Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tsyga

0 bejegyzést írt és 201 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
‹⊗› Extra érdekességekért és semmire sem jó hülyeségekért érdemes a Moped blog Facebook-oldalát is lájkolni. ‹⊗›   Külön öröm számomra, hogy végre sikerült egy Simson Start lencsevégre kapnom, bár nem volt egyszerű történet. Jó néhány hete már, hogy az egyik bevásárlóközpont parkolóházában…..
 ‹⊗› Extra érdekességekért és semmire sem jó hülyeségekért érdemes a Moped blog Facebook-oldalát is lájkolni. ‹⊗›   Néhány hete találkoztam Péterrel, mert itt a blogon szóba került, hogy van neki egy 93.000 km-t futott S51-es Simsonja. Mivel az én egykori spenótzöld Simsonomról csak rosszat…..
Tsyga 2015.10.15 10:23:40
@Bxx: Nem, soha nem voltam Gergő, és nem is ismerlek személyesen. :) Én nem fikáztam a 93 000 km-t, már csak az előzmények miatt sem, hiszen nem ismerlek. Elméleti szinten számomra elképzelhető, de én jórészt annak tudom be, hogy kifogtál egy olyat, amit jól sikerült összerakni a Simson gyárban, meg mellette még vigyázol is rá.

A hektikus gyári minőség, illetve összerakás, továbbá a nem megfelelő használat együtt nyilván nem hoz ki 10-20 ezernél többet...
Tsyga 2015.10.16 06:17:47
@Billz: Na jó, ez már kezd egymás ismételgetése lenni :D

Nem engem kell meggyőznötök.

Anno nekem sem akarták elhinni, hogy a Kawasaki Z750 lánca kibírt 36 ezret, pontosabban a haverom 36 ezer kilométerrel adta el, még a gyári lánccal... Jöttek az okostojások, akik nem tudják használni a motorjukat, hogy az lehetetlen... De le kell szarni őket.
[Bocs, még mindig szolgálati közlemény: aki facebookos profillal belépve ajánlott fel motort tesztelésre az elmúlt hetekben, legyen oly kedves és nézze meg a facebookos postafiókját és annak 'egyéb' nevű mappáját, hogy nem kapott-e tőlem választ, mert továbbra is gyanúsan…..
Belsőség Nesztek, rakenroll! 2015.07.08 18:16:52
A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse senki, sok jó találkozó van ilyenkor, klubok bandáznak, versenypályákon a legjobb időre hajtva vagy reptereken driftelve múlatják az időt az autóbuzik, és ez mind őrületes…..
Tsyga 2015.07.09 21:30:40
@streetsta: Inkább csak részletekben nézett ki máshogy. :) De igazából tök mindegy. :)
Tsyga 2015.07.10 08:57:33
@streetsta: Dehát', ha a poszt többi része érdektelen?! :D :P

Idén is a Terminator motorral voltál lenn? Egyáltalán megvan még?
1997-ben születtem Magyarországon, Szentgotthárdon. Itt láttak napvilágot ekkor az Astrák tömkelegei, de közülük 938 példány bizony különbözött a többitől. Nemcsak megjelenésben, hanem műszaki tartalomban is. Masszívabb, némileg emelt futómű, állítólag picit erősebb 1.6-os motor – 75 helyett 82LE -,…..
Tsyga 2015.02.17 08:53:46
@inuitdog: Nos, a storyban 75 helyett 82 LE-s blokkról ír. Az 1.6-os F Astra blokk volt a 8 szelepes verzióban, központi injektorral (C16NZ/ X16SZ, 75 LE), illetve a 8 szelepes, hengerenkénti injektorral (C16SE, 101 LE), illetve Ecotec motorokkal, amik 16 szelepesek (X16XEL, 101 LE).

A 82 LE-s valóban SE blokk, de az 1.4-es, hengerenkénti injektoros, 8 szelepes (C14SE, 82 LE).

Ha 1.6-os volt, és 82 LE-s a rendőrautó, akkor az lehet, hogy tényleg egy központi injektoros blokk volt, kicsivel erősebben, bár ezt nem hinném. Inkább azt gondolnám, hogy 1.6 SE blokkal voltak szerelve, és így ezek alapján nem 82 LE-s volt, hanem mondjuk 101.
Még hetekkel ezelőtt jártam látogatóban volt kollégáinknál, a mostanság kajában (is) utazó Péter Annánál és Zirig Árpádnál. Ők éppen kakaós mogyorókrém-tesztet csináltak, én is végigkóstoltam a felhozatalt, de engem nem a szakmai érdeklődés, hanem az ebéd utáni…..
Tsyga 2014.11.08 21:34:03
@ommm: vagy csak nem akarjátok? ;)
Belsőség Era új lett! 2014.09.21 16:34:43
Történnek klassz dolgok az életben. Ha az embernek elég kocsija, motorja és barátja van szerteszéjjel a világban, minden napra jut egy öröm, néha kettő is. Itt van például Podgornik Zsolti, aki a volt kombi 123-as Mercim, Era tulajdonosa mostanában, mellékállásban. Februárban lesz…..
Az úgy volt, kezdeném a Tanár úr kérem diákjának stílusában – és igazából így is érzem magam –, hogy most lebőgtem. De nemcsak én, hanem, ha lenne türelmem, illetve kedvem, hogy atomokra csesszem szét az idegeimet, akkor név szerint rá tudnék mutatni, hogy mások is, szép…..
Tsyga 2014.08.31 14:42:10
@Csikós Zsolt: számlát ad? Na ugye, hogy nem legális :D
Mostanra már mindent tudunk a Szigetről: nyereséges volt, sokan voltak, nagyjából mindenki boldog –talán a sünöket kivéve. Érdekes, hogy amit a statisztikákban is említettek, miszerint sokan szenvedtek a végtagsérülést, a helyszínen is ki lehetett szúrni. Feltűnt, mennyien…..
Tsyga 2014.08.20 17:28:41
@outtatime: valaki pápai importálta és eladta az egészségügynek?
Kaptam egy olvasói levelet, a múltkori Jawa 350 hobbimotor téma kapcsán, amiben számomra új, fontosnak tűnő információk vannak. Úgy gondolom, a levél lényegi tartalma érdeklődésre tarthat számon. Kicsit talán a Simson Suhl sztorira hasonlító történet.Nagyon megtettszett cikked…..
Tsyga 2014.07.28 21:26:15
@SelmeciMarcell: sanszos, hogy a Karesz fia írta a levelet, hiszen ő is Gábor. ;)
Mostanában, amióta Kati korábban jár dolgozni, mint régen, hetente általában háromszor, néha többször is én viszem a kölköket suliba. Sebaj, így legalább a Foltos is rendszeresen megtornáztatja a tagjait, mert a motor és a tesztautók miatt az utóbbi bő két hónapban nem ment…..
Belsőség Hippiből lett kőműves 2014.01.30 18:12:56
Esténként szorgosan mosogattam a Szimplában, napközben az egyetemen voltam, a kieső időben pedig a használt autókat böngésztem. Megvolt még a csúnya, de hálás rongytetős Corsám, de én buszt akartam. Volkswagen Transportert, T2-est. Faros Transporterek. Jól látszanak a különbségek Az első…..
Tsyga 2014.02.01 18:09:53
@ommm: leírta a kalandjait a T3-mal, vállalta, hogy hülyének nézik, és be is szólhatnak neki. Ha ezt el akarja kerülni BÁRMELYIK szerző, akkor nem kell írni... vagy nem kell közzétenni.

Amúgy az eddigi írásainál mérföldekkel jobb ez, végre olvasni is lehet anélkül, hogy közben kétszer elaludnék... Még, 4-5 bejegyzést kiszenved magából, és akár már küldhetitek is tesztelni... :P
Egy végtelenbe tűnő grillkolbász- és pisiszünetben valahol Kungur és Ufa között feltettem magunknak a kérdést, hogy vajon csak megszoktuk már az új Mazda3 formáját, mert a 6-oson már bőven kiálmélkodtuk magunkat, vagy nem is néz ki olyan jól, mint a 6-os. Arra jutottunk, hogy…..
Szervizkönyves Honda CBF500 eladó. Nagy ügy, de érdekes mellékszál, hogy ez biztos, hogy nincs visszatekerve, sőt, gazdái büszkék is a futásra: nem csalás, nem ámítás: 349998 mérföld, 563267 kilométer van benne. A több mint félmilliót maga mögött tudó gép egy…..
Minap már beszámoltunk Roberto Rossi egyik legújabb motorjáról, amely úgy tűnik, nem nagyon képez metszetet a magyar közízléssel – olvasóink inkább kritizálták, mintsem lelkesedtek volna érte. Most itt egy korábbi építés, amely aktualitást nyert, hisz a decemberben…..
Vélemény-cikkünk kommentposztja...
Tsyga 2012.12.30 09:32:44
@streetsta: Nos, ezzel aztán nagyon nem értek egyet. Szerintem az újságírásnak eleve nem szabadna szubjektívnek lennie, mert az vezet az ilyen színvonalú írásokhoz. És pont ez a szemlélet vezet a minőség romlásához...
Mert az ok, hogy beleviszi valaki az egyéniségét egy írásba, de hogy valamit elképzel a világról, és azokat tényként közli, ezzel próbál befolyásolni, ráhatni?
A belsőségen, vagy sebességoltárán azt mondom belefér a szubjektivitás, de egy autós szaklapban nem. (legalábbis Ti mindig szakújságírónak tartjátok magatokat, de mégis elfeledkeztek róla, hogy ez nem kevés felelősséggel is jár)
Tsyga 2012.12.30 11:19:07
@streetsta: Ok, Ti így gondoljátok, lelketek rajt. Én (tudod, az olvasó) a magam részéről a továbbiakban a Vályi cikkeket inkább továbbkattintom olvasás nélkül, ahogy eddig is tettem már a Winkler írásokkal.

Remélhetőleg más is így tesz szép lassan, és akkor talán majd a visszajelzések miatt (kevesebb klikk, komment, érdeklődés adott cikknél...) törekedtek arra, hogy azok a szerzők, akiket nem komálnak a fogyasztók kikopjanak.
Vagy ha más olvasó nem így gondolja, és töretlen marad a népszerűségük, akkor legalább magamat megkímélem az ilyen írásoktól.
Tsyga 2013.01.01 12:04:24
@Ciri: Pont ezért írtam még egy bekezdést, hogy az egysejtű kötekedőgépek is megértsék, hogy ennek hogyan lehetne célja... Neked is boldog új évet!
Rossi csak egy van, gondolnánk, de nem: a motoros szakma kettőt is jegyez. Valentino nálunk is ismert, hisz minden idők egyik legsikeresebb versenyzője, de Robertót inkább a customok szerelmesei emlegetik: az olasz motorépítő finom stílusa közismert. Legújabb építése a…..
Három éves lehettem, még az óvoda kisszékeit koptattam és paradicsomos káposztát tömtem a fejembe. A lelkem mélyén már akkor is motorbuzi voltam. Tolna mellett volt egy krosszpálya, helyi erők által létrehozva. Az egyik versenyző faterja a TSZ-ben volt sofőr, remek…..
  Hogyan is menjünk át az úton Kínában? A legbiztonságosabb nyilván az, hogy sehogy, de az átkelés, pont úgy, mint kis hazánkban, néha bizony itt is elkerülhetetlen…DE!... Itt találtak egy olyan megoldást, ami teljesen biztonságos. Olyat, ami kizárt, hogy bárki másnak az…..
Kilakatolva pöpecre, lefényezve vakítóra, futóművek felújítva, motor, váltó, diffi csekkolva – innentől már csak egy nagyra méretezett legó az egész, egy-két napnyi munkával már készen is lesz, gondolhatta volna bárki a Ponton-projektről a legutóbbi, júliusi poszt…..
Este tíz múlt, gyűlnek a bogarak a garázsban percegő neoncsövek körül. Ernyedten ülök a sámlin, sokat kivett belőlem a reggel óta tartó szerelés. Még gyorsan felfújom a gumikat, hogy a holnapi Belsőség-találkozóra menet ne legyen gond, aztán irány haza, az ágyba. Pont elérem…..
Tsyga 2012.08.22 09:58:24
@Frick László Emlékzenekar: nagyrészt sztereotíp baromságokat írsz, és bizonygatsz... és ráadásul nehezen is olvasható.
Tsyga 2012.08.23 09:14:34
Aki az árokból vesz motort, ne csodálkozzon, ha felül a szopórollerre. Az viszont kicsit így is meglepett, hogy a felújított blokkal, egy hónapnyi állás után képtelen vagyok beindítani a Simsont. Másnap mégis felvitt Bánkútra. Bár a blokk rendbetételével már júniusban…..
Tudom, személynevek elé főszabályként csak Tuskó Hopkins ír határozott névelőt, de amikor valaki valamiben emberesen leteszi a névjegyét, már kijár neki a névelő. Van egy "öregember", akit egy közép-európai ország turisztikai hivatala az ország reklámarcának…..
Tsyga 2012.08.21 18:28:43
www.youtube.com/watch?v=dkhhJqwzPjQ

Schumacher sem profi versenyző, mert úgy érzi, hogy igazságtalanság történt vele, és felindulásból rohan Coulthardhoz... egy olyan sportban, amiben az angolos úriemberség, ridegség alapnak számít... (ja, és ő egy eredménytelen niemand...)

Ne vicceljünk már... ez is csak egy indexes "újságírásra" jellemző hangvételű bicskanyitogató cikk... :/