Regisztráció Blogot indítok
Adatok
19841984

4 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mint bizonyára már mindannyian tudtok róla, a Vodafone elbocsátotta egyik, frissen felvett online marketingesét. Az ok pedig az volt, hogy a múlt pénteki nagy T-offline idején ki merte írni Twitterre ezt az üzenetet. A kirúgás híre egyöntetű visszatetszést keltett az Index…..
19841984 2009.12.10 12:43:03
Elolvastam a hozzászólásokat és nem teljesen értem, hogy kreatív szakemberek meg klasszikus, (eladni bármi áron!!!) marketinges gondolkodású emberek miért rendelkeznek ilyen határozott véleménnyel az ügyben.
Szerintem itt két dologról van szó: a hírnév menedzseléséről (illetve annak hiányáról), valamint a közösségi média szerepéről és fontosságáról.
A kettő erőteljesen összefügg, hiszen minden valamire való kommunikációs embernek legalább a tudatáig eljutott, hogy a Twitteren, meg FB-n, meg mindehol rohadt sokat beszélnek a márkákról. (Pl.: Top 10 említett brand Twitteren:
ow.ly/KyjH ).
Itt annyira fel van gyorsulva a kommunikáció, hogy nincs idő szarakodásra illetve a vállalati bullshitet sem lehet nyomni.
A másik dolog, hogy a V nagyon rosszul járt el, amikor kirúgta ezt a szerintem nagyon tehetséges srácot és ezzel kockára tették a cég hírnevét, ami manapság egy vállalat legnagyobb immateriális javát jelenti. Belátom, lehet nem egyezett a cég irányvonalaival a tweet, de mielőtt bárkit is kirúgtak volna, lehet meg kellet volna vizsgálni az érintettek, érdekgazdák véleményét. És szerintem a többség azt gondolta, hogy ez jó, sőt egyenesen zseniális, ami passzol a V fiatalos, erőteljes arculatához.
Házon belül lett volna érdemes elrendezni, kifelé pedig felvállalni azt amit tettek. Csak ilyenkor is felelősnek és következetesnek kéne lenni, nem csak amikor fákat ültetnek véradás után a háromlábú kutyával megáldott tolókocsis gyerekek lepukkant óvodája előtt.
A másik tanulság pedig, hogy egyeztessünk, mielőtt magunktól cselekszünk egy szervezet nevében.

Mit gondoltok?
19841984 2009.12.10 14:52:54
@szanalmas: Amire Te gondolsz barátom az a marketingkommunikáció. Ilyen a reklám, a szórólap, de a mobilszolgáltató színe és logója is.
De ez csak egy kis terület, az ár, az értékesítés helye, maga a termék, ezek mind marketing döntések.
Vegyük például az ásódat. Azt mondod azt veszed le, amelyik jobb, kézre áll stb. Mi van ha két ugyanilyet is találsz? Akkor mi alapján döntesz? Amelyik olcsóbb? Amelyikkel Bill Gates is a kertjét túrja? Vagy amelyikhez adnak még ajándékba egy rotációs kapát?
Na, mind1 is.
Béke.
Szakemberek véleményét és ötleteit várjuk! ..
Gyermekeim a fényben!Örömmel jelzem, hogy az 1-es csoportból a nagy többség jelen lesz.Akiről eddig nincs feedback:EdvárdA kettes csoportból eddigi infóim szerint a Mariann, az Izabel és a Sztavrosz nem lesz jelen sajnos, de Simig úrat ez ügyben még kifaggatom.Leszünk tehát 20+, ez…..
Sziasztok!Eddig egész sok pozitív visszajelzés érkezett, úgy tűnik sokan leszünk.Lesz italakció is:5000Ft / All you can drinkÖsszes koktél, rövidital, csapolt sör és folyó bor, üditő illetve 1db pizza grátisz.Kérlek készüljetek úgy, hogy 2000Ft-ért a fogyasztás kötelező.…..
Hali!Aschi felvette és sztem jogos az ötlet, hogy valami ajándékot vegyünk Ofő-nek.Azt gondolom egy virág vagy hasonló mindenképp hasznos.Gondoskodunk róla!Á..