Regisztráció Blogot indítok
Adatok
best

0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nyitott ajtóval hagyta a kereszteződés közepén autóját, hogy a beszóló kerékpáros után rohanjon, egy sofőr a XI. kerületben, a Fehérvári út és az Etele út kereszteződésében. Az E-tanu blog szerint a személygépkocsi az Etele útról kanyarodott balra a Fehérvári útra,…..
Bizonyára sokan ismerik a napiszar, puruttya, retyó és a hozzájuk hasonló webblogokat. Tudomásom szerint ezen weboldalak célja, hogy görbe tükröt állítson elsősorban a magyar társadalom elé, hogy megmutassa mennyire szánalmasak egyesek. Addig rendben is van, míg valóban csak…..
A Totalcar készítői aggódva figyelik az országban kialakult drámai közlekedési helyzetet. Kérjük, aki teheti, ne induljon útnak amíg nem érkeznek megnyugtató hírek az utakról. A veszély még nem múlt el, a meteorológiai oldalak szerint továbbra is hóátfúvások nehezítik a…..
Miért van mindenki kibukva azon, ha egy állami vállalat pont úgy működik, mint maga az állam? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
best 2012.09.10 19:09:52
@Rocko-: Kösz, hogy leökörpusztázod a Bp határától 4 km-re lévő várost. Itt a népesség az utóbbi időben megduplázódott, a VB járatai pedig a harmadára zsugorodtak. 15 éve még BKV járt ide is.
De amiről én beszélek az az, hogy a BKV-nek van környéki bérlete, ami az összes környéki járatra jó. Akkor a VB bérlet miért nem lehet jó más VB járatra is?
Vagy ahhoz mit szólnál, ha megvennéd a bérletedet és csak 10km-re lenne jó? Nem tudnál végigutazni vele a 3-as metrón, mert az már több mint 17 km-nyi utazás lenne.
Meg ha a pesti bérlet jó MÁV és VB járatokra is, akkor a neked ökörpusztai járat(ami amúgy nagyrészt pesten halad) bérlete miért nem jó a pesti járatokra meghatározott távolságra?
Ja, meg én is kérek 3x ennyi buszt, mert szeretném látni hogy itt is csak 3 ember ül a buszon mint azt nem egy belvárosi járaton tapasztaltam már napközben, és a bliccelés lehetőségét is tartsák fent számomra mint a bkv járatain - csak azért hogy tényleg minden olyan legyen.
Amúgy meg ha a BKV-nál is 20 oda-vissza utat számolnának a bérlet árának, akkor vegyünk csak két átszállást és akkor már 3x2x20jegy az 40 ezer forintos bérletet eredményezne.
Az még arányban is állna az ökörpusztai egyjáratos bérlet ugyanúgy 10 ezer forintos árával és pont beleillik a megtérülési számításaidba is.
Ugyanis ma a jegy- és bérletárak a működési költségek kb. egyharmadát fedezik. 30 ezer fedezné a működést, +10 ezer a fejlesztésre menne belőle. Álomszép lenne a 40 ezer forintos bérletár, nem?
Soha rosszabb autója ne legyen a csajomnak. Hogy nekem kellene-e? Persze, de azért lennének kifogásaim. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
New Yorkban a Soho Streeten kísérletezett a kerékpárok megmaradási mutatójával a Red Peak Branding marketing cég. 2011. január elsején egy tárolóhoz lakatoltak teljes felszereléssel egy biciklit, majd naponta fotózták a fejleményeket. 111 napig nem történt semmi, a kerékpár és a…..
Az X-Faktor harmadik döntőjének élő közvetítése alatt egy jó szemű olvasónk olyat látott, amilyet utoljára mi is csak a Star Trekben: egy ember a semmiből materializálódott a légtérben, majd testet öltve vonaglott egy jót. Muri Enikő éppen Pink You and Your Hand című…..
A 2008-as év legszívbemarkolóbb, egyben legmulatságosabb képernyős élménye volt, amikor Vitray "Rezignált" Tamás, Kossuth Lajos híres retorikai teljesítményeit überelve, a suttogástól az ordításig terjedő skálán leközvetítette Vajda Attila 1000 méteres kenuaranyát…..
best 2008.08.23 23:00:43