Regisztráció Blogot indítok
Adatok
misi107

0 bejegyzést írt és 320 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Zoltán garanciális mikrofonja továbbra is jól működik, ám a hozzá tartozó, azzal együtt használt állvány már kevésbé. A kereskedő segítőkész, de a nagyker szervize nem tud mit kezdeni a problémával. Sőt, szerintük a törésre nincs garancia sem, úgyhogy továbbküldtük a levelet a fogyasztóvédelmi…..
A Homár elég sokszor felhúzta már magát az elmúlt 15 évben, hiszen volt mint. Inkorrekt kereskedők, csalók, ügyfelet hülyének néző szolgáltatók, büdös hús, kis faszenes, volt itt már minden. Olyan helyzet, mint a jelenlegi viszont még sosem. A járvány pedig úgy látszik, hogy a pénzéhes, nyerészkedő…..
András előrelátó, márkahű és van hite, így a Huawei telefonjához gyári Huawei búvártokot vásárolt, mielőtt búvárkodni indult. Első körben működött is minden, mint a karikacsapás, a telefon nem lett vizes, a halak le lettek fényképezve, mindenki boldog volt. Ám a következő nyaraláson beütött az,…..
misi107 2020.03.10 11:56:33
@Zoltán Petőfi: hát,ennyi erővel vehetett volna egy mil/ip68/69 minősítésű strapatelót.Bár tengerben nem fotóztam még vele,de ha az uszodák agyonvegyszerezett vizét gond nélkül bírja,nagy gond nem lehet.Egyébként engem kissé zavar,hogy otthon miért nem próbálta ki a tokot.Ha meg ennyi a zsé,akkor miért nem vett újat?Az meg jó magyar szokás,hogy bánjanak már velem kivételesen,mert a farkamon is huawei vibráló gyűrű van.Hány posztnál is lehetett olvasni a háborgást,mert nem kapott xyz különleges bánásmódot?
misi107 2020.03.10 12:57:04
@encir: ez lenne amegfelelője annak,hogy "...ide se jövök többet vásárolni..."? Ez tudom képzelni,mennyire földhöz vágja a Huaweit-t,hogy 10+ hülyével kevesebbel kell foglalkozni.
Frissen érkezett egy panasz, aminek utánaolvasva elég sok negatív kommentet és véleményt találtunk a faszacuccok.hu webshopról. A  fasza és kevésbé fasza cuccokat áruló webshop 2017-ben még az év weboldala volt, de hiába a hit és a remény, ez nem mindig elég: szinte biztos, hogy 2020-ban már nem ő…..
misi107 2020.03.10 06:22:41
@Nancsibacsi: Jó nagy hülye vagy,netalán falun laksz ahol semmi nem megy könnyen?Húzz már vissza légyszíves a kőkorszakba.Én kimondottan NEM kérem az utánvételt sőt nem áll szándékomban a szutyok postát sem eltartani.De érdekes módon minden cuccot megkaptam előreutalás után is.Mind külföldi mind belföldi vásárlásnál (ali+ebay-kishazánkban csak magánszemélytől...) De ezek szerint nemlétező kütyüket vásárolok...
misi107 2020.03.10 07:19:09
@KaTe: miért,ha én utánvétellel egy masnival átkötött kutyaszart küldök Önnek mit lesz a lépésed?Ez az egész utánvételes szarakodás egy vicc,kezdve azzal,hogy a postáskisasszonyoknak fingjuk nincs róla,mit is csináljanak egy utánvételes csomaggal.Amennyit Nekem elbaxtak két kezem-lábam nem elég hozzá összeszámolni.A GLS egy fokkal jobb,ott még mindig magam töltöm ki a papírokat de furcsa módon a postai másfél-két órás sorbanállás és veszekedés helyett öt perc alatt letudom.Aki meg előreutal az ilyen és hasonló nevű webshopoknak megérdemli a szopórollert.Az más kérdés,hogy tízből legalább hatan át se veszik az utánvételes cuccot.Igaz,egyből tudnak hívi és megy a sírás-rívás,hogy már és azonnal kell,de legkésőbb tegnapelőttre,aztán ha még sincs rá szükség,akkor valahogy mindegyik elfelejt szólni,hogy bocsbazdmeg ne küldd már el.
Belsőség Heti merítés 2015.05.24 08:32:38
Egy amerikai középkategóriás a ´80-as évekből Mikor megvettem, ismerőseim mondták, hogy drága lesz az alkatrészellátás, nehézkes a beszerzés, sokat fog fogyasztani az autó. Szovjet koporsószállító made in USA Felhívott, hogy ha még mindig vágyom az amerikai szarokra,…..
  Szánalmas, hogy ezt a cikket már meg akartam írni, és most már konkrét apropója is lett a baráti körömből. A motorosokkal szemben sok dolog jobb, mint régen, de mindig akad egy-két súlyos homályökör és nagyon bajt tudnak csinálni. Sajnos az utóbbi időben divat lett a "ez…..
misi107 2014.09.11 21:24:27
@xedos9: én is pont ezt akartam írni.Kedves Roll!Ha nem engednek el,akkor a faxnak kell csinálni a feszkót?Szerinted a többi autósnak aki meg elengedett milyen lehetett hallgatni a motorod?Nekem ilyenkor az jön le,hogy fa..szfej motoros,legközelebb csakazért se....erre nem gondoltál komám?Én életem legrohadtabb éjszakáját töltöttem el Szekszárdon egy mondeo klubos találkozót követően.A mai napig is retek qrva anyjába kívánom azt a motoros bandát akik Hotel előtt mutatták be egész éjszaka milyen faxa gyerekek.Ettől még nem veszem őket egy kalap alá,köszönhetően a motorozó kollegáimnak.Sajnos Szeged is sújtva van a tapló-paraszt klottgatyás,Széchényi téren/Rakparton (szerencsére momentán lezárva....)/Körúton nyélgázon vagy egykerekező hülyékkel.De akkor is ott vannak a a többiek...na pont miattuk nem rühellek benneteket.Kanyarodott már az én autómba is seggrészeg Hondás és talált telibe hátulról piros lámpánál állva Suzukis.Akkor utáljam az összes többit is?
misi107 2014.09.11 21:30:50
@Roll1983: másrészt az,hogy ablak leengedve egyenlő azzal,hogy nincs klíma?NEkem egy 98-as mondeom van és például a családban mindenki egyformán nem szereti a klímát.Nyáron,konkrétan városban ablak le,napfénytető hátrahúzva és ezerszer jobb a klímánál.Akkor ez szerinted jelenti,qrva anyját annak,aki abban szarban rohad?A két hete 40 fokot meg légszíves támaszd már alá valamivel mert itt a napfény városában (Szeged),Magyarország seggelukában sem volt ennyi.Ha már röntgenszemed van,hogy látod melyik autó klímás,melyik nem egy hőmérő is legyen már nálad.
misi107 2014.09.11 22:34:30
@Roll1983: hát pedig elhiheted van ilyen...sajnos(?) az összes többivel egyet kell értsek Veled is és a többi kommentelővel is.Aki hülye,nem figyel,elvan a saját világában nem csak a motorosokra de semmi és senki másra nem figyel.Én például napról napra ugyanazon az útvonal járok dolgozni.Ha egyenruhában megyek (nem,nem rendőr vagyok...talán egy fokkal rosszabb náluk...) érdekes módon elengednek a zebránál akkor is ha nem szállok le a kerékpárról,ha tekerek a külső sávban a körúton akkor megtartják az autósok az oldaltávot stb...ha szimplán civilben megyek ugyanitt dettó az ellenkezője...ez van,ez Magyarország.A legjobban azt szeretem,amikor egyenruhában állok a buszmegállóban.Öröm (inkább bánat) nézni a sok agyatlan barmot,ahogy kapnak az öv után,dobják az ülésre a telót vagy csak szimplán taposnak a fékbe...és semmi mást nem csinálok csak várom a buszt...hát ez is Magyarország...A héten kedd reggel egy motoros (valami régi Jawa vagy Mz volt a motorja,azt sem tudom mi a besorolása)vén b..zi simán a zebrán akart elütni.Elkezdett anyázni,hogy mégis mijafaxt csinálok előtte...épp toltam a biciklimet a zebrán...lehámoztam magamról a hátizsákot és Jóreggelt kívánokmiisaproblémája kérdésre az volt a válasz,hogy bekussolt és egy szó nélkül elhúzott.Ha nem egyenruhában megyek akkor mi lett volna????Na,ezért nincs itt rend és nem is lesz soha.
Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához. Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
misi107 2014.08.19 10:44:44
Hát ezen baromi jót röhögtem:...Ezért az ökölszabály az, hogy kicsibe inkább benzinest, nagyba inkább dízelt...
És mégis ezt saját magától találta ki?Ha csak a helyi viszonyokat nézem,tele van a város 1-2-3 éves dízelcsodákkal amik köpik a füstöt,okádják a kormot mert a tulajoknak fingjuk nincs róla,hogy mit is kellene velük kezdeni.Presztízsnek qrvajó a fekete dizli,szépen be lehet velük állni a rokiparkolóba,villantani a plázánál.Én meg a régi (98-as mondeo) benzines véhattal pont telibeszarom az összes dízelmotoros fhostalicskát.Ma már nem erőgép,de teljesen más fílingje mint egy turbós benzinesnek,a kerregő-kattogó szarokról nem is beszélve.Szépen elgurgulázok 11-12 liter etanollal a városban (alaphangon 1.5 tonna,velem együtt meg 1.6+,nagy tömeghez dízel?oszt minek?...),a legnagyobb kiadásom eddig az volt,hogy 100e ft-ért ki lett kasztnizva.Az ilyen idős autókhoz a 100 ft-os lambdaszondára kíváncsi lennék,nekem a két gyári szonda-ami nem ford logós,hanem ngk/ntk de a gyári is pont ugyanez...-30e ft,egy szett gyertya-ngk by ebay-12e ft és egy szett kuglerkábel-féle etanol üzemes gyújtókábel 20e ft volt.Ezzel 80e km-re letudva egy alap karbantartás.Olajok,szűrők,simán megvannak 20e ft-ból.Akkor miről beszélünk?Ami marad,azt eltankolom és a családdal elköltjük.Az autó meg addig marad amíg van hozzá cucc.A fordnál meg miért ne lenne?Az amerikai árak a hazaiak fele de az angol árak is sokkal szolidabbak mint az itteniek.Fenntartás szempontjából nem mindegy.
misi107 2014.08.19 15:08:44
@V12 Power: és a gumi részek cseréjéről az üzemeltetők is tudnak?Én eddig 3 autómban használtam/használom az etanolt,kb.10 éve.Ebből kettőben van/volt átalakító.A jelenlegit épp 4. éve használom.A városi legenda részt hagyjuk már a francba,hogy az etanol oldja a gumi tömítéseket.Nyugodtan szétkaphatod az autóm motorját,mert a benzintanktól a befecskendezőkig az etanol miatt semmi gumi rész nem lett cserélve.Egyedül a tank és a töltőcsonk közötti gumigyűrű volt kukás.Az ok triviális,az etanol kioldotta a koszt és ott eresztett tankoláskor.Ez mikor is volt?Ja,4 éve,amikor megvettem az autót és kb. a 2-3 etanol tankolás után lehetett észrevenni.Benzinszűrőt cseréltem és a tank hátulján lehetett látni a folyásnyomot.Na,kb. ennyi.Mielőtt marhaságot írsz légyszíves nézz már utána a dolgoknak.Másrészt az átalakító,ami az autómban van nem egy vásári gagyi szar.Gyakorlatilag rásegít csak a gyári vezérlőnek a hidegindításkor illetve menet közben ha szükséges biztosítja a megfelelő túldúsítást.Egy laptoppal az összes paramétert lehet állítani,nekem az elején még a teljesítményre volt kihegyezve.Igen,a fogyi 15-16 liter volt.Miután ez a korszak lecsengett,jöttek a családi túrák,át lett az egész hangolva a fogyasztásra.Így meg pont annyi város/országút ciklusban mint benzinnel (város 11-12,országút 7-9 között.1998.,Ford mondeo,2.5/v6,kéziváltós bőr kivételével full extrás.Persze 15 év távlatából szemlélve...) Remélem kicsit világosodott a fejedben a sötétség.
TComment Kell a kicsi turbómotor? 2014.08.04 09:36:49
Összecsapnak a katalógusadatok a valósággal, kicsi turbómotorok a kétliteres szívóval: melyik benzines fogyaszt kevesebbet? Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
misi107 2014.08.04 11:22:55
@kuroi inu:
Naná,hogy van.Ha egyedül járok a városban,én is inkább 13-14 liter felé mozdulok,de ha a családdal,akkor jellemzően 10-12 a városi fogyasztás.Ami még mindig lejjeb van mint a gyártó által megadott 12.8-13.Ráadásként van etanol átalakító a kocsiban (digitális,nem mechanikus) ha tisztán etanollal járok akkor jön ki 13-14 literes fogyasztás.Cserébe nem okozok akkora kárt a környezetben (kivéve az optikai környezetszennyezést,bár a rohadások javarésze el lett tüntetve az autóról....)
Belsőség Heti merítés 2014.06.15 08:56:21
Rémálom Az autó kényelmes, jól variálható és lendületesen mozgatja a viszonylag kis turbó motor. Már ha a légmennyiségmérő szenzor be nem döglik. Mert ha igen, akkor 70 a végsebesség és az IFA leküzdhetetlen akadály. Pufi a barátom Szóval adott az amerikai kényelem…..
misi107 2014.06.16 12:55:12
@Rocko-: Igen!emelkedőn alázott!Naggyon komoly.Én meg a 2.5-ös mondeommal aláztam m3-m5 béjemvéket!Igaz,azok parkoltak az út szélén de akkor is,ALÁZTAM ŐKET!LÁTTAM A TÜKÖRBEN HOGY ÁLLVA MARADTAK MÖGÖTTEM!Na,az ilyen ítélet után nem tudja az asszony,hogy először miért röhögök aztán meg sírok.Igazad van,nézőpont kérdése ez az egész.Az ilyen marhák meg maradjanak meg a boldog tudatlanságban.
TComment Miért jó vonulni? 2014.04.16 06:15:00
Bántotta a fülemet a dudaszó, ezért kicsit előrébb sétáltam. Ekkor egy másik típusú zaj ütötte meg a fülemet, melyet a fennakadás okozói keltettek. Motorröfögtetés. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
misi107 2014.04.16 08:50:29
@Remus Bácsi: ja,hagyomány.Volt szerencsém hozzájuk Szegeden,ápr.13-án.Pontosan ugyanezt csinálták.Értelme 0 de legalább vasárnap sem hagyták békén az átlagprolit.Arról nem is beszélve,hogy hétköznap a 10 méteren zebrától zebráig nyélgáz,egykerék a belvárosban és a többi okosság,amivel megajándékozzák az embereket.Nem,nem vagyok motorosellenes,jópár haver motorozik ezerrel.Csak épp a tökük tele van ezekkel a buzikkal mert őket is velük azonosítják,holott éppúgy gyűlölik ezeket a bunkókat mint a többi ember.És igen,ők is egyedül szeretnek motorozni,kivéve amikor mennek túrázni ide-oda.Egyszer volt szerencsém menni velük (autóval sereghajtóként....) és mit mondjak életem egyik legjobb élménye volt.Csodák csodájára a csillogó villogó sportgépek pilótái normálisan tudtak menni együtt,nem tolakodtak,nem röfögtették a gépeket.Élvezték az együtt motorzást,a csapat összetartását.Az ilyen felvonulok a semmiért de legalább megmutatom az én gépem hangja nagyobb mint a tiéd (de a pöcsöm akkora mint egy levelibékáé) motorosok remélem előbb-utóbb egy híd lábába beépülve végzik.
TComment Ennél már nincs lejjebb 2014.02.19 06:15:00
Látott mostanában baleset-megelőzési plakátot vagy reklámfilmet? Szörnyülködjünk együtt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
TComment Benzinest? Hülye vagy? 2014.02.04 06:20:00
Nem sokat gondolkodnék, ha új autóba motort kellene választanom. Elfogytak az érvek a benzinesek mellett. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belsőség Heti merítés 2014.02.02 12:33:09
Skarlát Szajha A kocsi formája szerintem időt állóan szép, bár ízlésről vitatkozni nem érdemes. Úgy szoktam mondani, hogy bárhová megyek vele, mindenütt megnézem. Magamnak vettem, nem a szomszédnak, nem hétvégi kocsinak, minden nap használom mindenre. Volt rajta egy hátsó…..
misi107 2014.02.02 19:15:23
@Leadfoot: www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-7395293
Gondolkozok rajta,de például ez a vörös belső engem kimondottan ingerel.

Viszont érdekesnek találom,hogy az st-s srác 9.6-os fogyit ír+a kis sárga pislancs világ sose villogott be neki.Én ugyan 195/60 r15-ös gumit használok a mondeomon (szimpla 2.5,170 ló,immáron a második v6,mondeobol meg a negyedik...)(főleg a gyerek miatt,imád rosszul lenni rossz úton...) de lazán el lehet füstölni a gumikat vele.Akkor egy +30 lovas motorral qrvára tatásan kell közlekedni.Akkor meg minek kellett neki?
TComment Rossz neked, ha letolsz 2013.12.18 06:34:04
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belsőség Heti merítés 2013.07.14 08:52:12
Klasszikus verda Az autót 2001 óta használom - 2005. ősz óta második autóként. Miután már öreg olasz verdáról van szó valóban igazak a közhelyek: sok rozsda és nagyon gyenge elektromos rendszer. Piros "romboló" Alapvetően nem volt vele sok baj, ha egyszer elindult,…..
autózz! Egy baleset tapasztalatai 2013.01.09 08:08:00
Volt már néhány kisebb karambolom, amikben nem én voltam a hibás. Ezekben az esetekben a kitöltött baleseti bejelentővel a szervizbe beballagva, kárfelmérés után egy-két héten belül kijavított autót kaptam vissza, úgy hogy nem kellett semmit sem fizetnem a szerviznek, hiteleznem a…..
Néhány hete már téma volt, hogy útépítések befejeztével egész hosszú szakaszokon nem távolítják el rögtön a sebességkorlátozó táblákat, és ez jó terep lehet a rendőröknek pénzszedésre. Ezúttal Gab. kissé ingerült (azt hiszem, jogosan) levele landolt nálunk, mivel…..
Szürreális látványban lehetett részük a Budapest Airport felé járóknak a hétvégén - a kifutópálya betonján egy csillogó-villogó, vadonatúj maléves autó reklámfotózása zajlott éppen. Ráadásul nem holmi új Fabiáé, hanem egy ezerkettes kombi Ladáé. Micsoda? Malév? Lada?…..
misi107 2012.08.04 09:03:42
@Sir Shame: egyetértek
Belsőség Heti merítés 2012.07.22 10:01:00
Lépten-nyomon hülyének néznek Kétévente kifújom étolajjal nekem bevált,nem rohad,aki kételkedik benne nézzen be egy melegkonyhán a légelszívóba! Mosolyra fakaszt a hangja A 8ezerig skálázott fordulatszámmérőt vidáman leforgatja. Hátsó kerekes autókat megszégyenítően…..
misi107 2012.07.22 13:49:04
@josip: KEszthelyen visszafelé utaznak az autók az időben...van ott egy amcsi kivitelű mondeo,ami az évek alatt visszafiatalodott...
Nagyon bátor az a reklámcég, amely kitalálta, hogy a halálfélelemmel próbál népszerűvé tenni egy alapvetően nyugalmat árasztó autót. Pedig pontosan ez történt a Lexus esetében. Úgy látszik, a japánok is megelégelték, hogy potenciális vásárlóik minden eddigi…..
misi107 2012.07.21 21:59:34
@Alternatív: ezek szerint nem csak az én nagybácsikám volt ilyen őrült...(repülte az egész mig sorozatot...) aztán egyszer seggrészegen árkot fogott a 190-es mercijével,amit ráadásul elég sokáig keresett...
Sokan fennen hangoztatják, hogy a zebrán átbiciklizni milyen veszélyes, szemérmesen hallgatva a gyalogosgázolásokról. Mindenféle KRESZ szabályokat írogatnak (pl. 54.§ egyik bekezdése). Persze autóból osztják az észt, holott autóval folyamatosan lehet haladni a városban, és…..
misi107 2012.07.11 12:41:22
@Dova: Azért kicsit sarkos az állításod.Én autóval is,biciklivel is járok.Tény,hogy ha egyedül megyek kerékpárral,nem mindig szállok le a zebránál,de a bonifác által leírt óvatosság sosem árt.Eddig egyetlenegyszer akadtam össze egy faxkalap béjemvéssel,aki sérelmezte,hogy a gyalogosakkal együtt áttekertem a zebrán.Hát,a sokvasból álló zár biztos jól nézett volna ki a szélvédőjében.Továbbmegyek,Nagykörút-Kálvária kereszt,gyalogoslámpa.Sűrűn járok arra,kicsi a zebra,a kanyarodóknak is van lámpa.Nem szoktam sose leszállni.Gyakorlatilag amíg várok,mindig akad autós aki át akar engedni maga előtt.Persze nem megyek,mert a gyaloglámpa piros.Akkor kit is kell szidni?Ha gyerekkel biciklizek,mindig,minden zebra előtt megállunk,leszállunk,toljuk.Kik nem állnak meg?10-ből kilencszer a keleti testvérek rendszámával ellátott autók.De autósként hadd szidjam a bicikliseket.Múlt héten menetem autóval a Csongrádi sgt. melletti troli-busz fordulónál.LAssítok mert kereszteződéshez fogok érni,macisajtos tábla kirakva.Falka seggfej biciklis,beöltözve versenyzőnek (attól még nem azok...) kanyarodnak be ezerrel a saját sávomba.Nyomom a dudát,hallom az anyázást.Talán ha 8-an 10-en vannak különleges szabályok vonatkoznak rájuk?Sávból-sávba kanyarodás?Ha nem vagyok olyan balfax és csak mondjuk a tábla előtt nyomok egy satut,most legalább négy-öt fekszik bent a traumán.Részemről a qrva anyjukat,legközelebb embléma lesz valamelyikből,remélem valamelyik olvassa és magára ismer.
autózz! Potenciális gyilkosok? 2012.06.21 07:26:00
Nemcsak közlekedési jellegű probléma, amiről Csaba is ír. Sajnos általánosságba véve jellemző a viselkedés, hogy lustaságból vagy csak úgy; egyesek semmibe veszik mások munkáját, illetve azt, hogy bizonyos korlátozásoknak tényleg oka lehet. Nem is értem, hogy nem világos…..
misi107 2012.06.22 11:27:48
@xaba99: az utolsó "szabályosan fogok közlekedni" próbából nálam totálkáros autó lett a vége...:)...azóta szarok bele...és én is gyalog-kerékpár-autó közlekedésből arra jutottam,hogy a kerékpárra közlekedve a legnagyobb ellenségem egy másik kerékpáros.És igen,az autósok valóban sokat fejlődtek és nem hiszem,hogy csak a büntik miatt.Biciklizve sokszor tapasztalom,hogy például ha zebra előtt leszállok,akkor simán átengednek,ha rajta ülök nem.Ha a gyerekkel tekerek,sokszor előre megy és 10-ből legalább kettő-három seggfej ráordít,hogy mit keres a kerékpárúton.Na,persze ha megjelenek a 120 kilómmal és a bősz apukához illő ordítással,akkor már más az ábra.Miért van ez?Természetesen vannak paraszt (bocs,inkább bunkó) autósok,akik aztán nem foglalkoznak semmivel.Ezeket sajnos el kell viselni.
Vagy az Ampera drága, vagy a benzin túl olcsó, nem tudom. De nem kizárt, hogy hamarosan röhöghet a markába, aki megveszi. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
misi107 2012.05.14 08:41:54
@Gyurma73: ja,meg mellé valami régi vényócat hemi motorral,ha jót akar autózni.Aztán bele lehet szarni a környezetvédelembe.Ez az egész felfújt álszent környezetvédelem az,amit erőltetnek az emeberekre,de addig nem lesz belőle semmi amíg van autó és belsőégésű motor hajtja.
misi107 2012.05.14 17:00:12
@PSD: miért is?Mert ez a valóság?Kiskomám,ugyan nézz már szét az úgymond "én környezetvédő vagyok mert van priusom" emberkék között.Érdekes módon nagyrészüknek ott figyel a garázsban hétvégére egy benzinzabáló dög,aztán a hétközben megmentett 10 bébifóka helyett hétvégén a számlájukra lehet írni százat.Isten hozott a valóvilágban köcsögöm!