Adatok
Donor
0 bejegyzést írt és 1926 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Esse Esse. Az angol csak annyit írna ki, hogy: SS. A németek ezt a két betűt így, egymás után, már sohasesem fogják leírni. Igen ám, de a taljánok annyira büszkék a nyelvükre, hogy az SS-t -itt SS 9-es út, az Abarth-nál super sport- kiejtve írják le. 90-ben, mikor megjelent az első 16 szelepes motor…..
A TV2 múlt pénteken jelentkezett be élőben Oszter Sándor házából, ahol a többmilliósnak tűnő kazán beszart, így a színművész és neje kénytelen volt 13 fokban négykezesezni a zongorán, kabátban, sapkában, kesztyűben, mint az állatok. Az ominózus kazánt gyártó cég nem hagyta annyiban a dolgot, és egy…..
Donor
2019.01.30 20:06:43
@nyuszis77: Ne aggódj a 70ezer forintos panelben is kínai kondi volt. :)))) csak neked adják ilyen drágán. Normális nem minőségi kondival 10-15évig nincs gond.
Első ízben mutatott be dizájntanulmányt az Audi a kaliforniai Montereyben, a Pebble Beach Automotive Week alkalmával. Ezért is kapta a jövőbe mutató kocsi a PB megjelölést.
Az Audi tulajdonképpen odadobta a kesztyűt a Teslának, de amíg a Tesla Roadster Michelin gumikat kapott, az Audi Pirelli P…..
Donor
2018.09.09 10:53:32
@Medgar: 148ezer elektromos autót? :)))) Aligha.
Pedig ugye ezeknek a gyártóknak van kapacitása, tudása (állítólag), és tőkéje, csak épp akkumulátoruk nincs, ezért a Tesla a piacvezető az elektromos autók terén.
A Tesla versenytársa nem a németek, hanem a Kínaiak, esetleg a Nissan-Renault, merthogy Európában ezekből fut a legtöbb elektromos, mivel megtalálták azt a piaci rést amit a Tesla nem fedett le. Németeknek csak pár kézzel összerakott bemutató darabja van villanyból.
Mindezek mellett elég vicces amikor kijönnek egy olyan Mercivel, vagy Audival ami nyomába sincs a Teslának se árban, se teljesítményben, és verik a mellüket, hogy ez a Teslagyilkos.
Igazság meg az, hogy egy autó kaszniba egy erős villanymotort és jó nagy akkut minden hülye be tud építeni, de amíg a Tesla saját gyártású akkujai jóval olcsóbbak és jóval nagyobb teljesítményűek, addig esélyük sincs labdába rúgni a Teslagyilkosoknak a Tesla saját játékában.
Persze nagyon fasza kocsiszekrényt tudnak gyártani a németek, jobbat is mint a Tesla, de nézd meg a Mercit, még mindig az elavult belsőégésű motorra hasonlító hajtás elrendezést erőltetik. Akkor most nézd meg a Tesláét. Egyszerűen nem foglal helyet, minden a futóműben és az alvázban van, és jóval egyszerűbb (olcsóbb/megbízhatóbb)
Német autógyárak hihetetlen tapasztalata és arroganciája emlékeztet arra amikor megjelent az első iPhone, és a Nokia nem tudta felvenni a lépést.
Vagy pl. mutass egy német elektronikai gyárat? Mindegyiket Samsungnak, LG-nek vagy valami kínainak hívják.
Pedig ugye ezeknek a gyártóknak van kapacitása, tudása (állítólag), és tőkéje, csak épp akkumulátoruk nincs, ezért a Tesla a piacvezető az elektromos autók terén.
A Tesla versenytársa nem a németek, hanem a Kínaiak, esetleg a Nissan-Renault, merthogy Európában ezekből fut a legtöbb elektromos, mivel megtalálták azt a piaci rést amit a Tesla nem fedett le. Németeknek csak pár kézzel összerakott bemutató darabja van villanyból.
Mindezek mellett elég vicces amikor kijönnek egy olyan Mercivel, vagy Audival ami nyomába sincs a Teslának se árban, se teljesítményben, és verik a mellüket, hogy ez a Teslagyilkos.
Igazság meg az, hogy egy autó kaszniba egy erős villanymotort és jó nagy akkut minden hülye be tud építeni, de amíg a Tesla saját gyártású akkujai jóval olcsóbbak és jóval nagyobb teljesítményűek, addig esélyük sincs labdába rúgni a Teslagyilkosoknak a Tesla saját játékában.
Persze nagyon fasza kocsiszekrényt tudnak gyártani a németek, jobbat is mint a Tesla, de nézd meg a Mercit, még mindig az elavult belsőégésű motorra hasonlító hajtás elrendezést erőltetik. Akkor most nézd meg a Tesláét. Egyszerűen nem foglal helyet, minden a futóműben és az alvázban van, és jóval egyszerűbb (olcsóbb/megbízhatóbb)
Német autógyárak hihetetlen tapasztalata és arroganciája emlékeztet arra amikor megjelent az első iPhone, és a Nokia nem tudta felvenni a lépést.
Vagy pl. mutass egy német elektronikai gyárat? Mindegyiket Samsungnak, LG-nek vagy valami kínainak hívják.
Privát gondolatok az autók világáról
Miért tudom tiszta szívből utálni az Apple termékpolitkáját?
2016.09.09 10:51:15
Érik egy ideje egy füstölgés az almás márka ökörségeiről. Korábban sokáig nem értettem, hogy mire fel az a nagy hype egy drága és felvágós kütyü miatt, amit más bevált gyártóktól nagyobb szabadsággal és sokkal olcsóbban is megvehetek.
Éppen ezért sok-sok éve, amikor megvettem első…..
Donor
2016.09.10 08:01:46
@valakitalánvagyok: Ezért van nekem Nokia Lumiám :D azt csak használni kell, működik és jó, annak ellenére hogy 2éve már nem is gyártják, felhajtottam egy elfekvő darabot, mert az alternatíváktól herótom van. Nem, nem a készülékekkel van gond. Valójában a fejlettség már eljutott arra a pontra, hogy bármilyen op.rendszerrel kivalló és kb. ugyan azt a szolgáltatást kapod, a parasztvakításokat leszámítva. Viszont mind az Apple, mind a Google üzletpolitikája aljas, csak máshogy. Ezért nem vagyok hajlandó egyiket sem igénybe venni. Sajnos az MS is ezekbe az irányokba indult el, pár év hibernáció után, szóval nem tudom mi lesz a következő telóm, de hogy a szabványtalan csatlakozóival nem Apple az biztos.
Vannak elvek egy-egy cégnél, amivel a kiválasztásban (is), a saját életüket nehezítik, nemcsak az álláskeresőkét. Értem én, hogy ezek az elvek egyes cégek presztízsét akarták volt szolgálni, de az értelmük a folyamatosan változó (ne szépítsünk: romló) gazdasági helyzetünkben igencsak…..
Donor
2015.05.25 23:02:52
@PomberMaci: Pedig jó dolgokat tanítanak ott. Igaz hogy bárki elvégzi akinek van segge és pénze, de lehet tudást is találni ott.
Másik hogy az egyetlen olyan iskola ahol úgy ahogy működik a távoktatás, tehát meló mellet lehet elvégezni.
Másik hogy az egyetlen olyan iskola ahol úgy ahogy működik a távoktatás, tehát meló mellet lehet elvégezni.
Kínai termékek szubjektív tesztje
Cheerson CX-20 quadcopter (multicopter, quadrocopter, mini helikopter, dron, modell)
2015.01.19 22:46:19
Egyre többen növik ki a 10-20 ezer forintos quadcopterüket és gondolkodnak komolyabban. Mivel a quadcoptereknél nem igazán alakultak ki még a kategóriák, az alábbi cikkben azoknak szeretnék segítséget nyújtani akik a 100 ezer forintos kategóriában egy megfizethető, jó minőségű és nagy tudású gépet…..
Donor
2015.01.20 12:09:36
Kedves blogger!
Az nem baj, ha kezdőként bénázol és ezt leírod, csak az a baj, hogy ez kikerült az origó főoldalára is, a hozzád hasonló kezdőknek iránymutatást adva a hülyeségben.
Ahogy te is tapasztaltad ez már NEM JÁTÉK!
Persze játszunk vele, de ez már egy veszélyes eszköz, tehát felelősséggel jár.
Éppen ezért veszélyes hogy bárki berendel, nulla tapasztalattal, kínából ilyen cuccokat.
Az hogy tescos (jobbára ártalmatlan játék) quadroval repkedtél nem készít fel semmire. Főleg hogy ahogy kitűnik, még az orientációban sem szereztél gyakorlatot, amiben talán segíthet a tescós cucc.
Én nagyon melegen javaslom, hogy aki tovább akar lépni tapasztalat nélkül ne úgy járjon el mint te. Vegye fel a kapcsolatot mindenképpen tapasztalt modellezőkkel, akiktől tanácsot kérhet.
Illetve javaslom hogy az forum.rcmodell.hu/ közösségben tájékozódj a biztonsági szabályokról, műszaki kérdésekben. Sok kellemetlenségtől megkíméled magad. Pl. megtudhattad volna mit érdemes venni, sőt talán még jobb és olcsóbb megoldást is találhattál volna.
Az is hasznos ha személyesen, magyarországi modellező (nem játék) boltban vásárolja meg az első komoly gépét. Igaz hogy drágább egy áfányival, de az a pár bolt mind elkötelezett modellezők birtokában van. Sok tanácsot és segítséget tudnak nyújtani, hogy elkerülj sok kezdő tévedést, illetve a támogatás is jobb/gyorsabb.
Másik hogy tesztnek elég gyenge az hogy csak a paramétereket hasonlítom össze. Ki kell próbálni, repülni. A paramétereket azt írnak rá a kínaiak amit a vevő igényel.
Az nem baj, ha kezdőként bénázol és ezt leírod, csak az a baj, hogy ez kikerült az origó főoldalára is, a hozzád hasonló kezdőknek iránymutatást adva a hülyeségben.
Ahogy te is tapasztaltad ez már NEM JÁTÉK!
Persze játszunk vele, de ez már egy veszélyes eszköz, tehát felelősséggel jár.
Éppen ezért veszélyes hogy bárki berendel, nulla tapasztalattal, kínából ilyen cuccokat.
Az hogy tescos (jobbára ártalmatlan játék) quadroval repkedtél nem készít fel semmire. Főleg hogy ahogy kitűnik, még az orientációban sem szereztél gyakorlatot, amiben talán segíthet a tescós cucc.
Én nagyon melegen javaslom, hogy aki tovább akar lépni tapasztalat nélkül ne úgy járjon el mint te. Vegye fel a kapcsolatot mindenképpen tapasztalt modellezőkkel, akiktől tanácsot kérhet.
Illetve javaslom hogy az forum.rcmodell.hu/ közösségben tájékozódj a biztonsági szabályokról, műszaki kérdésekben. Sok kellemetlenségtől megkíméled magad. Pl. megtudhattad volna mit érdemes venni, sőt talán még jobb és olcsóbb megoldást is találhattál volna.
Az is hasznos ha személyesen, magyarországi modellező (nem játék) boltban vásárolja meg az első komoly gépét. Igaz hogy drágább egy áfányival, de az a pár bolt mind elkötelezett modellezők birtokában van. Sok tanácsot és segítséget tudnak nyújtani, hogy elkerülj sok kezdő tévedést, illetve a támogatás is jobb/gyorsabb.
Másik hogy tesztnek elég gyenge az hogy csak a paramétereket hasonlítom össze. Ki kell próbálni, repülni. A paramétereket azt írnak rá a kínaiak amit a vevő igényel.
Szánalmas, hogy ezt a cikket már meg akartam írni, és most már konkrét apropója is lett a baráti körömből. A motorosokkal szemben sok dolog jobb, mint régen, de mindig akad egy-két súlyos homályökör és nagyon bajt tudnak csinálni.
Sajnos az utóbbi időben divat lett a "ez…..
Az utóbbi időszakban ismételten kísért a sajnálatos őcsényi baleset emléke. Nem, én nem voltam ott, legfeljebb videóról láttam az esetet, ráadásul ez még modellező pályafutásom kezdete előtt történt. Azonban a különböző hivatali útvesztőkben és a magánbeszélgetésekben…..
Donor
2014.07.08 22:14:22
@Hoppábaszki: Nekem infrás Syma 107-es van.
Ja, túl erős napot nem szereti, bár nem is túl érzékeny rá. De a szabad levegőn gyakorlatilag érezhetetlen légmozgás is elsodorja, tehát szabadba úgy sem mész ki ilyennel.
Szobában meg soha nem volt gondom vele...eleve nincs 10 méter a biztonságos hatósugara...
Egyébként jó játék én szeretem, de kétségtelen hogy csak játék annak minden hibájával együtt, de ennek megfelelően olcsó is és iszonyat stabil bárki elirányítja, ezen felül törhetetlennek bizonyult eddig :)
Ja, túl erős napot nem szereti, bár nem is túl érzékeny rá. De a szabad levegőn gyakorlatilag érezhetetlen légmozgás is elsodorja, tehát szabadba úgy sem mész ki ilyennel.
Szobában meg soha nem volt gondom vele...eleve nincs 10 méter a biztonságos hatósugara...
Egyébként jó játék én szeretem, de kétségtelen hogy csak játék annak minden hibájával együtt, de ennek megfelelően olcsó is és iszonyat stabil bárki elirányítja, ezen felül törhetetlennek bizonyult eddig :)
És én idén még szinte semmit nem repültem. Ez egyrészt panaszkodás, másrészt ténymegállapítás. Az idei év első bő három hónapja az MD 500-as építésével ment el, amit akár repülésre is fordíthattam volna. Úgyhogy most jön az újrakezdés... Na jó, azért ez így erős,…..
- SPOILERMENTES -
50 évvel ezelőtt a hangyok - egy rovarszerű faj - majdnem kiirtották az emberiséget. Akkor egy zseniális tábornok önfeláldozása gátolta meg az inváziót (kb. úgy, mint Randy Quaid A Függetlenség Napjában). Újabb rohamtól rettegve keressük örökösét,…..
Amelyik autósnak még nincs bikakábele, annak majd lesz. Elfüstöltünk párat, hogy kiderüljön, melyik a jó.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Donor
2013.11.16 08:55:44
@u4hgn: Ezért inkább csak fizesse ki a használhatatlan kábel árát a gyökér, és még azt is köszönje meg, hogy használhatatlan a termék, sőt tűzveszélyes...de legalább fázni nem fog.
Havernak olasz autója van, ezért neki rendszeresített a bikakábel. Egyszer szarakodott a motorom. Megkértem hogy bikázzuk be. Egy ilyen gagyi kábele volt, és az 500W-os teljesítmény felvételű önindítót (megmértem) nem tudta megforgatni rendesen. Feltöltöttem a 14Ah-s akkut és pöcre indult utána.
Szóval ezek csak töltő zsinórnak jók, de ahhoz drága.
Bikázásra a hegesztőkábel vastagság kell mert pont az a lényege hogy hirtelen nagy áramokat kell átvinnie. Ráadásul a hegesztőkábelnek is van ellenállása, ilyen hosszon, az is fog korlátozni. Éppen ezért a túl hosszú kábel sem célszerű. Csak annyi kell ami átér az egyik kocsitól a másikig.
Skoda 120-as éveimben nekem is volt rendszeresített bikakábelem, de eszembe nem jutott venni. Építkezésből megmaradt földelőkábel bőven több rezet tartalmazott mint a tesztben szereplő gagyi kábelek együttvéve.
Havernak olasz autója van, ezért neki rendszeresített a bikakábel. Egyszer szarakodott a motorom. Megkértem hogy bikázzuk be. Egy ilyen gagyi kábele volt, és az 500W-os teljesítmény felvételű önindítót (megmértem) nem tudta megforgatni rendesen. Feltöltöttem a 14Ah-s akkut és pöcre indult utána.
Szóval ezek csak töltő zsinórnak jók, de ahhoz drága.
Bikázásra a hegesztőkábel vastagság kell mert pont az a lényege hogy hirtelen nagy áramokat kell átvinnie. Ráadásul a hegesztőkábelnek is van ellenállása, ilyen hosszon, az is fog korlátozni. Éppen ezért a túl hosszú kábel sem célszerű. Csak annyi kell ami átér az egyik kocsitól a másikig.
Skoda 120-as éveimben nekem is volt rendszeresített bikakábelem, de eszembe nem jutott venni. Építkezésből megmaradt földelőkábel bőven több rezet tartalmazott mint a tesztben szereplő gagyi kábelek együttvéve.
Donor
2013.11.16 09:01:22
@mükkemakk: Valóban az akkutöltők is megérnének egy misét, hasonló kínálat minősége.
Persze szakboltból szerencsére lehet venni jókat...horror áron. Annyiból én egy labortápegységet vettem amit lehet automata akkutöltőnek is használni :)
Persze szakboltból szerencsére lehet venni jókat...horror áron. Annyiból én egy labortápegységet vettem amit lehet automata akkutöltőnek is használni :)
Donor
2013.11.16 09:08:35
@octy: Te még nem jártál az e-bayen mi? :)
Mivel a kínaiak gyártanak mindent, lazán lemásolják fusiba a márkás cuccokat és árulják a márkaszorzó nélkül fillérekért. Persze nem mindig sikerül nekik a másolat, de ez benne van a pakliban.
A nevezett töltő is ment tönkre néhány az ismeretségi körömben, aminek az eredetije atom megbízható...és persze túlárazott, mert kb. az a reális ára amit a kínaiak elkérnek érte. Úgy értem, hogy ha bemegyek az alkatrész boltba kb annyiból tudom összevásárolni a hozzávaló alkatrészeket. Persze ezzel még dolgozni kell kicsit mire automata töltő lesz, csak azért mondom mert ebből tudom hogy mi mennyire van túlárazva.
Mivel a kínaiak gyártanak mindent, lazán lemásolják fusiba a márkás cuccokat és árulják a márkaszorzó nélkül fillérekért. Persze nem mindig sikerül nekik a másolat, de ez benne van a pakliban.
A nevezett töltő is ment tönkre néhány az ismeretségi körömben, aminek az eredetije atom megbízható...és persze túlárazott, mert kb. az a reális ára amit a kínaiak elkérnek érte. Úgy értem, hogy ha bemegyek az alkatrész boltba kb annyiból tudom összevásárolni a hozzávaló alkatrészeket. Persze ezzel még dolgozni kell kicsit mire automata töltő lesz, csak azért mondom mert ebből tudom hogy mi mennyire van túlárazva.
Jamaica a jamaicaiakék, Oroszország az oroszoké - nem is érthetjük meg egyiket sem. Ezt a kis videót olvasónk, Misi küldte be, köszönjük szépen, tartós jókedvet okozott a két túlnyomásos ruszki, ahogy egy öreg katonai sisakot tesztelnek. Lehet, hogy be kéne vezetni ezt az…..
Donor
2013.07.09 08:36:18
Donor
2013.07.20 14:33:55
@isssti: Komolyan. Nézz meg egy börleszk filmet mert ez kb. az volt. Ha nem tudsz röhögni Stan és Pan filmeken akkor azért nem biztos hogy a többiekkel van a baj, akik viszont röhögnek rajta. Ezen felül nincs itt semmi eszméletlen rugdosás, csak két hülye szerencsétlenkedik.
Az öreg autónk a mai közlekedésben olyan, mintha egy gramofonra tennénk rá a DVD lemezt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Donor
2013.05.10 07:50:04
@ColT: Engem csak az zavar amikor a "kalapos" öregurak Hungária körút belső sávjában (mert ugye ott lehet haladni) 40-el poroszkálnak aztán rázza az öklét mint Doki, hogy sok SUVos, meg Opelasztrás ámokfutó :D
Kezitcsokkolom, lehet menni a megengedett sebességgél, de mégjobb ha az aktuális forgalom ritmusát vesz fel az ember és akkor töredéke probléma sincs a közlekedéssel. Városban még egy Trabant is bőven képes erre.
Kezitcsokkolom, lehet menni a megengedett sebességgél, de mégjobb ha az aktuális forgalom ritmusát vesz fel az ember és akkor töredéke probléma sincs a közlekedéssel. Városban még egy Trabant is bőven képes erre.
Donor
2013.05.10 08:07:49
@Knorbi: M3-ason szoktam közlekedni, ott pont azt veszem észre hogy vagy 130 a belsősávban, vagy 80 a külsőben. Nekem is 110nél kezd jól fogyasztani az autó, szóval én szeretnék ennyivel menni, de 80-al nem, így marad a 130 és és a literrel több benzin.
Sokat nem fűznék hozzá az alábbi videóhoz. Ha valaki nincs hozzászokva, hogy a motorjáról oldaldobozok lógnak két oldalra, ismételgesse az első pár napban: széles vagyok, széles vagyok. Én már fél éve használtam a rendőr Kawát, mikor sorok közti lavírozáskor megkaristoltam a…..
Manapság sokan próbálják a világjobbító szándékú iparmágnás, Henry Ford nyakába varrni az elektromos autózás első, 1890-1910 közötti első térhódítási kísérletének elfojtását, mondván: az általa 1904-ben bevezetett futószalagos rendszerű autógyártás nyomán tett…..
Donor
2012.07.29 17:58:32
@hackbard.celine: Meg az USA-ban is volt egy kísérleti reaktor, de azt elég gyorsan leállították mert az olvadt fém nagyon erősen oldotta a csöveket. Az Indiaiak már energia termelő reaktort akarnak építeni. Villanyautózásnak jót tenne, ha elterjedne, csak félek hogy az emberek az atomot látnák ebben is, aztán tüntetnek mint Japánban. Azért ott is bevezetném hogy aki tüntet annál lekapcsolnám a villanyt :)))
Donor
2012.07.29 17:59:44
@hackbard.celine: Bizonyára, de gyorsító kondenzátort előbb láttam villanyautóban minthogy hallottam volna a KERS kifejezést.
Donor
2012.07.29 18:17:02
@hackbard.celine: az másik lesz, én is megtaláltam: hu.wikipedia.org/wiki/Foly%C3%A9kony_s%C3%B3oldatos_t%C3%B3riumreaktor
Tisztelet Mt!
Volna egy olyan gondom. Én egy márkaszervizben dolgozok. mint karosszéria lakatos. Csináltam egy autót, amivel ki kellett menni próba útra (olyan munkát csináltam ami indokolta a próba utat). A próba út során vezetett autóban fel villant egy "STOP" felirat,…..
Donor
2012.07.22 07:08:45
@dr. nomac: Alapvetően egyetértek, de el kell keserítselek. Én saját magamnak rakom össze a kocsit, így csak anyagáron 100ezerbe fáj nekem ugyan ez a hiba egy 1.4-es 8 szelepes F Astraban ami a legolcsóbb ebből a szempontból.
Csak a tömítés garnitúra 27ezer volt.
Egy nagyobb teljesítményű autónál reális a fél milla.
Csak a tömítés garnitúra 27ezer volt.
Egy nagyobb teljesítményű autónál reális a fél milla.
Donor
2012.07.22 07:22:35
@Bonaparte: Pedig úgy tűnik. Soha ne hallottam ezt a megoldást, de zseniális hogy szoftveresen átkapcsol léghűtéses üzemre. Nem kerül semmibe hiszen csak pár sor az injektor szoftverében, de kritikus helyzetben megvédi a motort...persze manapság ez senkinek nem érdeke, mert úgy is pang a piac :)
Én már annyival is megelégednék hogy a hengerfejre tegyenk egy hőmérőt és ha túlmelegszik a motor, simán állítsa le. Nekem is olcsóbb lett volna.
Én már annyival is megelégednék hogy a hengerfejre tegyenk egy hőmérőt és ha túlmelegszik a motor, simán állítsa le. Nekem is olcsóbb lett volna.
Nagyon bátor az a reklámcég, amely kitalálta, hogy a halálfélelemmel próbál népszerűvé tenni egy alapvetően nyugalmat árasztó autót. Pedig pontosan ez történt a Lexus esetében. Úgy látszik, a japánok is megelégelték, hogy potenciális vásárlóik minden eddigi…..
Donor
2012.07.21 18:51:30
@dukeekud.: Milyen testpáncél? A sisak is csak azért van rajta hogy ne ismerjék fel, mert így nyakmerevítő nélkül csak a nyakát töri ki egy borulásnál.
Aki tud vezetni az tud biztonságosan vezetni, mert tudja hol a határ, és alatta tud maradni még akkor is ha az egy laikusnak keménynek tűnik. Ennek a sofőrnek ez egy laza séta volt.
Aki tud vezetni az tud biztonságosan vezetni, mert tudja hol a határ, és alatta tud maradni még akkor is ha az egy laikusnak keménynek tűnik. Ennek a sofőrnek ez egy laza séta volt.
Donor
2012.07.21 18:58:28
@szaza: Én mentem nemrég egy Trabival. Nem ugyan az a feeling mint régen. Azt kell mondjam megszoktuk már a jót. Még a régi 3 hengeres Suziki is sokkal élvezetesebb.
Sötétben szaporodik a mumus. Ez az alapja az új magyar önvédelmi katyvasznak. Meg a csokító reklám, hogy ugyebár nem mindenki szar ember, akit hivatlanul a nappalidban találsz. Jogosan kinyiffanthatod, de csak éjszaka, nappal lehet, hogy csak a porszívódat akarja kölcsönkérni. Vagy…..
Donor
2012.06.23 14:05:11
@Dr. Furia: Ennyi.
Donor
2012.06.23 14:09:49
@totorohun: És az nem vezet tragédiához ha nem védhetem meg magamat? Vagy ha már megvédtem magam, az szerinted nem visszás helyet, hogy engem csuknak le, mert nem pontosan akkora fejszét vágtam a betörőbe mint amekkorát előzőleg ő belém?
Gyönyörű kontrollert készített a Morbidstix művésznevű modder Xbox 360-hoz. A kütyü a steampunk (tudjátok, a gőzgépes sci-fi) stílusjegyeit viseli, és az anyaghasználat is ennek megfelelő: fa burkolat, réz szegecsek, rezet imitáló gombok és joyok, bőr fogórész. Megosztom,…..
Donor
2012.06.17 07:46:44
@nucleargorilla: Nem értesz hozzá, de azért fikázni tudsz :) gratulálok!
A konzol igazi fa funérlemezekkel burkolták, mivel látszik a fa hibája, és nem ismétlődik a mintázat. A kontroller esélyes a műanyag tapétára.A műbőrt meg nem tudom miből veszed, mert azt fotóról meg nem különbözteted az igazitól.
Viszont a szegecseket nem sikerült túl egyenletesen berakni. Én azt mondom ügyes munka, de nem profi.
A konzol igazi fa funérlemezekkel burkolták, mivel látszik a fa hibája, és nem ismétlődik a mintázat. A kontroller esélyes a műanyag tapétára.A műbőrt meg nem tudom miből veszed, mert azt fotóról meg nem különbözteted az igazitól.
Viszont a szegecseket nem sikerült túl egyenletesen berakni. Én azt mondom ügyes munka, de nem profi.
Zokogó politikusok, könnyeikkel küszködő, rohanó vállalkozók: végre rendet vág a trükközők sorában az új jogszabály?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Azonnal hatállyal felmondta a Discovery Bear Grylls szerződését, így már az sem biztos, hogy az augusztusra tervezett új évadot egyáltalán műsorra tűzik. A Hollywood Reporter szerint a tévécsatorna nem tudott megállapodni a brit túlélő sztár szerződéséről, a pletykák szerint…..
Donor
2012.03.14 12:19:40
@kalloa121: Bemész egy késboltba bármelyik plázába jobbat kapsz. Túlélőkés nem a sok kütyütől lesz jó. Én személy szerint egy sima 8cm-es viktorinoxot hordok magammal. A csak a legfontosabbakat tudja, a többi marhaság: Sörnyitó, dugóhúzó :))))))))
Donor
2012.03.14 12:37:08
@sofalwy: A hiba az volt hogy igazságnak adta el, de szerintem úgy is élvezhető egy akciófilm, hogy tudom nem is a színész csinálja hanem egy bebiztosított kaszkadőr. Az esetek amiket bemutat, pedig érdekesen adja elő, leszámítva azt a pár szükségtelen öngyilkos manővert amit rendszeresen előad :)
Egy igazi túlélési film unalmas lenne.
Egy igazi túlélési film unalmas lenne.
Donor
2012.03.14 12:59:30
@szagergo: Azt tedd még hozzá, hogy "ezért tart itt Magyarország" :D
Pedig a képlet valóban ilyen egyszerű. Ha a csatornának megéri a több pénzt ez az "árú", akkor kifizeti, ha nem akkor nem. Ez utóbb történt.
Ez a Medvelány (Bear Girls) meg nyilván úgy van vele hogy van elég pénze hogy ne egyen szart, szóval csak sokkal több pénzért lenne hajlandó, és nyilván nem fakad sírva ha nem kell többé ezt csinálnia.
Pedig a képlet valóban ilyen egyszerű. Ha a csatornának megéri a több pénzt ez az "árú", akkor kifizeti, ha nem akkor nem. Ez utóbb történt.
Ez a Medvelány (Bear Girls) meg nyilván úgy van vele hogy van elég pénze hogy ne egyen szart, szóval csak sokkal több pénzért lenne hajlandó, és nyilván nem fakad sírva ha nem kell többé ezt csinálnia.
Belvárosban nem jó lakni azoknak, akiket zavarhatnak az ideoda mászkáló, zajongó fiatalok, akik tavasszal előbújnak drogos sátraikból. Miután nem a kormány, hanem az EU előírásainak megfelelően kihajtották a szórakozóhelyekről a büdősöket, újabb móka vár a manuálisan…..
Donor
2012.03.14 10:57:07
@T.A.: Csak a poén kedviért, próbájuk már ki hogy tényleg így van e. ;-)
Nekem az a véleményem hogy a dohányzás jóval nagyobb károkat okoz, és ha nem bagóra, akkor másra fogod elkölteni azt a pénzt, tehát csak egy módon győzhetsz meg az igazadról, ha azt a 70milliárdot átutalod nekem...najó lehet két részletben is.
Nekem az a véleményem hogy a dohányzás jóval nagyobb károkat okoz, és ha nem bagóra, akkor másra fogod elkölteni azt a pénzt, tehát csak egy módon győzhetsz meg az igazadról, ha azt a 70milliárdot átutalod nekem...najó lehet két részletben is.
Donor
2012.03.14 11:05:18
@lariflari: rövid időn belül 3. dohányos kollégám temetésén voltam, és a 4.nél most diagnosztizáltak tüdőrákot. Mindegyik azt hitte, hogy oldja a stresszt és a nagyapja is 90 évesen is szívta szóval neki sem káros, csak a többieknek.
Donor
2012.03.14 11:50:23
@Macskatappancs: Kiragadva környezetéből mondataimat ügyesen degradálsz, de idézd hol mondtam, hogy engem a bagózás ténye zavar? Engem az zavar hogy büdös. Vagyis érzem a szagát, vagyis már eleve nem kulturált.
A kulturált dohányos csak magáról hiszi hogy az. Emberek között tuti zavar valakit. Ha meg így van azonnal jön hogy tolerálni KELL őt. Most akkor ez a kulturáltan nem zavar másokat a füstjével, vagy a bunkó dohányos kategória?
Szóltam nekik, kint van a dohányozni tilos, magasról tesznek rá, de 30 lakóra egyenként rászólogatni minden alkalommal? Verjem meg? Jelentsem fel. Biztos az én hibám?
Nemdohányzó vasúti kocsin majdnem megverték a kalauzt amikor szólni mert hogy ne dohányozzanak. Igen én csak ezt az oldalát látom a bagósoknak. Ha zacskóban szívod, vagy e-cigit használsz csak akkor tartalak kulturáltnak.
És igen, ezért penészedik, mert ezeket a régi házakat így tervezték, hogy a megfelelő páraegyensúlyhoz szellőztetni kell naponta, de ezt nem tudom megtenni, mert még éjszaka és hajnalban is rendszeresen kijárnak.
A kulturált dohányos csak magáról hiszi hogy az. Emberek között tuti zavar valakit. Ha meg így van azonnal jön hogy tolerálni KELL őt. Most akkor ez a kulturáltan nem zavar másokat a füstjével, vagy a bunkó dohányos kategória?
Szóltam nekik, kint van a dohányozni tilos, magasról tesznek rá, de 30 lakóra egyenként rászólogatni minden alkalommal? Verjem meg? Jelentsem fel. Biztos az én hibám?
Nemdohányzó vasúti kocsin majdnem megverték a kalauzt amikor szólni mert hogy ne dohányozzanak. Igen én csak ezt az oldalát látom a bagósoknak. Ha zacskóban szívod, vagy e-cigit használsz csak akkor tartalak kulturáltnak.
És igen, ezért penészedik, mert ezeket a régi házakat így tervezték, hogy a megfelelő páraegyensúlyhoz szellőztetni kell naponta, de ezt nem tudom megtenni, mert még éjszaka és hajnalban is rendszeresen kijárnak.
Az alábbi videón látható amerikai nő anyja hét és fél hónapos várandós volt, amikor úgy döntött: megöleti kislányát. Ilyen előrehaladott állapotban már az úgynevezett vegyszeres feltöltést alkalmazzák, ami abból áll, hogy az anya méhébe sós oldatot fecskendeznek, amit…..
Donor
2012.01.07 15:01:45
@Bubba Washington: Naná, ne is segítsünk senkinek mert szegény afrikaiak éheznek...
Jelen esetben nem úgy tűnik hogy a hölgy az abortuszt választaná utólag...neked még mindig nem lenne késő önként abortálni magad.
Ha a szociális helyezre hivatkozol én azt mondom, akkor egy adott társadalmi réteg alatt mindenkit el kell köttetni nincs vele több gond. Ha felkapaszkodik, majd csináltat egy helyreállító műtétet...de valamiért ez is nagyobb bűn mint az életképes magzatok meggyilkolása, pedig ez sokkal kíméletesebb és nem visszafordíthatatlan.
Azt hogy a vallást hogy keverted ide meg pláne nem tudom. Legrosszabb esetben is csak azt lehet rá mondani hogy ártalmatlan hóbort, de az azért feltűnő, hogy egyesek mennyire rettegnek a szenteltvíztől ;-)
Jelen esetben nem úgy tűnik hogy a hölgy az abortuszt választaná utólag...neked még mindig nem lenne késő önként abortálni magad.
Ha a szociális helyezre hivatkozol én azt mondom, akkor egy adott társadalmi réteg alatt mindenkit el kell köttetni nincs vele több gond. Ha felkapaszkodik, majd csináltat egy helyreállító műtétet...de valamiért ez is nagyobb bűn mint az életképes magzatok meggyilkolása, pedig ez sokkal kíméletesebb és nem visszafordíthatatlan.
Azt hogy a vallást hogy keverted ide meg pláne nem tudom. Legrosszabb esetben is csak azt lehet rá mondani hogy ártalmatlan hóbort, de az azért feltűnő, hogy egyesek mennyire rettegnek a szenteltvíztől ;-)
Donor
2012.01.07 15:15:33
@nemecsek ernő áruló: Egyetértek veled, hasonlóan gondolom. Ha a gyerekem hormonoktól túlfűtve dugni akar, akkor meg találja a módját, de ha nem készítettem fel nemileg érett korára, hogy ne agyatlanul viselkedjen, akkor én volta a szar.
Szóval te meg én már valószínűleg nem küldjük a gyerekünket abortuszra, de ugye itt jön a képbe, hogy minden hülyének lehet gyereke...szóval ebből kiindulva lehet hogy mégis engedni kéne az abortuszt, már csak a természetes szelekció érvényesülése miatt is.
Szóval te meg én már valószínűleg nem küldjük a gyerekünket abortuszra, de ugye itt jön a képbe, hogy minden hülyének lehet gyereke...szóval ebből kiindulva lehet hogy mégis engedni kéne az abortuszt, már csak a természetes szelekció érvényesülése miatt is.
Üvölts, diktálja a parancsot a csukló. A markolat mozgásával együtt nő a fordulat, emelkedik a hangerő: a Honda CR750 dübögése pokoli, pokolian szép. A végítélet gépesített harsonái lehetnek ilyenek – hangosítsák fel az erősítőt, dőljenek hátra és élvezzék.…..
Donor
2012.01.07 11:07:30
@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: MEgjegyzem élőben sem sokkal szebb a hang, ott nem a mikrofon torzít be csúcsokban, hanem a dobhártyád :)))))))
Az a munkánk, hogy vezessünk. Autózunk idehaza és külföldön, így elég jól látjuk a különbséget az országok és földrészek között. Nem a magyarok a legrosszabbak, de a dicső úrvezetők dobogójától fényévekre vagyunk. Az első irodai kávé mellett rendszeresen előkerül a…..
Donor
2011.12.27 16:20:13
@Rézmányi Balázs: Pontosan. Én is meg tudtam állni mindig az öntudatos gyalogosnak, tehát én nem vétettem a szabály ellen, de az öntudatos gyalogos intenzív fékezésre kényszerített, amivel ő már vétett.
Gyakorlatban szerencsére az emberek életszerűbben közlekednek mint a fórumokon. :)
Persze nem mondom, hogy nem érdemes propagálni a helyes viselkedésmintákat, de nem olyan vészes a helyzet mint sokan lefestik...najó a járókeretes néniknek lehet hogy keményebb az élet, de Budapesten nekem nem volt gond az átkelés. Kocsival sokkal nehezebb 2*2 sávos úton telizöldnél balra kanyarodni :)
Gyakorlatban szerencsére az emberek életszerűbben közlekednek mint a fórumokon. :)
Persze nem mondom, hogy nem érdemes propagálni a helyes viselkedésmintákat, de nem olyan vészes a helyzet mint sokan lefestik...najó a járókeretes néniknek lehet hogy keményebb az élet, de Budapesten nekem nem volt gond az átkelés. Kocsival sokkal nehezebb 2*2 sávos úton telizöldnél balra kanyarodni :)
Donor
2011.12.27 16:24:50
@záporjózsi: Ha már láthatóság. Divatos fekete ruhás gyalogosok láthatatlanok gyakorlatilag sötétben. Hiába van közvilágítás, és lámpa, nagyon későn lehet észrevenni őket. Ha a háttérben van egy világosabb rész akkor előbb észre lehet venni, de elég gyakran nem.
Már egy vacak fényvisszaverő, vagy fehér ruhadarab is életmentő lehet...ezt csak úgy mondom.
Már egy vacak fényvisszaverő, vagy fehér ruhadarab is életmentő lehet...ezt csak úgy mondom.
Donor
2011.12.27 16:34:06
@Barát Csaba: Nehogy már kitaláld, hogy autóval meg kell állni a zebra előtt, körülnézni, és ha elment az összes gyalogos akkor átmehetek rajta :D
Azért mégsem a farok csóválja a nagymamát.
Azért mégsem a farok csóválja a nagymamát.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A töltő appba be kell regisztrálni egy bankkártyát, és onnan vonja a töltés díját, illetve a töltés indítás/leállítás is innen megy.
Elektromos járművel a töltőpont app. amúgy is alapértelmezett, mivel jelöli a többi cég töltőjét is.
Illetve a Plugshare a másik, ami frissebb adatbázissal dolgozik, de pontatlanabb, mert közösségi szerkesztésű.