Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Merida001

0 bejegyzést írt és 434 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment 250, kis fordulaton 2012.04.25 06:10:00
420 ló az amerikai piacra, ahol a felét is ritkán használják - hülyeség, felesleges, kéne! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Itt a legnagyobb Chevy, amit idehaza megvehetünk. Dupla kipufogó, Camaro-lámpák és egy legendás név. És valójában? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Merida001 2012.04.23 22:50:42
@badboy70:

Értem, hogy felháborodsz valahol...de hidd el a lényeget nem ragadják meg sokan. Ez az autó egy koreai autó, aminek csak a neve az ami egykor egy jól csengő amcsi név volt... Amúgy a Kia, Hyundai is ilyen kategória, mármint ami a koreaiságát illeti. Rendkívül gagyi rossz minőségű autókat gyártottak egykoron. Viszont most hiába javult valahol a minőségük vételárban sajnos nagyon elszaladt ezekkel a paci. Ha direkt a rizses vonalon maradunk, akkor kijelenthetjük, hogy ennyi pénzért (felszereltségtől függően persze) Mazdát, Toyotát és Hondát is lehet kapni...Az árukat nem tartják használtan a koreaiak. És itt jön a nagy kérdés, amire eddig senki sem tudott kielégítő választ adni: Akkor miért válasszuk ezeket a koreai márkákat autó vásárlás esetén?? Mi szól mellettük??
TComment Nehogy felextrázd! 2012.04.20 06:10:00
Be kell menni a boltba, és négyért megvenni az alapmodellt. A többi csak parasztvakítás. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Merida001 2012.04.20 10:37:28
@w a s d:

Ott a pont! Szóval ennyi pénzért már autót is lehet kapni, nem egy ilyen koreai se eleje-se hátulja vackot. Ez az autó akkor lenne jobban kelendő, ha árban megtalálná a méltó helyét a piacon. Ez max 2milla körül kellene, hogy legyen alapáron. Ha direkt a "rizses" vonalon maradunk, inkább egy Toyota Corolla, mint ezt...
Merida001 2012.04.20 11:38:24
@uki:

Itt az a lényeg, hogy ez az autó ennyit nem ér! Mert ugye nem egy nagy név, viszont az ára annyi mint egy Toyotáé...ergo nem értem mi szól akkor "ennyire" mellette??? Érted?
Merida001 2012.04.20 22:21:03
@redriot77:

Itt nem az a kérdés téged idézve, hogy miért f@kázom, hanem az, hogy miért kell ezt a vackot horror áron értékesíteni nulla presztízse mellett és ennyire isteníteni, istenítened??? Mikor ennyiért nem Fordot, direkt a rizses vonalon maradva - hanem Toyotát kaphatsz!! Na?? Erre válaszolj.
TComment Pénzért nem kapható 2012.04.18 10:41:00
Korábban a japánok, most a kínaiak mindent lemásolnak, ha kell, hivatalosan, ha kell, törvényen kívül. Anyagminőség, mérnöki terv, nem lehet kérdés, ha elég pénz áll rendelkezésre. Van azonban, ami nem kapható. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Merida001 2012.04.18 22:39:23
@Inner Circle:

Valóban a "Bogárhátú VW" volt a legelterjedtebb neve, meg talán a kiejtés szerint leírva a: "folkszi" is. De ez a "bogárhátas" relatíve új keletűbb kifejezés, nálam is kiverte a biztosítékot olyan idióta megnevezés - valami tudat alatti szó, amely ellenszenvvel fűszerezve hallatja magát: "bogárhátas.." mint valami betegség lenne, mint a dongalábú helyett dongalábas-t mondanának...

Egyébként ez a 3. Bogár a második 4-es Golf padlólemezére épített Bogár vonalát követi, de véletlenül sem az eredeti elődöt... Ezek az új bogarak valóban női autóra sikeredtek. Valaki írta, hogy a Mini jól sikerült. Tényleg így van, de az sem hasonlít úgy az elődjéhez, de mégis minőségében meg formavilágában is egy új, de tartós terméket értek el vele, amely páratlan a piacon.
Merida001 2012.04.18 22:42:42
@ColT:

Ez mekkora ötlet!!! Polóból kellett volna csinálni!! Mert ez az új bogár valahol réteg modell, ergo nem az a lényeg hogy 50literes csomagtartója legyen..hanem az hogy saonlítson az eredetihez modern köntösben
ennyi!
Merida001 2012.04.18 22:50:29
Az operatőr csaj kacagása őszinte, tudhatott valamit, amikor elindította a felvételt. Akárhogy is nézzük, a manőver nem sikerülhetett. Egy kábé kétszáz kilós Yamahát feltolni egy összkerekes pick-up platójára eleve merész vállalkozás, főleg egyedül. De a tett halála a…..
Merida001 2012.04.14 08:44:06
@hagyma: Szerinted? :)
Belsőség Kínában csak nézek 2012.04.10 09:00:00
Kína a kifogyhatatlan élmények tárháza. Mindegy hányszor, mindegy ki van ott, mindig képes újat mutatni az autós embernek. Ezúttal Svéd olvasónk küldött egy érdekes, képes beszámolót. Úgy alakult, hogy két hetet Kínában  - vidéken - töltöttem anyóséknál.  A…..
Az angol házi barkácsról már szóltunk korábban, Húsvét alkalmából jöjjön egy különlegesség: a DJM Motorsport Ford Escort Mk2-je, amit Colin McRaevel közösen fejlesztettek.Colin kérésére kívülről úgy néz ki a kocsi,  mint bármelyik ralira felkészített MK2, azonban…..
Belsőség A Calibra-hatás 2012.03.30 18:10:00
Bár sokunk fejében tökéletesen elhasználódott az Opel Calibra-jelenség, azért jó látni, hogy még mindig vannak srácok, akik képesek hónapokig agyalni azon, hogy miként lehetne közelebb hozni a kor egyik legjobb alaktényezőjű tömegautójának, és a mesés Ferrari Testarossának…..
Valaki megmagyarázhatná, miért éppen a Volkswagen az idei - és tartok tőle, minden - Tuning Show legnépszerűbb márkája, mert én komolyan nem értem. A német konszern autói olyannyira túlsúlyban voltak a többi gyártóhoz, vagy akár autóipari szempontból releváns országhoz…..
Belsőség Kedvenc könyved 2012.03.30 18:39:00
Nem tudjuk pontosan, milyen szempontoknak kell megfelelni ahhoz, hogy valakit fenék és csöcsvillantó hosztesznek tegyék meg egy kiállításon, de adnánk néhány szempontot a jelentkezőknek. Mindenekelőtt nem árt, ha valakinek közel tökéletes gömböt formál valamely fontos…..
Jajj,de csúnya! Bogaras bünti 2012.03.24 10:46:00
A klasszikus kisautó nagy népszerűségnek örvend a világ minden táján. Nincs olyan ország, ahol ne ismernék, sőt, ne szeretnék a Volkswagen mintegy 60 éven át gyártott típusát. A perui emberek oly'annyira szeretik, hogy egyenesen kusztommá faragják őket, no, de nem…..
Slovakiaring, Dunaszerdahely, TC-pályanap. Közel hat kilométernyi pálya, hajtűk, dombok, húzós, hosszú ívek, három hosszú egyenes, a célnál konkrétan hosszabban, mint a Hungaroningen. Profi pálya, profi időjárás, profi szervezés - utóbbiért ezredszer is óriási köszönet a…..
TComment Átlép Sparkon, Pandán 2012.03.06 10:05:45
Olcsó miniautó, tehát szükséges rossz. Egy frászt. Városban közlekedni jobb vele, mint egy naggyal. És tud még egy csomó mást is. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Merida001 2012.03.07 00:42:37
@GYUSZI BACSl:

Belső tér anyaga például silányabb...de ezt magad is láthatod ha beülsz ezekbe a modellekbe sorban ahogy felsoroltam azokat alulról felfelé. Ezen nincs mit nem érteni??? :)
Merida001 2012.03.07 00:45:07
@Ben Franklin:

Vezettél már a példádban említett két autót? Szerintem nem. Azt fogod érezni a belső tér anyaga között is már hogy jóval jobb a VW-é. Az összhatás meg az lesz, hogy jobban "össze van rakva" a VW... Ezek olyan dolgok amelyeken kár vitázni! Ezek tények!
Merida001 2012.03.07 21:39:31
@Ben Franklin:

Attól még így van, hogy nem értesz vele egyet...
Ha Babetta, akkor mindenkinek a 207-es Linda-Babetta jut eszébe, mert aki annyira fiatal, hogy nem látta a Linda-sorozatot, az nagy eséllyel már nem tudja, mi az a Babetta. Az újabbik, már kétsebességes, röpsúlyos 210-es típus is igen népszerű volt nálunk, a segédmotor flotta nem…..
Szombaton lesz egy jó kis verseny - sajnos Belgiumban. Tavaly is csak utólag írtunk róla, de most legalább pár nappal korábban eszembe jutott, így ha valaki éppen Belgiumban jár, vagy éppen ott él, esetleg bevállal akár egy hosszabb utat is, talán el tud menni.A nevezési lista sem…..
A szörnyű motorosfilmek, ugye. Mindig azt hiszem, hogy már nincs lejjebb, de aztán újra meg újra belefutok valamibe, ami benyúl a szemhéjam mögé, kirántja a szemgolyómat és összeroppantja azt. Pont ilyen lehet ez is, ám hála az égnek nem kell végignéznünk az egészet. A Co.fee…..
Kőváry Barna és Toth Zsolt sikeresen megjárta a 15. Monte Carlo Historique Rallyet. Ha már ott voltak, betettek egy kamerát a Trabiba. Már azt korábban megírtuk, hogy nem a ma megszokott rali szabályai szerint zajlott az esemény, de azért érdemes megnézni a videókat.   …..
TComment Franciaágy Drezdából 2012.02.08 06:15:00
Oldalról, messziről könnyű összetéveszteni egy Skoda Superbbel. Épp ez teszi lefegyverzően rokonszenvessé. Túl természetesen azon, hogy hétmillióért, egy közepesen felszerelt új Superb áráért vihető el. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..