a munkatársától szerzem, egyikre sem volt különösebb panaszom, a szervizigény a német és angol autóimnál kb. megegyezett, viszont az angolt sokkal jobban szerettem. Egy tény, a német autóknál sokkal könnyebb szervizt találni, de ez a hátrány nálam belefér.
Csak engem az zavar, hogy olyanok nyilatkoznak, akiknek még sohasem volt (újonnan vagy normális használt állapotban vásárolt, esetleg szakszerűen restaurált és rendesen karbantartott) angol autója. Attól , hogy Merci, BMW, Lexus, Ferrari, Zonghua vagy akármi rajongó nem feltétlenül kell lehúzni egy másik márkát. Az ilyen "ettől meg attól hallottam" balladák során kiderül, hogy a terjesztők egymástól hallották...
PofaMai bemutatónk blogposztja...
Kevés jobb, előremutatóbb autó létezik ma a Priusnál, mindenki imádja, akinek esze van. A szívvel bírók többsége is általában szereti. Nem adócsaló-hibrid, nem ímmel-ámmal hibrid, mint az Insight, ez a real job, a Hibridnirvána 2009-ben. De, ámbátor, és mindazonáltal a Toyota…..
Jamieson
2009.10.02 09:46:53
@Walhun: Főleg egy dízel Land Rover, amely 8 literrel eljár és ha személyautóként használod háromszor annyi ideig jársz vele, mint egy priussal, amiben előbb -utóbb kifüstölnek az akkumulátorok aztán mehet a bontóba, mert már nem érdemes rákölteni. A '48 óta gyártott Land Roverek elképesztően magas hányada működik a ma is, pontos számot olvastam, de már nem emlékszem rá, de megdöbbentően sok volt.
Bujtor István halála miatt egyelőre úgy tűnik, hogy csak az MTV tervez műsorváltozást. Mint azt már az ajánlóban megírtuk, az m1 ma este 22:20-as kezdettel a Pogány Madonna című bűnügyi akció-vígjátékot tűzi műsorára a Hét év házasság című francia film helyett. Az m2…..
Egy időben lenyűgözően szép volt, csúnya lett, most megint jól néz ki. Nem tudja azt, amit egy német luxusautó, mert puhább, szűkebb, igénytelenebb, de van egyfajta hangulata, kultúrája. Igaz, baj is akad vele.Mai tesztünk blogposztja...
Jamieson
2009.08.02 12:44:05
@Csikós Zsolt:
Abban 1000%-ig egyetértek, hogy a hazai használt Jag vásárlás hasonló orosz rulett - szerű vállalkozás, a piacon 99%-ban kintről behozott, szétbuherált, törött, százmillió kilóméteres Ford váltós stb. darabok vannak. A Merci tágasabb, vitathatatalan. A vezetési élmény meg erősen szubjektív, nálam a
forma és az image mellett pontosan a vezetési élmény az, ami miatt jobban bejönnek az angolok a németeknél !
Abban 1000%-ig egyetértek, hogy a hazai használt Jag vásárlás hasonló orosz rulett - szerű vállalkozás, a piacon 99%-ban kintről behozott, szétbuherált, törött, százmillió kilóméteres Ford váltós stb. darabok vannak. A Merci tágasabb, vitathatatalan. A vezetési élmény meg erősen szubjektív, nálam a
forma és az image mellett pontosan a vezetési élmény az, ami miatt jobban bejönnek az angolok a németeknél !
Jamieson
2009.08.02 13:47:35
@Il mio nome è Nessuno: Nézz körül a használtauto.hu -n mert odakerül agyzsibbasztó hirdetési szöveggel, ami kint nem megy bontóba, találsz jónéhány időzített bombát
Jamieson
2009.08.03 11:04:14
@Kercerece: Végre egy olyan hozzászólás, amit egy VALÓDI tulajdonos írt, sokan úgy ítélik meg a márkát, hogy életükben sem vezettek ilyen autót, de talán még angol autóban sem ültek...
Az új Astra - számomra - legszebb része a hátulja, arról is a lámpák. Már az előző Astra seggét is az érdekes tejüveg megoldás adta el, itt most megint valami újat találtak ki. Az egész lámpatest homogén piros, alakra pedig valami nagyon ravaszul formázott, támadásra készülõ…..
Egy hibrid száz bajt csinál. Talán a szerkesztőség történelmének eddigi legkomolyabb, vérre menő vitáját indította el a Honda Insight. Lassan két hete már, hogy nálunk járt, de még ma is egy harmincperces vitát hallgatott végig az egész harmadik emelet. Bende kontra Papp, Papp…..
A múltkor írtam, hogy megjöttek a muscle car-könyveim, többen követelték a sztorikat, hát akkor most lássuk a kedvencemet. Mellesleg én az olvasást szimultán csinálom, tehát a vécén a nagyon képes sztorizós America’s Legendary Performance Cars-t tanulmányozom, a kanapén…..
Jelenlegi lakhelyemhez bérlés útján jutottam. Mikor rogyásig pakolt 323-asommal december közepén végre megérkeztem, olyan fáradt voltam már, hogy a háztulajdonos néni kérdésére, miszerint - Istvánkám, lenne itt egy kutya is, nem tudjuk hová tenni, maradhat? - már csak egy…..
Jamieson
2009.04.27 20:46:38
@TPZ: Neked talán ezt jelenti. Amilyen nálunk az állattartási kultúra nem is csodálom, hogy ezt jelenti. Nekem három befogadott kutyám van, utaztatom őket a kombimban mégis csodálkoznak általában, hogy milyen tiszta az autóm...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz