Regisztráció Blogot indítok
Adatok
eko

0 bejegyzést írt és 526 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A francia Faurecia és a német Hella fúziójából jött létre a világ hetedik legnagyobb autóipari beszállítója, a Forvia.Ekkora szereplőként értelemszerűen kínai cégekkel is intenzíven dolgoznak együtt, az ezzel kapcsolatos tapasztalatokat pedig Patrick Koller, a cég vezetője a Reuters hírügynökségnek…..
eko 2023.01.09 09:24:37
@Gdp:
Erős tűzfalat használsz.
Néha törd át a buborékot.
eko 2023.01.09 19:53:36
@Gdp:
Szerintem meg egyáltalán nem sötét ez a kép.
Volt valaha textiliparunk is, meg jól prosperáló cipó ipar.
Saját magunk naívságának és az olcsó kinai szutykoknak köszönhetően már egyik sincs.
Úgy látszik az autóipar a következő, de ennek nagyobb ára lesz, mint az összes könnyűipari ágazatnak összesen.
Ha ez bekövetkezik, akkor 100 év munkásmozgalmi törekvéseit fogyjuk kidobni az ablakon, és a manchesteri kapitalizmus is szanatórium lesz ahhoz képest ami vár ránk.
Meg lehet nézni milyen munkavállalói jogok vannak az afrikai gyárakban ami kínai kézen van.
De az éppen folyó szerb építkezés is jó lakmusz.

Szóval vagy erős védővámok, és hatékonyabb ipari titok védelem, vagy a legsötétebb disztópia.
Lehet(ne) választani. Még most sem késő!
Fokvárosban tettünk menetpróbát az új Volkswagen Amarokkal, amelyet Dél-Afrikában gyártanak. Az első széria több, mint tíz évig futott, egyre növekvő népszerűséggel. Két és fél éve tátong az űr a VW haszongépjármű részlegének kínálatában, azóta nincs Pick-Up az árlistán. Benne volt a pakliban, hogy…..
eko 2022.12.11 16:05:33
@Easy Driver: Köszönjük IQ0 barátunk, hogy itt is ontod magadból a szemetet!
Fantasztikusan hangzik. Tényleg szeretném megérteni, mert híján vagyok annak a képzelőerőnek, amely világossá tenné számomra, hogy ez kinek jó, a gyártón kívül.Eddig megvetted az autódat ülésfűtéssel, ha kellett. 150-250 eurós extraként, az autó jellegétől függően. Ha használt autóként vetted, és…..
  Alig két napja néztem farkesszemet ezzel a portréval a világ legjobb Bugatti kiállításán ( http://egzostive.com/mulhouse-2019-bugatti/ ). A portrésorozat a márka történetének 6 meghatározó alakját vette sorra, közülük csak két ember nevében nem szerepelt a Bugatti családnév. Piech…..
Sexy Asian Girls Yume Mitsuki 2017.11.15 06:14:00
eko 2017.11.15 21:09:01
olajszag Hadd szívjon! 2017.03.29 15:30:44
Mindennek ellenére én is eltökörésztem azon, hogy tegyek-e a Passat 1.8T-be sportlégszűrőt. Arra gondoltam, hogy a turbó úgyis „áthúzza” amennyi levegő kell neki, minek költsek rá. Mindemellett azért a tuningcégek is ajánlják, például egy OCT csipeléshez ígért teljesítmény a tuningműhely ajánlása…..
eko 2017.03.29 17:45:32
:-(
A Chevrolet eltűnik Magyarországról, most érdemes figyelni a hirdetéseket. Vajon tartja az árát használtan? És honnan lesz alkatrész? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
eko 2014.02.18 09:02:38
@Ciri: Valaki a TC-ből sevrolét akar venni. Egy kicsit le kell törni az árakat. :-))
Nincs nála háromszázezer forintnál drágább autó. Ennyiért viszont Ticót, Corsát vagy akár Volvót is kapsz. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
TComment Ehhez azért pofa kell 2014.01.29 06:19:01
Az állam idén közel 3 milliárd forinttal többet húz ki az autóvásárlók zsebéből. Íme a módszer. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
eko 2014.01.29 18:31:16
Tényleg öregszem, vagy mi a fene van?! Oké, hogy nem kellemes átmenni a felgyűrt aszfalton, de a legutolsó időkben mindegyikbe belesajdul a derekam – ilyesmiken morfondíroztam. Aztán amikor a motort kellett felhúzni a középállványra, megállapítottam, hogy tényleg itt a vég,…..
eko 2014.01.19 10:46:19
@Schütii:
A rugóstag meg a teló (teleszkóp) nagy nem ugyanaz.
eko 2014.01.19 10:46:49
@eko: nagy nem = nagyon nem
TComment Hol trafizzunk? 2013.12.11 06:01:05
Ön is fog fizetni gyorshajtásért, hiába szabálykövető. Elmondjuk miért. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Pánikra semmi ok: a Qoros 3 olyan prémium, amennyire csak egy innen-onnan összeharácsolt Volkswagen lehet. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
eko 2013.12.02 08:57:49
A tokiói forgalom, ha engedik, egyáltalán nem lassú, a japán ember nyomja a gázt, ha lehet, kicentizi a dolgokat, bár tény, hogy agressziónak, hektikus vezetésnek nyomát se látni. Mivel a hatalmas dugók és a szabadabb szakaszok elég gyakran tudják váltogatni egymást, az egyszeri…..
eko 2013.11.22 09:58:29
@Patás:
Azt hogy oldják meg, hogy ha több Keyless autó is van a parkolóban akkor ne a szomszédéba üljek bele?
Elvileg hírzárlat volt, arról volt szó, hogy tilos fényképezni. Azért becsúsztattam a kis gépet a hátizsákba, hátha mégis, Japánban sosem lehet tudni. Szüntelen hajlongások között minden kérdésre elhangzik egy-egy hai, vagyis igen, de azt nem tudom, hogy mondják a nemet. Amikor…..
Amelyik autósnak még nincs bikakábele, annak majd lesz. Elfüstöltünk párat, hogy kiderüljön, melyik a jó. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
eko 2013.11.16 07:45:22
A BMW-nél a NineT bemutatásának napján nagyon gondosan ügyeltek arra, hogy minden figyelem a márkára összpontosuljon. Már a müncheni reptéren beültettek minket egy limitált szériás, V12-es 7-esbe, amellyel csendesen suhantunk a múzeumig. Sofőrünk egyébként diákmunkában…..
A Becsületesnepper a minap beküldött négy képet a szerkesztőségi levlistára ezzel a három mondattal: 304 ezret futott 1.8-as Honda motor mosás nélkül. Nagybátyám mindig szívja a vérem, hogy miért futtatom a rizsrakétákat. Ezért. Sok-sok év tapasztalatát olvasták,…..
Belsőség Megint a mennyországban 2013.10.01 10:51:57
A Volkswagen Bogárral versenyezést, pláne a gyorsulási versenyzést a kényszer szülte. Valamikor a 60-as évek végén Amerikában, pontosabban Kaliforniában nem volt pár suhancnak pénze tisztességes muscle car-ra, és az olcsó Bogárhátú Volkswagent kezdte tuningolni. Azt gondolták,…..
Lenyúlta a pénzt, az autótulajdonos amatőr hibáival segített neki, a rendőrség tanácstalan. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
eko 2013.08.16 07:47:07
@szemeteske: Nekem is az ugrott be, hogy az ilyen szemeteket miért kell "kedves péter"ként emlegetni? Ha ez nem egy kitalált történet, akkor tessék a nevén nevezni, mert addig kár a betűért.
Pár hete hirtelen felindulásból írtam egy posztot Aladárról, a T3-as Transporteremről, pontosabban arról, hogy aznap reggel a Szentendrei úton gőzfürdővé változott a beltér, mert megadta magát egy vízcső, és ezért nem jutottam el vele a szerelőhöz. Még mielőtt kiment volna a…..
eko 2013.08.11 11:45:31
@Ciri: Neeeeee!!!!
A vasárnap reggelek Csík írásaival kell, hogy induljanak, nem Dánielével!
Bár ezek után azt hiszem máskor inkább átalszom a vasárnapot.
TComment Égszakadás-földindulás 2013.04.23 05:48:10
Virítsd a lóvét és mindent megkapsz: rendes ülést, arcletépést és ha nem bírsz magaddal, koporsót is. Az élményautót azonban a másik pultnál adják. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
eko 2013.04.23 12:01:01
@Zsoltitól1vélemény:
Te nem Ubul vagy, vagy esetleg ... Hogy is hívták aki mindig a Hemi motorral jött?
..

Nem mégsem vagy azok közül valamelyik. Ök legalább néha humorosak voltak amellett, hogy még nem voltak nagykorúak..
András olvasónk küldte be a hírt és a videót, köszönjük neki. Lényegében bearanyozta a napunkat, annak ellenére, hogy ismét a halmozottan súlyos szabálysértés öndokumentációjának tipikus példányával szembesültünk. Amit nyilván elítélünk és szomorú, de mindezek…..
Nem lehet mit hozzátenni, a képeken jól látni, hogy kell lassan eljutni sehova. A francia srácok videója nem akarja megváltani a világot, csak megmutatja, hogyan lehet rendkívüli sarat dagasztani, majd röhögve dagonyázni benne. ..
Térdig lógó arccal húztuk a belünket az éjszakai parkolóban az autó felé Papp Tibivel. Egyikünknek sem volt nagyon beszédes kedve, egy full-size cikkgyártó-maraton a Genfi Autószalonon bárkit taccsra vág még úgy is, hogy nem először csináljuk. Innen nézve csak egy Toyota IQ,…..