Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Csanna

0 bejegyzést írt és 353 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
   Annyiból releváns hír ez egy jogi posztba, hogy a joghallgatók jelentős hányada a Budaörsi úti kollégiumban szocializálódott. A kolesz a fénykorát a kilencveneses évek elején élte, olyan halhatatlan figurákkal, mint a joghallgatóként kezdő Optikás, aki a…..
Csanna 2011.10.05 15:45:05
@Füredi 3.0: végre olvastam valami szarkasztikusan elméset:-) Nagyon jó...
Többet is írhatnál.

@Paret Georg- Christoph: egyetértek azzal a kiegészítéssel, hogy ez a világ - sajnos elég régen egy nagy rakás - KUDARC...

A magukat felvállaló, eredeti, szeretnivaló, önzetlen emberek sajnos elég korán halnak. Valaki ezt úgy fogalmazta meg, hogy hiányzik belőlük az egészséges önzés, ami ebben a sz..r világban a "túlélés" egyetlen feltétele is lehet. Elég vén vagyok már ahhoz, hogy ezirányú ismereteimet tapasztalati úton is igazolva lássam.
Személyesen sajnos nem ismertem, de nagyon fiatal ahhoz, hogy ne legyen közöttünk.
A történeteket olvasva NAGYON JÓ ARC volt
Nyugodjék békében. Amíg a róla leírt legendák élnek addig olyan, mintha közöttünk lenne.
A Zugügyvéd itt is közzéteszi a Népszabadságban  szombaton megjelent publicisztikáját, a jogász eskü szövegével kiegészítve:Én (…), esküszöm, hogy országunk alkotmányát, törvényeit és alkotmányos rendjét megtartom, az ember személyiségéből folyó alapjogait…..
Csanna 2011.04.29 18:26:20
@szgyula: no ez egy jó kérdés....
Még bonyolultabb azonban a már beágyazódott magzat "alkotmányjogi" helyzete figyelemmel arra, hogy Magyarországon a mai napig elég magas az abortuszok száma.

Emlékezetem szerint az ötvenes években egy nagytudású munkásnőből avanzsált miniszter asszony: Ratkó Anna pregnánsan megoldotta a kérdést. Nem vagyok benne biztos, hogy az akkori "ratkó-gyerekek" egyáltalán elérik-e a hőn áhított és mindig emelt nyugdíjkorhatárt s, ha véletlenül még némelyik életben van kap-e egyáltalán nyugdíjat.
A Zugügyvédben kellően kitárgyalták a fiatalkorúak szabálysértési örizetbevételének témakörét egy előző posztban. Anyánk, az Index cikke szerint a gépezet beindult. Csak nem úgy, ahogy sokan elképzelték, decens szülők gyerekeivel tesztelték a romagyerekek ellen alkotott…..
Csanna 2010.09.12 08:20:07
Pár gondolat:

- A hozzászólások mennyisége és minősége - leszámítva a kib@szott sok és öncélú, félrevezető "áljogi" trollkodást - azt az üzenetet közvetíti, hogy már régen megérett a helyzet a szabálysértési értékhatár alatti bűncselekményekkel kapcsolatos intézkedések szigorítására.
Az, hogy adott esetben szükséges és arányos volt-e az intézkedés vitatható.
(Mindenesetre vannak olyan szervezett, vagy "kevésbé szervezett" bűnözői csoportok, akik kifejezetten erre szakosodtak.) A sértetti képviselet pedig ma Mo-n köztudottan gyerekcipőben jár.

- A jog nem öncélú tudomány, hanem minden esetben társadalmi akaratot közvetít. A magam részéről nagyon örvendetesnek tartom a az ún. "laikusok" hozzászólásait, amely némely esetben felülmúlja azokét, akik állítólag végigseggelték az öt évet.

- Drasztikus csúsztatásnak tartom bizonyítványunk magyarázására a különféle szakterületek összehasonlítását
(jog vs szívsebész). Amíg a bírósági honlapon közérthetően(!!!) szerepel a "laikusok" számára, hogyan képviselje magát, addig gondolom egy szívsebészeti honlapon nincs közzétéve hogyan nyissuk fel barátunk mellkasát:)

- Aki valóban megalapozott szakmai tudással rendelkezik, az nem kérkedik vele és főleg nem önjelölt ETALON-ként aposztrofálva magát ontja innen-onnan összeszedett ismereteit. Vagy, ha igen, akkor ne csodálkozzon, hogy egynémely józan észjárású "laikus" elküldi a picsába.

- amit hiányolok: SZAKMAI ALÁZAT....
Csanna 2010.09.12 16:31:43
@Iustizmord: sajnálom, ha magadra vetted..
Egyébként pedig - lehet, hogy nem voltam eléggé érthető - én a társadalmi akaratot a bcs-k elleni fokozottabb fellépésre értettem.
Az antiszemitizmus nem bcs, hanem egy torz ideológia. Szerencsére én már nem voltam elszenvedője, ugyanis '44 után születtem.
A családom némely felmenő tagja viszont megtapasztalta. Ennek ellenére a magam részéről gusztustalannak tartom, ha bárhol ezt 2010-ben bármely kérdésben ütőkártyaként használják.
Az antiszemitizmus létrejötte nem társadalmi akarat következménye, inkább egy aljas politikai manipuláció terméke.
Ezért nem tartom helyesnek, sőt kifejezetten károsnak tartom azt a szemléleletet, amely bagatellizálja a bcs-t olyan megfontolásból, hogy előhúzza az antiszemita, vagy rasszista kártyát.
Nem szeretném fosni itt a szót, a többit úgy is tudod.
Mielőtt pedig engem "trollozol", keress már vissza a többezer old. hsz. között írt faszságokga, aztán elmélkedj a jogdogmatikán. Talán még azon is lehetne mélázni, hogy bizonyos politikai áramlatok hogyan torzítják azt.
Valami miatt a bíróságok most nagyon elkezdtek kommunikálni. Tegnap Gatter László FB Elnök a NOL-nak  nyilatkozott a bírói műhibákról. A nyilatkozat egyik érdekes megállapítása, vagyis beismerő vallomása, hogy néha az ügy vezeti meg a bírót.A büntetőügyekben pedig…..
Csanna 2010.07.01 13:21:24
@Sics68: mindkét esetben (Varga Gergely és vezető ügyész) azonos momentum, hogy közvetlen kapcsolatba kerültek a vádlottal..
Megjegyzem nyomozati szakban is jelentős lehet a látencia.. Akkor meg az ügyész meg a bíró néz ki a fejéből.., mint Micimackó: "nem értem az egészet, ki ette meg a mézet?"
Csanna 2010.07.02 13:33:14
@Sics68:
Nem rajongok túlzottan Kende Péter írásaiért, ennek ellenére a Kulcsár-könyvét nem tartom rossznak: Kende.hu
Ha van egy kis időd olvass bele. Az egész fent van a neten is. Jó pár itt boncolgatott kérdésre szerintem majdhogynem autentikus választ kapunk.

Más:

"Nem volt jó gondolat mérleggel a kezében ábrázolni Justitiát, mert mi dolguk az igazsággal a mérőeszközöknek?"
Ancsel Éva
Csanna 2010.07.02 17:07:30
@Sics68: szia,

azért írtam: "majdhogynem autentikus" :-D
jó hétvégét!
Úgy látszik egy kis meleg is elég ahhoz, hogy a vicces kedvű Zugügyvéd olvasók hasonló "jogi" kérdésekkel okozzanak vidám perceket: Tisztelt Zugügyvéd! Arra lennék kíváncsi, hogy ha én a végrendeletemben meghagyom, hogy halálom után semmiképp se temessenek…..
Csanna 2010.06.29 18:23:58
@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Hm..:o)
Nemigen van erről a műfajról sok információm:o) Úgy gondolom, hogy ebbe még egy született szadista sem menne bele:o)
Csanna 2010.06.30 16:12:50
@Tardigrada: no és mi légyen a végintézkedéssel(?) :o))))
Amit ugye illik tiszteletben tartani...
Vagy a polgári jog az smafu (?) :o)

Szerencse, hogy a humorérzék hiánya sem köz- sem magánvádra nem üldözendő..

Igencsak megszaporodna Füredi mester munkája a havi fixért. A nevető harmadik pedig Iustismord lenne. Évi rendes szabadságát minimum a Bahamákon töltené :o)
Ritkán fordul elő, hogy egy nagy közérdeklődést kiváltó ügy - jelen esetben a Balla Irma per -   bírája interjút ad az ítélethozatal után, ezért a Zugügyvéd is belinkeli ezt a jeles alkalmat. Az igaz, hogy egy bírósági perről az emberek a média információi…..
Bár számos hasonló témájú ügyet dolgozott már fel ez a blog, még mindig  búvópatakként előtörnek újszerű  trükkök  A szakértői vizsgálat eredménye, hogy minden sérülésmentes, de erős külső mágneses hatás érte a villanyórát, mindenképpen ilyennek…..
Fizikai munkát végző terhes nők munkajogi kiszolgáltatottságát taglalja az alábbi levél. Kérdés, hogy a munkáltató nem tud, vagy nem akar segíteni. Tisztelt Zugügyvéd!Háromműszakos munkarendben, fizikai munkát végző terhes nő mit tehet, ha a munkaadó nem tud/akar…..
Csanna 2010.05.10 14:51:57
@Iustizmord: :)
teljesen mindegy, hogy ki jön, ki megy
a nagy többség mindig a f.... végén van, csak másképp tálalják neki:)
Már aki bedől ennek...
Csanna 2010.05.14 18:01:37
@andika25: sztori

"Kényszervállalkozó" kényszervállalkozónak nevezik azt is, aki pl. kimondottan ilyen célból alapított családi bt. beltagjaként dolgozik és más munkavégzésre irányuló jogviszonya nincs, a cégnek más bejelentett munkavállalója nincs.
Bocs, de ez annyira közismert fogalom.
Nem egyéni vállalkozóról van szó.

Az összeg pedig az SZJA-val forint fillérre stimmel.
Nézőpont kérdése, hogy Te a 29.600,- Ft-ot magas ellátásnak gondolod:)
Ennek az 1/3-át pedig bizony beszedi az adóhatóság munkáltatói hozzájárulás címén.
Csanna 2010.05.14 22:56:25
@Sics68:
Szia! De örülök, régen olvastalak már!
Igen, van egy képmutató, hazug, alkalmatlan törvényünk..
Egyébként mindenben mélységesen egyetértek Veled!
Az alábbi örökléses-ingatlanos ügy kapcsán több kérdés is felvetődik. Mi történik ilyenkor az örökösödési illetékkel? Automatikusan  kérheti-e a tulajdonjog bejegyzést a vevő a régi szerződés alapján? Mindenesetre a szerződést megtámadásának nem sok értelme…..
Csanna 2010.04.19 11:11:10
@blackshíp: bocs a fenti választ Neked akartam
Csanna 2010.04.19 11:19:15
@blackshíp: bocs Neked akartam a fentit
Csanna 2010.04.22 08:32:04
@Iustizmord: na ez az, amikor egy posztírót teljességgel a falnak vezetnek:)))
(kötelmi igény, elbirtoklás, kötelezettségek megöröklése, uzsora szerződés.. és még sorolhatnám:)))

Ez még önmagában nem is lenne olyan nagy probléma. De mindezt úgy, hogy közben mást megpróbálnak szétalázni(?)

Nem tudom miért, de kicsit a -korábbi posztok miatt is - szennyvizes feelingje van ennek a posztnak :)
Vagy tévedek? :)
A Zugügyvéd nem sok jóval tudja az alábbi levél íróját kecsegtetni, de hátha van valamelyik kollégának használható ötlete. A levélből az tűnik ki, hogy nincs külön albetétesítve a garzonlakás, a  társasházi alapító okirat módosítása nélkül viszont nem is kaphat…..
Csanna 2010.03.23 14:57:40
@Pascal:
-az önkormányzattal nem a társasháznak van vitája, hanem a posztolónak. Ugyanis az önkormányzat ragaszkodik a tulajdoni hányadát megillető osztatlan közös tulajdonban lévő részéhez.

Felvetődhet a kérdés, hogy miért?
Nyilván azért:
1.) mert az adásvételhez nem járult hozzá, ebből pedig az következik, hogy az Alapító Okiratban a "garzon" továbbra is a társasház osztatlan közös tulajdonát képezi. Az Alapító Okirat módosításához pedig 18 évvel ezelőtt is a tulajdonosok 100%-ának belegyezése szükségeltetett.

2.)A vevő ("garzonos") és az eladó (társasház néhány tulajdonosa, korántsem 100%)érvényes adásvételi szerződést több ok miatt sem köthet az osztatlan közös tulajdonra.Ezt fentebb már kifejtettem.

Osztatlan közös tulajdon értékesítésének menete és feltétele: (volt 18 éve és ma is)

- a tház közgyűlési határozata, hogy az osztatlan közös tulajdont önálló albetétté alakítja, ezért az alapító okiratot módosítja (korábban 100%, ma 75%) és értékesíti.

- alapító okirat módosítása (korábban és ma is 100% tulajdonosi belegyezés, mivel az összes tul.hányadot érinti, mert a tulajdonosok magántulajdonára jutó osztatlan közös tulajdonból a tulajdoni hányaduk csökken)

- az önálló albetétté alakított osztatlan közös tulajdon tekintetében születhet csak érvényes adásvételi szerződés.

A tényállást figyelembe véve a posztoló a tház néhány tulajdonosával kötött egy "adásvételi" szerződést, amelyet sem a földhivatal, sem az önkormányzat (mint egyik tulajdonos) nem ismer el.

Az ilyen és hasonló mutyik miatt is kerültek a társasházak a 2009-es törvénymódosítással ismét ügyészségi felügyelet alá. Számos hasonló eset van, amelyek a társasházak osztatlan közös tulajdonában beállott vagyonvesztést eredményezték.

Az "elbirtoklás" jogintézményével több szempontból sem érdemes foglalkozni.
Egyrészt azért, mert osztatlan közös tulajdon esetében elbirtoklásnak nincs helye, (LB)
másrészt azért, mert az önkormányzat, mint tulajdonos sem az alapító okirat módosítását, ezzel összefüggésben az adásvételt sem hagyta jóvá.
Ezért nincs az ingatlannak önálló hrsz-a és tulajdoni lapja sem.

A posztoló által leírtak alapján a címet egy kis csúsztatásnak érzem, ugyanis nem a garzon van a társasház markában, hanem a társasház osztatlan közös tulajdona
a "garzon" markában.
Csanna 2010.03.23 15:32:05
@Pascal:

"Csak annak van jelentősége, hogy 18 évvel ezelőtt a XXV.PED szerint érvényes adásvételi szerződést kötöttek-e.."

Az általad copyzott XXV.PED erre is megadja a választ, álláspontom szerint pedig csak ez releváns:

"Ha azonban külön jogszabály szigorúbb alakszerűséget ír elő, annak meg nem tartása a szerződés érvénytelenségét eredményezi..."
Csanna 2010.04.20 14:28:59
@zseraldin: ez megérdemelne egy önálló posztot.
Az alábbi ügyben igencsak bizarrnak tűnik mind a hivatkozott ítéletindoklás, mind a lány nem túl korrekt húzása az apjával szemben.Elhunyt Édesanyám lakásának értékesítésénél elkövettem azt a hibát, hogy egyetlen lányom számlájára kértem az vételár utalását, mivel…..
Csanna 2010.04.16 20:28:23
@Füredi 2.0:
Füredi:)
Csanna 2010.04.16 20:36:38
@Csanna: mert az elsőfokon már ítélet született, a másodfokon - amennyiben a posztíró fellebbezni kíván - márpedig ezek szerint "kíván"..!
Már csak ügyvéd járhat el a képviseletében.
No hát ezér..
Csanna 2010.04.18 14:51:04
@Iustizmord: nagyon korrekt:) Mentségemre szolgáljon, hogy két felest már bedobtam..)
A poszt elején meg benéztem az FB-t..:)
Sorry
Ez a ítélet mindenképp megér egy Zugügyvéd bejegyzést. Főleg a bűnszervezet minősítés megítélése vet fel érdekes kérdéseket. Súlyos börtönbüntetésre ítélte első fokon a Bács-Kiskun megyei Bíróság a bűnszervezetben elkövetett csalással vádolt Zuschlag János…..
Csanna 2010.04.04 17:23:55
@Iustizmord:

"máshol ezt úgy hívják, hogy mszp, szdsz, fidesz, kdnp, jobbik. ha szorosan vesszük, ez mind bűnszervezet.."

Fején találtad a szöget :)
Igazán tojhatna már a nyuszi egyszer egy pártoktól mentes társadalmat!
Mindenki jobban élne, az biztos!

Addig is minden kedves kommentelőnek kellemes húsvéti ünnepeket!
Csanna 2010.04.16 20:40:19
@Iustizmord:
:) Kösssssszz :))))))
Csanna 2010.04.16 20:41:25
@Iustizmord:

Kösssszzzzzz:))))))))))))))
Érdekes a felvetett kérdés, milyen következményei lehetnek, ha a tanú vallomást véletlenül kihangosítja a bíró a többi tanúnak?Szia Zugügyvéd,A minap beidéztek tanúként egy vidéki bíróságra. Miután rögzítették, hogy megjelentem, kiküldtek a folyosóra várakozni, a majd a…..
Csanna 2010.04.02 18:46:25
@Füredi 2.0: nem biztos, hogy nyekk hazudik.
Kecskeméten a Stadler pernél két ún. "teremőr" is végig bent volt. Aztán tudja Isten, hogy azok konkrétan milyen jogviszonyban látták el a feladatot.
Csanna 2010.04.02 19:08:12
@Jogász: hát igen, vannak ilyen "személyiségcserék":)
Nemrég hallottam:

40-es, decens, jól öltözött hölgy (gyanúsított)
30-as évei elején járó fiatal ügyvéd, farmerban, pólóban, diszkrét tetkó a felkaron.

Rendőr portáról telefonon felszól: megjött az ügyvédnő a gyanúsítottal..:)
A Zugügyvéd minden politikai hátsó szándék nélkül posztolja ki Morvai doktornő parkolási ügyét. Vajon mi mindenre hiszik, hogy kiterjed a mentelmi jog, a HÉV-en való bliccelésre is?  Majdnem kerékbilincset kapott Morvai Krisztina a pesti belvárosban, de épp autójához…..
A Zugügyvéd holnap hajnalba elutazik 10 napra a mongol sztyeppékre nomád barátaihoz farkasokat fényképezni. Mivel ott esélye sincs Internethez jutni, ezért a blog is szünetel ezen időszakban. Addig is Az Igazság mindenek felett:)..
Csanna 2010.03.17 12:30:58
@Neménvótam: gondolod, hogy megtalálná? A farkasok letagadnák, hogy egyáltalán láttak ügyvédet...
Csanna 2010.03.17 18:55:33
@Neménvótam: úgy néz ki, hogy a farkasok elálltak a keresettől.
A zugi szerencsésen visszaérkezett..
A Zugügyvédnél két mongol ügyvédjelölt dolgozik. Karácsonyi munkavacsora közben említették, hogy a mongol nomádok között milyen divat a farkasvadászat. Zugügyvéd találkozott már farkassal korábban egy mongol horgásztúrán és nagyon fellelkesült.Az ügyvédjelöltek…..
 Füredi kolléga beküldött egy érdekes adalékot a Bosszúálló bíróság bejegyzéshez, hogy néz ki az ügy bírói szemmel.  Zugikám!Bár magam voltam az, aki többször allergiás rohamot kaptam a szennyvíz-saga újabb és újabb epizódjaitól, remélhetőleg zárásként…..
Csanna 2010.02.22 18:14:01
@danko1pista: @Weiß Api: No de milyen érdekes :) Itt mindenki a nick-jét magyarázza...
Csanna 2010.03.08 08:19:46
@dzsaszper: Azért azt ugye megengeded, hogy megnyugtasson a tudat szerencsére te sem döntesz arról, hogy én milyen határon táncolok vagy sem ... (becses véleményed szerint:-)

Enyhén szólva gusztustalan, etikátlan nagy nyilvánosság előtt folyamatosan (kb. 6 hónapja)szétrágalmazni, becsmérelni valakit, majd mikor ezt többen szóvá teszik, arra hivatkozni, hogy mit köteles eltűrni...
Ezzel kapcsolatos véleményem továbbra is fenntartom (ha megengeded:-)
Csanna 2010.03.08 11:48:30
@dzsaszper: No akkor feletted egy Pascal általi legenyhébb idézet (éppen a sokból népbíró nick alatt) a nevesített bíróval kapcsolatban.
Nagyon hitelesnek tűnnél a szememben, ha egy kicsit ezen (ezeken) is elgondolkodnál:-)
Az alábbi ügy több szempontból tűnik érdekesnek: egyrészt a szerződés szövege, ami alapján kártérítést követelnek, másrészt a magyar jog szerinti érvényesíthetőség kérdése. Tisztelt Zugugyved! Az alabbi szerzodest alairva dolgoztam kulfoldon 2honapot. Kint a…..
Csanna 2010.02.26 19:49:01
@ghck: a két dolog nem mond ellent egymásnak. Kérheti, de attól még "himi-humi" marad. :-)

Mindenesetre a fentiek alapján 500 GBP-ot abszolút nem kérhet semmilyen címen.
Csanna 2010.02.26 23:15:22
@Égbekiáltó: jó a logikai levezetésed, de a munkajogviszonyhoz és ahhoz kapcsolódó nyilatkozatokhoz (akár munkaerő-közvetítés, vagy kölcsönzés) a fenti Kormányrendelet, valamint a Munka Törvénykönyve az irányadóak.
Csanna 2010.02.26 23:30:50
@Csanna: azt sem hagynám figyelmen kívül, hogy az ügynökség magát a munkavállalást ehhez a nyilatkozathoz kötötte, amely szintén jogellenes.

Idézet egy általam ismert korrekt munkaközvetítői szerződésből:

xz pont.

"Megbízott (munkaerő-közvetítő) kötelezettséget és garanciát vállal Megbízó (munkáltató) felé, amennyiben az általa kiközvetített munkavállaló munkaviszonya a munkába állástól számított 3 hónapon belül saját felróható magatartása, vagy bizonyítható alkalmatlansága miatt megszünik, úgy Megbízott 3 munkanapon belül - további költségek kiszámlázása nélkül - megüresedett munkakört újabb alkalmas munkavállalóval tölti be.
Az alábbi jogi ügy leginkább arról szól, hogyan nem szabad házasodni, közös céget alapítani . A Zugügyvédnek az alábbi indoklás tetszik a legjobban: „Az ügy elhúzódását az ügy bonyolultságával, és azzal indokolták hogy nem találták a férjemet.”Tisztelt…..
A benzinkút és vendéglő, kocsma tulajdonosok kedvenc módszere, hogy csak a borravalóért dolgoztatják az alkalmazottjaikat. De hogy egy diákszövetkezet is asszisztáljon a sajátos foglalkoztatásban ez új elemnek tűnik ebben a műfajban. Tisztelt Zugügyvéd!Rövid leszek, és…..
Csanna 2010.02.18 17:47:52
@avman: tudod katasztrofális a munkaerőpiaci helyzet. Sajnos a munkavállaló kiszolgáltatott helyzetben van. Arra nincs semmilyen garancia, ha ezt a munkát otthagyja, kap helyette másikat. Biztos vagyok benne, ha jobb munkát talált volna, akkor már nem a benzinkúton dolgozna.
Csanna 2010.02.18 21:23:03
@Füredi 2.0: azt hiszem ez a tökéletes megoldás.
Sokszor elveszünk a jogi helyzet ragozásában, közben pedig elmegy mellettünk
az élet. Addig-addig ragozzuk a jogi helyzetet, amíg szép lassan padlóra kerülünk és már az adott körülményből sem tudunk kikecmeregni.

@malarya: sajnos ez nem lesz jobb addig, amíg recesszió van a munkaerőpiacon. Így viszont valahogy túl lehet élni.
Az alábbi eset is egy autó-állat különös kapcsolatról szól. Ha az ügyből ha tárgyalás lenne, biztos, hogy bírósági tudósítót küldene a Zugügyvéd.  Tisztelt Zugügyvéd! Talán esetünk egyedi, kérem ha módjában áll segítsen. Kérem foglaljon állást az…..
Csanna 2010.02.19 14:12:33
Szerintem a munkáltatónak gondoskodnia kellene a telephelyén a patkányirtásról.
(Rengeteg ilyen cég van)

Mindemellett kártérítési felelőssége
@simplysteve: által leírtak és a Mt alapján sem merül fel.

Egyébként a rágcsálók nem csak a gk. vezetékeit szeretik. Barátnőm tengerimalaca az olvasólámpa vezetékét rágta el. Szegény elhalálozott.
A Zugügyvédnek is hasonló a véleménye a történtekről, mint az alábbi levél beküldőjének. A kopogtató-cédula ellopása több, mint rongálás.Szia Zug,Feltörték a levélszekrényemet – mint  annyi másnak -  és elemelték a kopogtató cédulákat, az egész…..
Régi mondás az, hogy az a  legjobb örökös, aki a haláleset után leggyorsabban ér az örökhagyó lakásába. Bíróság előtt sajnos nagyon nehéz a végrendeletet és az örökösödési szerződést eredményesen megtámadni.Kedves Zugügyvéd!A következő problémával fordulok…..
Csanna 2010.02.12 21:09:05
@még egy realm fan: oda sajnos nem tudunk visszamenni, ugyanis a szerződést még a posztíró sem látta. Arra vonatkozóan viszont már elég sok tanácsot kapott, hogy hogyan tudná megszerezni a továbblépés érdekében.
Csanna 2010.02.14 07:56:16
@Mr. O'Donaghue: ez a sztori is nagyoooon jóóóóóóóó!!!! De mennyi ilyen van a valóságban.
Csanna 2010.02.17 12:16:46
@Mr. O'Donaghue: Na tessék... Mi is itt kommentelgetünk ahelyett, hogy valahol már régen takarítanánk :-)

A fiúk vagyonos idős hölgynél,
A lányok pedig vagyonos idős úrnál :-)

Oszt öregségünkre meg csodálkozunk, hogy nem nagyon maradt semmink... :-)
A felelőség vállaló nyilatkozatot a Zugügyvéd sem tudja értelmezni az alábbi ügyben. Ellenben kártérítési pert lehetne indítani.Hello, sajnos tudok én is egy "jó" esetett...Üdv!Amiről írok nektek, egy folyamatban levő ügy. Az Egyenlő Bánásmód Hatóság vizsgálja…..