Adatok
Sidaries
2389 bejegyzést írt és 1177 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A klubtalálkozó után belassult az év. Megtankoltam a Deloreant, de még 95-össel, mert jó idő volt, aztán gondoltam megyek még egy tanknyit. Aztán mivel folyt a sebváltóból az olaj, ezért nem használtam, mire meg szerelőhöz jutottam, elromlott az idő. Viszont ami a legfontosabb, hogy ki lett cserélve…..
Egy hónappal az esemény után most már megírom, hogy ilyen is volt az éves klubtalálkozó. Sokat gondolkodni igazából nem kell rajta, mert röviden összefoglalva baromi jó volt, de azért ennél egy kicsit kifejtősebben is írok róla.
Szóval a lényeg, hogy idén volt egy komoly változtatás, ami az volt,…..
Ez az idei év ez valahogy olyan Szombathelyes lett. Eddig soha nem voltam Deloreannel komolyabban Szombathelyen, idén meg háromszor is. Volt először a TDK, aztán ahogy jöttünk haza Szlovéniából, itt tankoltunk, most meg volt a Conbathely, ami egy helyi képregényvásár és cosplay találkozó. Pár…..
... hogy a Delorean gyár Tellus szállítói, amik a félkész autókat vitték körbe a gyártósoron, a gyár felszámolását követően belekerültek az 1986-os "Aliens (A bolygó neve: Halál)" díszletébe? Az USS Sulaco teherdokkjain ezek hurcolják körbe pl. a rakétákat.
Ugyanez mozgóképen megnézhető itt, 9:20…..
Itt az ideje, hogy megírjam az idei American Motors on the Beach találkozót. Mert hát már jó két hete vége van, aztán halványulnak az emlékek. Megéri elolvasni a tavalyi beszámolómat is, mert elég sok hasonlóság, és jó pár különbség is volt. A képek pedig kimondottan hasonlóak lesznek, nem…..
Kicsit megborítom a kronológiát, mert az idei American Cars on the Beachről kéne írnom, de előre veszem a múlt hét egy rövidebb és gyorsabban megírható eseményét. A Rozsdakupaccal az indulásuk óta jóban vagyok, mert igazi autóbuzik, és mellette egyébként is jó csávók. Aztán igaz, hogy 2011 óta sok…..
Furcsa ez a szezon. Az év első felében a szerelés volt a fő tevékenység, mert valami mindig megdöglött, aztán május nagyon erősen sikerült, de aztán a Classic után elfogytak a programok. Így aztán június és július nagyon takarékon ment le, párszor mentem csak a Deloreannel, akkor is csak a…..
Májusban elég sűrű volt a program a Delorean körül. Voltak a javítások, egy szülinapos, és május végére pedig az idei aktuális Balaton Classic. Már két hónapja le volt foglalva minden, miután pedig az autó is összeállt, már nem volt több kérdés. Igaz, a jelentkezés előtt egy kicsit azért…..
Írtam már erről a témáról egy kisebb sorozatot jó régen, azt itt át lehet olvasni. Na de a lényeg, hogy igazából biztosan nem lehet tudni, de pár ötletem azért van. Először is:
- Sokak hiszik azt, hogy a Vissza a Jövőbe egy dokumentumfilm. Oké, talán ez nem igaz, de az, hogy a filmben a Delorean…..
Egy kicsit most megborult a kronológia, mert ez a szülinapos valahol a szerelések közben volt, de mivel azok is párhozamosan futottak, ezért inkább úgy döntöttem, hogy először azokat írom meg, aztán ezt. Igazából annyira sokat nem számít.
Szóval volt egy szülinaposom, ám ezúttal nem csak a…..
Szóval ott hagytam abba, hogy pendülés, és a csomagtartó nem nyílt ki. Igazából már vártam, hogy mikor szakad el a csomagtartó bovdenje, mert nem egy ritka hiba ennyi idő után, de egy hetet még várhatott volna, mert a Balaton Classic az bizony indul május 31-én, és addigra mindennek működnie kell.…..
A kilométeróra lehetséges hibáiról írtam már korábban egy összefoglalót. Így amikor a szlovén kiránduláson ismét megtörtént a dolog, nem ért teljesen váratlanul. Egyből ráfogtam az angle drive-ra, de mint kiderült, ez elhamarkodott ötlet volt. Ednél két csomagot lehet rendelni. Az egyikben csak az…..
Ezen a héten három bejegyzés is lesz, mindegyik egy szerelésről fog szólni. Ahogy írtam, a szlovén kirándulás alatt két hibája lett az autónak. A kilométeróra és a jobb oldali ablak döglött be. A kilométeróránál biztos voltam benne, hogy az angle drive a hibás, meg is gyászoltam a még eredeti, "jó"…..
És most pedig az éves kirándulásunk egy szép nagy gigaposztban.
A tavalyi ausztriai kirándulás után nem volt kérdés, hogy ezt folytatni kell. Ezért aztán év elején elkezdődött a gondolkodás a célországról, és mivel ez a program Bopatnak, mint a legnagyobb utazónak a szerelemgyereke, ezért hallgatva…..
A vízpumpa cseréje és az év eleji olajcsere megvolt az előző bejegyzésben, de eddigre már teljesen biztos volt, hogy megyünk május elején Szlovéniába négy Deloreannel. Márpedig egy ilyen hosszú útra rendesen fel kell készülni, nem csak úgy nagyjából. Ezért úgy gondoltam, hogy ideje a sok kis egyéb…..
Úgy tűnik, hogy az előző bejegyzéseim kétségei jogosak voltak, mert az új Deloreaneket gyártó cég valószínűleg beleállt a földbe.
A cég irodájáról ugyanis leszedték a logókkal ellátott táblákat, valamint a cég két telefonvonalát is megszüntették. A Current megpróbált kapcsolatba lépni a cég több…..
Megérkeztek a jó idők, ideje volt az év elkezdésének, ami természetesen az év eleji olajcserét, és az egyéb szereléseket jelentette. Amiből idénre is alakult pár. Ezért aztán március közepén el is vittem a Deloreant a szerelőhöz, hogy átnézze.
Azt már említettem korábban, hogy elkezdett folyni a…..
A hitleri Németország kb ugyanabban az évben kezdte meg harckocsijai komolyabb fejlesztését mint a Szovjetunió, vagyis 1934-ben: ekkor indult meg ugyanis mind a Panzer I, mind pedig a legendás T-34 konstruktörizálása (bár az utóbbi esetében 1936-ra tolódott a konkrét tervezési munkálatok megkezdése…..
Sidaries
2024.04.04 11:44:50
Eddig jó, így tovább! A Panthert kimondottan várom, nagy kedvencem.
Lassan kezdődik a szezon, addig pedig írok pár dologról, ami az elmúlt hetekben történt. Az első, és talán a legfontosabb, hogy a DMCH újra elkezdte gyártani a hiánycikknek számító bal első acélelemet! Óriási dolog ez, az pedig, hogy mindössze 1500$ a tervezett ára, külön örvendetes.
A következő…..
Jó régen írtam, aminek az oka - nem meglepő módon - a rossz idő és hát a szezonon kívüliség volt. Ezért aztán november óta egyetlen nagyobb történés volt, az is lassan már egy hónapja, amikor is két Deloreannel Szombathelyen tettünk egy látogatást. Természetesen ilyenkor magunktól nem vállalkozunk…..
Év végére pár hír az új Deloreanekről. Október elején már írtam, hogy van baj bőven a Delorean Reimagined háza táján, és hát azóta is történtek dolgok. Jó hír, hogy a Karmával úgy tűnik peren kívüli megegyezésre jutott a cég, valamikor szeptember végén, ami után Joost De Vries, a cég igazgatója úgy…..
Ez az év egész jól sikerült. Volt ausztriai túra, NAAF pótlék, klubtalálkozó, minden, ami egy jó szezonhoz szükséges, na de ezeket mind megírtam korábban. Amire itt most kitérnék, az inkább az, hogy az év vége is elég erősre sikerült. Októberben és november elején - köszönhetően a jó időnek - volt…..
1978 október 2-án tartották Dunmurryben a hivatalos megnyitási ceremóniát. A beszédeken felül közös faültetés is történt.
Minden fontosabb ember megjelent. Az alábbi képen Don Concannon, a Munkáspárt minisztere, valamint David Cook Belfast polgármestere koccint John Deloreannel és…..
Ennek a bejegyzésnek ez a dokumentum volt az alapja:
Arról már írtam korábban, hogy a PRV-6-os motor miatt a Renault Alpine is közeli rokonságban áll a Deloreannel, viszont arról eddig még nem volt képanyag, hogy néhány Alpine komoly tesztelés alatt állt a gyárban, illetve a Lotus…..
Ez a levél a gyár 1982 május 31-i bezárása előtt érkezett a dolgozókhoz. A február 19-i csődvédelem után eddig tartott, hogy kiderüljön, hogy John Delorean nem tud gyorsan befektetőt szerezni, és a gyár a jelen körülmények között nem fenntartható. Június 1-től már csak egy minimális személyzet látta…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz