Regisztráció Blogot indítok
Adatok
rOLo

0 bejegyzést írt és 60 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Imádott szemellenzőink 2008.09.10 03:21:00
  Elhiszem én, hogy a kedves autóvásárló feje zúg a sok információtól. Pláne hogy azok gyakran ellent is mondanak egymásnak. Ha fáradságos is, de azért létezik jó módszer a tájékozódásra. Csak a sztereotípiákat felejtsék el, azokra hallgatni felér a legsötétebb…..
rOLo 2008.09.12 04:51:04
Üdv mindenkinek... Először is bocs ha rosszul írok épp dolgozom, és kicsit fáradt vaok, de ez a sok "okos" komment vhogy nemhagyott nyugodni... most lehet hogy én vagy a hülye vagy csak a tükör görbe de vhogy sehogy nem találtam azt a részét a kommenteknek ami arról szól hogy ki mihez márkahű... de lehet csak átsiklottam felette...

Pár kommenthez lenne néhány hozzászólásom: Pl uszilardéhoz annyi hogy bár nem hátsó kereket hajt a tt mocija(személy szerint nem is szeretem azt az autót) attól még lehet jó sportgép, főleg ha még talán meg is piszkálják azt a kis 3.2 es motort... hajtás szempontjából vedd példának a Lamborghiniket... azok között is van 4 kerekes...

A vezetési élményhez kapcsolódóan... helyzetemből adódóan elég sok autót vezettem már és szereltem is a trabanttól a V8 as amerikai gépekig, és mondhatni számomra vezetési élmény az elmondhatatlanul nőt... Pl: össze se lehet hasonlítani egy 59 es chevy bel air-t egy vadi új impalával pedig már 59 be is volt szervó + elektromos ablak meg klíma meg minden szir szr... na jó ne menjünk az államokig, abban kicsit elfogult vaok... nézzük az itthoni dolgokat... személy szerint egy 1.6 os leont viszek, és tökéletesen megfelel az elvárásaimnak elvisz mindenhova, de pl ha vki nem rendesen vezeti, hegymenetbe 5 perc se kell hogy telirakja a katalizátort... (szerelők ne mondjátok hogy szar nem rég volt szakszervízben... bár szem szerint inkább én tartanám karban...) DE, ha átülök a család 2., 3. vagy sokadik autjába, akkor már érezhető a különbség(touareg, mondeo fixen áll otthon) egyből megérzem... volt pár ritkaság a kezeim között és tényleg jó vezetni egy 224 lovas másfél tonnás amerikai audi 200 ast a maga 2.2 es 20V s turbos mocijával, de soha nem lesz olyan a korából adódóan mint egy újjabb luxusautó(touareg előtt Passat volt...)pedig a maga idejében az audi is nagy szám volt... a fékrásegítő nemkell duma marhaság... a 87 es fiat regattán is van és az új kerámia fékes audin is... és így már sztem meg is cáfoltam azt hogy jó fék kell nem szar egy rásegítővel... eccer sajnos álltam fejre egy autóval(Geo Storm, leszorított egy audis...) és vhogy megköszöntem a tervezőnek hogy feltalálta az övfeszítőt... ugyanilyen a légzsák is pl... ha mindent előírásnak megfelelően használnak az is hasznos bár nem feltétlenül kell 12 db belőle... szervókormányra csak annyit: menj egy jól megrakott kisteherautóval szervó nélkül... majd rájösz...


A motorokról és egyébb alkatrészekről nem akarok vitába szállni senkivel, hisz tudjuk, a szerelőnek és a szakiknak a fejükben van minden(jah, csak gyakorlatban felejtik el sokszor...)

Márkahűség részemről:(csak hogy a témához is írjak) itthon a fogyasztást és teljesítményt nézve a ford motor a nyerő nálam(2.0 TDCI 134 Le-s duratorq) 6.3 fölé nem sikerült küldenem, akárhogy mentem vele, mind1 neki hogy város vagy országút, mehetsz vele akár 210 et is mert erőlködés nélkül viszi(197 et ment 2700 as fordulaton 6. ban és még bőven volt ott erő) és mivel teherautó motor, ha valaki emberségesen használja akkor a világból kiviszi tök mind1 h mekkora nyomás van benne, csak legyen cserélve az olaj...(transit is akad otthon) bár a fordok csak motorikusan tetszenek, összerakást tekintve(ami az árán is látszik) nem annyira massziv Példa: 2004 es mondeo dízel, 2,5m környéke, míg a 2004 es seat leonom is 2,5m környéke, pedig bezines... Mercedes... szeméy szerint szerettem a márkát kb a 2000 res szériákig, mostanság rengeteg motorjuk (főleg CDIk) szeretnek elromlani, pl szétnyomni a vákuum csövet, stb stb.. összerakásukkal nincs gond, minőségi autók.. Audi-VW ből csak felsőkategóriával tudok példálózni, hát, a passat kicsit nekem kommersz... a highline business széria bőrön és autómatán kívül full és mégse volt az a nagyon nagy kényelmi érzetem... Audi a8 és touareg, nah ezekről nem ember kb aki azt mondja h nem jó autók... Francia autókról: csak óvatosan.. szépek, az nem vitás, de az igen h hogy rakják össze... szlaonokban a kocsikon hólyagos a festék és pattog róluk lefele... ez a minőségi munka? ja, nem... motorikusan, most állt le egy 1.9 CDI master amit eladtunk, mert a tulaj véletlen ment vele 800 kmt, de NEM általánosítok(a többi példát nem akarom beírni így is hosszúra sikerült....) Olaszok: fiat grande punto havonta szervízben áll mert a lengőkaroknál mindig szétmegy valami(csak városi használat Budapesten) a dízeljükkel nincs baj, a benzines kicsit lomha és sokat eszik BTW nem lehet szidni az olaszokat, mer pl a Maseratti, a ferrari és a lambo is olasz... japánok: hm... életérzés, főleg a 90 es környékiek:) 1,6 VTI Civic a best nálam 93asban(nem a rover féle) mennek mint barom csak könnyen és naon sérülnek... Svéd autók: TANKOK nah igen... Volvo és Saab... hm... azon kívül hogy drágák az alkatrésze és maguk az autók is picit nem tudok ellenérvet mondani...

És egy utolsó rész: a nagyon kedvenceim, az amerikai autók... nos, szögezzük le, relativ hogy sokat esznek e vagy nem... egy 5.7 es V8 as 17 litere az 1,4 es 11 literéhez mérten... háát... döntse el midnenki lassúak?? szivesen kihívnék egy két suhancot pl egy Dodge ram HEMI vel(és akkor még nem is SRT-10el), vhogy meggyőző volt az a 324 paci amikor arról volt szó hogy megmozdítsa a 2.5 tonnát, és mellé még a hangja is, na az ...


szal márkahűség? mind1, német legyen vagy amcsi:) és sry hogy ilyen bőlére eresztettem a dolgot


Üdv egy ezt a fórumot furcsán olvasó autófan/autókerskedő/autóvillamosági szerelő informatikus(jól összehoztam mi?...)