Adatok
notalabb
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kell-e nekünk a mindenféle díj? Hol vannak a jó szakemberek? És egyáltalán, mi történik a stúdióban?
Az Égéstér 150. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
Zokogó politikusok, könnyeikkel küszködő, rohanó vállalkozók: végre rendet vág a trükközők sorában az új jogszabály?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Bevallom, nem teljesen véletlenül választottam ilyen hatásvadász címet, de el kell, hogy keserítsem azon kedves fröcskölő vérre szomjazó olvasóimat, akik azt várták, hogy egy csúnyán végződött baleset részleteit fogom bemutatni nagy érzékletességgel. A múlt heti Michelin…..
notalabb
2011.05.23 13:43:51
@fda: Jó sok hó kell hozzá! Nem mondom hogy nincs rajta egy két karcolás, de egy akkor 9 éves autón nem fogok plussz fényezést csinálni, némi karc miatt. Lett rajta egy két-három tenyérnyi horpadás (kb. 2-3 cm mény9, de nem tört a pereme,így ki tudták nagyjábol húzni. A jobb hátsó ajtó és sárvédő jobban karcolódott, ott talán a fehér alapozó is 'felsejlik' a mélyebbeknél, de nem vészes. Mondom nem új autó, nem akarok csili-vili állapotot. pl. az első lökhárító is fényezettlen maradt, a rendszámot így is megtartja.
Lélekben készülünk arra az időre, amikor a TotalCar stencilezett fanzinként, esetleg kódexek formájában él majd tovább - akkor mivel járunk majd, ha épp nem gyalog? Vélemények az azonos című írásunkról...
Ebbõl a cikkbõl lényegében egyvalami derül ki. Autóért rajongani sokféle módon lehet, és voltaképpen majdnem mindenkinek igaza van. Autós cikket viszont csak egyféle embernek érdemes írni. Vélemények az azonos című írásunkról...
Éppen a márciusi Critical Mass napján történt, egy napos kora délutánon. Magam sem értem, miért voltam annyira bolond és figyelmetlen, bár meglehet, éppen az volt a baj, hogy tavasz volt, a fene sem érti, hogy ez a tény ilyen idős korára még bármit is jelentsen az embernek,…..
Drasztikusan visszaeső kereslet, jelentős pénzhiány, egyre kevesebb forrás a hitelekhez. Eddig is keményen sorozta a globális pénzügyi válság az autóipart, de 2012-ben az Európai Unió beviheti a technikai KO-t érő jobb horgot. Kiszámoltuk, hogy mekkora büntetésre…..
Elhiszem én, hogy a kedves autóvásárló feje zúg a sok információtól. Pláne hogy azok gyakran ellent is mondanak egymásnak. Ha fáradságos is, de azért létezik jó módszer a tájékozódásra. Csak a sztereotípiákat felejtsék el, azokra hallgatni felér a legsötétebb…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
2. Év autója: Az ár/érték arány miatt az Audi, a BMW. Merci és a Porsche semmi esetre sem. A Passat és a Mondeo meg üzleti cég autó, szerintem annyi pénzből amennyibe kerülnek lehetnek is jó autók. Hát ezek szerint (mivel japánt úgysem fognak megszavazni), marad a két francia, van is bennük innováció, és ár/érték arányban is jók. A Cactus nekem nagyon tetszik, de tudom ezzel a kevesebbek közé tartozom....