Regisztráció Blogot indítok
Adatok
maseratisti

0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Kreatív traffipaxolás 2015.07.21 20:26:01
Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian. Igen, tudom, mindenki baromi szabályszerűen közlekedik, soha senki nem hajt gyorsan, és csak azoknak a nénikéje térgyekalácsát, aki meg de. Csak én még nem találkoztam…..
maseratisti 2015.07.22 09:13:38
@vlala: Dehogynem! Rendszeresen lelassítok mellettük 2-re, (nem köthet bele hogy megálltam) és leengedett ablaknál szólok nekik hogy rájuk is vonatkozik a KRESZ. Ha nem intézkedik éppen, akkor húzzon onnan mert semmi keresnivalója pld buszmegállóban, ha intézkedik akkor meg kapcsolja be a megkülönböztető jelzést!
maseratisti 2015.07.22 12:47:07
@Érdekes: Földdel egyenlővé nem :-) de Eger felé oda meg vissza is megb@aszták 30.000-el ugyanaznap, ugyanabban a faluban. Mindezt egy 1,3-as Toyota corollával .. megérdemli? Meg ha hülye ...
Mohó Hiénák, figyelem, a Michelintől származó ajándékaink megváltoztatják az életedet. Például, aki eddig nem viselt baseball-sapkát, az mostantól igen. Akinek eddig nem volt egérpadja, annak lesz. Akinek eddig csak akkor tűnt el a jég a szélvédőjéről, amikor leolvadt, annak…..
Belsőség Heti merítés 2013.07.21 09:07:00
Szomorú véget ért végtelen történet... Annak ellenére, hogy a saját gazdája mondta, hogy ne vegyem meg ezt az autót, mert problémás, öreg, ki van a lelke. Azonban mint említettem, elég jól kerestem és csak az lebegett a szemem előtt, hogy új fényezés, motorfelújítás, kis…..
maseratisti 2013.07.21 12:00:56
@jahaha: 2,42-es köridőt mentem vele a Hungaroringen, célegyenesben partiban volt az élményautózást tartó bmw z4-el.
A teljesítménnyel nem volt gond, a fékek voltak 2 kör után nagyon kevesek:-) Ugyanott a 2006-os családban lévő quattroporte (4,2 f1 váltó 390 Le) 2,33-at tudott, és egy évvel korábban egy Maserati gransporttal 2,29-et sikerült.

Szerintem még ma is megállja a helyét. Nyilván ez sem tökéletes, de 150-160-as tempóig partiban van nagyon sok komoly mai géppel. Szűk szerpentinen felfelé, vagy ott ahol hirtelen kell nagy teljesítmény szinte kirobban a karburátoros jellegből adódó közvetlen gázreakcióknak köszönhetően.

Egy német autópályán meg 170-180 fölötti tempónál esélye sincs egy izmosabb kisbusz ellen se :-)
maseratisti 2013.07.21 12:42:38
@DrSzoke: Gyönyörű, csak rossz oldalon van a kormány :-)Meg ott áll a garázsban a 425 majdnem készen, a 222 teljesen szétszedve, a biturbo kupé félig, így a spyderre csak 4-5 év múlva érnék rá. Ja, és a fő, hogy azt is 84-85 körüli karburátoros modellt szeretnék. A cél hogy három egyforma müszaki tartalmú, színű (szürke)maserati álljon a garázsban, a különbség csak az legyen hogy 2 ajtó, 4 ajtó, kabrió :-)

Még 25 év a nyugdíjig, addigra meg is leszek vele :-)

Kadett nagyon jó, kár a szomorú végért. Ennyi küzdés után egy tökéletes világban nagypapa koráig kellett volna hogy tartson az öröm. Sajnos az a helyzet hogy miután rendbe tett az ember egy youngtimert, oldtimert szinte fél kivinni a forgalomba. Ennek meg nincs értelme, az autót használni kell, halála ha csak a garázsban áll, persze lehet válogatni hogy csak napsütésben, vagy esőben-hóban is.
maseratisti 2013.07.21 18:35:45
@agresszív kismalac: Csak annyi hogy nincs más :-) Az OCAP gyárt csak hozzá. Illetve már az OCAP-se, mert mi (Magyar Maserati Club) gyártattuk le az utolsó 50 darabot. Tehát akinek a biturbo maseratijában tönkremegy az alsó támasztó gömbfej az a következő dologban reménykedhet világszerte. 1 van a gyári készleten megmaradt, ebay-en vagy valahol van még elfekvőben, ezek úgy 100-150 euro/db. Vesz egy jó bontottat, vagy felújíttatja a saját rosszat, ez utóbbi szerintem egyik sem járható út, 200 lóerős autónál ez csak ideiglenes megoldás.

Illetve gondolom van az a pénz hogy az OCAP mint gyártó csináljon még egy utolsó utáni szériát. (minimum 100db-ot kell rendelni hogy felszerszámozzák a gépet az üzemben)

Nem egyedi eset, a szélvédővel ugyanez van. 300.000/db, de már nem gyártja a SaintGobain.
Brunete Fraccaroli brazil építész projektje a lakható garázs, melyet a 15. Casa Cor Show-n mutatott be. A 120 négyzetméteres garázst egy teljes értékű lakóhellyé változtatná. Ennyi a hír, és jönnek a pazar képek. Hű. Néztem, néztem őket, csodáltam, mert tényleg, de…..
Belsőség Halál a macskákra! 2011.08.27 17:30:00
Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők réme is ő, hatalmas, gyors és erős, nem lennék zsákmányállat a közelében. A kicsit Vikinek hívják, és bár még csak 9 hónapos, már most 23 kilós, csupa izom,…..
maseratisti 2011.08.28 00:23:07
@pickapu: Én csak az autó koszolódása ellen tudom a megoldást :-) Nekem ott a ponyva a csomagtartóban, ha huzamosabb időre megállok bárhol, akkor rárakom a kocsira. Garázsban szintén rajta a ponyva.

Egy esetben nem müxik, ha szakad az eső, a vizes autóra nem jó ráhúzni. (Fordított eset még működhet; vizes ponyva remekül elcsomagolható a saját vízhatlan zsákjába)

Hogy a kedves szerző hogy szoktatja le a szomszéd/kóbor macskát a kertbe szarásról meg a kutyáit a macskaszar evésről...az passz :-)
Belsőség A méret igenis számít 2011.06.29 17:52:47
Egyszer nagyon régen született még egy poszt, melyben Orosz Peti kicsit megkarcolta a méret-problémát, hogy vajon miért nem növekszik az autók beltere egyenes arányban a sofőrök átlagmagasságával.Ahhoz a poszthoz készült egy zseniális kép, amelyik Csikós szerint életszerűtlen.…..
maseratisti 2011.06.29 19:24:17
@biturbo s: Szvsz...sztem gyalogos :-) Jön az E85 jövedéki adója is ... amúgy az OPEl kéne
Módosítják a sztrádákon a díjfizetés rendszerét: jön a kilométerdíj, s előbb-utóbb megy a matrica. A most még képlékenynek tűnő nagy rendszerváltás 2013-ban indul, de tíz évig is eltarthat. A változások még jó ideig nem érintik az autósokat, motorosokat. Vélemények az…..
maseratisti 2011.03.25 22:42:39
@cso zsi: Teljesen igaz. Szívás a rendszerhiba, de ugye tudjuk a szabályokat. Mostani "mobilmatricával" is csak a visszaigazolás után lehet (tanácsos) használatba venni a fizetős szakaszt. (ráadásul hány visszaigazoló sms-t őrizget a telefon bizonyítékként, annak ellenére hogy ott a mobil számla is)
Ennek ellenére jobbnak tartom egy újabb kütyünél. Főleg úgy hogy Androidos, vagy mobil windows-os felületre elvileg komolyabb applikáció is feltelepülhet.
Alkatrészek a HegyaljátólA hét során tovább pörögtem az etanol átalakításon. Ahogy már írtam korábban, a Ford motorja igencsak magas oktánszámú benzint kíván. Az igen magas kompresszióval rendelkező motorok fénykora a 60-as évek, illetve a 70-es eleje volt. Környezetvédelmi…..
Belsőség Leülés. Negyedszer 2008.09.29 12:48:00
Az ablakon túli pocsék időjárás ne szegje kedvüket, az utcára immáron menetrendszerűen kivonuló balhét keresőktől tartsa távol magát. Mert ütésszezon ide-oda, az immáron negyedik blogtalálkozót ettől függetlenül megtartjuk. A móri Belvárosi Vendégház ad ismételten…..
Kaptunk pár hete egy meghívót a Fiat Magyarországtól, hogyaszongya nem mennénk-e el megnézni a Ferrari Challenge rendezvénysorozat 2008-as évadának magyarországi futamait. Hogyne mentünk volna, sőt, hogyne mentem volna! Akkor még nem sejtettem, hogy milyen egészségügyi…..
maseratisti 2008.09.03 18:30:09
Ja igen...bocs. A korrekt kép érdekében álljon itt A.L. levele is...csak hogy teljes képet közöljek; mert eddeig csak a SZEMÉLYES véleményem volt fönt. Tehát lehetett volna a kerítésen belül egy helyen lepakolni az autókat, csak nem az volt a cél.

Lippi úr a megkeresésünkre egyébként válaszolt azonnal, a következőket (személyesen nem nekem, ezért a XXX):


Dear Mr xxx,

we are very glad that you will be able to joint this unique Event on the Hungaroring. We attach the entry list of the cars that will race in the Historic Challenge.


Regarding the separated park, I regret to inform you that the all upper and lower paddock area is fully packed and thus there is no possibility to satisfy your request.


If you purchased Paddock tickets you will have the possibility to park on the big Park next to the main entrance totally secured and guarded.


As a special solution we can manage a signalised separated area for Maserati but only in this mentioned Park, for this solution we need to know very quick the number of cars that will arrive.


Thanks for your understanding


Alessandro Lippi

Ez az a rész lett volna, ahol csak a paddock jeggyel betérő emberkék...azaz majdnem senki, látta volna az autókat. (akit esetleg nem is érdekel, ők is max a buszból ami felviszi őket a paddockba.) Aki ismeri a Ringet, az tudja, hogy oda abba a részbe csak az megy akinek muszály.


Ezért inkább nem is mentünk Maseratival.

Remélem így a WUP vezetés is megnyugodott, hogy a teljes információcsomag fent van egy blogon.....a forumon eddig is fent volt. Ennek ellenére sajnos még mindig van a WUP-nál 2-3 ember, akit kedvelek, és nem tudok vele ordítani. Pedig tudnék. Meg írni is kb 5 év 10 %-nyi kellemes, és 90% kellemetlen élményeit...de az nem ezen posthoz tartozik, így inkább nem.