Adatok
Teeboy
0 bejegyzést írt és 67 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Totalcar Hátsóülés-rovata ismét egy kéretlen videóval jelentkezik. Természetesen ezúttal is az aktuális ebéd-utat jártuk meg oda-vissza két konkurens típussal. És nem lettünk okosabbak. Illetve igen, hamarosan olvashatják.
..
Teeboy
2013.01.21 22:46:01
@ommm: Köszi, kíváncsian várom. És szerintem még érdekesebb lesz a helyzet, ha elkezdik árulni az új Logant is...mert szerintem azért jó páran fogják e három autót Excellben hasonlítgatni, ha új familienwagen vásárlásra kerül majd sor.
Teeboy
2013.01.21 22:53:35
@CerealKiller: szájkarate, ez tetszett :D
talán azért van, mert néhányan túlreagálják...ráadásul ott is rosszindulatot látnak, ahol nincs is
talán azért van, mert néhányan túlreagálják...ráadásul ott is rosszindulatot látnak, ahol nincs is
Teeboy
2013.01.22 00:02:14
@BenFranklin: Ez a tipikus "mit vegyek? rendes használtat vagy olcsó újat" dilemma.
A helyes megfejtés általában az, hogy: attól függ...mennyire használt esetleg elhasznált és hogy kitől, mennyiért, honnan...meg persze hogy mire lesz és mennyi időre kell. Mert azért ilyen korban a G Astrák már kezdenek a sárhányók táján virágozni, de amúgy szerintem hosszú utakra, családi kocsinak ma is teljesen vállaható, ha jó állapotban van. Ha viszont garancia kell, puki mentes ülés és 100%-ra biztos akarsz benne lenni hogy nem volt törve, lopva, zálogosítva, átfújva, akkor egyértelmű...
Azért kíváncsian várom Pista véleményét a futóművel, menetkomforttal kapcsolatban. És bevallom, én is kedvet kaptam kipróbálni ezeket az olcsó szedánokat :). Múltkor láttam egy 301-es taxit és meglepett kicsit, mert a képek alapján nagyobbnak képzeltem.
A helyes megfejtés általában az, hogy: attól függ...mennyire használt esetleg elhasznált és hogy kitől, mennyiért, honnan...meg persze hogy mire lesz és mennyi időre kell. Mert azért ilyen korban a G Astrák már kezdenek a sárhányók táján virágozni, de amúgy szerintem hosszú utakra, családi kocsinak ma is teljesen vállaható, ha jó állapotban van. Ha viszont garancia kell, puki mentes ülés és 100%-ra biztos akarsz benne lenni hogy nem volt törve, lopva, zálogosítva, átfújva, akkor egyértelmű...
Azért kíváncsian várom Pista véleményét a futóművel, menetkomforttal kapcsolatban. És bevallom, én is kedvet kaptam kipróbálni ezeket az olcsó szedánokat :). Múltkor láttam egy 301-es taxit és meglepett kicsit, mert a képek alapján nagyobbnak képzeltem.
Mindenkinek van tuti receptje a válságautóra, de valójában kevés jó megoldás létezik, a Lodgy az. És már nem is büdös.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Teeboy
2012.10.19 10:21:37
@Jozsó_: "Továbbra sem értem, hogy miért van az, hogy még egy Scenicben vagy egy Opelben ha 105 lóerős motor van, azt mindenki gyakorlatilag tömeggyilkosságnak titulálja, még egy Dacia-ban a 90 lóerő már elég."
A válasz nagyon egyszerű: azért mert a Lodgy diesel 1200kg, míg mondjuk egy Zafira 1600kg...a többi pedig már fizika.
Amúgy szerintem is nagyon negatív hangvételű lett a cikk. Nem értem miért kell a Daciát az Audihoz hasonlítgatni. A cégünknél van Audi és Logan MCV is. Mindekettő remek a maga nemében, csak tudatában kell lenni, mire is valók! Az Audiba nem fér be egy Euro raklap, az ember nem akar vele kimenni a telekre, meg mezei utakra. A Daciával meg nem fog tárgyalásra menni, meg jókat kanyarogni és előzgetni, minden másra tökéletesen megfelel.
Ezek után azt mondom, a Lodgy nagy előrelépés a Loganhoz képest - jobb forma, szebb belső, magasabb alap felszereltség. Engem meggyőzött.
A válasz nagyon egyszerű: azért mert a Lodgy diesel 1200kg, míg mondjuk egy Zafira 1600kg...a többi pedig már fizika.
Amúgy szerintem is nagyon negatív hangvételű lett a cikk. Nem értem miért kell a Daciát az Audihoz hasonlítgatni. A cégünknél van Audi és Logan MCV is. Mindekettő remek a maga nemében, csak tudatában kell lenni, mire is valók! Az Audiba nem fér be egy Euro raklap, az ember nem akar vele kimenni a telekre, meg mezei utakra. A Daciával meg nem fog tárgyalásra menni, meg jókat kanyarogni és előzgetni, minden másra tökéletesen megfelel.
Ezek után azt mondom, a Lodgy nagy előrelépés a Loganhoz képest - jobb forma, szebb belső, magasabb alap felszereltség. Engem meggyőzött.
Itt egy új BMW, amelyről sejtettük, hogy jönnie kell, bár nem feltétlenül értjük, miért, ezért kérődzünk rajta kicsit - okfejtés a BMW 5-ös Sportbackről. Illetve CLS-ről. Vagy CC-ről. Vélemények az azonos című írásunkról...
Falu! Gépjármű-re! Csaba lőtte Bahreinben ezt a gyöngyszemet, ami bizony az, aminek látszik. Hatajtós pick up, konkrétan egy Great Wall Blue Ocean. A Great Wall csodálatos dolgokra képes az innen-onnan kölcsönvett technikát és formát használva. Elég, ha csak a jelenlegi…..
A francia crossover bemutatóin azt írtuk, jó kis autó, jó futóművel, motorokkal és felszereltségi opciókkal, jó francia szokás szerint alapban akciós áron. Most megérkezett hozzánk a cég sajtóközleménye a modell jó szerepléséről Önmagában megérne egy publicisztikát, hogy…..
Amikor a Prius nálunk járt teszten, kipróbáltam az automatikus tolató rendszerét, de csúfos kudarc lett a vége. Aztán később Évával a Toyotától beszéltünk a dologról, és valaki a háttérből megjegyezte a vonal túloldalán, hogy egy hét szerinte is kevés ahhoz, hogy a Prius…..
A flottakezelő adatai szerint gyakran 20%-kal is magasabb az itthon futó autók átlagos fogyasztása, mint a gyári adat. Vajon hol a csalás? Kiderül a LeasePlan sajtóközleményéből. MEGHÖKKENTŐ FOGYASZTÁSI ADATOKA LeasePlan Hungária, a világ vezető flottaüzemeltető cégének…..
Új, amerikai autókat árultam a rendszerváltás utáni zűrös világban. Érdekes volt… Vélemények az azonos című írásunkról...
Nehezített a feladat. Adott egy autó, amelynek két üzemanyagtartálya van, mégis Budapest határa óta feszült figyelemmel pásztázzuk a kutakat, s az eddig megtett 500 kilométeren 5-ször álltunk meg naftát vételezni. A csapatszállító Opel Zafira ugyanis egy ECO Flex Turbo, azaz…..
Teeboy
2009.09.15 12:29:53
@Teeboy: amelyre -> amelyről
Megéri az árát? Mikorra végre Münchausen báróként, saját hajunknál fogva kihúztuk magunkat maró kétségeink mocsarából ismét elindulunk a lejtőn. És sosincs vége. Véleményük mai cikkünkről...
Teeboy
2009.09.08 14:49:15
@vasi01: a Chevy Cruzeba, mint már fentebb említettem én egy autószalon ültem bele, kb. 20-30 másik után. Ezek után én mindent mondanék rá, csak azt nem hogy minőségi! Oké, össze van rakva rendesen, de újrahasznosított tejfölös poharakból. Amúgy idén nyáron volt "szerencsém" vezetni egy megkímélt állapotban lévő Daewoo Nexiát...ledöbbentem. Hátul egész kényelmes volt ücsörögni benne, de vezetni egy rémálom! Az ülés pozícióját mindenre belőtték csak emberre nem, a kormány lógott mint egy öreg teherautóban, a váltó akadt, szinte meg kellett erőszakolni minden egyes váltásnál és iszonyatosan imbolygott...kb. olyan érzete volt az egésznek, mint nagyfater húsz éves favoritjának, amit egyszer télen sikerült fejre állítani.
Teeboy
2009.09.08 17:47:16
@vasi01: én egy klímás hifis műanyagosban ültem, de menekültem is belőle azonnal, úgyhogy nem volt időm meg kedvem se nagyon nézegetni a felszereltségi szintet...bár nem hiszem hogy pont a legolcsóbbat vinné az importőr egy bemutatóra.
És lehet hogy valakinek pont ez kell: alacsony ár, nagy méret, kicsit elavult technika, olcsó anyagok, modern csomagolás...
Áldásom rá, vegye. De azt azért már mégse állítsuk, hogy van olyan szinten (műszakilag, minőségileg és részleteiben) mint a ma már sokat emlegetett Fauvé. Értem én, hogy magas az ára, de azért nem (egészen) indokolatlanul.
És lehet hogy valakinek pont ez kell: alacsony ár, nagy méret, kicsit elavult technika, olcsó anyagok, modern csomagolás...
Áldásom rá, vegye. De azt azért már mégse állítsuk, hogy van olyan szinten (műszakilag, minőségileg és részleteiben) mint a ma már sokat emlegetett Fauvé. Értem én, hogy magas az ára, de azért nem (egészen) indokolatlanul.
A múltkori blogposztomban elsírtam, hogy eladjuk a Camryt, melyet oly nagy szeretettel használtunk több, mint egy évig. Öntudatos autó, az eladás helyett inkább a halált választotta. Sietve leszögezem, hogy az autó sem nem volt törött, sőt, az első egy éveben a meghirdetés…..
Teeboy
2009.08.14 09:35:17
@tlantos: nem védeni akarom Bendét...szerintem inkább szomorú, hogy Magyarországon luxus, meg kivagyiság tizenéves japánnal járni, amiben 2,2-es motor ketyeg...ha megjelennék egy 90-es évekből itt ragadt 4 literes Jaguar Souvereign-nel, gondolom egyenesen szemen köpnél...
ennek ellenére én mondjuk sokkal inkább megértem ha valaki egy ilyen öreg Camryt választ, mint mondjuk a mondern álterepjárók vásárlóit (Kun7, X6 és társaik a maguk majd 2,5 tonnájával)
az meg, hogy ennyire nem ért műszakilag a kocsikhoz a Bende és így le lehet őt húzni, tényleg gáz
ennek ellenére én mondjuk sokkal inkább megértem ha valaki egy ilyen öreg Camryt választ, mint mondjuk a mondern álterepjárók vásárlóit (Kun7, X6 és társaik a maguk majd 2,5 tonnájával)
az meg, hogy ennyire nem ért műszakilag a kocsikhoz a Bende és így le lehet őt húzni, tényleg gáz
Teeboy
2009.08.14 09:40:40
@tlantos: én is olvasom épp az akkori cikket...nem tudom sírjak-e vagy nevessek:
"Akkor azt hittem, nem lesz sima a menet a Toyotával, de szerencsére tévedtem."
...és még csak az elején tartok
"Akkor azt hittem, nem lesz sima a menet a Toyotával, de szerencsére tévedtem."
...és még csak az elején tartok
Teeboy
2009.08.14 09:55:14
@tlantos: így már jogos a két pont... nyuszómuszó (LOL)
Egy időben lenyűgözően szép volt, csúnya lett, most megint jól néz ki. Nem tudja azt, amit egy német luxusautó, mert puhább, szűkebb, igénytelenebb, de van egyfajta hangulata, kultúrája. Igaz, baj is akad vele.Mai tesztünk blogposztja...
Teeboy
2009.08.02 11:55:00
@blaB: "A múltkor hosszas előkészületek után megelőzőtt egy ilyen az M3-on , és a következő parkolóban (nem benzinkútnál) kiállt pihenni. A cikk alapján sejtem is miért..."
Az nem jutott eszedbe, hogy a sofőrjét hívta a természet és azért sietett annyira, nehogy a barna legyen az eredetileg bézs bőr ülés!? :D ;)
Az nem jutott eszedbe, hogy a sofőrjét hívta a természet és azért sietett annyira, nehogy a barna legyen az eredetileg bézs bőr ülés!? :D ;)
Sajnos a belógó motortól az utas lábtere elfogyott, így Pista eléggé összezárt lábakkal utazott a Római-partig, ahol a forgatást megejtettük. A kocsi gazdája mondta is, hogy ott senki nem szokott utazni, inkább a második sor forgatható foteljeit foglalják el.Nehéz érvet találni,…..
Teeboy
2009.07.30 21:14:53
@visszakettopadlogaz: nem ezt mondtam, csak annyit, hogy különös ;)
mert amúgy szívesen meghallgatom a véleményét valakinek, aki (ha jól sejtem) elég sok időtt töltött azon a földön, ahonnan ez a járgány származik és talán vannak is vele tapasztalatai...de mindenképp jobban érti, mint pl. én, miért olyan közkedvelt!? vagy éppenséggel azt, miért olyanok az amerikai autók amilyenek
mert amúgy szívesen meghallgatom a véleményét valakinek, aki (ha jól sejtem) elég sok időtt töltött azon a földön, ahonnan ez a járgány származik és talán vannak is vele tapasztalatai...de mindenképp jobban érti, mint pl. én, miért olyan közkedvelt!? vagy éppenséggel azt, miért olyanok az amerikai autók amilyenek
Teeboy
2009.07.30 21:18:36
@Alvin66: és azt még ki is felejtettem, hogy ráadásul a cikk szerzője szlovákiai magyar honfitársam ;)
Teeboy
2009.07.31 21:08:52
@Mk412: Most értem haza munkából, de gondoltam megnézem a napi termést :).
Ommm nem pozsonyi és én sem vagyok az ;). Én is tájszólással beszélek, bár nálam azért talán nem ennyire erős és ha "magyar-magyarral" beszélek, akkor különösen odafigyelek rá, hogy ne tűnjön fel, ha meg szlovákkal szlovákul, akkor meg azt a fajta kiejtést veszem fel és alkalmazkodom hozzá...nem is szokták észre venni :). De ez persze nem mindenkinek megy...például a Reisznek sem az M1-en, pedig ő meg nem is felvidéki (jó, tudom, Sougótarjánba is erőssen ápolják ám a hagyományokat).
Ami pedig Ommm tájszólását illeti, én úgy vettem észre, hogy azért már észrevehetően javult és nem annyira vészes...igyekszik ő, ti meg gyakoroljátok a toleranciát és szokjátok...idővel menni fog ;).
Ommm nem pozsonyi és én sem vagyok az ;). Én is tájszólással beszélek, bár nálam azért talán nem ennyire erős és ha "magyar-magyarral" beszélek, akkor különösen odafigyelek rá, hogy ne tűnjön fel, ha meg szlovákkal szlovákul, akkor meg azt a fajta kiejtést veszem fel és alkalmazkodom hozzá...nem is szokták észre venni :). De ez persze nem mindenkinek megy...például a Reisznek sem az M1-en, pedig ő meg nem is felvidéki (jó, tudom, Sougótarjánba is erőssen ápolják ám a hagyományokat).
Ami pedig Ommm tájszólását illeti, én úgy vettem észre, hogy azért már észrevehetően javult és nem annyira vészes...igyekszik ő, ti meg gyakoroljátok a toleranciát és szokjátok...idővel menni fog ;).
Alacsony fogyasztást ígérő öt különböző autó, egy útvonal, 10 eredmény. Melyik éri be a legkevesebbel?
Vélemények az azonos című írásunkról...
Teeboy
2009.07.09 13:27:12
@Cro166: úgy értettem, a korábbi produkcióihoz képest sokat fejlődött! Csak meg akartam őt végre dicsérni, hogy valami pozitívat is írhassak :D.
Teeboy
2009.07.09 13:27:45
@Cro166: úgy értettem, a korábbi produkcióihoz képest sokat fejlődött! Csak meg akartam őt végre dicsérni, hogy valami pozitívat is írhassak :D.
Teeboy
2009.07.09 13:28:54
@Cro166: Amúgy a kedvencem az a rész, ahol azt mondja: szinte termeljük a naftááát!!! lol
Egy hibrid száz bajt csinál. Talán a szerkesztőség történelmének eddigi legkomolyabb, vérre menő vitáját indította el a Honda Insight. Lassan két hete már, hogy nálunk járt, de még ma is egy harmincperces vitát hallgatott végig az egész harmadik emelet. Bende kontra Papp, Papp…..
Azt mondják, németül nem lehet igazán jól káromkodni. Tény, hogy a magyar nyelv lenyűgözően változatos kifejezéstárával nem vehetik fel a versenyt, van azonban néhány nagyon praktikus szavuk, melyek egészen összetett dolgokat sűrítenek néhány karakterbe. (Persze igaz ez…..
Érzetre minden ízében papundekli. Ennek csak az mond ellent, hogy a legváratlanabb helyeken rozsdásodik - kínai elektromos autót teszteltünk. Vélemények az azonos című írásunkról...
Gondolta volna, hogy a világ legpocsékabb autója egy Opel, a Vivaro? Hogy a Volkswagen Transportert és a régi 9-5-ös Saabot jobban utálják, mint a 607-es Peugeot-t?
Vélemények az azonos című cikkünkről...
Alkatrészekkel foglalkozom, nagyjából 14 éve. Ha úgy tetszik, "autósboltos" vagyok. Ráadásul az a fajta, aki szereti, amit csinál, sőt, szereti a vevőit is. Hogy ez vajon ritka, vagy gyakori állatfajta, nem tudom, ritkán vásárolok ugye másnál. Azonban van néhány dolog,…..
Hivatalosan, törvényesen hamisítják meg a mérési eredményeket. Szakmai berkekben legendák keringenek a különböző rafinált, sunyi trükkökről, amik lehetővé teszik a manipulációt. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Teeboy
2009.02.03 08:19:47
Gergő olvasónk adta meg a kezdőlökést, hogy az utóbbi időben méltánytalanul hanyagolt Lada honlapjára nézzek. Mert a Lada homepage király. Egyszerű, mint a faék, semmi flash, semmi dinamikus katyvasz, kattintasz - ott vagy. Kizárólag a lényegi információkra hagyatkozik,…..
Teeboy
2009.01.21 12:24:03
@2108face:
ebből nekem most nagyon nem jött le, hogy konkrétan melyiket választanád :D
amúgy szerintem a Priora lámpái leginkább a Daewoo Nubira II-ére hasonlítanak
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/af/Daewoo_Nubira_front_20080115.jpg
ebből nekem most nagyon nem jött le, hogy konkrétan melyiket választanád :D
amúgy szerintem a Priora lámpái leginkább a Daewoo Nubira II-ére hasonlítanak
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/af/Daewoo_Nubira_front_20080115.jpg
Teeboy
2009.01.21 20:24:14
@2108face: akkor irány beszerezni egyet - mondjuk szlovák rendszámmal ;) lol
Az Amerikai Egyesült Államok 44. elnöke, ifj. Barack Hussein Obama a washingtoni beiktatási ünnepségre vonattal érkezett Pennsylvaniából, és ezzel egy régi, még Abraham Lincoln idejéből származó hagyományt elevenített fel. Ez azonban egyáltalán nem jelenti azt, hogy…..
Nem marad előlünk rejtve semmi, aminek kereke és motorja van. Mindenütt ott vagyunk, galaktikus hálózatunk a Tejútrendszertől a Sculptor csillagképig terjed. Sötét anyag, olvasóink pedig kutató-fürkésző csápjaink.Tudjuk már, hogyan néz ki az új E-Klasse (gonosz énem itt sikít:…..
Fene sem érti ezt a válságot. A Toyota gyáraiban hosszú napokig csak lófrálnak a dolgozók, ellenben a BMW és a VW Gruppe szárnyal. Érdekes, de míg nemrég arról adtunk hírt, hogy a Jaguar elbocsájt, most kaptunk egy vérbő sajtóközleményt, melyből kiderül, hogy nem is olyan…..
Teeboy
2009.01.08 16:11:10
Kiszivárgott egy prospektus a Mercedes új E-osztályáról, pedig csak Genfben lesz a hivatalos bemutató. Ön mit gondol erről a formáról? Vélemények az azonos című hírünkről...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz