Adatok
Csige791
5 bejegyzést írt és 98 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Találtam egy jó kis írást a Qubit oldalán, melyben azon megy az eszmék futtatása, hogy erkölcsi kötelességünk-e vegetáriánussá válni? A helyzet az, hogy pont ez az érv, amitől a leginkább falra tudok ugrani, szóval pár gondolatot én is megejtenék a témában - vállalva ezzel azt, amit majd kapok,…..
Nem volt szándékomban írni erről. Az utóbbi időben viszont annyi orbitális baromság kering a britekről hogy miért léptek ki az Unióból hogy muszáj egy kicsit más megvilágításba helyeznem a dolgokat. Olyanokat hallani hogy még midig nem tudták túltenni magukat a gyarmatbirodalmuk elvesztésén, sőt…..
Csige791
2019.04.23 16:55:21
@diggerdriver: Ez estben nem objektív a véleményed. Ez nem baj, mert vélemény, az pedig lehet szubjektív. Ahogy a Brexit melett vagy ellen szavazók véleménye is az volt.
Figyelmeztetés!
Jelen cikk bántó és sértő tartalmat tesz közzé!
Szeretném kijelenteni, hogy elítélem az MTVA kidobóembereit és mélységesen megrendített, hogy ma, Magyarországon ilyen közállapotok uralkodnak. Ugyanakkor az alábbiak az én szubjektív álláspontom tükrözik!
Álltunk a TV…..
A Targetmap elkészítette Európa melltérképét, ami szerint Magyarországon az átlagos méret a D-s kosár, ami egyébként a közép-európai térségben átlagos, igaz, több szomszédunkban C-s az átlagos méret.
Az Ibériai-félszigeten B az átlag, míg az északi országokban és…..
Az első poszt alanyai az egyik legtipikusabb példája a blog témájának, bár az oroszoknál annyira azért nem bízhatnak a gyökerek a jog védelmében mint nyugaton, mégis akadnak sötét parasztok. Nekik a születésükkor ugyan még szerencséjük volt, hogy nem baszták azonnal a falhoz…..
Először a magas árával hívta fel magára a figyelmet a New Bus for London (NB4L), London új emeletes busza, amiből alig néhány készült el az Olimpiára. Mostanában viszont sérültekkel járó balesetek és aggasztó műszaki problémák helyezik előtérbe a Wright buszát. Eközben a…..
Csige791
2014.01.15 19:43:12
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
A térdemet minden fékezéskor beverem a műszerfalba. Ennek érdekessége, hogy ez már a fejlesztett műszerfal, a régibe nem vertem bele :)
A busz új korában is zörög, mondjuk ez csak a vezetőfülkénél halható.
Nincs két egyforma, kabin ajtó, mintha véletlenszerűen szerelték volna fel az ajtózárat. Némelyik háromszori erős becsapásra záródik csak be.
Volt olyan nap amikor a tavaly érkezett szériából egy délelőtt három robbant le (nem 100-200 darabból hanem 28-ból). Mindnél ugyanaz a cső adta meg magát. Pedig tavaly ez már egy kiforrott típus volt, van olyan köztük amelyik már túl van az első felújításon!
Néhánynak az ajtó nyitó/záró gombja már nehezen működik, van, hogy háromszor kell megnyomni, hogy reagáljon. Ez akkor gond ha hirtelen visszakell nyitni mert közé ugrik az utas.
A vezetőülés rugózása egyszerűen nevetséges. Kis huplikon megsem moccan, nagyokon meg amikor berugózik kiakad a rugózást "bekapcsoló" "vaskallantyú" és nem rugózik többet, nem is használja senki mert használhatatlan. Ott kezdődik, hogy már járt az ember a holdon ráadásul nem is tegnap, és akkor egy ilyennel előállnak. Ja igen az ülés magasság állítás. Az meg e legnagyobb vicc. Két kurblival kell az ülés elejét és a hátulját emelni. Kb 15 tekerés legalulról felemelni legmagasabb állásba, ezt mind a kettővel.
Az egész busz olyan mintha Kínai lenne, (vannak egyébként Kínában is). Tudjátok mint a Kínai magnók, minden van benne de semmi nem működik. Pl a háttámla deréktámasz is van de már elromlottak az állítók.
Ismétlem kevesebb mint 1 éves buszok!
Én amióta itt élek és megismertem pár angol gyártmányú terméket, rásem nézek olyanra amihez angol ember hozzáért. Az érdekes, hogy angol Honda fórumokon is írják, hogy az angliában gyártottakat kerülni kell.
A térdemet minden fékezéskor beverem a műszerfalba. Ennek érdekessége, hogy ez már a fejlesztett műszerfal, a régibe nem vertem bele :)
A busz új korában is zörög, mondjuk ez csak a vezetőfülkénél halható.
Nincs két egyforma, kabin ajtó, mintha véletlenszerűen szerelték volna fel az ajtózárat. Némelyik háromszori erős becsapásra záródik csak be.
Volt olyan nap amikor a tavaly érkezett szériából egy délelőtt három robbant le (nem 100-200 darabból hanem 28-ból). Mindnél ugyanaz a cső adta meg magát. Pedig tavaly ez már egy kiforrott típus volt, van olyan köztük amelyik már túl van az első felújításon!
Néhánynak az ajtó nyitó/záró gombja már nehezen működik, van, hogy háromszor kell megnyomni, hogy reagáljon. Ez akkor gond ha hirtelen visszakell nyitni mert közé ugrik az utas.
A vezetőülés rugózása egyszerűen nevetséges. Kis huplikon megsem moccan, nagyokon meg amikor berugózik kiakad a rugózást "bekapcsoló" "vaskallantyú" és nem rugózik többet, nem is használja senki mert használhatatlan. Ott kezdődik, hogy már járt az ember a holdon ráadásul nem is tegnap, és akkor egy ilyennel előállnak. Ja igen az ülés magasság állítás. Az meg e legnagyobb vicc. Két kurblival kell az ülés elejét és a hátulját emelni. Kb 15 tekerés legalulról felemelni legmagasabb állásba, ezt mind a kettővel.
Az egész busz olyan mintha Kínai lenne, (vannak egyébként Kínában is). Tudjátok mint a Kínai magnók, minden van benne de semmi nem működik. Pl a háttámla deréktámasz is van de már elromlottak az állítók.
Ismétlem kevesebb mint 1 éves buszok!
Én amióta itt élek és megismertem pár angol gyártmányú terméket, rásem nézek olyanra amihez angol ember hozzáért. Az érdekes, hogy angol Honda fórumokon is írják, hogy az angliában gyártottakat kerülni kell.
Csige791
2014.01.17 09:44:07
@itoérambolafoci: A mostani buszokat június-július környékén hozták tavaly. Most van benne 35ezer mérföld. Ez a busz mindig 82-es vonal megy.
De azt is megtudod csinálni, hogy a TFL journey planner-ben megnézed az útvonalat, berakod google maps-ba, majd megszorzod 6-al. Egy nap három kör.
De azt is megtudod csinálni, hogy a TFL journey planner-ben megnézed az útvonalat, berakod google maps-ba, majd megszorzod 6-al. Egy nap három kör.
A mai poszt elé elöljáróban annyit: aki rózsaszín mesét vár az angliai raktáros munkáról, az ne olvassa el. Aki szeretné tudni, milyen órákat 4 fokra hűtött hangárban melózni, az igen. Mint Béla írja: ez nem élet, csupán létfenntartás és vegetálás heti 200-250 fontért,…..
Csige791
2014.01.06 10:19:19
@diggerdriver:
"Ez egy minösíthetetlen, hihetetlen nagy arccal írt mindenki hülye csak én vagyok helikopter stílusú írás volt."
Hihetetlen de van egy dolog amiben egyetértünk! Ezt hozta az újjév, juhééééééj :)))))
"Ez egy minösíthetetlen, hihetetlen nagy arccal írt mindenki hülye csak én vagyok helikopter stílusú írás volt."
Hihetetlen de van egy dolog amiben egyetértünk! Ezt hozta az újjév, juhééééééj :)))))
Bevallom, szeretem azokat a posztokat, amelyek már némi idő és tapasztalat távlatából képesek felmérni egy adott város, ország, élet előnyeit és hátrányait. Ezek az írások legalább olyan izgalmasak nekem, mint azok, melyek szerzője frissen érkezett és az első tapasztalatait…..
Csige791
2013.12.19 11:11:14
@Don Kartasch: Miért baj ha magyar boltban vásárol valaki?
Csige791
2013.12.19 16:38:40
@diggerdriver:
"Ugyanis a mikor azt mondja a sofőr hogy eddig jöttem és 10-15 prc múlva jön a következő ráadásul a busz azt megvárja vagyis leszállított mindenkit és ott vár arra nehéz magyarázatot adni."
A busz azért vár ott, mert vissza fog fordulni, és be kell állnia neki egy "lyukba", ahol ugye nagy követési távolság van két busz között, vagy a saját vissza felé lévő idejét kell felvennie.
Ahhoz, hogy egy ekkor városban minden busz pontosan 8 percenként közlekedjen és mind végig menjen, az útvonal elejétől a végéig buszsávot kéne kialakítani ahonnan kivannak tiltva a biciklisek is. De ezt már kötött pályás közlekedésnek nevezik, a megvalósulására Londonban az esély közelebb van a nullához mint az egyhez.
Még az általad említett extra 10-15 perccel is előbb vagy a célállomáson mintha kocsival mennél a reggeli csúcsban, mert a legrosszabb helyeken azért van buszsáv.
Plusz adalék, hogy a buszokat általában próbálják ott fordítani ahol van alternatíva, pl North Finchley - Victoria (82-es) déli irányban általában Marlbe Arch vagy Hilton-nál fordul, onnan már megy 16, 73 as is a Victoriára, Északi irányban pedig Golders Green után, 102-es jó Henly's Cornerig, 460-as meg végig North Finchley-ig. Tehát a 15 perces várakozást eléggé kétlem, de nem mondom, hogy nem igaz, nem ismerem egész Londont.
"Ugyanis a mikor azt mondja a sofőr hogy eddig jöttem és 10-15 prc múlva jön a következő ráadásul a busz azt megvárja vagyis leszállított mindenkit és ott vár arra nehéz magyarázatot adni."
A busz azért vár ott, mert vissza fog fordulni, és be kell állnia neki egy "lyukba", ahol ugye nagy követési távolság van két busz között, vagy a saját vissza felé lévő idejét kell felvennie.
Ahhoz, hogy egy ekkor városban minden busz pontosan 8 percenként közlekedjen és mind végig menjen, az útvonal elejétől a végéig buszsávot kéne kialakítani ahonnan kivannak tiltva a biciklisek is. De ezt már kötött pályás közlekedésnek nevezik, a megvalósulására Londonban az esély közelebb van a nullához mint az egyhez.
Még az általad említett extra 10-15 perccel is előbb vagy a célállomáson mintha kocsival mennél a reggeli csúcsban, mert a legrosszabb helyeken azért van buszsáv.
Plusz adalék, hogy a buszokat általában próbálják ott fordítani ahol van alternatíva, pl North Finchley - Victoria (82-es) déli irányban általában Marlbe Arch vagy Hilton-nál fordul, onnan már megy 16, 73 as is a Victoriára, Északi irányban pedig Golders Green után, 102-es jó Henly's Cornerig, 460-as meg végig North Finchley-ig. Tehát a 15 perces várakozást eléggé kétlem, de nem mondom, hogy nem igaz, nem ismerem egész Londont.
Kényes témáról próbálok most írni. Előrebocsátanám hogy nem vagyok zsidó.Aki nálam kevésbé antiszemita az már zsidó.Mindez nem jelenti azt hogy csak pozitív a véleményem róluk..
Meggyőződésem viszont hogy a zsidógyűlölet egyszerűen az irigységben…..
Csige791
2013.10.12 23:42:20
A te utolsó "komolyabb" kommented diggerdriver.blog.hu/2013/09/21/bekeben_968/fullcommentlist/1#c20791535 pont beleillik az általam körülírt értelmi színvonalba.
Az, hogy valaki a birkák szintjén van vagy a varacskos disznókén, az már oly mindegy. Bár ha egy birka minősít az pont leszarom :)
Az, hogy valaki a birkák szintjén van vagy a varacskos disznókén, az már oly mindegy. Bár ha egy birka minősít az pont leszarom :)
Csige791
2013.12.15 16:18:56
@Kövérmadár: Amiket leírtál már megválaszoltam korábban. És (amivel nem kezdünk mondatot) még te beszélsz ostobaságról :)
Két héten belül hat biciklis halt meg London egyetlen útszakaszán. Ezzel kapcsolatos cikkünkre külföldön élő olvasóink reagáltak. Körülnéztünk, Európa mely városaiban tekernénk még nyugodtan. Rossz idő ide vagy oda, megint csak észak felé mennénk.
Két héten belül hat…..
A mai írás arról szól hogy meghívást kaptunk a vidéki Angliába egy, itt az interneten megismert kedves családhoz. Szólhatna ez az írás arról hogy látogatást tettünk egy fiatal magyar házaspárnál akik csodálatos környezetben élnek vidéken,teljes harmóniában egymással és az…..
Csige791
2013.08.17 13:14:31
Csige791
2013.08.18 00:01:32
@diggerdriver:
Tudtam, hogy a számok sem fognak meggyőzni, pont ezért nem fordítottam több munkát a bejegyzésbe, pedig vannak még érdekes adatok. Meg az sem győz meg, hogy apádnak, sőt még neked fiatalabb korodban, nekem, RRdivának, és a rengetek a már kint lévőkhöz segítségért forduló otthon maradottaknak sem kellet külföldre vándorolni munkáért, megélhetésért. Még saját magadnak sem hiszel, nem tűnik fel, hogy 2ezer kilométerre vagy a családodtól és barátaidtól, nem zavar, hogy otthon dolgozó embereket és családjaikat raknak ki uniós országokból érkező bankok. Tudod, a gond nem az, hogy a számok rosszabbak, hanem az, hogy 2004 előtt mind mind javult! És ez nem csak a számokkal volt így hanem mindennel, pl megéltél otthon is. Tudom: Nem az unió a hibás, hanem mi az egyszerű dolgozó emberek mert haza visszük a gyárat :)
Mosoly:
Hogyne mosolyognék nap mint nap. Olvastad a blogom többi bejegyzését? Ha elolvasod és van humorod talán te is fogsz.
Azokon kívül javaslom lépj be hozzánk a Magyar-Angol mellméret koordinációért felelős bizottságba én alapítottam: www.facebook.com/groups/boobssizecommittee/
UI:
Fura, hogy a Britteknek fele annyira sem szar mint a magyaroknak, ha jól emlékszem több mint fele ember mégis a kilépés mellett van. Talán ez az intelligenciai különbség eredményezi a két nép helyzetének a különbözetét.
Tudtam, hogy a számok sem fognak meggyőzni, pont ezért nem fordítottam több munkát a bejegyzésbe, pedig vannak még érdekes adatok. Meg az sem győz meg, hogy apádnak, sőt még neked fiatalabb korodban, nekem, RRdivának, és a rengetek a már kint lévőkhöz segítségért forduló otthon maradottaknak sem kellet külföldre vándorolni munkáért, megélhetésért. Még saját magadnak sem hiszel, nem tűnik fel, hogy 2ezer kilométerre vagy a családodtól és barátaidtól, nem zavar, hogy otthon dolgozó embereket és családjaikat raknak ki uniós országokból érkező bankok. Tudod, a gond nem az, hogy a számok rosszabbak, hanem az, hogy 2004 előtt mind mind javult! És ez nem csak a számokkal volt így hanem mindennel, pl megéltél otthon is. Tudom: Nem az unió a hibás, hanem mi az egyszerű dolgozó emberek mert haza visszük a gyárat :)
Mosoly:
Hogyne mosolyognék nap mint nap. Olvastad a blogom többi bejegyzését? Ha elolvasod és van humorod talán te is fogsz.
Azokon kívül javaslom lépj be hozzánk a Magyar-Angol mellméret koordinációért felelős bizottságba én alapítottam: www.facebook.com/groups/boobssizecommittee/
UI:
Fura, hogy a Britteknek fele annyira sem szar mint a magyaroknak, ha jól emlékszem több mint fele ember mégis a kilépés mellett van. Talán ez az intelligenciai különbség eredményezi a két nép helyzetének a különbözetét.
Ha nyár, akkor Spanyolország. Magyarországon a válság ellenére még ma is igen népszerű célpont valamelyik spanyol tengerpart – például éppen a Costa Brava, ahonnan országfelelősünk, Roxi küldött beszámolót. Egyrészt arról, hogyan élik meg a helyiek a nyarat, másrészt pár…..
Csige791
2013.07.14 10:27:12
Nyár elején voltunk Nerja-ban 4 napot onnan átmentünk Malagába egy napot körül nézni, (Ajánlom a Segway Tour-t). Majd Benalmadena 2 ejszaka. Itt Delfin show-t lehet nézni.
Nerja-ban van Buggy Tours, kaptok egy Buggyt és fel a Sierra Nevada tetejére mindenféle hegyi utakon. Megkérik az árát de jó dolog. www.buggytours.net/en/index.html
Nerja-ban van Buggy Tours, kaptok egy Buggyt és fel a Sierra Nevada tetejére mindenféle hegyi utakon. Megkérik az árát de jó dolog. www.buggytours.net/en/index.html
Csige791
2013.07.14 23:58:56
@én már a fény gyermeke vagyok: Nem is írtam, hogy odáig kell utazni. Csak annyit írtam, hogy van ott Delfin show ha esetleg valaki arra jár. Nem tudom Bolgároknál mi van ott még nem voltam, ami biztos, hogy itt be lehet menni hozzájuk a vízbe, simogatni és néhány alap parancsot adni nekik. A végén pedig közös fénykép két delfinnel. Ugyanitt vannak pingvinek akiket lehet etetni.
Persze ez mind extra és nem olcsó móka.
SelwoMarina pont es ha valaki arra jár.
Persze ez mind extra és nem olcsó móka.
SelwoMarina pont es ha valaki arra jár.
Szóval második rész. Valamivel több mint egy hónapja már olvashattatok itt róla, de azóta eljutottam én is odáig, hogy pár órát beleöltem a játékba, így aztán feljogosítva érzem magam arra, hogy megosszam veletek róla a gondolataimat. Többször mondtam már, hogy az első rész…..
Csige791
2013.06.02 01:34:51
Közlekedésstratégáknak jó hír, időben szűkösen levőknek pedig rossz, hogy megjelent a Cities in Motion második része. Anno az első rész elég nagy felbolydulást okozott, mivel korábban meglehetősen régen volt már egy normális forgalomszimulációs program, melyben derék…..
Csige791
2013.06.01 10:45:15
Megfigyeltem (így bőven több mint 600 poszt után nem nagy kunszt, persze), hogy érdekes hullámokban jönnek az írások, mintha egyik vonzaná a másikat, így aztán ma megint egy angliai történet következik. Számomra Róbert írásának a vége volt a legérdekesebb, amikor arról ír, a…..
Nagyvárosban buszvezetőnek lenni a világon sehol sem leányálom. Szidja őket az utas, szinte állandó az ellenőrzés, miközben naponta sok órát kell eltölteni a forgalomban, lehetőleg mindenkire vigyázva. Persze sok kritika is éri őket, gyakran nem is teljesen jogtalanul. Ugyanakkor…..
Ismét egy folytatásos történet újabb epizódja következik, ezúttal Londonból, ahová Ádám kevesebb, mint fél éve költözött ki. Mint írja, lassan kezdi felvenni a ritmust, lassan rutinos londonivá válik, noha bőven akad még, ami zavarja. Mondjuk az, hogy a brit főváros…..
Nehéz mit mondani egy olyan poszt előtt, aminek szinte minden szavával egyetért az ember, így nem is nagyon tehetek mást, mint hogy őszinte szívvel ajánlom mindenkinek: olvassa végig és (bár nem vagyok naiv, de nem adom fel) próbáljunk meg értelmes beszélgetést folytatni Z.…..
A Magyarok mártírok, mindig is azok voltak, azonban napjainkban a Mártírméter különösen magas szintet mutatna ha létezne ilyen műszer. Árpád fiainak nagy részét ugyanis nem érdekli a saját problémája, ellenben azonnal az utcára rohan ha egy-egy kisebbség egyes tagjait…..
J.J. a barátai képét továbbította nekünk, melyen az látszik, hogy a szilvásváradi kisvasúton a vasutasok ingyen utazhatnak az arcképes igazolványukkal, míg a fogyatékkal élőknek fizetniük kell.
Itt, az Új MÁV Blog lapjain már sokszor volt szó arról, hogy a vasutasok ingyenes…..
Attila egy igazi elégedetlen utas, állandóan a MÁV-Startot zaklatja. Télen fázik, nyáron melege van, nem tetszik neki, hogy büdös a vonat, illetve hogy késnek a járatok és még a műszaki állapotok elleni is szót emel.
A viccet félretéve, a következő jó hosszú levélben…..
Csige791
2012.08.06 22:31:10
@GQ:
Nem az a kérdés, hogy szerinted sok-e az összeg az adott színvonalért, hanem az, hogy van-e olyan befektető, aki úgy gondolja, hogy ha fejlesztéseket hajt végre pl a te igényeidnek megfelelően (klíma, tisztaság, kisf*szom) akkor megfogod-e tudni fizetni az árát.
Segítek, nem fogod tudni megfizetni, ezért nem is ad erre senki zsetont max az IMF.
Na IMF hitelt meg én nem akarom, inkább utazok klímanélküli retkes vonaton, ha az adóm+jegyáramitmegtudokfizetni nem elég jobbra. (azt meg elhiheted, hogy nem elég)
Nem az a kérdés, hogy szerinted sok-e az összeg az adott színvonalért, hanem az, hogy van-e olyan befektető, aki úgy gondolja, hogy ha fejlesztéseket hajt végre pl a te igényeidnek megfelelően (klíma, tisztaság, kisf*szom) akkor megfogod-e tudni fizetni az árát.
Segítek, nem fogod tudni megfizetni, ezért nem is ad erre senki zsetont max az IMF.
Na IMF hitelt meg én nem akarom, inkább utazok klímanélküli retkes vonaton, ha az adóm+jegyáramitmegtudokfizetni nem elég jobbra. (azt meg elhiheted, hogy nem elég)
Csige791
2012.08.07 16:51:56
@alte trottel:
Hát ha azt bekajálték, hogy az M6 kilómétere 4x annyiba került mint az osztrákoknál, pedig ott van alpok is, akkor ezt miért ne kajálná be?
A gond az, hogy ez már nagyon más téma, de így off mondatként megjegyzem, hogy semmi gondom nem lenne ha a rendszerváltástól idáig vezető szerepben lévőket (miniszterekig lefele) tárgyalás nélkül egyenként tarkónlőnénk.
Addig azonban, továbbra sem akarom, hogy a gyerekem fizesse meg mások klíma igényét.
Hát ha azt bekajálték, hogy az M6 kilómétere 4x annyiba került mint az osztrákoknál, pedig ott van alpok is, akkor ezt miért ne kajálná be?
A gond az, hogy ez már nagyon más téma, de így off mondatként megjegyzem, hogy semmi gondom nem lenne ha a rendszerváltástól idáig vezető szerepben lévőket (miniszterekig lefele) tárgyalás nélkül egyenként tarkónlőnénk.
Addig azonban, továbbra sem akarom, hogy a gyerekem fizesse meg mások klíma igényét.
Csige791
2012.08.07 19:32:09
@alte trottel:
Te milyen szavazatomról beszélsz? Jézusom.
Elárulok egy titkot. Londonban a metrókon ugyanúgy nincs klíma, az emberekről sokszor ömlik a víz, úgy vannak helyezkedve mint a heringek, jóval drágábban utaznak mint a magyarok, és még sincs ekkora sírás. (vagy nem tudok róla, bár a TFL alvállakozójának dolgozom, szóval elvileg tudnom kéne)
Biztos, hogy lehetne jobban is csinálni, de a mai magyar rendszerben esély nincs arra, hogy ne vegyenek fel -ahogy írtad- 3 milliárd hitelt/kilóméter majd annak ne lopják el a 95 százalékát.
Így meg nem kell. Előbb meg kell oldani a személyi problémákat vezetésben és ha lesz olyan vezetés aki emberi módon megoldja magától, népi nyomás nélkül (mert az sosem lesz, birkánia lakói mindent benyelnek) akkor ok.
(ja igen könnyen pofázok mert nem én használom.)
Te milyen szavazatomról beszélsz? Jézusom.
Elárulok egy titkot. Londonban a metrókon ugyanúgy nincs klíma, az emberekről sokszor ömlik a víz, úgy vannak helyezkedve mint a heringek, jóval drágábban utaznak mint a magyarok, és még sincs ekkora sírás. (vagy nem tudok róla, bár a TFL alvállakozójának dolgozom, szóval elvileg tudnom kéne)
Biztos, hogy lehetne jobban is csinálni, de a mai magyar rendszerben esély nincs arra, hogy ne vegyenek fel -ahogy írtad- 3 milliárd hitelt/kilóméter majd annak ne lopják el a 95 százalékát.
Így meg nem kell. Előbb meg kell oldani a személyi problémákat vezetésben és ha lesz olyan vezetés aki emberi módon megoldja magától, népi nyomás nélkül (mert az sosem lesz, birkánia lakói mindent benyelnek) akkor ok.
(ja igen könnyen pofázok mert nem én használom.)
Kettős Mérce
Mi támadtunk a bámészkodó cigányokra, a rendőrkordont áttörve és büszkék is vagyunk rá - szélsőjobboldali beszámoló Devecserről
2012.08.06 16:43:34
Már korábban beszámoltunk a tegnapi, a Jobbik által szervezett, és több más szélsőjobboldali szervezet által is támogatott tüntetésről, leírva azt, ami történt, azzal szemben, amit a Jobbik állít. Rengeteg komment érkezett, hogy biztos mi hazudunk, hiszen a tüntetésen csupa…..
Csige791
2012.08.07 09:58:44
@kovi1970:
Tök mind1 minek nevezzük őket, ha egy nép nem akar elveszni, a devecserben tüntetők eljárása a helyes. Nem szabad mindent lenyelni, mert eltaposnak minket.
A rendőrségnak kell változtatnia az eljárásokon, külõnben megtörténik az ami sem cigánynak sem magyarnak nem jó.
Amíg azonban marad az a helyzet, hogy magyar bèkés embereket terrorizál egy-egy kisebbsèg a legnagyobb erővel és összefogással kell vàlaszt adni nekik.
Ha nem akar polgárháborút a kormány kénytelen lesz szigorúbban fellépni a legkönyebben befolyàsolható szavazóik ellen is...
Tök mind1 minek nevezzük őket, ha egy nép nem akar elveszni, a devecserben tüntetők eljárása a helyes. Nem szabad mindent lenyelni, mert eltaposnak minket.
A rendőrségnak kell változtatnia az eljárásokon, külõnben megtörténik az ami sem cigánynak sem magyarnak nem jó.
Amíg azonban marad az a helyzet, hogy magyar bèkés embereket terrorizál egy-egy kisebbsèg a legnagyobb erővel és összefogással kell vàlaszt adni nekik.
Ha nem akar polgárháborút a kormány kénytelen lesz szigorúbban fellépni a legkönyebben befolyàsolható szavazóik ellen is...
Csige791
2012.08.07 10:24:04
@nu pagagyí: Jó gondolat. Arra azonban kiváncsi lenék mi alapján nevezel ismeretlenůl nácinak.
Pécs Gyárváros nevű része a megyeszékhely leglerobbantabb környéke. Itt áll az a családi ház, amelyre kedden nem sokkal tizenegy óra előtt kézigránátot dobtak. Az elhunyt unokatestvére a nevét nem kívánta elárulni, de annyit elmondott, hogy szerinte a családnak nem volt…..
A Magyar Nemzetben ma Seszták Ágnes úrasszony arról értekezett, hogy mostanában a történések konstans szereplője rendszerint a pofozó, rugdosó, köpködő cigány, ezért mindenki hallgat, vagy elfordítja a fejét. Mindez azzal a hírrel kapcsolatban tolult fel az újságírónő…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
50-200 éve az állattartás más volt. Jórészt családon belül megoldottuk. Az akkori állatok, még éltek, látták zöld füvet, a gazda szerette őket. Megsimogatta mikor adott neki enni. Persze utanna leölte és megette.
Ma már ez nem így van. Ma húsgyárak vannak. Embertelen módon bánunk ma az állatokkal.
Nincs itt semmi közös morális kérdés. Bizonyos kor után az ember egyedül el tudja dönteni, hogy akár e hús gyárakból származó húst enni.
Ennyire egyszerű ez.
Persze a húsevők emberek könnyen osszák az észt a táplálék lánc csúcsán. Megnéznem magunkat ha a mi nőinket címkézné egy felettünk álló létforma a szerint hogy mire alkalmasabb:
A: szülő gép
B: étel
Az A csoport mehetne a szülő körre, semmi más dolga nem lenne mint sorba szülni a gyerekeket, akiket aztán a lehető leghamarabb elvennék, leölnének mert a "boci" pecsenye annál finomabb minnél fiatalabb korban ölték le.
De ez csak fikció, mi vagyunk a csúcson, leölthetünk mindent, és még is tesszük, mert megtehetjük. A csúcson lenni felelőséggel is jár, de mint mindig az emberiség azt hárítani fogja. Hogy épp mire az mindegy, ma legyen a kormány a hibás, holnap az ufó-k, a lényeg hogy az egyéni döntésünk felelőséget/terhét másra hárítsuk.