Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Karcolt lendület

0 bejegyzést írt és 1474 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Még mindig jó hideg van, ami ellen nyilván a legjobb finom kajákkal felvenni a küzdelmet, ehhez egy  toplista a budapesti kínálatból, a street foodtól az elegánsabb lehetőségekig. Íme a toplistám, random sorrendben! Alul pedig lehet szavazni a kedvencedre! Vaddisznóoldalas…..
Erős plakátot posztolt a Kettős Mérce által indított Facebook-oldal, ami a CBA bojkottjára szólít fel. A Szálasi-feliratot levették ugyan az eredeti plakátról, a szigorú nyilas szíve fölött viselt nyilaskereszt azonban a helyén maradt, a „Szégyeld magad! Már megint…..
1. Vajon a Nyugat felé öklét rázó, Kelet felé kacsintgató, Kádár népének muzsikáló, polgári ethoszt elvető, a modern világot egyre kevésbé értő, kurucos víziókba menekülő vagy csak simán eszmék nélküli, etatista, államra telepedő, hatalomtechnikázó, homályban…..
Karcolt lendület 2014.10.29 12:34:06
@maxval birca hozzászóló:
Ja, katarzis élt át. Nem hagyták, hogy a görög válság közepén 6%-ig elengedje a költségvetési hiányt.

Egész egyszerűen a fideszes elitet megvették/megzsarolták az oroszok, ezért ez a nagy dörgölőzés. Semmiféle katarzis nem volt, hacsak olyan nem, ha nem írják alá sutyiban Paks2-őt, akkor az orosz titkosszolgálat a kampány közepén nyilvánosságra hoz dokumentumokat néhány brutális korrupciós esetről.
Karcolt lendület 2014.10.29 12:38:13
@dr. dodó:
Természetesen az amerikaiak leginkább a saját érdekeik barátja.

De nagyon sok dologban egyeznek az érdekeink, például az ő világképükben erősen benne van, hogy a kisember intézményesített keretek között meg tudja magát védeni a politikai vagy gazdasági hatalommal szemben. Ez az oroszok világképében soha nem volt benne és ma már Orbánééban sem igazán lelhető fel.
Karcolt lendület 2014.10.29 15:05:19
@caralho voador:
OK, te nem.
A többiek viszont ott voltak.
Kétszeresen is a kis- és középvállalkozások lehetnek az internetadó legnagyobb vesztesei, ha a Fidesz által benyújtott módosító javaslatnak megfelelően valósul meg az új adónem. Egyrészt szolgáltatóként: a jellemzően magyar tulajdonú kis és közepes…..
Karcolt lendület 2014.10.28 15:57:48
@Urfang:
Ez a lista persze nem igaz.
Pont ezért sokkal nehezebben tud majd vele mit kezdeni a Fidesz-kommunikáció. Mondjuk ezért nem sajnálom őket, hazudoznak eleget összevissza, hogy időnként ők szívják meg...
  Mi a helyzet? Ebben az évben háromszor győzött órási fölénnyel a Fidesz. Mindent megnyert, amit csak lehetett. Kétségbevonhatatlan és hatalmas választói felhatalmazás áll mögötte. A három választás egyúttal megerősítette a korábbi intézkedéseket és egyben…..
Karcolt lendület 2014.10.28 12:00:15
@maxval birca hozzászóló:
Azt csak agyatlan hülyék veszik be, hogy titkosszolgálati akcióktól megy ki sok tízezer helyi ember az utcákra.
Sok tízezer, százezer ember azért vesz részt ilyen megmozdulásokon, mert rohadtul elégedetlen a kormánnyal és mert van mögöttük még rengeteg olyan, aki szintén elégedetlen.

GFG-től Rogánig persze mind pontosan tudják, hogy magyar emberek a saját és az ország általuk vélt érdeke miatt tüntet, semmi köze ennek semmiféle titkosszolgálathoz és ha sokan mennek ki, az erőt mutat a kormánnyal szemben és a bizonytalanokat is képes kirántani a tespedésből. Így aztán a szokásos maszlaggal próbálkoznak, hogy CIA-val meg ballibekkel mindenféle agyament összeesküvéselmélettel próbálják lejáratni a dolgot.

Az a helyzet, hogy vége annak az időszaknak, hogy múltbeli gazemberek miatt ne álljak ki a jelenlegi gazemberekkel szemben, úgyhogy kimegyek ma, hadd idegeskedjen Rogán, hogy nem csak ballib politikai aktivistáknak van tele töke a hazudozásaikkal.
Karcolt lendület 2014.10.28 12:21:53
@maxval birca hozzászóló:
Az áll a háttérben, hogy az egykulcsos adót a kormány hülyén, rosszkor mindenféle hatáselemzés nélkül vezette be. (Például ugye a 16%-os kulcs azért lett annyi, mert Bajnai 19%-ot akart korábban, semmiféle közgazdasági indoka nem volt.) Ehhez az egykulcsos adóhoz Orbán hozzákötötte a gazdaságpolitikai identitását. Viszont bazi nagy bevétel esett ki, ezt azóta egyre idétlenebb és követhetetlenebb szektoriális adókkal próbálják pótolni, most épp belecsaptak egy olyan baromságba, mint Gyurcsányék a 300 forintos vizitdíjnál. Azaz az internetadó a Fidesz teljes elcseszett adóztatási politikájának a tünete - miközben ugye a NAV vezetők korrupciós botránya is megkérdőjelezi az állam legitimitását, hogy bármiféle adót beszedjen. (Amelyik korrupciós botrányról különben nem is tudnánk semmit, ha a fideszes napi gazdaság vérostobán nem ugrik neki ennek kapcsaán az amerikaiaknak.)

Ha pedig a globális hátteret nézzük, az amerikaiakkal jelenleg teljesen megegyezik az érdekünk: Orbánékat le kell téríteni a "de szeretnék Putyin elvtárs első csicskása lenni" útról. Paks 2 fű alatti lezsírozása és az egész ügylet kimeríti a hazaárulás fogalmát, úgyhogy rohadtul nem bánom, ha valaki nagyobb is odabasz miatta, hamár a saját népének érdekeit le sem szarja.

Nekem mindegy, hogy a sztori úgy végződik-e, hogy Orbán helikopteren menekül vagy marad, szemmel láthatólag nektek nem az, érdemes ebből a hatalmas oroszokhoz dörgölőzésből visszanyesni: amúgy sem értem, hogy a fideszesek hogy nem érzik, ezzel mennyire szemenköpik magukat és az előző 20 évüket.
„Az emberek iránti kereslet szükségszerűen szabályozza az emberek termelését, mint minden más áruét.” (Karl Marx: Gazdasági filozófiai kéziratok) Ki ne emlékezne – aki már élt akkoriban – a pártirodák a maguk primitivizmusában is sokat mondó egyen-dizájnjára: az asztal…..
1000 leütés Magyar kollaboránsok 2014.08.03 11:47:11
Orbánnak sikerült megvalósítania a "centrális erőteret". A szavazói hátországa és az állam után most nekifog a társadalom megszervezésének. Ezt és a hozzá tartozó mozzanatokat -- kollektivista társadalomszemlélet, etnicista legitimációjú autokrácia, "munkaalapú" (korrupt,…..
Karcolt lendület 2014.08.12 11:15:11
@Gunboat-Diplomat:
Viszont sok olyan rendszer létezik, ahol egy 45%-os támogatottságú párt nem jut 2/3-os többséghez a törvényhozásban, hogy aztán úgy érezze, bármit megtehet továbbra is.

Az pedig további kérdéseket vet fel - a török elnökválasztás kapcsán is -, hogy a médiafelület hiánya mekkora befolyással van a választási eredményekre, amire aztán nagy mellénnyel tud hivatkozni a nyertes, aki nem engedte a kritikát nyilvánosságra jutni.
A reklámadó kétségtelenül a legvisszataszítóbb produktuma a Fidesz-kormánynak – eddig, mert lássuk be, számtalanszor hittük már, hogy ennél rosszabb, pitiánerebb és arrogánsabb lépés már nem lesz. Az unortodox jelzőt kapó előző bagázs a különadókkal, alkotmány…..
Karcolt lendület 2014.06.06 13:36:41
@FILTOL:
Aztán meg panaszkodsz, hogy nem lesz film, amit megszakítanának reklámokkal.
Karcolt lendület 2014.06.06 13:41:02
@Istóczy Győző:
Hazudozol.

Nem az online kasszák miatt volt a visítás, hanem ahogy bevezették, ahogy az állami szervez baszakodtak azzal, hogy melyik kasszákat lehet elfogadni, már megvett kasszákat nem engedélyeztek, stb. Mindezt azért, mert Pintér lányának cége elfelejtett időben beszállni a rá kitalált lenyúlásba, nevezetesen a pénztárgép-bizniszbe.
Azokon túl, amikről a legutóbbi posztban írtam (Szabadság téri emlékmű, az önkormányzati választási törvény Budapestet érintő átalakítása, a kommentelésre vonatkozó AB-döntés, a civilszervezetek és a velük kapcsolatban álló személyek listázása, a reklámadó és…..
Karcolt lendület 2014.06.04 10:16:28
@polyvinyl:
"Amíg a mélysötét balos bloggerek napszámban legelésznek háborítatlanul egész nap az Index címlapján, és böfögik a butaságaikat a világba, addig velem senki nem tudja elhitetni, hogy cenzúra meg véleményterror van."

Teljesen más, hogy valaki leírhatja az elfogult vélemyényét vagy hogy oknyomozó riportot hoz le arról, hogy Lázár Jani igazi dzsentri módra veri el az adófizetők pénzét.
Ugyanis az első úgysem érdekel senkit a többi elfogult bloggeren kívül, a bizonyított lopkodás hatása megmutatkozik politikai népszerűségben. Ezért kell ez utóbbit megakadályozni.

Különben a cikkel én sem értek egyet: nincs itt semmiféle terv, ez a szokásos arrogáns nyomulás és rögtönzések sorozata, amiben esetenként építenek korábbi rögtönzések kommunikációjára. (Nem szerettem Kunczét, de az ő megjegyzései tökéletesen illenek a helyzetre: teljes pályás letámadás és jogi gengszterizmus.) Orbánék nem szeretnének föderális Európát, mert akkor a döntési jogköreik egy részét elszednék tőlük, az pedig egy ilyen kontrolfreak faszingernek nem pálya. Ennek semmi köze az Origó főszerkesztőjének kirugatásához, az szimpla bosszú volt Lázár részéről (vagy kedden jött volna még némi plusz információ Lázár útjairól vagy útitársáról), ezért kellett ilyen gyorsan elintézni.

A reklámadó, és Lázár betámadása kapcsán (ez utóbbihoz kellett valami belső info, mire is kérdezzenek rá az origósok) az a tippem, hogy igen komoly harcok folynak a fidesz gazdasági holdudvarában ill. némely politikusa között, most már lassan egymással kell megküzdeni a "betevő" falatért.
Karcolt lendület 2014.06.04 10:20:45
@♔bаtyu♔:
"Mi az ami minden politika iránt érdeklődő user kedvencei között ott van és amelyet el is olvasol? kuruc.info. Mit nézel, ha tényleg híreket akarsz? HírTV."

Ha zsidózást vagy tömény kormánypárti hazudozást szeretnék, akkor tényleg ezekből tájékozódnék.
A Falnál Abban a Vakondtúrás vagy milyen nevű koszfészekben nyitunk, ahová Samu elsuvasztotta Szegfűt és a kis Samukát, hogy majd itt jó dolgotok lesz ill. biztonságban itten lesztek, nem másutt. A kocsma-bordély, ahol a gyereklány és csecsemője bujkál, igen vidám hely, most…..
Karcolt lendület 2014.06.03 16:57:04
@Hispan07:
Nekem sikerült elolvasnom magyarul az eddigi öt kötetet (ok, néhány történetszálat rendszeresen átlapoztam, mert érdektelen töketlenkedés), pontosan ugyanaz a véleményem ezek után is, mint XocoLattenak.
Teljesen feleslegesen nyitott történetszálak, amikkel nem tud aztán mit kezdeni a szerző sem, bármely szimpla szappanoperát megszégyenító módon hirtelen kiírt (megölt) karakterek meg semmiből feltűnő, eddig senki által nem emlegetett közeli rokonok. Egy brazil szappanopera jelenet jut eszembe, ahol kb. a 362. részben a férj azon háborodik fel, hogy a felesége 15 éve nem szólt neki, hogy néger származású. Nevetséges volt és kb. ennyire koncepciózus a történetvezetése ennek is, itt fent valaki említette, hogy a sorozat-készítők tudják a főbb szereplők sorsát: nem valószínű, mert azt még a vén hülye Martin sem tudja, ha azt sem képes kitalálni, hogy az egész katyvasz lezárására elég lesz-e neki még 2000 oldal.

A sorozat viszont legalább látványos, jók a színészek, erős jelenetek vannak benne, ez le tud valamennyire kötni.
Így lehet tönkretenni egy tökéletesnek indult szülinapi bulit: a Wizz Air rendszere estére teljesen összeomlott. Egész nap akadozott a megnövekedett terhelés miatt, de most már órák óta vagy be se jön, vagy csigalassúsággal lehet csak eljutni az árakig. A cég Facebook oldalán…..
A PLT cikkére reflektáló, Mi lesz veled, fiatal középosztály? című cikkünk sok visszajelzést, nagy visszhangot kapott. Úgy döntöttünk: vitát, párbeszédet, beszélgetést indítunk a témáról egy cikksorozat formájában, amire elsősorban magukat megszólítottnak érző…..
Karcolt lendület 2014.05.15 14:55:48
@Kandeláber:
Látom, te igazán nagytudású vagy, kérlek, adjál neki tanácsokat, hogy a megélhetéséhez szükséges napi 10-12 és hétvégi munka mellett hogyan szerezzen magának állandó pasit és hogyan tartson fent egy működő párkapcsolatot.
Vigyázat, spoilerveszély! Mi szóltunk! "Kevesebb megerőszakolással nem lenne reális a Trónok harca." Ezzel a felütéssel indította George R. R. Martin a szexben, erőszakban, kínzásban és vérfertőzésben tobzódó tévésorozatról szóló New York Times-interjúját, amit a…..
Karcolt lendület 2014.05.08 14:49:58
@Pan Modry:
A Barátok közt is nagyon nézett, mégsem tartjuk a szakma csúcsának.
Persze, a Trónok harca epikus és és fantasy is, mégis csak egy kib. szappanopera fantasy környezetben.
Ha valahol átadnak egy létesítményt, bármilyet, legyen az gyár, fonó vagy stadion, annak avatóünnepség kell. Szeretett igazgatónk, miazmás, ahogy azt az Egészséges erotikában mondta Rajhona Ádám, de hogy ezt miért kell a tévében közvetíteni, azt egészen pontosan nem tudom.…..
Karcolt lendület 2014.04.22 17:03:15
@putris72:
Tőlem átkozódhatsz, ez nem sejtés, hanem úgymond piaci információ.
A cégek többnyire nem szívjóságból szoktak adakozni, az is az üzlet része. Itt az üzlet az volt, hogy a közpénzből kapott megbízásokat vissza kellett csurgatniuk, hogy focistadion épülhessen belőle. Persze elvállalhatták volna annyival kevesebbért is a munkákat, amennyit aztán magáncégként valamiért befizettek a közösbe, dehát az állami oldalon is urak ülnek, drágán is megrendelik a dolgokat, ha tudják, hogy utána hova megy a nyereség egy része...

Ha ezt a szocik csinálták volna, te is látnád, micsoda baromság ez a stadion, miközben még pazarló és korrupció is van mögötte. De persze a kormánypártiság nem segít a tisztánlátásban.

@huppy:
"...a település létszámához hasonlítják a kapacitást, ez teljesen jól mutatja hogy ez is csak egy üres sárdobálás, ugyanis ha valaki járt már sport vagy akármilyen nagyobb rendezvényen az tudja, hogy azon messze nem csak a helyi erő szokott részt venni (különösen így van ez vidéken)."
Hát egy falusi focicsapat meccsére kimegy a faluból a keménymag, mind a 100-150 ember. Persze, ha a Fradika látogat oda, akkor megtelhet a stadion, bár a magyar meccsek átlagnézőszáma alapján ezen kívül nem nagyon lesz kihasználva.

Egy falunapnál több embert vonzó rendezvényt pedig nem egy szar közlekedésű, távoli porfészekben szoktak tartani - ugyanis hiába nagy név, ha nem lehet eljutni oda, nem lehet hazajutni róla, viszont a belépő rohadt drága, mert valahoyg a fellépti díjat ki kellene gazdálkodni. Tartok tőle például Robbie Williamsra is hiába várnak ott a fecsútiak.
Karcolt lendület 2014.04.22 17:37:59
@huppy:
Egy stadionépítés nem éppen vidékfejlesztés: nem üzemel folyamatosan, nem ad különösebben sok munkalehetőséget. Egy stadion nem tart el egy falut és egy falu nem tart el egy stadiont. Senkinek nem gazdaságos, az életminőséget sem javítja annyival, hogy közcélnak lehessen tekinteni a fenntartását. Amíg Viktor van hatalmon, addig fog működni ez is, aztán szétrohad az egész, mert senkinek nem lesz pénze karbantartani.
Karcolt lendület 2014.04.22 17:39:46
@jobbdemokrata:
Emlékszem én Liverpoolba és Interbe igazoló ifjú tehetségekre, némelyiket ott is az apja nyomta be, aztán valahogy eghyikből sem lett világklasszis.
A választás előtti utolsó héten a Mandiner különböző irányultságú, meghatározó magyar véleményformálókhoz fordult; rövid, tömör válaszokat kérve tőlük egy kérdésre: hogyan értékelik a 2010-2014 közötti ciklust? Válaszaikat a napokban közöljük. * Gazda Albert:…..
Karcolt lendület 2014.04.02 17:15:26
@tevevanegypupu:
Pontosítanék: Orbán maffiózó, Gyurcsány kalandor.
Szociopata mindkettő, csak máshogy.
Kísértet járja be Kelet-Európát: a naiv sületlenség kísértete. Rousseau szerint az ember alapvetően jó, csak a kultúra, intézmények rontják meg – ez a bűnök, bajok, szenvedések forrása. Mára ez a tétel sokkal specifikusabb lett, eszerint az ember alapvetően demokrata, rajong…..
Karcolt lendület 2014.02.21 10:52:04
@Mr. Rustical:
Hát ez nem egészen így van még Ukrajna esetében sem.

Ami a kormánypárti oldalon most "nyugati gyarmatosítás" címszóval fut, az ezt jelenti valójában: az a részigazság, hogy a nyugatnak gazdaságilag piacra illetve munkaerőre van szüksége. Ugyanakkor a piachoz jól kereső és nagy középréteg kell, emellett stabilitás. A demokrácia (az érett nyugati demokrácia) hosszútávon stabil, ugyanis bele vannak építve azok az önkorrekciós mechanizmusok, amikkel megelőzhető a robbanás. Miután kontrollálható a hatalom és le is váltható - sőt, a gazdasági hatalmat gyakorlók is bíróság elé állíthatók, így alapvetően békés uton levezethetőek a társadalmi feszültségek, a nagy többségnek megfelelő kompromisszumok születhetnek.

Putyinéknak illetve az orosz oligarcháknak ezzel szemben nincs igazán szüksége erős középrétegre, gázt fogyasztanak a szegény emberek is, a nagyberuházást pedig megrendeli a korrupt gazdasági-politikai elit, kerül amibe kerül (lsd. Paks). Ugyanakkor az ilyen oligarchikus rendszerek csak kvázi stabilak, pont Ukrajna és Törökország példája mutatja, hogy a politikai hatalom ellenőrizhetetlensége, kompromisszumképtelensége, önérdekek mentén működése, nehéz leválthatósága idővel robbanásveszélyes helyzethez vezet. A tehetetlenség érzése egy darabig apátiát okoz, aztán meg valami meglepő helyzetben kirobban a frusztráció és ellenőrizhetetlen folyamatok indulnak.
(A Fidesznél tisztában vannak ezzel, ezért is tolják már most ezt az putyinista kommunikációt, jól szembeköpve a 2006-os önmagukat.)

Azaz az oroszok karjaiban senkinek nem jobb, még a szomszédos Ukránoknak sem. Nekünk, akik pedig még lepkefingok sem vagyunk hozzájuk képest, pláne nem.
Karcolt lendület 2014.02.21 11:02:48
@dr kotász:
"Az EU érdekes módon egy központosított, diktatórikus képződmény"

Faszság.
Az EU egy bürokratikus és tohonya képződmény, de nem diktatórikus.
A döntési folyamatai többé kevésbé átláthatóak, van beleszólásunk (ok, a súlyunknak megfelelő, azaz nem túl nagy), de képviselhetjük benne a saját érdekeinket és ha ezt ügyesen tesszük (azaz tényleg érdekképviselettel foglalkozunk, nem kocsmai hőbörgéssel), akkor még sikeresek is lehetünk benne, a nekünk nagyon fájó szabályok alól tudunk jogszerűen ki tudunk bújni.

Az EU egy lakóközösség. Ehhez a jelenlegi "jobboldali" (valójában posztkomcsi) hozzáállás teljesen kifacsart: minden előnyét élvezni akarjuk, a portaszolgálatot meg az aszfaltozott utat a házig, de aztán nehogy a házirendből bármit be kelljen tartani, mi akkor nyírunk füvet, amikor akarunk - ha akarunk -, az asszonyt annyiszor verjük el részegen, ahányszor akarjuk, ha valaki rendőrt hív ránk, annak a kurva anyját. Ez olyan igazi cigányos.
Karcolt lendület 2014.02.21 12:01:39
@dr kotász:
"Gyakorlatilag semmi. Ez miért lenne demokratikus?"
Ha jóban vagyunk másokkal és támogatjuk őket bizonyos törekvésekben, akkor ők is támogatnak minket a számunkra fontos törekvéseinkben. Lehet azért ebben a rendszerben is érdeket érvényesíteni, de meg kell tanulni kompromisszumokat kötni és azt is, hogy nem minden úgy történik, mint ahogy akarjuk.

A hozzászólás második részével teljesen egyetértek.
Nehéz mit mondani egy olyan poszt előtt, aminek szinte minden szavával egyetért az ember, így nem is nagyon tehetek mást, mint hogy őszinte szívvel ajánlom mindenkinek: olvassa végig és (bár nem vagyok naiv, de nem adom fel) próbáljunk meg értelmes beszélgetést folytatni Z.…..
Karcolt lendület 2014.02.18 10:11:51
@nemzetikonyves:
2010-ig sem volt jó, csak még volt némi remény, hogy valaki elindítja az országot és a társadalmat valami európai irányba.
Nem ez történt, ezért ez a csalódottság és kilátástalanság: nincs senki (_senki_) a politikai palettán, amelyik közelebb vinne minket mentalitásban, eredményességben, életminőségben a németekhez. Vagy csak a szlovákokhoz...
Hogy mire jó a lobogók kihajigálása az ablakon? Röviden: semmire. Hosszabban kifejtve is ez a válaszom, de azért tegyünk néhány megjegyzést. Szerencsétlen Gouda-, izé, Gaudi-Nagy Tamásnak jól jönne már a politikai kampányok utáni, pihentető holtszezon. Bár nagyon bátornak…..
Karcolt lendület 2014.02.14 09:34:10
A zászlódobálással egy radikális párt részéről semmi gond nincs, ha az a 10 %-nyi szavazó lenne csak ilyen bután EU-ellenes semmi gondunk nem lenne.

Ezzel sokkal nagyobb a baj:
index.hu/gazdasag/2014/02/14/valakik_valahol_elhataroztak_hogy_megdontik_orbant/
Ez kormánypárti részről jön, az ostromlott vár szindrómát erősíteni a szép nagy szavazóbázisban egy összeesküvéselmélettel - amiből Orbánék felelősségét a kapcsolatok megromlásában ügyesen kifelejtik.
Na ez az, ami igazán és kurvára árt az euro-atlanti kapcsolatoknak, nem a Jobbik zászlódobálása.
Karcolt lendület 2014.02.14 10:52:21
@Veridicus76:
Te el is hiszed ezt a sok faszságot, amit ideírtál?
A "szóra sem érdemes" és a "ki kell hányni, mert megfeXi az ember gyomrát" érzések között hánykolódtam, miközben a LejtMenet Pártjának elnökválasztási kongresszusáról hallgattam és olvastam a tudósításokat. Az ígéretes rügyezésből hínárosodásba átcsapó zöldpártban…..
Néhány napja, hete csendben figyelem a paksi atomerőmű orosz bővítésének szerződése körüli sok ismeretlenes mizériát. Hogy a legvégén kezdjem: a megállapodással kapcsolatos zárószavazás kormánypárt részéről pár nap alatt mindenáron áterőltetését, a magyar…..
Schiffer András nemrég azt vizionálta, hogy akár 10 százalékot is elérhet az LMP. (Pártelnökként ilyet legutóbb Retkes Attila remélt az SZDSZ-MDF-nek.) Hihetnénk Schiffernek, de a 10 százalékos támogatottság azt feltételezné, hogy a pártnak számos aktivistája van. Ehhez képest…..
Karcolt lendület 2014.02.04 10:29:14
@Brendel Mátyás:
3. Azért nem tudtak a szervezet fejlesztésével haladni, mert Jávorék hosszú hónapokon keresztül azzal foglalatoskodtak, hogyan tudnának Bajnaira rácsatlakozni. Ez a konfliktus bénította a pártépítést - a szakadáskor pedig vitt is el embereket.
Ha Jávorék is inkább az LMP építésével foglalkoztak volna, nem azzal, hogyan tudnának lejárt szavatosságú, hiteltelen politikusokkal összebútorozni, akkor most kicsit komolyabb lenne a szervezet.
Amúgy fizetett emberei minden szinten vannak a pártoknak, sőt, egyesek igen jól fizetettek. Persze sok szempontból jobb lenne, ha az aktivisták csöngetnének be az emberekhez, de inkább őket fizessék meg, mint a szavazókat...

@laci0011:
"Vágó Gábor egy nagyon értékes ember" - ez tényleg nagyon, nagyon megalázó.
Karcolt lendület 2014.02.04 10:40:15
@dr kíváncsivagyok:
Kiváncsi lennék, honnan a bánatos faszból gondoljátok, hogy aki az LMP-re szavaz, az leszavazna erre az összefosásra? Gyurcsányra? Fodor Gáborra, Kunczéra? Arra, hogy aztán nézhessük a szerencsétlenkedést, hogy a miniszteri székek elosztása eltart úgy fél évig, majd utána sem történik semmi, mert valaki belülről megfúrja?

Ugyanolyan kitbitesek vagytok, mint a fideszdroidok a mandineren.
A magukat demokratikus ellenzéknek tekintők rendszeresen magasra teszik azt a (cselekvési) lécet, amelyet aztán szinte soha nem tudnak megugrani. Az ellenzéki tüntetések szónokainak és napi politikusi megszólalásainak folyamatosan visszatérő eleme a „követeljük”, „nem, akkor…..
Karcolt lendület 2014.02.03 14:32:56
@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа:
Nem, egyáltalán nem biztos, hogy kell.