Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Jacopo Belbo

0 bejegyzést írt és 54 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tom, a grafikusunk kénytelen volt autót venni. Nem örült neki, de a kisfiát kell naponta eljuttatnia a speciális óvodába Budapestre, vidékről. Eleinte megpróbálta tömegközlekedve – ahogy munkába is így járt azelőtt – de pár hét alatt belátta. Ezt már nem bírja…..
Vajon kinek a "jó kapcsolataival" dicsekszik az ingatlanos?  A hirdetés itt van (screenshot pedig itt).Tipp: Arvedui, kösz!..
Jacopo Belbo 2010.12.06 07:59:35
@Bukowszky: No, ha már politika... Képzelj el egy viharvert, ütött-kopott hajót, amin kétezer léken át ömlik be a sós víz. Az új kapitány azt sem tudja, melyiket tömje be először, hogy megakadályozza a hajó menthetetlennek tűnő hullámsaírba szállását. A szakács eközben ellop egy felpucolt tyúkot. Na most, amikor a hajó éppen süllyedni készül, ki nem szarja le szerinted a szakácsot és a ki.szott tyúkját. Majd karóba húzzák, ha már nem a hajó megmentése, vízen tartása a legfőbb cél.
A Privoz Európa (egyik?) legnagyobb belterületi piaca, s mint ilyen, logikus módon felkerült Csurtusék odesszai must see listájának dobogós helyére. Azon most nem nyitunk vitát, hogy az ukrán nagyvárost magyarul helyesen Odesszának vagy Ogyesszának kell-e írni (majd megteszitek…..
Tudom, nem fetrengni, hanem fetrengeni. De most itt kisautókról lesz szó, pontosabban egyről. A Kedvencről. És nekem nem távirányítós a kedvencem, holott volt az is gyerekkoromban. Nem is valami különösen szép modell, nem is valami nagy - csak egy 1:43-as Medzsó, pontosabban Tomica…..
Nem elég a tucatnyi szórólap az ablaktörlő alatt, a zaklató telefonok, meg a tévésopp, most új módszerekkel mennek az agyunkra a reklámügynökségek, azt az illúziót keltve, ha csak néhány pillanatra is, hogy szaladgálhatunk a szervizbe, alsó hangon 40-50 ezerért szélvédőt…..
Egy korábbi bejegyzésben már igyekeztem összeszedni azokat a választókerületeket, ahol a pártok frontpolitikusai indulnak. Azóta a három gyorsan döntő párt, a Fidesz, az MSZP és a Jobbik után egy-két helyen már a sokáig alkudozó MDF-SZDSZ páros és a kampányát némileg késve…..
Jacopo Belbo 2010.02.02 16:09:27
@rocksztar: Nem szeretem ezt az "áruló" szót. Debreczeni számomra nem áruló, hanem egy valaha tehetséges gyerek, akit elcsábított a pénz, a befolyás, a befolyásos kenyéradók által elért sikerek, egyéni boldogulás, anyagi jólét, és a kiválóan mutyiban elintézett ügyek, előnyök, hasznok. A Gyurcsány seggébe bújás ennek az útnak a legvége, most meg már az sincs. Ha annak idején Orbán nem hajtja el mint a macskát szokás ....-ni, Debi ma Orbán hátsó felében élősködne. Debreczeni megméretett és könnyűnek találtatott. Gyáva, sunyi alak. Emberileg nulla. Ennyi. Közíró? Vicc. Gigász? Übervicc.

Itt Kecskeméten vélhetőleg nem mert elindulni, pedig ki tudta volna bulizni az itteni jelölést. Vélhetőleg érdektelenségbe fulladt volna a jelenléte, de azt sem tartom kizártnak, hogy el is verik, szó szerint, fizikailag. Ez persze nem jó, de tény, hogy "benne van ez a fíling a levegőben" errefelé minálunk. No, ez van.
Jó ideje nem írtam Eráról, a kombi fekvőlámpás Mercimről, mert, ha úgy vesszük, nem is volt mit. Ződcséges Merdzsóként szépen teszi dolgát, indul, megáll, viszi az Ikeát, kilencfelet eszik így télen, városban, fogatlan szájával szépen morzsolgatja a kilométersercliket.…..
Bianchim életében sorakoznak mostanában a megható pillanatok. A restaurálás utáni hazahozatal Karesztől ugyan már 2003 nyarán megesett, de az autó motorikusan borzalmas volt egészen tavaly télig. Bálint itt még nincs egy éves, a kép az akkori Motor-Presse irodája mellett készült…..
De nincs itt semmi baj. Az új ötös itt van, kicsit drágább lesz, mint a kifutó E60, és még mindig hátul teker, mit sírtok? Audi, ön jön. Mai cikkünk blogposztja...
Hát ismét jó reggelt, kedves hajnali hiénavadászok! Már a beharangozó posztban szóltunk, hogy ezúttal nem rejtvény lesz, hanem feladat – többen kifogásolták, hogy guglizással megoldható rejtvényeknél olyan igazságtalan faktorok is számítanak, mint a sávszélesség vagy a…..
Jacopo Belbo 2009.11.14 11:51:26
Kedves Barátaim!

Engedjetek meg pár szót. Az általam korábban belinkelt kómás kép FAKE! Bevallom: előre megfontolt szándékkal készítettem, Corel Photo Paintben kb. 5 perc alatt.

linkek:
www.gettyimages.com/detail/a0204-000013/Iconica
www.nowpublic.com/tech-biz/shell-petrol-station

De miért vetemedtem erre?

Isten lássa lelkemet, nem a nyeremény miatt (nekem egyébként is a 612 Scaglietti a kedvencem, olyat meg nem oszt a Winkler, pedig van a kutakon az is). Tekintsétek gerilla akciómat tiltakozásnak! Tiltakozom az alábbiak miatt:

- A TotalCar színvonala mélyrepülésben van, ha Csikós Úr nem írna ide, elvétve olvasnék itt akármit. Vonatkozik ezen véleményem a Belsőségre is, bár tudom, azt aztán végképp nem kötelező olvasni, mert ugye az csak egy blog. Mivel azonban a TotalCar jeles újságírói írják azt is, elvárnám, hogy annak is legyen színvonala.
- A "hiéna" játék ezen stílszerűtlen, nyögvenyelős, buta reinkarnációja felháborít. Winkler a kutakon is elérhető reklám-gagyikat osztogat, beeteti a kedves fórumozókat és egy ezer sebből vérző bugyuta posztot alkot, amit még nyögvenyelősen meg is indokol: guglival túl könnyű lenne nyerni, meg sávszélesség, meg adatgyorsaság, bla-bla. Miközben, a hozzászólásokból is látszik, számtalan olyan fórumozó van, akinek nincsen a közelében Shell kút, vagy nincs is egyáltalán Shell kút abban az országban, ahol lakik.
-Meg micsoda reklám ez a Shell-nek? "Robi, adunk öt ilyen izét, tudod, amit most nyomunk promóba', esetleg osztogasd őket a blogon, kell az a kis feényezés a Shellnek. Okés?"
-Winkler kb. fél agysejtjét használta ehhez az ötlethez, pedig úgy gondolom, ő ennél sokkal többre képes: követelem vissza a régi Winklert és a régi TotalCar-t, a fiatalosat, humorosat, csintalant, meghökkentőt, stílusost, fikázóst, álló vízben örvényeket keltőt!!!

Akciómért vállalom a felelősséget, fórumról való kizárást, feljelentést, kivégzést. Természetesen bocsánatot kérek minden fórumozótól, akit becsaptam, de Winklertől nem: Robi, már ha duplájára nagyítod a képet, a vak is látja, hogy gagyi hamisítvány!!!

Természetesen nem tartok igényt a nyeremény-autóra. Ha a nyakatokon marad, osszátok szét őket a dévai árva gyerekek között, bár azt hiszem, megsértődnének rátok, olyan gagyi ez az egész. Nagyon sajnálom, őszintén.
Biatorbágyhoz szép gyerekkori emlékek fűznek, volt a hegy tetején egy kis faházunk, aminek a teraszáról az országútra lehetett rálátni, pont három kanyarra, mint ahogy a népmesékben szokták illusztrálni az ilyesmit. Valahol ott lent lakhat Gyöngyvér, akinek kicsit kevésbé…..
Belsőség Mozdony medium 2009.01.19 00:46:00
Mindegy, milyen oldalról, mindegy, milyen szögbõl nézzük, mindenhonnan ugyanaz a fölény sugárzik, talán már kicsit túl szájbarágósan prezentálva. Mintha az Audi még mindig fészkelõdne-helyezkedne a BMW és a Mercedes között, foggal-körömmel kapaszkodva kiharcolt helyéhez. A…..
kár-park Ez a méreg, nem a cián 2009.01.17 01:41:00
A Totalcar csapatából ketten is hosszan tudnánk ecsetelni, hogy egy húszéves Toyota Corolla felújítása mennyi pénzt, időt, energiát és vesződséget igényel. Pedig Karotta és én nem is a saját kezünkkel építettük meg imádott Hachirokuinkat. Történetünk főhőse viszont három…..
Jacopo Belbo 2009.01.17 09:38:01
Sajnálatos eset, de örüljünk annak, hogy személyi sérülés nem történt.

Egy ilyen autó birtoklása - már akkor is, ha csak a garázsban áll - kockázatokkal jár. Csúcsforgalomba vinni csúszós úton, Budapesten, nos, ez nem vall túl nagy bölcsességre, előrelátásra, még akkor sem, ha vezetője jelen esetben nem tekinthető vétkesnek. Az eset azonban korántsem ritka, bárkivel, bármikor megtörténhet, de ezt egy ilyen felújított szerelem-autó tulajdonosának be kell kalkulálnia! Sajnálom a tulajdonost és kívánom, hogy sikerüljön újra a korábbi képeken látható gyönyörű állapotba hozni a kocsit!

Nagyon ostoba az a hozzáállás, ahogy itt néhányan a "nyuggerekről" írnak. Mintha azok valamiféle kártékony állatok, de legalábbis más fajhoz tartozó egyedek lennének, akik csak bajnak vannak az utakon. Van, aki így meg úgy szankcionálná őket, évente vizsgáztatná, satöbbi. Nos, kedves barátaim, van egy rossz hírem: mindannyian ilyen "vén trotty nyuggerek" lesztek ti is, már ha megéritek és nem kenődtök fel keresztben egy lámpaoszlopra kivagyiságotok szomorú mementójaként. A nyugdíjasok (hívjuk őket inkább IDŐSEKNEK) ugyanis nem egy másik faj vagy állatfajta, hanem ugyanolyan emberek, mint ti, csak kicsivel korábban kezdték a Föld nevű bolygón csellengést, mint ti. Vagyis: ahogy telnek a percek, napok, hónapok, évek, lassan ti magatok is "nyuggerek" lesztek. Mondom, ha megéritek. Akkor majd az istenverte
sz@ros boyracereket fogjátok vajon szátokra venni? Szánalmas rövidlátás, kisstílűség, ostobaság ez a fajta carpe diem világlátás, főképpen ebben az esetben. Buták vagytok.
Na, mindenki kileste már, hogy mit kap? A gyerek ajándéka mellé megvették a privát csemegét? Holnap este hasad a papír: a csomagoló lehull az ajándékokról; remélem mindenkinél lesz fényképezőgép. Ugye senki nem felejtette el, hogy fotópályázatot hirdettünk?A Indafotó és a…..
Elnézést kérek mindenkitől, hogy egy tökéletesen értéktelen autó tökéletesen értelmetlen életben tartásával feltartom, én sem értem, miért csinálom. Valaki a múltkori posztban felajánlotta, hogy megcsinálja nekem a Pandát, de ez a Bushido útja, vagy hogy is van a szamurájos…..
Mert az úgy történt, kérem, hogy hideg lett, és kiderült, a Pandában nincs fűtés. Aztán nekiálltam jól megcsinálni, erről már írtam egy másik posztban. És közben mindenféle kacskaringók során eljutottam oda, hogy a karburátorból ömleni kezdett a benzin. A tankba visszafolyó…..
Belsőség Krómtojás aranyárban 2008.12.14 11:40:27
  Ezt a vonalat vajon miért nem folytatták a jappok? Miért nem bírtak legalább egy péntek délutáni műszaknyi nyomorult Figarót legyártani balkormánnyal is? Szerintem ezek direkt szívattak bennünket. És ahogy a Nissan Skyline és a Suzuki Cappuccino óta mindig, már megint az…..
A szokásosnál többet lapozgatja a krízisről szóló híreket? Hirtelen drágának tűnik a szerelője? Megfordult már a fejében, hogy a válság miatt elhalasztja az autócserét? Esetleg kisebbet vesz? Tart tőle, hogy fel kell adnia az autótartást? Új rovatunk, a Válságblog segít a…..
A kragujevaci autógyárban legyártották az utolsó "szerb autót". Egy piros Zastava 101-es gördült le utolsóként a futószalagról 1 273 532 sorszámmal. A virággal, dallal, verssel - és bizony könnyekkel is - búcsúztatott Yugo után a dolgozók nagy részének munkája itt…..
Jacopo Belbo 2008.11.23 09:10:40
Egy fehér GTL55 típusú Zastavánk volt, tizenkét-tizenhárom éves lehettem, amikor hosszú várakozás után végre megjött. Akkoriban nagyon nagy szó volt egy Zastava: kicsit ez már nyugati autó volt. Apám Debrecenből hozta haza, elmentünk vele a munkahelyére, ahol a portás csak ennyit mondott: "Ez mutat!". Hihetetlen büszke voltam akkor és boldog.

Elképesztő utakat tettünk meg vele, két felnőtt, három gyerek és csomagok. Az 1100 köbcentis motor meg csak ment zokszó nélkül. Egyszer Ausztriában lerobbantunk, betoltuk egy útmenti koszos, rongyos szervizbe, ahol a munkások kiröhögtek bennünket, amikor felnyitották a motorháztetőt. Én akkor csak apám szégyenkező pillantásaiból következtettem arra, hogy rajtunk röhögnek a derék labancok, bár később, amikor Mercedesek, BMW-k, Opelek mentek el melletünk emelkedőn felfelé úgy, mintha mi állnánk, kezdtem gyanakodni...

Unokabátyám esküvőjén ő volt a menyasszonyi kocsi, egy álló napig csinosítottam, díszítettem, és a nagy nap délutánján, amikor már teljes pompában állt a Városi Tanács épülete előtt, szilikon szprével csöpögősre fújva minden műanyag és gumi alkatrész, egy csoport nyugati turista közelebb ment hozzá megnézni, hogy ez meg milyen autó. Tinédzser voltam, dagatdam a büszkeségtől, bár mai fejjel tudom, miért nézték meg, és sejtem, miket gondolhattak, mondhattak a mi családi kincsünkről.

Sokáig megtartottuk és jól szolgált, bár ette az olajat és bizonyos alkatrészei felmondták a szolgálatot. Ezen az autón tanultam meg vezetni a való világban friss jogosítvánnyal. A motorja remek volt, símán elment 120-szal - még behúzott kézifékkel is:)

Első igazi nagy szerelmemet is ezzel az autóval vittem ide-oda, rengeteg emlék ugrik be erről az időről is. Emlékszem, egy csikorgó téli estén vártam szerelmemre, járó motorral, hogy fűtsek, és akkor a kocsi beltere olyan otthonosnak, melegnek, kellemesnek tűnt, hogy azt gondoltam, ha enyém lehetne ez a kiskocsi, én lennék a világ legboldogabb embere, többre nem is vágynék, szerelmemmel elmennénk vele a világ végére.

Aztán inkább a szerelmem ment el, elhagyott, utána egyetemre mentem, nem sokkal később a Zaszti is elment, vettünk helyette egy használt Opel Astrát, ez már a kilencvenes évek elején volt. Azóta nyugati ipari hulladékok jönnek-mennek, egy sem volt meg olyan hosszú ideig, mint a Zaszti.

A mai autókhoz képest egy életveszélyes, gyenge, megbízhatatlan autócska volt a Zaszti, de ezt nem a tapasztalat, sokkal inkább mai tudásom mondatja velem. Én ma nem mernék olyan hosszú utakra menni két gyermekemmel egy Zastava GTL55-tel, mint annak idején apám és anyám három gyerekkel a hátsó ülésen. Mégis, borzasztó szépek voltak azok az idők, bár nem volt légzsák, övfeszítő, hátsó fejtámla és övek, sőt, téli gumit sem vettünk rá soha. Akkoriban lassan teltek a napok, hónapok, évek, egy kocsi tíz-tizenöt évig szolgált egy családnál. Szép idők voltak. Nekem ez a Zastava.