Adatok
Billy Hill
0 bejegyzést írt és 2803 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Rendkívül tanulságos műsor, most kifejezetten ajánlom az egész megnézését:
Az alaptéma: siránkozás miért bukott el az elnökválasztáson a lengyel baloldal.
A vendég meg tényleg szakértő, azaz nem csak a buta sablonokat mondja el, hogy a nyugdíjas analfabéták, az orosz hekkerek,…..

Hont András említi az esetet:
- akkora a pánik a ballib Szalonban, hogy már azt is megbocsátják Brüsszel Péternek, aminek a negyedét se másnak.
Jól emlékszem, 20-25 éve még a Padányinál jóval mérsékeltebb Wass Albert említése is hatalmas botrányt okozott.
Szerintem egyébként Wass…..
Billy Hill
2025.06.11 23:38:49

Valójában abban sem hiszek, hogy létezik új ellenzék. Inkább csak úgy tűnik, ezúttal egy akolba fújta össze a szél a szemetet.
Napok óta másról sem hallani, csak Vasvári Vivien Instagram-videójáról, illetve Noár – meg a többi suttyó – válaszreakciójáról. Ha valaki lemaradt volna róla, a szőke…..
Billy Hill
2025.06.05 12:08:14
@GyMasa: Hát ez az, hogy beállhatnának magyar cégek is a szabad rablásba, mint a német és francia cégek nálunk 1990 után (mondjuk nem feltétlenül lennének azok sem etikus üzletek), de ha már előre tudni lehet, hogy megint "a nyugat" játszótere lesz csak az új tagállam, akkor simán üzleti szempontból csökkenhet a lelkesedés...
Billy Hill
2025.06.05 12:09:06
@Billy Hill: Marad a morális része a dolognak. "Hát minket is felvettek, akkor most mást miért fúrunk meg?"
Billy Hill
2025.06.08 22:38:09
@valis47: "Tülekedik majd az egész panoptikuma a levitézlett balliberális "szakértő értelmiségnek", hogy adjanak neki pozíciót, és megvalósíthassa kedvenc rögeszméit." - Már csak azért is, mert csak helyettes államtitkárból több kell, mint ahány tagja a Tiszának van kb. Főleg ha még saját eü- és oktatási minisztérium is kell megint.

A kedvenc ballib mítosz:
- azaz az átlag európai ember gyűlöli Orbánt.
Elég csak külföldi lapok kommentjeit nézni, pont az ellenkezője igaz.
Az utca emberének véleményét közvetlenül ismerem két országból: Spanyolország és Bulgária. Spanyolországban az emberek zöme azt se tudja ki az…..
Billy Hill
2025.06.06 14:23:07

A birodalmi fővarázsló, a liberális Friedrich Merz szerint nem megengedhető, hogy az EU döntései attól függjenek, hogy a tagok mit döntenek.
Hiszen végülis tényleg felháborító, hogy csak úgy szavazgatnak a tagok, menve saját fejük után, nem úgy szavazva, ahogy az meg van mondva nekik.
Két…..
Billy Hill
2025.05.29 22:56:12
@fofilozofus: "Vagy mondjon le minden ország a szuverenitásáról a birodalmi központ javára vagy legyen egy laza GAZDASÁGI közösség."
A jelen arányok szerint az első lenne a döntés, kivéve a nyíltan ellentmondó meg a képmutató országokat. Szerintem azért nincs ez feszegetve, mert valakik még nem akarják kenyértörésre vinni a dolgot. Addig van nyugalom, amíg e választás elé nem állítják a tagállamokat. Szóval a szőnyeg alá söprés fázisa van jelenleg; sokaknak ez is jobb, mint a feszkó.
A jelen arányok szerint az első lenne a döntés, kivéve a nyíltan ellentmondó meg a képmutató országokat. Szerintem azért nincs ez feszegetve, mert valakik még nem akarják kenyértörésre vinni a dolgot. Addig van nyugalom, amíg e választás elé nem állítják a tagállamokat. Szóval a szőnyeg alá söprés fázisa van jelenleg; sokaknak ez is jobb, mint a feszkó.
Billy Hill
2025.06.02 15:04:02
@GyMasa: Ez nekem is néha eszembe jut, hogy ti. néhány foci ultra könnyen odébb lökdös majd pár kígyóvállú bölcsészt (hogy kellően előítéletes legyek), de az erőszak növekedése a társadalomban nem kedvező irány lenne...
Billy Hill
2025.06.02 15:39:47
@Alöksz Róz Unbanned: Nyilván az ilyen keddenkénti, Hadházy-féle 1-200 fős hídfoglalásokra gondoltam, amiket bárki megunhat, aki arrafelé dugózik.

Dr. Mészáros Ádám önmagát párkapcsolati mediátorként mutatja be. Egyetemi oktató, szakterületén számos könyvet publikált. Egyszer - sok évvel ezelőtt - elolvastam egy cikkét. Azóta folyamatosan érkezik hírlevele, de bevallom: üzeneteit csak ritkán nyitom meg. Vasárnapi e-mailje azonban olyan…..
Billy Hill
2025.05.28 14:33:47
@MEDVE1978: "több dolgozó / fogyasztó = nagyobb növekedés, jólét". Mindeközben mivel amiből több van, annak az értéke általában kisebb, ezért míg régen megélt egy házaspár egy fizetésből, ma már kell a kettő. Kétszer annyi munkavállaló, fele reálértékű fizetés...
Billy Hill
2025.05.28 14:34:53
@GyMasa: "Szóval, az szép, hogy nekem ki kellene fizetnem, hogy az asszony vasal (direkt vasalásmentes Olymp ingeket veszek kb 25 éve), meg mos (bepakola mosógépbe, majd átpakol a szárítógépbe. Bevallom a hajtogatás az tényleg időigényesebb feladat), meg mosgat is (szintén bepakol a gépbe)..."
Imádom én is a "mosok, vasalok" sirámot. Nem mintha még le kellene menni a patakhoz a mángorlóval, és csapkodni a ruhákat. :-)
Imádom én is a "mosok, vasalok" sirámot. Nem mintha még le kellene menni a patakhoz a mángorlóval, és csapkodni a ruhákat. :-)
Billy Hill
2025.06.02 15:21:08
@G. Nagy László: "Erre miért jó válasz az, hogy éljen a szocializmus, ahol mindenki egyenlően szegény???"
Majd azt mondják, hogy miért zárod ki, hogy egy jó minőségű szocializmusban mindenki egyenlően gazdag?
Mega-szocializmus kell, ami szuper! Az eddigi verziók vagy nem voltak jól menedzselve, vagy nem is voltak szocialzmusok - na de majd most! Hát nem látod..?! ;-)
Majd azt mondják, hogy miért zárod ki, hogy egy jó minőségű szocializmusban mindenki egyenlően gazdag?
Mega-szocializmus kell, ami szuper! Az eddigi verziók vagy nem voltak jól menedzselve, vagy nem is voltak szocialzmusok - na de majd most! Hát nem látod..?! ;-)

Ilyen helyzet: nem az esemény önmaga jó, hanem az ellentétes esemény elmaradása.
Teljesen mindegy ugyanis az, hogy ki az, aki megnyerte a tegnapi lengyel elnökválasztást. Az egyetlen lényeg: elvesztette a háttérhatalmista, européer, liberális, ateista jelölt.
Ha a liberális jelölt nyert…..

Igaz történet.
Ismerőssel történt, aki egy Volvo-autószalonban dolgozott.
Egy nap beállít a szalonba egy ember, olyan 40 éves körüli. Bemegy, kiválasztja a legdrágább modellt, elkezd róla tárgyalni, rendel extrákat. Elmondja azt is, most nincs pénze, de lesz 2 hét múlva, mert ő a nemrég…..
Billy Hill
2025.06.02 00:01:45

Horn pedzegeti, de ő se érti (vagy értik, csak nem akarja kimondani):
Azt elmondja: a tiszások semmiben se értenek egyet egymással azon kívül, hogy ne legyen hatalmon a Zorbán.
A népfront jellegű pártok eleve ilyenek: nem valamiért, hanem valami ellen szervezkednek. S hiába…..
Billy Hill
2025.05.30 22:30:49
@MEDVE1978: "Ebből kifolyólag normál esetben egy egyszerű többséges Tisza kormány 6-12 hónap alatt meg fog bukni és jön Orbán. Ha UVL nem szeretné, hogy jöjjön Orbán, akkor extrém gyorsan oldja fel az uniós pénzek legalább egy részét, amivel növekedést lehet indukálni a gazdaságban."
Te vágod az EU-s forrásokat; 6 hónap alatt annyit lehet elérni, hogy a már számlákkal-mindennel alátámasztott kifizetési kérelmeket jóváhagyja a Bizottság, és elutalja a magyar államnak - de ezzel "csak" az államháztartás fittsége lesz jobb, "a gazdaságban" nem lesz növekedés.
Ha pedig mondjuk a GINOP Pluszra ad hirtelen még több pénzt "Brüsszel", akkor előbb pályázati kiírást kell csinálni, nyitva tartani, pályázatértékelni, szerződni, a kedvezményezetteknek tevékenykedni és költeni, majd jelenteni, azokat jóvá kell hagyni és kifizetni - ez elég lassú folyamat.
(Egy új ciklus 2.-3. évében lenne leginkább hatása a pénzeknek. Illetve nagy kérdés mindig a koronavírusos facility, abból még egy fillér sem jött, ott el kellene tanulni az e szempontból legsikeresebb országoktól, hogy miként lehet jól lehívni...)
Te vágod az EU-s forrásokat; 6 hónap alatt annyit lehet elérni, hogy a már számlákkal-mindennel alátámasztott kifizetési kérelmeket jóváhagyja a Bizottság, és elutalja a magyar államnak - de ezzel "csak" az államháztartás fittsége lesz jobb, "a gazdaságban" nem lesz növekedés.
Ha pedig mondjuk a GINOP Pluszra ad hirtelen még több pénzt "Brüsszel", akkor előbb pályázati kiírást kell csinálni, nyitva tartani, pályázatértékelni, szerződni, a kedvezményezetteknek tevékenykedni és költeni, majd jelenteni, azokat jóvá kell hagyni és kifizetni - ez elég lassú folyamat.
(Egy új ciklus 2.-3. évében lenne leginkább hatása a pénzeknek. Illetve nagy kérdés mindig a koronavírusos facility, abból még egy fillér sem jött, ott el kellene tanulni az e szempontból legsikeresebb országoktól, hogy miként lehet jól lehívni...)

Nyáron eldől, hogy az Európai Unió sokszáz kamubizottságának egyike mit nem fog csinálni a következő hét évben - magyarázza a Kata.
Szerencsére azonban már nyár előtt eldőlt: lett biztos állása a Katának 2029-ig. Ujhelyi István női verziója gyorsan észbe kapott: pártja mindjárt megszűnik, s az…..
Billy Hill
2025.05.29 22:44:38

Erős déjà vu érzés. A Pesti Srácok címlapja hétfő reggel, a vezércikk:
Volt már ilyen: 2000 novemberében a Demokrata hetilap központi cikke, Bencsik személyesen írta -hatalmas öröm, hogy a "jobboldali" George Bush legyőzte a "baloldali" Al Gore-t.
A cikk tele volt a valóság elemi…..
Billy Hill
2025.05.28 13:39:46
@valis47: "akinek tragédiája, hogy ezek közé a bugrisok közé született" - ez eddig oké, de EU van, át lehet települni egy másik országba, ha tényleg így éli meg valaki.

Azt mondják, nem jó mozgósítás. Inkább én ezt érzem: elbizonytalanodás.
Saját, egyáltalán nem reprezentatív felméréseim is ezt igazolják.
Magyar ismerősi köröm eddig kb. így oszlott meg:
60 % "baloldali",
40 % "jobboldali.
A nagy változás a baloldalon lett: a…..
Billy Hill
2025.05.26 20:58:29
@vergyula: "Van egy réteg, amelyik megtölti az üzleteket és a bevásárló kocsit. Egy másik réteg erre képtelen, és egy részük konkrétan éhezik."
Pont ezt szerettem volna írni, hogy az általános és nem árnyalt "itt nyomor van" állítás nem fedi a valóságot, inkább lehetne a társadalom szétnyúlásáról (vagy akár szakadásáról) írni; vannak akiknek jól megy, másoknak nagyon nem. De akkor ezt a problémát így értelmes megnevezni, mert a "jaj mind meghalunk"-ra rögtön jön a "de hát tele vannak a boltok" válasz.
U. i. Amúgy tényleg tele vannak a boltok; nálunk legalább is amikor nyit egy új élelmiszer kisker üzlet, akkor az is tele lesz emberrel, meg a korábbiak is... De vannak más környékek, ahol ez máshogy van.
Pont ezt szerettem volna írni, hogy az általános és nem árnyalt "itt nyomor van" állítás nem fedi a valóságot, inkább lehetne a társadalom szétnyúlásáról (vagy akár szakadásáról) írni; vannak akiknek jól megy, másoknak nagyon nem. De akkor ezt a problémát így értelmes megnevezni, mert a "jaj mind meghalunk"-ra rögtön jön a "de hát tele vannak a boltok" válasz.
U. i. Amúgy tényleg tele vannak a boltok; nálunk legalább is amikor nyit egy új élelmiszer kisker üzlet, akkor az is tele lesz emberrel, meg a korábbiak is... De vannak más környékek, ahol ez máshogy van.

Önleleplező lépés: a legnagyobb ballib tüntetést az okozta, hogy ezentúl nem lehet külföldről pénzeket kapni politikai tevékenységre.
Pedig a világ legtermészetesebb dolga, hogy ne avatkozzanak be külföldi erők belügyekbe.
..
Billy Hill
2025.05.20 13:23:08
@megamovieboy: "A Simion ügyet ügyesen félrevitték, hiszen Orbán nem mondta, hogy vele akar együttműködni, ezt csak a propaganda magyarázta bele."
Szerintem meg egyszerű volt a feladat: átad egy felújított épületet, és nem beszél egyáltalán a szomszéd ország választásáról, meg választásokról sem... Nem látom azt a várakozó tömeget, amely egy tihanyi apátsági felújítós beszédbe kifejezetten Simion-t kért volna bele. (Ha nyert volna, akkor kellett volna egy valamilyen gesztust tenni felé, de nem nyert. Nincs nyerés, nincs említés előtte, nincs mit félrevinni sem.) Nem nagyon értem az ilyen hibát, ez nem volt jellemző.
CIA-s mélyállammal kapcsolatban: szerintem nem lehet így nekikmenni. Lehet, hogy 3,5 év múlva megint a demokraták lesznek hatalmon, akár 8 évig.
Szerintem meg egyszerű volt a feladat: átad egy felújított épületet, és nem beszél egyáltalán a szomszéd ország választásáról, meg választásokról sem... Nem látom azt a várakozó tömeget, amely egy tihanyi apátsági felújítós beszédbe kifejezetten Simion-t kért volna bele. (Ha nyert volna, akkor kellett volna egy valamilyen gesztust tenni felé, de nem nyert. Nincs nyerés, nincs említés előtte, nincs mit félrevinni sem.) Nem nagyon értem az ilyen hibát, ez nem volt jellemző.
CIA-s mélyállammal kapcsolatban: szerintem nem lehet így nekikmenni. Lehet, hogy 3,5 év múlva megint a demokraták lesznek hatalmon, akár 8 évig.
Billy Hill
2025.05.20 14:09:13
@Tapi2021: "Pontosan! Teljes a káosz. Ilyenkor nem kéne sajnálni a pénzt PROFI politikai kommunikátorokra." - Csakhogy ez nem tanácsadó kérdése, ez maga Orbán, aki eddig ilyen Simion-os típusú hibát keveset vétett. Neki ki mondja meg, hogy mikről beszéljen, és mikről nem kell?
Billy Hill
2025.05.20 14:12:06
@Billy Hill: Vagy kiadták neki, hogy nyomja ki Simion-t a versenyből, ezért úgy tett, mintha támogatná - amire sok román instant úgy reagált, hogy "ha a Zorbán nyomja, akkor viszont nem szavazok rá", és voilá... Ez mesteri trollkodás lett volna. :-)

A Tisza Párthoz átállt ballib jogászok őszintén kimondják: alkotmányozni fognak, ha győz a Tisza. Feles többséggel.
Cél: polgári-liberális diktatúra létrehozása, majd annak alkotmányos bebetonozása.
Jó, hogy előre szólnak!..
Billy Hill
2025.05.19 14:52:03
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Akinek alkotmányozó többsége van, az alkotmányozhat, nem?"
Ha jobbos, akkor természetesen nem. Olyankor az alkotmányt a teljes népnek kellene megállapítania, az Írástudók vezetésével természetesen, és ha ezt egy sima törvényhozó hatalom megkerüli, akkor az egész illegitim.
Progresszív parlamenti többség viszont 50%+1 szavazattal is alkotmányozhat, mivel ők a jók. Igazából kisebbségből is megtehetnék, hiszen ők nem mucsaiak.
Ha jobbos, akkor természetesen nem. Olyankor az alkotmányt a teljes népnek kellene megállapítania, az Írástudók vezetésével természetesen, és ha ezt egy sima törvényhozó hatalom megkerüli, akkor az egész illegitim.
Progresszív parlamenti többség viszont 50%+1 szavazattal is alkotmányozhat, mivel ők a jók. Igazából kisebbségből is megtehetnék, hiszen ők nem mucsaiak.
Billy Hill
2025.05.19 17:52:30
@valis47: Köszi. De azért meg fogja próbálni. :-)

Ex-Gyurcsányné komolyan hiszi, hogy így ahogy alakult, ő lesz az igazi baloldal. Ezt már másfél éve nyomatják "DK - Szociáldemokraták" jelszó alatt.
Persze vicces: az arisztokrata lány szocdemet alakít.
Mert volt férje legalább volt átlagember is, KISZ-karrierje és azt követő megtollasodása…..
Billy Hill
2025.05.19 13:47:56
@valis47: Nem, mert ők a jók, és akkor tök mindegy, nem kell az értetlenkedés. ;-)

Minden tavasszal kirándulunk egyet Európa különböző pontjait célozva. A Baltikumban eleddig nem jártunk, így ezúttal a festői Rigára esett választásunk. Nem bántuk meg: igazán lenyűgöző város. Nagyokat sétáltunk, jókat ettünk, jókat ittunk; a söreik - Mezpils, Malduguns, Lielvardes - különösen…..
Billy Hill
2025.05.14 17:02:40
@wigotah224: "a többieknek sem érdeke megengedni a határok erőszakos megváltoztatását, aminek tiltását a világháborúk borzalmaiból tanulva fogadtunk el" - Koszovó.
Billy Hill
2025.05.14 17:03:58
@G. Nagy László: "Addig nyilván nem veszik fel Ukrajnát, amíg a feltételeket nem teljesítik. - Nem a lófaszt." Ö, abból a Balkánon elég nagy feszkó lesz, ha valaki beelőzi őket az EU-ba menet.
Billy Hill
2025.05.19 13:08:20
@valis47: Hát igen. Bár aztán... vajon van olyan, hogy magyarbarát román csúcspolitikus? Nagyon szuper volt Johannis is, szász jóember, biztos majd megszeretgeti a kisebbségeket, jajaja...

Sajnos a színészi tehetség nem jár együtt az ésszel. Se a szilárd erkölccsel, sőt a józansággal se.
Robert de Niro alig bírja rejteni örömét, hogy gyereke beteg. Hiszen politikailag ez pozitív betegség.
Ez egy gyakori érv szokott le a homoklobbi ellenzőivel szemben: "akkor is ezt mondanád,…..
Billy Hill
2025.05.16 15:27:23
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Olyan kutatásokat kell nézni, melyek még a homokosság divatba jövése előtt voltak."
Hát igen, nem biztos, hogy komolyan vehetők a bemondásos dolgok.
De valószínűleg teljesen más az eredmény, ha azt kérdezik a brit fiatalembertől, hogy "Lehet, hogy te biszexuális vagy?", mint amikor azt mondják neki: "Na akkor itt a kollégám most előveszi a nemi szervét, te pedig bukjál rá" - ez esetben valószínűsíthető, hogy jó pár százalékkal visszaesik a biszex hajlam, instant módon. :-)
Amíg és ahol ez a meleg/transz dolog ilyen színes-szagos, barátságos, jófej, trendi, világmegváltó, progresszív stb. témaként van eladva, addig és ott könnyen megeshet, hogy az egyszeri fiatal rámondja, hogy "Nahát, lehet, hogy talán én is kicsit LMBTQ vagyok..."
Hát igen, nem biztos, hogy komolyan vehetők a bemondásos dolgok.
De valószínűleg teljesen más az eredmény, ha azt kérdezik a brit fiatalembertől, hogy "Lehet, hogy te biszexuális vagy?", mint amikor azt mondják neki: "Na akkor itt a kollégám most előveszi a nemi szervét, te pedig bukjál rá" - ez esetben valószínűsíthető, hogy jó pár százalékkal visszaesik a biszex hajlam, instant módon. :-)
Amíg és ahol ez a meleg/transz dolog ilyen színes-szagos, barátságos, jófej, trendi, világmegváltó, progresszív stb. témaként van eladva, addig és ott könnyen megeshet, hogy az egyszeri fiatal rámondja, hogy "Nahát, lehet, hogy talán én is kicsit LMBTQ vagyok..."
Billy Hill
2025.05.16 15:28:23
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: (Igazából szerintem a munka miatt már nem kell(ene) aggódnia; vissza tudna vonulni már az eddigi vagyonával is valószínűleg.)

A Gyurcsány-ellenes marxista-újbalos szerző nem is rossz cikket írt. Persze eszmei alapja abszurd, de egyes következtetései tulajdonképpen jók, ha azokat a cikkíró alapállásától elszakadva nézzük.
Amiben teljesen igazak a következtetései: a háttérhatalom immár nemcsak a baloldali értékekről…..
Billy Hill
2025.05.14 16:37:28
@vergyula: "Végletes gondolkodás" - ne nekem mondd. :-) A "nyugati" "mainstream" a rajongója az általam leírt végletnek.

Bulgáriában nagyon gyorsan elkaszálták az euró bevezetéséről szóló népszavazási kezdeményezést. Még csak meg se lett vitatva a Parlament által, le lett söpörve azzal, hogy "alkotmányellenes".
Ez a második alkalom. Egyszer már ez volt 2023-ban.
Egyébként maga az ügy nem is fontos. Én…..
Billy Hill
2025.05.14 13:11:55
@Gery1987: Vagy még valószínűbb, hogy a béke hirtelen kitörésének köszönhetően majd több szabadidővel rendelkező ukrán szabadcsapatok Kárpátaljába érkezésének, ottani megtorló tevékenységének, esetleges határsértéseinek stb. lehetőségeit, eshetőségeit, helyi fogadtatását próbálták felmérni egyesek (?).
Billy Hill
2025.05.14 15:17:37
@Deak Tamas: "bizalmi alapon átruházod ezeket a tevékenységeket azokra, akik a saját programjuk szerint majd végrehajtják" - ezt érte;, de attól még, hogy sofőröm van, néha én is szeretnék vezetni. ;-)
Billy Hill
2025.05.14 16:10:26
@vergyula: "Szerintem ez lehet most a legfontosabb ukrán prioritás" - nem most...

Az új orosz divat: a Győzelem Napja ünnepre eldugni a Lenin-mauzóleumot:
pár nappal az ünnep előtt kezdődik a Lenin-lak körbeépítése
A sajátos orosz lélek kifejezése.
Egyrészt mindenki tudja, Lenin volt az orosz történelem egyes számú legkártékonyabb alakja. Gyakorlatilag semmi jót…..
Billy Hill
2025.05.14 14:27:05
@erol: Volt valami konteó, hogy egy szabadkőműves beiktatási rituáléhoz vitték el. (A világ leendő nagyurát, vagy ahogy hívják, a Hegyek Vénét kellett a segítségével beavatni...)

Nem tanult a srác humán szakmát, nem is művelt.
Pedig elegendő lenne csak halivúdi filmeket elemezni. Azokat profik készítik.
A legnagyobb hiba előre bejelenteni a hatást: ez minden esetben csökkenti azt.
A helyes módszer: a váratlanságra építeni, akkor még a kis ügy is nagyobbat szól.…..
Billy Hill
2025.05.09 14:01:11

Íme egy érdekes összehasonlítás.
Kb. 3 éve van az orosz-ukrán háború. A civil áldozatok száma - független elemzők szerint - kb. 17 ezer fő. 70 % az ukrán oldalon, 30 % az orosz oldalon.
Kb. 1,5 éve van az izraeli-palesztín háború. A civil áldozatok száma - független elemzők szerint - kb. 75…..

Nagy hiba éles vonalat húzni a diktatúra és a demokrácia, a kommunizmus és a liberalizmus közé. Persze elviekben az eltérés hatalmas, de a gyakorlatban szinte semmi. Az emberek ugyanis ugyanolyanok az őskor óta, a viselkedésminták nem változnak. Az meg szinte mindegy, hogy milyen a társadalom.…..
Billy Hill
2025.05.06 22:01:26
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "S ki irányítja a társadalmat?" - Hát egy Láthatatlan Kéz! ;-)
Billy Hill
2025.05.07 15:54:07
@Gery87: "Arra kéne törvény hogy mekkora lehet a legnagyobb jövedelem és vagyon amit egy ember birtokolhat."
Miért akarnak a balosok állandóan egy atyaúristencsászárt a fejük fölé, aki másoktól elvesz, nekik meg átad? Nem értem.
Talán gyerekek vagytok?
igen.
Miért akarnak a balosok állandóan egy atyaúristencsászárt a fejük fölé, aki másoktól elvesz, nekik meg átad? Nem értem.
Talán gyerekek vagytok?
igen.

Én bírom a buddhista megközelítést. Csak heverni a matracon, s hagyni, hogy vigyen a víz, mindegy hová. Hiszen mindenütt jó lesz... Ám a valóság az, hogy napjaim, óráim, perceim nagy részét nem így töltöm, hanem nagyon is céltudatos tervezéssel teszem a dolgom, ahogyan a nyugati emberek…..
Billy Hill
2025.05.06 22:13:00
@Sadist: "Ehhez képest ma az egyetemista lánykák az erasmus trip keretében simán torokra vehetik az olasz giggolókat vagy spanyol latin lovereket" - Hát igen, ezért már huszon-akárhány éve is úgy hívtuk egymás közt a programot, hogy Orgasmus...

Sajátos jelenség ez: a liberális rasszizmus.
Persze mindigis ez volt a jellemző. Csak másképp.
A nyugat-európai eredetű liberális eszme eredetileg is kétféle módon viszonyult a nem-nyugateurópai emberekhez:
ők fejletlen korcsok, de taníthatók, szóval mi fejlett jóemberek odamegyünk és…..
Billy Hill
2025.05.05 22:09:49
@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!: "De a határokat nem szabad átrajzolni etnikai alapon, azért utáljuk az oroszokat." Kivéve, ha az oroszok haverjait akarjuk szívatni, mert akkor meg létre lehet hozni egy Koszovót pl...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ez jó! Tehát nem a bevándorlás meg az átlagember leszarása a gond, hanem hogy támad a széljobb...
Mintha Orbán azt mondaná, hogy szarul mennek a dolgok, de nem ez a baj, hanem hogy emiatt elkezdett támadni a Tisza. :-)