Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Csige791

5 bejegyzést írt és 98 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Találtam egy jó kis írást a Qubit oldalán, melyben azon megy az eszmék futtatása, hogy erkölcsi kötelességünk-e vegetáriánussá válni? A helyzet az, hogy pont ez az érv, amitől a leginkább falra tudok ugrani, szóval pár gondolatot én is megejtenék a témában - vállalva ezzel azt, amit majd kapok,…..
Ass blaster Brexit 2019.04.21 10:24:59
Nem volt szándékomban írni erről. Az utóbbi időben viszont annyi orbitális baromság kering a britekről hogy miért léptek ki az Unióból hogy  muszáj egy kicsit más megvilágításba helyeznem a dolgokat. Olyanokat hallani hogy még midig nem tudták túltenni magukat a gyarmatbirodalmuk elvesztésén, sőt…..
Figyelmeztetés! Jelen cikk bántó és sértő tartalmat tesz közzé!  Szeretném kijelenteni, hogy elítélem az MTVA kidobóembereit és mélységesen megrendített, hogy ma, Magyarországon ilyen közállapotok uralkodnak. Ugyanakkor az alábbiak az én szubjektív álláspontom tükrözik!      Álltunk a TV…..
A Targetmap elkészítette Európa melltérképét, ami szerint Magyarországon az átlagos méret a D-s kosár, ami egyébként a közép-európai térségben átlagos, igaz, több szomszédunkban C-s az átlagos méret.  Az Ibériai-félszigeten B az átlag, míg az északi országokban és…..
Az első poszt alanyai az egyik legtipikusabb példája a blog témájának, bár az oroszoknál annyira azért nem bízhatnak a gyökerek a jog védelmében mint nyugaton, mégis akadnak sötét parasztok. Nekik a születésükkor ugyan még szerencséjük volt, hogy nem baszták azonnal a falhoz…..
Először a magas árával hívta fel magára a figyelmet a New Bus for London (NB4L), London új emeletes busza, amiből alig néhány készült el az Olimpiára. Mostanában viszont sérültekkel járó balesetek és aggasztó műszaki problémák helyezik előtérbe a Wright buszát. Eközben a…..
Csige791 2014.01.15 19:43:12
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

A térdemet minden fékezéskor beverem a műszerfalba. Ennek érdekessége, hogy ez már a fejlesztett műszerfal, a régibe nem vertem bele :)

A busz új korában is zörög, mondjuk ez csak a vezetőfülkénél halható.

Nincs két egyforma, kabin ajtó, mintha véletlenszerűen szerelték volna fel az ajtózárat. Némelyik háromszori erős becsapásra záródik csak be.

Volt olyan nap amikor a tavaly érkezett szériából egy délelőtt három robbant le (nem 100-200 darabból hanem 28-ból). Mindnél ugyanaz a cső adta meg magát. Pedig tavaly ez már egy kiforrott típus volt, van olyan köztük amelyik már túl van az első felújításon!

Néhánynak az ajtó nyitó/záró gombja már nehezen működik, van, hogy háromszor kell megnyomni, hogy reagáljon. Ez akkor gond ha hirtelen visszakell nyitni mert közé ugrik az utas.

A vezetőülés rugózása egyszerűen nevetséges. Kis huplikon megsem moccan, nagyokon meg amikor berugózik kiakad a rugózást "bekapcsoló" "vaskallantyú" és nem rugózik többet, nem is használja senki mert használhatatlan. Ott kezdődik, hogy már járt az ember a holdon ráadásul nem is tegnap, és akkor egy ilyennel előállnak. Ja igen az ülés magasság állítás. Az meg e legnagyobb vicc. Két kurblival kell az ülés elejét és a hátulját emelni. Kb 15 tekerés legalulról felemelni legmagasabb állásba, ezt mind a kettővel.

Az egész busz olyan mintha Kínai lenne, (vannak egyébként Kínában is). Tudjátok mint a Kínai magnók, minden van benne de semmi nem működik. Pl a háttámla deréktámasz is van de már elromlottak az állítók.

Ismétlem kevesebb mint 1 éves buszok!

Én amióta itt élek és megismertem pár angol gyártmányú terméket, rásem nézek olyanra amihez angol ember hozzáért. Az érdekes, hogy angol Honda fórumokon is írják, hogy az angliában gyártottakat kerülni kell.
Csige791 2014.01.17 09:44:07
@itoérambolafoci: A mostani buszokat június-július környékén hozták tavaly. Most van benne 35ezer mérföld. Ez a busz mindig 82-es vonal megy.

De azt is megtudod csinálni, hogy a TFL journey planner-ben megnézed az útvonalat, berakod google maps-ba, majd megszorzod 6-al. Egy nap három kör.
A mai poszt elé elöljáróban annyit: aki rózsaszín mesét vár az angliai raktáros munkáról, az ne olvassa el. Aki szeretné tudni, milyen órákat 4 fokra hűtött hangárban melózni, az igen. Mint Béla írja: ez nem élet, csupán létfenntartás és vegetálás heti 200-250 fontért,…..
Csige791 2014.01.06 10:19:19
@diggerdriver:

"Ez egy minösíthetetlen, hihetetlen nagy arccal írt mindenki hülye csak én vagyok helikopter stílusú írás volt."

Hihetetlen de van egy dolog amiben egyetértünk! Ezt hozta az újjév, juhééééééj :)))))
Bevallom, szeretem azokat a posztokat, amelyek már némi idő és tapasztalat távlatából képesek felmérni egy adott város, ország, élet előnyeit és hátrányait. Ezek az írások legalább olyan izgalmasak nekem, mint azok, melyek szerzője frissen érkezett és az első tapasztalatait…..
Csige791 2013.12.19 11:11:14
@Don Kartasch: Miért baj ha magyar boltban vásárol valaki?
Csige791 2013.12.19 11:11:53
A bunkó buszvezető azért nem megy végig az útvonalon, mert a line controller utasítja.

Nézzük hogy működik a rendszer:
A Transport for London (TFL) osztályozza a cégeket, akik rosszul teljesítenek, az 5 éves szerződés után elveszíthetik az adott vonalat, amit más vállalat kap meg.

Két fajta útvonal van High Frequfency és (HF) LowFrequency (LF). A legtöbb a HF melyek max 12 percenként közlekednek. Ezeknél a Headway-t azaz a követési időt osztályozza a TFL.

A legtöbb ilyen visszafordítós eset ezeknél történik, az oka pedig az, hogy ha bármi miatt, pl dugó, vagy sok problémás utas miatt egy busz sokat késik, azaz a következő busz már szinte mögötte van, akkor felesleges két busznak egymás mögött elmennie a végállomásig, ráadásul ha végigmegy, a visszaútra már nem fog tudni időben elindulni, így az utasok nem max 12 percet várnak hanem többet, akár 20-24-et két busz között.

Tehát ha nem volna ez a visszafordítás akkor a mostani posztodban azért problémáznál, hogy sokszor 20 percet kell várni a buszra miközben 10-et írnak.

Mi lenne ez a rendszer nélkül? Ha minden busz menne ahogy tud, akkor hatalmas káosz alakulna ki, egy-egy dugó vagy baleset miatt. Gyakorlatilag összevissza mennének a buszok, lehet elmenne 2 percenként három utána meg 20 percig egy sem. Van rá példa is, pl pár hete 3 buszmegállóval a végállomás előtt baleset miatt lezártak egy utat, 4 busz beragadt, mert ők már elhagyták azt a pontot ahol ellehet terelni őket, a végállomásról 40 percig nem ment busz.

Az is tény, hogy vannak igazán bunkó tahó kollégák is. Nem vagyunk egyformák, mindenki máshogy tűri az incidenseket. Sajnos sok utas rájött, hogy a buszvezető ha egyenruhában van nem taposhat bele az arcába, így bármit mondhat neki, fuckyoumotherfucker etc... Sokan ezt benyelik, viszont egyre taplóbbak lesznek és elkezdik utálni az utasokat. Szerintem rosszul csinálják.
Pl az utolsó ilyen esetemnél két perc várakozásra utasított a controller. Megálltam, bemondtam a hangosbemondón, hogy 2 percet várunk. Odajön egy kelet-európai utas, azzal, hogy ebben az országban mindenki hülye stb... Mondtam neki, hogy igazad van, csak hogy mentsem a helyzetet, de nem hatott. Folytatta. Ilyenkor jön a, reklamálj a tfl-nél szöveg, ez sem hatott, mert szerinte ott is mindenki hülye, majd elkezdett ku*va anyázni.
Ilyenkor én azonnal rendőrt hívok, mert velem nem beszélhet így senki. Ilyenkor ugye a busz már nem megy tovább, szóval a kedves ember két perc várakozásért kicseszett további 20-30 emberrel, de ezt majd a buszmegállóban várakozva megbeszélik vele :)

Szóval én pl ezért nem alakulok taplóvá, sajnos sokan mennek tovább és hagyják, hogy alázzák őket, majd ezeket visszaöntik olyan utasokra is akik amúgy kedvesek.

Egyébként ezt a "nem megy végig a busz" dolgot már elmagyaráztam diggernek, ezen rugózik. :) Sajnos el kell fogadni, hogy egy ekkora városban nem lehet jól megcsinálni a közlekedést a tudomány mai állása szerint.

Szóval készítsétek elő az oystert vagy a pénzt mielőtt a busz megérkezik, mert az ajtóban keresgéléssel további késéseket okoztok.
Csige791 2013.12.19 16:38:40
@diggerdriver:

"Ugyanis a mikor azt mondja a sofőr hogy eddig jöttem és 10-15 prc múlva jön a következő ráadásul a busz azt megvárja vagyis leszállított mindenkit és ott vár arra nehéz magyarázatot adni."

A busz azért vár ott, mert vissza fog fordulni, és be kell állnia neki egy "lyukba", ahol ugye nagy követési távolság van két busz között, vagy a saját vissza felé lévő idejét kell felvennie.

Ahhoz, hogy egy ekkor városban minden busz pontosan 8 percenként közlekedjen és mind végig menjen, az útvonal elejétől a végéig buszsávot kéne kialakítani ahonnan kivannak tiltva a biciklisek is. De ezt már kötött pályás közlekedésnek nevezik, a megvalósulására Londonban az esély közelebb van a nullához mint az egyhez.

Még az általad említett extra 10-15 perccel is előbb vagy a célállomáson mintha kocsival mennél a reggeli csúcsban, mert a legrosszabb helyeken azért van buszsáv.

Plusz adalék, hogy a buszokat általában próbálják ott fordítani ahol van alternatíva, pl North Finchley - Victoria (82-es) déli irányban általában Marlbe Arch vagy Hilton-nál fordul, onnan már megy 16, 73 as is a Victoriára, Északi irányban pedig Golders Green után, 102-es jó Henly's Cornerig, 460-as meg végig North Finchley-ig. Tehát a 15 perces várakozást eléggé kétlem, de nem mondom, hogy nem igaz, nem ismerem egész Londont.
Ass blaster Békében... 2013.09.21 20:33:33
Kényes témáról próbálok most írni. Előrebocsátanám hogy nem vagyok zsidó.Aki nálam kevésbé antiszemita az már zsidó.Mindez nem jelenti azt hogy csak pozitív a véleményem róluk.. Meggyőződésem viszont hogy a zsidógyűlölet egyszerűen az irigységben…..
Csige791 2013.10.12 23:42:20
A te utolsó "komolyabb" kommented diggerdriver.blog.hu/2013/09/21/bekeben_968/fullcommentlist/1#c20791535 pont beleillik az általam körülírt értelmi színvonalba.

Az, hogy valaki a birkák szintjén van vagy a varacskos disznókén, az már oly mindegy. Bár ha egy birka minősít az pont leszarom :)
Csige791 2013.12.15 16:18:56
@Kövérmadár: Amiket leírtál már megválaszoltam korábban. És (amivel nem kezdünk mondatot) még te beszélsz ostobaságról :)
Két héten belül hat biciklis halt meg London egyetlen útszakaszán. Ezzel kapcsolatos cikkünkre külföldön élő olvasóink reagáltak. Körülnéztünk, Európa mely városaiban tekernénk még nyugodtan. Rossz idő ide vagy oda, megint csak észak felé mennénk. Két héten belül hat…..
Ass blaster Megvilágosodás... 2013.08.11 19:23:09
A mai írás arról szól hogy meghívást kaptunk a vidéki Angliába egy, itt az interneten megismert kedves családhoz. Szólhatna ez az írás arról hogy látogatást tettünk egy fiatal magyar házaspárnál akik csodálatos környezetben élnek vidéken,teljes harmóniában egymással és az…..
Csige791 2013.08.17 13:14:31
@diggerdriver:

Jó nekünk az unió
tmblr.co/ZGdU5ssUriqy
Csige791 2013.08.18 00:01:32
@diggerdriver:

Tudtam, hogy a számok sem fognak meggyőzni, pont ezért nem fordítottam több munkát a bejegyzésbe, pedig vannak még érdekes adatok. Meg az sem győz meg, hogy apádnak, sőt még neked fiatalabb korodban, nekem, RRdivának, és a rengetek a már kint lévőkhöz segítségért forduló otthon maradottaknak sem kellet külföldre vándorolni munkáért, megélhetésért. Még saját magadnak sem hiszel, nem tűnik fel, hogy 2ezer kilométerre vagy a családodtól és barátaidtól, nem zavar, hogy otthon dolgozó embereket és családjaikat raknak ki uniós országokból érkező bankok. Tudod, a gond nem az, hogy a számok rosszabbak, hanem az, hogy 2004 előtt mind mind javult! És ez nem csak a számokkal volt így hanem mindennel, pl megéltél otthon is. Tudom: Nem az unió a hibás, hanem mi az egyszerű dolgozó emberek mert haza visszük a gyárat :)

Mosoly:
Hogyne mosolyognék nap mint nap. Olvastad a blogom többi bejegyzését? Ha elolvasod és van humorod talán te is fogsz.

Azokon kívül javaslom lépj be hozzánk a Magyar-Angol mellméret koordinációért felelős bizottságba én alapítottam: www.facebook.com/groups/boobssizecommittee/

UI:
Fura, hogy a Britteknek fele annyira sem szar mint a magyaroknak, ha jól emlékszem több mint fele ember mégis a kilépés mellett van. Talán ez az intelligenciai különbség eredményezi a két nép helyzetének a különbözetét.
Ha nyár, akkor Spanyolország. Magyarországon a válság ellenére még ma is igen népszerű célpont valamelyik spanyol tengerpart – például éppen a Costa Brava, ahonnan országfelelősünk, Roxi küldött beszámolót. Egyrészt arról, hogyan élik meg a helyiek a nyarat, másrészt pár…..
Csige791 2013.07.14 23:58:56
@én már a fény gyermeke vagyok: Nem is írtam, hogy odáig kell utazni. Csak annyit írtam, hogy van ott Delfin show ha esetleg valaki arra jár. Nem tudom Bolgároknál mi van ott még nem voltam, ami biztos, hogy itt be lehet menni hozzájuk a vízbe, simogatni és néhány alap parancsot adni nekik. A végén pedig közös fénykép két delfinnel. Ugyanitt vannak pingvinek akiket lehet etetni.
Persze ez mind extra és nem olcsó móka.

SelwoMarina pont es ha valaki arra jár.
Szóval második rész. Valamivel több mint egy hónapja már olvashattatok itt róla, de azóta eljutottam én is odáig, hogy pár órát beleöltem a játékba, így aztán feljogosítva érzem magam arra, hogy megosszam veletek róla a gondolataimat. Többször mondtam már, hogy az első rész…..
Közlekedésstratégáknak jó hír, időben szűkösen levőknek pedig rossz, hogy megjelent a Cities in Motion második része. Anno az első rész elég nagy felbolydulást okozott, mivel korábban meglehetősen régen volt már egy normális forgalomszimulációs program, melyben derék…..
Nagyvárosban buszvezetőnek lenni a világon sehol sem leányálom. Szidja őket az utas, szinte állandó az ellenőrzés, miközben naponta sok órát kell eltölteni a forgalomban, lehetőleg mindenkire vigyázva. Persze sok kritika is éri őket, gyakran nem is teljesen jogtalanul. Ugyanakkor…..
Ismét egy folytatásos történet újabb epizódja következik, ezúttal Londonból, ahová Ádám kevesebb, mint fél éve költözött ki. Mint írja, lassan kezdi felvenni a ritmust, lassan rutinos londonivá válik, noha bőven akad még, ami zavarja. Mondjuk az, hogy a brit főváros…..
Nehéz mit mondani egy olyan poszt előtt, aminek szinte minden szavával egyetért az ember, így nem is nagyon tehetek mást, mint hogy őszinte szívvel ajánlom mindenkinek: olvassa végig és (bár nem vagyok naiv, de nem adom fel) próbáljunk meg értelmes beszélgetést folytatni Z.…..
Csigevagyok Mártírok 2012.12.07 13:09:37
 A Magyarok mártírok, mindig is azok voltak, azonban napjainkban a Mártírméter különösen magas szintet mutatna ha létezne ilyen műszer. Árpád fiainak nagy részét ugyanis nem érdekli a saját problémája, ellenben azonnal az utcára rohan ha egy-egy kisebbség egyes tagjait…..
Új MÁV blog Elégedetlen utas 2012.08.04 08:53:27
Attila egy igazi elégedetlen utas, állandóan a MÁV-Startot zaklatja. Télen fázik, nyáron melege van, nem tetszik neki, hogy büdös a vonat, illetve hogy késnek a járatok és még a műszaki állapotok elleni is szót emel. A viccet félretéve, a következő jó hosszú levélben…..
Csige791 2012.08.06 22:31:10
@GQ:
Nem az a kérdés, hogy szerinted sok-e az összeg az adott színvonalért, hanem az, hogy van-e olyan befektető, aki úgy gondolja, hogy ha fejlesztéseket hajt végre pl a te igényeidnek megfelelően (klíma, tisztaság, kisf*szom) akkor megfogod-e tudni fizetni az árát.

Segítek, nem fogod tudni megfizetni, ezért nem is ad erre senki zsetont max az IMF.
Na IMF hitelt meg én nem akarom, inkább utazok klímanélküli retkes vonaton, ha az adóm+jegyáramitmegtudokfizetni nem elég jobbra. (azt meg elhiheted, hogy nem elég)
Csige791 2012.08.07 16:51:56
@alte trottel:

Hát ha azt bekajálték, hogy az M6 kilómétere 4x annyiba került mint az osztrákoknál, pedig ott van alpok is, akkor ezt miért ne kajálná be?

A gond az, hogy ez már nagyon más téma, de így off mondatként megjegyzem, hogy semmi gondom nem lenne ha a rendszerváltástól idáig vezető szerepben lévőket (miniszterekig lefele) tárgyalás nélkül egyenként tarkónlőnénk.

Addig azonban, továbbra sem akarom, hogy a gyerekem fizesse meg mások klíma igényét.
Csige791 2012.08.07 19:32:09
@alte trottel:
Te milyen szavazatomról beszélsz? Jézusom.

Elárulok egy titkot. Londonban a metrókon ugyanúgy nincs klíma, az emberekről sokszor ömlik a víz, úgy vannak helyezkedve mint a heringek, jóval drágábban utaznak mint a magyarok, és még sincs ekkora sírás. (vagy nem tudok róla, bár a TFL alvállakozójának dolgozom, szóval elvileg tudnom kéne)

Biztos, hogy lehetne jobban is csinálni, de a mai magyar rendszerben esély nincs arra, hogy ne vegyenek fel -ahogy írtad- 3 milliárd hitelt/kilóméter majd annak ne lopják el a 95 százalékát.

Így meg nem kell. Előbb meg kell oldani a személyi problémákat vezetésben és ha lesz olyan vezetés aki emberi módon megoldja magától, népi nyomás nélkül (mert az sosem lesz, birkánia lakói mindent benyelnek) akkor ok.

(ja igen könnyen pofázok mert nem én használom.)
Már korábban beszámoltunk a tegnapi, a Jobbik által szervezett, és több más szélsőjobboldali szervezet által is támogatott tüntetésről, leírva azt, ami történt, azzal szemben, amit a Jobbik állít. Rengeteg komment érkezett, hogy biztos mi hazudunk, hiszen a tüntetésen csupa…..
Csige791 2012.08.07 09:58:44
@kovi1970:
Tök mind1 minek nevezzük őket, ha egy nép nem akar elveszni, a devecserben tüntetők eljárása a helyes. Nem szabad mindent lenyelni, mert eltaposnak minket.

A rendőrségnak kell változtatnia az eljárásokon, külõnben megtörténik az ami sem cigánynak sem magyarnak nem jó.

Amíg azonban marad az a helyzet, hogy magyar bèkés embereket terrorizál egy-egy kisebbsèg a legnagyobb erővel és összefogással kell vàlaszt adni nekik.

Ha nem akar polgárháborút a kormány kénytelen lesz szigorúbban fellépni a legkönyebben befolyàsolható szavazóik ellen is...
Csige791 2012.08.07 10:24:04
@nu pagagyí: Jó gondolat. Arra azonban kiváncsi lenék mi alapján nevezel ismeretlenůl nácinak.
GoUK Folytatás 2008.10.24 07:28:00
A folytatás itt található:eperandcsigeinuk.freeblog.hu/ ..
Proszektúra Szátokon ül valaki? 2008.10.20 18:55:00
A Magyar Nemzetben ma Seszták Ágnes úrasszony arról értekezett, hogy mostanában a történések konstans szereplője rendszerint a pofozó, rugdosó, köpködő cigány, ezért mindenki hallgat, vagy elfordítja a fejét. Mindez azzal a hírrel kapcsolatban tolult fel az újságírónő…..