Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mercurius

0 bejegyzést írt és 423 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tolja a havat Ránéztem a képekre, már mondtam is magamban, de szép MTZ! Ennyit értek a földmunkagépek, traktorok csodás világához. Mint kiderült, ez egy JUMZ alapra épített E02621 típusú árokásó és tolólapos földmunkagép. A JUMZ és az MTZ nem ugyanaz, bár hasonlítanak.…..
Tizennyolc év autózás után bringára ült. Milyen a másik oldal? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belsőség A hét legjobb filmje 2013.02.22 17:46:14
Ha ön ezt a posztot olvassa, minden bizonnyal szereti az autót és az autózást. Azt a kort éljük, amelyben még éppen elcsíphetjük a varázsát, még elég időnk van ahhoz, hogy összegyűjtsük azt az emlékanyagot, amelyből majd a verandán ücsörögve szemezgetünk az unokáinknak,…..
mercurius 2013.02.25 13:06:08
„De mi van ha esik, akkor hogy robogózzak?” – ugye önök is hallották már a kérdést gyanútlan laikusoktól. Magyarázhatunk vízhatlan ruháról, meg Tucanókról, de akkor is van valami kifogás. Ez után csak azt kell mondani, vegyél esőköpenyt, cukit, pöttyöset. Naná,…..
Egy korábbi posztból sokan már talán tudják – hazajött a Puch. Ez az az autóm, amelyik olyan régen készül, hogy néha szinte el is felejtettem, hogy létezik, annyira az ősidőkben vettem, hogy minden akkori tervem dugába dőlt, amit szántam neki.Az évek során sokszor eljutott oda,…..
A szokott jó hangulat, és sok érdeklődő mellett zajlott a műszaki egyetem házi robotautós versenye szombaton, a Q épület aulájában kialakított akadálypályákon. A negyedik alkalommal rendezett RobonAUT-on újra összecsaptak a hallgatók önállósított…..
Óriási pechem van. Ez a harmadik telem motoron, és a hőmérő szinte mindig nulla fok fölött van, amikor munkába indulok. És ez már második éve így van, ami azért rossz, mert így esélyem sincs kipróbálni, mit tud az a sok, kemény cucc, amit az elmúlt években összehordtam, hogy…..
TComment Feljelentettük a neppert 2012.12.13 15:28:20
Az Égéstér 46. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
mercurius 2012.12.14 09:00:36
@novothauto: csak éppen az a probléma, hogy ezek a "médiaköcsögök" folynak a csapból is azok számára, akik az 'előemésztett' médián (TV) élnek csupán. Számukra nincs kilépés a fénykörből.

Akár északi, akár déli, akármilyen, szerintem értékesebb, ha eredeti marad.
Ha a Transformers című filmet említem, valószínűleg senkinek nem mondok újat. Az Autobotok és az Álcák harca egy kifogyhatatlan energiaforrásért már-már klasszikus magasságokba emelkedik. Ezt lovagolta meg az egyik orosz bajtárs, aki egy japán belpiacra szánt Toyota Mark II-est…..
Olvasónk levele következik, köszönjük! Minden lehetséges. De tegyük hozzá, itt csak a nyomaték számít. A hengerek száma ugyanis nagyjából egységes: egy. Gépész vagyok, így a gépek szeretete, csodálata mélyen bennem van.  Legyen az labdaadogató, varrógép, vagy éppen…..
Pompás mókát eszelt ki David és Billy Werth: a kaszkadőrbemutatókkal foglalkozó testvérpár felrakott egy-egy kamerát, majd közel mentek egymáshoz. A dolgokat az tette fűszeressé, hogy az egyik motorral, a másik repülőgéppel közelített. Bátrak és bolondok... ..
Hűde szép! Függőség... 2012.03.07 10:05:00
...amit egy Mini Cooper S váltott ki tulajdonosából.  Thomas Valente videója...
mercurius 2012.03.07 15:02:03
Több, mint 40 kiosztott díj, amiből a hajtáslánc is kapott kettőt. Valóban az Insignia 4x4 az elérhető legjobb négykerékhajtás a középkategóriában? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
mercurius 2012.02.29 12:00:55
@Motordoktor: Kedves Zsolt, én nem a hozzáértést, hanem a vizsgálati módszert firtatom.

Mi a célja ennek a kocsinak? Élményautó? Aligha. Driftautó? Aligha. Eljutni a-ból b-be a legújabb trend szerinti, a külvilág minden apró rezdülésétől tökéletesen elszigetelten? - A lehető legnagyobb mértékben.

Nem vagyok autós újságíró, és nem vagyok gépjárműszakértő sem. Azonban az insigniának még ezt a változatát is inkább egy zsúfolt bevásárlóközpont parkolójában tesztelném, ha fordulékonyságról van szó. Ha vezethetőségről, akkor pedig valami átlagos, 0,8négyzetméter/négyzetméter kátyú arányú magyar útszakaszon telepakoltan, csúszós úton erőltetve kanyarban, hogy esetleg képet kapjak, elpattog-e, befordul-e.

És igazából a kritikám nem személyesen Önnek szólt, hanem a mostani TC-s trendnek úgy általában. Értem én, hogy a géperejű ökörködés vérpezsdítő, de ez nem lehet alapja a tesztek-cikkek megírásánál MINDEN autó esetében.

Amíg a Bogaras, illetve diagnosztikai cikkek, vagy a H-hétfő, vagy egy sportjármű tesztje egyértelmű rétegérdeklődést elégít ki, (és mindet imádom olvasni) egy ilyen verda esetében tényleg szeretném tudni, hogy a hasonló járművek tekintetében milyen használható, értékes, különleges, vagy csak szimplán szar.
mercurius 2012.02.29 12:30:15
@pagodalom: Azt azért nem hinném, hogy valaki egy médiateszt következtében dönt egy adott jármű megvásárlása mellett, azonban - nyilvánvalóan - ez sem zárható ki.

Én csupán azt szerettem volna elmondani, hogy egy kocsi nem mindenkinek ugyanabból az okból érdekes. Nem hinném, hogy a kilinccsel előre autózás mérvadó szempont lenne akkor, amikor egy kocsiról mérvadó álláspontot kellene kialakítani. Mostanában pedig a TC-n inkább ilyeneket lehet olvasni.
TComment Ellenszenves jóbarát 2012.01.10 06:12:00
A japánok érthetetlenek. Készítenek egy nagyszerű autót, majd gondoskodnak róla, hogy a környékről is elijesszen mindenkit, aki megvehetné. Mai cikkünk blogposztja...
A környezetvédő és a túlóvatoskodó támadhatatlan. Abban nem lehet kifogás, ha azt mondjuk, hogy fékkel, kormánnyal nem játszunk, azt bízzuk szakemberre! De ki a szakember? A kommentelő mindig. Mai cikkünk blogposztja...
mercurius 2012.01.04 08:13:06
@rognork: szerintem meg totál felesleges volt ez a poszt. Akik tényleg értenek hozzá, azok tudják miről szólt az eredeti cikk, a többiek pedig a hozzászólás-listájukat gyarapítják csupán, és rendkívüli módon örültek, hogy ilyen szép kis vita kerekedett.
Javaslom továbbra is nagy ívben leszarni a kommentelők 'szakmai' tanácsait addig, amíg bizonyság nem esik a szakértelemről, vagy a megvalósíthatóság értelméről.
A magam részéről pedig továbbra is abban a szerelőmben bízok, aki 31 éve szerel, és 17 éve minden autómat hibátlan állapotban tartja, és a műhelyben a szakmunkásképzőnél senkinek sincsen magasabb végzettsége. A bizalmat kiérdemli valaki a munkájával, és nem megszerzi akármilyen végzettségével.
Ezt is megéltük. Kellett hozzá egy kis idő, egy remek helyszín, egy penge_verda és egy őrült a kormány mögött. Valamint egy szem operatőr(Szeljak György), aki érti a dolgát és szerszámát biztos kézben tartja. Iszonyatosan büszkék vagyunk rá mindannyian, hogy ez az egy szem…..
Majdnem, mivel japánul van, melyet meglehetősen kevesen beszélnek (bár Csikós néha elkapott egy-két mondatot) errefelé. Ez még elviselhető, ám a hazai, LCD-celebeket is megszégyenítő sikoltozást már nem sokan bírják. Pedig a Karottától kapott videó, maga a műsor, egész…..
Varga Zsombor a Ford PR-ese. Ő intézi a sajtóutakat és a tesztautókat, de legalább ilyen lelkesedéssel veti magát a közös szabadidős programokba, amikor különféle alkoholos italok fölött a lovagkor jeles eseményeit veszi sorba, különös tekintettel a keresztes háborúkra. Ez…..
Tegnap közzétettem a brutál Pandáról két videót, GerGely pedig talált róla képeket:Ilyen volt, mikor még nagyjából felismerhető állapotban találkozhatott vele a közönség... ...legalábbis ami az orrát illeti.Az emhárom jóhogy ott van!A legutóbbi átalakulás.És még…..
Piittől kaptam az alábbi képet. Kíváncsi leszek a végeredményre. Köszönjük...
Szép képek, nem rossz zene. Természetesen tele VW-vel és Audival. Piros pont jár annak, aki megtalálja a magyar résztvevőt...