Adatok
mercurius
0 bejegyzést írt és 423 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tolja a havat
Ránéztem a képekre, már mondtam is magamban, de szép MTZ! Ennyit értek a földmunkagépek, traktorok csodás világához. Mint kiderült, ez egy JUMZ alapra épített E02621 típusú árokásó és tolólapos földmunkagép. A JUMZ és az MTZ nem ugyanaz, bár hasonlítanak.…..
mercurius
2013.06.17 13:20:51
Én is azt hittem, hogy MTZ. Ilyern nem létezett piros-fehér illetve bordó-krémfehér kombóban? Egy ilyenre mintha emlékeznék, és mintha valami kisebb belsőégésű moci indította volna, nem elektromos önindító...
mercurius
2013.06.17 13:21:38
Tizennyolc év autózás után bringára ült. Milyen a másik oldal?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
mercurius
2013.06.05 12:38:07
Ha ön ezt a posztot olvassa, minden bizonnyal szereti az autót és az autózást. Azt a kort éljük, amelyben még éppen elcsíphetjük a varázsát, még elég időnk van ahhoz, hogy összegyűjtsük azt az emlékanyagot, amelyből majd a verandán ücsörögve szemezgetünk az unokáinknak,…..
mercurius
2013.02.25 13:06:08
„De mi van ha esik, akkor hogy robogózzak?” – ugye önök is hallották már a kérdést gyanútlan laikusoktól. Magyarázhatunk vízhatlan ruháról, meg Tucanókról, de akkor is van valami kifogás. Ez után csak azt kell mondani, vegyél esőköpenyt, cukit, pöttyöset.
Naná,…..
mercurius
2013.02.19 13:27:29
Egy korábbi posztból sokan már talán tudják – hazajött a Puch. Ez az az autóm, amelyik olyan régen készül, hogy néha szinte el is felejtettem, hogy létezik, annyira az ősidőkben vettem, hogy minden akkori tervem dugába dőlt, amit szántam neki.Az évek során sokszor eljutott oda,…..
A szokott jó hangulat, és sok érdeklődő mellett zajlott a műszaki egyetem házi robotautós versenye szombaton, a Q épület aulájában kialakított akadálypályákon. A negyedik alkalommal rendezett RobonAUT-on újra összecsaptak a hallgatók önállósított…..
Óriási pechem van. Ez a harmadik telem motoron, és a hőmérő szinte mindig nulla fok fölött van, amikor munkába indulok. És ez már második éve így van, ami azért rossz, mert így esélyem sincs kipróbálni, mit tud az a sok, kemény cucc, amit az elmúlt években összehordtam, hogy…..
Az Égéstér 46. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
mercurius
2012.12.14 09:00:36
@novothauto: csak éppen az a probléma, hogy ezek a "médiaköcsögök" folynak a csapból is azok számára, akik az 'előemésztett' médián (TV) élnek csupán. Számukra nincs kilépés a fénykörből.
Akár északi, akár déli, akármilyen, szerintem értékesebb, ha eredeti marad.
Akár északi, akár déli, akármilyen, szerintem értékesebb, ha eredeti marad.
Ha a Transformers című filmet említem, valószínűleg senkinek nem mondok újat. Az Autobotok és az Álcák harca egy kifogyhatatlan energiaforrásért már-már klasszikus magasságokba emelkedik. Ezt lovagolta meg az egyik orosz bajtárs, aki egy japán belpiacra szánt Toyota Mark II-est…..
mercurius
2012.09.05 13:00:04
Húzassátok a cigánnyal, ugorjatok bele a nagybőgőbe, de halkan. A nyomorodhoz és örömödhöz nekem semmi közöm.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Olvasónk levele következik, köszönjük!
Minden lehetséges. De tegyük hozzá, itt csak a nyomaték számít. A hengerek száma ugyanis nagyjából egységes: egy.
Gépész vagyok, így a gépek szeretete, csodálata mélyen bennem van. Legyen az labdaadogató, varrógép, vagy éppen…..
mercurius
2012.09.02 19:38:52
@Lionel North: a működési elve a lényeg, nem amit beletankolnak.
Sorsszerűen ma, a 35. születésnapomon, Augusztus 30-án, a 30. Hangyász hétfőben jelenthetem be, hogy a projekt ebek harmincadjára jutott.
Ahogy többször is ígértem itt korábban, az nem volt kérdés, hogy ezen a napon elhozom-e a Datsunt az Adorján-Hexer Művektől, csak az volt a…..
A kezed járjon, ne a szád, hallottam vagy tízezerszer életemben. Volt alkalmam megfogadni. És most eszerint is járok el, amennyiben hajnali blogolás helyett szépen lefekszem a Competition Car Composites-cal a párnám alatt. Holnap ugyanis nyári szabadságom második napja jön, amit az…..
Pompás mókát eszelt ki David és Billy Werth: a kaszkadőrbemutatókkal foglalkozó testvérpár felrakott egy-egy kamerát, majd közel mentek egymáshoz. A dolgokat az tette fűszeressé, hogy az egyik motorral, a másik repülőgéppel közelített. Bátrak és bolondok...
..
Karotta Közlöny
Hangyász hétfő 23 – Szeretném a homokórát megállítani, avagy üvegszál, kipufogó és csőváz
2012.07.03 00:45:00
"Ülök a szobámban búsan, egyedül,És a fájó múltra gondolok.Odakünn az utcán lassan fény dereng,És az órán pereg a homok."(Farkas-Boros)
Kalendariánus érdeklődésű olvasóimnak feltűnhetett, hogy az elmúlt két hétfő nem volt hangyászhétfő. Ennek egyrészt…..
...amit egy Mini Cooper S váltott ki tulajdonosából. Thomas Valente videója...
mercurius
2012.03.07 15:02:03
Több, mint 40 kiosztott díj, amiből a hajtáslánc is kapott kettőt. Valóban az Insignia 4x4 az elérhető legjobb négykerékhajtás a középkategóriában? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
mercurius
2012.02.29 12:00:55
@Motordoktor: Kedves Zsolt, én nem a hozzáértést, hanem a vizsgálati módszert firtatom.
Mi a célja ennek a kocsinak? Élményautó? Aligha. Driftautó? Aligha. Eljutni a-ból b-be a legújabb trend szerinti, a külvilág minden apró rezdülésétől tökéletesen elszigetelten? - A lehető legnagyobb mértékben.
Nem vagyok autós újságíró, és nem vagyok gépjárműszakértő sem. Azonban az insigniának még ezt a változatát is inkább egy zsúfolt bevásárlóközpont parkolójában tesztelném, ha fordulékonyságról van szó. Ha vezethetőségről, akkor pedig valami átlagos, 0,8négyzetméter/négyzetméter kátyú arányú magyar útszakaszon telepakoltan, csúszós úton erőltetve kanyarban, hogy esetleg képet kapjak, elpattog-e, befordul-e.
És igazából a kritikám nem személyesen Önnek szólt, hanem a mostani TC-s trendnek úgy általában. Értem én, hogy a géperejű ökörködés vérpezsdítő, de ez nem lehet alapja a tesztek-cikkek megírásánál MINDEN autó esetében.
Amíg a Bogaras, illetve diagnosztikai cikkek, vagy a H-hétfő, vagy egy sportjármű tesztje egyértelmű rétegérdeklődést elégít ki, (és mindet imádom olvasni) egy ilyen verda esetében tényleg szeretném tudni, hogy a hasonló járművek tekintetében milyen használható, értékes, különleges, vagy csak szimplán szar.
Mi a célja ennek a kocsinak? Élményautó? Aligha. Driftautó? Aligha. Eljutni a-ból b-be a legújabb trend szerinti, a külvilág minden apró rezdülésétől tökéletesen elszigetelten? - A lehető legnagyobb mértékben.
Nem vagyok autós újságíró, és nem vagyok gépjárműszakértő sem. Azonban az insigniának még ezt a változatát is inkább egy zsúfolt bevásárlóközpont parkolójában tesztelném, ha fordulékonyságról van szó. Ha vezethetőségről, akkor pedig valami átlagos, 0,8négyzetméter/négyzetméter kátyú arányú magyar útszakaszon telepakoltan, csúszós úton erőltetve kanyarban, hogy esetleg képet kapjak, elpattog-e, befordul-e.
És igazából a kritikám nem személyesen Önnek szólt, hanem a mostani TC-s trendnek úgy általában. Értem én, hogy a géperejű ökörködés vérpezsdítő, de ez nem lehet alapja a tesztek-cikkek megírásánál MINDEN autó esetében.
Amíg a Bogaras, illetve diagnosztikai cikkek, vagy a H-hétfő, vagy egy sportjármű tesztje egyértelmű rétegérdeklődést elégít ki, (és mindet imádom olvasni) egy ilyen verda esetében tényleg szeretném tudni, hogy a hasonló járművek tekintetében milyen használható, értékes, különleges, vagy csak szimplán szar.
mercurius
2012.02.29 12:30:15
@pagodalom: Azt azért nem hinném, hogy valaki egy médiateszt következtében dönt egy adott jármű megvásárlása mellett, azonban - nyilvánvalóan - ez sem zárható ki.
Én csupán azt szerettem volna elmondani, hogy egy kocsi nem mindenkinek ugyanabból az okból érdekes. Nem hinném, hogy a kilinccsel előre autózás mérvadó szempont lenne akkor, amikor egy kocsiról mérvadó álláspontot kellene kialakítani. Mostanában pedig a TC-n inkább ilyeneket lehet olvasni.
Én csupán azt szerettem volna elmondani, hogy egy kocsi nem mindenkinek ugyanabból az okból érdekes. Nem hinném, hogy a kilinccsel előre autózás mérvadó szempont lenne akkor, amikor egy kocsiról mérvadó álláspontot kellene kialakítani. Mostanában pedig a TC-n inkább ilyeneket lehet olvasni.
A japánok érthetetlenek. Készítenek egy nagyszerű autót, majd gondoskodnak róla, hogy a környékről is elijesszen mindenkit, aki megvehetné. Mai cikkünk blogposztja...
mercurius
2012.01.10 08:47:02
mercurius
2012.01.10 08:48:33
A környezetvédő és a túlóvatoskodó támadhatatlan. Abban nem lehet kifogás, ha azt mondjuk, hogy fékkel, kormánnyal nem játszunk, azt bízzuk szakemberre! De ki a szakember? A kommentelő mindig. Mai cikkünk blogposztja...
mercurius
2012.01.04 08:13:06
@rognork: szerintem meg totál felesleges volt ez a poszt. Akik tényleg értenek hozzá, azok tudják miről szólt az eredeti cikk, a többiek pedig a hozzászólás-listájukat gyarapítják csupán, és rendkívüli módon örültek, hogy ilyen szép kis vita kerekedett.
Javaslom továbbra is nagy ívben leszarni a kommentelők 'szakmai' tanácsait addig, amíg bizonyság nem esik a szakértelemről, vagy a megvalósíthatóság értelméről.
A magam részéről pedig továbbra is abban a szerelőmben bízok, aki 31 éve szerel, és 17 éve minden autómat hibátlan állapotban tartja, és a műhelyben a szakmunkásképzőnél senkinek sincsen magasabb végzettsége. A bizalmat kiérdemli valaki a munkájával, és nem megszerzi akármilyen végzettségével.
Javaslom továbbra is nagy ívben leszarni a kommentelők 'szakmai' tanácsait addig, amíg bizonyság nem esik a szakértelemről, vagy a megvalósíthatóság értelméről.
A magam részéről pedig továbbra is abban a szerelőmben bízok, aki 31 éve szerel, és 17 éve minden autómat hibátlan állapotban tartja, és a műhelyben a szakmunkásképzőnél senkinek sincsen magasabb végzettsége. A bizalmat kiérdemli valaki a munkájával, és nem megszerzi akármilyen végzettségével.
Ezt is megéltük. Kellett hozzá egy kis idő, egy remek helyszín, egy penge_verda és egy őrült a kormány mögött. Valamint egy szem operatőr(Szeljak György), aki érti a dolgát és szerszámát biztos kézben tartja. Iszonyatosan büszkék vagyunk rá mindannyian, hogy ez az egy szem…..
mercurius
2011.10.20 08:50:00
Majdnem, mivel japánul van, melyet meglehetősen kevesen beszélnek (bár Csikós néha elkapott egy-két mondatot) errefelé. Ez még elviselhető, ám a hazai, LCD-celebeket is megszégyenítő sikoltozást már nem sokan bírják. Pedig a Karottától kapott videó, maga a műsor, egész…..
mercurius
2010.11.22 19:08:59
Varga Zsombor a Ford PR-ese. Ő intézi a sajtóutakat és a tesztautókat, de legalább ilyen lelkesedéssel veti magát a közös szabadidős programokba, amikor különféle alkoholos italok fölött a lovagkor jeles eseményeit veszi sorba, különös tekintettel a keresztes háborúkra. Ez…..
mercurius
2010.11.03 19:20:39
Tegnap közzétettem a brutál Pandáról két videót, GerGely pedig talált róla képeket:Ilyen volt, mikor még nagyjából felismerhető állapotban találkozhatott vele a közönség... ...legalábbis ami az orrát illeti.Az emhárom jóhogy ott van!A legutóbbi átalakulás.És még…..
mercurius
2010.09.01 11:17:06
Piittől kaptam az alábbi képet. Kíváncsi leszek a végeredményre. Köszönjük...
mercurius
2010.08.19 10:14:48
Szép képek, nem rossz zene. Természetesen tele VW-vel és Audival. Piros pont jár annak, aki megtalálja a magyar résztvevőt...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz