Regisztráció Blogot indítok
Adatok
SimonR

0 bejegyzést írt és 39 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2014.11.30 09:38:10
Az imádnivaló ékszerdoboz ... Azzal, hogy megvettük az autót, egy álom vált valóra, főleg az öregemé ... az igazi az lenne ha még állna mellette egy biturbós Ghibli II...:D A kicsi francia, aki sokat utazik A használata közben rájöttem még: nagyon koszolódik az…..
SimonR 2014.11.30 12:34:44
@Zoltán Maszlik: Valoban a kavicsfelverodestol ved, a ket ful pedig azert van rajta, hogy ne kezdjen "lobogni" a hatso ele a menetszel hatasara. Letezik ennek egy nagyjabol atlatszo, muanyag verzioja is. En magam reszerol soha nem ertettem egyett ezekkel, inkabb a mar mas altal emlitett 3M matricara szavaznek. A bor illetve a muanyag alatt mindig is tisztithatatlan marad a lemez, nem beszelve az alajuk bejuto porszemcsektol, igy aztan garantaltan serul a fenyezes es idovel nehol elindul a rozsda. Persze kavicsfelverodes ott nem lesz :)
SimonR 2014.11.30 12:42:19
@szipipeti: Nekem is magyaraztak olyat, hogy a bor takaro ket fule, vagy a muanyag "spoiler" megemelt hatso ele olyan aramlasokat kelt, hogy bizonyos sebessegnel a bogarakat, esetleg kisebb kavicsokat az auto fole visz, azaz eltereli a szelvedorol.
Reszemrol tovabbra is maradok a tisztes kovetesi tavolsagnal, nem vezetek tartosan teherautok utan es inkabb lemosom a bogarakat.
SimonR 2014.11.30 12:46:45
@SimonR: Egyszer vettem egy olyan hasznalt autot, amin egy muanyag spoiler volt elol a kofelverodesek / bogarak ellen. Miutan lecsavaroztam a motorhaztetorol, termeszetesen mindenfele rozsdakezdodmenyeket talaltam, leginkabb a rogzitesi pontoknal es azon a par reszen, ahol erte a lemezt. Persze rogton kidobtam a muanyagot es kenyetelen voltam lecsiszolni a rozsdat es kijavitani a festeket, a jovoben pedig inkabb maradtam az esetleges javitofestek hasznalatanal.
Nemrég belefutottam a kérdésbe a carthrottle-ön, hogy ha három autód lenne, mi lenne az. Egy hétköznapokra, egy hétvégére és egy pályázni. Be is küldtem a kérdést a szerkesztőségi levelezőlistánkra. Íme, a válaszok: Pere László (karmageddon)Hétköznapokra: Mivel van…..
SimonR 2014.09.23 19:20:29
@1kutya: OK, de mentsegemre mondva, azt hittem, ide valoban autobuzik jarnak! :)
Egyebkent en is furcsalottam az autosujsagirok tulsagosan is jozan valasztasait. Szerintem munkaba menet is nyugodtan jolerezheti magat az ember. Ezt nehezen tudom elkepzelni egy Priusban.
En peladul felvaltva hasznalom az M3-t es a pick up-omat a hetkoznapokon.
SimonR 2014.09.23 23:09:46
@Rocko-: Sajnos pont lemaradtam egy nagyon szep kinezett darabrol.
SimonR 2014.09.23 23:15:40
@Rocko-: No igen, en is hasonlo gondolatokkal vigasztalom magma :)
Belsőség Heti merítés 2014.08.24 07:56:44
A kolosszus, vagyis ha kevés a Rolls-Royce Sokan lebeszélnek a 350-esről, pedig nem rossz az, és hengerfejes sem lesz, ha nem gyilkolod hideg motorral, bemelegíted menet közben magas fokozatban, és 70-fokon már akár rá is léphetsz, nem lesz hengerfejes! Japán romboló A…..
SimonR 2014.08.25 22:02:21
@///M_Straight_six: :) ezen en is szoktam csodalkozni, hogy milyen "jozan" emberek olvasgatjak ezt az oldalt sokszor. Akkor is feltunik, amikor jonehanyan a sebesseg ellen agalnak, vagy a "tul sok" loero ellen. Ha masutt nem is, de azert a TC kommentoldalain elvarnek nemi szenvedelyt es lelkesedest...
Simson Marci posztolta legfrissebb fejlesztését a garázsba állást segítő rendszerről: ...amiről nekem meg eszembe jutott számtalan egyéb megoldás is, a szépemlékű Ezermester barkácsmagazin olvasói ötleteit megszégyenítő kreativitással. Az Autófílián is lőttünk már…..
SimonR 2014.08.21 01:38:53
@Mercel: ...micsoda indulatokat general egyesekben egy par sor. Amugy en magam is azzal ertek egyett, hogy elorelatobb dolog erkezeskor raszanni egy extra par masodpercet es farral beparkolni, hogy aztan az esetleg kihivasosabba valt indulaskori szituaciot (mellenk parkolt nagy jarmu, korlatozva a kilatast, tuloldalrol is beparkolt masik auto, mely igy csokkenti a kikanyarodasi helyunket, megerosodott forgalom, stb.) kenyelmesebben es talan biztonsagosabban kezelhessuk. Ket alkalmat tudok amikor celszerubb orral beallni: bevasarlaskor, amikor hatul nem art hozzaferni a csomagtartohoz, illetve valoban olyan garazsoknal, ahol a megrekedo kipufogogazok veszelyesse valhatnak.
SimonR 2014.08.21 01:42:37
@Mercel: ez a garazsos tema valoban inkabb regen volt ervenyes, amikor meg gyakori volt a Trabant, Wartburg, illetve az elindulaskor kezi szivato hasznalatat es "szertartasos" inditasi procedurakat kellett eszkozolni.
...miután elfogyott belőle a levegő, akkor is ugyanúgy hajtasz tovább. Sem azt, hogy tetszőlegesen messzi szervizbe állsz be vele. Hanem azt, hogy elvergődsz _lassan_ a legközelebbi gumis műhelyig. De! Simán elképzelhető, hogy nagy sebességnél jött a defekt, ilyenkor talán tud így…..
SimonR 2014.02.24 17:51:43
@kkn: A BMW runflat gumijai a kezikonyv szerint 80km/h sebessegig es tobb, mint 100km tavolsagig hasznalhatok. Ekkor persze a gumi mar nem marad javithato allapotban, de nem is az volt a cel. Mas kerdes, hogy az itt mutatott gumi nyilvan nem ekepp let hasznalva - konnyen lehet, hogy eleve nagy sebessegnel kezdett szetszallni, es ilyenkor egy-ket masodperc alatt ilyen latvanyosan elbanik a karosszeriaval.
A jó szerszám sokba kerül, a tisztességes szerelőnek fizetni kell, de a kretén ötletek ingyenesek. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja. Az adás direktlinkje. ..
SimonR 2014.02.20 21:17:55
@visszakettopadlogaz: :) a melegitos kabathoz en sem tudok hozzaszolni mert most itt is felmelegedett egeszen -5 C fokra. Hetvegen astam korbe a lakokocsimat egy homaroval es poloban nyomtam farmernadragban. ( Canada ) :)
Belsőség Heti merítés 2014.02.16 08:35:46
Háromszáz Azt már csak remélni tudom, hogy az utóddal, szintén K11, sem fogok. Bár, és ez sajnos az évjárat miatt elkerulhetetlen volt, az újban már mindenféle firlefáncok vannak, amik elvileg az ember életét konnyíteni hivatottak, a gyakorlatban azonban – majd meglátjuk.…..
SimonR 2014.02.16 17:56:58
@Agr3ssor: :) nekem tenyleg az van, de vegyesben meg 16 liter ala nem sikerult mennem, terhelve meg inkabb 19-21 liter - szaz kilometeren.
SimonR 2014.02.16 19:58:19
@1kutya: Tudom, hogy Te is tudod, Kanadaban metrikus mertekegysegben szamolnak :)
Az rendben van, hogy autóvásárlásnál a számok különösen fontosak. De ha azt hiszi, hogy itt a vételárra, fogyasztásra, évjáratra, esetleg futásteljesítményre gondoltunk, nagyon téved. Egészen más számok lényegesek, amit a szerkesztőség pár tagja nem is volt rest kitárgyalni…..
Az Égéstér 97. adásának kommentposztja.Itt a direktlink a letöltéshez, ha netán kéne...
SimonR 2013.12.07 10:40:59
@Rocko-: Ujra kuldtem.
SimonR 2013.12.07 10:58:29
@Rocko-: ...es ujra, mivel a gmail-es egyaltalan nem ment at
SimonR 2013.12.07 11:58:31
@Rocko-: OK, en is, valaszt Neked.
A suttogás határán egyensúlyozó lágy, alázatos hangon beszél hozzánk a tolmács, miközben Weiss Manfréd egykori birodalmába, a Csepel Művekbe hatolunk be. A régi vágású ipartelepen nagy vasdarabok között keresi útját a busz, rozsdás hullámlemezből épült csarnokok mellett…..
SimonR 2013.11.27 01:52:54
@katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád: "Annyira találkoznék már egy olyan BMW-ssel, aki rá tud cáfolni az előítéleteimre..."

Mivel kulfoldon elek, ezert nem sok eselyt latok egy szemelyes talalkozora, de ha megismerkednenk, szerintem ugy gondolnad, hogy talakoztal egy az eloiteleteidre racafolo BMWs-sel. Negy BMW-m van, az egyik eppen egy M3, szoval valoszinuleg megfelelek a BMWs kvalifikacionak. Termeszetesen megyek veluk gyorsan is, nemegyszer, de varosi kozlekedesben lampanal jellemzoen legyorsulnak (foleg a nok, azok valahogy szeretnek nagy gazzal indulni), kozuton szerintem soha nem versenyeztem senkivel es kinosan ugyelek mindig az indexelesre, mert utalom es elitelem azt az onzo hozzaallast, hogy csak megyunk a magunk kedvere az uton es mindenkit leszarva, oket semmirol nem tajekoztatva a magunk tetszese szerint kacsazunk amerre eppen eszunkbe jut. Persze nem tartom magam kulonlegesnek, szeintem sok mas BMWs is van meg aki hasonloan kozlekedik.
Belsőség Megint béemvés lettem 2013.11.01 17:53:32
Az ember életét sok dolog befolyásolja. Lát egy égi jelenést, túlél egy katasztrófát, esetleg szerelmes lesz. Minden mindenre hatással van, aztán ezek együttesen alakítják ki a dolgok menetét. TC autóflotta szinten nekem két dolog volt hatással a döntéseimre. Az egyik, hogy…..
A BMW-nél a NineT bemutatásának napján nagyon gondosan ügyeltek arra, hogy minden figyelem a márkára összpontosuljon. Már a müncheni reptéren beültettek minket egy limitált szériás, V12-es 7-esbe, amellyel csendesen suhantunk a múzeumig. Sofőrünk egyébként diákmunkában…..
SimonR 2013.10.25 23:53:38
@1kutya: en is neztem par E36 318-at, jo kis autok, azokat is elvezet vezetni, bar aztan inkabb 325 meg 328-akat kerestem. Palyara tobb ero van bennuk.
SimonR 2013.10.26 03:46:32
@rfc: Mi a konkret uzemeltetes definicioja - csak hogy tudjam, megfelelek-e annak? :) Autotechnikusi szaktudasom limitalt, felhasznalo vagyok. Azert persze nem teljesen hulye, de ezt most hagyjuk. Tulsagosan nincs kedvem belemenni a reszletekbe, legyen eleg annyi, hogy - foleg premiumaron kinalt BMW-k eseteben - elszomorito, amikor olyan meghibasodasok tortennek azonos felhasznalas eseten, amik mondjuk az anno szinten ujonnan hasznalatomba kerult Honda Accordomban soha nem fordult elo, de hogy a hasznaltaknal maradjunk, annak idejen egy 20 eves mazda 626-omban sem. Ennyit a BMW-krol, meg a gondatlan uzemeltetesrol. Az uj autok elektromos orutlsegeihez pedig megegy gonodlat: baratom most egy hetes Accord-jan (2014)150 kilometer utan elkezdett vilagitani az alacsony abroncsnyomas jelzo. Megalltunk, ellenoriztuk a legnyomast (a pontossag es a Te kedvedert 3.3 psi a szukseges), az egyik egy elenyeszoen kevesebb volt, mint a tobbi, igy fujtunk bele levegot. A mai napig vilagit a lampa, a baratom viszi a szervizbe.
SimonR 2013.10.26 12:42:23
@1kutya: OK, ertem. Kozben beugrott, hogy '97 tajekan meg Budapesten jartam egy 318is-el rovid ideig. Persze az akkor meg par eves volt es nagyon jo volt vezetni. Fogyasztasra egyaltalan nem emlekszem. Ellenben arra igen, hogy mar itt kint hasznaltam az E46 323-at (pont amig vartam, hogy az M3-at athajozzak) es annak vegyesben a fogyasztasa 11 liter volt. A lanyom E39-ese (528i) is megelegszik par decivel tobbel vegyesben. Ami a legmegdobbentobb viszont, hogy egy csereautozas alkalmaval (lam, megis csak szervizelem a jarmuveimet egyesek velemenye ellenere:) egy automata 535i-t kaptam (azt a generaciot, mint amit Te is hasznalsz) es valami 9 korul fogyasztott szinten vegyesben, atlagos (tehat neha odalepos, de nem hulyegyerek) hasznalat kozben. Az jobb volt, mint a par evvel korabbi 335i-m.
Az eredti topicra visszaterve, erdekes - es talan ertheto is - , hogy Magyarorszagrol nezve mennyire nem adja el magat a European Delivery. En nem vagyok amerikai auto fan, de arra kell gondolni, hogy egy olyannak mekkora elmeny lenne egy ujonnan rendelt Mustangot, Corvettet, stb. mondjuk forditva, Amerikaban atvenni es egy jo kis, teszem azt palyazgatos turaval osszekotni...