Adatok
Grami
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Tyrrell P34 azért kedves a szívünknek, mert minden idők legmókásabb külsejű F1-es autója. Ráadásul élő ember nem vette komolyan, hogy valaha normálisan működhet. Azért lett hat kereke, mert a két kicsi első keréknek: - kisebb a légellenállása, mert kisebb a homlokfelület…..
Ki ne kívánna egy olcsó, de radikális erősödést hozó alkatrészt az autójába? A mágneses benzinmolekula-fésűk és a szívócsőbe kókányolt rotorok ideje lejárt, itt a minden ízében lenyűgöző Karton Kompresszor.A kompresszor nem okoz turbólyukat, nincs váratlan,…..
És akkor az ember hazamegy, matat a kulccsal a zárban. Simán balra sose fordul el, előbb egy kicsit mindig jobbra kell tekerni, aztán laza csuklóból, folyamatos, töretlen mozdulattal fordítani vissza, mintha a gerincben kissé megakadt volna a kenyérvágó kés. És akkor kinyílik az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az dobja rám az első követ, aki elég egoista, de egyet kell értsek conki-val az állítása törzsében.. én ha most 12-en blogot csináltok és mindenhova el kell kattingatnom, holott pont ez az oldal, ahol most gépelek hozott össze minket..
Rendben van az is hogy, vki ki akarja adni magából másnak, de én csak arra kérek mindenkit, hogy akinek valóban van annyi ideje, ereje, anyaga, stb hogy dinamikusan fejlődő blog-ja legyen, csak az blogoljon külön, mert itt is jó volt olvasni a Megmondó hozzászólásait, igaz néha ölre mentek scheertivel, de legalább nem 2 sort olvastam, hogy: aha, szerintem is.
Szerintem pont ez lenne a jó benne hogy itt épül ez a közösség, és nem xy-hoz járnak blogolni majd, mert (csak példának írom) vki a Fiatról blogol és már csak visszajárnak ide, hogy na most Fiatos nem írt semmit, akkot megnézem a Karottáét.
Ha jólesik, nyugodtan.. én csak örülök ha van annyi bennetek, hogy 2 év alatt sem fogy ki a blogtinta, de ne csak fellángolás legyen, akkor érdemes igazán - szerintem.
A lényeg hogy mindenki írjon - vagy ide vagy saját blogra, mert a lényeg úgy is ez marad!
Písz!