Adatok
maseratisti
0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian. Igen, tudom, mindenki baromi szabályszerűen közlekedik, soha senki nem hajt gyorsan, és csak azoknak a nénikéje térgyekalácsát, aki meg de. Csak én még nem találkoztam…..
maseratisti
2015.07.22 09:13:38
@vlala: Dehogynem! Rendszeresen lelassítok mellettük 2-re, (nem köthet bele hogy megálltam) és leengedett ablaknál szólok nekik hogy rájuk is vonatkozik a KRESZ. Ha nem intézkedik éppen, akkor húzzon onnan mert semmi keresnivalója pld buszmegállóban, ha intézkedik akkor meg kapcsolja be a megkülönböztető jelzést!
maseratisti
2015.07.22 12:47:07
@Érdekes: Földdel egyenlővé nem :-) de Eger felé oda meg vissza is megb@aszták 30.000-el ugyanaznap, ugyanabban a faluban. Mindezt egy 1,3-as Toyota corollával .. megérdemli? Meg ha hülye ...
Nemrég belefutottam a kérdésbe a carthrottle-ön, hogy ha három autód lenne, mi lenne az. Egy hétköznapokra, egy hétvégére és egy pályázni. Be is küldtem a kérdést a szerkesztőségi levelezőlistánkra. Íme, a válaszok:
Pere László (karmageddon)Hétköznapokra: Mivel van…..
maseratisti
2014.09.24 08:58:02
Ha csak a realitásokban gondolkodunk:
Hétköznapi: 4 ajtós Maserati biturbo 425 (pipa)
Hétvége: 2 ajtós Maserati biturbo coupe (pipa, de még készül)
Pálya: Maserati 222 SRE becsövezve, tuningolva(pipa..de ez sose lesz kész XD)
Ha nem számít a pénz, idő, és egyebek .. akkor is Maserati, csak
Hétköznap: 98 körüli quattroporte IV 2,8-as automata.
Hétvége: Shamal, vagy egy gyönyörű 72-es Ghibli, 54-es A6 2000Gt Frua vagy Zagato
Pálya: Maserati MC12 (Bartelsék Vitaphone-os vagy az idei 100. évfordulóra festett fekete változat)
www.youtube.com/watch?v=_GAPiEID0DM
Hétköznapi: 4 ajtós Maserati biturbo 425 (pipa)
Hétvége: 2 ajtós Maserati biturbo coupe (pipa, de még készül)
Pálya: Maserati 222 SRE becsövezve, tuningolva(pipa..de ez sose lesz kész XD)
Ha nem számít a pénz, idő, és egyebek .. akkor is Maserati, csak
Hétköznap: 98 körüli quattroporte IV 2,8-as automata.
Hétvége: Shamal, vagy egy gyönyörű 72-es Ghibli, 54-es A6 2000Gt Frua vagy Zagato
Pálya: Maserati MC12 (Bartelsék Vitaphone-os vagy az idei 100. évfordulóra festett fekete változat)
www.youtube.com/watch?v=_GAPiEID0DM
Mohó Hiénák, figyelem, a Michelintől származó ajándékaink megváltoztatják az életedet. Például, aki eddig nem viselt baseball-sapkát, az mostantól igen. Akinek eddig nem volt egérpadja, annak lesz. Akinek eddig csak akkor tűnt el a jég a szélvédőjéről, amikor leolvadt, annak…..
maseratisti
2013.12.23 12:29:36
Szomorú véget ért végtelen történet...
Annak ellenére, hogy a saját gazdája mondta, hogy ne vegyem meg ezt az autót, mert problémás, öreg, ki van a lelke. Azonban mint említettem, elég jól kerestem és csak az lebegett a szemem előtt, hogy új fényezés, motorfelújítás, kis…..
maseratisti
2013.07.21 12:00:56
@jahaha: 2,42-es köridőt mentem vele a Hungaroringen, célegyenesben partiban volt az élményautózást tartó bmw z4-el.
A teljesítménnyel nem volt gond, a fékek voltak 2 kör után nagyon kevesek:-) Ugyanott a 2006-os családban lévő quattroporte (4,2 f1 váltó 390 Le) 2,33-at tudott, és egy évvel korábban egy Maserati gransporttal 2,29-et sikerült.
Szerintem még ma is megállja a helyét. Nyilván ez sem tökéletes, de 150-160-as tempóig partiban van nagyon sok komoly mai géppel. Szűk szerpentinen felfelé, vagy ott ahol hirtelen kell nagy teljesítmény szinte kirobban a karburátoros jellegből adódó közvetlen gázreakcióknak köszönhetően.
Egy német autópályán meg 170-180 fölötti tempónál esélye sincs egy izmosabb kisbusz ellen se :-)
A teljesítménnyel nem volt gond, a fékek voltak 2 kör után nagyon kevesek:-) Ugyanott a 2006-os családban lévő quattroporte (4,2 f1 váltó 390 Le) 2,33-at tudott, és egy évvel korábban egy Maserati gransporttal 2,29-et sikerült.
Szerintem még ma is megállja a helyét. Nyilván ez sem tökéletes, de 150-160-as tempóig partiban van nagyon sok komoly mai géppel. Szűk szerpentinen felfelé, vagy ott ahol hirtelen kell nagy teljesítmény szinte kirobban a karburátoros jellegből adódó közvetlen gázreakcióknak köszönhetően.
Egy német autópályán meg 170-180 fölötti tempónál esélye sincs egy izmosabb kisbusz ellen se :-)
maseratisti
2013.07.21 12:42:38
@DrSzoke: Gyönyörű, csak rossz oldalon van a kormány :-)Meg ott áll a garázsban a 425 majdnem készen, a 222 teljesen szétszedve, a biturbo kupé félig, így a spyderre csak 4-5 év múlva érnék rá. Ja, és a fő, hogy azt is 84-85 körüli karburátoros modellt szeretnék. A cél hogy három egyforma müszaki tartalmú, színű (szürke)maserati álljon a garázsban, a különbség csak az legyen hogy 2 ajtó, 4 ajtó, kabrió :-)
Még 25 év a nyugdíjig, addigra meg is leszek vele :-)
Kadett nagyon jó, kár a szomorú végért. Ennyi küzdés után egy tökéletes világban nagypapa koráig kellett volna hogy tartson az öröm. Sajnos az a helyzet hogy miután rendbe tett az ember egy youngtimert, oldtimert szinte fél kivinni a forgalomba. Ennek meg nincs értelme, az autót használni kell, halála ha csak a garázsban áll, persze lehet válogatni hogy csak napsütésben, vagy esőben-hóban is.
Még 25 év a nyugdíjig, addigra meg is leszek vele :-)
Kadett nagyon jó, kár a szomorú végért. Ennyi küzdés után egy tökéletes világban nagypapa koráig kellett volna hogy tartson az öröm. Sajnos az a helyzet hogy miután rendbe tett az ember egy youngtimert, oldtimert szinte fél kivinni a forgalomba. Ennek meg nincs értelme, az autót használni kell, halála ha csak a garázsban áll, persze lehet válogatni hogy csak napsütésben, vagy esőben-hóban is.
maseratisti
2013.07.21 18:35:45
@agresszív kismalac: Csak annyi hogy nincs más :-) Az OCAP gyárt csak hozzá. Illetve már az OCAP-se, mert mi (Magyar Maserati Club) gyártattuk le az utolsó 50 darabot. Tehát akinek a biturbo maseratijában tönkremegy az alsó támasztó gömbfej az a következő dologban reménykedhet világszerte. 1 van a gyári készleten megmaradt, ebay-en vagy valahol van még elfekvőben, ezek úgy 100-150 euro/db. Vesz egy jó bontottat, vagy felújíttatja a saját rosszat, ez utóbbi szerintem egyik sem járható út, 200 lóerős autónál ez csak ideiglenes megoldás.
Illetve gondolom van az a pénz hogy az OCAP mint gyártó csináljon még egy utolsó utáni szériát. (minimum 100db-ot kell rendelni hogy felszerszámozzák a gépet az üzemben)
Nem egyedi eset, a szélvédővel ugyanez van. 300.000/db, de már nem gyártja a SaintGobain.
Illetve gondolom van az a pénz hogy az OCAP mint gyártó csináljon még egy utolsó utáni szériát. (minimum 100db-ot kell rendelni hogy felszerszámozzák a gépet az üzemben)
Nem egyedi eset, a szélvédővel ugyanez van. 300.000/db, de már nem gyártja a SaintGobain.
Brunete Fraccaroli brazil építész projektje a lakható garázs, melyet a 15. Casa Cor Show-n mutatott be. A 120 négyzetméteres garázst egy teljes értékű lakóhellyé változtatná. Ennyi a hír, és jönnek a pazar képek. Hű.
Néztem, néztem őket, csodáltam, mert tényleg, de…..
Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők réme is ő, hatalmas, gyors és erős, nem lennék zsákmányállat a közelében. A kicsit Vikinek hívják, és bár még csak 9 hónapos, már most 23 kilós, csupa izom,…..
maseratisti
2011.08.28 00:23:07
@pickapu: Én csak az autó koszolódása ellen tudom a megoldást :-) Nekem ott a ponyva a csomagtartóban, ha huzamosabb időre megállok bárhol, akkor rárakom a kocsira. Garázsban szintén rajta a ponyva.
Egy esetben nem müxik, ha szakad az eső, a vizes autóra nem jó ráhúzni. (Fordított eset még működhet; vizes ponyva remekül elcsomagolható a saját vízhatlan zsákjába)
Hogy a kedves szerző hogy szoktatja le a szomszéd/kóbor macskát a kertbe szarásról meg a kutyáit a macskaszar evésről...az passz :-)
Egy esetben nem müxik, ha szakad az eső, a vizes autóra nem jó ráhúzni. (Fordított eset még működhet; vizes ponyva remekül elcsomagolható a saját vízhatlan zsákjába)
Hogy a kedves szerző hogy szoktatja le a szomszéd/kóbor macskát a kertbe szarásról meg a kutyáit a macskaszar evésről...az passz :-)
Egyszer nagyon régen született még egy poszt, melyben Orosz Peti kicsit megkarcolta a méret-problémát, hogy vajon miért nem növekszik az autók beltere egyenes arányban a sofőrök átlagmagasságával.Ahhoz a poszthoz készült egy zseniális kép, amelyik Csikós szerint életszerűtlen.…..
maseratisti
2011.06.29 19:24:17
@biturbo s: Szvsz...sztem gyalogos :-) Jön az E85 jövedéki adója is ... amúgy az OPEl kéne
Nem akarok senkit sem a bűnbe csábítani. De ha már felvetted, csináld ésszel, nem? Mai cikkünk blogposztja...
maseratisti
2011.06.29 08:02:03
Módosítják a sztrádákon a díjfizetés rendszerét: jön a kilométerdíj, s előbb-utóbb megy a matrica. A most még képlékenynek tűnő nagy rendszerváltás 2013-ban indul, de tíz évig is eltarthat. A változások még jó ideig nem érintik az autósokat, motorosokat. Vélemények az…..
maseratisti
2011.03.25 22:42:39
@cso zsi: Teljesen igaz. Szívás a rendszerhiba, de ugye tudjuk a szabályokat. Mostani "mobilmatricával" is csak a visszaigazolás után lehet (tanácsos) használatba venni a fizetős szakaszt. (ráadásul hány visszaigazoló sms-t őrizget a telefon bizonyítékként, annak ellenére hogy ott a mobil számla is)
Ennek ellenére jobbnak tartom egy újabb kütyünél. Főleg úgy hogy Androidos, vagy mobil windows-os felületre elvileg komolyabb applikáció is feltelepülhet.
Ennek ellenére jobbnak tartom egy újabb kütyünél. Főleg úgy hogy Androidos, vagy mobil windows-os felületre elvileg komolyabb applikáció is feltelepülhet.
Alkatrészek a HegyaljátólA hét során tovább pörögtem az etanol átalakításon. Ahogy már írtam korábban, a Ford motorja igencsak magas oktánszámú benzint kíván. Az igen magas kompresszióval rendelkező motorok fénykora a 60-as évek, illetve a 70-es eleje volt. Környezetvédelmi…..
maseratisti
2010.09.20 21:24:14
V6 / 2.491 cm3 / 200 PS / 278 Nm @ 4.000 / 0 - 100 km/h: 6,5 s / Vmax: 216 km/h (klikkelj a nagyobb képekért) ..
Az ablakon túli pocsék időjárás ne szegje kedvüket, az utcára immáron menetrendszerűen kivonuló balhét keresőktől tartsa távol magát. Mert ütésszezon ide-oda, az immáron negyedik blogtalálkozót ettől függetlenül megtartjuk. A móri Belvárosi Vendégház ad ismételten…..
Kaptunk pár hete egy meghívót a Fiat Magyarországtól, hogyaszongya nem mennénk-e el megnézni a Ferrari Challenge rendezvénysorozat 2008-as évadának magyarországi futamait. Hogyne mentünk volna, sőt, hogyne mentem volna! Akkor még nem sejtettem, hogy milyen egészségügyi…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz