Adatok
Long Johnny
0 bejegyzést írt és 84 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
...a tulajdonos kérésének és a Thema 8.32-teszthez tartozó blogposztot levettük a Totalcar-címlapjáról, valamint a Belsőség posztjai közül. Szerkesztőségünkbe küldött faxa alapján: "A honlapon megjelent tartalmú cikkhez, fotókhoz, illetve a fotók alján elhelyezett…..
Long Johnny
2009.05.18 22:10:27
@ésakkó: most, hogy mondod... Tegnap Zoltan volt, ma Tibor. Kadaron mar nem is csodalkoznek...
Long Johnny
2009.05.19 22:34:08
@ésakkó: "szegről végről ismerem"... ez igy sokat mond.
"Azt ki mondta, hogy a 70-es vagy a 80-as években vette?" - selejtezes utan lett az öve.
"Szerintem ezt csak alkatrésznek vette és kiszedte belőle ami használható." - ott all a feszerben a masik is, abbol hianyzik a motor, de alatta van a futomü. Jo az öreg, kettöböl sikeresen összerakott egy nagy lofaszt.
Nezdd, nem akarok veled vitazni. Van egy velemenybeli különbsegünk es talan nem tetszett ahogy kifejtettem a mondanivalom, fogadd el, ennyi.
"Azt ki mondta, hogy a 70-es vagy a 80-as években vette?" - selejtezes utan lett az öve.
"Szerintem ezt csak alkatrésznek vette és kiszedte belőle ami használható." - ott all a feszerben a masik is, abbol hianyzik a motor, de alatta van a futomü. Jo az öreg, kettöböl sikeresen összerakott egy nagy lofaszt.
Nezdd, nem akarok veled vitazni. Van egy velemenybeli különbsegünk es talan nem tetszett ahogy kifejtettem a mondanivalom, fogadd el, ennyi.
Long Johnny
2009.05.20 12:51:16
@eno: ha olvastad volna azt a blogot amit leszedtek akkor tudnad, hogy miröl van szo. Nincs semmi kombinalas, felismertem az embert es a cikk iroja is megerösitett abban, hogy nala all a konkret auto. Ennyi.
"Látszik, hogy mennyi eszetek van. Annyi amennyi látszik." - erdekelne, hogy te mennyit latsz? Latod az eszt? Latod a levegöt? Azon se csodalkoznek ha a fingod latnad. Uri Geller vagy?
"Látszik, hogy mennyi eszetek van. Annyi amennyi látszik." - erdekelne, hogy te mennyit latsz? Latod az eszt? Latod a levegöt? Azon se csodalkoznek ha a fingod latnad. Uri Geller vagy?
Azt mondják, németül nem lehet igazán jól káromkodni. Tény, hogy a magyar nyelv lenyűgözően változatos kifejezéstárával nem vehetik fel a versenyt, van azonban néhány nagyon praktikus szavuk, melyek egészen összetett dolgokat sűrítenek néhány karakterbe. (Persze igaz ez…..
Long Johnny
2009.05.19 22:49:16
@qualitaet: kb 10 eves koraban mondta: apa, koszos az auto! Koszos? Igen, az! Akkor mosdd le! Kapta a slaugot es a vödröt :-) Nem ert fel mindenhova, azokat a reszeket en mostam. Jutalmul beallhatott a garazsba, majd kesöbb a telepen mehetett par karikat. Sajnos közutra nem lehetett kiengedni mert a regi idöd ota valtozott sokminden. Azota sokkal technikasabb lett, söt josgsit is szerzett :-) En igy apol(tat)om automat :-)
Pár héttel ezelőtt megjelent egy cikk, abban megpróbáltam beszámolni az új E-osztály tengernyi különleges szolgáltatásáról, zanzásítva volt egy pöttyet. A kábé háromórás agytágító után - mint minden sajtótájékoztatón - ebéd következett, amelyet ott, helyben, azokban…..
A vaddisznó Írok még egy pár sort; szóval, megjárta sikeresen a Budapest-Bamako útvonalat oda-vissza. Műszaki hiba mindössze annyi történt, hogy a motor kapott egy kis igazítást indulás előtt, aminek következtében a vezérműtengely szabályzócsavarja Monaco magasságában…..
Túraautó amerikai módra Ezek a nagy V8-as motorok kevésbé pörögnek, és méretükhöz képest gyengébbek is papíron, mint mint hasonló nagyságú európai társaik, ugyanakkor rendkívül tartósak. Azért teljesítmény tekintetében sem kell szomorkodnunk, csalókák az adatok, mert a…..
Long Johnny
2009.04.06 14:26:31
@Hrzrasn: "Baromság, minden xenonnak kötelezô eleme az automatikus magasságállítás és a mosóberendezés, hogy ne vakítson."
szörszalhasogatas, de ez igy nem teljesen igaz. 2000 aprilisa ota van törvenybe foglalva, hogy a xenonhoz kötelezö a mosoberendezes is. Kb 1996 ota gyarilag xenonnal szerelt autok többsege mosoberendezessel is fel van szerelve, de sokszor van olyan auto ami gyarilag xenonos es megsincs hozza mosoberendezes. A 2000 aprilisa utan forgalomba helyezett gyarilag xenonos autokhoz pedig kötelezö a mosoberendezes.
szörszalhasogatas, de ez igy nem teljesen igaz. 2000 aprilisa ota van törvenybe foglalva, hogy a xenonhoz kötelezö a mosoberendezes is. Kb 1996 ota gyarilag xenonnal szerelt autok többsege mosoberendezessel is fel van szerelve, de sokszor van olyan auto ami gyarilag xenonos es megsincs hozza mosoberendezes. A 2000 aprilisa utan forgalomba helyezett gyarilag xenonos autokhoz pedig kötelezö a mosoberendezes.
Long Johnny
2009.04.06 16:51:56
@Hrzrasn: na nem akarok kötekedni de volt olyan e38 ahol nem volt moso a xenonhoz. Pl a korai 94-95-ös e38-ak amik gyarilag xenonnal jöttek nem voltak mosoval felszerelve. 96-tol volt a xenonhoz szeria a moso (ha jol tudom).
Legutóbb akkor járhattak a garázsban, mikor Peti behozta az E28-ast. Nos, azóta természetesen történtek dolgok, de csak szép sorjában. Az első – és egyben legnagyobb probléma – a hihetetlen kosz és szemét volt. Égett is a pofám miatta rendesen, pedig javarészt nem az én…..
Majdnem pontosan egy éve spekuláltunk azon, hogy vajon mi lenne, ha...Tessék. Legközelebb a lottó nyerő számaival igyekszünk kedveskedni olvasóinknak.De félre a tréfát. Nagyon úgy néz ki, hogy a két óriás szorosabbra húzza a köteléket. Ha ez kell ahhoz, hogy a válságból…..
Long Johnny
2009.03.13 17:48:37
@Fiery: a fekezes-megallas teren biztosan a mercedes a komfortosabb, bmw hatarozottabb :-)
A valtora raterve: nemtudom, hogy milyen automata van a 3asod alatt, de nem is volt harmasom soha es c-mercim se. tehat nem tudok erdembe a C-merci vs 3as összehasonlitasba belemenni. 5ösök es az utobbi 10 evbe szinte csakis 7es volt alattam. Neha becsuszott par merci, jelentektelen megemliteni :-)
A bmw vs mb automataba azert bele tudok menni es ket nagy különbseg van. A bmw sebesseg szerint osztja a fokozatokat, szoval ha pl 80km/h ala mesz akkor ö mar visszarak egyet es lehet mar 4esbe vagy. Finoman törtenik, de probald csak ki, hogy gurulsz 85el 5.-be es leengeded 70-72re majd nyomsz egy lehelletnyi gazt, hogy tartsd a forgalmat. Vissza fog egyet rakni es rantani fog. Masik: hiaba mesz 60al nem engedi feltenni 5.be, mert nem vagy eleg "gyors" neki. A merci itt sokkal masabb, siman megtartja 5.be 60nal es ha "lassan gyorsitasz" akkor elhuzza 5ösbe. Ha gyorsabban szeretned akkor pedig megprobalja nyomatekbol, elöször kicsit dinamikusabban es ha eleg gyorsan nyomtad le a gazt akkor vissza is fog kapcsolni. A mercinek szerintem jol all ez a "tohonyasag", tud dinamikus is lenni, de az kinzas. Hangsulyozva: ha eleg gyorsan es hirtelen "rugod" le a pedalt akkor visszavalt ahogy kell. A bmwhez sokkal kissebb pedalnyomas is eleg es ugyanazt erjük el.
A steptronicot en nem sürün hasznalom, csak oszaguton, csak amikor elözni kell(ene), benn dekkolok a sorban es varom, hogy szemböl eljöjjenek. Ilyenkor neha steptroniccal bekeszitek egy fokozatot, hogy utana lehessen indulni egyböl es ne kelljen a valtonak keresgelnie mert mire eszbe kap lehet mar elöttem nekialltak elözni :-)) Merciken egyaltalan nem hasznaltam mert ott mindig volt eleg erötartalek es mindent lazan nyomatekbol intezett (320-400-420cdi). A bmwnel hiaba is probaltad azt, hogy 80rol 5.be elözz nyomatekbol es elvezdd ahogy kis fordulatrol az ülesbe presel, felesleges volt mert mindig visszakapcsol. Ha bekeszited steptroniccal 5be vagy 6ba akkor van mikor felülirja es visszadobja 4be vagy sulyosabb esetbe 3ba. A jelenlegi kocsim alatt is 6 gangos steptronic van es bizony remeltem, hogy kicsit "tohonyabb" lesz mint a tesztauto. De nem, erzödik rajta, hogy bmw es a "sportossagot" nem tudja letagadni, pedig diesel. Ilyen pl amikor 150röl szeretnel egy dinamikusabbat gyorsulni es ö visszarakja 4be, mert ugy döntött. A mercedes soha nem tette vissza ilyen tempoknal es nem is volt ra igenyem, hogy visszarakja. A c220cdi-be es mas autoban is teljesen mindegy, hogy milyen valto van ha a ter-idö-forgalom-kontinuum nem stimmel :-))
En sikeresen elöszedtem a bmw valtobol a rantast es a mercedesböl is. A bmwt mar leirtam. A mercedes valtokkal pedig csak be kell gurulnod egy faluba, elveszed a gazt es ugyanugy mint a bmws peldanal adsz majd 55nel egy kissebb gazt, hirtelen nem tudja, hogy 4es vagy 5ös legyen. Majd rantva beteszi 4be (es utana ha olyan "kedve" van felrakja 5be).
Mindket valtot körforgalomba is meg lehet bolonditani, lazan bemesz a körbe es nagyon kis gyorsitassal akarsz kijönni, hirtelen nem tudjak, hogy 2es vagy 3as legyen. Itt a bmw javara szoljon, hogy nem sürün lehet zavarba hozni, mercedest annal inkabb. Lehet en vagyok a hibas es hülyen vezetek de elöfordul az ilyesmi. Az utolso peldam pedig, hogy dugoba kicsit araszolsz majd pont valtana kettesbe de meg kell allni, van mikor felteszi kettesbe es utana vissza ejti majd kicsit rant. Erdekes, hogy ha fordulaton van akkor mindkettö szepen teszi a dolgat es vajfinoman valt fel es le is, ha nincs teljesen terheles alatt akkor rangatnak kicsit.
Egy mercedes valto miert ne üthetne valtasnal? Egy E270cdi miert szol olyan butan es erezteti mindig, hogy traktorokba- sprinterekbe valo motor? Az aluminium miert oxidalodhat a fenyezes alatt? A 8 eves mb miert rohad minden pontjan ha nem volt törve? A 400cdik miert eszik meg 100ekm-kent a valtot? A manual Mercedes miert olyan szar a mai napig? Ma mercedes a mercedes? Stb... :-) Pont ezekert üthet a 7G valto, es üt is... :-(((
A valtora raterve: nemtudom, hogy milyen automata van a 3asod alatt, de nem is volt harmasom soha es c-mercim se. tehat nem tudok erdembe a C-merci vs 3as összehasonlitasba belemenni. 5ösök es az utobbi 10 evbe szinte csakis 7es volt alattam. Neha becsuszott par merci, jelentektelen megemliteni :-)
A bmw vs mb automataba azert bele tudok menni es ket nagy különbseg van. A bmw sebesseg szerint osztja a fokozatokat, szoval ha pl 80km/h ala mesz akkor ö mar visszarak egyet es lehet mar 4esbe vagy. Finoman törtenik, de probald csak ki, hogy gurulsz 85el 5.-be es leengeded 70-72re majd nyomsz egy lehelletnyi gazt, hogy tartsd a forgalmat. Vissza fog egyet rakni es rantani fog. Masik: hiaba mesz 60al nem engedi feltenni 5.be, mert nem vagy eleg "gyors" neki. A merci itt sokkal masabb, siman megtartja 5.be 60nal es ha "lassan gyorsitasz" akkor elhuzza 5ösbe. Ha gyorsabban szeretned akkor pedig megprobalja nyomatekbol, elöször kicsit dinamikusabban es ha eleg gyorsan nyomtad le a gazt akkor vissza is fog kapcsolni. A mercinek szerintem jol all ez a "tohonyasag", tud dinamikus is lenni, de az kinzas. Hangsulyozva: ha eleg gyorsan es hirtelen "rugod" le a pedalt akkor visszavalt ahogy kell. A bmwhez sokkal kissebb pedalnyomas is eleg es ugyanazt erjük el.
A steptronicot en nem sürün hasznalom, csak oszaguton, csak amikor elözni kell(ene), benn dekkolok a sorban es varom, hogy szemböl eljöjjenek. Ilyenkor neha steptroniccal bekeszitek egy fokozatot, hogy utana lehessen indulni egyböl es ne kelljen a valtonak keresgelnie mert mire eszbe kap lehet mar elöttem nekialltak elözni :-)) Merciken egyaltalan nem hasznaltam mert ott mindig volt eleg erötartalek es mindent lazan nyomatekbol intezett (320-400-420cdi). A bmwnel hiaba is probaltad azt, hogy 80rol 5.be elözz nyomatekbol es elvezdd ahogy kis fordulatrol az ülesbe presel, felesleges volt mert mindig visszakapcsol. Ha bekeszited steptroniccal 5be vagy 6ba akkor van mikor felülirja es visszadobja 4be vagy sulyosabb esetbe 3ba. A jelenlegi kocsim alatt is 6 gangos steptronic van es bizony remeltem, hogy kicsit "tohonyabb" lesz mint a tesztauto. De nem, erzödik rajta, hogy bmw es a "sportossagot" nem tudja letagadni, pedig diesel. Ilyen pl amikor 150röl szeretnel egy dinamikusabbat gyorsulni es ö visszarakja 4be, mert ugy döntött. A mercedes soha nem tette vissza ilyen tempoknal es nem is volt ra igenyem, hogy visszarakja. A c220cdi-be es mas autoban is teljesen mindegy, hogy milyen valto van ha a ter-idö-forgalom-kontinuum nem stimmel :-))
En sikeresen elöszedtem a bmw valtobol a rantast es a mercedesböl is. A bmwt mar leirtam. A mercedes valtokkal pedig csak be kell gurulnod egy faluba, elveszed a gazt es ugyanugy mint a bmws peldanal adsz majd 55nel egy kissebb gazt, hirtelen nem tudja, hogy 4es vagy 5ös legyen. Majd rantva beteszi 4be (es utana ha olyan "kedve" van felrakja 5be).
Mindket valtot körforgalomba is meg lehet bolonditani, lazan bemesz a körbe es nagyon kis gyorsitassal akarsz kijönni, hirtelen nem tudjak, hogy 2es vagy 3as legyen. Itt a bmw javara szoljon, hogy nem sürün lehet zavarba hozni, mercedest annal inkabb. Lehet en vagyok a hibas es hülyen vezetek de elöfordul az ilyesmi. Az utolso peldam pedig, hogy dugoba kicsit araszolsz majd pont valtana kettesbe de meg kell allni, van mikor felteszi kettesbe es utana vissza ejti majd kicsit rant. Erdekes, hogy ha fordulaton van akkor mindkettö szepen teszi a dolgat es vajfinoman valt fel es le is, ha nincs teljesen terheles alatt akkor rangatnak kicsit.
Egy mercedes valto miert ne üthetne valtasnal? Egy E270cdi miert szol olyan butan es erezteti mindig, hogy traktorokba- sprinterekbe valo motor? Az aluminium miert oxidalodhat a fenyezes alatt? A 8 eves mb miert rohad minden pontjan ha nem volt törve? A 400cdik miert eszik meg 100ekm-kent a valtot? A manual Mercedes miert olyan szar a mai napig? Ma mercedes a mercedes? Stb... :-) Pont ezekert üthet a 7G valto, es üt is... :-(((
Vidéki utak mentén jellemzően nem nagyon álldogálnak emberek. Ha nagyritkán mégis megpillantunk valakit, az jó eséllyel vagy örömlány, vagy rendőr. Vélemények az azonos című publikációnkról...
Itt a vasárnap, bütykölünk hát megint. Lassan rendszerré válik itt a TC-n a hétzáró rozsdába fejelés. Persze két hete történt mindaz, amit írok, elnézést, csak most jutottam el a billentyűzetig, de hát nem Forma-1-közvetítés ez, nincs itt szükség paliklászlói…..
Long Johnny
2009.03.10 14:53:24
@Reszö: Kedves Rezsö lenne egy par kerdesem: jo arra az asztalra szarni amelyikröl eszel? Ne vedd szemelyesen de "bontostol" ilyen ervelest mar regen hallottam. Szerinted ha mindenki uj autoval jarna es a markaszervizbe hordana a kocsijat akkor a te bontod mennyire lenne sikeres? Na ugye...
A 330d-hez pedig annyit füznek hozza, hogy nem olajcserere kell hordani hanem inspekcio-ra (I-II). Ugyanezzel a motorral mentem e65-be több mint 300ekm-et es soha semmi ilyen gondom nem volt, vegig szervizelve volt markaszervizbe, vagy itthon vagy külföldön es ami rosz, illetve esedekes volt az ki is lett cserelve. Ilyenek pl a legszürö minden olajcserenel es 60-80ekm körül ki lehet cserelni az olajvezeteket ami a turbohoz megy.
En is fontosnak tartom, hogy haladjunk a korral. (Most allok az A4es palyan velence közeleben a dugoba, frankon megy a net a szemelyautoba es nem unatkozok annyira. Remelem hamarosan megindul a sor.) Azzal viszont nem ertek egyet amikor szapuljak az öreg autokat a környezetszennyezes es egyeb mas dolgokra hivatkozva, hogy minden a zuzdaba valo ami ca 10 evnel idösebb. Az idösebb auto "mai" szemmel nezve nem az aerodinamikarol szol, nem a törestesztekröl es nem is a hatekony üzemeltetesröl, mas ertekeik vannak. Vannak akik ezt tudjak ertekelni es nosztalgiaznak egy korszakban a tipussal miközbe az "uj es tudatosan környezetkimelö" vilagot lesik az ablakon keresztül. Vannak akik kenyszerböl jarnak ilyen autokkal es inkabb fontosabb elvnek tartjak, hogy ki legyen fizetve mintsem, hogy uj legyen. Mindenki sajat velemenyet es hozzaallasat tiszteletben kellene tartani es egymast respektalni, ha ez nem megy akkor jöjjön a cenzura :-))
A 330d-hez pedig annyit füznek hozza, hogy nem olajcserere kell hordani hanem inspekcio-ra (I-II). Ugyanezzel a motorral mentem e65-be több mint 300ekm-et es soha semmi ilyen gondom nem volt, vegig szervizelve volt markaszervizbe, vagy itthon vagy külföldön es ami rosz, illetve esedekes volt az ki is lett cserelve. Ilyenek pl a legszürö minden olajcserenel es 60-80ekm körül ki lehet cserelni az olajvezeteket ami a turbohoz megy.
En is fontosnak tartom, hogy haladjunk a korral. (Most allok az A4es palyan velence közeleben a dugoba, frankon megy a net a szemelyautoba es nem unatkozok annyira. Remelem hamarosan megindul a sor.) Azzal viszont nem ertek egyet amikor szapuljak az öreg autokat a környezetszennyezes es egyeb mas dolgokra hivatkozva, hogy minden a zuzdaba valo ami ca 10 evnel idösebb. Az idösebb auto "mai" szemmel nezve nem az aerodinamikarol szol, nem a törestesztekröl es nem is a hatekony üzemeltetesröl, mas ertekeik vannak. Vannak akik ezt tudjak ertekelni es nosztalgiaznak egy korszakban a tipussal miközbe az "uj es tudatosan környezetkimelö" vilagot lesik az ablakon keresztül. Vannak akik kenyszerböl jarnak ilyen autokkal es inkabb fontosabb elvnek tartjak, hogy ki legyen fizetve mintsem, hogy uj legyen. Mindenki sajat velemenyet es hozzaallasat tiszteletben kellene tartani es egymast respektalni, ha ez nem megy akkor jöjjön a cenzura :-))
Alapjában véve nincs bajunk a kamionsofőrökkel, sőt, vannak köztük mega jó arcok, mint pl. az örökifjú Géza és persze vannak hőzöngők is, akik magyaráznak. De biztosak vagyunk benne, hogy nincs az a fuvarozó, aki ezt a barmot védelmébe venné. Romániában már felkavarta a…..
Long Johnny
2009.03.06 10:27:32
@Rocko-: az alltalanositas nagy mestere vagy. Sok szemet van ezen a földön de nem kell ezt vallasi hozzatartozashoz, foglalkozashoz vagy egyeb mas dolgokhoz kötni.
Egy kerdesre valaszolj: van neked jogositvanyod, hajtasi engedelyed vagy valami papirod ami feljogosit mas közlekedesre a bkv-n kivül?
Egy kerdesre valaszolj: van neked jogositvanyod, hajtasi engedelyed vagy valami papirod ami feljogosit mas közlekedesre a bkv-n kivül?
Tudják, a fekvőlámpás Mercedesek egyik legzavaróbb hibája, hogy az üléseik leszakadnak. Főleg az elsők, kiváltképp a vezetőé. Már egy átlagautó szivacsülése is elég pocsék tud lenni, amikor valami benga nagy ember szétüli, de a W123-asban epedás az ülés, mint minden Igazi…..
Long Johnny
2009.02.26 15:31:38
@Csikós Zsolt: ertem amit mondasz :-) Valoban neha irasban nem jön ugy at minden. Legalabb nalad latszik az igyekezet. Nem szemelyeskedesböl irtam mert nincs veled semmi gondom csak van amikor olyan cikkeket olvasok, hogy... (javareszt nem töled). Emberek vagyunk es mindenki hibazik, ez igy van rendjen mert sajnos nem tudunk maskepp. A jo pap is holtig tanul szokas mondani.
A keret amiben mozogtok azt szerintem felesleges hasonlitgatni europa mas autos szakujsagaihoz. Ez van, ezt kell szeretni. Mint megtanultuk: akinek nem tetszik az el is mehet :-)))(((
Nekem sose volt szempont a kepek mar-mar müveszi minösege, vagy eppen egy oscardijas videot se varok el, mert ingyen olvashatom (vagy mas szponzoralasabol) a ti publikaciotokat. Ilyen szinten jogom sincs beleszolni, mert "ajandek lonak ne nezdd...", viszont meg vagyok gyözödve arrol, hogy keves penzböl is lehet csodalatos munkat vegezni (nem nyalasbol, de te is valahol ezek köze tartozol), viszont amikor alapvetö tenyeket nem közöltök jol, akkor az... Köze nincs a nepbutitashoz, ez csak sokszor gondatlansag hatarait surolja :-))
A keret amiben mozogtok azt szerintem felesleges hasonlitgatni europa mas autos szakujsagaihoz. Ez van, ezt kell szeretni. Mint megtanultuk: akinek nem tetszik az el is mehet :-)))(((
Nekem sose volt szempont a kepek mar-mar müveszi minösege, vagy eppen egy oscardijas videot se varok el, mert ingyen olvashatom (vagy mas szponzoralasabol) a ti publikaciotokat. Ilyen szinten jogom sincs beleszolni, mert "ajandek lonak ne nezdd...", viszont meg vagyok gyözödve arrol, hogy keves penzböl is lehet csodalatos munkat vegezni (nem nyalasbol, de te is valahol ezek köze tartozol), viszont amikor alapvetö tenyeket nem közöltök jol, akkor az... Köze nincs a nepbutitashoz, ez csak sokszor gondatlansag hatarait surolja :-))
Long Johnny
2009.02.26 18:10:11
@Rocko-: neked pontokba szedem.
1. nem, nem annyira menö es talan sose lesz "ennyire menö". Nincs mögötte tapasztalat es ujsagiras sincs. Az ironia fogalma gondlom nem ismert szamodra.
2. Olvastad csikos nevet az idezett mondatban? Az egesz totalcarra ertettem es kinek nem inge az nem is veszi magara.
3. ha ez igy van ahogy mondod, akkor ez sok esetben egy igen komoly szegenysegi bizonyitvan.
4. -
5. köszönöm a tippet.
Te is valami totalcar munkatars vagy? vagy valami rajongo a "csikos fan-clubbol"? :)
1. nem, nem annyira menö es talan sose lesz "ennyire menö". Nincs mögötte tapasztalat es ujsagiras sincs. Az ironia fogalma gondlom nem ismert szamodra.
2. Olvastad csikos nevet az idezett mondatban? Az egesz totalcarra ertettem es kinek nem inge az nem is veszi magara.
3. ha ez igy van ahogy mondod, akkor ez sok esetben egy igen komoly szegenysegi bizonyitvan.
4. -
5. köszönöm a tippet.
Te is valami totalcar munkatars vagy? vagy valami rajongo a "csikos fan-clubbol"? :)
Long Johnny
2009.02.27 11:46:16
@csege7: hatulrol enyhe bugo hang a diffi. Sajnos ezzel együtt kell elni. Volt olyan amikor 300000 utan kezdett el szolni es volt amikor 30km utan szolt uj autoba. Sokszor a gyar se tudta normalisan megcsinalni, majd a tulaj lassan feladta a reklamaciot az X-edik difficsere utan. Van egy adalek amit az MB arul: A000 989 82 03 rendelesi szammal, 30ml es kb 4000ft körül van. Sokan esküdnek ra, hogy jobb lett töle. Mi betöltöttük egy 124esbe es egy kicsivel jobb lett. Talan egy probat meger, mert normalis diffit nem tudtak gyartani. Mindegy, hogy kicsereled felujitottra vagy akarmire, elöbb utobb szolni fog es ugrott a penzed es ha szol is, de sokaig el fog menni.
@Csikós Zsolt: a rangatas kb 150 es 200000 között kezdd erezhetöve valni, nekem ez volt a tapasztalatom. Egyreszt a "fantasztikusan nyomatekos" motoroknak köszönhetö, hogy alig birja el a sebesseget es talan masreszt a vezermülanc (talan feszitö, talan vezetö) addigra "akkora" mertekbe kopott, hogy egy ilyen rangatast elöidezzen. Igazabol nem foglalkoztam vele, egy gangot vissza aztan hadd szoljon es leosztottam az aszfaltra a nyomatekot :-)) Regi idök, de valahogy nem vagyom vissza :-)))
Sajna most valamiert nem tudok belepni a privat mailjaimbe de ez estig megjavul (remelem). Amugy feher volt, kb ´99-00 körül? :-))
@qualitaet: gratulalok a kincshez :-))
@Csikós Zsolt: a rangatas kb 150 es 200000 között kezdd erezhetöve valni, nekem ez volt a tapasztalatom. Egyreszt a "fantasztikusan nyomatekos" motoroknak köszönhetö, hogy alig birja el a sebesseget es talan masreszt a vezermülanc (talan feszitö, talan vezetö) addigra "akkora" mertekbe kopott, hogy egy ilyen rangatast elöidezzen. Igazabol nem foglalkoztam vele, egy gangot vissza aztan hadd szoljon es leosztottam az aszfaltra a nyomatekot :-)) Regi idök, de valahogy nem vagyom vissza :-)))
Sajna most valamiert nem tudok belepni a privat mailjaimbe de ez estig megjavul (remelem). Amugy feher volt, kb ´99-00 körül? :-))
@qualitaet: gratulalok a kincshez :-))
A vevő zsebeiben diszkréten dagad az ötvenmillió forint, meg is veszi az F430-at, de nagy valószínűséggel az lesz az utolsó Ferrarija. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Long Johnny
2009.02.23 23:55:41
@qualitaet: köszönöm!
Sajnos nem lesz V8 benzines mert a 65be öt ev alatt ca 320ekm ment. Ez finanszirozhatatlan benzinnel. Szivem szerint V8 dieselt szerettem volna, ha lenne :-(
Megrpobalom egeszseggel hasznalni, remelem "ö" is egeszseges marad :-)) Kicsit felek töle mert nem kiforrott, de megkockaztatom. Ha annyit elmegy mint a 65ös gond nelkül akkor az nekem eleg.
Sajnos nem lesz V8 benzines mert a 65be öt ev alatt ca 320ekm ment. Ez finanszirozhatatlan benzinnel. Szivem szerint V8 dieselt szerettem volna, ha lenne :-(
Megrpobalom egeszseggel hasznalni, remelem "ö" is egeszseges marad :-)) Kicsit felek töle mert nem kiforrott, de megkockaztatom. Ha annyit elmegy mint a 65ös gond nelkül akkor az nekem eleg.
Long Johnny
2009.02.24 23:35:05
@qualitaet: pont ezek az aprosagok amik idegesitöek. Valoban, ha mar veszi valaki a faradtsagot es cikket ir egy autorol akkor jo volna ha "megbizhato" forrasokbol szerezne az adatokat. Ekkora marhasagok utan a cikk hitelesseget vesziti, kar erte.
Erröl a nikasil-blokkcseres temarol elvetve hallottam valamit, javareszt azokat a kocsikat erintette amiket nem a megfelelö benzinnel tankoltak (89-91 oktanos) akkoriba. A mai napokban ez a problema mar nem jelentkezhet mert az összes benzin ami kaphato kenmentes!!! Ennel az tipusnal se jelentkezett volna ha valakik nem a kuton akartak volna sporolni.
A v8as motoroknak mindig nagy ellensege volt az olajpumpa csavarjai, fellazulhatnak es leeshetnek a karter aljaba ahol szerencsetelen esetbe a lanc felkapja öket. Loctiteval könnyen orvosolhato, mas motorikus hibarol en nem tudok. Amikor e38 740i-m volt (kis ideig) akkor laza volt par csavar. Sokkal sürübben elöfordulo problema.
Amikor meglattam a hetes hatuljat a cimlapon akkor mindjart nekiugrottam es olvastam mint egy hülyegyerek. Kar volt az idöt pazarolni :-((
Erröl a nikasil-blokkcseres temarol elvetve hallottam valamit, javareszt azokat a kocsikat erintette amiket nem a megfelelö benzinnel tankoltak (89-91 oktanos) akkoriba. A mai napokban ez a problema mar nem jelentkezhet mert az összes benzin ami kaphato kenmentes!!! Ennel az tipusnal se jelentkezett volna ha valakik nem a kuton akartak volna sporolni.
A v8as motoroknak mindig nagy ellensege volt az olajpumpa csavarjai, fellazulhatnak es leeshetnek a karter aljaba ahol szerencsetelen esetbe a lanc felkapja öket. Loctiteval könnyen orvosolhato, mas motorikus hibarol en nem tudok. Amikor e38 740i-m volt (kis ideig) akkor laza volt par csavar. Sokkal sürübben elöfordulo problema.
Amikor meglattam a hetes hatuljat a cimlapon akkor mindjart nekiugrottam es olvastam mint egy hülyegyerek. Kar volt az idöt pazarolni :-((
Cikkünk tanulsága: a legkisebbtől a legnagyobbig bármi lehet jó női autó, csak jól kell tudni hordani. Smarttól GMC Yukonig mindenféle szerepel a tesztben, csak győzzék olvasni. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Long Johnny
2009.02.20 23:19:20
@Hrzrasn: asszony nem volt "gentleman´s like" amikor döntes született a vasarlasrol. Nemtudom, hogy megerdemli... keresse csak a gombokat. Ha nem talalja akkor igy jart :-)))
na megyek mielött kapok... :-)))
na megyek mielött kapok... :-)))
Long Johnny
2009.02.21 00:00:22
@Hrzrasn: igen, ök a kedvenceim, rajuk ertettem :-)
Nalunk a telepen is annyira müveszien tudtak parkolni, hogy sokszor nem tudtunk ratolatni a rampara es nem lehetett rakodni. Ilyen dolgok halalra idegesitenek. Kb ket eve az egyik "müveszur" gyalog tavozott a telepröl. Volt egy öreg Aviank amit mar el akartunk bontani es azzal kegyetlenül belementünk (forgalombol mar reg kivonva). Ceges bora volt, de megrokkant az aviatol. A "müveszur" sajat penzböl csinaltatta meg (maganterületen volt). Utana egy Actros huzta vegig egy csinos lanyka golfjat. Különös modon hirünk ment es minden felszolitas nelkül tudnak rendesen parkolni :-)
Nalunk a telepen is annyira müveszien tudtak parkolni, hogy sokszor nem tudtunk ratolatni a rampara es nem lehetett rakodni. Ilyen dolgok halalra idegesitenek. Kb ket eve az egyik "müveszur" gyalog tavozott a telepröl. Volt egy öreg Aviank amit mar el akartunk bontani es azzal kegyetlenül belementünk (forgalombol mar reg kivonva). Ceges bora volt, de megrokkant az aviatol. A "müveszur" sajat penzböl csinaltatta meg (maganterületen volt). Utana egy Actros huzta vegig egy csinos lanyka golfjat. Különös modon hirünk ment es minden felszolitas nelkül tudnak rendesen parkolni :-)
Long Johnny
2009.02.21 02:11:49
@qualitaet: Lehet nem kellett volna leirni, lehet egö. De ha mar leirtam akkor fel is vallalom. Talan tul felületesen itelkezünk. A törtenet roppant egyszerü, de akkor jobban is tudtok itelkezni, ha tudjatok miröl van szo. Felhivtuk mar többször az uriember figyelmet, hogy ne alljon oda mert rakodunk es minden helyre szüksegünk van. Ha nem szoltunk neki ötször akkor egyszer sem. Nyaron (30fok) beallit a kamion a hütött aruval. Nem tud ratolatni a rampara (soför feladata), mert ott a bora. Leadja a kulcsot es mondja, hogy menne haza mert mar 5 napja nem latta a csaladot ezert most nem tolatna ö ra a rampara, hanem csinalja valaki mas. Mondjam, hogy ne mennjen? Az uriember mar a szomszed telepen van es ott adja el a festekpatronokat, a bora pedig nalunk. A telefonjat nem veszi fel mert bizonyara nagyon fontos meetingben van. Az aggregator csak hüti az arunkat es feleslegesen fogyaszt (szinte maximumon megy). Ilyenkor nem erünk ra fel-orakat varni. Ha valami gubanc van es megszakad a hüteslanc akkor bukunk rendesen (mert valaki nem tud parkolni). Ilyenkor borul ki a bili es teszünk talan olyant amit kesöbb mi is megbanunk.
Szoval ennyi lenne a törtenet. Lehet ezt tipikusan keleteuropainak nevezni, lehet akarminek nevezni. De talan igy teljes a törtenet es mindenki merlegelhet... Na de miert is magyarazkodom itt? Talan azert mert ha raallok akkor nekem nem lesz jobb :-) (na igy se lett jobb) A lany golfja az sajnos veletlen volt (de ö is rossz helyen allt).
Na most lehet szidni a csunya-csunya bacsit :-)
Szoval ennyi lenne a törtenet. Lehet ezt tipikusan keleteuropainak nevezni, lehet akarminek nevezni. De talan igy teljes a törtenet es mindenki merlegelhet... Na de miert is magyarazkodom itt? Talan azert mert ha raallok akkor nekem nem lesz jobb :-) (na igy se lett jobb) A lany golfja az sajnos veletlen volt (de ö is rossz helyen allt).
Na most lehet szidni a csunya-csunya bacsit :-)
Máig ismeretlen okokból csapódott a 997-es sorozatú Porsche 911 Turbo Cabriolet az autópálya oldalait elválasztó palánknak. A stuttgarti gyártó épp két kísérleti járművével végzett próbákat, de a hátul jövő Panamera pilótája ki tudta kerülni szerencsétlenül járt…..
Apa, megveszed, Apa, megveszed? – kántálta hatéves fiam, fel-alá ugrálva a vén Merci mellett az enyingi éjszaka csikorgó hidegében. Hát persze, Bálint, ha ennyire tetszik neked… Vélemények az azonos című cikkünkről...
…káprázatosan jó sportlimuzin, erős motorral, kényelmes utastérrel, ami finoman, csendesen suhanva falja a kilométereket. …átkozott vacak, amely gyenge is, rángat is, kirázza a lelket, és még simán üldögélni benne is kínszenvedés. Mindkét, az aktuális…..
Egy utolsó posztot még idetolok a Párizsi Autószalonról, nem aktuális dolgokról szól, hiszen ezeket az autókat egy jó darabig még nem forgalmazzák nálunk, mégis talán a legizgalmasabbak valamennyi közül. A GM-területtel szemben, azzal azonos pavilonban találtam a Brilliance…..
A világ újkori történelmének legcsúnyább fekélye az a folyamat, amelynek mentén Amerika 1-ből Amerika 2 lett. A világ legszabadabb, legizgalmasabb, legkreatívabb helyéből, az igazi férfiak, jó nők és korlátalan lehetőségek hazájából szomorú, paranoiás, reszketeg,…..
A digó limó visszatér Voltam olyan felelőtlen, hogy nőt engedtem a volánhoz. Ajnalka fuvarozott mindenféle asztalokat, székeket, fát stb., amíg mi főztünk. Ahogy mondani szokás, a kezét kellett volna levágni Pár hete Tuskó Pistike a 43-as lépcsőházból végigkarcolta 1…..
Long Johnny
2008.09.27 21:28:15
Nekem az e28as elött mercim volt. Volt w123 (250-hu de szar volt) es 126-os is. A 82 500asoddal az volt a problema, hogy ö meg a regi "csikos-bordas oldalu" volt. Azoknak az ülese se volt olyan mint a "sima-teli oldalasnak". Nekem 300se volt es nagyon szerettem. Sajnos megtörtek es eladtam törve a kocsit. Utana jött 89-ben az 528i, 87es evjarat es volt benne 20ekm. Szinte uj kocsi volt edition kivitelben, shadowline es plüss-velur belsövel. Nagyon szerettem, de a futomüve meg se tudta közeliteni a w126 vagy w123 komfortjat. Legalabbis sokkal egyszerübb es gyengebb szerintem az e28 futomüve. Szerintem nem kell sokaig visszamennünk idöben, hogy razzon a kormany :-) Ismerös lehet a 90-100 közötti szitalas, az e28 szerette razni nagyon. Gyari fekeket 5ekm-ig birt. Ilyen szempontbol egy w123-126 sokkal jobban megepitett kocsi volt. Viszont ezekhez kepst az 528 egy "ragadozo" volt. Valahogy ott volt a kanyarban es ha visszalöttem egy gangot akkor harapott rendesen egy "hangorgia" mellett. Több visszajelzest kaptam es jobban feküdte az utat. Ez talan azert volt mert a bmwkben nem volt kormanylengescsillapito. A mercikben volt/van es igy közel se hozott fel annyit a kormanyra. De teny, hogy a w123-26 es az e28 között nagy a különbseg, mindegyik masik oldalrol közeliti meg az autozas fogalmat.
Utana jött 94-ben a w124 300td korszak. A 124esnek közel se volt mar olyan jo a futömüve mint a 126-osnak vagy akar a 123nak. Gyors kanyarokal hihetetlenül elkezdte tolni az orrat majd könnyü lett a hata. Egy lazabb-gyorsabb kanyarvetelböl mar komplikaciok lehettek. Legalabbis az e28-al gyorsabban lehetett kanyarodni. Bar biztosan közre jatszott a sorhat diesel tömege is.
A w108, hat igen, elhiszem, hogy visszasirtak :-) En se lennek maskepp :-)
"Imigyen nyilatkozott: Nagyon finom, csodálatos autó a Mercid, de borzasztóan el van maradva és sosem tud olyan közel kerülni az emberhez mint a BMW..."
Ezt megjegyzem :-))
A TRX egy igazan "különleges" gumi volt. Innen is üdvözlök mindenkit aki segedkezett azon, hogy egy ilyen gumi/meret letrejöhessen. A sok rossz tulajdonsaga mellett azert voltak jo oldalai is. Az eggyik az az volna, hogy alig kopott, siman elautoztam velük 70ekm-et (205/60vr390). A masik, hogy az oldaltapadasuk kiemelkedö volt. Vizen es szarazon egyarant. A rosszak köze tartozott, hogy "nyüfögött es nyafogott". Ha esett akkor megallni keptelenseg lett volna veszely eseten. Amikor elkoptak akkor ledobtam öket, mert horribilis összeg lett volna ujakat venni. Utana radobtam a harmas "kreuzspeiche" felnit 205/60 gumival. Jot mutatott velük, nagyon :-)
Az e38 750esen szerintem az "Exclusiv" felnik voltak fenn. Azok tenyleg olyanok kicsit mint a vonatkerek :-)
Link:
felgenkatalog.auto-treff.com/
"Nemtom miert van a legtobb emberben az a tevhit a tervezomernokokrol, hogy ulnek egy elsotetitett irodaban, kitalalnak valamit, megcsinaljak a rajzokat, majd a budos eletben nem hallanak felole."
Nezd Shadowbull, egyetemista koromban megadatott az a lehetöseg, hogy külföldre mehessek egy evet. Sikerült egy "vilagcegnel" gyakornokkent elhelyezkednem. Ott lattam mernököket dolgozni. En nemtudom, hogy te milyen körülmenyek között dolgozol es a münkaköröddel se vagyok tisztaban. Elnezest kerek, ha megbantottalak volna es a munkadat barmilyen formaban biraltam volna. De amit lattam a "vilagcegnel" azt nem felejtem el. Abbol következtettem, hogy nalatok is igy megy. De akkor ezek szerint te masak köze tartozol, elnezest. A gyartasban biztosan igazad van, amivel en foglalkozom ott szerencsere nincs ilyen gondom. Keressetek meg az okot, de akkor a megoldast is :-))
"Tudod, ha megdughatnad a vilag legjobb nojet, elsore nagy dolog lenne. De a 10ik alkalom mar korantsem lenne olyan izgalmas, az 50iknel meg mar unnad is :)"
Majd az 50. utan megmondom :-))))
De lehet igazad van, bar szerintem van összehasonlitasi alap es igy annyira en nem estem hasra eggyik bmwtöl vagy mercitol sem. Amugy igaz, hogy az e65 a "föertelmes", a mai napig szerintem vannak olyan funkciok amiket nem hasznaltam. Azert mert nincs is ra szüksegem. Hasraesni nem fogok. Autozhatosagban annyira nem nagy elörelepes az elözö heteshez kepest. Nagyobb, csendesebb de annyival azert nem, hogy most ujjongjak. A kezelesröl nem is beszelek, hozzaszoktam es jol elvagyunk, viszont egy "laikusnak" a figyelmet annyira eltereli, hogy elöbb utobb totalkar lessz belöle. Az e38 erthetöbb kocsi. Lehet kicsit elfasultunk. Igazad van, hogy az elmeny tompult. De erröl nem mi tehetünk, hanem Ti :-) Abban a pozicioban vagytok, hogy a szart is eladhatjatok aranykent, vevö lessz, ettöl nem kell felni. Ezert lehetne szerintem batrabban autozhatobb autokat gyartani. Legalabbis olyanokat amik visszaadjak a regi "feelinget". A design nekem masodlagos. Az e65-öt a mai napig nem tudtam megszeretni mert nem tetszik, de lepest szeretnek tartani a "korral". Az S-merci szerintem rondara sikerült, sose tetszett. Gyökereiben pedig nem mas mint egy e65, csak talan kicsit szebben csomagolva, de az en izlesemet megse közelitette meg.
"Egyértelmű, hogy a dolgok jelenlegi állása szerint messze az S-Klasse a legszebb és legjobb luxusautó."
Nana :-) Mar nem kell sokat varni es itt lessz az F01/02 (nem tudom, hogy most mi a pontos neve). Ki fogja tenni megint az iranyvonalat, ahogy eddig minden 7es kitette. Mar itt fekszik a katalogus kb 2 hete :-) Sokszor atlapozom es egyre jobban tetszik. Elolvastam mar az elsö teszteket es "fahrberichteket". Allitolag a 730d igazan jol eltalalt lett. Nagyon tetszik, hogy vizhöfok helyett olajhöfok merö van. Eddig ezek csak az M-gmbh autoi szamara voltak fenntartva. Most viszont itt is lessz es ezt nagyon jonak talalom. Összessegeben nagyon bejön. A mostaninak meg maradnia kell par evet de aztan majd körbenezek ujbol :-)
Utana jött 94-ben a w124 300td korszak. A 124esnek közel se volt mar olyan jo a futömüve mint a 126-osnak vagy akar a 123nak. Gyors kanyarokal hihetetlenül elkezdte tolni az orrat majd könnyü lett a hata. Egy lazabb-gyorsabb kanyarvetelböl mar komplikaciok lehettek. Legalabbis az e28-al gyorsabban lehetett kanyarodni. Bar biztosan közre jatszott a sorhat diesel tömege is.
A w108, hat igen, elhiszem, hogy visszasirtak :-) En se lennek maskepp :-)
"Imigyen nyilatkozott: Nagyon finom, csodálatos autó a Mercid, de borzasztóan el van maradva és sosem tud olyan közel kerülni az emberhez mint a BMW..."
Ezt megjegyzem :-))
A TRX egy igazan "különleges" gumi volt. Innen is üdvözlök mindenkit aki segedkezett azon, hogy egy ilyen gumi/meret letrejöhessen. A sok rossz tulajdonsaga mellett azert voltak jo oldalai is. Az eggyik az az volna, hogy alig kopott, siman elautoztam velük 70ekm-et (205/60vr390). A masik, hogy az oldaltapadasuk kiemelkedö volt. Vizen es szarazon egyarant. A rosszak köze tartozott, hogy "nyüfögött es nyafogott". Ha esett akkor megallni keptelenseg lett volna veszely eseten. Amikor elkoptak akkor ledobtam öket, mert horribilis összeg lett volna ujakat venni. Utana radobtam a harmas "kreuzspeiche" felnit 205/60 gumival. Jot mutatott velük, nagyon :-)
Az e38 750esen szerintem az "Exclusiv" felnik voltak fenn. Azok tenyleg olyanok kicsit mint a vonatkerek :-)
Link:
felgenkatalog.auto-treff.com/
"Nemtom miert van a legtobb emberben az a tevhit a tervezomernokokrol, hogy ulnek egy elsotetitett irodaban, kitalalnak valamit, megcsinaljak a rajzokat, majd a budos eletben nem hallanak felole."
Nezd Shadowbull, egyetemista koromban megadatott az a lehetöseg, hogy külföldre mehessek egy evet. Sikerült egy "vilagcegnel" gyakornokkent elhelyezkednem. Ott lattam mernököket dolgozni. En nemtudom, hogy te milyen körülmenyek között dolgozol es a münkaköröddel se vagyok tisztaban. Elnezest kerek, ha megbantottalak volna es a munkadat barmilyen formaban biraltam volna. De amit lattam a "vilagcegnel" azt nem felejtem el. Abbol következtettem, hogy nalatok is igy megy. De akkor ezek szerint te masak köze tartozol, elnezest. A gyartasban biztosan igazad van, amivel en foglalkozom ott szerencsere nincs ilyen gondom. Keressetek meg az okot, de akkor a megoldast is :-))
"Tudod, ha megdughatnad a vilag legjobb nojet, elsore nagy dolog lenne. De a 10ik alkalom mar korantsem lenne olyan izgalmas, az 50iknel meg mar unnad is :)"
Majd az 50. utan megmondom :-))))
De lehet igazad van, bar szerintem van összehasonlitasi alap es igy annyira en nem estem hasra eggyik bmwtöl vagy mercitol sem. Amugy igaz, hogy az e65 a "föertelmes", a mai napig szerintem vannak olyan funkciok amiket nem hasznaltam. Azert mert nincs is ra szüksegem. Hasraesni nem fogok. Autozhatosagban annyira nem nagy elörelepes az elözö heteshez kepest. Nagyobb, csendesebb de annyival azert nem, hogy most ujjongjak. A kezelesröl nem is beszelek, hozzaszoktam es jol elvagyunk, viszont egy "laikusnak" a figyelmet annyira eltereli, hogy elöbb utobb totalkar lessz belöle. Az e38 erthetöbb kocsi. Lehet kicsit elfasultunk. Igazad van, hogy az elmeny tompult. De erröl nem mi tehetünk, hanem Ti :-) Abban a pozicioban vagytok, hogy a szart is eladhatjatok aranykent, vevö lessz, ettöl nem kell felni. Ezert lehetne szerintem batrabban autozhatobb autokat gyartani. Legalabbis olyanokat amik visszaadjak a regi "feelinget". A design nekem masodlagos. Az e65-öt a mai napig nem tudtam megszeretni mert nem tetszik, de lepest szeretnek tartani a "korral". Az S-merci szerintem rondara sikerült, sose tetszett. Gyökereiben pedig nem mas mint egy e65, csak talan kicsit szebben csomagolva, de az en izlesemet megse közelitette meg.
"Egyértelmű, hogy a dolgok jelenlegi állása szerint messze az S-Klasse a legszebb és legjobb luxusautó."
Nana :-) Mar nem kell sokat varni es itt lessz az F01/02 (nem tudom, hogy most mi a pontos neve). Ki fogja tenni megint az iranyvonalat, ahogy eddig minden 7es kitette. Mar itt fekszik a katalogus kb 2 hete :-) Sokszor atlapozom es egyre jobban tetszik. Elolvastam mar az elsö teszteket es "fahrberichteket". Allitolag a 730d igazan jol eltalalt lett. Nagyon tetszik, hogy vizhöfok helyett olajhöfok merö van. Eddig ezek csak az M-gmbh autoi szamara voltak fenntartva. Most viszont itt is lessz es ezt nagyon jonak talalom. Összessegeben nagyon bejön. A mostaninak meg maradnia kell par evet de aztan majd körbenezek ujbol :-)
Szemfüles olvasónk vette észre jártában-keltében a következő jelenséget, melyet az Autós szégyentáblán közzé is tett. Eddig semmi érdekes, de nézzük csak meg közelebbről: Rácz Tamás főszerkesztő-helyettes ugyanezt látta szlovák rendszámmal, szintén Cayenne-re szerelve,…..
A motoros bukások rendszerint tavasszal és ősszel tetőznek. Télen ugye kevesen motoroznak, azok is inkább profik, de ők nem képviselnek nagy tömeget sem az utcán, sem a kórházban. A Harmati Yamahánál erre azt mondták, hogy nagyjából a vevőik 85 százaléka hobbista, s csupán a…..
Long Johnny
2008.09.06 12:06:59
Long Johnny
2008.09.06 12:08:25
Mostanában KRESZ témában amúgy is örömmel látom aktivitásotokat, na nem arra gondolok, hogy cseréljük le a jogi szaknyelvet a kocsmai zsargonra, de sok tekintetben példamutató ahogy foglalkoztok a témával. Ennek a levélnek az apropója, hogy ma felborult egy kisbusz az M7-esen.…..
Nem rég voltam nyaralni. Amikor leszálltam a Spanyolország dél-keleti részén fekvő kisváros, Almeria repterén, az első dolgom az volt, hogy bérautó után néztem, a szállás ugyanis 100 kilométerre volt a reptértől. Az igazság az, hogy csak visszafelé kellett volna a bérautó,…..
Long Johnny
2008.09.04 23:20:33
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz