Adatok
Morph29
0 bejegyzést írt és 39 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sokat fejlődött az autódizájn az utóbbi húsz évben, hiszen egyre nehezebb kifejezetten ronda típusokba botlani. De azért vannak még, itt járnak közöttünk. Szubjektív!
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Az egy éve használtan vásárolt M6-os motorja három hónap után felrobbant. 8,5 millió a kár.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Morph29
2013.10.10 12:06:14
@Shadowbull:
Számomra az a szánalmas, hogy ahányszor szeretett munkaadód valamelyik termékéről jelenik meg valami negatív cikk, blogbejegyzés stb. te felkent küldetésednek érzed, hogy hozzászólj, véleményt alkoss és védelmedbe vedd azt, úgy hogy valójában nem is ismered az esetet teljes valójában. Sosem leszek képes felfogni, hogy egyesek hogyan képesek ilyen szinten céges zombivá válni és minden negatív cikket személyes sértésnek venni, kivéve azokat, akik fő részvényesei, vagy tulajdonosai egy ilyen cégnek, ami te gondolom nem vagy.
Másrészt ilyen méretű cégeknek vannak előírásai arra, hogy hogyan kell médiumokban megnyilvánulni, ha a munkaadóját érintő téma van, beleértve blogok kommentelését, vagy akár Facebookos posztolást. Nálunk van pl. ilyen és nekem a főnökömmel valamint a vállalati központi kommunikációs osztályával kellene egyeztetnem, mielőtt ilyenre készülnék. Te megtetted?
Számomra az a szánalmas, hogy ahányszor szeretett munkaadód valamelyik termékéről jelenik meg valami negatív cikk, blogbejegyzés stb. te felkent küldetésednek érzed, hogy hozzászólj, véleményt alkoss és védelmedbe vedd azt, úgy hogy valójában nem is ismered az esetet teljes valójában. Sosem leszek képes felfogni, hogy egyesek hogyan képesek ilyen szinten céges zombivá válni és minden negatív cikket személyes sértésnek venni, kivéve azokat, akik fő részvényesei, vagy tulajdonosai egy ilyen cégnek, ami te gondolom nem vagy.
Másrészt ilyen méretű cégeknek vannak előírásai arra, hogy hogyan kell médiumokban megnyilvánulni, ha a munkaadóját érintő téma van, beleértve blogok kommentelését, vagy akár Facebookos posztolást. Nálunk van pl. ilyen és nekem a főnökömmel valamint a vállalati központi kommunikációs osztályával kellene egyeztetnem, mielőtt ilyenre készülnék. Te megtetted?
Megvolt az első városnézés, plusz este elmentem futni egy órát Tyumenyben. Ezek alapján a következő dolgokat állapítottam meg.
Még választék is van!
Az orosz csajok, legalábbis ami Szibériát illeti, tényleg elképesztően jók. Főleg a jócsajság modelli értelmében.…..
Morph29
2013.08.27 10:26:11
Rejtélyes módon jobbkormányos Primera taxi Tyumeny repterén
A Mazda nem először játssza ezt el, de a 323-as és a 626-os nagy, lábon utaztatása is elég messze van már, hogy legyen hírértéke: az új Mazda 3-as nyolc kiállítási autóját Hiroshimától Vlagyivosztokon át…..
Morph29
2013.08.26 13:43:43
@butschq: Ez 9 éve volt, lehet, hogy azóta jobb a helyzet. Mérnökként mész ki?
Tanár úr, kérem, én készültem és csak egy törzskönyvért jöttem. És fizetni. Baj?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Morph29
2013.04.10 15:56:32
@zupa: Akkor felhomályosítanálak, hogy ez Magyarországon is így megy, csak az ár fix.
Varázsoltunk magunknak nyolcmillió forintot és megnéztük, kinek mennyit ér a vásárló. Próbavásárlás mindenkinél, felemás eredménnyel.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Morph29
2013.03.28 11:06:18
@ommm: Vagy tegyetek ki egy felhívást, hogy erre kerestek jelentkezőket. Én például szívesen bevállalnám.
Morph29
2013.03.28 11:11:42
@ommm: Akkor majd a cikk utóéletéről is kérünk egy cikket a márkaképviseletek reakciójáról.
Morph29
2013.03.28 12:22:56
@hirtelendi és @Kismacska (BELLA): Ezt az üzenetet a kedvenc kézi autómosóm falán láttam kiragasztva: "A szolgáltatás fontosabb, mint a profit. A profit csak a jó szolgáltatás eredménye. H. Ford"
Kár, hogy a fent idézett úriember által alapított gyár sem követi ezt a filozófiát, tisztelet a kivételnek. Az említett autómosó viszont a gyakorlatba is átülteti, nem véletlenül járok oda évek óta.
Kár, hogy a fent idézett úriember által alapított gyár sem követi ezt a filozófiát, tisztelet a kivételnek. Az említett autómosó viszont a gyakorlatba is átülteti, nem véletlenül járok oda évek óta.
Azt hiszem, a jövőautók jelenléte egyre inkább a szalonokra korlátozódik, hogy demonstrálják: ilyet is tudnánk gyártani, ha akarnánk. De nem akarják.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Morph29
2013.03.13 16:05:42
@Shawher: Ezt rosszul tudod. Már hogyne kellene a kútból kijövő gázt finomítani, a palagázról már nem is beszélve, amit most az USA talált nagy mennyiségben? Szerinted a kútból kijövő gáz az plug and play? Van benne többnyire egy rakás víz, nyers olaj, kén is többek között. És ha ez nem lenne elég, akkor még ott van a 200-250 bar-os kompresszor állomás, ami szükséges a tankoláshoz, na az sem épp 2 forintba kerül.
Morph29
2013.03.13 18:30:56
@AUTÓNEPPER: Ja, amennyiben tehénfingból és szemét erjesztésből nyerjük. Megnézném, hogy győznék-e a tehenek telefingani a tartályokat, ha már csak alapszinten is elterjedne a CNG hajtás.
Maradjunk annyiba, hogy mind a CNG, mind az LPG kőolajipari származék, ráadásul mind a kettő folyékony.
@Shawher: Feleslegesek nem lesznek, ugyanis a kőolajból nem csak benzin készül, hanem gyógyszerek, kozmetikai termékek, vegyszerek stb. Max kevesebb kapacitás kell majd. Ugyanakkor, ha a CNG felfut, akkor erre meg hatalmas kapacitásbővítés kell majd, lásd kénmentes, nagytisztaságú gázolaj jelenleg.
Maradjunk annyiba, hogy mind a CNG, mind az LPG kőolajipari származék, ráadásul mind a kettő folyékony.
@Shawher: Feleslegesek nem lesznek, ugyanis a kőolajból nem csak benzin készül, hanem gyógyszerek, kozmetikai termékek, vegyszerek stb. Max kevesebb kapacitás kell majd. Ugyanakkor, ha a CNG felfut, akkor erre meg hatalmas kapacitásbővítés kell majd, lásd kénmentes, nagytisztaságú gázolaj jelenleg.
Morph29
2013.03.13 19:56:01
@AUTÓNEPPER: Erre céloztam a tehénfinggal és a szeméterjesztéssel, de továbbra sem gondolom, hogy elég ahhoz, hogy csakis ebből az igényeket ki lehetne elégíteni, de ne feledkezzünk el az olaj lobbiról.
Mint talán kiderült, olyan helyen dolgozom, ahol sok-sok más gáz mellet LNG-gyártással is foglalkozunk, úgyhogy talán nem meglepő, ha tudom mi a CNG és az LNG. A CNG-ben is vannak folyékony részek, pl. a nehéz propán és bután, amik 200 bar nyomáson folyékonyak.
Mint talán kiderült, olyan helyen dolgozom, ahol sok-sok más gáz mellet LNG-gyártással is foglalkozunk, úgyhogy talán nem meglepő, ha tudom mi a CNG és az LNG. A CNG-ben is vannak folyékony részek, pl. a nehéz propán és bután, amik 200 bar nyomáson folyékonyak.
1926 április 24, Brooklyn. Chief Kenlon tűzoltó-parancsnok és brigád egy riasztáshoz indul. A Keleti 123. utcában gyulladt ki egy raktár. Igaz, ma sem könnyű a tűzoltók dolga, de akkoriban talán még nehezebb volt eljutni bárhová. Mondjuk sokat nem vacakoltak azon, hogy…..
Mindenkinek van tuti receptje a válságautóra, de valójában kevés jó megoldás létezik, a Lodgy az. És már nem is büdös.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Morph29
2012.10.19 14:14:06
@Polifémosz: Tévedsz, az Opel Astra H-t Lengyelországban gyártják.
Morph29
2012.10.19 14:36:06
@Tizenkettő: Ja, igaz, a Caravan az kivétel.
Lehet, hogy a hatvanas években egy magyar gyerek számára egy Matchbox olyan volt, mint egy mai kiccsávónak a teljes wii-szett. Az is lehet, hogy hozzánk a Lego negyed század késéssel jutott el. És hozzátehetnénk, hogy nekünk, magyaroknak az átkosban csak Merkur jutott Meccano helyett,…..
Egy hétig erről áradoztam mindenkinek, aztán megtankoltuk és elővettük az árlistát.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Az Index zsarol, a közvélemény lázad, a két nagy párt sumákol Sávoly-ügyben. Hová lesz harmincötmilliárd?Racing Management: Nem zsaroltunk. Csak üzleti tárgyalások zajlottak a Grupo Miltonnal, állítja a zsarolással vádolt cég. Ők is perelnek...
Morph29
2010.03.01 22:32:30
@postafiók: Kapjál már a fejedhez, nem tán azt várod hogy a Bodoky foglakozzon az összessel egyidejűleg. Ha annyira vágod a helyi eseményeket, akkor írj egy tényfeltárót magad.
Van egy óriás szemétdomb BP szélén, légyszíves takarítsd már el, egyedül persze. Sok sikert hozzá.
Itt még csak a szemétdomb tetejének a kapirgálása folyik és mire az egészet eltakarítod addig lesz másik meg harmadik, vagyis addig a jelenlegi mocskok szépen eltűnnek a föld színéről. Ennek nem lesz soha vége attól tartok.
Van egy óriás szemétdomb BP szélén, légyszíves takarítsd már el, egyedül persze. Sok sikert hozzá.
Itt még csak a szemétdomb tetejének a kapirgálása folyik és mire az egészet eltakarítod addig lesz másik meg harmadik, vagyis addig a jelenlegi mocskok szépen eltűnnek a föld színéről. Ennek nem lesz soha vége attól tartok.
Morph29
2010.03.01 23:16:12
@A Nép - Te vagy!: Nem veszem, csak általában nincs időm kommentelgetni, csak olvasgatom a napi sajtót és az érdekeseknél a kommenteket és most megérett az idő egy kis vélemény kinyílvánításra. Nem vagyok formában, mert fáradt vagyok.
Egyébként érdekes a link alatti tartalom a nickednél. Majd ha lesz időm ebbe is beleolvasok részletesen.
Hajrá Bozoky és minden tényfeltáró újságíró! Sok kis szorgalmas tyúk egyszer csak elkapirgálja és felszámolja ezt a nagy szemétdombot. A remény hal meg utoljára. Én támogatom, ha nem sejtek valami más, szintén aljas érdeket a háttérben.
Egyébként érdekes a link alatti tartalom a nickednél. Majd ha lesz időm ebbe is beleolvasok részletesen.
Hajrá Bozoky és minden tényfeltáró újságíró! Sok kis szorgalmas tyúk egyszer csak elkapirgálja és felszámolja ezt a nagy szemétdombot. A remény hal meg utoljára. Én támogatom, ha nem sejtek valami más, szintén aljas érdeket a háttérben.
Biztos vagyok abban, hogy, olvasóink közül azok, akiknek (szerencséjükre vagy pechjükre – hozzáállás kérdése) már volt alkalmuk találkozni a büntetőjoggal, felfedezték, hogy az összeesküvéselméletek elmélete bizonyos szempontból hasonlít a bétékához, legalábbis az…..
Morph29
2009.10.09 16:01:25
@Halálkufár: legközelebb ellenőrizd, amit leírsz. Ellenőriztem a Rockefellerek palotáját, a Kykuit-ot a Google Earth-ön és tökéletesen ki lehet venni az egész létesítményt, meg az odavezető utakat is.
A rosszindulatúan hangzó pletyka, mely szerint a gyártók a tartós tesztelést az első néhány ezer vásárlóra bízzák, nem teljesen alaptalan. A jelenlegi modellciklusok mellett többre se idejük, se pénzük nincs.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Az eddig is nyilvánvaló volt, hogy az AC/DC hangosan játszik, mindig is erről voltak híresek (és ezt Budapesten is bebizonyították), de most egy müncheni koncert miatt több mint száz panasz érkezett a rendőrséghez. Még ez sem lenne olyan nagy szám, az viszont már igen, hogy sok…..
Vác felé is megjelennek hétvégén a Stadler Flirtjei
Határidő előtt megérkezett a második 30 darabos Flirt-rendelés első két járműve a MÁV-hoz. A svájci Stadler több mint két hónappal az eredeti határidő előtt szállított. A Kötött pálya információ szerint a 30. (vagy…..
Az alábbiakban dr. Hetesi Zsolt, a Fenntartható Fejlődés és Erőforrások Kutatócsoport vezetőjének második helyzetértékelését adjuk közre a válságról. Az első rész itt olvasható. Az elemzés több tünetről szól. Először arról, hogy mit várhatunk,…..
Morph29
2009.01.08 12:52:16
@nabazzmeg: A Hidrogén égésterméke víz? Ja, ha tiszta oxigénnel reagáltatod. De a kocsiba a levegővel lép reakcióba, ami ugyebár 78% Nitrogén, csak 21% Oxigén, meg egy pici Argon és egyebek, tehát ugyanúgy keletkezik NOx, meg egyéb szép dolgok a H2 és N2 reakciójából, mint a benzin vagy dízelmotoroknál. A H2-t sajnos akkor mennyiségben, amekkorában akkor kellene, ha járművek hajtására használnánk nagyon költséges lenne előállítani. Ugyebár részben vízbontással állítják elő, részben pedig földgáz és víz nagyhőmérsékletű elégetésével. Már megint a földgáznál lyukadtunk ki sajnos.
A BMW-nek a hidrogénmotorja egy röhej, fogtak egy hagyományos robbanómotort, aztán átalakították Hidrogénre. Se üzemanyagcella, se más. Így nem túl környezetbarát.
A BMW-nek a hidrogénmotorja egy röhej, fogtak egy hagyományos robbanómotort, aztán átalakították Hidrogénre. Se üzemanyagcella, se más. Így nem túl környezetbarát.
Olvasónk, az utikalauz.hu főszerkesztője küldte az alábbi filmet, ami a kétkerekű rendőrnek az Új Rend szerint száz rugójába fájna, ha lenne igazság a földön. Ezt küldte mellé: Hello! A múltkor írtál a veszprémi kameráról, ami figyeli a piroson áthajtókat. Videóra…..
A találmány lényege, hogy a km/ó érték mellett a m/s értéket is feltüntetik egy kombinált skálán. Így a skálán leolvasott érték megfelel a követési távolság száraz úton való értékével. Vagyis hogy egy másodperc alatt hány métert teszünk meg. Vélemények az azonos…..
Egy utolsó generációs 1.3-as Suzuki Swift után a harmadik évben kb. 150.000-et kéne fizetni. A számított érték (2.178.900) köszönőviszonyban sincs a piaci értékkel (1.600.000)
Vélemények az azonos című cikkünkről...
Nem gondolták volna, hogy ez velük is megtörténhet: földdel teli nyílt törések, leszakadt végtagok, szétroncsolódott arcok, nyílt koponyatörések alatt remegő agyvelő.
Hozzászólások az azonos című cikkünkhöz...
Túl jó lenne az, ha papírpénzzel is fizethetnénk a parkolásért. És úgyis jön az euró. Vélemények az azonos című cikkünkről...
A mai Népszabadság olvasóinak különleges figyelmességben van részük: Gyurcsány Ferenc ezúttal közvetlenül, saját tollából szól hozzájuk. Az anyag címe Megegyezés. Borzasztó cím, és nemcsak azért, mert ásítóan unalmas, hanem mert már a cím se igaz. Még nincs megegyezés.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
BMW:
- Aktuális és előző 7-es
- Aktuális 1-es
- 3-as Compact (E46)
- X6
- 5 GT
Ford:
- Aktuális Focus/C-Max/Grand C-Max (utóbbi különösen)
- EcoSport
Mazda:
- Jelenlegi 5-ös
Ssagyong:
- Rodius
Toyota:
- Yaris Verso (förmedvény)
- Előző Auris, mondjuk a jelenlegi sem egy matyóhímzés
- kb. az összes modelljük kivéve GT86
Mercedes:
- Kettővel ezelőtti S-osztály
- Vaneo
Renault:
- Thalia
Dacia:
- Lodgy
Fiat:
- Palio
- Multipla
Suzuki:
- SX4 sedan
- SX4 S-Cross
Ennyi így hirtelenjében.