Adatok
sysTEM
0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Hatvan napja törekszik a szerviz a 15 napon belüli javításra UPDATE
2020.04.09 11:00:00
via GIPHY
Olvasónk alaposan dokumentálta a szervizelési (várakozási, szarakodási, időhúzási) folyamatot, úgyhogy nagyon szép kerek történet született arról, hogyan nem csinál senki semmit a mosógépével heteken át. A pontosan ismert fogyasztói jogokat, azaz hogy a szerviznek törekedni kell ugye a 15…..
Olvasónk egy játék vásárlásánál találkozott azzal a jelenséggel, amikor a webshopban elírt ár (jelen esetben pénznem) súlyosan más, mint amennyinek szánták. A 35 EUR helyett 35 Ft-ért árult játék nem hangzik rosszul, láttunk már ilyet, ott volt tömeges H&M fiaskó is, ahol a pár száz forintos…..
via GIPHY
Amikor a kereskedő hozzáállása minden, csak nem vásárló barát. A költözés olyan, hogy néha eltűnnek a dolgok, most is ez történt. Az OBI-ban vásárolt lámpa távirányítóját kéne pótolni, de ha sem a gyártó, sem a kereskedő nem tud és akar segíteni, akkor mit lehet tenni? A kereskedő szerint…..
Fanni levele után körülnéztünk, és sajnos nincs jó hírünk. A Mobilexpo.hu webáruházról annyi a friss negatív vélemény, mint égen a csillag (fb találatok, árukereső, gyakori kérdések), és a károsultak már egy facebook csoportot is létrehoztak.
A Royal Futárszolgálat is írt egy facebook posztot…..
sysTEM
2019.12.18 09:31:02
@Opportunista mikroba: a jegyzett tőke nem mérvadó. Ha alapítok egy céget papíron annyit teszek be a pénztárba amennyit akarok tőkeként, amúgy meg tök mindegy az mennyi
Zoltán belefutott abba a nyomorult módszerbe, amikor a kereskedő leakciózza a terméket, ami nincs is, vagy csak kevés van belőle, vagy csak úgy csinál, mintha nem lenne. A végeredmény minden esetben ugyanaz: az akciós napon hiába keressük a cuccot kedvezményes áron, ám az akció után az eredeti…..
sysTEM
2019.12.09 13:50:23
@flexsnake:
Az emag tulajdonosa Dél-Afrikai cég
Maguk a cégek Magyar és Román - alapvetően Román:
HU: DANTE INTERNATIONAL KFT. (Székhely: 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.)
RO: S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A. (Soseaua Virtutii, nr. 148, Sector 6, Bucuresti)
A HU cég tulajdonosa a RO cég és az ED vagyonkezelő. A RO cég fő részvényese a Dél-Afrikai Naspers Csoport.
Az operáció Romániából és Magyarországról megy. Romániában van a nagyraktár is.
Ismerem a marketplace együttműködést velük, mert évekig partnerek voltunk, de elég volt belőlük. Visszaéltek néhány dologgal - nem részletezem mert képes beperelni - és brutál jutalékkal vesz le miközben letöri az árakat így esélyed sincs jól kijönni belőle.
Az emag tulajdonosa Dél-Afrikai cég
Maguk a cégek Magyar és Román - alapvetően Román:
HU: DANTE INTERNATIONAL KFT. (Székhely: 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.)
RO: S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A. (Soseaua Virtutii, nr. 148, Sector 6, Bucuresti)
A HU cég tulajdonosa a RO cég és az ED vagyonkezelő. A RO cég fő részvényese a Dél-Afrikai Naspers Csoport.
Az operáció Romániából és Magyarországról megy. Romániában van a nagyraktár is.
Ismerem a marketplace együttműködést velük, mert évekig partnerek voltunk, de elég volt belőlük. Visszaéltek néhány dologgal - nem részletezem mert képes beperelni - és brutál jutalékkal vesz le miközben letöri az árakat így esélyed sincs jól kijönni belőle.
via GIPHY
Bármilyen körültekintően is vásárolunk, vannak azok a helyzetek, amiket nem láttunk jönni. A webshop rendben van, nem találunk rossz véleményt a kereskedőről sem (kivéve, hogy tavaly nem volt együttműködő, na), aztán valahol, valami mégis elcsúszik. Olvasónk rokona a kinaimobilwebshop-ról…..
sysTEM
2019.11.08 17:39:41
@borso:
- hidd el vannak becsületes webshopok, többnyire nem a legolcsóbbat kell választani az arukereson
- fizess bankkártyával, vagy barionnal, ahol nincs bankkártyás fizetés az eleve gyanús
- ha kibontod a csomagot akkor a legtöbb futarceg nem engedi hogy te leragazd és úgy kuld vissza mert azt fogjak mondani te vetted ki a cuccot, futár meg mossa kezeit majd. A legtöbb webshop a csomagolást kamerára veszi.
- ha utánvéttel fizetsz attól még küldhetnek mást, előző pont erősen játszik
- a karácsonyi pörgéskor szinte kizárt hogy várjon rád a futár
- hidd el vannak becsületes webshopok, többnyire nem a legolcsóbbat kell választani az arukereson
- fizess bankkártyával, vagy barionnal, ahol nincs bankkártyás fizetés az eleve gyanús
- ha kibontod a csomagot akkor a legtöbb futarceg nem engedi hogy te leragazd és úgy kuld vissza mert azt fogjak mondani te vetted ki a cuccot, futár meg mossa kezeit majd. A legtöbb webshop a csomagolást kamerára veszi.
- ha utánvéttel fizetsz attól még küldhetnek mást, előző pont erősen játszik
- a karácsonyi pörgéskor szinte kizárt hogy várjon rád a futár
Olvasónknak nagyon kellett valami, ami csak az Euronoics-nál volt meg és ezért bármire képes is lett volna. A termék doboza azonban eltűnt pont úgy, mint a türelem a vásárlóval szemben.
Tisztelt Euronics!
Mérhetetlenül csalódott és dühös vagyok az értékelhetetlen kiszolgálásuk és tehetetlen…..
sysTEM
2019.08.29 12:32:48
via GIPHY
Olvasónk sztorija után hálás szívvel emlékszem vissza arra a saját élményemre, amikor nagyon vártam valami apró csomagot, a postás pedig felcsengetett és azt mondta: "csókolom, megint jött valami szar". Na hát a következő sztoriba nem hangzik el sajnos hasonló sem, pedig olvasónk boldog…..
Tékozló Homár
Whirlpool és Edigital pepitában: újabb kidőlt oldalú mosógép sztorit kaptunk
2019.01.14 12:21:57
Akinek ismerősnek tűnik a fenti kép, nyugodjon meg, nem a szeme káprázik, és nem is lett időutazó! Pedig nem szúrtam be rossz képet a posztba, és nem is egy régebbi bejegyzés frissítésében vagyunk most. Hanem a nagy magyar abszurd valóságban, ami ezzel a rövidke levéllel kezdődött:
Kedves…..
Tékozló Homár
Mi a teendő, ha utólag derül ki, hogy kontár munkát végzett a szaki?
2017.10.18 10:38:27
Mindenki futott már bele szerintem olyan szerelőbe, aki bár hosszasan bütykölt valamit az elromlott szerkezeten, és elkért egy csomó pénzt, számlát nem adott, viszont cserébe a távozása után kiderült, hogy a tevékenysége szakszerű javítás helyett szó szerint csak bütykölés volt. Az emberek nagy…..
sysTEM
2017.10.19 05:55:54
Szegény Istvánnak egy különösen sikeres vásárlásba sikerült belefutnia a Vodafone-nál: kényelmesen, online módon vásárolt tabletje először csak egy tetemesebb mobilnet számlaelőleget hozott magával ajándékul, hogy aztán végül egy elhúzódó, macerás offline…..
sysTEM
2017.09.22 13:50:14
@Im just here for the comments: Ez nekem sem derült ki
sysTEM
2017.09.23 14:38:52
@qwertzu: a Fogyasztónak minősülő Ügyfél a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
Webkereskedő vagyok, van tapasztalatom a témában
Webkereskedő vagyok, van tapasztalatom a témában
sysTEM
2017.09.23 14:40:23
@MÁJklub: akkor természetesen jár a 14 nap elállási lehetőség
A Szőke család sajnos nem tűzdelte tele levelét a hibák konkrét leírásával, így csak annyi derült ki számunkra, hogy a Saunier Duval ügyfélkezelési szokásai sem túl szórakoztatóak. A 2 évnyi szívás után született karácsonyi köszöntő a levél végén.Update: megérkeztek a…..
Levente kukkoló biztonsági őrét felnyomó sztorija megosztotta a közvéleményt. A kommentelők jelentős része úgy vélte, homárság ilyesmin kiakadni, aki kivágott felsőt húz az úgyis azért teszi, hogy megnézzék, nincs azzal baj, ha a biztonsági rendszer monitorjain melleket…..
Adriennt a T-kábelnél lemondott előfizetése után közel egy évvel megkereste egy behajtó cég, a lemondás utáni két hónap előfizetési díját követelve. A T-Online ügyfélszolgálata szerint ugyanis a szerződés felmondása náluk sosem történt meg. Tisztelt T-Online…..
Zoli a lenti levelet dühében küldte a BKV-nak, de biztos benne, hogy semmi sem fog történni. A forgalomirányítónak dolga volt, úgyhogy nem engedte el a gyermekmentőt, mert az csak kék lámpát használt sziréna helyett. Egy felháboritó és gusztustalan történetre szeretném a…..
sysTEM
2008.09.12 18:05:45
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Marhaság, ne essünk át a ló túloldalára.
A szerviz felé határidőt kell kitűzni, ha nem teljesít akkor jogszabály szerint vinni tovább az ügyet.
Kereskedő vagyok és több mint 10000 termék van, felét tegyem félre garanciális cserére? Majd a gyártó megmondja hogy javítás/csere, vagy mi legyen. Ez nálunk 1-3 nap szokott lenni. Kisebb termékek esetén szinte azonnal csere (ha van készleten, ha nincs kap jobbat), nagyobbak javításra kerülnek.