Adatok
Jacopo Belbo
0 bejegyzést írt és 52 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Tom, a grafikusunk kénytelen volt autót venni. Nem örült neki, de a kisfiát kell naponta eljuttatnia a speciális óvodába Budapestre, vidékről. Eleinte megpróbálta tömegközlekedve – ahogy munkába is így járt azelőtt – de pár hét alatt belátta. Ezt már nem bírja…..
Jacopo Belbo
2011.02.17 14:51:52
Szerintem: ez az ország (ez a rendszer az NKH-nál, meg ezer egyéb helyen) akkor változik meg, ha mi magunk teszünk azért, hogy megváltozzon. Élni kell civil állampolgári jogainkkal, bármilyen sok utánajárásba is kerül. Rajtunk múlik!!! Igenis utána kell menni minden ügynek, meg kell küzdeni az igazunkért! Ha az NKH-hoz havonta több ezer ilyen tévedésen alapuló anyag futna be, neadjisten valaki feljelentené őket, csak feltűnne ez valami döntéshozónak is előbb utóbb. A nyugati demokráciákban nem azért kevesebb az ilyen ügy, mert ott jobb emberek ülnek a hivatalokban, hanem mert a civil társadalom nagyon komoly ellenőrző szerepet gyakorol, a polgár ott felemeli a szavát, nem engedi, hogy mindent megtegyenek vele. Klassz dolog pl. a B125 kampány itt a TotalCar-on, de ugyanezt el lehetne játszani sokszorta fontosabb ügyekben is (ld. regadó, rendőrség mentalitása, satöbbix1000). Tudom, nehéz ügy ez, de higgyétek el, nagyban rajtunk múlik sok minden! Emeljük fel a fejünket végre! Mindenki, akit jogsérelem ér, tegyen róla, hogy a sérelmet orvosolják!

Bocsánat, hogy csak ilyen hirtelenjében szegezem nektek ezt a vitathatatlanul fontos kérdést, de a Ghostrider, ugye megvan mindenkinek? Ugye, igen? Az őrült faszi, aki 300-zal szokott volt a svéd autópályákon szlalomozni, aki számtalanszor rakta már a cső rossz végére a…..

Vajon kinek a "jó kapcsolataival" dicsekszik az ingatlanos? A hirdetés itt van (screenshot pedig itt).Tipp: Arvedui, kösz!..
Jacopo Belbo
2010.12.06 07:59:35
@Bukowszky: No, ha már politika... Képzelj el egy viharvert, ütött-kopott hajót, amin kétezer léken át ömlik be a sós víz. Az új kapitány azt sem tudja, melyiket tömje be először, hogy megakadályozza a hajó menthetetlennek tűnő hullámsaírba szállását. A szakács eközben ellop egy felpucolt tyúkot. Na most, amikor a hajó éppen süllyedni készül, ki nem szarja le szerinted a szakácsot és a ki.szott tyúkját. Majd karóba húzzák, ha már nem a hajó megmentése, vízen tartása a legfőbb cél.

A Privoz Európa (egyik?) legnagyobb belterületi piaca, s mint ilyen, logikus módon felkerült Csurtusék odesszai must see listájának dobogós helyére. Azon most nem nyitunk vitát, hogy az ukrán nagyvárost magyarul helyesen Odesszának vagy Ogyesszának kell-e írni (majd megteszitek…..

Először is, magyarázattal tartozom. Amikor normálisan autót veszek, legalább három, de inkább tíz kocsit meg szoktam nézni élőben, mindezt annak ellenére, hogy impulzív vásárló vagyok. A legdrágább kocsi, amit vettem, 850 ezer forint volt, és a szívinfarktus kerülgetett, amikor…..

Vettem egy autót. Nem nagyot, nem kicsit. Szóval az történt, hogy a suli végeztével, még júniusban odahívtam Bálint fiamat, megbeszélni, mi lesz a nyáron. Elvégezte az első osztályt, jól olvas, én pont ebben a koromban rágtam át magam az első könyvemen, a Frakk a macskák…..

Tudom, nem fetrengni, hanem fetrengeni.
De most itt kisautókról lesz szó, pontosabban egyről. A Kedvencről. És nekem nem távirányítós a kedvencem, holott volt az is gyerekkoromban. Nem is valami különösen szép modell, nem is valami nagy - csak egy 1:43-as Medzsó, pontosabban Tomica…..
Jacopo Belbo
2010.08.26 23:58:55

Nem elég a tucatnyi szórólap az ablaktörlő alatt, a zaklató telefonok, meg a tévésopp, most új módszerekkel mennek az agyunkra a reklámügynökségek, azt az illúziót keltve, ha csak néhány pillanatra is, hogy szaladgálhatunk a szervizbe, alsó hangon 40-50 ezerért szélvédőt…..

Jó ideje nem írtam Eráról, a kombi fekvőlámpás Mercimről, mert, ha úgy vesszük, nem is volt mit. Ződcséges Merdzsóként szépen teszi dolgát, indul, megáll, viszi az Ikeát, kilencfelet eszik így télen, városban, fogatlan szájával szépen morzsolgatja a kilométersercliket.…..

Bianchim életében sorakoznak mostanában a megható pillanatok. A restaurálás utáni hazahozatal Karesztől ugyan már 2003 nyarán megesett, de az autó motorikusan borzalmas volt egészen tavaly télig. Bálint itt még nincs egy éves, a kép az akkori Motor-Presse irodája mellett készült…..

Na jó, nem mindenki, de én például igen. Egyébként nem vettem volna egy erősen durva válságévben egy olyan autót, amire praktikus szemszögből nézve az égvilágon semmi szükségem nincs. Mercedes–Benz 280 SLC, 1975. Noooormális? Vélemények azonos című…..

Ritkán szoktam könyvekről írni. Egyszer például akkor, amikor megvettem a Déván-féle Autótípusokat, aztán később ugyanerről a fajta könyvről megint írtam, amikor egy másik felbukkant belőle a vaterán. Akkor 66 ezerre tolták fel az árát, de ezzel sem lett meg a minimálár.…..

De nincs itt semmi baj. Az új ötös itt van, kicsit drágább lesz, mint a kifutó E60, és még mindig hátul teker, mit sírtok?
Audi, ön jön.
Mai cikkünk blogposztja...

Hát ismét jó reggelt, kedves hajnali hiénavadászok! Már a beharangozó posztban szóltunk, hogy ezúttal nem rejtvény lesz, hanem feladat – többen kifogásolták, hogy guglizással megoldható rejtvényeknél olyan igazságtalan faktorok is számítanak, mint a sávszélesség vagy a…..
Jacopo Belbo
2009.11.14 08:50:00
Jacopo Belbo
2009.11.14 11:51:26
Kedves Barátaim!
Engedjetek meg pár szót. Az általam korábban belinkelt kómás kép FAKE! Bevallom: előre megfontolt szándékkal készítettem, Corel Photo Paintben kb. 5 perc alatt.
linkek:
www.gettyimages.com/detail/a0204-000013/Iconica
www.nowpublic.com/tech-biz/shell-petrol-station
De miért vetemedtem erre?
Isten lássa lelkemet, nem a nyeremény miatt (nekem egyébként is a 612 Scaglietti a kedvencem, olyat meg nem oszt a Winkler, pedig van a kutakon az is). Tekintsétek gerilla akciómat tiltakozásnak! Tiltakozom az alábbiak miatt:
- A TotalCar színvonala mélyrepülésben van, ha Csikós Úr nem írna ide, elvétve olvasnék itt akármit. Vonatkozik ezen véleményem a Belsőségre is, bár tudom, azt aztán végképp nem kötelező olvasni, mert ugye az csak egy blog. Mivel azonban a TotalCar jeles újságírói írják azt is, elvárnám, hogy annak is legyen színvonala.
- A "hiéna" játék ezen stílszerűtlen, nyögvenyelős, buta reinkarnációja felháborít. Winkler a kutakon is elérhető reklám-gagyikat osztogat, beeteti a kedves fórumozókat és egy ezer sebből vérző bugyuta posztot alkot, amit még nyögvenyelősen meg is indokol: guglival túl könnyű lenne nyerni, meg sávszélesség, meg adatgyorsaság, bla-bla. Miközben, a hozzászólásokból is látszik, számtalan olyan fórumozó van, akinek nincsen a közelében Shell kút, vagy nincs is egyáltalán Shell kút abban az országban, ahol lakik.
-Meg micsoda reklám ez a Shell-nek? "Robi, adunk öt ilyen izét, tudod, amit most nyomunk promóba', esetleg osztogasd őket a blogon, kell az a kis feényezés a Shellnek. Okés?"
-Winkler kb. fél agysejtjét használta ehhez az ötlethez, pedig úgy gondolom, ő ennél sokkal többre képes: követelem vissza a régi Winklert és a régi TotalCar-t, a fiatalosat, humorosat, csintalant, meghökkentőt, stílusost, fikázóst, álló vízben örvényeket keltőt!!!
Akciómért vállalom a felelősséget, fórumról való kizárást, feljelentést, kivégzést. Természetesen bocsánatot kérek minden fórumozótól, akit becsaptam, de Winklertől nem: Robi, már ha duplájára nagyítod a képet, a vak is látja, hogy gagyi hamisítvány!!!
Természetesen nem tartok igényt a nyeremény-autóra. Ha a nyakatokon marad, osszátok szét őket a dévai árva gyerekek között, bár azt hiszem, megsértődnének rátok, olyan gagyi ez az egész. Nagyon sajnálom, őszintén.
Engedjetek meg pár szót. Az általam korábban belinkelt kómás kép FAKE! Bevallom: előre megfontolt szándékkal készítettem, Corel Photo Paintben kb. 5 perc alatt.
linkek:
www.gettyimages.com/detail/a0204-000013/Iconica
www.nowpublic.com/tech-biz/shell-petrol-station
De miért vetemedtem erre?
Isten lássa lelkemet, nem a nyeremény miatt (nekem egyébként is a 612 Scaglietti a kedvencem, olyat meg nem oszt a Winkler, pedig van a kutakon az is). Tekintsétek gerilla akciómat tiltakozásnak! Tiltakozom az alábbiak miatt:
- A TotalCar színvonala mélyrepülésben van, ha Csikós Úr nem írna ide, elvétve olvasnék itt akármit. Vonatkozik ezen véleményem a Belsőségre is, bár tudom, azt aztán végképp nem kötelező olvasni, mert ugye az csak egy blog. Mivel azonban a TotalCar jeles újságírói írják azt is, elvárnám, hogy annak is legyen színvonala.
- A "hiéna" játék ezen stílszerűtlen, nyögvenyelős, buta reinkarnációja felháborít. Winkler a kutakon is elérhető reklám-gagyikat osztogat, beeteti a kedves fórumozókat és egy ezer sebből vérző bugyuta posztot alkot, amit még nyögvenyelősen meg is indokol: guglival túl könnyű lenne nyerni, meg sávszélesség, meg adatgyorsaság, bla-bla. Miközben, a hozzászólásokból is látszik, számtalan olyan fórumozó van, akinek nincsen a közelében Shell kút, vagy nincs is egyáltalán Shell kút abban az országban, ahol lakik.
-Meg micsoda reklám ez a Shell-nek? "Robi, adunk öt ilyen izét, tudod, amit most nyomunk promóba', esetleg osztogasd őket a blogon, kell az a kis feényezés a Shellnek. Okés?"
-Winkler kb. fél agysejtjét használta ehhez az ötlethez, pedig úgy gondolom, ő ennél sokkal többre képes: követelem vissza a régi Winklert és a régi TotalCar-t, a fiatalosat, humorosat, csintalant, meghökkentőt, stílusost, fikázóst, álló vízben örvényeket keltőt!!!
Akciómért vállalom a felelősséget, fórumról való kizárást, feljelentést, kivégzést. Természetesen bocsánatot kérek minden fórumozótól, akit becsaptam, de Winklertől nem: Robi, már ha duplájára nagyítod a képet, a vak is látja, hogy gagyi hamisítvány!!!
Természetesen nem tartok igényt a nyeremény-autóra. Ha a nyakatokon marad, osszátok szét őket a dévai árva gyerekek között, bár azt hiszem, megsértődnének rátok, olyan gagyi ez az egész. Nagyon sajnálom, őszintén.

Biatorbágyhoz szép gyerekkori emlékek fűznek, volt a hegy tetején egy kis faházunk, aminek a teraszáról az országútra lehetett rálátni, pont három kanyarra, mint ahogy a népmesékben szokták illusztrálni az ilyesmit. Valahol ott lent lakhat Gyöngyvér, akinek kicsit kevésbé…..

Mindegy, milyen oldalról, mindegy, milyen szögbõl nézzük, mindenhonnan ugyanaz a fölény sugárzik, talán már kicsit túl szájbarágósan prezentálva. Mintha az Audi még mindig fészkelõdne-helyezkedne a BMW és a Mercedes között, foggal-körömmel kapaszkodva kiharcolt helyéhez. A…..

A Totalcar csapatából ketten is hosszan tudnánk ecsetelni, hogy egy húszéves Toyota Corolla felújítása mennyi pénzt, időt, energiát és vesződséget igényel. Pedig Karotta és én nem is a saját kezünkkel építettük meg imádott Hachirokuinkat. Történetünk főhőse viszont három…..
Jacopo Belbo
2009.01.17 09:38:01
Sajnálatos eset, de örüljünk annak, hogy személyi sérülés nem történt.
Egy ilyen autó birtoklása - már akkor is, ha csak a garázsban áll - kockázatokkal jár. Csúcsforgalomba vinni csúszós úton, Budapesten, nos, ez nem vall túl nagy bölcsességre, előrelátásra, még akkor sem, ha vezetője jelen esetben nem tekinthető vétkesnek. Az eset azonban korántsem ritka, bárkivel, bármikor megtörténhet, de ezt egy ilyen felújított szerelem-autó tulajdonosának be kell kalkulálnia! Sajnálom a tulajdonost és kívánom, hogy sikerüljön újra a korábbi képeken látható gyönyörű állapotba hozni a kocsit!
Nagyon ostoba az a hozzáállás, ahogy itt néhányan a "nyuggerekről" írnak. Mintha azok valamiféle kártékony állatok, de legalábbis más fajhoz tartozó egyedek lennének, akik csak bajnak vannak az utakon. Van, aki így meg úgy szankcionálná őket, évente vizsgáztatná, satöbbi. Nos, kedves barátaim, van egy rossz hírem: mindannyian ilyen "vén trotty nyuggerek" lesztek ti is, már ha megéritek és nem kenődtök fel keresztben egy lámpaoszlopra kivagyiságotok szomorú mementójaként. A nyugdíjasok (hívjuk őket inkább IDŐSEKNEK) ugyanis nem egy másik faj vagy állatfajta, hanem ugyanolyan emberek, mint ti, csak kicsivel korábban kezdték a Föld nevű bolygón csellengést, mint ti. Vagyis: ahogy telnek a percek, napok, hónapok, évek, lassan ti magatok is "nyuggerek" lesztek. Mondom, ha megéritek. Akkor majd az istenverte sz@ros boyracereket fogjátok vajon szátokra venni? Szánalmas rövidlátás, kisstílűség, ostobaság ez a fajta carpe diem világlátás, főképpen ebben az esetben. Buták vagytok.
Egy ilyen autó birtoklása - már akkor is, ha csak a garázsban áll - kockázatokkal jár. Csúcsforgalomba vinni csúszós úton, Budapesten, nos, ez nem vall túl nagy bölcsességre, előrelátásra, még akkor sem, ha vezetője jelen esetben nem tekinthető vétkesnek. Az eset azonban korántsem ritka, bárkivel, bármikor megtörténhet, de ezt egy ilyen felújított szerelem-autó tulajdonosának be kell kalkulálnia! Sajnálom a tulajdonost és kívánom, hogy sikerüljön újra a korábbi képeken látható gyönyörű állapotba hozni a kocsit!
Nagyon ostoba az a hozzáállás, ahogy itt néhányan a "nyuggerekről" írnak. Mintha azok valamiféle kártékony állatok, de legalábbis más fajhoz tartozó egyedek lennének, akik csak bajnak vannak az utakon. Van, aki így meg úgy szankcionálná őket, évente vizsgáztatná, satöbbi. Nos, kedves barátaim, van egy rossz hírem: mindannyian ilyen "vén trotty nyuggerek" lesztek ti is, már ha megéritek és nem kenődtök fel keresztben egy lámpaoszlopra kivagyiságotok szomorú mementójaként. A nyugdíjasok (hívjuk őket inkább IDŐSEKNEK) ugyanis nem egy másik faj vagy állatfajta, hanem ugyanolyan emberek, mint ti, csak kicsivel korábban kezdték a Föld nevű bolygón csellengést, mint ti. Vagyis: ahogy telnek a percek, napok, hónapok, évek, lassan ti magatok is "nyuggerek" lesztek. Mondom, ha megéritek. Akkor majd az istenverte sz@ros boyracereket fogjátok vajon szátokra venni? Szánalmas rövidlátás, kisstílűség, ostobaság ez a fajta carpe diem világlátás, főképpen ebben az esetben. Buták vagytok.

Na, mindenki kileste már, hogy mit kap? A gyerek ajándéka mellé megvették a privát csemegét? Holnap este hasad a papír: a csomagoló lehull az ajándékokról; remélem mindenkinél lesz fényképezőgép. Ugye senki nem felejtette el, hogy fotópályázatot hirdettünk?A Indafotó és a…..

Elnézést kérek mindenkitől, hogy egy tökéletesen értéktelen autó tökéletesen értelmetlen életben tartásával feltartom, én sem értem, miért csinálom. Valaki a múltkori posztban felajánlotta, hogy megcsinálja nekem a Pandát, de ez a Bushido útja, vagy hogy is van a szamurájos…..
Jacopo Belbo
2008.12.23 22:17:15

Mert az úgy történt, kérem, hogy hideg lett, és kiderült, a Pandában nincs fűtés. Aztán nekiálltam jól megcsinálni, erről már írtam egy másik posztban. És közben mindenféle kacskaringók során eljutottam oda, hogy a karburátorból ömleni kezdett a benzin. A tankba visszafolyó…..
Jacopo Belbo
2008.12.22 18:51:29
Csikós Úr! Teljes bizonyossággal kijelenthető, hogy Ön őrült. Hála Istennek! Szinte éreztem a csontig hatoló hideget és a kromofág marását, annyira jó ez az írás már megint. Régóta gondolkodom azon, felesége, Kati hogyan tolerálja mindezt, honnan veszi azt a mérhetetlen türelmet és empátiát, amivel elviseli az Ön őrültségét. Azt hiszem mindahányunk nevében mondhatom, Önnek iszonyatos mázlija van ezzel az asszonnyal, le a kalappal Kati előtt!
Egyébként ha már megkísértette a japán autók "sosem romlik el" jellege, esetleg szóba jöhetne egy régi Honda Civic, igazán stílusos kisautó, régóta tetszik nekem, sokat gondolkodom egy 82-es vagy előbbi modell vételén. Mit szólna például ehhez itt:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/60/Honda_Civic_Hatch_1982.jpg
Persze az igazi mondjuk egy 74-es ős Civic lenne, de az már inkább oldtimer kategória, nem munkábajárós autó.
Mindenesetre kitartást kívánok a Panda szereléséhez. Egyben engedje meg, hogy nagy tisztelettel Békés, Boldog Karácsonyt és Hasonlóan Őrült Új Esztendőt kívánjak Önnek, kiváló feleségének és a gyerekeknek! Remélem sokat olvashatunk még Öntől!
Egyébként ha már megkísértette a japán autók "sosem romlik el" jellege, esetleg szóba jöhetne egy régi Honda Civic, igazán stílusos kisautó, régóta tetszik nekem, sokat gondolkodom egy 82-es vagy előbbi modell vételén. Mit szólna például ehhez itt:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/60/Honda_Civic_Hatch_1982.jpg
Persze az igazi mondjuk egy 74-es ős Civic lenne, de az már inkább oldtimer kategória, nem munkábajárós autó.
Mindenesetre kitartást kívánok a Panda szereléséhez. Egyben engedje meg, hogy nagy tisztelettel Békés, Boldog Karácsonyt és Hasonlóan Őrült Új Esztendőt kívánjak Önnek, kiváló feleségének és a gyerekeknek! Remélem sokat olvashatunk még Öntől!

Ezt a vonalat vajon miért nem folytatták a jappok? Miért nem bírtak legalább egy péntek délutáni műszaknyi nyomorult Figarót legyártani balkormánnyal is? Szerintem ezek direkt szívattak bennünket. És ahogy a Nissan Skyline és a Suzuki Cappuccino óta mindig, már megint az…..

A szokásosnál többet lapozgatja a krízisről szóló híreket? Hirtelen drágának tűnik a szerelője? Megfordult már a fejében, hogy a válság miatt elhalasztja az autócserét? Esetleg kisebbet vesz? Tart tőle, hogy fel kell adnia az autótartást? Új rovatunk, a Válságblog segít a…..

A Másfélmillió lépés Magyarországon-ról szóló cikksorozatunk első és második részéből megtudhattuk, hogyan született a sorozat ötlete, hogyan folyt a két évig tartó előkészítő munka, és hogy milyen felszereléssel forgattak, illetve túráztak a csapat…..

A kragujevaci autógyárban legyártották az utolsó "szerb autót". Egy piros Zastava 101-es gördült le utolsóként a futószalagról 1 273 532 sorszámmal. A virággal, dallal, verssel - és bizony könnyekkel is - búcsúztatott Yugo után a dolgozók nagy részének munkája itt…..

(x), azaz hirdetés, kezdhetném mondandómat, és a fal felé fordulva akár hüppöghetnék is. Kevés autóm volt az életben, ami derekasabban szolgált volna Bazegnél. Talán nem is volt, hiszen Bazeg sose hagyott ott, egy lényeges szerve sem mondta be az unalmast valahol a farkasvonyító…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz