Adatok
Billy Hill
0 bejegyzést írt és 3159 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A probléma az, hogy ez a gyarmattartó okosabb a klasszikusnál, mely csak cipelte ki a vagyont, s semmit nem adott cserébe.
Azaz a népnek van vesztenivalója, ha a gyarmattartó ellen szavaz.
Pedig van minta rá, hogyan lehet a normalitásban megmaradni közepes méretű, mérsékelten gazdag…..
Billy Hill
2026.05.08 16:04:48
@fofilozofus: Ö, bocs, a zárójelet is beveszi a linkelésbe a böngésző... Szóval ott van az! :-)
Billy Hill
2026.05.08 18:39:23
@Alöksz Róz Unbanned: Nem puma (cougar) inkább? Ezeknél az életkoroknál összecsúszhatnak kicsit a kategóriák. :-)
Ha megkérdeznénk az utca emberét, mi is a szeretet, a legtöbben valamiféle pozitív érzésről beszélnének. Szeretem a kókuszfagyit. Szeretem a Kispál és a Borz muzsikáját. Szeretem a kislányomat. De volna olyan is, aki azt mondaná: a szeretet ott kezdődik, ahol az érzés véget ér. Elhatározás,…..
Billy Hill
2026.05.06 11:47:04
@MEDVE1978: "Ha ő eltűnne, akkor az már nem a FIDESZ lenne." - Hát igen, erre mondta valaki, hogy ha teljesen visszavonulna, akkor mi különböztetné meg a maradékot a Mi Hazánktól? De még a Tisza-vezér is bocskaiban parádézik; ha most lesz három nemzetieskedő erő az országgyűlésben, akkor csak kell valami/valaki, ami/aki a többieknek nincsen... :-)
Billy Hill
2026.05.06 11:48:50
@G. Nagy László: "A gazdasági elit pont ugyanaz marad." - Nemá! Azt hittem, hogy most bárki felemelkedhet majd a köznép soraiból! Tényérmosogatóból-dollármilliomos sikersztorikat vízionáltam már, de akkor hiába? ;-)
Billy Hill
2026.05.08 17:39:21
@G. Nagy László: "akkor is bűncselekmény, ha mindkét felnőtt fél önként vesz részt a vérfertőzésben. [...] Az én ízlésemtől ez pokoli távoli és kifejezetten visszataszítónak tartom az ilyesmit. De nem erkölcstelen, ha mindketten erre gerjednek."
Mármint arra gondolsz, hogy nem jogellenes? Mert hogy erkölcstelennek erkölcstelen. :-)
Mármint arra gondolsz, hogy nem jogellenes? Mert hogy erkölcstelennek erkölcstelen. :-)
Csak az, amire számítani lehetett.
Több, mint kormányváltás, mert itt 16-évnyi kormányzás ér véget, ami már csak a hossza miatt is más, mint az egy ciklus utáni kormánycsere. Emiatt a változás is nagyobb, s ehhez nem kell "rendszerváltozásról" beszélni, mert ilyen nem lesz, marad a polgári…..
Billy Hill
2026.05.08 15:43:26
@kunzooo: "Még 400 fölé is benéztünk." - Pontosan 2025. január 7-e óta, hamarosan 1,5 éve tart a HUF/EUR javulás, az abszolút csúcs viszont 2022. október 13-án volt (434,19), lásd pl. Tradingview.
Két héttel ezelőtt a Fidesz történelmi vereséget szenvedett. Kár szépíteni: a választók egyértelművé tették kormányváltó szándékukat. Az elmúlt 14 nap során elemzők hada igyekezett feltárni az okokat és a felelősöket, valamint arra is sokan keresik a választ, hogy mi lesz Orbánék…..
Billy Hill
2026.04.30 14:17:57
@Ambiorix: Ö, nem, mert biztosan van a munkaszerződésében egy olyan passzus, hogy "az üzleti életben szokásos mértékű" ajándékot még elfogadhat. Sok helyen láttam ilyen kitételt. Ekkor pedig arról folyhat a vita, hogy a 70 ezres bor 2026-ban Budapesten mennyire szokásos vagy nem. (A tippem az, hogy drága, a "szokásos" valahol 10.000 HUF alatt lehet.)
Billy Hill
2026.05.04 14:29:54
@G. Nagy László: Legalább minisztert nem csinált belőlük. :-)
Billy Hill
2026.05.06 11:41:48
@Ambiorix: Az lehet, csak a konkrét esetekben (ide tartozik MP is a diákhiteles korszakából) jogszabály szólt arról, hogy miként megy a közbeszerzés az állami cégek esetében, kivel kell jóváhagyatni, és hogyan választódik ki a szolgáltató, aki majd elvégzi a melót. A folyamatokat betartották, ezért a folyamat megsezervezőjét kell megnézni, nem a végrehajtóját.
A valószínűség mindig nulla feletti.
Vajon például mennyi a valószínűsége annak, hogy az 5/35-ös (azaz 35-ből 5 számot kell eltalálni) lottójátékban a 41-es számot húzzák ki? Erre mindenki rávágja alapból: nulla, hiszen nem lehet az 1-35 közti számokból kihúzni a 41-es számot!
Igen, de…..
Billy Hill
2026.05.06 11:34:30
@jónévez: Hát igen, ez olyan, mint az időjárás-applikációban a 23% lehetőség esőre. Vagy esik, akkor 100%-ban van eső, vagy nem, akkor meg 0-ban. ;-)
Billy Hill
2026.05.06 11:36:37
@Unalmas Pofázás: Jó példa a IV. Károly. Kicsit uralkodott, majd megfosztották a trónjától. :-)
Ki kerül börtönbe? Meglepi lesz, mert senki. Legalábbis biztosan senki a politikailag jelentős személyek közül.
A libbant szereplők nagyot fognak csalódni. Még pár hónap, s be is teljesedik...
Neves bolgár elemző elemzi a magyar választásokat. Sajnos nem működik az automata fordítás, de a lényeget vázolom pár mondatban.
Az elemző történész. Jól ismert név az alternatív baloldali körökben, elsősorban mert civilben saját videoblogot üzemeltet, melyen aktuális kérdéseket elemez. Sok…..
Billy Hill
2026.05.04 13:22:37
@Serény Vélemény: Alapból nem célország, de amikor nyugatról kitoloncolják az illetőt, akkor már lehet, hogy jobbnak ítéli meg itt héderezni, mint visszamenni az - amcsi idézet következik - shithole-ba, ahonnan eljött.
Magyarországi McDonald`sban évek óta nem jártam, nem tudom mi a helyzet most ott.
Itt viszont immár 100 %-os a digitalizáció, azaz nem a pultnál az alkalmazottnak kell elmondani a rendelést, hanem képernyőn kiválasztani, majd ott fizetni (kivéve készpénzes fizetés esetében, ezt továbbra is lehet…..
Billy Hill
2026.05.04 13:18:47
@GyMasa: "valamilyen szláv nyelvterületről származó eladókkal, akik SOHA nem voltak képesek megérteni, hogy mit rendelek... Sokkal egyszerűbb a robottal megrendeltetni a dolgot."
Pont be akartam hozni ezt a kommunikációs szempontot! Igen, vagy az alkalmazott nem érti meg jól, hogy mit szeretnél - vagy ami Magyarországon még mindig sokkal gyakoribb (mivel a külföldiek egyelőre főleg ételfutárkodnak, de nem állnak bent a pultban), hogy a vendég nem tud artikulálni, nincs megfelelő szókincse hozzá, vagy közben találja ki, hogy mit kér még, a család rágja a fülét, hogy még ezt kérik, de közben a másikat mégsem...
Szóval a nagy képernyő előtt mindenki a saját tempójában, a bizonytalanságokat közösen leküzdve tud eljutni a sikerig, és nem a pult előtt kell a többieknek is megvárniuk, míg végre megszüli(k) a megoldást. :-)
U. i. Ha ilyen helyzetbe kerülök, mindig odaállok a pult környékére, és megvárom. Asztalhoz nem kérem, ezzel segítem a rendszerellenes kisember dolgozót, hogy nem hajbókoltatom még a pincéri szerepben is feleslegesen.
Pont be akartam hozni ezt a kommunikációs szempontot! Igen, vagy az alkalmazott nem érti meg jól, hogy mit szeretnél - vagy ami Magyarországon még mindig sokkal gyakoribb (mivel a külföldiek egyelőre főleg ételfutárkodnak, de nem állnak bent a pultban), hogy a vendég nem tud artikulálni, nincs megfelelő szókincse hozzá, vagy közben találja ki, hogy mit kér még, a család rágja a fülét, hogy még ezt kérik, de közben a másikat mégsem...
Szóval a nagy képernyő előtt mindenki a saját tempójában, a bizonytalanságokat közösen leküzdve tud eljutni a sikerig, és nem a pult előtt kell a többieknek is megvárniuk, míg végre megszüli(k) a megoldást. :-)
U. i. Ha ilyen helyzetbe kerülök, mindig odaállok a pult környékére, és megvárom. Asztalhoz nem kérem, ezzel segítem a rendszerellenes kisember dolgozót, hogy nem hajbókoltatom még a pincéri szerepben is feleslegesen.
A kolléga azt mondja, szomorú a választási eredmények miatt.
Én igyekszem tartózkodni az ilyen érzésektől, se negatívan, se pozitívan nem szokott hangulatom változni közéleti események miatt. Persze nekem könnyű, egyrészt autista vagyok, másrészt meg a tavalyi év végén olyan negatívumok…..
Billy Hill
2026.05.02 23:45:37
@vergyula: Nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani. :-)
Van még többezer másik jogász, akár ELTE-s meg más libsi professzorok is - de bíróságokon is dolgozik pár ember, aki talán alkalmas lehet IM-nek. Sógor of Tha Man-nek nem mindenki alkalmas, ott a hugi lekáderezte a jelöltet, és döntött.
Van még többezer másik jogász, akár ELTE-s meg más libsi professzorok is - de bíróságokon is dolgozik pár ember, aki talán alkalmas lehet IM-nek. Sógor of Tha Man-nek nem mindenki alkalmas, ott a hugi lekáderezte a jelöltet, és döntött.
Billy Hill
2026.05.03 19:39:40
@vergyula: "És ha az illető mondjuk 1 év múlva jön össze MP húgával, aztán 2 év múlva elveszi, akkor mondjon le?" - Hát, ö, igen. De csak egy szabad, európai, felvilágosult országban. Ha viszont orbánista hagyományokat kell tovább vinni, akkor nehogy módosítson az irányon! :-)
Billy Hill
2026.05.03 19:41:03
@vergyula: "TV2, HírTV azt mond, amit akar, de éljenek meg a piacról." - Meg fognak. HírTV eleve Megyó egyik mondása nyomán indult, hogy ti. "akinek tévé kell, vegyen magának".
Kis öröm a sok rossz politikai hír között: a CEU k(r)ampusza marad Bécsben...
Billy Hill
2026.04.29 11:46:45
@valis47: Egyesek szerint viszont (ld. Kőrösi Imre, "Ellopott rendszerváltás") a fontosabb ügynökök, társadalmi kontaktok stb. már szóban jelentettek a tartótiszteknek, nem kell írogatniuk semmit. Ha tényleg így van, hogy sokan beszélgetések során osztották meg az infókat, akkor végkébb semmi értelme közreadni egy részleges névsort...
Április 12. estéje. Míg élek, nem felejtem. Nagyobb társaságban vártuk az eredményt, de nyolc óra után már a borhoz sem volt kedvem. A magamfajta kizárólag örömében iszik. Fél 11-kor nem bírtam tovább, kézen fogtam az asszonyt és elköszöntünk. Hazafelé a mertónk áthaladt a Batthyány téren. Már…..
Billy Hill
2026.04.22 21:21:11
@Sadist: bölcs pillanat / bölcs idő eddig a létező verziók; nyilván nem elég frappánsak. :-)
Billy Hill
2026.04.25 23:01:37
@Reactor: "azzal semmi bajom, ha valaki egyénileg jobban komálja a teremtés-történetet és az értelmes tervezőt az evolúciónál"
Jelenleg elméletekről beszélhetünk tulajdonképpen a világegyetem keletkezését illetően. Ha ciki az istenes, akkor ott a tudományos. ;-)
- Tantónéni, hogyan lett a világ?
- Kérlekszépen, volt egy szingularitás, egy atomnál is kisebb hely, amiből aztán az egész látható (és nem látható) világunk lett.
- De... ezt így... hogy?
- Hát b+ ...
Jelenleg elméletekről beszélhetünk tulajdonképpen a világegyetem keletkezését illetően. Ha ciki az istenes, akkor ott a tudományos. ;-)
- Tantónéni, hogyan lett a világ?
- Kérlekszépen, volt egy szingularitás, egy atomnál is kisebb hely, amiből aztán az egész látható (és nem látható) világunk lett.
- De... ezt így... hogy?
- Hát b+ ...
Billy Hill
2026.04.26 22:10:29
@nemecsekerno_007: "Oroszország az összeomlás szélén, gazdasági csődben, már csak napjai vannak hátra" - sőt, ahogy ma egy ukránbarát FB oldal bejegyzésében olvashattam, az éhező orosz katonák már kannibalizmust is művelnek, megeszik elesett bajtársaikat. Bizony.
Megmondom, hogy mi hülyeség és mi nem az
Több veszett el múlt héten, mint gondolnánk
2026.04.22 19:19:37
Nem kell a tényeket boncolgatnom, mindenki tudja, hogy mi lett az eredmény a választáson. Azt is sejtjük, hogy mi veszett el, akár végleg. Azonban ha összerakjuk a történelmünket több száz év óta, akkor leszűrhetünk egy nagy igazságot.
Úgy éltük meg a rendszerváltást, hogy hurrá, most szabadok…..
Billy Hill
2026.04.25 23:55:54
@Billy Hill: Teszem hozzá, ha képes lett volna megfékezni azokat a sakálokat, akik a pártján élősködtek, és tudott volna olyan stílusban kormányozni, amitől nem undorodnak a milliós fizetéssel kitömött orvosok, tanárok valamint a milliókat kereső vállalkozók stb., akkor jobb esélyekkel ment volna neki ennek a választásnak. De a külföldi tényezők által is megtolt ellenzéki kampány nagyon jól meg tudta célozni a gyenge pontjait, és erre jött rá még az a generációs helyzet, hogy az utánpótlást már nem tudta megszólítani - bár ez a legkisebb hiba az összes közül, mert 18-20 évesen magunk sem izgultunk egy 60+ os Horn Gyulára, hanem pont hogy egy 35 éves fiatal demokrata imponált jobban annak idején...
Tudom, ez a bejegyzés több sebből is vérzik, de ezt majd a fanyalgók kifejtik. Ezzel is kiemelve a mondanivalót. (Spoiler: erősen kifacsart hasonlatok!)
Kár lenne mérlegre tenni, hogy a mindenképpen történelmi, 2026-os választásnak (illetve az utána történteknek) mi lesz a legnagyobb durranása. Ez…..
A törvény szerint, ha nincs meg az 1%-os szavazati arányod, vissza kell fizetni a kampánypénzt.
A magyar nyelv egyik szépsége, hogy rengeteg közhely szól a kutyákról. Semmiképp nem szeretném mindet felsorolni, de az is óhatatlan, hogy ezekből néhány ne kerüljön elő.
Legutóbb a FIDESZ-ről volt szó,…..
Kellemetlen hír a Tisza Párt részére a kétharmad, ráadásul egy sose látott mértékű kétharmad (71 %).
Ez ugyanis azt jelenti, minden esetleges korlát elesett:
a köztársasági elnök vétóját minden esetben felülírja a parlamentáris kétharmad,
az AB negatív döntése is azonnal megoldható…..
Billy Hill
2026.04.23 09:35:51
@Yorg: Pontosan! Elég megnézni, mit műveltek Ausztriával, amikor bevették a kormányba a Szabadságpártot.

Ebben a témában nagy a bolgár tapasztalat.
Bulgáriában eddig 4-szer történt meg, hogy a parlamenti választást teljesen új erő nyerte meg: 2001, 2009, valamint 2021 júliusa és novembere. (S az idei április 19-i választás az ötödik alkalom.) Persze kétharmados győzelem egy se volt - ilyen nehezen…..
A magyar választások utáni reggelen minden nagy bolgár média első vagy második helyen számolt be a magyar választási eredményről. Íme:
Történelmi: A magyarok leváltották Orbánt, a győztes Magyar
Magyar Péter: tárgyalni fogunk Putyinnal, anélkül, hogy barátságit kötünk, a kormány nem…..
Billy Hill
2026.04.16 22:26:19
@2026.: Eleve botrány, hogy már arról cikkeznek: nem Nagy Ervin lesz a kultuszminiszter. Köztársasági elnök meg ne a ZZ Top-os pap(a) legyen, hanem Azariás* - hát nem is értem, hogyan nem érzi az idők szavát a diákhiteles csávó...
*vagy Pottyondi/Puzsér (lehetnének A-hét meg B-hét beosztásban is akár)
*vagy Pottyondi/Puzsér (lehetnének A-hét meg B-hét beosztásban is akár)
Rettenetesen szomorú vagyok. Nem is tudom, mikor voltam utoljára ennyire szomorú. Talán 2002-ben. Persze, az nagyon más volt. Akkor egy hajszálon múlt... Most tönkrevertek minket. 1994-ben is pokoli érzés volt, hogy mindössze négy évvel a rendszerváltás után azonnal visszatértek a kommunisták. De…..
Billy Hill
2026.04.14 15:35:02
@bomberhopper: Új párt alapítása terén a Kiábrándult Tiszásokra érdemes építeni :-) , hiszen már ilyenek is vannak, miután számos választókerületben az óbaloldali klánhoz tartozókat nyomott be a Tisza képviselőnek (akkor még csak jelöltnek), az önszerveződő szigetesek helyett / feje felett. A nevek tárháza nagy, mondjuk lehet kezdeni a legszélesebb folyónkkal, lásd Duna Párt.
Billy Hill
2026.04.15 16:24:23
@MEDVE1978: Hát erre van a mondás, hogy mi a közbeszerzés. Tudom, hogy kit szeretnék megbízni, közbe' szerzek két másik ajánlatot is.
Billy Hill
2026.04.15 16:32:00
@Evil Empire: "Csakhogy egyszerűen elszokott az ilyen interjúktól, és ez is lesz a Fidesznek az egyik nagy nehézsége most ellenzékben."
Ahogy én látom, az a +1 millió választó, akit most az ellenzék be tudott hozni, az nem nézett volna meg 1 órás Orbán-interjúkat korábban sem, mert vagy fiatal szavazó (nem néz magyarázkodó öregembert), vagy apolitikus volt/van/lesz (nem kiélezett helyzetben nem fogyaszt politikát).
Ahogy én látom, az a +1 millió választó, akit most az ellenzék be tudott hozni, az nem nézett volna meg 1 órás Orbán-interjúkat korábban sem, mert vagy fiatal szavazó (nem néz magyarázkodó öregembert), vagy apolitikus volt/van/lesz (nem kiélezett helyzetben nem fogyaszt politikát).
Sosem írok cikket hirtelen felindulásból, hogy legyen időm alaposabban átgondolni az eseményeket. Most még ugyan kedd van, de valahogy nem vagyok annyira elkeseredve és kiakadva, mint 2002-ben. Majd az kiderül, hogy miért. Előre jelzem, hogy a mentális egészségem miatt nem olvastam el semmilyen…..
Billy Hill
2026.04.15 15:35:02
@Deansdale: "Igaz, hogy ez nem új téma [a lopás], és ennyi erővel az előző választásokon is okozhatta volna a fidesz vesztét, viszont szerintem sok fideszes választót szép lassan felőrölt, hogy a másik oldal 16 éve naponta erőlteti a témát, nekik pedig sosem volt igazi válaszuk."
Sokkal jobban látható volt, hogy ami elfolyt, az hova folyt, mint régebben. Részben mert nagyon "okos" módon láttatták is maguk az elfolyatók, részben pedig mert a szocik-libsik idején teljesen más volt a láthatóság:
- ami kár a privatizáció során az országot érte a 90-es években, azok az összegek a német, francia stb. igazgatók, menázserek stb. csuklóján lettek Rolexek, meg az ő seggük alatt váltak luxuskocsivá, és nem itt, illetve
- nem voltak fényképezésre és videózásra alkalmas telefonok, nem voltak közösségi oldalak, ahol dokumentálni lehetett napi szinten, hogy a szoci vagy libsi politikus hol luxizik éppen, meg a gazdasági hátország sem kérkedett, meg irritálta az embereket, hiszen nem lehetett a gazdagságról posztolni, mert technikailag nem léteztek felületek.
Sokkal jobban látható volt, hogy ami elfolyt, az hova folyt, mint régebben. Részben mert nagyon "okos" módon láttatták is maguk az elfolyatók, részben pedig mert a szocik-libsik idején teljesen más volt a láthatóság:
- ami kár a privatizáció során az országot érte a 90-es években, azok az összegek a német, francia stb. igazgatók, menázserek stb. csuklóján lettek Rolexek, meg az ő seggük alatt váltak luxuskocsivá, és nem itt, illetve
- nem voltak fényképezésre és videózásra alkalmas telefonok, nem voltak közösségi oldalak, ahol dokumentálni lehetett napi szinten, hogy a szoci vagy libsi politikus hol luxizik éppen, meg a gazdasági hátország sem kérkedett, meg irritálta az embereket, hiszen nem lehetett a gazdagságról posztolni, mert technikailag nem léteztek felületek.

A Fidesz legnagyobb hibája természetesen a pedofil ügy volt. Csak nem úgy, ahogy ezt ők elképzelik. Hanem pont fordítva.
Azzal, hogy az egészet túlreagálták, biztos adut adtak a baloldalnak.
Íme az ellenpélda: amikor pár hónapja pedofilmentegető vád hangzott el Puzsérral kapcsolatban! Mit…..
Billy Hill
2026.04.14 14:29:13
@Deak Tamas: "Akkor bukhatnak egyedül, ha önfeloszlatja magát a parlament, de az is szinte kizárt." - Tudom, hogy ebben a témában nem értünk egyet, de egy taxisblokád pl. befigyelhet valamikor.
Billy Hill
2026.04.14 14:33:30
@GyMasa: Haverok régen Balatonra jutottak el, most már ciki, ha egyáltalán Európán belül utaznak. Természetesen mind tiszás volt most. Legközelebb meg majd meglátják. :-)
Láttunk már olyat, hogy valami idilli módon indult, azután vállalhatatlan mocsoksággá formálódott. Elég, ha csak a katolicizmusra gondolunk. Jézus megkérdőjelezhetetlenül tiszta szavai jelentik az alapkövet, melyre idővel barbár mészárszék épült: keresztes háborúk, boszorkányégetések,…..
Billy Hill
2026.04.13 13:02:33
@bomberhopper: "felszólította a köztársasági elnököt, hogy kérje fel őt kormányalakításra, azután pedig távozzon a közéletből" - Szerintem mondjon le most, és nem lesz aki felkérje a Petyát a kormányalakításra. Csak egy másik köztársasági elnök. De azt meg a mostani összetételű parlament választaná még meg. Mondjuk Orbánt vagy Lázárt. :-)
Billy Hill
2026.04.13 13:03:12
@Billy Hill: Instant meg lehet csinálni a lengyel felállást, liberál-jobber miniszterelnök és kőjobber államfő.
Úgy tűnik, jó fiú voltam 2025-ben, hiszen karácsonykor rengeteg ajándékot kaptam. Ott várt a fa alatt Plhál Tamás könyve is, amelyet egyetlen délután alatt fel is faltam. Nem volt nehéz azonosulnom a művel; a szerző hasonlóan látja a világot, ahogyan magam is - Magyar Péter jellemrajza kapcsán…..
Billy Hill
2026.01.18 17:21:58
@Glokta: "Nekem is vannak olyanok a rokoni körömben, akik 22'-ig még büszke Fideszesek voltak (korábbi választásokon egyikük még kampányolt is nekik), most meg már Tisza vagy Mi Hazánk szavazók" - sőt, még ellenzéki pártvezér is van ilyen. :-))
Billy Hill
2026.01.18 17:23:11
@valis47: "1-2 évig biztosan a fideszesek üldözése lesz a műsoron, valós vagy feltupírozott ügyek feltárása stb. Bár kötve hiszem, hogy sikeresebb "elszámoltatás" lesz, mint bármikor korábbi kormányváltásoknál"
Te most itt gyalázod a sikeres Keller László és Budai Gyula áldozatos munkáját...? ;-)
Te most itt gyalázod a sikeres Keller László és Budai Gyula áldozatos munkáját...? ;-)
Billy Hill
2026.04.13 12:56:11
@0dzsud0: "Főleg, hogy még a kétharmad is sanszos, hogy meglesz a Tiszának."
Ma hivatalosan elkezdem a nyígást, hogy a 3,1 millió szavazat az nem kétharmad, hanem csak a magyarok 30%-a! Ezt hallgattam évekig! :-)
Ma hivatalosan elkezdem a nyígást, hogy a 3,1 millió szavazat az nem kétharmad, hanem csak a magyarok 30%-a! Ezt hallgattam évekig! :-)

Csúnyán elbukott a magyar nép az országos intelligenciateszten.
Gratulálunk Brüsszelnek a kiváló eredményhez...
Billy Hill
2026.04.13 12:43:57

Jóslat a választási eredményről.
Három adatot kockáztatnék meg.
egy - 3 párt jut be: Fidesz, Tisza, Mi Hazánk.
kettő - senkinek se lesz meg az abszolút többsége (100 mandátum).
három - a Fidesz fog nyerni mandátumszámban...
Billy Hill
2026.04.10 14:42:52
@Serény Vélemény:
@Gymasa:
Akkor lesz gáz, ha az irániak kaptak/kapnak mogyoróbokor-szerű fegyvert, és be is vetik. Mondjuk egy repülőgéphordozó ellen, ha egyszer megáll, pl. a Földközi-tengerben. (Gondolom, mozgó célpont ellen trükkös vagy lehetetlen használni.)
@Gymasa:
Akkor lesz gáz, ha az irániak kaptak/kapnak mogyoróbokor-szerű fegyvert, és be is vetik. Mondjuk egy repülőgéphordozó ellen, ha egyszer megáll, pl. a Földközi-tengerben. (Gondolom, mozgó célpont ellen trükkös vagy lehetetlen használni.)
Billy Hill
2026.04.11 23:01:30
@GyMasa: "AZ igaz, de most azért pl a cia súghat is Orbánnak, plusz nem tudhatod, nincs-e itt néáhán yolyan CIA-s ügynök, akiknek az a feladata, hogy megakadályozzák ezt?"
Szerintem nincs, mert az amerikai világjelenlét szétvált: van Trump meg a köre (ingatlanosa, veje stb.), akik támogatnak valakiket, meg vannak a szolgálatok, amik pedig nem elnöki ciklusok hosszára terveznek. Az a tippem, hogy a mélyebb struktúra most is a korábbi, ha akarjuk demokrata vonalon mozog, illetve arra vár, hogy 3 év múlva (vagy akár már a midterm election-ön) a republikánusok vissza lesznek nyesve.
DJT remélem nem lesz JFK, de ebből biztos érthető, mire gondolok. Egy dolog az elnök, az állam/birodalom meg egy másik.
Szerintem nincs, mert az amerikai világjelenlét szétvált: van Trump meg a köre (ingatlanosa, veje stb.), akik támogatnak valakiket, meg vannak a szolgálatok, amik pedig nem elnöki ciklusok hosszára terveznek. Az a tippem, hogy a mélyebb struktúra most is a korábbi, ha akarjuk demokrata vonalon mozog, illetve arra vár, hogy 3 év múlva (vagy akár már a midterm election-ön) a republikánusok vissza lesznek nyesve.
DJT remélem nem lesz JFK, de ebből biztos érthető, mire gondolok. Egy dolog az elnök, az állam/birodalom meg egy másik.
Billy Hill
2026.04.11 23:11:01
@valis47: "Hatalomban mások eszköze lesz, és ha nem engedelmeskedik, áll készenlétben másik kapitány is."
Szerintem legkésőbb ha ma éjjel nem frissül a "tudjukmelyik" honlap konkrét kokózós videóval (illetve időzítés szempontjából már nem ideális a szivárogtatóknak ez sem), ÉS nyer a Tisza, akkor tudni fogjuk, hogy ezt a hotelszobás, tálcás-lisztes dolgot nem a Fidesz csinálta, hanem mások, külföldről.
A poén az, hogy az égegyvilágon mindenkinek sok pozícióhoz át kell mennie átvilágításon (milyen perverziói és függőségei vannak, milyen anyagok/tanúk vannak ellene), viszont egy miniszterelnöki szinten nincs akadály, lehetnek elvarratlan szálak. Nemcsak most, hanem pl. ha valaki III/2 volt D-számmal például, úgy sem szabadott volna pozícióba kerülni.
Szerintem legkésőbb ha ma éjjel nem frissül a "tudjukmelyik" honlap konkrét kokózós videóval (illetve időzítés szempontjából már nem ideális a szivárogtatóknak ez sem), ÉS nyer a Tisza, akkor tudni fogjuk, hogy ezt a hotelszobás, tálcás-lisztes dolgot nem a Fidesz csinálta, hanem mások, külföldről.
A poén az, hogy az égegyvilágon mindenkinek sok pozícióhoz át kell mennie átvilágításon (milyen perverziói és függőségei vannak, milyen anyagok/tanúk vannak ellene), viszont egy miniszterelnöki szinten nincs akadály, lehetnek elvarratlan szálak. Nemcsak most, hanem pl. ha valaki III/2 volt D-számmal például, úgy sem szabadott volna pozícióba kerülni.
Nagy a delírium ballib berkekben, ilyeneket terjesztenek:
Szerintem lesz ugyanott meglepetés...
Billy Hill
2026.04.09 23:02:39
@GyMasa: "Az volt a terv, hogy MINDEKI menjen a Ném,etekhez, ők kiválogatják maguknak a menekültek krémjét, majd a maradékot szétkenik EU-szerte."
Mondjuk nem tudom, le szabad-e írni ezt így, de pont ezt kellene csinálnia Magyarországnak, HA lesz iráni menekülthullám. Akinek van olyan végzettsége, ami kellhet, és az illető maradna is, azt valamilyen konstrukcióval itt tartani, a többit meg buszoztatni nyugat felé.
Természetesen a Jászság az optimális szállásterület. ;-)
Mondjuk nem tudom, le szabad-e írni ezt így, de pont ezt kellene csinálnia Magyarországnak, HA lesz iráni menekülthullám. Akinek van olyan végzettsége, ami kellhet, és az illető maradna is, azt valamilyen konstrukcióval itt tartani, a többit meg buszoztatni nyugat felé.
Természetesen a Jászság az optimális szállásterület. ;-)
Billy Hill
2026.04.09 23:03:50
Billy Hill
2026.04.10 14:55:57
@Tapi2021: Ezt értem, de ugye Nyugat-Európával közös probléma, hogy talán lenne asszimiláció, ha lenne mihez. Mint ahogy a jászok és kunok is beilleszkedtek. De ehhez a woke, hollywood-ista, nemzeti gyökereket megtagadó és cikiző, multi-kulti szarhoz nyilván nem fog egy másik kultúra hozzáidomulni - főleg ha nem is kötelező, mert a helyiek is megvetik/kinevetik a saját kultúrájukat...
Mindazonáltal nem látni azt a nagy thaiföldi vagy vietnami vagy más ázsiai toborzást sem, amelynek keretében Magyarországra hoznák a híres (le)ápolónőket, szociális munkásokat, egyéb dolgos kezeket. Egyidejűleg az iráni egy kultúrnép, amennyit hallottam egy jó oktatási rendszerrel, ergo itt lenne mit lefölözni, ha úgy alakulna.
Vagy igazából az a kérdésem, hogy demográfiára van-e a kormánynak egy B-terve, mert az A) nem jött be eléggé, és a mostani szülőképes kohorszok meg már a rablóprivatizációnak meg a Bokros-korszaknak "hála" nem elég szélesek ahhoz, hogy kellő TFR-t biztosítsanak.
Mindazonáltal nem látni azt a nagy thaiföldi vagy vietnami vagy más ázsiai toborzást sem, amelynek keretében Magyarországra hoznák a híres (le)ápolónőket, szociális munkásokat, egyéb dolgos kezeket. Egyidejűleg az iráni egy kultúrnép, amennyit hallottam egy jó oktatási rendszerrel, ergo itt lenne mit lefölözni, ha úgy alakulna.
Vagy igazából az a kérdésem, hogy demográfiára van-e a kormánynak egy B-terve, mert az A) nem jött be eléggé, és a mostani szülőképes kohorszok meg már a rablóprivatizációnak meg a Bokros-korszaknak "hála" nem elég szélesek ahhoz, hogy kellő TFR-t biztosítsanak.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz

"Sajnos nincs megjeleníthető bejegyzés..."