Regisztráció Blogot indítok
Adatok
werebpecs

0 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Öregek a gyújtókábelek a BMW-n. Nem volt nehéz észrevenni, hogy a kettes és a hatos henger itt-ott kihagy kicsit, az LPG ugyanis ilyenkor tisztességes durrogással jelzi, hogy valami nincs rendben. A csere sem ördöngősség, még csak figyelni sem kell igazán, ha a hosszból nem derülni…..
A titokzatos alkatrész az autóban, amitől imádjuk vagy utáljuk. A fekete doboz, amiről kevesen tudják, mi van benne. Lengéscsillapító-technika, az alapoktól. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belsőség Tízéves a Totalcar 2010.03.12 17:44:00
  Oké, még nem, de mindjárt. Konkrétan 2000. július 14-én, péntek délután 14.49-kor jelent meg első cikkünk, nem hivatalosan, de precízen tehát akkor, mármint 2010. július 14-én leszünk tízévesek. Az évfordulót mindenképpen szerettük volna megünnepelni. Gondolkoztunk sok…..
werebpecs 2010.04.07 15:19:24
@roligyilok: hali, mintha az egyik kommentedben Egyest írtál volna. Biztos véletlen volt.
werebpecs 2010.04.06 15:48:33
@country hungary: Gratu a Country-hoz, látom restaurálva lett. Valóban kivételes autó :) Hogyhogy ez is és a Rallye is a Rider Auto nevén fut: Talán ugyanaz a tulaj?
Érdekességképpen itt van pár kép az én GTI 16V-mről:
www.carstyling.hu/car_shower.php?id=14087

üdvw!
werebpecs 2010.04.06 15:55:59
@roligyilok: Álomszép Golf, gratulálok! :) De azt tudod, hogy ez Kettes, nbem Egyes? ;)
 Azt hiszem, az elmúlt napokban huszonöt embertől kaptam meg e-mailben ezt az aukciós linket, hogy láttam-e már. Ez egyrészt örömteli, mert ha ennyi ember tudja, hogy szeretem az öreg Merciket, az nem rossz, másrészt izgalmas, mert ha ennyi ember levelet küldözget nekem, nekem,…..
A szerkesztőségi idiótamétert erősen kilengette a hír, hogy a giccsokádásban néha már Indiát is megelőző oroszok bálnapénisz-bőrös ülésekkel szerelik borzalmas – szerintem terepjárónak immáron teljesen alkalmatlan – (elnézést) autójukat. De tényleg. Ez…..
  Nem tudom, mikor jön el az ideje, hogy börtönbe csuknak öregautó-tartásért. Nincs már messze.  Vélemények az azonos című írásunkról...
werebpecs 2009.08.05 15:03:51
Abszolút megértem a Csikós álláspontját, a saját szituációja tényleg szívás ebben az új helyzetben.
Neki viszont azt kéne megértenie, hogy az ő esete igenis az a bizonyos kivétel, ami erősíti a szabályt. Mert lehet, hogy neki ez furcsa, de a legtöbb embernek 10 évnél fiatalabb járműi vannak, méghozzá nem hat, hanem 1, max. 2 db.
Ő végig azt állítja, hogy az öreg autók nem is futnak olyan sokat, és hogy nem veszélyesebbek a környezetre, mint az újak. Dehogynem. Elenyésző a száma a hozzá (és mellesleg hozzám - 22 éves Golf 2 GTI-m van) hasonló, hobbiból meg "szerelemből" öregautózóknak a kényszerből és csóróságból öregautózókhoz képest. Aki ebben kételkedik, költözzön egy hétre Budapestről Ózdra vagy Encsre. Nekem is öreg autóm van (igaz, katalizátoros), de én is rühellem az utakon a 30-al előttem totyogó szoci szarokat, meg a sűrű, fekete füstöt eregető borzalmakat. Új autótól is utálom, ha füstöl (chiptuning).
Én egyetértek a kormányzat azon szándékával, hogy jobbítsák a magyar autóparkot, és jobban kiszűrjék a közveszélyes roncsokat, és nem azért, mert újautó - eladással foglalkozom. Hanem azért, mert a közlekedésbiztonság közügy, és a szabályokat (fájdalom) nem Csikós Zsoltinak hozzák a negyedik b-ből, hanem a másik 9.999.999 embernek, akik az autót annak tekintik, ami: közlekedési eszköznek, nem a szerelmük tárgyának. Ja, és hogy az új Audik futóműve széthullik 2 év után, a "futóműves haverom szerint"? Bocsi, de én ezt nem tudom elfogadni komoly érvelésnek, max az útminőség kritikájának). Ha már autós újságban politizálunk, akkor azt tegyük színvonalasan.
werebpecs 2009.08.05 15:17:35
@silurus: olvasd végig az egész hozzászólásomat
Akad itthon ez a Yamaha XJ-m, ami a legmostohább korban van. Veteránmotornak még túl új és túl műanyag, viszont a súlyos többség már alaposan lenézi és cikisnek tartja. 26 évesen, műanyag idomos, nagy, mégis vékony kerekű japán motornak lenni ma, Magyarországon nem leányálom.…..
(x), azaz hirdetés, kezdhetném mondandómat, és a fal felé fordulva akár hüppöghetnék is. Kevés autóm volt az életben, ami derekasabban szolgált volna Bazegnél. Talán nem is volt, hiszen Bazeg sose hagyott ott, egy lényeges szerve sem mondta be az unalmast valahol a farkasvonyító…..
Révbe jutottam, vagy mi. Nincs autóvásárlási igényem, illetve több autóm van a kelleténél. Ez már szinte maga a Zen: nem kell semmi. Na jó, egy igazi buddhista ugyanezt akkor is ki tudja jelenteni, ha nincs is semmije, nekem meg van egy Tehenem, egy Mazdám, egy VMaxom, és jövőre lesz…..