Adatok
altefnegy
0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szombat esténként adja majd legújabb, saját gyártású, fikciós sorozatát a TV2. A csatorna közleményt adott ki, amiben azt írják, hogy december másodikán, szombaton 21:30-tól indul majd a Korhatáros szerelem, Kovács Patríciával és Dobó Katával a főszerepben. Vagyis pont azután, hogy véget ér az RTL…..
altefnegy
2017.11.14 16:06:42
Zárójelben. A ContentLab Factory minden bizonnyal jól csinál dolgokat. De jobban venné ki magát, ha esetleg a honlapjuk nem egy mementó lenne így 2017 végén. Gondolok itt ilyenekre: Copyright 2015; Légy online 2015. szeptember 3-án; 2016-os katalógus, stb. Saccra akár 15 perc meló is lehetne vele. Ha kap hozzáférést is az oldal kezelője, akkor kevesebb. ;)
Svéd MTZ autókarosszériával
Semmi meglepetés nem ért, pontosan azt kaptam az autótól amit vártam. A motor ősapja traktormotorként kezdte, és ez is hihetetlen kort ér meg ha az ember vigyáz rá.
1300 very special
Az akksi a jobb súlyelosztás és a biztonság kedvéért a…..
altefnegy
2014.01.26 21:20:23
@Mercel:
Izé.
Ez van a kocsiban.
en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Redblock_Engine
Ez volt az elődje.
en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B20_engine (18C benzines trakiban)
Ez a 2,3-as öthengeres.
en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Modular_engine
Értelemszerűen mindegyik Volvo fejlesztés, ők adták oda másoknak.
Kétezerig használták a VW öt- és hathengeres dízeleit.
Izé.
Ez van a kocsiban.
en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Redblock_Engine
Ez volt az elődje.
en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B20_engine (18C benzines trakiban)
Ez a 2,3-as öthengeres.
en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Modular_engine
Értelemszerűen mindegyik Volvo fejlesztés, ők adták oda másoknak.
Kétezerig használták a VW öt- és hathengeres dízeleit.
altefnegy
2014.01.26 23:13:55
@DeezL: Sorhat VW (T)D: 200-700-900; soröt VW TD: 850-S/C/V70-S80(eleje).
altefnegy
2014.01.26 23:21:09
@Hurri Kán: Igen, volt dízel, igen, saját, igen, VW. :)
...az az, hogy bizony érdemes odafigyelni, mikor és hol próbálsz meg átjutni és közben mekkorát lassulsz. Mert ezt bizony már ütközésnek értékeli a gyorsulásérzékelő. Szó sincs semmi hatásvadász túlérzékenységről, ahogy a videó címe állítja.
..
Caplatunk fel nedvesen tocsogó papucsban az alsóörsi kemping strandjáról, éppen azt beszélgetjük, hogy az előrejelzésekre rácáfolva milyen rohadtul jó idő van. Aztán tőlünk jobbra, a gyep közepén nagy csődület egy Yaris körül, mellette egy szőke hölgy enyhén hisztérikus…..
altefnegy
2011.08.07 21:34:34
@prokee: Az lehet, hogy majdnem kifejelte, de a pókháló centrumába egyetlen ülésről induló humanoid se tudja megugrani a témát, csak ha ütközés előtt gondosan a műszerfalra helyezi a fejét, és várja, hogy a légzsák felcsapja a szélvédőre. Kifejelni a szélvédő felső részét szokás.
altefnegy
2011.08.08 09:25:56
@Rocko-: Érdekes módon olyankor nem csak a lábujjak és a láb törése szokott súlyos lenni, hanem a medenceöv környéke, mert a test előrezuhan a műszerfal alá és a légzsák (vagy csak a lendület) felcsapja a térdeket a fül mögé. Ilyenkor a kevésbé terhelhető ízületek is kifordulhatnak, és vidám belső sérülések keletkezhetnek.
Más. Bár nem tudjuk, mi történt, de mivel a kocsik alsó részei általában nem részei a tervezett gyűrődőzónának, ezért elé rugalmatlan egy olajteknővel elkapott csatornafedél 15 km/h-nál is. S mivel a légzsák lassulásra pukkan, nem érdekli a sebesség.
Más. Bár nem tudjuk, mi történt, de mivel a kocsik alsó részei általában nem részei a tervezett gyűrődőzónának, ezért elé rugalmatlan egy olajteknővel elkapott csatornafedél 15 km/h-nál is. S mivel a légzsák lassulásra pukkan, nem érdekli a sebesség.
Talán olvasták Alfám történetét, a csodaszép, minden porcikájában csábító, V6-os 166-os sztoriját. Lehet, azt is, hogyan sikerült visszaszereznem vételárát a morálisan kissé ingoványos neppertől. Nem kezdenék hosszú fejtegetésbe arról, miként és hogyan jutottam el…..
altefnegy
2011.04.03 11:34:20
@gascan:
Jól látom, hogy egy 13 évvel fiatalabb, hatszor annyiba kerülő kocsival sikerült összevetni az S70-est? Nem maradt le véletlenül a kortárs Swift töréstesztje? Vagy a mostani Swift árából vehető csilliónyi nagykocsié?
Jól látom, hogy egy 13 évvel fiatalabb, hatszor annyiba kerülő kocsival sikerült összevetni az S70-est? Nem maradt le véletlenül a kortárs Swift töréstesztje? Vagy a mostani Swift árából vehető csilliónyi nagykocsié?
altefnegy
2011.04.03 13:37:25
@csintapala:
A gyengébbek kedvéért kifejtve:
Amikor valaki egy régebbi autó (Volvo, Mercedes, Saab, stb.) biztonságát emlegeti, akkor nyilvánvalóan nem a mostani, többször annyiba kerülő új kocsikhoz méri, hanem a kortársakéhoz, illetve az adott áron elérhető szinthez.
A gyengébbek kedvéért kifejtve:
Amikor valaki egy régebbi autó (Volvo, Mercedes, Saab, stb.) biztonságát emlegeti, akkor nyilvánvalóan nem a mostani, többször annyiba kerülő új kocsikhoz méri, hanem a kortársakéhoz, illetve az adott áron elérhető szinthez.
Egy dolog, hogy Stohl András az előadás után kicsit mélyebben néz a tintásüvegbe, mint kellene. Ne vitassuk el a jogát, hogy koccintson egyet, kettőt...na jó, tízet, egye fene. Bár a KRESZ mindenképpen tiltja, azért egy sör után még tán azon a hülyeségen is túltennénk…..
altefnegy
2010.05.09 12:19:25
Volvo 940-Modus. No igen, aki nem gondolkodik, annak ez is elég. Akinek meg agya van, az gondolkodik. Ha pikírt lennék, gratulálnék a Renaultnak, hogy sikerült túllépni egy 10 éve gyártott, 15 éve továbbfejlesztett 25 éves konstrukción alapuló gépen 2005-ben. De felesleges, mert lehetett volna más kiskocsi is.
A probléma többrétű. Az első, hogy adott pillanatban egy új Modus ára kb. a hét-nyolcszorosa lehetett odakint a Volvóénak. Lefordítva: azért a pénzért tetszés szerint lehetett volna venni egy pár évvel idősebb S osztályt, Range Rovert, vagy más hasonló kaliberű gépet ráhagyással a plusz költségekre. S a költségben összevethető kicsit régebbi nagy vasak közül bármelyik érdekesebbé tette volna a témát. Tehát ha valaki a maximális biztonságra hajt, akkor adott keretösszegből egy pár évvel idősebb (drágábban fenntartható, nehezebben parkolható, tessék számolni...) nagyobb gépet vegyen, ne egy csillagvadász minit.
A következő a fizika. Rendkívül látványos, hogy egy minimális gyűrődőzónával rendelkező, merev utascellás kocsi mit meg nem tud csinálni addig, amíg a másik fél gálánsan felajánlja a sajátját. A probléma ott van, amikor nem egy Volvo gondosan tervezett méteres motorterében kell vitézkedni, hanem egy ún. lámpaoszlopnál, esetleg egy másik Modusnál, vagy kevéssé elnéző partnernél. Sebességtől függően ilyenkor vagy összeomlik a gondosan felépített rendszer, vagy látványosan ép autóban szakad le a lépe a kedves utasnak a lassulástól, és vérzik el csendesen befelé. Ezt emblémától függetlenül kínálja fel minden közlekedési helyzet.
Búcsúzóul egy kicsit profibban végrehajtott ütközési teszt, amiben gyakorlatilag a sárga színű kocsi alig tört meg az ezüsthöz képest.
www.youtube.com/watch?v=02eghIfyHP0
A probléma többrétű. Az első, hogy adott pillanatban egy új Modus ára kb. a hét-nyolcszorosa lehetett odakint a Volvóénak. Lefordítva: azért a pénzért tetszés szerint lehetett volna venni egy pár évvel idősebb S osztályt, Range Rovert, vagy más hasonló kaliberű gépet ráhagyással a plusz költségekre. S a költségben összevethető kicsit régebbi nagy vasak közül bármelyik érdekesebbé tette volna a témát. Tehát ha valaki a maximális biztonságra hajt, akkor adott keretösszegből egy pár évvel idősebb (drágábban fenntartható, nehezebben parkolható, tessék számolni...) nagyobb gépet vegyen, ne egy csillagvadász minit.
A következő a fizika. Rendkívül látványos, hogy egy minimális gyűrődőzónával rendelkező, merev utascellás kocsi mit meg nem tud csinálni addig, amíg a másik fél gálánsan felajánlja a sajátját. A probléma ott van, amikor nem egy Volvo gondosan tervezett méteres motorterében kell vitézkedni, hanem egy ún. lámpaoszlopnál, esetleg egy másik Modusnál, vagy kevéssé elnéző partnernél. Sebességtől függően ilyenkor vagy összeomlik a gondosan felépített rendszer, vagy látványosan ép autóban szakad le a lépe a kedves utasnak a lassulástól, és vérzik el csendesen befelé. Ezt emblémától függetlenül kínálja fel minden közlekedési helyzet.
Búcsúzóul egy kicsit profibban végrehajtott ütközési teszt, amiben gyakorlatilag a sárga színű kocsi alig tört meg az ezüsthöz képest.
www.youtube.com/watch?v=02eghIfyHP0
"Lehet, hogy azért állnak így, nehogy rájuk nyissák az ajtót" - mondta Winkler, amikor hétfő reggel, a parkolóházunkban azon kapott, hogy kivont Nikonnal lövöm az autókat."Akkor menjenek fel a negyedikre, tele van üres hellyel az a szint. Az ötödik pedig tök üres. Ez…..
altefnegy
2010.04.12 14:11:55
Szerintem rendszeresítsetek egy ilyet (nem enyém, nem ismerem ;)): www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/240/volvo_240_kombi-3658283 a cégnél. Még a fehér mellé is befér, és igencsak óvatosan állnak ki mellőle a gyárifényfetisiszták. :)
Régi a vas, de távolról sem ócska. Egy gonosz kis turbófeltöltőnek hála, az egyszeri Civic motorja körülbelül 300 lóerős, van is meglepetés, mikor zöldre vált a lámpa.
Vélemények az azonos című írásunkról...
altefnegy
2009.11.10 09:25:08
altefnegy
2009.11.10 09:37:13
Gyulavitéz írását jól kiegészíti a Panamera videó-anyaga, bár a műsorvezető kicsit mesterkélt és darabos a kamera előtt. De nem is ezért szeretjük Walter Röhrlt. Megteszi, amit megkövetel a haza, bizony a gyári tesztpilóták munkája nem csak játék és mese, kőkemény meló,…..
Jelen kis borongásom csak laza szálakkal kapcsolódik az autózáshoz, ezért előre is elnézést kérek. Viszont van benne szerelés, igaz, minimális mennyiségű olajjal, de ez, remélem, kevéssé azért kárpótolja azt a néhány olvasót, aki ide kattint. Évek óta használok egy kis…..
altefnegy
2009.07.23 16:40:39
Súlyos gyanúnak adott életet KMate ismerőse, aki sufnituningolás közben a garancia lejárata utánra programozott váltohibát észlelt Volvojában. Látott már valaki hasonlót? Esetleg, aki ott vette, futott bele nagyívű garancián túl jelentkező anomáliába? Egy ismerősöm érdekes…..
Őszintén megvallva, még sosem fordult velem elő, hogy bementem egy prémium autókat árusító szalonba, és ikszelgettem a listát, majd a személyi bankáromat felhívva elutaltam volna az előleget. A használtautó hirdetések a barátaim, olyat veszek, amibe az első tulaj évtizedekkel…..
Meglepő kijelentésnek tűnhet, de korántsem az. A Volkswagennél összedugták fejüket az elemzők, az eredményt itt láthatják. Hogy mondják spanyolul, hogy több legyet egy csapásra? Vélemények az azonos című írásunkról...
altefnegy
2009.07.03 09:52:45
Szakmai ártalom. Amikor kiderül, mivel foglalkozom, már jön a menetrendszerű kérdés: és milyen autód van? Szerencsém van, ha laikus teszi fel, nekik a Volvo még mindig biztonság és svéd kockadizájn, de aki egy picit is konyít az autókhoz, annak jobb esetben is szánalommal vegyes…..
altefnegy
2009.06.19 10:47:13
@odanézz: Vagy két liter, vagy CVT a 340-esben.
Fenyő fotográfussal évek óta ábrándozunk arról, hogy mennyire fasza lenne időnkent úgynevezett létező dolgokkal foglalkozni. Például a Krahács Kocsiszínben hegeszteni klassz tárgyakat. Sajnos a kocsiszín ügye egyelőre vesztésre áll a gazdasági válság démonával vívott…..
altefnegy
2009.03.19 22:21:49
Hát, az "olcsón csúnyát, de praktikusat" üzemmód működik minden 3-5 ajtós kocsin.
www.carsofcoolhaven.nl/archives/453
(Ez a módszer működik bármin, aminek le lehet cserélni a htsó ajtaját.)
www.carsofcoolhaven.nl/archives/453
(Ez a módszer működik bármin, aminek le lehet cserélni a htsó ajtaját.)
Turbódízel volt valamikor. Motorcsere után már csak szívóA garázs jó dolog. Alkalmat ad a barátokkal való találkozásra, összehozza az ismeretleneket, rengeteg móka, kacagás színhelye és nem utolsósorban szabadon lehet káromkodni, anyázni egy-egy beteg megoldás, konstrukciós…..
Mész taxival. Vagy busszal. Vagy anyád autójával. Ha odaadja. Olyan vagy, mint egy frissen érettségizett majom. Csak ez sokba kerül. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Kétüléses autót sokféle megfontolásból választhatunk. Például azért, mert meguntuk az uniformizált kocsikat, és valami formabontót, valami különlegeset, valami nagyon szépet szeretnénk. Vehetünk kétülésest azért is, hogy a vezetés mindig jó érzéssel töltsön el.…..
Van abban valami kéjesen borzongató: szembe menni az aktuális áramlatokkal. Tojik a globális pénzügyi válságra? Magasról tesz a fogyatkozó olajkészletekre? Nem érdekli az autója CO-kibocsátása? Jöjjön velem Hummert venni! Több nagy és roppant okos ember is biztatott már…..
Zoli csupán hét percet késett. A parkolóház kamerája szerint éppen az orruk előtt lopták el a Swiftjét. Szülinapi bulira mentek a 11. kerületi Trófea étterembe, a kocsit a ház pincegarázsában, a fizető parkolóban hagyták. A kapuban egy Post-it cédulkát kaptak, rajta az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz