Adatok
HAWOCK
0 bejegyzést írt és 91 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az autó önsúlya ezzel a motorral és a hatfokozatú kézi váltóval 1425 kiló, ami a méretét tekintve nem is sok. Mégsem ez, hanem az 1500-tól 4000-es fordulatig jelenlévő maximális nyomaték, ami tényleg használhatóvá teszi. Na ezt csinálja utána egy 1.4-es turbódízel!…..
Véleményük az új VW Poloról...
HAWOCK
2009.07.31 21:48:15
@Ciri:
Az a modell amit lényegében kisebb változtatásokkal 15 évig gyártanak valóban egy bukott modell.
Az a modell amit lényegében kisebb változtatásokkal 15 évig gyártanak valóban egy bukott modell.
HAWOCK
2009.07.31 22:08:50
@Il mio nome è Nessuno:
"Eladhatatlan modelleket nem gyártanak 15 évig." Igaz
A 15 éves megjegyzésem erre írtam:
"Ja, főleg mivel sikermodell volt :)
Ezért nem gyártják már hosszú évek óta és egyelőre nem is terveznek újat...
A profitképesség és a bukás nem ugyan az. "
Ebből azt jött le nekem hogy véleménye szerint egy bukott modell volt az NSX.
Erre irtam a 15 évet mintegy irónikusan.
"Eladhatatlan modelleket nem gyártanak 15 évig." Igaz
A 15 éves megjegyzésem erre írtam:
"Ja, főleg mivel sikermodell volt :)
Ezért nem gyártják már hosszú évek óta és egyelőre nem is terveznek újat...
A profitképesség és a bukás nem ugyan az. "
Ebből azt jött le nekem hogy véleménye szerint egy bukott modell volt az NSX.
Erre irtam a 15 évet mintegy irónikusan.
A kupék eleganciája, a limuzinok kényelme és a kombik praktikussága egyetlen autóban. Az Audi szerint ez az A5 Sportback. Szerintünk meg egy ferdehátú, középkategóriájú ötajtós kocsi, annak viszont szuper. Vélemények az azonos című írásunkról...
HAWOCK
2009.07.27 22:10:43
@29 Palms:
„Valaki meg tudná mondani melyik része van a GS-nek az említett oldalon ami gagyi?”
Korábban néhány sráccal próbáltunk GS300-at, Legendet, ötös bimmert. Érdeklődtem, hogy mi véleményük a minőségérzetről, hát nem bimmer volt az első helyen ebben megegyeztünk.
GS és a Legend simán felveszik versenyt a német prémium minőséggel.
„Valaki meg tudná mondani melyik része van a GS-nek az említett oldalon ami gagyi?”
Korábban néhány sráccal próbáltunk GS300-at, Legendet, ötös bimmert. Érdeklődtem, hogy mi véleményük a minőségérzetről, hát nem bimmer volt az első helyen ebben megegyeztünk.
GS és a Legend simán felveszik versenyt a német prémium minőséggel.
A brazil állapota stabil, bár életveszélyben van orvosai szerint, jelenleg altatják, gép lélegezteti, reggel ébresztik, miután sikerült az esti operáció - mondták az F1-pilóta magyar orvosai a késő esti sajtótájékoztatón.Műteni kellett, mert súlyosan sérült a…..
HAWOCK
2009.07.25 21:14:49
„videón jól látható, hogy a rugó nem csak pattog, hanem kemény sebességgel tart Massa felé, ha jól olvastam kb. 160 km/h-val.”
A baj az hogy a viszonyítási pont mindenki esetében Massa autója ami nagy sebességgel halad. Ez azt a látszatot kelti mintha a rugó puskagolyó módjára repülne Massa felé.
Massa autójától független viszonyítási pontot kell keresni pl az aszfalton és lehet is találni egy fehér pontot amihez képest a rugó mozgása megfigyelhető (bal keréknél). Az látható hogy amíg az autó közelít a fehér pont felé a rugó helyzete szinte változatlan a fehér ponthoz képest, azaz vélhetően pattog az aszfalton esetleg kis sebességgel pattog lefelé a lejtőn. Csakhogy amikor a rugó az autó első légterelője fellett helyezkedik el, elkapja a légörvény amit az első vezetőszárny kelt. A légörvény a rugó sebességét Massa fejének irányába növeli meg, így szerencsétlen módon még nagyobb sebességgel ütközik neki.
www.youtube.com/watch?v=pvwRyQ-kceA
0:28-0:29 intervallum ki kell kockázni
A baj az hogy a viszonyítási pont mindenki esetében Massa autója ami nagy sebességgel halad. Ez azt a látszatot kelti mintha a rugó puskagolyó módjára repülne Massa felé.
Massa autójától független viszonyítási pontot kell keresni pl az aszfalton és lehet is találni egy fehér pontot amihez képest a rugó mozgása megfigyelhető (bal keréknél). Az látható hogy amíg az autó közelít a fehér pont felé a rugó helyzete szinte változatlan a fehér ponthoz képest, azaz vélhetően pattog az aszfalton esetleg kis sebességgel pattog lefelé a lejtőn. Csakhogy amikor a rugó az autó első légterelője fellett helyezkedik el, elkapja a légörvény amit az első vezetőszárny kelt. A légörvény a rugó sebességét Massa fejének irányába növeli meg, így szerencsétlen módon még nagyobb sebességgel ütközik neki.
www.youtube.com/watch?v=pvwRyQ-kceA
0:28-0:29 intervallum ki kell kockázni
Őszintén megvallva, még sosem fordult velem elő, hogy bementem egy prémium autókat árusító szalonba, és ikszelgettem a listát, majd a személyi bankáromat felhívva elutaltam volna az előleget. A használtautó hirdetések a barátaim, olyat veszek, amibe az első tulaj évtizedekkel…..
HAWOCK
2009.07.16 11:07:24
HAWOCK
2009.07.16 11:14:41
HAWOCK
2009.07.16 11:16:09
Bajban ismerszik meg az igaz barát, avagy olyankor válik el a szar a májtól, mondhatnám. Az autókkal is már csak így van ez. Vidám dolog autót vásárolni, az első boldog kilométerek, az ismerkedés izgalma, óvatosan parkolni a garázsban, jaj, csak meg ne húzzam. De ahogy…..
HAWOCK
2009.06.26 23:42:37
@RWD:
„én nem adnám semmiért a manuális kuplung+váltó kombót.”
Így van. Egy kőkemény sportkocsi az Ariel Atom-al, Tramontana-val indul, és innen kezdve torzul át a többi Grand Tourismo-vá ahol szinte minden luxust és kényelmet megkapsz egy tökéletes és baromi erős autóban
„én nem adnám semmiért a manuális kuplung+váltó kombót.”
Így van. Egy kőkemény sportkocsi az Ariel Atom-al, Tramontana-val indul, és innen kezdve torzul át a többi Grand Tourismo-vá ahol szinte minden luxust és kényelmet megkapsz egy tökéletes és baromi erős autóban
HAWOCK
2009.06.27 13:01:23
@Ciri:
"Ez tipikusan azon emberek mondogatják, akik életükben nem vezettek még mai, modern autómatát."
Ja ahogy azt te elképzeled.
"Ez tipikusan azon emberek mondogatják, akik életükben nem vezettek még mai, modern autómatát."
Ja ahogy azt te elképzeled.
HAWOCK
2009.06.27 13:17:20
@series_one:
A váltóval bincs baj, a DSG tökéletes. Azonban – lehet nehéz elhinni – vannak olyanok akik bár tökéletesen tisztában vannak azzal hogy milyen jó és gyors egy ilyen váltó mégis a manuális kivitelt választják, hogy közelebb kerüljenek az autózás klasszikus értékeihez.
A váltóval bincs baj, a DSG tökéletes. Azonban – lehet nehéz elhinni – vannak olyanok akik bár tökéletesen tisztában vannak azzal hogy milyen jó és gyors egy ilyen váltó mégis a manuális kivitelt választják, hogy közelebb kerüljenek az autózás klasszikus értékeihez.
Elég három henger és hetven lóerő? Elég négy méter és egy kisautó karosszéria? Ne arcoskodjunk, válság van.
Vélemények az azonos című írásunkról...
HAWOCK
2009.06.23 14:37:21
@bigpond:
"a felulet nagysag nem szamit,ebben tokeletesen igazad van fekezesnel szinten nem szamit a gumi szelessege."
De számít, minél nagyobb a sebességről és minél intenzívebben fékezünk annál inkább számít a gumi szélessége.
"a felulet nagysag nem szamit,ebben tokeletesen igazad van fekezesnel szinten nem szamit a gumi szelessege."
De számít, minél nagyobb a sebességről és minél intenzívebben fékezünk annál inkább számít a gumi szélessége.
HAWOCK
2009.06.23 16:19:25
@bio31:
„Annyira szar nem lehet a három henger, ha a mérnökök ebbe az irányba mennek.”
A közeljövőben életbe lépő CO2 szabályozás miatt mennek ebbe az irányba.
„Annyira szar nem lehet a három henger, ha a mérnökök ebbe az irányba mennek.”
A közeljövőben életbe lépő CO2 szabályozás miatt mennek ebbe az irányba.
Ahogy a parizerből is, autóból is a frissebb a jobb. De arra nem számítottam, hogy a Mercedes rögtön téliszalámit ad.
Vélemények az azonos című írásunkról...
HAWOCK
2009.06.22 14:33:39
Egyre durvábban néz ki az E merga.....
i39.tinypic.com/3338u4w.jpg
Csak a csillagot kell kirakni rá:
carbl.com/im/2007/11/sonata09_3.jpg
i39.tinypic.com/3338u4w.jpg
Csak a csillagot kell kirakni rá:
carbl.com/im/2007/11/sonata09_3.jpg
HAWOCK
2009.06.22 22:54:26
@Hrzrasn:
Sok esetben bizony nem irreleváns még akkor sem ha a „büdös életben” nem vett pl VW-t. Ha egy ügyfélkör VW-től különböző X-t és Z-t használ majd kipróbálja a VW-t és azt mondja ez nekem nem tetszik mert… akkor VW azt mondja: megszerezzük a X és Z potenciális ügyfeleinek egy részét úgy hogy ezen változtatunk ezáltal a mi potenciális ügyfelünké tesszük őket. Legközelebb X és Z ügyfelei kipróbálják pl a VW DSG váltóját és azt mondják: ez kibaszott jó, kell. A már meglévő VW ügyfelek persze kedvelik a DSG-t, X és Z (aki ugye „büdös életben” szalonból nem vett VW-t) terméket használók is kedvező véleménnyel vannak róla hajlandóak váltani, tehát az irány jó ez az, ezt kell csinálni….
Vagy megjelenik egy új modell pl Ssangyong Actyon. Az emberek 90%-a (akik a büdös életben nem vettek még szalonból…) hátast dob az autótól mert szerintük ronda. Egy tényleges Ssangyong vásárló (aki korábban szalonból vett Ssangyong-t :-)) azzal szembesül hogy az összes haverja aki bár soha nem vesz új autót (lehet csak használtpiacról vesz autót vagy busszal jár) azt mondja az autó bűn ronda. Ezt máshol is hallja, neki talán tetszik de a közeg véleményformáló ereje netán olyan nagy lehet, hogy a közvélekedés alapján inkább használtpiacról vesz egy X-t a Ssangyong helyett hogy mind saját maga hiúságának és mind a „barátai elvárásának” meg tudjon felelni.
Mercedes ügyfél: az teljesen kizárt, hogy a Mercedesem hátulról egy Hyundai-ra elölről a LexusGS-re emlékeztessen. Inkább veszek C-t vagy kifizetem az S-t, de az kizárt, hogy ne legyen egyértelmű mibe ülök, az autóról a tömegek ezt meg azt mondanak, hogy így meg úgy néz ki ebből nem kérek…. Nekem olyan Mercedes kell mint azon időkből való volt amikor a hátsó fél lámpából lehetett tudni hogy ez egy Mercedes és nem más és nem is emlékeztetett másra.
Sok esetben bizony nem irreleváns még akkor sem ha a „büdös életben” nem vett pl VW-t. Ha egy ügyfélkör VW-től különböző X-t és Z-t használ majd kipróbálja a VW-t és azt mondja ez nekem nem tetszik mert… akkor VW azt mondja: megszerezzük a X és Z potenciális ügyfeleinek egy részét úgy hogy ezen változtatunk ezáltal a mi potenciális ügyfelünké tesszük őket. Legközelebb X és Z ügyfelei kipróbálják pl a VW DSG váltóját és azt mondják: ez kibaszott jó, kell. A már meglévő VW ügyfelek persze kedvelik a DSG-t, X és Z (aki ugye „büdös életben” szalonból nem vett VW-t) terméket használók is kedvező véleménnyel vannak róla hajlandóak váltani, tehát az irány jó ez az, ezt kell csinálni….
Vagy megjelenik egy új modell pl Ssangyong Actyon. Az emberek 90%-a (akik a büdös életben nem vettek még szalonból…) hátast dob az autótól mert szerintük ronda. Egy tényleges Ssangyong vásárló (aki korábban szalonból vett Ssangyong-t :-)) azzal szembesül hogy az összes haverja aki bár soha nem vesz új autót (lehet csak használtpiacról vesz autót vagy busszal jár) azt mondja az autó bűn ronda. Ezt máshol is hallja, neki talán tetszik de a közeg véleményformáló ereje netán olyan nagy lehet, hogy a közvélekedés alapján inkább használtpiacról vesz egy X-t a Ssangyong helyett hogy mind saját maga hiúságának és mind a „barátai elvárásának” meg tudjon felelni.
Mercedes ügyfél: az teljesen kizárt, hogy a Mercedesem hátulról egy Hyundai-ra elölről a LexusGS-re emlékeztessen. Inkább veszek C-t vagy kifizetem az S-t, de az kizárt, hogy ne legyen egyértelmű mibe ülök, az autóról a tömegek ezt meg azt mondanak, hogy így meg úgy néz ki ebből nem kérek…. Nekem olyan Mercedes kell mint azon időkből való volt amikor a hátsó fél lámpából lehetett tudni hogy ez egy Mercedes és nem más és nem is emlékeztetett másra.
Ön sokat autózik? Drága kocsija van? Elképzelhetőnek tartja, hogy jobban jönne ki anyagilag, ha eladná, és taxival járna?
Vélemények az azonos című írásunkról...
HAWOCK
2009.06.17 11:20:05
Pár éve még a város egyik megmenőbb kereskedésének számított, ma már csak szervizként vegetál. A Chevrolet-Opel Horvath és pórul járt ügyfeleinek története.
Vélemények az azonos című írásunkról...
HAWOCK
2009.06.15 13:08:33
@Dr. Zerge:
Olyan emberekről van szó akik még hittek a tisztességben, a becsületben. Amúgy könnyen olyan helyzetbe kerülhet bárki a mutyiországban, hogy a „mindenre jó és ügyvéd által ellenjegyzett A4-es lap” ellenére is elbukhat egy rakás pénzt. Mert olyan is, van hogy maximálisan körültekintő vagy mégis bukta van. Persze pereskedhetsz 100 évig.
pl új lakást veszel, kifizeted minden ok látszólag, de a beruházó tartozik a finanszírozó banknak, nem fizet, így a tulajdoni hányad arányában a tartozást ráterheli a kifizetett lakásra!
Olyan emberekről van szó akik még hittek a tisztességben, a becsületben. Amúgy könnyen olyan helyzetbe kerülhet bárki a mutyiországban, hogy a „mindenre jó és ügyvéd által ellenjegyzett A4-es lap” ellenére is elbukhat egy rakás pénzt. Mert olyan is, van hogy maximálisan körültekintő vagy mégis bukta van. Persze pereskedhetsz 100 évig.
pl új lakást veszel, kifizeted minden ok látszólag, de a beruházó tartozik a finanszírozó banknak, nem fizet, így a tulajdoni hányad arányában a tartozást ráterheli a kifizetett lakásra!
HAWOCK
2009.06.15 17:38:26
@óccsóé szimszon:
"legfeljebb ilyenkor szerepel a számlán, hogy a vételár teljes kiegyenlítéséig a Szállító tulajdona marad, "
Ennek nincs gyakorlati jelentősége, a számla már elkészült.....
"legfeljebb ilyenkor szerepel a számlán, hogy a vételár teljes kiegyenlítéséig a Szállító tulajdona marad, "
Ennek nincs gyakorlati jelentősége, a számla már elkészült.....
Képtelen megkülönböztetés: magyarok, külföldiek, gyorshajtás és helyszíni bírságolásAz ombudsman szerint rendőrség hátrányos megkülönböztetést alkalmaz, amikor a gyorshajtásról készült felvételt a helyszíni bírságolás során csak a külföldiek nézhetik meg, a…..
Nem, ez nem Audi motoros, ezt a háromliterest, mely a világ egyik legnagyobb soros, négyhengerese, a Porsche készítette.
Vélemények az azonos című írásunkról...
HAWOCK
2009.06.02 20:45:03
Van abban némi helyzetkomikum, amikor az ember a közlekedésbiztonsági rendezvényre menet szenved balesetet, de amikor eljön az ezredmásodperc, amikor inkább érezzük, mint halljuk a csattanást, és csak fékezünk, fékezünk és fékezünk, már nagyon nem vicces.
A lagunás csóka az…..
Januárban még összeszedtem, hogy milyen alkatrészek kerültek szeretett Toyotámba, aztán azóta nem nagyon adtam hírt róla, hogy milyen. Itt-ott felbukkant ugyan, élesben először egy euroringi driftedzésen próbáltam ki, és vele mentem a Belsőség találkozóra is. A beszámolót…..
Elhihetik, nem volt egyszerű dolga Zolinak. De - szerencsére - nem vagyunk egyformák, így ha más véleményen vannak, netán mást tapasztaltak, ide vele, eljött a vita ideje...
HAWOCK
2009.05.28 12:44:25
HAWOCK
2009.05.28 12:50:57
@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:
"7,5 millióért talán beleférhetne még egy 2500 forintos gázrugó"
A koncepció az, hogy a kevésbé „szem előtt lévő helyeken” csökkentenek a költségeken ill olyan helyeken ahol a használó ritkán kerül közvetlen kapcsolatba a termékkel. (ebben az esetben a kitámasztó)
"7,5 millióért talán beleférhetne még egy 2500 forintos gázrugó"
A koncepció az, hogy a kevésbé „szem előtt lévő helyeken” csökkentenek a költségeken ill olyan helyeken ahol a használó ritkán kerül közvetlen kapcsolatba a termékkel. (ebben az esetben a kitámasztó)
HAWOCK
2009.05.28 13:09:25
@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:
Ez igaz, de minden gyártó különböző elveket vall a költségcsökkentés terén, ami a gyakorlati megoldásoknál csapódik le. A Fordnál elég nagy hagyományai vannak az un „fillérbaszásnak” legalábbis az amerikai oldalon. Nyilván hasonló elveket alkalmaznak az európai leányvállalatnál is.
Ez igaz, de minden gyártó különböző elveket vall a költségcsökkentés terén, ami a gyakorlati megoldásoknál csapódik le. A Fordnál elég nagy hagyományai vannak az un „fillérbaszásnak” legalábbis az amerikai oldalon. Nyilván hasonló elveket alkalmaznak az európai leányvállalatnál is.
Remélem, kevesen olvassák majd ezt a blogposzt, mert bálványdöngetésbe hajlik a mondanivalóm, és igazából nem akarok senkinek rosszat. De mint mindenkinek, aki még a Liener György-féle Autótípusokkal szívta magába az autóbuzériát, amely szarrá sztárolta az NSU Ro80-at,…..
HAWOCK
2009.05.26 13:23:34
@karlmann:
A teljesítmény nem minden, ugyan olyan fontos az erőátvitel, a futómű és kormánymű, a karosszéria (felépítés, súlyeloszlás, merevség) a motor esetén a teljesítmény mellett a motorkarakter. A „megpiszkálás”-al így nem vagy egyből ugyanott.
A teljesítmény nem minden, ugyan olyan fontos az erőátvitel, a futómű és kormánymű, a karosszéria (felépítés, súlyeloszlás, merevség) a motor esetén a teljesítmény mellett a motorkarakter. A „megpiszkálás”-al így nem vagy egyből ugyanott.
Szerintem tíznél kevesebb autómárka már a négykerekű armageddon, eljövetele tragikusan szegényes választékot jelentene. De talán ezt még akkor is megússzuk, ha tovább durvul a recesszió. Talán. Vélemények az azonos című írásunkról...
HAWOCK
2009.05.20 21:38:57
@INSIDER:
„Hát kérem, ilyen a piacgazdaság!”
Persze kivéve a bankok esetét, ha egy bank elbukik valamit és szarba kerül akkor azt azonnal menteni próbálják, szó nélkül.
„Hát kérem, ilyen a piacgazdaság!”
Persze kivéve a bankok esetét, ha egy bank elbukik valamit és szarba kerül akkor azt azonnal menteni próbálják, szó nélkül.
A versenypályán megpróbáljuk az úton tartani a világ egyik legfélelmetesebb szörnyetegét, a szakadó esőben. Rettegjen velünk.
Vélemények az azonos című írásunkról...
HAWOCK
2009.05.15 13:34:54
@Humphrey:
a már szinte mindenki grand tourismo-t gyárt – mindent megcsinál helyetted a gép funkciókkal, nehogy vki véletlenül kicsit is megizzadjon, ehhez persze maximális komfort is társul. Az ember elpuhul, aztán ha véletlenül összehoz a sors egy ilyen autóval akkor „Dermesztő. Félek tőle.” De itt valójában a vezetői képességek hiányáról van szó, a vezető nem nőtt fel a géphez nem tudja kiszolgálni, valójában saját magától fél, hogy nem tudja kontrollálni majd a dolgokat.
a már szinte mindenki grand tourismo-t gyárt – mindent megcsinál helyetted a gép funkciókkal, nehogy vki véletlenül kicsit is megizzadjon, ehhez persze maximális komfort is társul. Az ember elpuhul, aztán ha véletlenül összehoz a sors egy ilyen autóval akkor „Dermesztő. Félek tőle.” De itt valójában a vezetői képességek hiányáról van szó, a vezető nem nőtt fel a géphez nem tudja kiszolgálni, valójában saját magától fél, hogy nem tudja kontrollálni majd a dolgokat.
HAWOCK
2009.05.15 14:26:54
@Hrzrasn:
"hanem arról, hogy lerepülsz-e az útról, vagy sem"
Ja-ja nyilván a te esetedben erről van szó. De nyugi, az ESP-d majd megoldja helyetted, hogy az úton maradj, neked ezzel nem lesz dolgod.
"hanem arról, hogy lerepülsz-e az útról, vagy sem"
Ja-ja nyilván a te esetedben erről van szó. De nyugi, az ESP-d majd megoldja helyetted, hogy az úton maradj, neked ezzel nem lesz dolgod.
HAWOCK
2009.05.15 15:13:27
@Shadowbull:
Természetesen ezt nem vitatom, fontos az ESP. Viszont szerintem sokkal nagyobb adrenalin löket egy olyan autóval komoly tempót menni ahol nincs ilyen eszköz, azaz csak a tehetséged és felkészültséged „van kéznél”, túl nagyot nem lehet hibázni, mert csak magadra számíthatsz... mint egy motoron.
Természetesen ezt nem vitatom, fontos az ESP. Viszont szerintem sokkal nagyobb adrenalin löket egy olyan autóval komoly tempót menni ahol nincs ilyen eszköz, azaz csak a tehetséged és felkészültséged „van kéznél”, túl nagyot nem lehet hibázni, mert csak magadra számíthatsz... mint egy motoron.
Rám került a sor az e heti szerkflotta-posztban, így kezdhetek vakaródzni, hiszen mi a francot is írjak egy immár 12 éves japán kisautóról? Baja van, szeretni nem, ellenben tisztelni lehet, megy, működik, nem áll meg, és nem olcsó hozzá a pótalkatrész.Ennyi persze nem elég, így…..
HAWOCK
2009.05.08 10:25:25
HAWOCK
2009.05.08 11:13:51
@Sabc:
"Tie naponta egy 4.2-es, V8-as, közel 3 tonnás Range Roverrel jár, és élvezi."
Ez meglepő. Fogadni mertem volna hogy utálja a dolgot :)
"Tie naponta egy 4.2-es, V8-as, közel 3 tonnás Range Roverrel jár, és élvezi."
Ez meglepő. Fogadni mertem volna hogy utálja a dolgot :)
Euroring, időmérés, két eltökélt majom és két kicsi, de erős Alfa. Nincs más megoldás, csak a verseny. Házon belül állítottuk egymással szembe őket. A 155 lóerős Mito új, erőtől duzzadó és modern, de vajon megállja-e a helyét a sokat látott, ordas 150 lóerős 145 QV-val…..
HAWOCK
2009.05.04 14:04:07
@Érdekes:
"Ez olyan mint az E30-as "életérzés"..van aki tud haladni a korral, van aki leragad...)"
Ja és van aki meg nem érti, hogy miről van szó, ahogy te sem.
"Ez olyan mint az E30-as "életérzés"..van aki tud haladni a korral, van aki leragad...)"
Ja és van aki meg nem érti, hogy miről van szó, ahogy te sem.
HAWOCK
2009.05.04 14:34:45
@Érdekes:
Micsoda elbűvölő sztori, de nem csak ez a szint van. Látod innen is látszik, hogy nem érted...
Micsoda elbűvölő sztori, de nem csak ez a szint van. Látod innen is látszik, hogy nem érted...
HAWOCK
2009.05.04 15:07:56
@Hrzrasn:
pl E30
Minden BMW-t ismerő bevallja és vallja hogy az E30 széria volt az egyik legjobb a BMW-k közül.
Ennek a sorozatnak az M3-as szériája (aminek a megkímélt vagy jó állapotban lévő példányai arany árban vannak) volt az igazi pure-sport kategória, a kis tömeg, kompakt méret és megjelenés, a tiszta vezetési élmény hordozója… Az újabb M3 sorozatok az eltérő karakter miatt már nem adják ilyen tisztán vissza az autózás klasszikus értékeit(ennek ellenére természetesen nagyszerű autók, de pl az új M3 már egyértelműen Grand Turismo jelleg ,nem sokat örökölt az E30 M3 karakteréből)
És ez nem csak az E30-M3 sajátja, hanem ez egész szériáé, az egyik legszebb BMW széria (igazi klasszikus BMW karakter) ami valaha készült, ezt minden hozzáértő elismeri. A driftesek éppen a fentiek miatt használják előszeretettel ezt a sorozatot.
Pont ez az időszak volt az autógyártás fénykora, amikor még az EURONCAP, a környezetvédelem, a maximális komfort iránti igény még nem dominált annyira mint manapság és nem tette tönkre az autók klasszikus karakterét, akkor még együtt éltél az autóval, ma el vagy szigetelve az autótól.
145QV is erről szól.
Ezek a dolgok mára elvesztek.
pl E30
Minden BMW-t ismerő bevallja és vallja hogy az E30 széria volt az egyik legjobb a BMW-k közül.
Ennek a sorozatnak az M3-as szériája (aminek a megkímélt vagy jó állapotban lévő példányai arany árban vannak) volt az igazi pure-sport kategória, a kis tömeg, kompakt méret és megjelenés, a tiszta vezetési élmény hordozója… Az újabb M3 sorozatok az eltérő karakter miatt már nem adják ilyen tisztán vissza az autózás klasszikus értékeit(ennek ellenére természetesen nagyszerű autók, de pl az új M3 már egyértelműen Grand Turismo jelleg ,nem sokat örökölt az E30 M3 karakteréből)
És ez nem csak az E30-M3 sajátja, hanem ez egész szériáé, az egyik legszebb BMW széria (igazi klasszikus BMW karakter) ami valaha készült, ezt minden hozzáértő elismeri. A driftesek éppen a fentiek miatt használják előszeretettel ezt a sorozatot.
Pont ez az időszak volt az autógyártás fénykora, amikor még az EURONCAP, a környezetvédelem, a maximális komfort iránti igény még nem dominált annyira mint manapság és nem tette tönkre az autók klasszikus karakterét, akkor még együtt éltél az autóval, ma el vagy szigetelve az autótól.
145QV is erről szól.
Ezek a dolgok mára elvesztek.
Az én VMaxom hangja speciel a világörökség része, ezen ne is nyissunk vitát. A koppány-kipufogós Zsiguli hungaricum.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Hétvégén ismét elmotoroztunk a weissenkircheni veteránmotor és –kisautó hegyi felfutó versenyre (Seiberer Bergpreis), összesen 23-an jöttünk össze a túrára, oda 13 motorral hatoltunk, majd Kremsben csatlakozott hozzánk még egy magyar gép. De nem ez volt az igazán érdekes,…..
HAWOCK
2009.04.28 13:32:21
@Gomme:
Amikor az ember először lép japán földre magyarként, akkor ami talán először azonnal nyilvánvalóvá válik számára hogy soha (de soha) nem fogjuk azt a színvonalat elérni ahol jelenleg hozzánk képest tartanak.
Színvonalat mint gyűjtőfogalom értem(általános társadalmi kultúra, technikai, szervezettség stb-stb). A különbségek brutálisan nagyok, szinte minden téren még a legkisebb dolgokban is. Fényévekre vagyunk tőlük és persze nem csak mi. pl az a primitív közlekedés ami nálunk folyik ott elképzelhetetlen. (ez nem csak a közlekedési kultúrára, hanem annak megszervezésére is vonatkozik természetesen)
De persze ők sem tökéletesek.
Amikor az ember először lép japán földre magyarként, akkor ami talán először azonnal nyilvánvalóvá válik számára hogy soha (de soha) nem fogjuk azt a színvonalat elérni ahol jelenleg hozzánk képest tartanak.
Színvonalat mint gyűjtőfogalom értem(általános társadalmi kultúra, technikai, szervezettség stb-stb). A különbségek brutálisan nagyok, szinte minden téren még a legkisebb dolgokban is. Fényévekre vagyunk tőlük és persze nem csak mi. pl az a primitív közlekedés ami nálunk folyik ott elképzelhetetlen. (ez nem csak a közlekedési kultúrára, hanem annak megszervezésére is vonatkozik természetesen)
De persze ők sem tökéletesek.
A Peugeot régóta dolgozik a hibridtechnika fejlesztésén, tartottak erről itthon egy sajtótájékoztatót, ahová egy 308 HybrideHDi tanulmányautót is elhoztak. Íme minden, amit érdemes róla tudni. Azonban aki a normál dízelnél is takarékosabb dízel hibridre vár, az nem árt, ha…..
Vezetéstechnikát tanulni egy helyen biztos nem lehet rendesen:ott, ahol a jogosítványt adják. Kipróbáltuk, hogy mit kell kiállni a valódi tudásért.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Mi férfiak a nagy dudákra gerjedünk. Állítólag tudat alatt bennünk van, hogy a csöcsös csajok jobban szoptatják majd az ivadékainkat, így hatékonyabban örökítjük a génjeinket.
Vélemények az azonos című publikációnkról...
HAWOCK
2009.04.01 10:33:20
@Maci_GSXR1000:
„hogy mikor előzöm meg, az autót, hanem az, hogy hányat előzök,”
Orosz rulett effekt… csak nehogy egyszer golyó legyen a tárban…
„hogy mikor előzöm meg, az autót, hanem az, hogy hányat előzök,”
Orosz rulett effekt… csak nehogy egyszer golyó legyen a tárban…
HAWOCK
2009.04.01 11:01:44
@Maci_GSXR1000:
Világos csak ha pl hosszú sort előzöl és nagy a sebességkülönbség, akkor valaki a sorból könnyen „rádelőzhet” azaz előzést kezdeményezhet mert a nagy sebesség miatt nem vesz észre ill tuti mással lesz elfoglalva mint hogy alaposan hátranézzen(pl akkora a pofája az új csaja miatt hogy csak magával foglalkozik). A nagy könyv szerint éppen ezért a nagy sebességkülönbség előzéskor veszélyes lehet.
„gyorsan is lehet közlekedni ésszel”
Ez valóban igaz viszont a többi közlekedő partner kiszámíthatatlansága miatt (sok a nagyképű egyébként valójában önző lúzer és sokan alapvető dolgokkal nincsenek tisztában ill bambák mint egy strucc) orosz rulett lehet a dologból nem feltétlenül miattad, hanem mások miatt, a ravaszon az ő ujjuk van, de a cső rád van fordítva.
Világos csak ha pl hosszú sort előzöl és nagy a sebességkülönbség, akkor valaki a sorból könnyen „rádelőzhet” azaz előzést kezdeményezhet mert a nagy sebesség miatt nem vesz észre ill tuti mással lesz elfoglalva mint hogy alaposan hátranézzen(pl akkora a pofája az új csaja miatt hogy csak magával foglalkozik). A nagy könyv szerint éppen ezért a nagy sebességkülönbség előzéskor veszélyes lehet.
„gyorsan is lehet közlekedni ésszel”
Ez valóban igaz viszont a többi közlekedő partner kiszámíthatatlansága miatt (sok a nagyképű egyébként valójában önző lúzer és sokan alapvető dolgokkal nincsenek tisztában ill bambák mint egy strucc) orosz rulett lehet a dologból nem feltétlenül miattad, hanem mások miatt, a ravaszon az ő ujjuk van, de a cső rád van fordítva.
HAWOCK
2009.04.01 11:24:03
@Geri001:
Ennél a tempónál simán bele lehet futni abba, hogy a reakcióidőt is beleszámítva a fékút hosszabb lesz, mint a belátható útszakasz vagy a rendelkezésre álló szabad útszakasz. Azon vezető esetén, akinek nincs tapasztalata ilyen sebességtartományokban nagyon veszélyes lehet a dolog.
Ennél a tempónál simán bele lehet futni abba, hogy a reakcióidőt is beleszámítva a fékút hosszabb lesz, mint a belátható útszakasz vagy a rendelkezésre álló szabad útszakasz. Azon vezető esetén, akinek nincs tapasztalata ilyen sebességtartományokban nagyon veszélyes lehet a dolog.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ha motor fordulatszáma elérte az 1500-at akkor a motor forgatónyomatéka 200Nm. Ehhez nem kell "padlózni".