Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kri.

0 bejegyzést írt és 25 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Természetesen igyekszem még ma folytatni a Tankcsapda körútról szóló sorozatot a fejlesztésekkel, de addig lazításként jöjjön két ablak a Nagy Lajos király útja Örs felőli végéről. Vajon miért van rács egy tízemeletes panel harmadik szintjén? Nehogy átmásszon a szomszéd?…..
Az igencsak előkészítetlenül bevezetett szmogriadó számos kérdést felvet. Mi történik mostazokkal, akik például páros rendszámú autóval vidékről jönnek haza, mondjuk egy csecsemővel, és Budapest egyik belső kerületében laknak?Tisztelt Zugügyvéd ! Ezt is megértük,…..
addict Veszekedő vak házaspár 2008.12.19 10:15:00
Nem is olyan rég volt szó a blogon a MEH által szervezett esélyegyenlőségi kampány első darabjáról, a kerekesszékes állásinterjút bemutató reklámfilmről, ami itt a Rekámszemle rovatban az eddigi legmagasabb pontszámot kapta. A négy témát feldolgozó sorozat második darabja a…..
kri. 2008.12.19 13:15:22
Aki nagy hirtelen netre vet ezt-azt, az bizony könnyen ejt hibát - ennek sajnos az Urbanista is ékes példája olykor-olykor. Arra azonban kínosan szoktam ügyelni, hogy bejegyzéseim többségét a "helyes mondatok száma nagyobb-egyenlő hibás mondatok száma" jellemezze. Ebben a…..
A címben szereplő mondat az eladó szájából hangzott el, miután kiscsillag egy varráshiba miatt panaszt tett. Háromnegyegy órás huzavona után ugyan visszakapta a pénzét, de valószínű, hogy ezt a jótanácsot örökre megjegyezte. Pénteken vettem két felsőt a gas-ban. Az…..
kri. 2008.11.11 13:11:48
Én az egyik outletben vettem egy kávéfőzőt ami rövidke használat után szemmel láthatóan mindent tudott csak kávét főzni nem (Russell Hobbs - iszonyú gáz, ha nem látom nem is hiszem el). Szépen brünnyögött, prüntyögött, ette az áramot stb. csak normálisan dolgozni nem akart - mert vagy jött belőle a kávé vagy nem, vagy jött belőle a gőz vagy nem.

Korábban már vásároltunk ott, elégedettek voltunk azzal amit megvettünk (imádjuk) plusz 2 év azonnali cseregaranciát vállaltak mert nincs szervíz és ez elég jól hangzott.

Az ominózus kávéfőzőnél először azt hittük, csak az egyik alkatrész hibás, azt kicseréltettük (eladó/üzletvezető srác látszólag tök korrekt, még a városba is behozta volna, hogy ne kelljen kimenni miatta).

Tévedtünk, a gép úgy volt xar ahogy volt. Egy hétig próbálkoztunk hátha mi vagyunk hülyék és nem értjük a lelkivilágát, a végén már kívülről fújtuk az angol nyelvű használati utasítást is, aztán csak besokalltunk és visszavittük, mondtuk, hogy ez gáz, nem kell a gép, cseregép se kell mert ezek után nem bízunk meg benne (tök máshogy működött mint ahogy az eladó elmagyarázta... pl. ha egy óráig nem használta az ember akkor már teljes légtelenítést kellett nála csinálni ami azért elég fura...azóta se hallottam ilyenről de ez speciel gyárilag volt így kitalálva).

Mondták, hogy megszívtuk, letelt a 3 nap, pénzt vissza nem adnak, cseregép nincs, majd talán lesz, jövő héten elvileg elintézik (megjegyzem szerintem hónapok óta nem kaptak árut, bejött közben legalábbis valaki aki már 1,5 hónapja várt a cseregépére).

Mondtuk, ez így nem 100-as, nekünk most kell egy gép, azért vettük, hogy használjuk - igaz, már nem bízunk benne így továbbra is szeretnénk ha megkapnánk a pénzt. Azt nem lehet mert a tulaj nem engedi. A 2 év cseregaranciát is elkezdték tagadni, és sajna tény, hogy így leírva már nem szerepelt a jótállási jegyben - az viszont igen, hogy ha nincs cserekészülék akkor a vevő elállhat a vásárlástól.

Felajánlották, hogy vásároljuk le. Mondjuk OK, levásároljuk - és ha 3 napon belül visszahozzuk a levásárolt darabot akkor vissza a pénzt. Ja, azt nem. Várjunk jövő hétig.

OK, akkor lássuk mit szólnak a jegyzőkönyvezéshez - mert mi csak akkor vagyunk hajlandók jövő hétig várni, ha nyoma van, hogy ma itt jártunk, nem volt cserekészülék pénzt pedig nem adtak vissza így belekényszerítettek minket a várakozásba, tehát nem önszántunkból vállaltuk be. Elkezdtük lediktálni a jegyzőkönyvet. El is készült. Amikor visszaolvastuk (az üzletvezető sráccal telefonon tartottuk a kapcsolatot) a srác kezdett rájönni, hogy ez így nem lesz jó mert nekik ez garantált bukta hiszen egyetlen jogszabályt se tartottak be.

A vége az lett, hogy papíron levásároltuk a gép árát, az új gépet meg papíron azonnal visszaadtuk, a pénzt végre visszakaptuk (mindössze 25e Ft... ahhoz azért sok, hogy veszni hagyjuk)... már nem emlékszem mennyi idő alatt de az 1,5 éves gyerkőcünk addigra a bolt teljes padlózatát végigfetrengte... Ekkor elmentünk a másik outletbe ahol -igaz drágábban - de vettünk egy jónevű prémium kategóriás gépet két év valódi garanciával amit azóta is lelkesen használunk.

A lényeg egyébként az, hogy oltári nagyot szívtak volna ha nem adják vissza a pénzt (a vásárlók könyve ugye csak a kezdet lett volna, szerintem semmit sem ér de jegyzőkönyvnek azért jó) csak ugye bepróbálkoztak, hátha van végre egy balek aki hajlandó megvenni azt a szemetet ami még arra se jó amire kitalálták... max. alátétnek:)

Ui: Az aktuális eladó nő viszont az összes jópontot megérdemli, annyira rendes volt, őt sajnáltam a legjobban, mert tudta, hogy igazunk van de a főnöknek se mondhatott ellent.