Regisztráció Blogot indítok
Adatok
pista1872

0 bejegyzést írt és 603 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hogyan választhatnak támogatásra érdemes oldalt mindazok, akiket nem érdekel a politika, de a négyévenkénti választásokon azért hallatni szeretnék a hangjukat? Hogyan hozhatnak minél önazonosabb döntést anélkül, hogy napokra elmerülnének a közelmúlt politikai mérföldköveiben, a jelenlegi helyzetben,…..
pista1872 2022.03.27 20:07:35
@Nancsibacsi: elegemvan.blog.hu/2022/02/25/elegem_van_vologya_kampo?full_commentlist=1#c41239210

idefigyelj, te kis Putyin-fasszopó!

1) A magyarok szemszögéből Ukrajnának vannak bűnei. Az ukránok szemszögéből a magyaroknak vannak történelmi bűnei. Nagy Magyarországon például szintén elnyomták a kisebbségeket, szintén voltak nyelvtörvények. Azt meg elismered, hogy Putyin rosszfiú.

2) Na most az óvoda tele van rosszfiúkkal, ez egy dolog, ez sem jó. De amikor az egyik rosszfú előrántja a stukkert, és csak úgy lepuffantja a másikat, holmi nyelvtrövény miatt, akkor az egy szinttel feljebb van, az ilyet minden normális ember elítéli, és durván sokkal rosszabbnak tekinti, mint valamilyen nyelvtörvényt.

3) Amikor a rosszfiúk az óvodában verekednek, abból ritkán jön ki bármi jó dolog. Azok a magyarok Kárpátalján pont azért kerültek olyan helyzetbe, mert százvalahány éve hozzád hasonló idióta barmok pont ugyanígy gondolkodtak, hogy egy kis háborúból nekünk csak jó dolog lehet.

4) Egész konkrétan Putyin beszélt arról, hogy a rendszerváltásig tolná vissza a NATO határait, azaz bejelentkezett arra, hogy ismételten "ideiglenesen" Magyarországon állomásozzon.

Putyin fasszopói az orrukig nem látó, degenerált selejtek.
 Az 1950-es évek óta nem volt ilyen rossz helyzetben a brit gazdaság...
pista1872 2022.03.27 17:06:13
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

itt egy másik eset, amikor bizonyíték van arról, hogy mekkorát szoptál. egész délelőtt készültél, hogy szétbaszod a blogom, aztán csak annyi történt, hogy telefingottál egy szobát, amelyben egyedül voltál. mielőtt bárki is észrevette volna, bejöttem, kibasztalak, mint macskát szarni. 6 gombnyomás volt a nagy erőlködésed eredménye. senkinek nem sikerült ártanod, te kis pszichopata!

ateistaklub.blog.hu/2020/09/27/koronavirus_es_vallas/full_commentlist/1#c39096334
pista1872 2022.03.27 17:40:15
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/05/19/milyen_alkut_kothetett_orban_viktor_a_kinai_partvezetessel?full_commentlist=1#c40659212

1) Te hamisítottad a saját neved, mert kibasztak valahonnan
2) te hamisítottad Zöldi nevét is ugyanezzel a módszerrel.
3) láttalak már az én nevemet is hamisítani ugyanezzel a módszerrel

de végül: ha te ennyire megfeszülsz, hogy bizonygasd, hogy nem te vagy a Lencsés István, akkor egész biztosan te vagy az. ha te azt híresztelnéd rólam, hogy én vagyok a Lencsés István, én kurvára leszarnám. pont azért, mert nem én vagyok az, mit érdekel engem?!
pista1872 2022.03.27 20:01:39
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

meltanyossag.blog.hu/2021/07/26/mivel_teszunk_jot_a_nemzeti_jelkepeknek?full_commentlist=1#c40814784

nagyon frusztrált vagy, ha még a hírekben is csak azt keresed, hogy miképpen tudnál valami erőltetett, ostoba módon beszólni nekem. miért zavarna engem az, ha egy Tomanovics Gergely ellen vádat emelnek, mert egy scripttel kitöltetett egy csomó nemzeti konzultációt?

1) versenyzek én ezzel a Tomanovics Gergellyel? Nem.
2) mondtam valaha, hogy én vagyok a legnagyobb hacker a világon? nem. nyilván nem vagyok, nem is akartam az lenni. én nagyon kevés időt fektettem ebbe a témába.
3) irigylem én azt, hogy a Tomanovics Gergelynek bíróságra kell járnia, engem meg meg se vádolnak, mert egész biztosan nem törvénytelen, amit csinálok? nem.
4) igazad lesz neked attól, hogy Tomanovics Gergelyt megvádolták? nem
5) több leszel te attól, hogy Tomanovics Gergelyt megvádolták? nem. ugyanaz a kis nyomi maradsz, mint aki eddig voltál.
6) te vagy valahol bármiben is hozzám képest? nem, semmiben nem vagy sehol, ami kicsit is számítana.

7) ja, és a kormányzati oldalon a hír szerint még recaptcha se volt, és az egész cikk arról szól, hogy milyen primitív volt a kitöltögető algoritmus. de ugye ez is a kormány kritikája. a hackelők megelégedtek egy olyan algoritmussal, ami épp ellátja a feladatát. ez az, amit neked soha nem sikerül felfognod. én is csak olyan scriptet írtam, ami működik. feleslegesen nem tud sokat. de te nullát se tudsz, szóval nincs mit ugrálnod.

szóval, mit erőlködsz, te kis selejt?!
A cím nyilvánvalóan fikció. Nincs épeszű politikus, aki nyertes helyzetből –márpedig minden ellenzéki híreszteléssel szemben a Fidesz abban van – kiengedné a kezéből a győzelmet. Nyilván a jelenlegi kormánypárt is mindent meg fog tenni, hogy a soron következő parlamenti választást is megnyerje. Az…..
pista1872 2022.03.27 01:18:55
@fofilozofus: @Vén motoros: @kvadrillio: @bekestobbsegg: @dare: @cardiobascuralis 2: @Galerida: @Közlekedő tömegközlekedő: @chrisred: @kvp: @padlogaz: @laci_52: @ez is egy vélemény: @nemecsekerno_007: @John Doe3: @Lord_Valdez: @Emmett Brown: @Orbánék Moszkva fele menekülnek!: @Ekrü: @nincs1agy: @Hasdrubai Barcas: @élveteg: @morph on deer: @white999: @ulpius66: @POLYMATH: @fec2000: @Tamagucsi: @Mark Bolt: @apro_marosan_petergabor: @kukasmacska: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @FILTOL: @Gyikarc: @leponex: @BölcsÉsz: @Toadwart66: @Sir Galahad: @6.Lenin: @Homo fideszbirkusz: @marosy: @Tipikus huszadik századi sors: @MEDVE1978: @citrix: @felső határ nincs: @lobaszopiatej: @: @VT Man: @Demens Dezső: @Igazamvanvagyigazamvan?: @Attika77: @eßemfaßom meg áll: @Fánkevő Fáncsi: @birka menet: @s: @zrx_xzr: @micimate: @bóvli ország jobban teljesít: @Török törp hörcsögöt bökő bögöly: @DFK: @konrada: @Orbánék Moszkva fele menekülnek! : @ben2: @Billy Hill: @Ménár Atya: @midnightcoder2: @0dzsud0:
А RОКАFFУ ЈÓ ÉDЕS КURVА АNУЈÁТ!

Еz а blоggег еgу utоlѕó, náсіbuzі vаdbагоm, сеnzог fаѕz. ЕGéѕz nар hаgуја а zѕіdózó, náсі еlmеbеtеg рѕzісhораtát іtt ámоkоt futnі. Аz еgéѕz blоgја еgу náсі tеnуéѕzеt, а lеgutоlѕó, гühеѕ náсі іѕ іtt tеtvéѕzkеdіk, іdе ѕzаг éѕ hánу а blоgјáга. Dе еz őt nеm zаvагја, ő ѕzегеtі, hа а náсіk а blоgјát tеlеѕzагјák, ő lеѕzорја а náсіkаt, ő ѕzегеtі, hа а náсіk ѕеggеbеbаѕѕzák, mегt а blоggег Огbán ѕеggnуаló, сѕісѕkáѕ ѕzоlgáја. Сеnzúгáznі, сѕаk аz еllеnzékі kоmmеntеlőkеt сеnzúгázzа. Мегt еgу utоlѕó, náсі fаѕz а blоggег.
  Annak ellenére, hogy nem dördült el startpisztoly, a tegnapi nappal kezdetét vette a fedett pályás, 2021. okt. 23-ig tartó atlétikai versengés, melynek győztese az ellenzék miniszterelnökjelöltje és Orbán Viktor várható kihívója lesz a 2022-es parlamenti választáson. Hogy ez most egy vegyes…..
pista1872 2022.03.27 01:13:37
@nincs1agy: @birka menet: @Ekrü: @DFK: @midnightcoder2: @Galerida: @Fikalnyik Eugén: @FILTOL: @Sir Galahad: @Kivlov: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Orbánék Moszkva fele menekülnek!: @ez is egy vélemény: @ulpius66: @eloi: @citrix: @dare: @cardiobascuralis 3: @Weißkopf: @nyerafidesz: @konrada: @6.Lenin: @LebensraumamOsten: @Gyorgy007: @midnight coder: @horrorpornó bábszínház:
А RОКАFFУ ЈÓ ÉDЕS КURVА АNУЈÁТ!

Еz а blоggег еgу utоlѕó, náсіbuzі vаdbагоm, сеnzог fаѕz. ЕGéѕz nар hаgуја а zѕіdózó, náсі еlmеbеtеg рѕzісhораtát іtt ámоkоt futnі. Аz еgéѕz blоgја еgу náсі tеnуéѕzеt, а lеgutоlѕó, гühеѕ náсі іѕ іtt tеtvéѕzkеdіk, іdе ѕzаг éѕ hánу а blоgјáга. Dе еz őt nеm zаvагја, ő ѕzегеtі, hа а náсіk а blоgјát tеlеѕzагјák, ő lеѕzорја а náсіkаt, ő ѕzегеtі, hа а náсіk ѕеggеbеbаѕѕzák, mегt а blоggег Огbán ѕеggnуаló, сѕісѕkáѕ ѕzоlgáја. Сеnzúгáznі, сѕаk аz еllеnzékі kоmmеntеlőkеt сеnzúгázzа. Мегt еgу utоlѕó, náсі fаѕz а blоggег.
Archiregnum Ukrán-Orosz egyveleg 2022.03.15 22:38:55
Megtörtént, amire kevesen számítottak(, én sem): Oroszország konvencionális háborút indított Ukrajna ellen. Nincs több móka földből kinövő zsoldosokkal, kis zöld emberekkel, mondvacsinált szakadár népköztársaságokkal:  "különleges katonai műveletek" címszóval megindult a teljes(, mínusz atom és…..
pista1872 2022.03.17 22:59:20
@arthurthedent:

polipraktika.blog.hu/2021/06/09/elovalasztas_helyett_casting?full_commentlist=1#c40706114

1) az egypártrendszert Orbán először "centrális erőtér" néven vezette be a jobboldalon. ledarálta az MDF-et, a kisgazdákat, magába olvasztotta a Tömjén Csóti pártot.

2) Ezek után Orbángeci szándékosan úgy tprzította a választási rendszert, hogy a legnagyobb pártnak 45%-kkal is lehet kétharmadot szerezni, és a kisebb pártok, még ha összesen több szavazatot kapnak is, nem kapnak több képviselőt, azaz a választás után összefogva már nem tudnak nyerni. azaz Orbán maga kényszerítette az összefogást a választás előtt. gonosz érdekből kényszerítette, mert ez akadályt jelent az ellenzéknek.

3) aztán, amikor az ellenzék ezt viszonylag jól megoldja, akkor jön a pszichopata, hazudós, cinikus elmebegteg mongolFidióta és egypártrendszerről hadovál.

ti vazdmeg a jó édes kurva anyátokat is vízbe folytanátok, és az ellenzékre fognátok, mert ti vagytok a magyar nép legalja, a pszichopata, elmebeteg genetikai hulladék.
Ez csak erőfitogtatás, nem lesz itt semmiféle háború, ez elképzelhetetlen… Hát nem az! Az a helyzet, hogy ma hajnalban Oroszország megtámadta Ukrajnát. Igen, egy szomszédos országot. Megdöbbentő, bár nem váratlan fordulat, legalábbis sokaknak nem váratlan. Aztán persze vannak párán, akik vagy…..
pista1872 2022.02.25 10:14:32
@ez a nevem senki: pestiflaszter.blog.hu/2022/02/24/olyan_kis_cuki_medve_biztos_nem_fog_tamadni?full_commentlist=1#c41236608

ha már így felhoztad, és pofán szartad magad.

Putyin, amikor ezt a kommentet írtad, több, mint 300 ezer embert nyirt ki

Ukrajna csak valamivel többet, mint 100 ezret

Orbán, mint tudjuk 40 ezernél többet

ha viszont 1 millió lakosra vetíted, akkor Orbán messze lekörözi Ukrajnát és Putyint, amelyek kb ugyanott vannak.

ráadásul az orosz adatok nyilvánvalóan hamisítottak, hiszen 2021 július és szeptember között minimum 2 hónapig szinte teljesen pontosan 800 ember halt meg naponta. ami nyilván azért volt, mert Putyin ennyit írt elő maximumnak.

Putyin és Orbán fasszopói elmebeteg genetikai selejtek. ti vagytok az emberiség legalja
pista1872 2022.02.25 11:10:13
@a nagy hohohorgász:

lepcsohazonkivul.blog.hu/2022/01/15/elo_a_farhattal/full_commentlist/1#c41152170

Karácsony Gergely 50,86%-kkal nyert. Tehát ténylegesen elnyerte a szavazatok többségét. Ez az, ami a Fidesznek 2010 óta nem sikerült, mégis, nemcsak, hogy qrmányoznak, de még kétharmadot is mondanak maguknak a hazug, diktátor gecik. Volt, hogy 44%-kkal.

de hát ezt te nem tudod, te a világ elemi tényeit sem ismered. totálkáros, húgyagyú, elmebeteg, pszichopata selejt vagy, akárcsak az összes Fideszes.

444.hu/2019/10/13/karacsony-gergely-nyerte-a-fopolgarmester-valasztast
pista1872 2022.02.25 12:10:40
@a nagy hohohorgász:

"bmeg nem semmi hogy fapoval allitjatok hogy a fidesz nem kapta meg a szavazatok 50%at"

szeka.blog.hu/2020/06/09/egy_ujabb_nemzeti_konzultacio_amely_csak_a_kormany_szamara_fontos/full_commentlist/1#c38592896

itt a kontextus alapján a 2018-as választásokról van szó. a pszichopata, selejtes Fideszes meg akkorát hazudik bele az internetbe, hogy a gumiszoba adja a másikat.

ott van a főoldalon, hogy 49,27%, külföldi szavazatokkal együtt, buszoztatással együtt, totális médiahátszéllel együtt

www.valasztas.hu/ogy2018

a gumiszobádon kívül meg az az igazság, hogy 49,27% < 50%

Ennyit tudtok, ti, kis mongolFidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.
… ez volt a címe egy régi szovjet filmnek, valóban. Itt van most az újabb példa, hogy az oroszok mennyire nem hisznek a könnyeknek. Az oroszok a humorban sem ismerik a tréfát. Az a sajátos orosz humor! „Békefenntartók” vonulnak át az ukrán-orosz határon, a tankoszlopok előtt már füstoszlopok…..
pista1872 2022.02.25 09:30:18
@konrada:

fegyvertelen.blog.hu/2021/05/25/elfogadhato_hogy_a_mi_penzunkbol_keszitik_a_propagandat?full_commentlist=1#c40673888

Én átéltem, és azt akarom vissza, ami 2010 előtt volt. Sokkal kurvára jobb volt minden tekintetben. Sajnálom, hogy te egy agybeteg idióta vagy, de a Fideszesek már csak ilyen genetikai selejtek, mint te.

Nektek az kell, ami most van, amikor embereket a véleményükért visz be a rendőrség, amikor Orbán megöl 30 ezer embert, csak mert egy pszicopata hülye, amikor mindent szétlopnak, amikor a gázszerelő az ország leggazdagabb embere a semmiből, amikor álszenteskednek, de Borkai kurvázik, Szájer buzipartikon tobzódik. Amikor ellopják a magánynyugdíjamat, amikor kiürítik a kórházban a betegeket, mert befostak, nem a betegek, hanem Orbán. És emberek halnak meg emiatt, de a koronában meg tízezerével. Nem Orbán, hanem sajnos mások. És ez csak a jéghegy legeslegcsúcsa.

Bazdmeg, te gyagyás, agyhalott, mi a faszom jó neked ebben? És mi a faszom bajod van neked ehhez képest azzal, ami 2010 előtt volt? mert még ha a legelvakultabb Gyurcsány-gyűlölő fasz vagy is, el kell ismerned, hogy Gyurcsány nem lopott százmilliárdokat, és nem ölte meg az emberek tízezreit, meg nem jött a rendőrség érted egy facebook post miatt, te idióta, faszbarom!

Soha a magyar történelemben kormány nem lopott annyit, mint Orbánék, és Horthy óta senki nem csinált akkora népirtást, mint Orbánék. Ez a qrmány egy diktatúra, egy történelmi elbaszás, te agyhalott, gyagyás fasz!
pista1872 2022.02.25 10:59:30
@konrada:

kormanykommentek.blog.hu/2021/08/30/elovalasztas_de_ki_es_kit_valaszt?full_commentlist=1#c40880496

a következő fél évben el lehetne lőni minimum 6 millió Pfizert harmadik oltásként az embereknek. de hát a húgyagyú Orbánod miatt már csak 2,5 millió van rendelve. (azóts a húgyagyú Orbán belátta, hogy húgyagyú, és visszatáncolt)

ennyit tudtok, ti totálkáros, kretén elmebeteg mongolFidióták, a geciparaszt genetikai selejt Führeretekkel együtt.
pista1872 2022.02.25 11:30:51
@konrada:

szeka.blog.hu/2021/12/02/a_fidesz_kommunikaciojaban_a_vagyak_tovabbra_is_fontosabbak_a_realitasoknal/full_commentlist/1#c41067314

1) te is elismered, hogy a korlátozások lassítják a járvány lefutását. senki nem is állít mást, mint, hogy lassítja, és ez jó, mert nem terhelődik túl az az egészségügy, amit Orbán egyébként is elbaszott. bizonyíték? Ausztriában harmad annyian halnak bele a járványba, mint az elbaszott Orbanisztánban. Orbanisztán a világranglétra elején van halálozásban, balkáni meg Dél-Amerikai banánköztársaságokkal egy szinten van az idióta geci Orbánod.
2) mivel a betegségen való átesés sem szerez nagyobb immunitást az embereknek, mint az oltás, ellenben belehalhatsz, ezért idiótaság ráereszteni a lakosságra a járványt. azok az országok, amelyek ezt csinálták, mint például Brazília még nagyobb hullámokat és halálozásokat szenvedtek el, mint azok a nyugati országok, amelyek korlátoztak.

ennyi, te kis mongolFidióta selejt, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a hulladék.
Naivitás lenne azt hinni, hogy amennyiben a magyar ellenzék április 3-án megnyeri a parlamenti választást, belátható időn belül helyreáll az országban a jogállamiság, az uniós források pedig azonnal áramlani kezdenek Brüsszelből. Az Orbán-rendszer kiépítése évekig tartott, így a szabályok átszabása…..
pista1872 2022.02.24 00:02:29
@ulpius66: szeka.blog.hu/2022/02/01/lehet-e_orban_viktor_a_beke_kovete_moszkvaban?full_commentlist=1#c41188568

Nem kell Paks II. Az évszázad második legnagyobb elbaszása a koronavírus járvány-"kezelés" után Orbántól.

Csőd, eladósodás, és ráadásul százezer évekig sugárzó szemét.

Csak a mongolFidióta elmebetegek támogatják.

ertelemblog.wordpress.com/2019/02/16/miert-lesz-csod-paks-ii/
pista1872 2022.02.24 00:16:23
@a nagy hohohorgász:

szeka.blog.hu/2021/06/03/egy_jelentes_amely_fontos_volt_ugyan_de_idokozben_tullepett_rajta_a_tortenelem?full_commentlist=1#c40689992

Orbán -14.3%-os GDP zuhanást produkált, Gyurcsány alatt soha nem zuhant ekkorát a gazdaság, te kis hazug, mongolFidióta!
pista1872 2022.02.24 07:54:29
@atomic power 1986DucaDuca:

szeka.blog.hu/2021/05/14/az_a_kormany_celja_hogy_ne_osszegezzuk_a_jarvany_tanulsagait_mert_arra_nem_lehet_kampanyt_epiteni?full_commentlist=1#c40644482

az egészségügyi kiadások a GDP százalékában

2010-ben ~ 7,5%
2018-ban 6,6%

Medgyessy és Gyurcsány alatt még 8%-ra is felment.

Ennyike, mongolFidióta Orbánbuzi! Mindig olyan számokat hasonlítasz össze, amik nem a teljes igazságot mondják el. Például nem számoltál az inflációval, illetve 2010-ben egy olyan évet vettél, amikor a GDP és költségvetés kisebb volt.
cdn.portfolio.hu/articles/images-o/e/g/e/egeszsegugyi-kiadasok-magyar-324437.png
Miután Schadl Györgyöt, a Magyar Bírósági Végrehajtói Kar elnökét korrupciós cselekmények gyanúja miatt letartóztatták, közérdekű adatigényléssel fordultunk az általa elnökölt MBVK-hoz. Azt szerettük volna kideríteni, hogy a botrányba keveredett intézmény kikkel és milyen összegben kötött…..
pista1872 2022.02.12 13:56:45
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/12/02/a_fidesz_kommunikaciojaban_a_vagyak_tovabbra_is_fontosabbak_a_realitasoknal?full_commentlist=1#c41069122

na, idióta, miután hónapokig tagadtad, hogy van működő scriptem, rájöttél, hogy tényleg van. neked, pszichopata elmebetegnek ez hónapokba tellett. ennyire genetikai selejt vagy, agyonkurt baromfi!
pista1872 2022.02.12 14:18:02
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

""Nincs olyan, hogy névbirtoklás" Tényleg? Nincs? Akkor kié az adott nicknév? Hamisítani lehet, az meg bitorlás."

mentalisdeficit.blog.hu/2020/08/30/csucson_a_jarvany_koszonjuk_miniszterelnok_ur/full_commentlist/1#c38876838

Attól még nem lesz igazad, te kis selejt, hogy egy lépéssel mögöttem vagy. A "bitorolni" és "birtokolni" szavak valóban nem ugyanazt jelentik, de ha valamit nem lehet birtokolni, akkor bitorolni sem. Ugye, te kis selejtes fasz?! Idáig nem jutottál el a 80-as IQ-ddal mi?!

1) A hamisítás nem bitorlás. A hamisítás az, amikor valamiről, ami általában a te birtokodban van, és akár jogosan is lehet a birtokodban, tehát nem bitorlod, de azt mondod, állítod, azt írod rá, hogy valami más. Amikor valami nem pontosan az, mint aminek te állítod. Például tablettából csinált bort iszol. Senki nem bitorolja a bort, hanem hamisítja, te meg attól vagy ilyen hülye.

2) A blog.hu-n pedig hamisítani sem lehet, mert senki nem olyan hülye, hogy ha valaki "Orbán Viktor" névvel regel be, akkor el is higgye, hogy az az Orbán Viktor az. Orbán Viktorból egyébként lehet másik is, már csak ezért sem, és ebből is látszik a "névbitorlás" és "névbirtoklás" tévképzetének idiótasága.

NINCS OLYAN, HOGY NÉVBITORLÁS. TE OLYAN IDIÓTA VAGY, HOGY AZT HISZED, HOGY A MAGYARORSZÁGON ÉLŐ SOK EZER KOVÁCS ISTVÁN BITOROLJA VALAKINEK A NEVÉT. ELMEBETEG VAGY.
pista1872 2022.02.12 14:39:01
@bekrepált script:

meltanyossag.blog.hu/2021/07/26/mivel_teszunk_jot_a_nemzeti_jelkepeknek?full_commentlist=1#c40814784

nagyon frusztrált vagy, ha még a hírekben is csak azt keresed, hogy miképpen tudnál valami erőltetett, ostoba módon beszólni nekem. miért zavarna engem az, ha egy Tomanovics Gergely ellen vádat emelnek, mert egy scripttel kitöltetett egy csomó nemzeti konzultációt?

1) versenyzek én ezzel a Tomanovics Gergellyel? Nem.
2) mondtam valaha, hogy én vagyok a legnagyobb hacker a világon? nem. nyilván nem vagyok, nem is akartam az lenni. én nagyon kevés időt fektettem ebbe a témába.
3) irigylem én azt, hogy a Tomanovics Gergelynek bíróságra kell járnia, engem meg meg se vádolnak, mert egész biztosan nem törvénytelen, amit csinálok? nem.
4) igazad lesz neked attól, hogy Tomanovics Gergelyt megvádolták? nem
5) több leszel te attól, hogy Tomanovics Gergelyt megvádolták? nem. ugyanaz a kis nyomi maradsz, mint aki eddig voltál.
6) te vagy valahol bármiben is hozzám képest? nem, semmiben nem vagy sehol, ami kicsit is számítana.

7) ja, és a kormányzati oldalon a hír szerint még recaptcha se volt, és az egész cikk arról szól, hogy milyen primitív volt a kitöltögető algoritmus. de ugye ez is a kormány kritikája. a hackelők megelégedtek egy olyan algoritmussal, ami épp ellátja a feladatát. ez az, amit neked soha nem sikerül felfognod. én is csak olyan scriptet írtam, ami működik. feleslegesen nem tud sokat. de te nullát se tudsz, szóval nincs mit ugrálnod.

szóval, mit erőlködsz, te kis selejt?!
A The Times of Israel cikke szerint a rabszolga-kereskedelem nem csak a keresztények bűne volt, hanem a zsidóké is, méghozzá jócskán. Ez pedig ellentétes a történelem könyvekben általánosan leírtakkal vagy a popkultúra által sugalltakkal. E cikk zsidó történészek és történész rabbik munkái alapján…..
pista1872 2022.02.12 09:06:31
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

kilonem100.blog.hu/2021/05/19/sakkbox/full_commentlist/1#c40655542

"Sajnos utálom a sakkot."

Nem csoda, hülye is vagy hozzá. Hogy tudnád felfogni, amikor egy autista elmebeteg vagy?! Ez a Fideszes "színvonal":
pista1872 2022.02.12 09:31:35
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

uzleti-innovacio.blog.hu/2021/09/23/a_munka_jovoje_a_jovo_munkai#comment-form

nyugi, lesz a jövőben is orvos, és őr az olyan elmebeteg, náci autistáknak, mint amilyen te vagy, hogy ne szökjenek ki a gumiszobából!
pista1872 2022.02.12 11:44:18
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

szeka.blog.hu/2021/06/12/orban_viktor_megadta_az_alaphangot_partja_2022-es_kampanyahoz?full_commentlist=1#c40710528

a térdelés a feketék elnyomására hívja fel a figyelmet. a kifütyülése náci cselekedet. de ezt te, a bolgár autista nem fogod fel, azért vagy náci, mert elmebeteg vagy.

itt lehet megnézni, milyen egy igazi elmebeteg genetikai selejt:

www.facebook.com/maxval
Egy évtizede dolgozzuk fel a nyilvános adatokat arról, hogyan támogatja hazánk a mezőgazdaságot hazai és uniós forrásokból. Ez alapján évről-évre bemutatjuk, kik a magyar agrárium legerősebb szereplői. Egy év tekintetében is tekintélyes adatbázisról van szó, több százezer sorral, melyből először…..
pista1872 2022.02.10 15:08:46
@tiltsál ki te gyökér:

lepcsohazonkivul.blog.hu/2022/01/15/elo_a_farhattal/full_commentlist/1#c41150252

"Felépítették a hungexpót. Nem megkapták a vadászok az egymilliót fejenként."

Hát ezt mondom, te elmebeteg, éppen ez az. Pedig még a pénz kiosztása a vadászoknak is kevésbé lett volna hülyeség, mint a vadászkiállítás.

De hát ezt egy olyan elmebeteg, genetikai selejt mongolFidióta, mint te, hogy is fogná fel?! TI vagytok a magyar hgenetikai selejt, az ország legalja, a hulladék.
pista1872 2022.02.10 15:19:03
@tiltsál ki te gyökér:

lepcsohazonkivul.blog.hu/2022/01/15/elo_a_farhattal/full_commentlist/1#c41150252

"Felépítették a hungexpót. Nem megkapták a vadászok az egymilliót fejenként."

Hát ezt mondom, te elmebeteg, éppen ez az. Pedig még a pénz kiosztása a vadászoknak is kevésbé lett volna hülyeség, mint a vadászkiállítás.

De hát ezt egy olyan elmebeteg, genetikai selejt mongolFidióta, mint te, hogy is fogná fel?! TI vagytok a magyar hgenetikai selejt, az ország legalja, a hulladék.
pista1872 2022.02.10 22:00:50
@HaD: arc-en-ciel.blog.hu/2021/06/15/pedofiltorveny_csak_hiszed_hogy_teged_nem_erint?full_commentlist=1#c40721894

a körmenetet be kellene tiltani. bárkinek joga van hülyének, vallásosnak lenni, de otthon, a négy fal között! ne mutogassák magukat a hülyék, ne reklámozzák a hülyeséget, és ne provokálják az értelmes embereket!
A politikában döntő szerepe van annak, hogy milyen környezetben kerül sor fontos tárgyalásokra, megbeszélésekre, netán békekötésekre. A díszletek ugyanis meghatározzák a felek közti viszonyokat, befolyásolják a kommunikáció légkörét, ugyanakkor felerősíthetnek fontos folyamatokat. A nagyhatalmak…..
pista1872 2022.02.10 13:20:46
@a nagy hohohorgász:

szocialdemokracia.blog.hu/2021/11/29/mit_varhatunk_szocialdemokratakent_egy_marki-zay_kormanyzattol?full_commentlist=1#c41062878

1) Bécsben néhány magyarnak lehet cukrászdája, ha elég jól dolgozik. Ezt az EU-nak és magának köszönheti. Orbánnak nem.

hvg.hu/gazdasag/20211128_Tobb_magyar_dolgozik_Ausztriaban_mint_a_jarvany_elott

2) Orbánnak azt köszönhetjük, hogy ami segílykét csak ad az EU, azt mind ellopja, és eldubajozza. Na, ebből másnak nem lesz cukrászdája Bécsben, legfeljebb ennek az ingyenélő, senkiházi, tolvaj fasznak.

És amilyen mongolFidióta vagy, te ennek tapsikolsz, és azt hiszed, hogy az EU tehet róla, hogy Mészáros mindent ellop, pedig te tehetsz róla, te fasz, mert te szavazol a tolvajbandára. Te kis pszichopata mongolFidióta.
pista1872 2022.02.10 14:07:52
@6.Lenin:

Na, itt ez a barom 6. Lenin, a mindenhez "jobban is értő" seggfej.
pista1872 2022.02.10 14:33:57
@BiG74 Bodri:

szeka.blog.hu/2021/05/10/tenyleg_fontos_az_hogy_kover_vagy_sovany_egy_politikus?full_commentlist=1#c40631488

Szerinted az nem geciség, hogy Elek Gábor hülyeséget írt, aztán, amikor bebizonyosodott, hogy hülye, ezt azzal oldotta meg, hogy törölte azt a hozzászólásom, amelyben ezt leírtam, és utána kitiltott.

Elek Gábor ezek után hónapokig ragaszkodott ahhoz, hogy az ostoba postját márpedig megtartja.

Értelmes ember egy ilyen pszichopata elmebeteget, mint Elek Gábor, nem sajnál. Elek Gábor nemcsak egy geci kis hülye cenzor, hanem egy kártékony, elmebeteg idióta.

Ez a postja nemcsak ostobaság volt, hanem a népirtó Orbánnak segített vele abban, hogy ne hozza meg időben a szükséges intézkedéseket. Emberek haltak meg az ostobasága miatt.

orulunkvincent.blog.hu/2020/10/03/nem_lesz_napi_szaz_koronavirusos_halott_magyarorszagon

Te mindezt leszarod, mert egy önző kis geci vagy, aki leszar mindenki mást. Téged csak az zavar, ha valaki megírja ezeket. Sajnállak. Te beteg vagy. Egy pszichopata, elmebeteg selejt. Ugyanúgy, mint Elek Gábor. Elek Gábor lépett át több kurvára durva határt. A közerkölcs szerint ugyanis népirtást ideológiailag támogatni nem helyes. A közerkölcs szerint az igazságot cenzúrázni nem helyes. A közerkölcs szerint az igazság megíróját büntetni nem helyes. Elek Gábor pedig mindezt csinálta.

Elek Gábor ugyanabból a fajta pszichopata, elmebeteg csökönyös anyagból van faragva, mint Orbán. A büntetése indokolt, jogos, és a legkisebb dolog ahhoz az ámokfutáshoz képest, amit művelt. Mellesleg, legjobban magát büntette a csökönyös idiótaságával. Akárcsak pár másik blogger, amikor inkább bevállalnak egy csomó szívást, mint, hogy egyszer elismerjék, hogy tévedtek.
A világ jobb lesz attól, ha az ilyen csökönyös vadbarmok megszívják. A világ rosszabb attól, hogy ti az ilyet elnézitek. No, de hát te is csak egy pszichopata, beteg selejt vagy.
  Csőzik László, Érd ellenzéki polgármestere ellen méltatlansági eljárást kezdeményeztek...
pista1872 2022.02.09 23:37:12
@élhetetlen:

szeka.blog.hu/2021/05/03/lazar_janos_jelezte_hogy_a_fideszen_belul_is_megkezdodott_az_elovalasztasi_kampany?full_commentlist=1#c40210550

Ha utálsz engem, akkor talán ne olvasd a kommenteimet! Ha egy kommentelő utálja a bloggert, akkor ne olvassa, de minek kommentel?! Jó megoldás lenne, és nem kellene tönkretenni mások szórakozását. Párhuzam. Te otthon főzöl, és ki vagy kattanva azokra, akik vendéglőbe járnak. Jogod van bemenni bármelyik vendéglőbe, és minden ott étkező ember tányérjába beleköpni? Mert most ezt csinálod. Nincs, kidobnak, visszamész, kidobnak, de azért reméljük, hogy nem fog minden vendéglő bezárni a zaklatásod miatt. (és lehet olyan törvényt is hozni, hogy neked ehhez jogod van, ahogy most sem lehet eltiltani téged a blogokba köpködéstől, pedig lenne rá igény), És szinte mindegy, hogy meggyőződésből csinálod-e, vagy egy csak alapanyagot áruló cég fizet ezért (lásd Origó, ott csak közölnek dolgokat, nincs visszabeszélés, ahogy már az Indexen is sok helyen), de akkor is undorító, amit csinálsz. Teleszarod a blogokat a hülyeségeiddel, tönkreteszed a vitát azzal, hogy ostoba vagy, és floodolod az ostobaságokat ide.

Nem fogod fel, hogy én csak kommentelek, ugyanúgy, ahogy te, meg a többi idióta kommentelő itt. Semmi mást nem csinálok, mint ti. Nem tiltottam ki innen senkit, olyat csak a blogger csinál, ha geci. Nem köpök jobban a levesetekbe, mint ti az enyémbe. Ugyanúgy jogom van itt kommentelni, mint neked. Csak annyi a különbség, hogy én nem vagyok olyan hülye, mint ti, hogy 123-szor ugyanazt a dolgot kézzel írjam be. De ti vagytok olyan hülyék.

Nem fogod fel, mert egy húgyagyú, selejtes fasz vagy.
pista1872 2022.02.10 00:09:06
@élhetetlen:

panelmedve.blog.hu/2021/06/10/eszbontok_tenyleg_lehet_ekkora_sotetseg_ilyen_sok_emberben?full_commentlist=1#c40711626

"Neked ugyanúgy nem érdemes válaszolni"

akkor mi a faszomnak válaszolsz, te idióta?!

neked nem érdemes válaszolni, csak egyetlen esetben érdemes neked is , meg bircának válaszolni, ahogy én csinálom. gyengeelméjű barmok vagytok, ezért nagyon sokszor kell a fejetekre koppintani, és a lehető legkevesebb energiaráfordítással.

"Ha te benyomsz 100, 200 kommentet, azt már senkinek sincs kedve átlapozni."

akkor ne lapozd át?! csinálj valami értelmesebb dolgot, mint azt a sok sületlenséget, amit eddig csináltál itt! olvass, tanulj, szerezz IQ-t! nem kell idejönnöd, nem kell átlapoznod semmit. mi lenne, ha végre leérettségiznél, te kis nyomorék?!

"perelhető lennél."

próbáld meg beperelni a bloggereket, akik napi szinten tiltanak le embereket, te kis szerencsétlen! olyan sötét vagy, mint a főd.

"Mennyivel vagy jobb bircánál. aki egy-egy kommentben leírja, hogy sajtból van a hold, mikor te százszor, több százszor floodolod, hogy „te idióta”, „gyengeelméjű selejt vagy”, stb, és félrevezetésül fidiótázol?"

1) én hivatkozok, érvelek, idézek.
2) birca egy autista beteg. vele csak annak van értelme, hogy addig ismételgetem az érveimet, amíg meg nem unja. veled is csak ennek van értelme. ti ezt a viselkedést azzal vívtátok ki magatoknak, hogy egy szóból nem értetek. na most én nem fogom azzal elbaszni az időmet, hogy százszor leírjam neked, hogy miért vagy hülye, hátha feléfogod.

3) azt mondd meg nekem, hogy annak mi értelme van, hogy te ide jössz minden nap, és minden nap újra megfogalmazva floodolod ide a hülyeségeidet? miért lesz a te hülye kommented értelmesebb attól, hogy minden nap újra megírod, mert egy idióta fasz vagy?!
pista1872 2022.02.10 00:12:52
@élhetetlen:

panelmedve.blog.hu/2021/06/10/eszbontok_tenyleg_lehet_ekkora_sotetseg_ilyen_sok_emberben?full_commentlist=1#c40711626

egyébként igen, a script egyik üzenete pontosan az bircának, hogy azt, hogy minden nap gondolkodás nélkül arról érdeklődik, hogy mikor lesz a következő seggtánc, mert menni akar seggtáncolni, azt egy script is meg tudja csinálni. ahhoz nem kell ész, az egy olyan alacsony IQ, hogy én arra scriptet tudok írni. mivel én tudok olyan scriptet írni, ami képes arra, amire ő képes, ezért az én IQ-m nyilván sokkal nagyobb. ugyanez igaz rád is, és neked is ez az üzenet: hülyeségeket minden nap beírni, azt egy script is tud. attól nem vagy intelligensebb, hogy ugyanazt a hülyeséget enyhén máshogy írod be minden nap. egyébként, ha nem sajnálnám rá az időt, ezt is képes lennék leprogramozni. manapság a chatbotok már ilyet is tudnak. a te IQ-d tehát szintén nem több, mint egy chatbot IQ-ja. az én IQ-m meg magasabb, mert én képes vagyok leprgogramozni egy chatbotot. az én chatbotom IQ-ja még magasabb, is mint a tied, mert az én chatbotom nem hülyeséget kommentel, mint te, hanem olyan értelmes véleményt, amit én fogalmaztam meg. ennyikeh.
Dübörög a kampány Magyarországon, ennek köszönhetően az Egységben Magyarországért pártszövetség vezetője, Márki-Zay Péter Londonban járt, hogy az itt élő magyarokat meggyőzze...
pista1872 2022.02.09 09:09:40
@Kivlov: offscreen.blog.hu/2021/10/06/ezert_nincs_ertelme_az_elkxrtukrol_kritikat_irni_105?full_commentlist=1#c40965772

csak hazudni tudsz, mongolFidióta szopás szerint.

1) a nyugdíjakat évek óta infláción alul "emelik".
2) az államadósság rekordmagas. ebben az évezredben még soha nem volt ennyi az államadósság GDP arányosan, mint Orbán alatt
3) Gyurcsányék nem kaptak annyi EU támogatást, mint a geci
4) a geci nem tudta Gyurcsányt bíróság elé vinni, pedig ővé a rendőrség, ügyészség, bíróság, minden.

fel kéne fogni, te elmebeteg, hogy vagy nem loptak, vagy pedig Orbán egy végtelenül dilettáns, béna fasz. elgé volt ebből a béna faszból 10 év!

még pár tény:

1) Orbán csinálta az évezred rekord GDP zuhanását is. -14%
2) az euró közelít a 400 forinthoz
3) a benzin az 500 forinthoz
4) az infláció az egekben

elég volt a hazudós, dilettáns, lopós, pancser elmebeteg fajtádból!
pista1872 2022.02.09 11:26:20
@Kivlov: offscreen.blog.hu/2021/10/06/ezert_nincs_ertelme_az_elkxrtukrol_kritikat_irni_105?full_commentlist=1#c40965772

csak hazudni tudsz, mongolFidióta szopás szerint.

1) a nyugdíjakat évek óta infláción alul "emelik".
2) az államadósság rekordmagas. ebben az évezredben még soha nem volt ennyi az államadósság GDP arányosan, mint Orbán alatt
3) Gyurcsányék nem kaptak annyi EU támogatást, mint a geci
4) a geci nem tudta Gyurcsányt bíróság elé vinni, pedig ővé a rendőrség, ügyészség, bíróság, minden.

fel kéne fogni, te elmebeteg, hogy vagy nem loptak, vagy pedig Orbán egy végtelenül dilettáns, béna fasz. elgé volt ebből a béna faszból 10 év!

még pár tény:

1) Orbán csinálta az évezred rekord GDP zuhanását is. -14%
2) az euró közelít a 400 forinthoz
3) a benzin az 500 forinthoz
4) az infláció az egekben

elég volt a hazudós, dilettáns, lopós, pancser elmebeteg fajtádból!
pista1872 2022.02.09 12:20:05
@Kivlov: offscreen.blog.hu/2021/10/06/ezert_nincs_ertelme_az_elkxrtukrol_kritikat_irni_105?full_commentlist=1#c40965772

csak hazudni tudsz, mongolFidióta szopás szerint.

1) a nyugdíjakat évek óta infláción alul "emelik".
2) az államadósság rekordmagas. ebben az évezredben még soha nem volt ennyi az államadósság GDP arányosan, mint Orbán alatt
3) Gyurcsányék nem kaptak annyi EU támogatást, mint a geci
4) a geci nem tudta Gyurcsányt bíróság elé vinni, pedig ővé a rendőrség, ügyészség, bíróság, minden.

fel kéne fogni, te elmebeteg, hogy vagy nem loptak, vagy pedig Orbán egy végtelenül dilettáns, béna fasz. elgé volt ebből a béna faszból 10 év!

még pár tény:

1) Orbán csinálta az évezred rekord GDP zuhanását is. -14%
2) az euró közelít a 400 forinthoz
3) a benzin az 500 forinthoz
4) az infláció az egekben

elég volt a hazudós, dilettáns, lopós, pancser elmebeteg fajtádból!
Annak idején (2011-ben) igyekeztem, amennyire tudtam, figyelemmel kísérni az Alaptörvény létrehozására irányuló tákolmányozás folyamatát: beszédeket, cikkeket, a szöveget magát. Kerestem, de sehol nem találtam a leghalványabb utalást sem bármiféle vagyonadóra. Legfeljebb homályos utalások olyasmire,…..
pista1872 2022.02.07 11:12:10
@nemecsekerno_007:

k.blog.hu/2021/10/01/ezert_nem_utal_brusszel_hezagos_intezmenyrendszer_felugyelne_az_unios_milliardokra?full_commentlist=1#c40949476

nyuszika.

1) Annyit, mint Mészáros a magyar történelemben még soha senki nem lopott. az Orbán qrmány nagyságrendekkel, velejéig korruptabb maffiaqrmány az összes valaha volt kormányhoz képest, beleértve akár a Kádár-rendszert is . ilyen nagyüzemi lopást senki nem csinált. a Rákosi-rendszerben például egyetlen ember sem volt olyan gazdag, mint Mészáros. Mészáros a nulláról lett a leggazdagabb magyar, miközben semmi mást nem csinált, mint közpénzeket lopott. mert uyge nem hiszed el, hogy gázszerelésből lett milliárdos? meg ugye nem gondolod, hogy a gázszerelő abból lett gazdag, hogy valami szeniális startupot csinált? nem mellesleg miféle startup, mit csinál? nem tudsz semmit mondani, amihez ez az ostoba gázszerelő értene, és milliárdos üzlet. nem tudsz semmit mondani, amit a cégei előállítottak volna. vagy amit Tiborcz előállított volna. egyetlen büdös terméket, szolgáltatást nem tudtak újonnan behozni az üzleti életbe, mindig csak lopni, leépíteni, rombolni, lefölözni tudtak. semmiféle értéket nem állítottak elő soha a jó büdös életükben ez az ingyenélő, tolvaj selejt banda. nem mellesleg a zIndexet is csak ellopni és leépíteni tudták, nézd meg, hogy megcsinálták, hogy még szarabb lett, mint valaha volt.

2) Ha 2010 előtt loptak valamennyit, akkor volt 10 évetek, saját rendőrségetek, ügyészségetek, saját Pol Pototok, saját bíróságotok volt, saját Handó Tündétek. minden hatalmi ágat maga alá gyűrt a Führeretek. Kit tudtak bíróság elé vinni? szinte senkit. ha ezt 10 év alatt nem sikerült a Fidesznek ilyen óriási erőforrásokkal, és semmi akadállyal, akkor 2010 előtt elmondhatjuk, hogy alig loptak.

ennyike, te kis mongolFidióta genetikai selejt. már röhejes az, hogy mekkora ordas baromságokat ismételgetnek az elavult kis Habony droidok a neten.

azért szavaztok a Fideszre, mert ti vagytok az ország legsötétebb, idióta, elmebeteg pszichopata rétege. a zsákfalusi selejt.
pista1872 2022.02.07 11:22:09
@tiltsál ki te gyökér:

lepcsohazonkivul.blog.hu/2022/01/15/elo_a_farhattal/full_commentlist/1#c41150252

"Felépítették a hungexpót. Nem megkapták a vadászok az egymilliót fejenként."

Hát ezt mondom, te elmebeteg, éppen ez az. Pedig még a pénz kiosztása a vadászoknak is kevésbé lett volna hülyeség, mint a vadászkiállítás.

De hát ezt egy olyan elmebeteg, genetikai selejt mongolFidióta, mint te, hogy is fogná fel?! TI vagytok a magyar hgenetikai selejt, az ország legalja, a hulladék.
pista1872 2022.02.07 12:03:48
@tiltsál ki te gyökér:

beirokonyv.blog.hu/2021/10/02/sorvezeto_a_vadaszati_vilagkiallitas_megitelesehez?full_commentlist=1#c40952862

hát ezt egy olyan embernek, akinek van legalább 90-es IQ-ja, nem kell magyarázni. neked nem is érdemes megmagyarázni, mert neked nincs ennyi IQ-d. a mongolFidióták már csak ilyenek. no de másoknak, pedagógiai céllal megmagyarázom, úgyis meg fogod még kapni ezt a kommentet párszor.

szóval.

1) az, hogy a 70 milliárdot osszák ki a vadászok között, akik biztos nincsene 70 ezernél többen, és így kapnak fejenként 1 milliót, csak mint olyan ötletet mondtam, hogy ha már mindenképpen a vadászatot akarja támogatni az Orbán-qrmány.

Na, most:

A) Ez mindenképpen jó 70 ezer vadásznak, ami sokkal több, mint az 1db Semjén, vagy a pár strómanja, aki ellopja.
B) Az ország többi részének még azért is jobb, mert a 70 ezer vadász nem fog máltai jachtot venni belőle, meg nem fogja Dubrovnikban elkurvázni. legalábbis nem mind. több marad az országban.
C) a vadászoknak lehet ezt nem a semmiért is odaadni, hanem teljesítményért, kilőtt vadakért, elvégzett munkáért. Semjén Csóti meg hát a 70 milliárdért legfeljebb Orbánt tudja leszopni, de az nekünk nem jó semmire

2) 70 milliárdot egyébként a vadászaton kívül egy csomó fontos dologra lehetett volna költeni, mint például oktatás, egészségügy, és hasonlók.

de hát a mongolFidióták ezt nem fogják fel, nekik valamiért csak az a jó, ha Orbán strómanjai ellopják a pénzt, aztán eldubajozzák, adriázzák, kokózzák, kurvázzák, jachtozzák, meg hasonlók. hogy ez nektek miért jó, ti miért tapsoltok ennek, miért erre szavaztok, azt nem tudom.

de hát ezek vagytok ti, mongolFidióták, Magyarország genetikai selejtjei.
Azt egyelőre nem tudni, lesz-e háború Ukrajna és Oroszország között, az viszont egyértelmű, hogy nagyon nem jött jól Orbán Viktor kormányának ez a konfliktus. Régóta sejteni lehetett, hogy a magyar kormányfő pávatánca megbicsaklik, amennyiben színt kell vallania a nyugati szövetségesek és…..
pista1872 2022.02.03 11:27:52
@BiG74 Bodri:
szeka.blog.hu/2021/05/10/tenyleg_fontos_az_hogy_kover_vagy_sovany_egy_politikus?full_commentlist=1#c40629478

Értem, tehát szerinted az, hogy én megírtam az igazságot, az bűn, és nagyobb bűn, mint, hogy Elek Gábor letiltotta az igazságot. Te komoly beteg vagy.
pista1872 2022.02.03 11:38:30
@konrada:
szeka.blog.hu/2021/05/24/tenyleg_a_nep_egyszeru_fia_orban_viktor?full_commentlist=1#c40673984

hazudsz, nácigeci!

Magyarországon 2010 után ugyan volt bruttó átlagos bérnövekedés forintban, meg még nettó is, de el is vitte az infláció. ha vásárlóerőparitáson (PPP), vagy a GDP százalékában nézzük, akkor Orbanisztán kurvára nem hozott be semmit Németországhoz képest.

www.oecd-ilibrary.org/sites/46f5b3fc-en/images/images/ES-2019-Hungary-Survey/media/image17.png

Az A, C és D ábrákon látszik, hogy Orbanisztán mennyire stagnált, és 2015 környékén még be is horpadt.

Ennyit tudsz, sötét vagy, műveletlen vagy, idióta vagy, ezért vagy mongolFidióta. Ti vagytok a magyar társadalom legalja, a genetikai selejt.
pista1872 2022.02.03 11:49:06
@konrada:

fegyvertelen.blog.hu/2021/05/25/elfogadhato_hogy_a_mi_penzunkbol_keszitik_a_propagandat?full_commentlist=1#c40673888

Én átéltem, és azt akarom vissza, ami 2010 előtt volt. Sokkal kurvára jobb volt minden tekintetben. Sajnálom, hogy te egy agybeteg idióta vagy, de a Fideszesek már csak ilyen genetikai selejtek, mint te.

Nektek az kell, ami most van, amikor embereket a véleményükért visz be a rendőrség, amikor Orbán megöl 30 ezer embert, csak mert egy pszicopata hülye, amikor mindent szétlopnak, amikor a gázszerelő az ország leggazdagabb embere a semmiből, amikor álszenteskednek, de Borkai kurvázik, Szájer buzipartikon tobzódik. Amikor ellopják a magánynyugdíjamat, amikor kiürítik a kórházban a betegeket, mert befostak, nem a betegek, hanem Orbán. És emberek halnak meg emiatt, de a koronában meg tízezerével. Nem Orbán, hanem sajnos mások. És ez csak a jéghegy legeslegcsúcsa.

Bazdmeg, te gyagyás, agyhalott, mi a faszom jó neked ebben? És mi a faszom bajod van neked ehhez képest azzal, ami 2010 előtt volt? mert még ha a legelvakultabb Gyurcsány-gyűlölő fasz vagy is, el kell ismerned, hogy Gyurcsány nem lopott százmilliárdokat, és nem ölte meg az emberek tízezreit, meg nem jött a rendőrség érted egy facebook post miatt, te idióta, faszbarom!

Soha a magyar történelemben kormány nem lopott annyit, mint Orbánék, és Horthy óta senki nem csinált akkora népirtást, mint Orbánék. Ez a qrmány egy diktatúra, egy történelmi elbaszás, te agyhalott, gyagyás fasz!
Vendégszerzőnk, dr. Rigó Mihály újabb alapos cikke ezúttal az M0 körgyűrű problémáját, illetve különböző tervezők megoldási javaslatait járja körül. Előrebocsátjuk, hogy egyesületünk nem ért mindenben egyet az itt bemutatottakkal, például mi alapvetően nem közúti megoldásban gondolkozunk: szerintünk…..
pista1872 2022.02.03 07:42:40
@konrada:

fegyvertelen.blog.hu/2021/05/25/elfogadhato_hogy_a_mi_penzunkbol_keszitik_a_propagandat?full_commentlist=1#c40673850

tényleg szomorú, hogy neked csak az idióta, Fideszes agymosó panelok ragadtak meg a fejedben.
pista1872 2022.02.03 07:57:01
@gigabursch: kozlekedesiklub.blog.hu/2022/02/01/az_m0_gyuru_tehermentesitese?full_commentlist=1#c41188946

most nem akarom Orbánt ajnározni, de az M80-as autóút építésénél még úgy csinálnak is valamit. lehetne gyorsabban is, de csinálnak.

ha nem jársz a falu végén túl, meg lusta vagy híreket olvasni, akkor csak ránézel a google mapsre, és rájössz, hogy totál ostobaságot írtál.

M80 Fehérvártól Herenden túlig négysávos, és folytatják. kivétel a Veszprémi körgyűrű nyugati kis szakasza. az nagyon lerohadt állapotban van, de azt is építik.

továbbá Szentgotthárdtól Körmendig is megvan.

Herend felől Devecserig fogják bővíteni, miután a veszprémi körgyűrű megvan.

az azért jellemző, hogy erről sincs halvány lila fingod, kb. 10 évvel ezelőtti állapotban rekedtél. egy elmebeteg, húgyagyú genetikai selejt vagy.

az persze más kérdés, hogy Lölőék ennek a felét ellopták, Várpalotán egy hidat elbasztak, meg ilyenek. de mondjuk nem ez az a téma, ahol Orbánék a legrosszabbul teljesítenek. ez csak olyan közepes.
Pártprogramokról – vagy azok hiányáról - különösen a kormányoldal kapcsán sokat beszélünk, de arról ritkábban, hogy van a pártprogramoknak egy sajátos műfaja: az alapprogram. Vajon mit mondott erről Orbán Viktor Kálmán Olgánál, 2007-ben?..
pista1872 2022.02.01 22:10:03
@6.Lenin: httрѕ://ѕzеkа.blоg.hu/2022/01/10/vіgуаzо_ѕzеmеtеkеt_аlmаtіга_vеѕѕеtеk?full_соmmеntlіѕt=1#с41139670

2006-bаn а Fіdеѕzеѕ сѕőсѕеlék tаnkkаl mеnt а геndőгӧk еllеn, ѕzегіntеtеk аz fоггаdаlоm vоlt. А kаzаh tüntеtők nеm tаnkkаl támаdtаk, ѕzегіntеtеk аz рuссѕ. 2006-bаn ѕеnkі nеm hаlt mеg, ѕzегіntеtеk аz dіktаtúга vоlt. Каzаhѕztánbаn lеlőttеk hіvаtаlоѕаn 227 еmbегt, ѕzегіntеtеk еz dеmоkгáсіа.

Те еgу еlmеbеtеg vаgу, еzéгt hіѕzеl mіndеnt fогdítvа. Еzéгt tаgаdоd lе még а kuгvа аnуádаt іѕ, еzéгt hаzudѕz роfán gátláѕtаlаnul аkáгkіt а lеgnаgуоbb hаzugѕágоkkаl. Аkáгсѕаk Огbánék. Éѕ роnt ugуаnіlуеn еlmеbеtеg аz ӧѕѕzеѕ Fіdеѕzеѕ.
pista1872 2022.02.01 22:20:42
@6.Lenin: httрѕ://ѕzеkа.blоg.hu/2022/01/10/vіgуаzо_ѕzеmеtеkеt_аlmаtіга_vеѕѕеtеk?full_соmmеntlіѕt=1#с41139670

2006-bаn а Fіdеѕzеѕ сѕőсѕеlék tаnkkаl mеnt а геndőгӧk еllеn, ѕzегіntеtеk аz fоггаdаlоm vоlt. А kаzаh tüntеtők nеm tаnkkаl támаdtаk, ѕzегіntеtеk аz рuссѕ. 2006-bаn ѕеnkі nеm hаlt mеg, ѕzегіntеtеk аz dіktаtúга vоlt. Каzаhѕztánbаn lеlőttеk hіvаtаlоѕаn 227 еmbегt, ѕzегіntеtеk еz dеmоkгáсіа.

Те еgу еlmеbеtеg vаgу, еzéгt hіѕzеl mіndеnt fогdítvа. Еzéгt tаgаdоd lе még а kuгvа аnуádаt іѕ, еzéгt hаzudѕz роfán gátláѕtаlаnul аkáгkіt а lеgnаgуоbb hаzugѕágоkkаl. Аkáгсѕаk Огbánék. Éѕ роnt ugуаnіlуеn еlmеbеtеg аz ӧѕѕzеѕ Fіdеѕzеѕ.
pista1872 2022.02.01 22:33:05
@Ménár Atya:

httрѕ://zаггаlѕzеmbеn.blоg.hu/2021/07/03/fосі_tегdеlеѕ_nасulаѕ?full_соmmеntlіѕt=1#с40768482

@Мénáг Аtуа: "А túlkарáѕ аz ѕzоmогú vаlóѕág, éѕ еlítélі mіndеnkі, nеm еz а gоnd. А gоnd аz, hоgу еgу іlуеn vіѕѕzаеѕő bűnӧzőéгt téгdеlnеk"

а túlkарáѕоkéгt téгdеlnеk, éѕ nеm а bűnӧzőéгt, hаzudѕz. а mоzgаlоm évеkkеl Gеогgе Flоуd mеgӧléѕе еlőtt kеzdődӧtt.

httрѕ://еn.wіkіреdіа.огg/wіkі/U.S._nаtіоnаl_аnthеm_ргоtеѕtѕ_(2016%Е2%80%93ргеѕеnt)

еnnуіt tudnаk а náсі fаѕzоk, hаzudnі, оггbа-ѕzáјbа. ѕӧtétеk vаgуtоk, mіnt а bánуаtó. tі vаgуtоk а mаgуаг ѕеlејt, еzéгt vаgуtоk náсіk.
Január 31-én, jövő hétfőn zárul a lehetőség, hogy a budapestiek ötleteket küldjenek a Fővárosi Önkormányzat közösségi költségvetésébe. Ez már a második év, hogy Budapest fejlesztési költségvetéséből egymilliárd forintot arra csoportosítanak, hogy egy többlépcsős folyamat végén tucatnyi kis-közepes…..
pista1872 2022.01.31 08:44:00
@Lehetnék én is:

szeka.blog.hu/2022/01/10/vigyazo_szemeteket_almatira_vessetek?full_commentlist=1#c41138264

2006-ban a Fideszes csőcselék tankkal ment a rendőrök ellen, szerintetek az forradalom volt. A kazah tüntetők békésen, nem tankkal támadtak, szerintetek az puccs. 2006-ban senki nem halt meg, szerintetek az diktatúra volt. Kazahsztánban lelőttek vagy száz embert, szerintetek ez demokrácia.

Te egy elmebeteg vagy, ezért hiszel mindent fordítva. Ezért tagadod le még a kurva anyádat is, ezért hazudsz pofán gátlástalanul akárkit a legnagyobb hazugságokkal. Akárcsak Orbánék. És pont ugyanilyen elmebeteg az összes Fideszes.
pista1872 2022.01.31 10:03:25
@Lehetnék én is: logika, bazdgmeg? hol a faszomban van nálad logika?

1) a világon több, mint kétszáz ország van. Illetve ez a táblázat több, mint kétszáz országról és területről tart nyilván statisztikát.

www.worldometers.info/coronavirus/

2) összehasonlíthatsz tehát több, mint kétszáz országot Orbanisztánnal, és Németországgal. De egyébként miért pont Németország? Összehasonlíthatsz bármely országot bármelyikkel, és akkor már negyvenezer összehasonlításnál tartunk.

Ebből te kivettél egyet, és ideszarod, hogy na szerinted a negyvenezer összehaosnlításból ez a perdöntő bizonyítás.

Eszednél vagy,te hőgyagyú fasz? Miből gondolod, hogy negyvenezer összehasonlításból egyet kiszemezve lesz a perdöntő bizonyítékod?!

3) Az, hogy Orbanisztán világbajnok negyedik, az mégiscsak azt jelenti, hogy az összes országgal összehasonlítva áll ilyen szarul. Az nem egy kiszemezgetett adat, hanem egy összesítés. Ezt magyarázd meg, te mongolFidióta, ne szemezgessél ki két országot a kedved szerint!

4) Törökország nem sokkal szerepelt jobban, mint Németország, ez nem szignifikáns, Orbanisztán ezzel szemben háromszor szarabb Németországnál. És Törökországnál is.

5) Ha Törökország esetleg relatíve jól kezelte a járványt, akkor ebból hol a jó édes kurva anyádban következik, hogy Orbán jól kezelte, miközben háromszor annyi halottja van, tehát roisszul kezelte?

6) Törökországban a népsűrűség fele akkora, mint Németországban. EGyébként Orbanisztánban is. Az üzleti túrizmus is kisebb. A normális túrizmust eléggé leállították, így könnyebb volt kezelni a válságot.

7) Viszonylag kézenfekvő az, hogy Türükország mégiscsak egy keleti diktatúra, és eltitokolták a halottaik egy részét. Orbán viszont maga csinálta a statisztikát, és abban szarul mutat. Ez ugye sehogy se jön ki logikailag.

Úgyhogy feldugod te a logikát a jó édes kurva anyádnak, azt se tudod, hogy mi az, te lemebeteg, húgyagyú, pszichopata, mongolFidióta fasz!
pista1872 2022.01.31 10:08:31
@Lehetnék én is: @Lehetnék én is: logika, bazdgmeg? hol a faszomban van nálad logika?

1) a világon több, mint kétszáz ország van. Illetve ez a táblázat több, mint kétszáz országról és területről tart nyilván statisztikát.

www.worldometers.info/coronavirus/

2) összehasonlíthatsz tehát több, mint kétszáz országot Orbanisztánnal, és Németországgal. De egyébként miért pont Németország? Összehasonlíthatsz bármely országot bármelyikkel, és akkor már negyvenezer összehasonlításnál tartunk.

Ebből te kivettél egyet, és ideszarod, hogy na szerinted a negyvenezer összehasonlításból ez a perdöntő bizonyítás.

Eszednél vagy,te húgyagyő fasz? Miből gondolod, hogy negyvenezer összehasonlításból egyet kiszemezve lesz a perdöntő bizonyítékod?! Miért pont Németországot és Törökországot hasonlítod össze, miért nem Leshotót Ugandával?! Logikailag semmi nem következik abból, hogy a negyvenezer összehasonlításból egyet kiszemezel, és rácsodálkozol, hogy neked valamiért furcsa. Merthogy az én logikámból semmi nem következik Törökországra és Németországra nézvést, ezt teljesen bekamuztad.

3) Az, hogy Orbanisztán világbajnok negyedik, az mégiscsak azt jelenti, hogy az összes országgal összehasonlítva áll ilyen szarul. Az nem egy kiszemezgetett adat, hanem egy összesítés. Ezt magyarázd meg, te mongolFidióta, ne szemezgessél ki két országot a kedved szerint!

4) Törökország nem sokkal szerepelt jobban, mint Németország, ez nem szignifikáns, Orbanisztán ezzel szemben háromszor szarabb Németországnál. És Törökországnál is.

5) Ha Törökország esetleg relatíve jól kezelte a járványt, akkor ebből hol a jó édes kurva anyádban következik, hogy Orbán jól kezelte, miközben háromszor annyi halottja van, tehát rosszul kezelte?

6) Törökországban a népsűrűség fele akkora, mint Németországban. Egyébként Orbanisztánban is. Az üzleti turizmus is kisebb. A normális turizmust eléggé leállították, így könnyebb volt kezelni a válságot.

7) Viszonylag kézenfekvő az, hogy Törökország mégiscsak egy keleti diktatúra, és eltitkolták a halottaik egy részét. Orbán viszont maga csinálta a statisztikát, és abban szarul mutat. Ez ugye sehogy se jön ki logikailag.

Úgyhogy feldugod te a logikát a jó édes kurva anyádnak, azt se tudod, hogy mi az, te elmebeteg, húgyagyú, pszichopata, mongolFidióta fasz!
Az a jó a magyar történelemben, hogy az ezer éves haza bizonyos sormintákat követ. Mármost aki ezeket felismeri, az el tudja kerülni a negatív hatásokat, aki nem, az rááll a szopóágra ezzel is bizonyítva a sorminta létét. (Aki pedig felhívja erre a figyelmet, azt jó esetben hülyének nézik, rosszabb…..
pista1872 2022.01.30 22:04:06
@CSOKKI MÁLNA:

szeka.blog.hu/2021/06/03/egy_jelentes_amely_fontos_volt_ugyan_de_idokozben_tullepett_rajta_a_tortenelem?full_commentlist=1#c40690284

"olyan feltételt még nem hallottam, hogy a szavazatot leadók kétharmada,"

Hát, pedig mongolFidióta faszfejkém, Orbán ennél még háromszor diktatórikusabb, mert neki a szavazatot leadó szavazók 42%-a is elég volt a "kétharmadhoz." 2014-ben. a Fideszre ugyanis csak 45%-nyian szavaztak, mégis kétharmadot csalt ki belőle a parlamentben. a 45% listára és egyénire is érvényes, és ebben ráadásul külföldi szavazatok is benne vannak. ami kb olyan, mintha a Sargentini jelentésre még az amerikaiak is szavaztak volna.

static.valasztas.hu/dyn/pv14/szavossz/hu/orszlist.html

ilyen nagy "demokrata" a te kis Orbángecid. emiatt nem sírsz, mert elmebeteg pszichopata vagy.
pista1872 2022.01.30 22:32:32
@CSOKKI MÁLNA:

panelmedve.blog.hu/2021/06/10/eszbontok_tenyleg_lehet_ekkora_sotetseg_ilyen_sok_emberben?full_commentlist=1#c40709796

"lóg egész nap a neten és másolgatja magát folyamatosan. "

te olyan idióta vagy, hogy még arra se jöttél rá, hogy nem lógok egész nap a neten, és nem másolom magam folyamatosan. ezt te csinálod, és el se tudod képzelni, hogy máshogy is lehet csinálni. ahhoz te idióta vagy a kisegítőiskolai bukásoddal.
pista1872 2022.01.31 08:33:09
@CSOKKI MÁLNA:

geo1.blog.hu/2021/09/08/orban_le_tudna-e_gyozni_orbant?full_commentlist=1#c40898354

hazudsz, kamuzol, tudatlan vagy idiótaságokat írsz. szopás szerint.

1) nem tudod megmondani, hogy a BLM mozgalomban mi lenne a rasszista. azt se tudod megmondani, ki tagja a BLM mozgalomnak. nyilván van egy pár rasszista ember a feketék között is, mint ahogy mindenféle emberek között van pár rasszista, de az, hogy John Smith, afro-amerikai lakos rasszista a sarki kocsmában, vagy akár egy tüntetésen, nem jelenti azt, hogy a BLM mozgalom rasszista

egy mozgalom vagy párt akkor rasszista, ha az ilyen megnyilvánulások a vezetéstől jönnek, ha programokba vannak beleírva. ilyet te nem tudsz hivatkozni, mivel funkcionális analfabéta vagy.

például Orbán Viktor rasszista, hiszen arabok, muszlimok, cigányok ellen uszított. ez a qrmány és a Fidesz programjának leírt, hangsúlyos része. a Fidesz tehát egy büdös náci párt, és ez dokumentált, teljesen nyilvánvaló, mindenki tudja linkelni Orbán embe köcsögggeci beszédeit.

2) arról volt szó, hogy egy focista, mostanában Európában is letérdel a focimeccs elején. hogy miért térdel, azt te nem tudod, mert funkcionális analfabéta vagy. de amit mondani szoktak erről, az bizony az, hogy a feketéket ért rasszizmus ellen tiltakoznak. különösen kérdés volt az, hogy egy fehér focista miért térdepel le.

te erre azzal az eszement faszsággal jössz, hogy a fehér focista a BLM mozgalom tagja, és a fekete rasszizmust támogatja, és, hogy rasszista a fehérek, azaz maga ellen is. ilyen is előfordul nagyon-nagyon ritkán, bár inkább a nácikról szokott kiderülni, hogy zsidók, de azt hinni, hogy ez a sok focista ilyen, az nagyon nagy elmebetegslég részedről. alapvetően azt nem fogod fel, hogy ha valaki a feketék jogaiért térdepel, azzal nincs a fehérek jogai ellen. legfeljebb azellen van, hogy a náci köcsög fehérek, mint például te is, legalább rendőrként ne nyomhassanak el embereket csak azért, mert náci elmebetegek. ezt az egy jogot tényleg megkérdőjelezi, de ehhez nektek ugyanúgy nincs jogotok, mint bárki másnak.

ez olyan eszement idiótaság, te szerencsétlen elmebeteg, hogy simán három napos gumiszobát érdemelsz érte! szólj az ápolódnak!
Az elég nagy baj mindenkinél ha beteg, már önmagában is. Különösen ha állapota kifejezetten rossz, ráadásul nehezen gyógyuló, vagy szélsőséges esetben gyógyíthatatlan. Mindegyikre látunk példát a Covidtól függetlenül is. Hagy emeljem ki a legfontosabb mondanivalót. Ha valaki a betegségét…..
pista1872 2022.01.30 22:24:48
@ulpius66:

"Amilyen hülye az Orbán meg a Fidesz meg a magyar kormány, a saját szavazótáborát írtja!!!!!!"

kozeletipad.blog.hu/2020/04/27/igy_hagyta_magara_a_jarvanyugy_az_idos_koronavirusos_hazaspart/full_commentlist/1#c38458258

Pontosan. Ahhoz képest, hogy fizetett droid vagy, rendszeresen járatod le Orbánékat, és mondod el róluk a legkeményebb kritikát.
pista1872 2022.01.30 22:52:49
@ulpius66:

paradigmauj.blog.hu/2021/06/17/meleg_lesz_501?full_commentlist=1#c40725324

pontosan. a nácik a zsidóktól akarták "megvédeni" az embereket. és az nácizmus, amikor egy Führer le akar tiltani valamit, meg meg akarja menteni tőle a világot, csak azért, mert neki, személyesen nem tetszik. ezt nevezik diktatúrának.

akiktől a geciorbán nem akarja megvédeni a gyerekeinket, azok a pedofil papok. az ostoba, idióta papok, azok nyugodtan buzulhatnak a gyerekeinkkel, Orbán még kötelezővé is teszi.
pista1872 2022.01.31 08:29:50
@gigabursch:
szeka.blog.hu/2021/09/03/kinossa_valt_a_fidesz_szamara_a_fudan_egyetem_ugye_de_nehez_lesz_szabadulnia_tole?full_commentlist=1#c40889898

"végképp leszoktat mindenkit arról, hogy ilyen baromságokkal töltse az idejét."

amikor a mongolFidióta selejt arról értekezik, hogy értelmetlen időtöltés a népszavazás, közben meg egész nap itt veri a nyálát, olyan baromságokkal tölti az idét, hogy a blog.hu-t telehányja, telefingja, teleböfögi a baromságaival.

nekem jó, ha nem mész el népszavazni, csak arról ne ugassál már, hogy mi az időpocséklás, amikor az egész életed az. egy genetikai selejt kínlódása az életed.

okoskodóknak: ezt a kommentet egy script küldte, nem én basztam el az időmet azzal, hogy ennek az idióta nácinak verjem a fejébe, hogy milyen idióta.
Ügyes taktika elhinteni választások előtt a külföldi beavatkozás lehetőségét, hiszen több haszonnal is jár a politikai szereplők számára. A magyar kormány ki is használja ezeket, igaz, ezekben vannak olyan veszélyek, melyek rossz irányba terelnék a társadalmat a politikai megmérettetés után. Eleve…..
pista1872 2022.01.27 18:07:03
szeka.blog.hu/2022/01/10/vigyazo_szemeteket_almatira_vessetek?full_commentlist=1#c41139670

2006-ban a Fideszes csőcselék tankkal ment a rendőrök ellen, szerintetek az forradalom volt. A kazah tüntetők nem tankkal támadtak, szerintetek az puccs. 2006-ban senki nem halt meg, szerintetek az diktatúra volt. Kazahsztánban lelőttek hivatalosan 227 embert, szerintetek ez demokrácia.

Te egy elmebeteg vagy, ezért hiszel mindent fordítva. Ezért tagadod le még a kurva anyádat is, ezért hazudsz pofán gátlástalanul akárkit a legnagyobb hazugságokkal. Akárcsak Orbánék. És pont ugyanilyen elmebeteg az összes Fideszes.
pista1872 2022.01.27 18:27:04
nemvagyokeloiteletescsakintuitiv.blog.hu/2021/12/26/az_individualizmus_hatarai?full_commentlist=1#c41113132

@6.Lenin: @6.Lenin: @6.Lenin:

1) Amilyen kis húgyagyú vagy, nem sikerült kifejtened, hogy egyáltalán mit akartál mondani. Betettél két idézetet. És? MI a faszomat akartál mondani?

Felteszem azt, hogy ha azt mondom, hogy a zavaros idióta blogger ne legyen megmondóember, ha ilyen zavaros postokat ír, akkor én se legyek megmondóember, mert... Miért is? Nem jön össze a logika, te kis húgyagyú paraszt!

2)

Ami meg az olyan homofób, férfisoviniszta barmokat illeti, mint te, az megint egy külön kategória, és nem említhető egy lapon még a zavaros bloggerrel sem. Én nem tiltottam be a bloggernek a blogolást. Én csak megemlítettem, hogy micsoda hülyeség ilyen hülyének lenni, és blogolni. Ez közel sincs egy lapon a ti gyűlöletkeltésetekkel, ami emberek életét ténylegesen befolyásolja.

Mert ugye Magyarországon a rendszerváltás óta véleményt betiltani csak a geci Orbánotok tiltott be. 2 facebookozót vitt be a rendőrség a véleménye miatt. A homofób törvényben pedig bizonyos véleményeket betiltott.

Úgyhogy kussolsz, nácigeci, nem azért, mert betiltom, hanem azért, mert csak lejáratod magad. A magad érdekében kéne kussolnod, te kis húgyagyú, csak olyan kis genetikai selejt vagy, hogy fel se fogod.
pista1872 2022.01.27 18:46:43
meltanyossag.blog.hu/2021/05/24/a_korrupciouldozes_uj_dimenzioja?full_commentlist=1#c40670110

"A üldözés egy kamutevékenység."

A tolvajok szemszögéből az. Márpedig Orbán, Mészáros, a többiek, és te is utolsó, senkiházi tolvajbanda vagytok.

A kisemberek nem szeretik a tolvajbandát. A kisemberek nem szeretik, hogy a pénzük milliárdos hülyeségekre megy, hogy Mészárosék a tőlük lopott pénzből Dubajoznak, Milánóba, Párizsba, Malagába, Sevillába röpködnek. Az ilyet csak a bolgár, autista elmebetegek szeretik, mint te. Ilyen selejtekből áll a Fidesz, mint te.
Amikor az ember az úgynevezett Völner-ügy dokumentumait böngészi, egyre inkább úgy érzi magát, mintha beült volna egy időgépbe. Az egyre több szálon futó botrány ugyanis a 2010-es választás előtti időszakot idézi, amikor egymás után estek ki a csontvázak az akkor kormányzó szocialisták szekrényéből.…..
pista1872 2022.01.23 14:46:27
@6.Lenin:

Na, itt ez a barom 6. Lenin, a mindenhez "jobban is értő" seggfej.
pista1872 2022.01.23 16:26:22
@a nagy hohohorgász:

lepcsohazonkivul.blog.hu/2022/01/15/elo_a_farhattal/full_commentlist/1#c41152170

Karácsony Gergely 50,86%-kkal nyert. Tehát ténylegesen elnyerte a szavazatok többségét. Ez az, ami a Fidesznek 2010 óta nem sikerült, mégis, nemcsak, hogy qrmányoznak, de még kétharmadot is mondanak maguknak a hazug, diktátor gecik. Volt, hogy 44%-kkal.

de hát ezt te nem tudod, te a világ elemi tényeit sem ismered. totálkáros, húgyagyú, elmebeteg, pszichopata selejt vagy, akárcsak az összes Fideszes.

444.hu/2019/10/13/karacsony-gergely-nyerte-a-fopolgarmester-valasztast
pista1872 2022.01.23 16:30:42
@a nagy hohohorgász:

"bmeg nem semmi hogy fapoval allitjatok hogy a fidesz nem kapta meg a szavazatok 50%at"

szeka.blog.hu/2020/06/09/egy_ujabb_nemzeti_konzultacio_amely_csak_a_kormany_szamara_fontos/full_commentlist/1#c38592896

itt a kontextus alapján a 2018-as választásokról van szó. a pszichopata, selejtes Fideszes meg akkorát hazudik bele az internetbe, hogy a gumiszoba adja a másikat.

ott van a főoldalon, hogy 49,27%, külföldi szavazatokkal együtt, buszoztatással együtt, totális médiahátszéllel együtt

www.valasztas.hu/ogy2018

a gumiszobádon kívül meg az az igazság, hogy 49,27% < 50%

Ennyit tudtok, ti, kis mongolFidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.