Regisztráció Blogot indítok
Adatok
azbest

1 bejegyzést írt és 185 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha fizetünk egy külön szolgáltatásért, amit aztán a szolgáltató hibájából nem tudunk igénybe venni, akkor elég jogos követelésnek tűnik visszakérni a szolgáltatás árát. Na nem úgy a Wizzair-nél! Olvasónk is bebukta a 20 eurós külön helyét, amikor a Wizzair másnak is eladta azt. A légitársaság…..
azbest 2020.03.27 22:20:44
@onlajnok: nem a jegyét használta fel más, hanem ugyanoda szólt a jegye. Velem is többször előfordult, amikor munka miatt sokat utaztam, hogy mire felmentem a gépre már ült azon a széken valaki, amelyikre a jegyem szólt. Szerencsére mind a 2-3 esetben a mellette lévő helyre nem jött más. Na most vagy hazudósak a nyugdíjasok, hogy ablak mellé ülhessenek, vagy a rendszerben néha vannak kavarodások. Ez egyébként egyel komolyabb társaság volt, mint a fapadosok.
azbest 2020.03.27 22:24:46
@azbest: hopsz most látom, hogy whizz airnál tényleg már a beszállókártyával kavartak. Az kemény. Azt én sem értem hogyan lehet. Más alkalommal, amikor valamiért változott a foglalt helyen, akkor külön jelezték ezt is a kapunál (eurowings), nem ugyanaz a beszállókártya volt, zavaros ez. Eleve névre szólt.
Attila garanciális laptopja úgy járta meg az Extrem Digital-on keresztül a HP márkaszervizét, hogy a hibát ugyan kijavították, de csináltak helyette egy másikat, nehogy hiányérzete legyen. Ezek után Attila úgy pattant le az EDigital ügyfélszolgálatáról, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Az…..
azbest 2020.02.29 11:09:18
@Im just here for the comments:
Lol. Mindjárt el is szomorodik a 8 éves T430-asom, hogy elavult a 4 mag 8 szál, 16GB ram és a három ssd benne. Még az aktuális Win10 is teljesen támogatott rajta, megkapja az intel sebezhetőségeket jabító bios frissítéseket is. Van, hogy egy 4k kijelző van rákötve, máskor meg 2-3 fullhd monitor (dokkolóval). Szerencsére még az akku is jó állapotban van ebben, ha nincs nagyon hajtva 2-3 órát elmegy.
Persze nem ez a gyári konfigurációja, hanem utólag bővítettem fel az évek alatt aprópénzért, ahogy épp kellett. Na ezt nem lehet megtenni már a mai gépekkel.
Azért eldolgozgatok vele. Egyedül a gpu gyenge, de a másik hasonló kiépítettségű gépemmel szoktam külső gt1050-nel játszani is kicsit.
Olvasónk, Gamintojas olyan levelet írt nekünk, amin egy pár napig ülnünk kellett, hogy meg tudjuk emészteni. Egy cikket is mellékelt a felvetéshez: A rejtett heréjű kansertések ivari szaga. És akkor jöttek azok a mondatok, hogy: "Megfigyeléseink szerint az ivari szag pszichofizikai élményként…..
Zoltán telefonja elromlott, ezért szervizbe küldte, ahonnan nagy meglepetésére azzal jött vissza, hogy a hiba oka beázás. A további szakvélemények is ezt bizonyították, pedig a telefon beázást jelző markerei is épek voltak és  Zoltán sem érti, mi történt. Így viszont bukta a garanciális javítást.…..
azbest 2020.01.23 13:27:12
@havrilla: konkrétan láttam olyat, hogy a helyszinre kiszálló szerviz kijelzőcserekor trükközött. optimista módon azt is lehetne mondani, hogy csak rövidíteni akarta az alkatrészre várási időt. Pesszimista vonalon pedig bontott alkatrészt akart használni.

Ez abból bukott ki, hogy tévedésből nem megfelelő csere képernyőt hozott magával. Fizikailag belemegy és működik, de a fényerő állítás nem megy, ha másik modelt teszel bele. Sok aprós gépen azért nem működik a fényerőállítás, mert nem bele való kijelzőre cserélték.

Nameg nem sikerült sérülésmentesen leszednie és visszatennie a kijelző körüli matricát. Szerencsére kibukott a kijelző kavar is, így azt is cserélnie kellett második körben. Akkor egy bontatlan gyártói javító kit volt nála, ami tartalmazta a megfelelő kijelzőt és a matrica keretet, amin a gép model neve is szerepel - nem lehet összetéveszteni.

Ha sikerült volna a matrica leszedés, visszatevés, meg a bontott kijelző nem bukik le a model összekeverésen, akkor lett volna egy bontatlan kitjük a gyártótól a javítás után. De ha csak a matricát veszi ki belőle, akkor is el tudott volna adni egy új kijelzőt, ha nem bukik le. A vásárló nem tudja, hogy a gyártó mit ad a szerviznek, nem tudhatja hogy javított, bontott vagy teljesen új alkatrészeket küld és ahhoz képest mit szerelnek be.
azbest 2020.01.23 13:29:54
@MAXVAL bircaman közíró: ilyen szempontból végülis még az apple szervizpolitikája is érthető. Ha visszaküldik a kivett alkatrészt, akkor x összeg az új, ha nem küldik vissza, akkor 2x összeg. Így kevésbé tudnak seftelni vele.
Más kérdés, hogy akár szerviz, akár vásárlói trükközések miatt megy a nehezítés, akkor is a becsületes vásárlók szívnak vele.
via GIPHY Hogy lehet eldönteni, hogy az üzlet ügyfélszolgálatosa milyen bankjegyeket adott át a vásárlónak? Hát ott van a biztonsági kamera felvétele, nézzük meg! Na de mi van akkor, ha nincs kamera? És ha mégis van, de nem látszik rajta? És ha na jó, igazából van és látszik is, de nem mutatjuk…..
azbest 2020.01.22 23:10:49
@Zoli-: hehe, ilyen kötegben visszaadós trükk még a németeknél is megesik. Volt, hogy egy rewe-ben 50-esből visszaadva szépen gyűjtögette a papírbankókat a tenyerébe, majd így egyben nyújtotta felém. Én meg persze néztem rá, ő nézett rám, aztán elkezdte leszámolni az összeget... hopsz, egy 20 eurossal kevesebb, jaj jaj schuldigung... szóval mindenütt figyelni kell.

Tévesztés meg párszor itthon is előfordult, volt hogy mindketten figyelmetlenek voltunk. Annyi lett a tanulság, hogy mindig szétterítve vagy leszámolva kell adni és kapni is a pénzt.
Lazítsunk egy kicsit a kajakóma és az alkoholmérgezés közti rövid időszakban és nézzük meg, mi van akkor, ha ellopják a kukát a ház elől. Béla törvénytisztelő állampolgár: szelektíven gyűjti a szemetet és a tájékoztató szerinti időpontban helyezi ki az edényeket a közterületre. Jött is a tolvaj, az…..
azbest 2019.12.31 21:11:08
@a fekete krindusz: a hülye logikák minisztériumába kéne ezt beküldened.
Attól hogy ellopták a kukát, még fizetni kell havonta a szemétszállítás díját. Ha nincs kukád, akkor viszont nem tudsz szemetet sem kitenni.
Andrásék boldogan bevásároltak a 3440 Ft-os jegyekből, lefoglalták a szállást, elintézték az autóbérlést, aztán elolvasták az Eurowings válaszlevelét. Oda a boldogság: a légitársaság szerint túl olcsó volt a jegy, ezért inkább mégsem adják oda ennyiért. Egy hete én, a feleségem és öt barátunk…..
azbest 2019.12.21 13:25:40
@user friendly: ez bizony így van, eurowingsnél még nagyon bőkezű 72 óra az online check in kezdete. Másoknál van, hogy csak 1-2 nap vagy még kevesebb.
Levélírónkat  októberi Gearbestes, kínai webáruházas posztunk ihlette írásra. Slágvortokban előadott sztorija szerinte ékes bizonyítéka annak, hogy a Paypal sem véd meg olykor. Szerintünk emellett újabb tanulságos történet arról is, hogy az olcsóság árát gyakran a sok órás ügyintézésben, a hetekig…..
azbest 2019.12.06 22:27:37
őőő jól értem, hogy mit írt a poszt toló?
- Első esetben chargeback-elte a pénzt a paypaltól (24 usd), plusz az eladó visszatérítést adott (9 usd) és a terméket is megtartotta?
- Második esetben chargeback-elte az alit ( nem írt árat, de mondjuk 24 usd) és az ali is viszatérített (24 usd), termék nem jött.
Ez eddig 33 usd profit plusz egy gagyi kamera. Az eladóknak, más költségeket nem nézve 81 uds kára volt a vásárlásán. Na, akkor ki is a csaló?

Továbbá, a kínai rendelések kapcsán:
- paypal fizetéskor, ahogy mások is jelezték a paypal megtérít bizonyos visszaküldési díjat
- gearbest felületén nem csak a gearbest árul, hanem más árusok is, azoknál a termékeknél fel van tüntetve, hogy ki az eladó.
- ha a magyar posta elveszít egy küldeményt, akkor a panasz bejelentéssel együtt leadott tulajdon igazolással a címzett kaphat kártérítés a magyar postától. Így nem kell a posta kamu bejegyzései miatt vitatkozni az eladóval. Fizetés igazolására jó a webshopos vagy bankos adat, képernyőmentések, ugyanazok a dolgok, ami egyébként vámkezelésnél szokott kelleni. Volt ilyen eset nekem is, fizetett a posta, mint a kisangyal.
- párhuzamosan több helyen visszatérítést kezdeményezni és pénzt több helyről is visszavenni csalás. Az ilyen csalók miatt szokták kitiltani országunk vásárlóit.
- Nem árt értő olvasás, angol nyelvismeret.
- Hamis termék tényleg előfordulhat, különösen a külsős árusoknál. Viszont a noname kínai cuccoknál még a gyártó is variálhatja sorozatonként, hogy épp mit tesz bele. Valamint sokszor többen is gyártanak ugyanolyan nevű dolgokat más paraméterekkel. Pár éve akciókamera kapcsán volt botrány itthon. Egyik magyar cég hitelrontásra hivatkozva fenyegette perrel a panaszos vásárlóit, mert a cég egy másik kínai gyártótól vett ugyanolyan nevű "eredeti" terméket, míg a vevők egy sokkal jobb képességekkel bíró másik terméket vártak, mert más eladó más gyártó ugyanolyan nevű termékét árulta.
István egészen addig boldog volt, hogy a Magyar Postán feladott csomagját nyomonkövetési információk alapján követheti, amíg rá nem jött, hogy milyen is az. Össze vissza ugráló státuszok, helyszínek és dátumok alapján próbált rájönni, mikor érdemes várnia a csomagos postást. Hiába. Rendszeresen…..
via GIPHY Bármilyen körültekintően is vásárolunk, vannak azok a helyzetek, amiket nem láttunk jönni. A webshop rendben van, nem találunk rossz véleményt a kereskedőről sem (kivéve, hogy tavaly nem volt együttműködő, na), aztán valahol, valami mégis elcsúszik. Olvasónk rokona a kinaimobilwebshop-ról…..
Olvasónk a megszokott márkájú öblítőjébe csalódott akkorát, hogy a gyártót is megkereste a problémával. Ugyan a mosógép, a mosógép aktuális a tisztasága, a program, a hőmérséklet mind mind befolyásolja az illat erősségét, ha semmit nem érezni a ruhán, az valóban nem indokolt. Az erről folytatott…..
  Feneketlen panaszarchívumunkból előkeveredett egy nyár eleji eset, amit - mivel elég vérlázítóan hangzik, a honlap él, az árak sem változtak rajta - úgy döntöttünk, kitesszük. Egyúttal szeretnénk jelezni a repteritransfer.hu-nak, hogy nem azt hívják dinamikus árképzésnek, amit csinált, ha esetleg…..
azbest 2019.10.18 10:40:05
@Terézágyú: akinek nem kell céges elszámoláshoz, költségtérítéshez, annak lehet jó a nyugta is.
A számla kitöltése viszont időbe telik, pláne, ha szóban próbálja bediktálni valaki. A reptéren meg nem várakozhat, mert pár perc után már igencsak pörög a parkolási díj.
Nem vagyok fuvaros, de a közelmúltban sokat voltam utas másik, sokkal korrektebb vidéki cégnél.
Nincs egy hete, hogy hosszasan okoskodtunk arról, honnan ismerhető fel az a webshop, ahonnan nemhogy rendelni nem szabad, de megnyitni sem az oldalát. Hát a Gearbest.com-on még a Homár gyanakvásból olvasztott és szkepticizmussal csiszolt nagyítója sem nagyon lát kivetnivalót: ez az egyik legnagyobb…..
azbest 2019.10.15 22:58:27
@azbest: közben kiderült, hogy ráadásul a scootereket nem is a gearbest maga árulja, hanem egy a felületüket használó eladó. Az ilyen termékeknél ott van jobbra felül a weblapon a store neve.
2019. augusztustól a Vodafone a UPC tulajdonosa, és ennek egy csomó hozadéka van az előfizetőik számára, például az, hogy vége a UPC Mobilnak, viszont a UPC ügyfelek kedvezményes Voda-tarifákat kapnak. Ez eddig jól hangzik. A gyakorlatban viszont úgy tűnik, vannak érdekes részletek emögött, és még…..
azbest 2019.10.05 00:47:58
@ThemePHL: A upc oldalán ez szerepelt, amikor még forgalmazták azt a csomagot:
7,2 Mbit/s leltöltési sebesség
A garantált letöltési sebesség területenként eltérő lehet
1,4 Mbit/s feltöltési sebesség
A garantált fetöltési sebesség területenként eltérő lehet
Megbízható hálózat
98,4%-os lefedettség
web.archive.org/web/20190422160418/https://www.upc.hu/internet/meg-tobb-szorakozas/mobilinternet/

Az, hogy hány gés teljesen mindegy, mert 7.2 / 1.4 megabites a max sebesség. S egy cselekvőképes embernek kellene tudnia, hogy ha upc-vel szerződik, akkor nem a vodafone-ról elképzelt feltételeket kellene számon kérnie, hanem a upc szerződését megnéznie, weblapjon elérhető infókat alapul venni. Ha pedig nem tud olvasni, akkor segítséget kérni.
Egy történet, amiben csak egy dolog kellett volna az ügyfél boldogságához, a jófejség. De a Ryanair erre nem volt képes: hiába hibázott, hiába javította ki végül a hibát, nem sikerült ügyfélbarát ügyintézést bemutatni. Lányom osztálya, búcsúzó tanárukat egy Ryanair utalvánnyal akarta…..
azbest 2019.08.16 18:26:57
@KaTe: hibás teljesítés. Vagy te a pizzafurátnak is extra borravalót adsz, ha egy kártyával rendeléskor kifizetett pizzát 168 óra késéssel hoz? Ideális ügyfél lehetsz, aki mindig lenyeli.
azbest 2019.08.16 22:49:47
@KaTe: hiszen arról szól az írás, hogy több kört is futott velük, mire késve elküldték a hiányzó kupont... a késés miatt arra kuponra már nem volt szüksége.

A weblap egyébként egy vicc, csak valami általános rizsa van arról, hogy kb mossa kezeit a cég. A magyar verzióban még annyi információ sincs mint az amerikaiban.
Ennyi erővel felnyomhatná őket a magyar hatóságoknál, hogy szerencsejátékot szerveznek... bedobod a pénzt, aztán vagy kapsz valamit vagy nem vagy késve, ha sokat reklamálsz.

Persze, a panaszkodó is hibás annyiban, hogy ilyen megfoghatatlan, külföldi illetékességű zavaros dologra fizet be. Ez a ryanair kupon felér egy nigériai emaillel.
Van az a helyzet, amikor az embernek valami kisüti az agyát és nem jut eszébe a száz éve használt PIN kód. A Homár is járt már így, de olyankor nem a bank volt a hülye, hanem a Homár. Na de József hiába tudta és tudta és tudta, az OTP újra és újra és újra nem fogadta el a PIN kódját. Az új kártyával…..
azbest 2019.07.27 00:59:54
@tildy[UK]: áh ne vedd fell az ilyen kötözködéseket. A homáron hagyomány, hogy arcoskodni és kötözködni járnak fel sokan, mert viccesnek tartják.

Az csak újabb adalék, hogy most épp valami nemzeti érzelemből sokkot kap, ha megtudja, van ahol tényleg működnek a szolgáltatások :D
azbest 2019.07.27 22:26:27
@élhetetlen: nem lehet kritizálni a magyar bankokat, hogy mindenért külön díjat számolnak fel, ami máshol alap és díjtalan?

Végig látszik, hogy valami frusztrációból kötözködést adsz elő, mert önigazolást keresel valami bajodra.
Az emberek többsége funkcionális analfabéta. Képtelen elintézni egyszerű hétköznapi dolgokat, elolvasni szerződést, amit aláír. Már 10 éve is simán lehetett sokmindent intézni a bankoknál elektronikusan, ha kicsit körbenézett az ember a neten és olyat választott, akár bankon belüli csomagokból is. Az biztos, hogy a bankadósdi növelte az ügyfélszopatást, de hát ez kell a jó magyar népnek, ami imádja, ha szivatják, igénye van rá. Szerintem hasznos, ha valaki hallja olyanok véleményét is, aki járt már máshol is. Durván nagy különbségek vannak, de leginkább az látszik, hogy nem mindenki ökölbe szorult arcú idegbetek, aki csak a lehetőséget várja, hogy kitoljon mással, mert attól enyhébbnek érzi a saját nyomorát. Ez az ország jelenleg. Kreténség a köbön.
Nyaralgatunk, nyaralgatunk? Mindenféle országban jövünk megyünk internetezgetve? Hát tessék, ez az eredménye, aki nyaralni tud az fizetni is. Legalábbis ilyen hozzáállást érzünk a szolgáltató részéről (és azért megelőlegeznénk néhány ilyen kommentet is, khm). Az érdekesség, hogy a Telenor elismerte…..
azbest 2019.07.15 17:53:02
@mikropit: jól írod
A 3as zónában sikerülhetett neki valami kis forgalmat csinálnia. Bár lehet 6,7 MB közelire jön ki a matek, de lehet külön megkezdett 10 kB-onként számít, így akár kis kérések is kitehetik. És mégha nem is használja, a programok töltögethetnek, frissíthethetnek.
Sőt, még ha le is tiltja a telefonon a roamingot, az A-GPS akkor is használhat adatot, ha a szolgáltató oldalán nem tiltja le vagy telefont nem kapcsolja ki.

Amúgy van egy jópofa szolgáltatásuk, hogy az 2-3+ zónákra külön lehet tiltani a roamingot, így elkerülve az eu-ból kiróamingolást. De ez, hogy a világjegy nem érvényes a világra megérne egy nmhh fenékberúgást. Vagy legalább lehetne külön tiltani a 2-es feletti zónákat is.

Inkább örülhetne a panaszos, hogy 16500-as limit megfogta a fél évnél fiatalabb előfizetésén a költségek elszállását (idősebb előfizetéssel 25400 a védőháló). Pár éve, ilyen védőháló nélkül még több százezres számlákról is szóltak panaszok - amikor az ügyfél tudatlansága amitt hatalmas költségeket csinált.

Bár a roaming költségek elszállása ellen van egy másik védőháló is, ami 16461 magasságában fogja meg a net roamingot. Csak gondolom neki volt más költség is pluszban, azért érhette el a 16500-at.
www.telenor.hu/szolgaltatas/roaming/netroaming-figyelo

Egyéként a telenor roaming sebességével van tám mostanában probléma
mobilarena.hu/dl/upc/2019-07/744970_inkedscreenshot_2019-07-14_1_telenor_hungary_bejeg.jpg
Amikor egy konkrét féltétel miatt vásárolunk meg valamit valahol, akkor elég zavaró tud lenni, ha utólag kiderül, hogy az egész valójában csak kamu volt. Olvasónk egy mobilt vett meg, ráadásul drágábban azért, mert 24 hónap garanciával hitegették, aztán jött a pofáraesés.  A napokban olvastam a…..
azbest 2019.07.14 00:24:27
@Fotósképző: úgy látom van hivatalos digitális aláíró szolgáltatás, ügyfélkapuval hitelesítős
niszavdh.gov.hu
via GIPHY Biztos nem csak olvasónk kertjében fordul elő, hogy Dunavarsányban a nagy esőzéseket nem bírja elnyelni a rendszer, hanem egyszer csak feltolja a kertedbe a szennyvízzel együtt. Ilyenkor aztán a szippantásig nem is használható a hálózat, a vízművek viszont fél napokig csak a vállát…..
azbest 2019.07.09 12:30:14
@foszsindeksz: nem a lakásába folyik vissza, hanem a kertjében van egy akna. Szóval még a visszacsapó sem megoldás neki. Lehet homokzsákkal kellene körberaknija, hogy ne árassza el a közmű.
A Magyar Posta még mindig meg tud lepni minket! Ezúttal nem a csomagkézbesítés, hanem már a feladás nem sikerült, mert 2 postán sem vették át a pakkot olvasónktól súlyhatárra hivatkozva. És nem, nem 4 darab military kettlebellt akart feladni. Nyilas Misi szegény anyukája igen nagy bajban lenne…..
azbest 2019.07.01 12:46:44
Itt érdemes keresni
www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso
a részletes keresésnél ki lehet pipálni a csomagfeladást. A panaszos védelmében annyit, hogy én is google-lel találtam meg leggyorsabban ezt az oldalt.

Elsőre már majdnem azt hittem, hogy a levéllel keveri a panszos a csomagot. De aztán láttam, hogy nem. Tényleg azt jelzi az oldal a mom part postára, hogy csomagfeladás 2kg -ig
azbest 2019.07.01 23:24:18
@Tron65: oké, akkor válaszd ki az a postát a listából és olvasd le a tablázatból, hogy milyen szolgáltatások vannak, ha már a szövegértés nem megy.
Meddig lehet elviselni a telefonos ügyfélszolgálatok liftzenéit és a megnyugtatónak szánt bársonyos gépi hangjának biztatását? Levélírónk 30 percig bírta, de biztos nagyon fontos ügyben próbálkozott és/vagy különösen türelmes ember. Vodafone ügyfélszolgálattal lett…..
azbest 2019.05.27 12:11:29
Jaj GVTI, régen nevettem ilyen jót, köszi.

Megvan a hivatali patkányok nyitójelenete?
www.youtube.com/watch?v=hWsI67hkQQw
"Hitelszámlakezelés, Nina beszél, egy pillanat... Hitelszámlakezelés, Nina beszél, egy pillanat... Hitelszámlakezelés, Nina beszél, egy pillanat... "

Meg is van oldva az 5 perces szabály... úgy emlékszem ezt több szolgáltató is így csinálja itthon.
Szegény jó Péter, már a kezében érezhette a csomagját, de hiába. A kézbesítő valahová úgy elkeverte a megrendelt cuccot, hogy hiába a segítőkész alkalmazottak, Péter a hajára is kenheti őket, a csomagját nem találja senki. Viszont annyi jó hírünk van, hogy kártérítési igényt lehet érvényesíteni, az…..
azbest 2019.05.15 21:49:15
@Zozo___: olyan, ami az általuk kitalált mérethatárba vagy hangulatba éppen nem fér bele
www.posta.hu/nkl

Az értesítőn csak neved címed van rajta. Természetesen küldeményazonosító nem. A postán meg vakarják a fejüket, hogy vajon melyik nap az épület melyik sarkában és melyik rekeszbe dobálják az ilyen leveleket.

De nálam most újabban fordult a dolog. A kisebb ajánlott küldeményeket is simán bedobják. Ami végülis kényelmes, mert egy sorbanállást megúszok. A probléma akkor lesz, ha mégsem lesz a ládában, de a rendszer szerint átvettem. Múltkor a kézbesítő vesztette el egy könyvelt küldeményemet. A nemzetközi követésbe azt vitték fel, hogy nem vettem át. A magyarban is csak az volt gyanús, hogy többször átadták kézbesítésre aszerint. Ha nem nézem az állapotát, akkor lehet nem is értesítenek, hogy elveszett.