Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Johnson Buxton

0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hosszú ideig nem írtam Eráról, az öreg kombi Mercimről, aztán pár hete jött egy poszt, most meg rögtön egy másik is. Ez itt. Era ugyanis új életfázisba lépett. A városon belüli, olykor vidékre menős autóból mostanság lép fokozatosan elő internacionális rombolóvá. Magyarul…..
A Ferrari 458 Italia azonban felette áll a szabályoknak, felette áll a gazdagságnak, talán felette áll az irigységnek is. Egyszerűen csak egy minden ízében csodás tárgy, ami – mivel ilyen csodás tárgyat komoly munka elkészíteni – történetesen elég sokba is kerül.…..
Johnson Buxton 2010.06.27 13:13:06
Belsőség Félelem bére revisited 2009.12.27 13:52:00
Remélem, nem én vagyok az egyetlen ember, akit érdekel ez a film, hiszen Magyarországon szerintem minimum hússzor lejátszották különféle adókon az elmúlt negyven évben, szerintem a nagyon-nagyon régi időkben mozifilm is volt. Az én generációm számára például igazi kult-cucc. A…..
Egy darab Horch-kulcstartó keresi a gazdáját. Igényes, varrott bőr, nehéz, krómozott karika, súly a bőr végén, kiválóan passzol, mondjuk egy fekete 853-as modell kulcsához.   A kérdés: Mi volt az a világújdonság, amit a Horch vezetett be, és autóinkat ma már el sem…..
Johnson Buxton 2009.12.12 16:23:05
Az amerikai V8-as dögökről való ábrándozást nem törheti derékba semmi. Még az sem, hogy az ember megvette első amerikai V8-as dögjét – még szép, hogy nem! Elvégre mi van, ha bekövetkezik az a valószínűtlen eset, hogy összetöröm, azzal a még valószerűtlenebb…..
Johnson Buxton 2009.12.05 14:03:34
Néhány héttel ezelőtt, mikor Szabó II. László sachsenringi hősies tolásáról írtam, bele sem gondoltam egy fontos ténybe. A mester most ünnepli hetvenötödik születésnapját. Hála az égnek másnak eszébe jutott: tegnap a Budapest Sportaréna mellett található SportAgora…..
Johnson Buxton 2009.11.07 17:40:27
Nem hiszek a hibátlan 400 000 kilométert futott autóban. Sőt, nem hiszek a 200 ezresben sem. Szinte minden – saját autóinkkal foglalkozó blogposzt – kommentelői között feltűnnek a most vettem olaszban egy kilenc éves 320d-t, hibátlan és a kilenc éves B Vectrával járok…..
Úgy tűnik, amikor a Bende Tibby szerez végre szponzort, hogy a feneketlen mélységű, nagy-britanniai autómanufaktúra-szcénát feltérképezzük, valahogy mindig összeomlanak a dolgok. Tavaly azzal kezdődött a dolog, hogy a reptértől harminc kilométerre bezártuk a kulcsot a bérelt…..
Nem kertelek, nem írok hosszadalmas, szájbarágós bevezetőt, hanem belecsapok a lecsóba: mi a francot keres Bernie Ecclestone fejszobra a Hungaroring bejáratánál? Mi a fészkes fenével érdemelte ki ez a menedzser, hogy még életében olyan emlékműve legyen, mint a legnagyobb, legendás…..
Belsőség India odavág 2009.09.22 18:00:00
Kicsit untuk már Frankfurtban a grammperkilométeres hófehér autókat. Ennél csak a „nem létező villanyautók” rovat volt borzalmasabb, mert ugye más dolog kiállítani egy példányt, hogy csinos lánykák dugdossák a konnektorba, és más dolog gyártani. Viszont az a cég,…..
Johnson Buxton 2009.09.22 19:29:19
Szemelvény a belső levelezőlistából: Tárgy: Pistának, szeretettel Feladó: Zoltán Tóth Dátum: 10:46Schumacher feszülős polóban promózza a Ferrari 458 Italiát. Tárgy: Re: Pistának, szeretettel Feladó: omm Dátum: 11:43Szájbak*rtan jól néz ki.És nem csak az. Gyönyörűen…..
Budapest Grand Prix, 1936 Az Auto Union hazai történetének egyik fontos mozzanata az Auto Union „Ezüst Nyíl” becenévre hallgató nagyszerű versenyautóinak budapesti szereplése, amelyre 1936. júniusában került sor. A mai Forma-1 versenyek elődjének tekinthető Grand Prix…..
Johnson Buxton 2009.08.03 21:05:53
Belsőség Unom a Formula-1-et 2009.07.28 16:30:00
Ha egy ex-F1-es pilóta, akit ismernek, tisztelnek és tudják róla, pontosan ért mindent, ami a pályán és a pálya körül zajlik, szóval ha egy ilyen ember megy oda hozzájuk, akkor arra számítanak, hogy értelmes kérdést tesz fel nekik, és megpróbálnak normálisan válaszolni, már…..
Az új Astra - számomra - legszebb része a hátulja, arról is a lámpák. Már az előző Astra seggét is az érdekes tejüveg megoldás adta el, itt most megint valami újat találtak ki. Az egész lámpatest homogén piros, alakra pedig valami nagyon ravaszul formázott, támadásra készülõ…..
A legtöbbjüket a teszteléskor nem is utáltam. Lehet persze, hogy csak mert valami miatt különlegesek voltak, és örültem, hogy egyáltalán vezethettem őket. Ezért az eredeti tesztben néha nem is borzadok el rajtuk igazán. Aztán az ember alaposan megrágja a dolgot, és azt mondja: na,…..
Johnson Buxton 2009.07.11 21:21:58
@ommm: Idegen nyelvű lapok? Szubjektív írások? Ez aztán a válasz. Jó mélyen benyaltál a főnöknek:))))
Johnson Buxton 2009.07.11 21:37:04
@Winkler Róbert: Komolyan érdekelne, hogy ezt a cikket gerilla célzattal jelentetted meg - a kezdő képen F Astra húzás nekem mindenképpen ezt súgja - vagy már ennyire "készen" vagy?
Jól megmondtad a kisembernek, hogy szarban ül.

A Csikóst viszont nem értem. Érdeklődve várom a 10-es listáját.
Belsőség Kell.Bele.Erős 2009.06.19 13:35:00
Amikor ez a belső levlistára kikerült, szinte egy emberként emelte magasba hüvelykujjait az egész szerkesztőség, még tán Angéla is. Ez az! Van minden, ami kell: V8 a Mercedestől (márpedig a V8 ugye a pokolban is...), váltó a BMW-től, bódé Togliattiból, kardán, póver, móka és…..