Regisztráció Blogot indítok
Adatok
crazy

0 bejegyzést írt és 51 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Gyulavitéz, a puhapöcs 2011.03.15 07:50:00
Sportautó-szakírónk erősen gondolkozik rajta, hogy emblematikus sportkocsiját eladja. Elképzelhető, hogy Swift lesz az Integrából. Vélemények az azonos című írásunkról...
crazy 2011.03.15 21:16:02
@nick2005: Maradéktalanul egyetértek.
Olvasom itt az Omegát is, az is jó nagy csomagtartóval rendelkezik, de 2003, talán 2004 az utolsó évjárat. 3 millás keretből nem vennék ilyen régi kocsit. Ha nem csak japán jó, és Opel került szóba, akkor esetleg egy C Vectra kombi, abból 2008-as is van 3 millió körül.

Az új Swift azért is bukó lehet, mert új autónak a legnagyobb az értékvesztése mi lesz, ha 3 év múlva mégis el kell adni (pl. jön a 2. gyerek)? Akkor 50% tuti bukás.
Egy kavicsfelverődés vagy fólia miatt nem kell rögtön a korrupcióhoz nyúlni, mindkettő lehet legális. De miért kell halálra kínozni a dízeleket? Vélemények az azonos című írásunkról...
Miért menne bárki is motorral, ha be akarná tartani a KRESZ-t? – a felvetés tulajdonképpen jogos. Ehhez hasonló magvas gondolatokat fogalmaz meg az olvasónktól bővebb kommentár nélkül kapott ismeretterjesztő, de kár is lenne magyarázni. Play-gomb, hátradől, okul. ..
crazy 2011.03.13 15:01:23
@9mmPara: Igen, bizonyára úgy van, ahogy te szakszerűen leírtad. De a biciklis, motoros, akkor is jött (kikerült) jobbról, amikor az még szabálytalan volt. Most meg, hogy ezen változtatott a KRESZ, még ha nem is lett kötelező elengedni, hiszen ahogy írod is "...állhat úgy, hogy elférjen az illető... ", ezt sokan kötelezőnek gondolják, pedig sok esetben balesetveszélyes is lehet, pl. ha az autós jobbra menne, a motoros meg egyenesen.
A tűzoltók különböző küldetésének nemes mivolta és feladataiknak speciális körülményei folyamatosan arra késztetik a Renault Trucks-ot, hogy újabb és újabb, egyre megbízhatóbb, és a legújabb műszaki újításokkal felszerelt járműveket kínáljanak a lánglovagoknak. A…..
Belsőség Pista menni LeMans 2010.06.11 14:09:00
A nagy kérdés nem is az, hogy odaérek-e, hiszen a Peugeot szervezi az utat, ami mindig jó szálláshelyet és kellő törődést jelent, hanem az, hogy mennyire leszek netközelben ott, a helyszínen. Bár egyelőre még csak Ferihegyen ücsörgök és a mellettem szintén ücsörgő, csehül…..
Karotta Közlöny Sajtóközlemény 2010.06.02 23:28:00
Budapest, 2010. 05. 29.Azonnali közlésreA magyar blogoszféra két jeles kiadványa, a zamat.blog.hu és a karotta.blog.hu szerkesztősége ünnepélyes keretek között fuzionált. Az összeolvadás előkészítése során a felek feltárták a kínálkozó szinergialehetőségeket és…..
Belsőség Mit kapok én ezért!? 2010.04.06 06:28:00
Egy nyugodalmas, kényelmes, jól összerakott és használható, különösebb allűröktől mentes családi autó. Bátran felveheti a versenyt bármelyik konkurensével.Mai tesztünk blogposztja...
Azért ez már tényleg brutális, mintha egy szerencsétlen bangladesi kisfiút kergettek volna be a ringbe, hogy Hulk Hogan a fejére ugorjon egy trambulinról. A Tv2-t akkora pofont kapott, hogy ez már nekünk fáj. A Csillag születik döntőjét ugyanis a kereskedelmi célcsoportban, vagyis a…..
crazy 2009.12.22 09:45:57
@sanche: Az a baj, hogy láthatóan közöd nincs a témához (mármint a nézőszám kiszámításához, annak matematikai alajaihoz), de osztod az észt, és alaptalanul "lesötétezel" másokat.
Az a helyzet, hogy 1000 háztartás adatainak mérésével nemhogy Magyarországot, de még a 300 milliós USA-t is lehet mérni viszonylag kis hibahatárral. Persze ennek feltétele, hogy a minta megfelelően reprezentált legyen (már ha tudod, hogy ez mit jelent). Ezt tanítják matematikából főiskolákon, egyetemeken, nagy számok törvénye, matematikai statisztika, stb...
crazy 2009.12.22 09:50:29
@mikrobi79: Ez hülyeség. A megasztáros Tóth Vera, vagy a Gáspár Laci miért, és mennyivel jobb, mint a most nyertes Tabáni István? Szerintem semennyivel, és ez amúgy is szubjektív dolog.
Belsőség Kia Soul – kéne 2009.03.11 16:00:00
Észrevettem, hogy a családi Forester műszakija lejár, ezért azonnali telefonálásba kezdtem, ki csinálja meg egy nap alatt az amúgy remek állapotú autó műszakiját és zöldkártyáját. Lett is hamar vállalkozó, semmi trükk, elviszi, kész lesz. Oké, de mivel megyek haza és másnap…..
Itt a vasárnap, bütykölünk hát megint. Lassan rendszerré válik itt a TC-n a hétzáró rozsdába fejelés. Persze két hete történt mindaz, amit írok, elnézést, csak most jutottam el a billentyűzetig, de hát nem Forma-1-közvetítés ez, nincs itt szükség paliklászlói…..
Belsőség Menekül az AAA? 2009.02.27 11:11:00
  „Teljesen új idők elé néz az AAA Auto” – tette hozzá, de ekkor még nem tudta, hogy úgy áll bele a földbe az egész biznisz, mint lezuhanó meteorit. Vélemények az azonos című cikkünkről...
crazy 2009.02.28 10:14:39
@Speedman: Egy autó sokkal bonyulultabb egy mosógépnél, vagy tévénél, itt elsősorban a mai új autókra gondolok. A mosógépnek általában nem áll neki senki önmaga, hanem szerelőt hív. Csak az autóhoz ért mindenki (meg a nőkhöz, illetve mindenki egyben a legkiválóbb szövetségi kapitány is).
Hogy hol a válság vége, még nem tudjuk. Sokkal szomorúbb, hogy ez itt még csak az eleje, és már ez is épp elég gáz. Pörög az elbocsátás-számláló, és akit elbocsátottak, többé nem fizet adót, ellenben munkanélküli segélyt kap, de kevesebbet vásárol, kevesebb…..
crazy 2009.02.24 23:14:00
@GYUSZI BACSI: Erre találták ki, hogy 1 Ft, vagy 100 Ft, vagy valami hasonló jelképes ár. Korábban volt egy üzletem, és volt olyan akció, hogy ha vettem 5 láda sört adtak mellé egy 6. ládával. Két hét után rájöttek, hogy nem szabályos, mert ingyen nem adhatják, meg ugye áruforgalom volt, ÁFA meg nem. Ezért a 3. héttől az akció végéig az ajándék ládában minden sör 80 fillér plusz ÁFA volt összesen 1 Ft. Így a láda sör 20 Ft volt, és szabályos volt minden.
Vagy pl. van néhány falu, ahol "ingyen" adnak telket, ha letelepedik valaki. Az ilyen ingeyn telek 1000 Ft szokottlenni.
crazy 2009.02.25 11:35:52
@=Daniken=: A reg.adóval kapcsolatban azt hallottam a hírekben, hogy a Bajnai Gordon megemlítette, hogy eltörölné a reg.adót, így több autót lehetne eladni, megmaradnának a munkahelyek, és a nulla reg.adónál több bevétel lenne az ÁFA, stb. Éppen a gépjárműkereskedők szövetsége (asszm ez a nevük) Gablini vezetésével visszautasították ezt a lehetőséget. Az indok az volt, hogy akkor sem tudnák olcsóbban adni az új kocsikat, mert a gyártók eleve kalkulálnak a reg.adóval, és ha nem lenne, akkor árat emelnének. Az igazi indok szerintem az, hogy féltek, hogy ha nem lenne reg.adó, akkor mindenki inkább magánimportban hozna külföldről 1-2 éves használt kocsit féláron, és még a jelenleginél is jobban visszaesne az újautó eladás.
Szombat hajnalban már aggódtam, hogy Dömsödi Gábort se fogjuk megúszni, ugyanakkor persze azért reménykedtem. Mindhiába: megjött az ő közleménye is. Akit érdekel az Autó 2 sztori, azoknak mindenképpen ajánlom, összeszedett dolgozat. 13 éve használja jogtalanul Surányi Péter az…..
… mondta teljes nyugalommal és kicsit sajnálkozón az egyenruhás hölgy. Talán még az angyalföldi vasútállomás lepukkadt és kies rakodóvágányai is elpirultak egy kicsit ekkora szigor hallatán. - Tessék csak, nyugodtan. - válaszoltuk neki Árpáddal szinte egyszerre. A…..
Az Insignia bejött. Tetszik vagy sem, de bejött. Mark Adams és fiai kitűnő munkát végeztek. Ideát, Európában. Tetszett nekünk, tetszett a briteknek, sőt (és ezt a pontot jegyezzék meg) tetszett az amerikaiaknak. Az edmunds.com rajongott érte („Mind a beltér, mind a külső…..
crazy 2009.01.13 21:29:17
@Sógun: Te miről beszélsz? Állíts egymás mellé egy Swiftet, meg egy Corsát, nem is hasonlít, a Corsa enyhén szólva jobban néz ki (de ez ízlés dolga). Másrészt a Suzuki kizárólag kis kategóriás kocsikat gyárt, meg terepjárókat. Az Astranak például nincs alternatívája Suzukiban. Vagy mondjuk a Vitara mennyiben hasonlít az Antarára? Szerintem mint Kiszel Tünde Jennifer Lopezre :)))))
crazy 2009.01.14 09:30:43
@sipike78: Elég nagy tévedéseid vannak. A Suzuki már nem gyártja a Balenot, meg a Lianat sem (bár állítólag a Baleno jó kocsi volt), tehát ezek nem versenytársak, és nem hiszem, hogy az Opel bármelyik modelljét is ezekről másolta volna (mondjuk az sem lenne normális, aki egy Lianat lemásolna). Az SX4 nem is tudom milyen kategória, de elég furcs alsó középben. Szinte nincs csomagtartója, talán a sedan olyan alsó közép típus. Azzal meg az a baj, hogy Japánban gyártják, így drága (azon a pénzen kapsz nem Suzukit is ebben a kategóriában), és az alkatrész is horror áron van hozzá. De a lényeg, hogy erre sem hasonlít egyik Opel sem. Az általad említett Chevroletek (Daewook) egyikét sem a Suzuki gyártja, mind kóreai gyártmány, csak az USA-ban (és gondolom néhány más országban is) Suzuki néven árulják. Szóval a Suzuki max. egy emblémát ad hozzá. Olyan ez, mint pl. az, hogy az SX4-et Fiat Sedici néven árulják az olaszoknál. Az Insignianak meg végképp nincs megfelelője a Suzukinál. Lehet, hogy te tudsz ilyet, én még nem láttam ekkora Suzukit.
crazy 2009.01.14 13:41:21
@sipike78: Konkrétan nem mondtad, hogy gyártják, de mint az Opel lehetséges alternatívája említetted őket. Szerintem csak olyan kocsi alternatívája egy új autónak mint pl. az itt említett Insignia, vagy éppen egy H Astra, amelyiket lehet újjonan kapni. Ennyi erővel felsorolható az összes kocsi, mondjuk a Ford Escort is lehet az Astra alternatívája. Én konkrétan tudom, hogy nincs már sem Baleno, sem Liana, de azért utánanéztem. A Totalcar szerint Balenot 1995-2002 között, Lianat pedig 2001-2007 között forgalmaztak. Azt esetleg el tudom képzelni, hogy valamelyik fejlődő országbeli gyárban még raknak össze ilyet, és ott árusítják, monjuk Indiában, vagy esetleg Afrikában, de ez azért nem mérvadó. Olyan autót meg ne emlegessünk, amelyik még csak a tervezőasztalon (esetleg prototípusban) létezik, de nem került gyártásba. Ilyen autók egész sorát tudná előhozni valamennyi autógyár.
- Revier? …- Autobahn!- Tempo?- Mörderisch!Mindig, de mindig hangosan kell felolvasnom, hogy elnyomjam a szinkront („körzetük az autópálya, tempójuk halálos”), és hangosan röhögjek, még ha épp egyedül vagyok is. Tempo: möredrisch, muhahahaha! Mörderisch, ezt nem…..
crazy 2009.01.10 13:05:33
@a_királyfi_lova: Elhiszem, hogy Omegából csinálták a Phaetont, de a számítógéppel is simán megcsinálnak bármit, lásd pl. Jurassic Park, pedig az nem is mai film. Sőt a számítógépnek az az előnye is megvan, hogy kísérletezhetnek. Nemrég láttem egy workfilmet, a Narnia krónikája II-ről, elégbámulatos dolgokat csinálnak számítógéppel.
crazy 2009.01.10 18:55:34
@evoVIII: Én úgy tudom, hogy Jackie Chan például leginkább Mitsibishikkel dolgozik. Egyszer láttam vele egy riportfilmet, ami arról szólt, hogy kb. tizedrész lóvéból csinál egy filmet, mint az amerikaiak egy hasonlót (most abba ne menjünk bele, kinek tetszik, kinek nem). Rengeteget gyakorolnak, úgy hogy a végső csattanó, pl. kocsitörést csak akkor csinálják meg amikor szinte biztos, hogy elérik a kívánt célt. Ha Jackie Chan összetör egy filmben két kocsit, akkor ha azt egy amerikai producer csinálná, biztos rámenne 10 kocsi. Ja és ő nem dolgozik dublőrrel, kaszkadőrrel. De mondom, akkor arról beszélt, hogy Mitsukkal dolgoznak, azokat törik.
Kína nagy. Nagyon nagy. Itt pár tízezer autót elsózni nem nagy cucc, csak árulni kell, és magától elmegy. Másrészt a kínai vevőknek nincs komoly képük az autógyártás múltjáról, nem tudják, mi az a kifinomult stílus. Vagy, ha mégis tudják, valami másról hiszik ezt. Vajon…..
crazy 2009.01.04 22:24:12
@Atesz1987: Azért vitatkoznék azzal, hogy családon belül elkel a kocsi, vagy a kereskedő veszi meg magának. A használtautó piacon rengeteg a kocsi, nehéz eladni. Pláne a mostani helyzetben. Ezért aki megteheti, hogy lecseréli a fiatal kocsit, az leginkább beszámíttatja, így mégtöbbet bukik rajt, de nincs vele gondja. Mi is így vettünk egy kocsit, "Gazdagné" 2 és fél év után megunta a kocsiját, meg már hajtott is bele 17 ezer km-t (!!), és vett egy újabbat. Azt nem tudom mennyiért számolták be neki a régit, de mi 1,8 M Ft-ért vettük meg, új ára 2,9 M Ft volt. Azóta is kiváló autó.
Multkor egy kereskedésben saját fülemmel hallottam a következőt: Jött egy 35-40 körüli láthatóan jólszituált hölgy egy kiskategóriás autóval, mert meghúzta kicsit a bal hátsó sárvédőt. A szervízes mondott neki egy összeget a javításra (elég húzósat a látható hibához képest,... szakszervíz ugye... egy maszek negyedáron megcsinálta volna, de ez most mindegy is). Erre a hölgy: "Akkor inkább veszek egy újat, már úgyis másfél éves. Mennyibe számítjátok be? Mennyibe kerül egy új?". A szervízes is meglepődött, és a kereskedőhöz irányította. 15 perc alatt megköttetett az üzlet. Aki a beadott kocsit megvette tuti jól járt.
crazy 2009.01.05 14:17:38
@Atesz1987: Ne máááá ! A 6 milliónál drágább kategóriában mégnagyobb az áresés, mint a 3 millió körüli, az alatti kocsiknál. Egyszer talán itt olvastam, hogy úgy kell a lehető leggazdaságosabban autót vásárolni, illetve eladni, hogy megveszed 3 éves korában az eredeti ár 50-60%-áért, és eladod 6 éves korában ennek 70-75 %-áért. Nem akartam ide használtautós oldalakat bemásolgatni, de nyugodtan nézd meg. 3 millió körül adnak 3 éves Mazda 6-ot 100 ezer km alatti futással, magyarországit, szervízkönyvest, 3 és fél körül van Toyota Avensis diesel hasonló paraméterekkel, Mondeo vagy Citroen C5 van 2,5-3 M Ft körül. Azt elismerem, hogy meg kell nézni milyen a kocsi, ellenőrízhető-e az előélete, stb...
Egyik haverem járt úgy, hogy VW Caddyt akart venni, nézegette a kereskedésben, húzta a száját az ára miatt. A kereskedő megkérdezte, hogy "Mindenképpen ilyen típusú kocsit szeretnél?" Majd ezt követően átküldte a helyi Citroen kereskedésbe Berlingot venni, így lett a haveromnak Berlongója (még a régebbi) :)))))))))

Torpedó !
Fogadok, hogy Mondeod van, esetleg Avensis.
Belsőség A pukimentes okosság 2008.12.03 07:08:35
  Nem kéne eladósodni, nem kéne túlköltekezni, de annyira parádésan ramaty a magyar használtautó felhozatal, hogy laikusként lehetetlen használhatót választani. Vélemények az azonos című cikkünkről...