Adatok
SebesAndor
0 bejegyzést írt és 40 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nemrégiben levelet kaptunk, amit főszerkesztőnk korrekten meg is válaszolt. Kedves olvasónk azt javasolta, hogy lobbizzuk ki: segédmotorral is lehessen utast szállítani. Ugyan Winkler Róbert gyakorlott robogósként is véleményezve udvariasan elmondta, hogy nem tartjuk erre alkalmasnak a…..
Egy nap késéssel, de valóban megépült Budapest tömeges biciklis fejlesztéseinek első részlete. Ahogy Vitézy Dávid kedden bejelentette, a főváros a Thököly út és Hungária körút kereszteződését alakítja biciklizhetővé. Eddig a Thököly úton, a Dózsa György…..
SebesAndor
2011.08.19 00:17:49
@873ujr3rk: ölég sérült vagy kispajtás; amikor a minap este kevés híjján elütöttem a marhát, aki kivilágítatlanul jött szemben az egyirányú utcában. Ki a gyöngyöspatapozitív, idióta?
SebesAndor
2011.08.19 00:22:54
@tízpercbringa: Tudod. mondjuk Münchenben van a járda, van mellette 5 centivel alacsonyabban a biciklis út, és aztán az úttest. A járda lapokból van, a biciklis út aszfaltozva.
Az autók között bringázni életveszély, még robogóval is kockázatos.
Amúgy bringáztam valószínűleg akkor is, amikor te még egy erotikus gondolat se voltál a szüleid fejében, így észosztásró l ne beszélj.
Az együttműködés szükségességét osztom. A bringás meg megy esze nélkül át a piroson, szembe az egyirányú utcában, ezt naponta látom...
Utolérem, megelőzöm, a piros lámpánál ő ér utol és szarik a pirosra, átmegy. És ez így megy minden reggel a Kerepesi úton az Astoriáig...
Nem mind ilyen, de sok. AHogy sok autós is bunkó, természetesen.
üódv:
SA:
Az autók között bringázni életveszély, még robogóval is kockázatos.
Amúgy bringáztam valószínűleg akkor is, amikor te még egy erotikus gondolat se voltál a szüleid fejében, így észosztásró l ne beszélj.
Az együttműködés szükségességét osztom. A bringás meg megy esze nélkül át a piroson, szembe az egyirányú utcában, ezt naponta látom...
Utolérem, megelőzöm, a piros lámpánál ő ér utol és szarik a pirosra, átmegy. És ez így megy minden reggel a Kerepesi úton az Astoriáig...
Nem mind ilyen, de sok. AHogy sok autós is bunkó, természetesen.
üódv:
SA:
SebesAndor
2011.08.19 14:08:32
@tízpercbringa:
Én nyáron robogóval járok. A piros lámpát szigorúan tiszteletben tartom, a gyerekeimet is úgy neveltem, hogy addig állunk a zebra szélén, amíg zöldre nem vált. A sok vén hülye nyugdíjas - meg persze a fiatalok is - ott szaladgálnak át a tiloson, mert éppen nem jön senki. Én meg úgy gondolom, és ez azon kevés dolgok közé tartozik amit a gyerekeim megtartanak - hogy ha megállok a pirosnál, akor egy veszélyforrást kiiktattam az életemből, ami ugyan ezrelékekben, de oda vezethetne, hogy idő előtt megdöglök.
A magam részéről a biciklit sporteszköznek tekintem, én télen-nyáron megizzadok rajta, és nincs kedvem 8-9 órát büdösen, izzadtan ülni az irodában. A robi egyébként gyorsabb, mint a bringa, és kevésbé veszélyes, mert fel tudja - bár, leszögezem, nem szabályosan - venni a járműfolyam sebességét.
Magyarázatul: szbálytisztelő vagyok, ha 50 a sebesség, kocsival annyival is megyek, és nagy ívben leszarom, ha egy kopasz köcsög mögöttem villog. Robival ezt nem tehetem meg, mert rám mászik, leszorít. Így egy kis tuning, és robival úgy megyek, ahogy a forgalom megkívánja, a lényeg, hogy ne akarjon percenként 20 jármű megelőzni. Biciklivel viszont ez teljesíthetetlen. Bringázok nyáron nyaraláskor, néha kedvtelésből, kimondottan sport céllal - de közlekedni, azt nem...
Más. Azt tudod a hüjje KRESZ-ből, hogy hivatalosan a Robi mindenütt 45-tel mehet, míg a bringa lakott területen kívül 50-nel is? Más kérdés, hogy olyan bringa és bringás persze nincs, de ennyit az előírásokról.
* * *
Amúgy nyilván nem a Thököly-Hungária kereszteződésben mennek át a bringások a piroson, de mondjuk a Kerepesin befelé van vagy 6-7 lámpa, meg a ákóczi út zebrái, hát azokat rendre lesz@rják.
AZ egyirányú utcákról meg annyit, hogy a bringások 99 %-ának fingja sincs arról, hogy csak a kiegészítő tábla esetén hajthat be az egyirányúba szemből, ami szerintem is logikus.
Ugyanakkor még tábla esetén se egyértelmű, mi a helyzet ilyenkor a jobbkéz szabállyal. Mész a kocsival, kötelező haladási irány előre, és jobbról kijön a bringás... Na, akkor mi van?
* * *
A bringást beültetném alkonyatkor vagy este az anyósülésre, és figyelje meg, mikor lehet észrevenni a kivilágítatlan hülye haverjait...
* * *
Súlyos hiba, hogy a Kreszben elsőbbsége van a bringautasnak a párhuzamos úttal egyetemben. Pölö Mogyoródi-Mexikói sarok. Balra akarsz fordulni. 2 sáv szemből, amiből egy lesz, közben kidugják az orrukat a balról jövők. Végre úgy látod, át tudsz slisszolni. Gázt adsz, és erre a zebrán - ami itt legális bringaút - megjelenik száguldozva egy bringás, elvben szabályosan. Takarásból, persze, vagy veled párhizamosan, a hátad mögül, de a szemközti járdára festett bringaúton. Padlófék, ha szerencséd van, nem ütöd el. De közben a padlófék miatt leálltál a kanyarodás közben, ahhoz is szerencse kell, hogy aki előtt átslisszoltál, ne trafáljon telibe. Tehát - ha elsőbbsége is van a bringásnak, oda kellene tenni neki egy 5 km-es sebességkorlátozó táblát, hiszen a gyalogosokra úgyis figyel az ember.
* * *
Összességében vallom, aki köcsög a kocsiban, az - ha csak nem 120 cm-es törpe, köcsög a bringán vagy motoron is. Talán még gyalogosan is az.
üdv
SA
Én nyáron robogóval járok. A piros lámpát szigorúan tiszteletben tartom, a gyerekeimet is úgy neveltem, hogy addig állunk a zebra szélén, amíg zöldre nem vált. A sok vén hülye nyugdíjas - meg persze a fiatalok is - ott szaladgálnak át a tiloson, mert éppen nem jön senki. Én meg úgy gondolom, és ez azon kevés dolgok közé tartozik amit a gyerekeim megtartanak - hogy ha megállok a pirosnál, akor egy veszélyforrást kiiktattam az életemből, ami ugyan ezrelékekben, de oda vezethetne, hogy idő előtt megdöglök.
A magam részéről a biciklit sporteszköznek tekintem, én télen-nyáron megizzadok rajta, és nincs kedvem 8-9 órát büdösen, izzadtan ülni az irodában. A robi egyébként gyorsabb, mint a bringa, és kevésbé veszélyes, mert fel tudja - bár, leszögezem, nem szabályosan - venni a járműfolyam sebességét.
Magyarázatul: szbálytisztelő vagyok, ha 50 a sebesség, kocsival annyival is megyek, és nagy ívben leszarom, ha egy kopasz köcsög mögöttem villog. Robival ezt nem tehetem meg, mert rám mászik, leszorít. Így egy kis tuning, és robival úgy megyek, ahogy a forgalom megkívánja, a lényeg, hogy ne akarjon percenként 20 jármű megelőzni. Biciklivel viszont ez teljesíthetetlen. Bringázok nyáron nyaraláskor, néha kedvtelésből, kimondottan sport céllal - de közlekedni, azt nem...
Más. Azt tudod a hüjje KRESZ-ből, hogy hivatalosan a Robi mindenütt 45-tel mehet, míg a bringa lakott területen kívül 50-nel is? Más kérdés, hogy olyan bringa és bringás persze nincs, de ennyit az előírásokról.
* * *
Amúgy nyilván nem a Thököly-Hungária kereszteződésben mennek át a bringások a piroson, de mondjuk a Kerepesin befelé van vagy 6-7 lámpa, meg a ákóczi út zebrái, hát azokat rendre lesz@rják.
AZ egyirányú utcákról meg annyit, hogy a bringások 99 %-ának fingja sincs arról, hogy csak a kiegészítő tábla esetén hajthat be az egyirányúba szemből, ami szerintem is logikus.
Ugyanakkor még tábla esetén se egyértelmű, mi a helyzet ilyenkor a jobbkéz szabállyal. Mész a kocsival, kötelező haladási irány előre, és jobbról kijön a bringás... Na, akkor mi van?
* * *
A bringást beültetném alkonyatkor vagy este az anyósülésre, és figyelje meg, mikor lehet észrevenni a kivilágítatlan hülye haverjait...
* * *
Súlyos hiba, hogy a Kreszben elsőbbsége van a bringautasnak a párhuzamos úttal egyetemben. Pölö Mogyoródi-Mexikói sarok. Balra akarsz fordulni. 2 sáv szemből, amiből egy lesz, közben kidugják az orrukat a balról jövők. Végre úgy látod, át tudsz slisszolni. Gázt adsz, és erre a zebrán - ami itt legális bringaút - megjelenik száguldozva egy bringás, elvben szabályosan. Takarásból, persze, vagy veled párhizamosan, a hátad mögül, de a szemközti járdára festett bringaúton. Padlófék, ha szerencséd van, nem ütöd el. De közben a padlófék miatt leálltál a kanyarodás közben, ahhoz is szerencse kell, hogy aki előtt átslisszoltál, ne trafáljon telibe. Tehát - ha elsőbbsége is van a bringásnak, oda kellene tenni neki egy 5 km-es sebességkorlátozó táblát, hiszen a gyalogosokra úgyis figyel az ember.
* * *
Összességében vallom, aki köcsög a kocsiban, az - ha csak nem 120 cm-es törpe, köcsög a bringán vagy motoron is. Talán még gyalogosan is az.
üdv
SA
Svéd fejlesztés, és nagy előnye, hogy a sikkesen öltözött kerékpárosoknak sem kell a jövőben biztonságuk érdekében olyan olyan súlyos kompromisszumot tenniük, mint a bumfordi sisak viselése, valamint, hogy a belőtt frizura sem lapul le, egészen addig, amíg a bringás…..
Miközben Orbán Viktor forradalmi hevületben értékelte a Nagy Száznapos Menetelést, a csatorna kifejezte véleményét a dologról. Bátor húzás volt, nem mondom. (A képet itt találta Szily kolléga)...
SebesAndor
2010.09.08 17:42:16
@gastro vazze:
igen, a magyar turistáknak jó az alacsony árfolyam és a magas árfolyam az idelátogató külföldieknek.
nyilvánvaló, köszönöm a (jogos) helyreigazítást.
(jól gondoltam, rosszul írtam).
igen, a magyar turistáknak jó az alacsony árfolyam és a magas árfolyam az idelátogató külföldieknek.
nyilvánvaló, köszönöm a (jogos) helyreigazítást.
(jól gondoltam, rosszul írtam).
Már az Indexben is hőzöngés volt amiatt, hogy a foci vb párhuzamos meccseinek közvetítői bemondják a másik meccs eredményeit, ezért felteszem, hogy másokat is érdekel, miért is teszi ezt az MTV. Alant a köztévé sajtóközleménye, szó szerint. "Amióta a bundázások…..
Ez egy ízig-vérig jobbközép program, amit Bokros vagy Bajnai soha nem jelenthetett volna be. A Fidesz pedig újra a régi, a sokak által visszavárt polgári párt. (Fotó: fn.hu) Orbán Viktor pár napos bizonytalankodás után végre a helyzet ura, a Fidesz pedig hosszú évek…..
Bajnai Gordon miniszterelnök az elmúlt héten úgy csinált, mintha igazi politikus lenne, nem pedig csak válságkezelő cserekapus. Gyors ütemben meglátogatott két általános iskolát, egy épülő fürdőt, egy múzeumot és a labdarúgó válogatottat. Bő fél évvel választások előtt…..
1874 kilométeren tervezi megszüntetni a vasúti közlekedést a decemberben esedékes menetrendváltáskor az Antali Károly közlekedési kormánybiztos vezette csapat. A mellékvonalak nagyobbik felén állnának le a vonatok. Olyan városok maradnának teljesen vasút nélkül, mint Baja,…..
SebesAndor
2009.08.23 23:45:05
Több száz biciklis lepte el a Margit hidat kedden este, a déli járdán bringaláncot alkotva tiltakoztak az ellen, hogy a főváros felrúgta a civilekkel kötött megállapodást, így a híd felújításából kimarad a déli oldalra tervezett biciklisáv. Készült egy kérdőív, ami…..
Cs. a vasárnap délutánját a Palatinuson egy durva kabinostól való rettegés árnyékolta be. A Palatinus alkalmazottja válogatás nélkül bazmegolt és kurvaanyázott a vendégeknek, akik megzavarták és munkára kényszerítették őt. Vasárnap, augusztus 3-án délután egy háromfős…..
SebesAndor
2009.08.04 12:44:22
@zauberpferde:
Azon csodálkozom, hogy tudsz írni. Jó volna nem csak vírus meg spam szűrőket készíteni, hanem valami speciális szűrőt az ilyen parasztoknak. Véletlenül nem kabinos vagy? Nem ötven körüli és fülbevalós? Nem Te voltál tegnap a Palatinuson kabinos?
Te IQ bajnok, egyem a lelked, szért sokat kinlódhatott a tanító néni, amíg megtanított írni...
Azon csodálkozom, hogy tudsz írni. Jó volna nem csak vírus meg spam szűrőket készíteni, hanem valami speciális szűrőt az ilyen parasztoknak. Véletlenül nem kabinos vagy? Nem ötven körüli és fülbevalós? Nem Te voltál tegnap a Palatinuson kabinos?
Te IQ bajnok, egyem a lelked, szért sokat kinlódhatott a tanító néni, amíg megtanított írni...
Egyre gyakoribb jelenség, hogy biciklisek és motorosok a villamossínt választják a forgalmas úttestek helyett. A villamosvezetőket rettegésben tartják, ráadásul szabálytalan is a sínen kerékpározni. Senki nem azért indul biciklizni, hogy elüssék, hogy öngyilkos legyen. Miért…..
Magyarország nem keresztény ország, de a rendszerváltás óta – a két forradalmi ünnepet és a tűzijátékosat kivéve – a pirosbetűsök az egyházi hagyomány szerint alakulnak: karácsony, húsvét, pünkösd. Az első kettő nem okoz zavart, a keresztények megülik a maguk…..
Úgy tűnik, ahogy melegszik az idő egyre inkább hülyülnek meg az emberek. Bár ez csak egy gyenge lábakon álló indok, hogy miért történik ennyi baleset, nem beszélve a veszélyes majdnem helyzetekről. Gábor terhes feleségével az oldalán találkozott egy teherautóssal, aki…..
Miért van az, hogy mindenki, aki MSZP-s, vagy FIDESZ-es az kommunista? Igazából van két kőkemény kommunista pártunk, csak az egyik szégyelli hogy az volt régen (pedig még most is az), a másik meg szidja orrba-szájba (pedig ő meg az lett közben). Miért mondom ezt? Ezért bazmeg!Mik a…..
A közlekedési cég gazdái megijedtek az eredménytelenül szörfölő újságtól.
A Kötött pálya információi szerint elhalasztotta csütörtöki brüsszeli útját az a BKV-delegáció, amely a 32 eladó használt csuklós buszt nézte volna meg. A döntés oka bizonyára a…..
SebesAndor
2009.02.26 13:15:36
@Mike36:
Azért sok mindent a Demszkyre lehet kenni, elfogadom. Az ingázókban igaza van, sőt, én még szigorúbb lennék.
Budapest vesztét okozzák az ingázók. Rengetegen kiköltöztek az agglomerációba, de ide járnak dolgozni. ELveszik a pesti munkahelyet, használják a pesti infrastruktúrát, naponta ide meg vissza autóznak, mocskolják a levegőt, az utakat, dugót okoznak, stb. Emellett a főváros költségvetéséből is támogatott BKV bérletet vesznek. Aztán este irány haza, az elegáns környezetbe! Nem véletlen, hogy az ország leggazdagabb települései a Bp-i agglomerációban vannak. Mert adót ugye nem ide fizetnek...
Aztán az agglomerációs település bevásárlóközpontot létesít, a jó pedtiek mehetnek Fótra, Budaörsre, Dunakeszire, Budakalászra vásárolni, és az adóbevételek ezekre a településekre vándorolnak.
Ha pedig a főpolgármester azt mondja, hogy a kék buszt támogassa meg az agglomerációs település, akkor jön a jajveszékelés. Budaörs már nem tudja, mit kezdjen a pénzével, az egést várost viakolorral burkolják. Minket meg itt megesz a kosz, megfojt a bűz, stb...
Szóval ez is szempont; az egyetlen megoldás az volna, ha integrálnák a településeket Nagy-Budapestbe! Azokat a településeket, amelyek összenőttek - elvégre összenő ami összetartozik, mondta volt OV. - össze kellene vonni. Röhej, hogy az utca egyik oldala Budapest, a másik mondjuk Gyál. De pl. nem csak Diósd nőtt össze Budapesttel, hanem Érd is Diósddal.
Azért sok mindent a Demszkyre lehet kenni, elfogadom. Az ingázókban igaza van, sőt, én még szigorúbb lennék.
Budapest vesztét okozzák az ingázók. Rengetegen kiköltöztek az agglomerációba, de ide járnak dolgozni. ELveszik a pesti munkahelyet, használják a pesti infrastruktúrát, naponta ide meg vissza autóznak, mocskolják a levegőt, az utakat, dugót okoznak, stb. Emellett a főváros költségvetéséből is támogatott BKV bérletet vesznek. Aztán este irány haza, az elegáns környezetbe! Nem véletlen, hogy az ország leggazdagabb települései a Bp-i agglomerációban vannak. Mert adót ugye nem ide fizetnek...
Aztán az agglomerációs település bevásárlóközpontot létesít, a jó pedtiek mehetnek Fótra, Budaörsre, Dunakeszire, Budakalászra vásárolni, és az adóbevételek ezekre a településekre vándorolnak.
Ha pedig a főpolgármester azt mondja, hogy a kék buszt támogassa meg az agglomerációs település, akkor jön a jajveszékelés. Budaörs már nem tudja, mit kezdjen a pénzével, az egést várost viakolorral burkolják. Minket meg itt megesz a kosz, megfojt a bűz, stb...
Szóval ez is szempont; az egyetlen megoldás az volna, ha integrálnák a településeket Nagy-Budapestbe! Azokat a településeket, amelyek összenőttek - elvégre összenő ami összetartozik, mondta volt OV. - össze kellene vonni. Röhej, hogy az utca egyik oldala Budapest, a másik mondjuk Gyál. De pl. nem csak Diósd nőtt össze Budapesttel, hanem Érd is Diósddal.
SebesAndor
2009.02.26 13:19:47
@Herr Nyó:
A gazdag ember új ruhát vesz. A szegény a használt piacon keresgél.
Az egyik vadi új kocsit vesz, és 3-4 évesen eladja. A másik csak használt kocsit engedhet meg magának.
Az országokkal, városokkal hasonló a helyzet. A hannoveri, 30 éves villamosok oda már öregek és korszerűtlenek voltak, ide a Combinókat nem számítva ma a legkorszerűbbek.
Ez van.
Teccenének ötször-tízszer nagyobb GDP-t előállítani.
A gazdag ember új ruhát vesz. A szegény a használt piacon keresgél.
Az egyik vadi új kocsit vesz, és 3-4 évesen eladja. A másik csak használt kocsit engedhet meg magának.
Az országokkal, városokkal hasonló a helyzet. A hannoveri, 30 éves villamosok oda már öregek és korszerűtlenek voltak, ide a Combinókat nem számítva ma a legkorszerűbbek.
Ez van.
Teccenének ötször-tízszer nagyobb GDP-t előállítani.
Többen tudni vélik, szó van arról, hogy a Deep Purple MKIII-felállása (David Coverdale énekes, Glenn Hughes basszusgitáros-énekes, Jon Lord billentyűs, és Ritchie Blackmore gitáros) összeállna koncertezni. Állítólag az egyedüli visszatartó erő Ian Paice dobos (ő a mostani…..
SebesAndor
2009.01.06 15:13:01
@Lencse.: Nincs igazán vita köztünk. Nekem az I-III lemezekről csak válogatásaim vannak; érdekességként se nagyon hallgatom. Az MK-II zenéje elemi erővel tört elő; valahol azt olvastam, hogy Evanst és Simpert elküldte a menedzsment, mert nem voltak megelégedve velük.
Egyébként az MK-II korabeli DVD koncert felvételei meglepően "gyengék" zeneileg. Ahhoz tudnám hasonlítani a későbbi koncertjeikhez képest, hogy azok még egy nyers gyémántra, utóbbiak egy szépen csiszol, megmunkált drágakőre emlékeztetnek.
Vagy más hasonlattal: előbbi a durva, behemót román, míg a későbbiek a szépen díszítet kecses, elegáns gótika...
Morse játékában épp ez tetszik, hogy nem Blackmore-t utánozza, hanem annak a hangzásvilágát ötvözi a sajátjával úgy, hogy a zene sem sérül, de ő sem szürkül bele Blackmore árnyékába...
Azért nagyon örülök, amikor erre járnak a nagy öregek, és én beülhetek a nézőtérre, megmutathatom a kölykeimnek, hogy mi is a zene, meg ha majd 30-40 év múlva ők is beülhetnek a mai kedvencük koncertjére - dehogy... - akkor fikázhatják a mi zenénket...
Egyébként az MK-II korabeli DVD koncert felvételei meglepően "gyengék" zeneileg. Ahhoz tudnám hasonlítani a későbbi koncertjeikhez képest, hogy azok még egy nyers gyémántra, utóbbiak egy szépen csiszol, megmunkált drágakőre emlékeztetnek.
Vagy más hasonlattal: előbbi a durva, behemót román, míg a későbbiek a szépen díszítet kecses, elegáns gótika...
Morse játékában épp ez tetszik, hogy nem Blackmore-t utánozza, hanem annak a hangzásvilágát ötvözi a sajátjával úgy, hogy a zene sem sérül, de ő sem szürkül bele Blackmore árnyékába...
Azért nagyon örülök, amikor erre járnak a nagy öregek, és én beülhetek a nézőtérre, megmutathatom a kölykeimnek, hogy mi is a zene, meg ha majd 30-40 év múlva ők is beülhetnek a mai kedvencük koncertjére - dehogy... - akkor fikázhatják a mi zenénket...
SebesAndor
2009.01.10 18:46:27
@BGy: Nekem van egy Blackmore Night lemezem; mit mondjak, erősen felejthető, nem is nagyon hallgattam...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Amúgy igaza van annak a kommentezőnek, aki a biciklivel hasonlítja össze a járművet. Bicajjal 50, robival 45?
A robogó a hüjjjje fojtástól életveszélyes, meg az értelmetlen sebességkorlátozástól. Pont az a veszélyes, hogy a forgalom sebességét nem engedik meg - hivatalosan - felvenni, így - sávon belül - forgalmasabb szakaszon percenként húszan akarnak előzni, percenként húsz életveszély. Ha a robogó fel tudja venni a forgalom sebességét - lásd fojtás ki, egy kis tuning, akkor nincs ez a szitu.
Ezt kellene legalizálni, továbbá - emlékeztetnék arra, hogy Jurópiában a legtöbb helyen B jogsival 80 vagy 125 kcm-ig lehet vezetni.
Az embernek nem okvetlenül azért nincs A-s jogsija, mert hüjje, - mondjuk évtizede robogózom, hanem nincs rá felesleges 100 ezer forintom. Miért is nem lehet mondjuk olyan egyszerűsített vizsgát bevezetni, amivel a magamfajták az A jogsit egyszerűen megszerezhetik?
A rendszámmal is az a baj, hogy rögtön a lenyúlásra megy. Van egy utánfutóm, kicsike, fék nélküli, 2 évente kell "vizsgáztatnom" 20 e Ft-ért, és a vizsga abból áll, megnézik, ég-e a lámpa... Legutóbb "eredetvizsgálatot" is előírtak, további 20 rugóért, plusz új forgalmi, 45 eFt volt a vizsga...
Érdekes az is, hogy noha a súlyadót megszüntették, és teljesítmény vagy köbcenti után adóznak a járművek, a motor nélküli utánfutót adóztatják. Plusz kötelező biztosítás, az is adóval terhelve...
Ha nem a közlekedők - közlekedni kényszerülők - örökös lenyúlásáról szólna itt minden, akkor talán gondolkozni is lehetne.