Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bq

7 bejegyzést írt és 162 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Hát akkor üljünk fel a mainstream hullámaira. No, nem olyan konform, tudósító módon, hanem amolyan „cinikusmotorosan”.     Nem szívesen járok a populáris helyekre, de persze van, amit akkor is látni akarok, ha turistaáradaton kell átvergődnöm magam miatta. Ezeken a helyeken -is-, ha rajtam…..
Szóval volt ez a Drink’N’Ride. Erről akartam írni, mert megér annyit. Aztán ültem, ültem és vagy nem jött semmi, vagy olyan, amit nem engedek ki a billentyűzetemből. Hogy’ a bánatba’ írjak meg valamit, ami egész egyszerűen évtizedeket repített vissza?! Mikor senkit nem érdekelt japánnal vagy-e…..
Március közepe: Héten meghívtak egy zárt csoportba. Zárt. Több mint húszezer taggal. Mindegy, nem is ez a lényeg. Már a nevében szereplő szótól feláll a szőr a hátamon. Moci. De hát ezt úgyis tudjátok. Biztos kedveskedő, tündibündi, de én sikítva menekülök előle. Elhangzásakor valós fizikai…..
Bq 2016.04.19 12:49:35
@Loren Kriszta: Nagyjából nálam is végük lett akkortájt, mikor Paksi különvált a komplett hangszeres szekciótól, ez meg talán az első, új felállásos albumukon van... de akkor is egy elég jól sikerült, találó nóta :)
Bq 2016.04.26 09:23:57
@Loren Kriszta: Hát igen... az egyik azzal járatja le magát, hogy jóformán leesik a színpadról, annyira részeg, a másik a magyarnótázással meg az ufózással... sok régi rajongónál kiverik a biztosítékot ezekkel, aztán csodálkoznak, hogy egyre kevesebben kíváncsiak rájuk, függetlenül attól, hogy később jó zenét csinálnak-e, vagy sem...
Az előző részben olvashattál boszniai kényszer pihenőnkről, és az ennek köszönhetően megismert motorosokról, Jajcéről, a bosnyák kultúráról, no és persze rólunk meg a három Shovelről, az Ironheadről és a Buellről. Itt a folytatás, ami kicsit hosszabb lélegzetvételű. A fotók most is hármunk hibái:…..
Belsőség Megbűnhődtem 2015.06.29 17:25:09
Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy olvasom a vízmellé kihelyezett kommandónk sztorijait, amiket felváltva írnak a srácok. Koncz Jani már több anyagban is beszámolt a történésekről, ami az ő esetében egyet…..
A közlekedésbiztonság, baleset-megelőzés nem vicces téma. Hosszasan lehetne taglalni, hogy a különböző óriásplakátoknak, televíziós kampányoknak mekkora a haszna, illetve milyen a ráfordított költségek és elért eredmények aránya. Egyre többen ismerik fel azonban, hogy semmi…..
Bq 2015.06.24 15:25:02
@metal: @Sesquatch: bocs, de szerintem amiket beidézgettetek, azok pont nem vonatkoznak az emlegetett szituációra...
www.kreszdoktor.hu/elozes.php
Ha ez még érvényes, akkor a többi mellett annyi a kitétel, hogy a megelőzendő jármű mellett "biztonságos oldaltávolságot" kell tudni tartani. Hogy kinek, milyen gépjárművel, mi a biztonságos, az eléggé egyéni megítélés kérdése, mint ahogy az is, hogy ne adj' isten a későbbi eljárás alatt a bármilyen szakértő elegendőnek ítéli-e, amit a sofőr a kérdéses szituban annak gondolt... Egy a tuti: záróvonalat tilos átlépni közben, és kivételnek még mindig csak az egynyomon haladó (gép)jármű gépjárművel előzése számít, bizonyos esetekben.
Nem ez volt az első alkalom, hogy Elektronikai Cuccokat Okosító András kisegített a bajból, így teljesen nyilvánvaló volt, hogy amikor rászántam magam motoros átbeszélő beszerzésére, akkor nála kezdtem az érdeklődést. Egyrészt tudom, hogy sokfélét ismer, árulja is őket, sőt…..
Bq 2015.06.23 10:11:55
@Ken Adams79: A mieinken a gyári ragasztó kb. 1 hetes használat után vált le. www.ebay.com/itm/2-BT-500M-Motorcycle-Interphone-Bluetooth-Motorbike-Helmet-Intercom-Headset/190634748007?_trksid=p2047675.c100009.m1982&_trkparms=aid%3D777000%26algo%3DABA.MBE%26ao%3D1%26asc%3D31965%26meid%3D840b2993ae854caba7785ff73a8cf9e7%26pid%3D100009%26rk%3D1%26rkt%3D1%26mehot%3Dpp%26sd%3D191009893138 - ez a fajta, csak még külön USB csatlakozóval a töltéshez, és 4 pólusú jack-kel a headsetnek. A megoldás egy olyan kétoldalas ragasztószalag volt, ami kb. 2mm vastag, habosított műanyag alapú, így felveszi a sisak és az intercom alaplapjának ívei közötti különbséget. Plusz, erősebben is ragaszt, mint a gyári... 4 éve az út szélén ideiglenesen felragasztottam, azóta is úgy van :)
A másik: nem tudom, hogy értetted a nekifeszülést, de mindig, mikor dobozba tesszük a sisakokat, levesszük magát az adót, és külön rakjuk el. Így biztos, hogy nincs útban, maga az alaplap pedig nem akad be semmibe.
Cinikus motoros Olcsó árucikkek 2015.06.03 17:49:34
Megyei napilapunk versenyt hirdetett. Szépségversenyt. Motorosoknak. A kiírás felkeltette érdeklődésem. Szarkasztikus énem megindult, de gondoltam kivárok. Kivárom, míg nyilvánosságra kerülnek azok fotói, akik a megyei, kommersz fürdőtelep jóáras, Magyarország éves gdp-jét…..
Amikor motort akartam venni, a Yamaha XJR 400 is rajta volt a listán. Megnéztem: a hátsó Öhlins állítható rugóstagok 400 ezerbe voltak, de van nem állítható is, 250-ért. Letettem a Yamaháról. Ja igen, és 4 kiló lett volna a motor. - Pt - Egyszer majd valaki…..
Bq 2015.03.30 13:50:00
@csuvakka: Nem annyira értelmetlen, csak itt is figyelembe kell venni, hogy az a 400ezer milyen 400ezer, amit motorra szán az ember. Ha átírással-mindennel annyi a felső határ, akkor jól körbe kell nézni, és a lehető legkevesebb hibával, legjobb állapotú kopóalkatrészekkel kínáltat kell megvenni. Ha van még 200ezer talonban karbantartásra, javításra, akkor már bejátszhatnak a szubjektív tényezők, mint pl. az "oké, ezen láncszettet kell cserélni, a másikon meg még jó egy darabig, de ennek szebb a színe".
Nyilván, itthon, jó szokás szerint, ez az utópia kategória, mindenki inkább megvenne valamit 600-ért (+átírás, amire már húzza a száját, hogy ki kell köhögnie), aztán meg sírna, hogy ezt-azt-amazt cserélni kell, és milyen drága...
Még tavaly jutott eszembe a zseniális gondolat, amivel megválthatom a világot. Erre tessék, ezek a gonosz multinacionális, nemzetközi, mi több francia gazemberek a távolból rácsatlakoztak az agyhullámaimra, és kiszívták az ötletet. Valami gondolatvédő számsort kellett volna a…..
Majdnem tíz éve lepett meg Nana a francia Wild néhány lapszámával. Azóta rákattanva követem őket, hiszen a stílus amit közvetít, a motorok, amiket bemutat közel állnak hozzám. Elsősorban öreg harlikkal, és minden csillogás-pompa nélkül motorozó arcokkal és túrákkal foglalkozik. A napokban a…..
  A hirdetést Vályi Pista küldte be a listára, és nem igazán térek napirendre fölötte. Míg mások szövegben alkotnak nagyot, ez képi világával viszi be állcsúcsra a vizuális jobbhorgot. Küldöm mindenkinek, aki szereti a szépet. A háttérben húzódó dunántúli lankák, a…..
Bq 2015.01.22 16:09:46
@egysmás: Ha már offolunk, Mordor az Szauron birodalma, Szarumáné meg Vasudvard... előbbiben nem vágtak fát, mer' már assevót' :)
Közeledünk az X-Faktor végéhez ezt leginkább onnan tudhatja az, aki idén egy adást sem nézett még meg, hogy Istenes Bence most már alapjáraton is üvölt, amikor pedig nagyon lelkesnek kell lennie, akkor úgy racsít, hogy lejjebb kell venni a tévé hangját, mert a szomszéd még azt…..
Bq 2014.12.16 12:00:39
@sepörd: Volt Freddy Mercury, illetve Queen, pont a Shudras-nak volt az egyik párbajdala a We Are The Champions... mondjuk nem is tetszett túlzottan. Pedig az még mindig közelebb állt az eredetihez, mint bármelyik belassított, kiherélt "átdolgozás"... a ricsiféle TNT-től konkrétan az ereimet vágtam volna fel legszívesebben...
Vitézy Dávid menesztése nagy port vert fel. Hirtelen rengeteg szimpatizánsa lett, de vajon érdemei szerint vagy sem? Szakértőt hívtunk! Valamint elmentünk megvenni egy rommá tört de sérülésmentesnek hirdetett Volkswagent. Mi lett a vége? Az Égéstér 149. adásának…..
Bq 2014.12.12 16:08:00
Lehet, hogy jó lett volna pár tisztelt kommentelőnek végigolvasni a cikket ÉS végighallgatni az adást... Egyrészt, elhangzik, hogy elsősorban ott a probléma, hogy ilyen sérüléseket mezei rétegvastagságmérőzés nem derít fel, mert nem lát a sárvédő alá... Első ajtó, sárvédő cserés, azt bevallotta, ott "legálisan" mérhet pár mikronnal többet, sőt, akár felcsavarozhat azonos színű bontottat is, ha talál, rögtön gyári lesz a festékvastagság. Attól még alatta ott lesz az így-úgy kihúzatott-kihegesztett, vagy levágott-felhegesztett hossztartó, ott az egyszer már megrogyott utascella, amit az isten se húz helyre többet, de ha igen, másodjára akkor se fog ugyanúgy tartani, mint az oda-vissza hajlítás előtt... stb-stb. Esztétikailag biztos szép (elfogadható), de hogy szerkezetileg is jó-e...
És a legnagyobb hiba (még mindig) nem ott van, hogy egy törött autót valaki szakszerűen megjavít, és utána árulja, hanem, hogy tájékoztatás nélkül, és közel ugyanannyiért adja, mint egy ugyanolyan sérülésmentest. Ha a vevő mérlegelhetne, hogy "nézd, itt az autó, karambolos volt itt meg itt, ki lett javítva, ezért olcsóbb (jópár)100ezerrel, mint a többi a piacon", akkor oké, ha nem akar javítottba ülni, továbbáll, ha bevállalja az olcsóság árát, lelke rajta.
Ezért "tetszett" a Palibácsis boros hasonlat is... ja, lehet, hogy tőle ugyanolyat, vagy finomabbat iszok, mint a neves palackozott, viszont nem is kábít azzal, hogy ugyanazt a méregdrága franciát adja ő is, csak mekkora mákom van, hogy töredékáron...
Amikor néhány hete a Johammer J1-eséről olvastam, a megosztó formát látva felmerült bennem a kérdés, hogy vajon melyek lehetnek minden idők legrandább motorkerékpárjai. Nem könnyű kérdés, hiszen ízlésről nincs túl sok értelme vitatkozni, ráadásul a témában már számos…..
Bq 2014.05.06 22:29:01
@kőbájker: Naja, a Katanáért tockoshoz csatlakozom :) A púpos Gixxer meg tényleg csúf a dupla lámpájával, de már annyira ritka belőle a gyári, hogy kultusza van annak is...
Az ember fiatalkori hülyeségeivel gyakran az a legnagyobb gond, hogy nem marad róla fénykép. A fillérekből, műhely, szerszámok és szaktudás nélküli motorépítés pont ilyen kellemes emlék, így nagyon örültem, hogy ráakadtam erre a pár papírképre. Persze jobban örültem…..
Úgy tűnik, a motorépítők ráálltak a bajorokra, hétről-hétre szebb járműveket készítenek a bokszer és soros modellekből egyaránt. A jövő slágere a K75 – mi már most szólunk –, de a jelen kedvence a szép léghűtéses kéthengeres. Néhány évtizede még csak…..
Bq 2012.10.11 11:10:31
@kicsipedro: Szerintem azon az egyen hiányzik. Viszont látszik rajta, hogy még a műhelyben, az építés vége fele készülhetett, gondolom, nem teljesen komplett, de már mutatósabb állapotában.

Amúgy nagyon tetszik:) Csinálja meg valaki ugyanezt Uralból, hogy tényleg fillérekból kijöjjön:)
Belsőség Heti merítés 2012.08.26 10:02:03
Laars, az egyoldalú barát További gond volt még - ami a városi próbaúton nem derült ki -, hogy az autó egyáltalán nem megy. Országúton egy IFA előzése is életveszélyes, hiába padlózza az ember, nem történik semmi. Nem Úr, de Quattro Eredeti állapotára lesz felújítva,…..
Bq 2012.08.27 11:13:33
@maistro1: Nem egészen értem, hogy az miért lenne "gyári szintre hozás", hogy ne kopogjon a futómű, rendesen működjön a klíma, ne álljon le előzés közben a turbó, le legyen cserélve a kopott kuplungszett, el legyenek végezve a rendszeres karbantartások, működjenek az elektromos dolgok rendesen. Legalább van gazdája az autónak, és ha ilyen szinten áll hozzá továbbra is, érdemes lesz tőle akár 20 évesen is megvenni, mert nem egy lelakott kotványt fog árulni. Nem úgy, mint a szerencsétlen 127-es Fiat, amit 4 év alatt ócskavassá hajtott a tulaja...